Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doplatí Slavia na gólmany? Tomu nevěřím, říká Holík

O tom, že největší slabinou hokejové Slavie je brankář, se hovoří už od začátku play-off. I s nezkušeným mladíkem Furchem a veteránem Nerudou se však obhájce titulu dokázal prokousat do finále. Může uspět i proti Karlovým Varům, které stavějí na vynikajícím Lukáši Mensatorovi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Czech-fan

Pokud Vary a Mensátor

zopakují výkony ze semifinále, tak mají podle mě velkou šanci na titul !

0/0
2.4.2009 9:06

Meescha

Bude to ještě těžší než loni

Proti Slavii nám to moc nejde a hlavně Bednářova formace je téměř neporazitelná. Pokud Lukáš zachytá, mohlo by z toho být drama, jenže k tomu je třeba vyhrát první dva zápasy ve Varech. Chystám se do šaška arény na 5. zápas, tak aby se ještě, hrál...:-) Abych nezapomněl, očekávám vynikající hokej, plný tvrdých soubojů, individuálních průniků a hlavně zabijáckého tempa. R^

0/0
1.4.2009 16:01

tupedlato

Liga mistrů

Kdyby Slavie vyhrala titu, kdo bude hrát jako druhý ligu mistrů Vary nebo Pardubice? Jednou to bylo řečené tak a po druhé onak??

0/0
1.4.2009 15:17

aarghot

Re: Liga mistrů

pardubice - je to tak na strankach ihf - zaruba v prenosu mlzil

0/0
1.4.2009 15:19

tupedlato

Re: Liga mistrů

díky za upřesnění

0/0
1.4.2009 15:21

kokr57

vážení....

klid HC SLAVIA PRAHA nejstarší "kanada" u nás od roku 1900, to dáme! SKSV

0/0
1.4.2009 15:00

Petras

Nerozhodnou golmani, ale

to, že první dva zápasy se hrají venku. Pěkně Sazka vyje..la se Slavií. Je jasné, že Final Four Ligy mistrů má přednost před finále Extraligy. Takto dlouholetý pronájemce pěkně utřel. KV doma udělají první dva zápasy a Slavka už to nedotáhne. To je ale teorie a věřím, že realita bude přesně opačná !R^

0/0
1.4.2009 14:47

kruza_

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko...

0/0
1.4.2009 14:50

kruza_

Re: Nerozhodnou golmani, ale

jinak ale přiznám, že mě taky napadlo, že v tom může být určitá psychická výhoda....

0/0
1.4.2009 14:51

tuleniksobe

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Upřímně si myslím, že hráčům je úplně šumák, jestli začínají doma nebo venku. Vezmi to z té lepší stránky - jestli se Slavii podaří v KV jeden zápas vyhrát, hraje potom 3x doma a může to zfouknout za 5 zápasů. Ale jak říkáš, je to jenom teorie. V každém případě platí po základní části, že v tabulce venkovních zápasů byla Slavia jasně nejlepší, naopak v tabulce domácích zápasů obsadila (jestli se nepletu) 5. - 6. místo. SLAVII ZDAR!

0/0
1.4.2009 15:02

tuleniksobe

Re: Nerozhodnou golmani, ale

SPLETL JSEM SE V TĚCH DOMÁCÍCH BYLA 4. - SORRY!R^

0/0
1.4.2009 15:07

kokr57

Re: Nerozhodnou golmani, ale

na tohle moc zrovinka Slavia nehraje- v play-off prohrála s Vítkama první match doma 5:1 a s Plzničkou 6:0 a záruba se mohl pominout v čt štěstím.

Či-li právě u Slavie to nevidím tak dramaticky, potom hraje 3x doma. A hlavně se to vědělo dlouho dopředu i Slavia pochopitelně.8-o

0/0
1.4.2009 15:04

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Nevýhoda to je, ale snad to nebude hrát takovou roli. To ale nic nemění na tom, že si ten estébáckej zm.d se Slavií dlouhodobě vytírá pr..l. Každá bezvýznamná show, jako je např. ten volejbal, tam má přednost před pravidelným pronajímatelem.

0/0
1.4.2009 15:33

oldrige

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Finálovej turnaj ligy mistrů je bezvýznamná show????? Trochu mimo mísu...Rv

0/0
1.4.2009 16:20

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

;-D no jasně, třeba pro tebe a tvých pět kámošů z hospody ne, ale věř, že většinu lidí tenhle pasport nezajímá. vás šest tu halu stejně těžko vyprodá. bude tam víc lidí, co se točí kolem toho turnaje jak diváků.Rv

0/0
1.4.2009 16:45

Peter_Schmeichel

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Vy budete zrejme nejaky osviceny clovekRv

0/0
1.4.2009 16:52

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

asi nejsem, protože nefandím volejbalu, což je ve vašich očích charakterová vada. naštěstí nás je na téhle planetě drtivá většina, takže jsem v klidu.

0/0
1.4.2009 17:06

oldrige

Re: Nerozhodnou golmani, ale

O charakterových vadách nikdo nemluvil, nicméně pokud si myslíš, že na této planetě zajímá víc lidí hokej než volejbal, tak je jakákoli další diskuze celkem zbytečná... ;-D;-D;-D

0/0
1.4.2009 17:09

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

co se týče rekreačního hraní volejbalu, tak je jistě o mnoho rozšířenější než hokej. nikde jsem nepsal, že je hokej zajímá clej svět, ale je sportem číslo 1 - 2 v pár zemích, což volejbal samozřejmě není nikde.

0/0
1.4.2009 17:13

oldrige

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Myslim že hokej neni divácky, ani jinak, nejpopulárnějším sportem nikde... Jenže volejbal je sport číslo 2-5 ve víc zemích, než ve kterejch vůbec tušej že něco jako ledníhokej existuje...

0/0
1.4.2009 17:27

mobilis in mobili

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Volejbal ve sledovanosti vítězí na celej čáře. A to mám radši hokej

0/0
1.4.2009 23:13

oldrige

Re: Nerozhodnou golmani, ale

Hm, to je zajímavý že už je prakticky vyprodáno...:-/

0/0
1.4.2009 16:53

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

tak o tom si nech zdát. to jsou takový ty promo kecy, aby stimulovali lidi, že o něco přicházíejí a tudíž to musí vidět. příště si to udělejte v hale na Folimance, tam vyprodáno určitě bude.:-)

0/0
1.4.2009 16:56

oldrige

Re: Nerozhodnou golmani, ale

vidím že si opravdu velký na odborník na sport který tě jinak vůbec nezajímá...

0/0
1.4.2009 17:05

cyco

Re: Nerozhodnou golmani, ale

ne, ale tohle je běžná praxe. povíme si po akci. jestli bude vyprodáno, klidně se poníženě omluvím. předem ovšem vím, že se omlouvat nebudu muset.

0/0
1.4.2009 17:09

Zdenda-69

Spíš rozhodne,

jestli se podaří lépe pokrýt Bednáře s Červenkou. Bez nich je Slavia momentálně hratelná a poloviční. Na to doplatily Vítkovice, které jinak byly týmově lepší z pohledu serie, prostě rozhodly individuality. Ty , pokud nezahrály, Slavia většinou výrazně prohrála. Ale spekulace a prognozy nemají smysl, rozhodne momentální rozpoložení a brankáři tak můžou sehrát roli, narozdíl od Holíka si to myslím. Ovšem Varům dosud nehraje tak dobře 1. lajna jako loni... a Sparta byla mimo potřebnou aktuální formu ....

0/0
1.4.2009 13:55

Bambulin1

Re: Spíš rozhodne,

Sice nehraje první lajna jako loni, ale goly v PO už mají na svým kontě všichni útočníci...:-)

0/0
1.4.2009 14:04

coyotte

Re: Spíš rozhodne,

Jojo, sparta byla mimo formu, proto dala Zlín až po nervy drásajícím boji 4:1, jinak by to bylo bez ztráty kytičky;-D

0/0
1.4.2009 14:45

Hans von Karlin

Re: Spíš rozhodne,

Vítkovice že byly lepší? Uf, na cos koukal? V 10. minutě 3. třetiny 5. zápasu byl počet střel na branku 40 ku 20 pro Slavii... Takhle to bylo i v 2., 5., 6. a 7. zápase, tudíž nechápu kde bereš, že byly Vítky lepší:-P8-o

0/0
1.4.2009 14:48

aarghot

Re: Spíš rozhodne,

To je zbytecny - jemu to nevysvetlis, on tu uz breci od osmifinale :)

Jinak je dobre, ze se v tom nepovedenym osmifinale kvalita a um nakonec prosadily. Slavia byla o tridu lepsi akorat to srovnavali brankari.

0/0
1.4.2009 15:11

Profík

Re: Spíš rozhodne,

Máš jistě na mysli čtvrtfinále. Ve finále jsou dva účastníci; v semi(1/2)finále 2 * 2, tedy 4; ve čtvrt(1/4)finále 4*2, tedy 8; v osmi(1/8)finále 8 * 2, tedy 16, a to se u nás na rozdíl od NHL či KHL nehraje, hraje se pouze předkolo play-off se 4 účastníky od 7. do 10. místa.

0/0
1.4.2009 15:38

aarghot

Re: Spíš rozhodne,

dik, mas pochopitelne pravdu

0/0
1.4.2009 15:55

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: Spíš rozhodne,

Podle mě spíš rozhodne, kdo dá víc gólů. Aspoň loni to tak bylo

0/0
1.4.2009 15:13

cornelius

Nesouhlas

Myslím, že brankáři rozhodnou. Netroufám si říct, kdo bude ten lepší, ale na brankářích výsledky v takových zápasech závisí. Bránit jak o život budou oba celky, rozhodne proto ten brankář, který chytí něco navíc.

0/0
1.4.2009 13:46

KlekiPetraBílý Otec

Re: Nesouhlas

To nemusí být pravda. Některý brankář chytí méně (například sedmnáct střel z osmnácti), jiný více (například sedmatřicet střel ze čtyřiceti), a přesto to na vítězství stačit nebude.

0/0
1.4.2009 15:11

The Emperor

No

to je dilema, buď ten titul přát betonářům a náhoďákům z Varů a nebo Slavii, to se skoro nedá rozhodnou, ale asi zvolim to menší zlo a to přát to Varům nebo lépe řečeno přát si, aby to nevyhrála Slavie, se slávistama by tu zase bylo totiž k nevydržení, těch pár varskejch faníoušků během další sezóny, kdy Vary skončí tak 11-12, se probudí, zalezou a nebudou tu otravovat

0/0
1.4.2009 13:40

kruza_

Re: No

Řekl bych, že se najde dost sparťanskejch fanoušků, který těm tvejm neoblíbenejm slavistům více než zdatně sekunduje... Zrovna ty s těma kanálama mi začínáš jednoho připomínat...

0/0
1.4.2009 14:03

The Emperor

Re: No

Jaky kanaly? Ja rek jen ze zalezou a nebudou otravovat, nemyslel sem tim kanaly

0/0
1.4.2009 16:08

kruza_

Re: No

Oj... tak to se omluvuju. Přišel jsem právě z fotbalové diskuze a tam je to maso... To by jeden :-©

0/0
1.4.2009 16:39

Kane

Re: No

jo další zhrzenej sparťan co tvrdí,že je to zase jenom náhoda.....mě nepřijde moc náhoda,že jsou tam vary podruhý za sebou...tobě snad jo "imperátore" ;-D

0/0
1.4.2009 14:29

The Emperor

Re: No

Jo nahodaci, v podstate rozhodl ten druhej zapas, kterej Sparta ztratila doma a tam dali Vary poradne nahodny goly a jeste meli velkou kliku, ostatne jako ve vsech ostatnich zapasech vyjma prvniho. Kdyby mela Sparta takovy stesti jako Vary, ze by davala goly v podstate z niceho a nemusela se na kazdej gol nadrit nehoraznym zpusobem, tak by Vary ve finale nebyly a rozhodne to nebylo jen Mensatorem, ze se Sparta nemohla prosadit, proste jim tam nic nepadalo, tece sly vedle, nastrelovaly tyce, proste smolna serie

0/0
1.4.2009 16:13

StAnger

Holíku nesouhlasim s tim, že

by Adam Svoboda loni v PO nezářil. Tady všichni néjak rychle zapomínaj, jestli byl přeplacenej, to neumim posoudit,možná ano,ale dostal nejspíš to, co si domluvil s vedením. Ale to že chytal v PO skvěle tak to jsem viděl.:-/ Pravdu ovšem má Holík v tom, že když hráči slavie přistoupí k finále, jako k prvnímu zápasu v Plzni, tak rozdíl brankářů naprosto vymažou. Už se těšim na fináleR^:-)

0/0
1.4.2009 13:31

KáEm

Re: Holíku nesouhlasim s tim, že

Teď jde o to, jestli Vary se z nich taky pos.... jako Plzeň nebo ne. :-)

0/0
1.4.2009 13:37

Profík

Re: Holíku nesouhlasim s tim, že

To se ale pos... nejspíš z jídla, rozhodně ne ze Slavie :-P

0/0
1.4.2009 13:56

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: Holíku nesouhlasim s tim, že

Spíš se posrali z toho jejich hnusnýho Gambrihnusu

0/0
1.4.2009 14:10

vasapro

Re: Holíku nesouhlasim s tim, že

copak hosanku? IQ tykve soudim dle tveho vyblitku ;-D ... nikdo Te prece nenuti jej pit nebo snad ano ;-D ...

0/0
1.4.2009 14:46

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: Holíku nesouhlasim s tim, že

Protože mi nechutná Europivo, tak z toho usuzuješ výšku mého IQ? Tak to je mi tě docela líto...:-/

0/0
1.4.2009 15:09





Najdete na iDNES.cz