Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejisté do 18 let prohráli s Němci, postup do čtvrtfinále MS se jim vzdálil

Český hokejový výběr do 18 let nezvládl na světovém šampionátu klíčové utkání proti Německu, jemuž podlehl 3:4. Svěřenci trenéra Sýkory tak už nemají postup ze základní skupiny ve svých rukou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nikuss

SR-CR

nechcem nic predbiehat ale myslim ze tento rok si slovensko zahra s ceskom o zachranu..... na MS 18 pochopitelne

0/0
13.4.2009 16:52

BedlamW

hmm

Vypada to, ze by mel nekdo Polaskovi ukazat pravidla at vidi co je a co neni faul.

0/0
13.4.2009 12:02

rybizek

Re: hmm

hraje na doraz, na co ma a co ho naucili....

0/0
13.4.2009 12:05

Trosman

Re: hmm

jako kdyz sem videl jak piskaj u nas extraligu dorostu nebo junioru, tak se ani nedivim, ze sme porad vylucovany...

0/0
13.4.2009 12:40

francoa

Dostáváme se období

zahájení letních příprav. Organizovaný chaos, který nebaví ani hráče ani trenéry. Nejhorší na tom je, že všichni trénují stejně a stejné nesmysly. Nebere se žádný ohled na různost typů hráčů, na jejich biologický věk a vyspělost. Po 8-9 týdnech tohoto antisportovního zmatku přijde měsíční pauza a jsme zase na začátku. Readaptace je 3x rychlešší než adaptace, tak že i to málo, co jsme natrénovali, jsme opět úspěšně ztratili.Nevím proč se bojíme individuální přípravy. Jestli že chceme opravdu začít dělat něco pořádně, tak to musejí chtít i hráči. Kdo se nebude chtít připravit, tak tu nemá co dělat - bohužel. Je nejvyžší čas jít cestou osobních kondičních trenérů. Vrcholový sport je hlavně o osobní zodpovědnosti, to není pionýrský tábor.

0/0
13.4.2009 11:38

rybizek

Re: Dostáváme se období

R^:-)

0/0
13.4.2009 11:46

rybizek

Re: Dostáváme se období

a to se bavis jen o vyuce. Vychova hrace(mysleni, reakce, hodnoty, zebricek hodnot, ....apod) od mala jak, co a proc....to uz je uplne spanelska vesnice.

0/0
13.4.2009 11:57

francoa

Re: Dostáváme se období

Podívej, to je na delší debatu. Jdu se projet tak na 3,5 hoďky na kole a večer si tě někde najdu.R^

0/0
13.4.2009 12:15

rybizek

Re: Dostáváme se období

ja jdu s holkou na tenis, ma trenink. cau

0/0
13.4.2009 12:21

chataricek

Re: Dostáváme se období

Už jsem to psal. Ale ještě jednou - souhlas s Vašimi názory. A oceňuji, že v záplavě různých vykřiků za hranicí nejen rozumu, ale i gramotnosti ... se zde najde i rozumná diskuse ... + kolegu Rybízkak v to počítaje  :-)... hezký den přeji.

0/0
13.4.2009 13:14

chataricek

Ostuda

Další ostuda českého hokeje. Důsledek rozbourání systému tréninkových středisek, vrcholových středisek. Pan Sýkora je ohromný trenér - pokud ani on nic nezmůže ... Protekční frajírci, nic víc. V 90. letech se bořilo vše "socialistické". Bořit umí každý trouba - viz politická situace. Už si zvykáme ... Bohužel. Je to smutné, ale je to realita. 

0/0
13.4.2009 10:13

rybizek

Re: Ostuda

co nebo koho tou ostudou presne myslis? Divej, reknu ti jen v kratkosti, ze Sykora je urcite dobrej trener....ale typologicky je vice treneru(rozumej vhodnych k urcite skupine lidi-hracu at vekem, tak i skladby tymu).....navic je rozdil byt odbornik na mladez a na dospele. Vyjadrovani pana Sykory pri nebo turnaji "20" a ted "18" me privadi do uzasu......takhle nemuze mluvit, ze nezna soupere, nevi jak v kritickych situacich pusobit na vlastni hrace. Letosni nominaci delal Franta Musil.....v ramci vlastni optiky videni toho, jak se ten hokej ma delat, jake hrace typologicky trenovat, jak na ne pusobit, jakou taktiku stanovit, znalost prostredi....to urcite udelal dobre. Jenze Franta chce udelat za 14 dni z  Cecha Kanadana.....to nejde, byt by to byl ideal. Pokud by Franta pusobil u toho tymu celej rok nebo lepe receno cela systematika vychovy a vyuky ceskeho hokeje v Cesku by byla podle nej a treneri by jeho a to akceptovali, je on schopen za dobu x (min jeden rok) nachystat mancaft...

0/0
13.4.2009 11:18

chataricek

Re: Ostuda

Pana Sýkoru znám osobně. Znám ho i jako trenéra, včetně práce s mládeží (což bylo při začátku jeho tren.dráhy a v repre výběrech ...). Je to opravdu velký člověk a pan trenér. Podobně, jako jeho otec pan Vlastimil Sýkora. Ten výběr kdo dělal - to nemůžu nic říci na toto ... A ostudou ? Zařadit se na úroveň Němců, Švýcarů ... neb do několika let to bude takové i na úrovni áček ... Nevím přesně, co řekl pan Sýkora - neslyšel jsem ... nečetl nikde ... takže nemůžu komentovat. Ale on vždy vynikal tím, že soupeře měl nastudovaného ... tak nevím, co myslíš....

0/0
13.4.2009 13:11

rybizek

Re: Ostuda

ten cas u Marka Sykory, co zminujete, tam hraje tu nejpodstatnejsi roli....kdy mladez trenoval naposledy a az ted. Ta casova prodleva je obrovska.....Nema proste nejmensi sanci, jedine z vlastnich prostredku a pomoci spravnych kontaktu, se tak rychle dovzdelat. Myslim tim, vstrebat systematiku vychovne-vzdelavacich procesu Svedu, Finu, USA, Kanady.....vedet jak ti hraci mysli, reaguji a to same u ceskych hracu-mladeze. Delal dospele, byl v Rusku......Byla to chyba, ze k tomu sel. Jeho vlastni i tech co o tom rozhodli. Znovu opakuji, je odbornik, ma muj respekt, vazim si ho, ale tohle neodhadl. Jsou treneri, kteri by tomu dali vice napr. Josef Turek at uz tehdy u "20" nebo ted u "18". 

0/0
13.4.2009 15:44

chataricek

Re: Ostuda

No, asi je pravděpodobné, že trénovat repre áčko by bylo pro něho i pro nás lepší ... Tam jsem si ho vždy přál vidět. 

0/0
13.4.2009 20:51

ivan112

Zvykajte si!

Už bude len horšie !;-D;-D;-D

0/0
13.4.2009 10:13

Abbath

Re: Zvykajte si!

Tys tady chyběl mad´are:-)...

0/0
13.4.2009 10:19

Tomstersson

Re: Zvykajte si!

no tak zrovna Slovensko na tom bude stejně, na druhou stranu jste měli nepochybně silnější skupinu.

0/0
13.4.2009 10:23

Soulburner against communism

Re: Zvykajte si!

R^;-D

0/0
13.4.2009 11:30

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.........

Už si začínáme zvykat  .........  :-/

0/0
13.4.2009 10:00

badongo

,,

co je to za blbost že MUSÍME uspět s Kanadou 8-o ?

Postupují 4 z pěti, takže můžem dostat kotel a když Švýcaři porazí Němce, budeme dle minitabulky CZE, GER, SUI třetí ve skupině ( když je neporazí, skončíme tak jako tak čtvrtí ) - co tady pyskujou v tom článku :-©

0/0
13.4.2009 9:54

Lubo_mir

Re: ,,

som pocul famu o tom ze sa ma menit model sutaze, ale na koniec to utichlo, nemylim sa vsak?

0/0
13.4.2009 10:10

Tomstersson

Re: ,,

Nemáš pravdu. Vítězové skupin postupují přímo do SF a o zbylé dvě místa se utkají druzí a třetí. Zbytek hraje o záchranu.

0/0
13.4.2009 10:22

osvetitel

Situace je myslim stejne kriticka jako pred rokem

To ze by Cesi porazili Canadu a Nemci prohrali se Svycarama je velice nepravdepodobne, i kdyz ne nemozne!!:-/

0/0
13.4.2009 9:49

Kei: polib si věrtel, Bingu...

...

Tak to je slabota, tohle. A smutná ;-( Pořád doufám, že jsou to dítka bafuňářů a že ta kvalita tu je... Že jde do kopru fotbal je mi srdečně jedno, ale hokej miluju... ;-(

0/0
13.4.2009 9:15

urvy

plzeň

Půlka kádrů jsou no name z Plzně, když si je tam patriot Sýkora vybral, tak ať si slízne smetanu. Tihle chlapci z Plzně se pořádně neporsadili ani v mládežnických ligách a teď reprezentují, pane Sýkoro, co takhles i udělat jednou výlet na moravu! A to jsem z Plzně!

0/0
13.4.2009 9:11

Trosman

Re: plzeň

s tim holt nic neudelame, je dobry, ze ses z Plzne a priznas to, jinak to samy pred dvema lety, to byla polovina teamu naopak ze Slavie, ktera tenkrat v mladeznickych soutezich taky moc daleko nebyla, letos me zarazi, ze tam Slavisti toho moc nemaj... holt je videt, jak to chodi.

0/0
13.4.2009 11:08

rybizek

Re: plzeň

u kazdyho narodaku je nekdo z Plzne.....ale v tom to az tolik neni! Je to v pasystemu, kterej ridi cely Cesko.....KUNDAHÁR!

0/0
13.4.2009 12:04

Wes Parmalee

Sýkora ven!!!

0/0
13.4.2009 8:53

chataricek

Re: Sýkora ven!!!

Pan Sýkora je jeden z nejlepších - zde absolutně není chyba ! Ale v systému, ve způsobu - že za prachy lze koupit vše - i talent. Nelze.

0/0
13.4.2009 10:16

Soulburner against communism

Re: Sýkora ven!!!

uklidni se, primitivní alkoholikuRv

0/0
13.4.2009 11:33

rybizek

Fanousek se divi, odbornik neni prekvapen.

0/0
13.4.2009 8:52

jipoz

Re: Fanousek se divi, odbornik neni prekvapen.

Fanoušek se nediví...

0/0
13.4.2009 14:12

Pavlik z Danska

ach jo

Uz se musi s tema juniorama neco delat... podruhe hrat o zachranu neni uz nahoda.Letos se udrzi( norsko daji) a mozna se aji dostanou do cf jelikoz SUI celou sezonu porazely nemce pravidelne a minitabulka 3 teamu by mohla pro nas byt dobra..ale uz  je cas na to udelat seminar o budoucnosti mladeznickeho hokeje v CR( jak swe v 2002/2003 kdyz take mladeznicke vybery hrali o zachranu).....jinak za par let zase setoupime:-©

0/0
13.4.2009 8:47

francoa

Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

kam již dnes ve skutečnosti patříme. Rv 

0/0
13.4.2009 8:37

rybizek

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

ahoj francoa, jsme oba "od fochu"  mel bys zajem pokecat? 

0/0
13.4.2009 8:50

francoa

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

Podívej, venku je krásně. Stejně se nic nestane, pokud bude u nás mládežnický hokej více soukromé podnikání, než sport. To by jse muselo vyměnit úplně vše a začít znova. Dnes není v mládeži rovnost příležitostí se prosadit, protože rozhodují více peníze a známosti, než sportovní výkon. Proč je dnes David Musil na MS 18? Je to hodnej kluk, ale na takový hokej opravdu nemá. Takových tam je víc.Rv

0/0
13.4.2009 9:20

rybizek

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

:-)no to ja taky vim:-) jen jsem chtel v ramci konzultace vymenit nazory, popripade overit, obohatit se....Frantu znam osobne, delal jsem v tom a delam, hral jsem.....

0/0
13.4.2009 11:07

Pavlik z Danska

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

Ahoj .. rikas ze ti mladi trenuji malo....a proc s tim nikdo nic neudela. Jsu sportovni lekar v dansku a tady se dost dba n odborniky.Jak to vidim to v cesku tak moc neplati nebo jak to funguje( jsou to porad stare struktury a znamosti co ridi hokej a ne odbornici?). Zajima me to jelikoz jsu srdcem cech a ten upadek v hokeji me dost mrzi;-(

0/0
13.4.2009 9:20

francoa

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

Pavliku, je to tak. Trénuje se na úrovni rekreačního sportu. Dle testů, mají naši mladí hokejisti VO2 max sotva 56. 70% jich má nadváhu. trenéři i hráči nejsou ochotni ztrávit na trénincích více jak 2,5 hod denně a z toho je zátěž tak 15min. Co ktomu dodat.

0/0
13.4.2009 9:29

Pavlik z Danska

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

no to tak tedy pak vypada.:-(. ale neni nikdo ochotnej se ponaucit?( porad ukazuji na swe kde byl podobny problem ).Prece nemuze rezignovat CR kde jsou tradice v hokeji k nazaplaceni.Vzdyt kazdy vi jak dlouho( desitky let) to trva vypracovet sportovni kulturu.Ale sedi na tom svazu opravdu takovi imbecilove ze s tim nechteji nic delat?Mereni Vo2 je preci samozrejma soucast treninku na vyssi urovni.A tak x4 rocne nejmene se to na soustredenich dela....tak jak je nemozne na urovni narodaku myt nadvahu...neverim co tady slysim8-o, ale vysledky jak vidim tomu davaji za pravduRv

0/0
13.4.2009 14:24

chataricek

Re: Zařadili jsme se přesně mezi ty mančafty

Sdílím Vaše názory. Pohyboval jsem se v hokeji - takže vím o čem je řeč ...

0/0
13.4.2009 10:15





Najdete na iDNES.cz