Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Názor na Růžičku jsem nezměnil, říká karlovarský manažer Vaněk

Během finálové série hokejového play-off se tvrdě opřel do slávistického kouče Vladimíra Růžičky. "Co si může při zápase dovolit, to je pro mě nepochopitelné," prohlásil karlovarský manažer Miroslav Vaněk. "A ta slova mě rozhodně nemrzí," poznamenal o pár dní později v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

otrenuba

oba dobrý

Myslím, že jak Růžička, tak Vaněk hájili zájmy svého klubu, v rámci těch možností, které měli. To je naprosto v pořádku. Mně od Růžičky zamrzela spíš ta reakce, kde nazývá Vaňka hokejovou nulou (asi mu nedošlo, že vytáhl Vary na špičku extraligy). Naproti tomu Vaněk vyjádřil k Růžičkovi jednoznačně respekt, jen prostě řekl svůj názor na způsob střídání, které Růža praktikuje. Takže za mě Růžička i Vaněk respekt, v tomto konkrétním souboji Vaněk vítěz.

0/0
17.4.2009 15:45

Bedas

Vary hrály perfektně, pan Vaněk OK

Vary hrály perfektně, takhle se hraje play-off. Jak tady někdo píše o varském zanďouru, tak asi koukal na jiné zápasy. Urputnost vzadu a dravost dopředu, to bych řekl já o Varech.

Pan Vaněk, i když vizáž nic moc, tak byla radost si ho poslechnout v TV, článek tady má taky hlavu a patu a v podstatě i ten článek  o Růžičkovi. Má to v hlavě srovnaný, pan Vaněk. Víc takových pro hokej.

Jo a jsem Sparťan, to pro některé elementy tady.

0/0
16.4.2009 13:43

TristanTzara

Re: Vary hrály perfektně, pan Vaněk OK

Já Vary nemám rád, ale musim s tebou souhlasit. V play off hrály jednoznačně nejlepší hokej - tvrdej, rychlej, agresivní. Sparta i Slavie mě zklamali. Žádný nasazení, žádná dravost, jenom si to odbruslili a nazdar.

Od Slavie jsem čekal víc, myslel jsem že jim Růža naordinuje pořádnou hit and grind taktiku a ono nic :-/

0/0
16.4.2009 18:12

iksX

Lístky CZE-SWE

Prodám lístky na dnešní zápas Českých hokejových her se Švédskem. Nevhodný dárek. Možná sleva.

0/0
16.4.2009 13:18

obláček

karlovarský manažer Vaněk

Moc pěkná fotka, dalo by se říct, že je velice vhodná dětem na cukr! (Y)

0/0
16.4.2009 12:56

Charles_Davy

Je to úpadek českého hokeje

Na Vary se nedá koukat, také proto tam taky chodí pouze tak 2,5 tis. diváků. Pro hokej je smutné , že taková betonářská taktika slaví úspěchy. Mistrovský manšaft nevyprodukuje žádné reprezentanty. Kunstát je v repre nulový, Mensator poloviční než v lize, ostatní nestojí ani za řeč.

0/0
16.4.2009 12:28

Milan1

Re: Je to úpadek českého hokeje

Ty jsi ale brouk Pytlík. Ztrácíš nadhled a respekt. Varům nefandím, ale minimálně Skuhravý-Kumstát a Mensátor do repre patří. Podívej na Bednáře, v ELH kraluje ale na repre úrovni nestíhá... Myslíš, že ze Sparty, Pardubek, Litvajzu nebo z Liberce tam někdo patří? Vlasáka Růža nenávidí.....

0/0
16.4.2009 12:51

Charles_Davy

Re: Je to úpadek českého hokeje

Skuhravý-Kumstát a Mensátor nestačili ani v EHT, natož na MS. Patří tam např. Červenka, Slávia vyprodukovala např. Klepiše, aj. Vary nikdy nikoho.

0/0
16.4.2009 13:02

Bedas

Re: Je to úpadek českého hokeje

;-D;-D;-DKlepiš?;-DViděl jsi ho někdy hrát v repre? Co si pamatuju, tak šel postupně z prvních lajn až na lavičku.;-D

Červenka možná, teprve se uvidí.

0/0
16.4.2009 13:30

antouniou

hm

Tak už je popsanejch pět stránek diskuze a od slávistů jsem se x-krát dočet, že je Vaněku ubožák, bohužel jsem se ani jednou nedočet, v čem nemá Vaněk pravdu v rozhovoru o Růžičkovi.

A co se týká simulování: Pech, Řezníček a další občas simulujou. Na druhou stranu znám trenéra, kterej kdysi v loňský sezóně, když mu teklo do bot brečel do novin, jak Liberečáci simulujou a že u něj to možný není, že on simulující hráče v týmu netoleruje.

0/0
16.4.2009 12:02

cyco

ja vam to preju, i kdyz brecite i po zisku titulu

kdyz panbu dopusti.......... Rekove taky vyhrali ME a nikdo nemohl jejich titul zpochybnit, i kdyz asi vsichni tusime, ze to bylo naposled v historii. s Varama to bude podobny, navic pristi sezonu diky stehovani do Syner šméčko areny prichazite o jednu ze zasadnich strategickych vyhod a souperi uz si ve Varech nebudou muset projit torturou stredoveke hladomorny, coz pro vas bude v konecnem dusledku kontraproduktivni.....ale preju vam, abyste se do predkola play off dostali, s trochou stesti to zvladnete. :-)

0/0
16.4.2009 10:30

vavken

Re: ja vam to preju, i kdyz brecite i po zisku titulu

Rád bych věděl, zda v tom starším příspěvku reaguješ na mě nebo na Vipera. Díky za info.

0/0
16.4.2009 11:31

Meescha

Re: ja vam to preju, i kdyz brecite i po zisku titulu

Nikdo nebrečí a už vůbec ne po titulu. :-) Ten rozhodvor dal Sportu Vaněk před 6. zápasem a efekt to mělo, Růžička si to zdržování pro jistotu odpustil, aby nedostal 2 minuty. Je to jen vysvětlení pro slavíky, proč je Růžička po celé zemi tak "oblíbený", i když se jedná o výborného trenéra. Vary hráli dvakrát po sobě finále, to není náhoda a má cenu Ti připomínat, jakou holomajznou vyhrála Slavia první titul? :-P Atmosféra už nebude, co bývala, ale aspoň nebude hrozit, že se ta hala zřítí na diváky...

0/0
16.4.2009 11:45

Milan1

NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

Četl jsem oba rozhovory a plně s ním souhlasím. I když, Řezníček ke vší úctě k němu je taky pěkný hajzlíček...;-D Nicméně je pravda, že mnozí mají z Růžičky přílišný respekt a strach. On koneckonců řídí celý hokej i když to málokdo přizná. Růžička si tím pomalu a jistě kazí reputaci ke své škodě. :-/

0/0
16.4.2009 10:23

StAnger

Re: NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

Růža dělá to, co si myslí,že je dobré pro jeho mužstvo a to jako slavista schvaluji. Jestli mají rozhodčí k němu respekt je to správné, protože jako osobnost si to zasloužil svojí usilovnou prací a úspěchy. Jestli mají pŕíliśný respekt , je to problém jejich  a ne Růžićky, jestli mají strach, tak jsou d e b ilové a nemají na ledě co dělat.. zase to ale neni problém Růžičky.

0/0
16.4.2009 10:31

aladdinek

Re: NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

Přesto by si mohl odpustit sprostá slova kterými on rozhodně nešetří. Zvláště na adresu rozhodčích a on je taková persona za jakou ho všichni mají.

0/0
16.4.2009 10:35

Milan1

Re: NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

Takže chovat se jako hulvát je v pořádku? Hájit zájmy svého týmu je v pořádku, ale existují nějaké hranice slušnosti a fairplay......

0/0
16.4.2009 11:18

Milan1

Re: NAPROSTÝ SOUHLAS!!!

... talčí bez skrupulí na rozhodčí a oni mu připískávají. Tím rozhodně ale netvrdím, že Slávie je banda simulantů. Ti jsou spíše v jiných klubech...

0/0
16.4.2009 11:20

antonio seruti

Varům gratulace

a k tomu Růžičkovi, ano, dovoluje si to, co žádnej jinej trenér. No a co? Každej si dovolí tolik, co mu rozhodčí připustí. Takže Vaněk "brečí" oprávněně, ale na nesprávným hrobě. Pokud by Růžička trénoval jeho tým, určitě by mu jeho chování neměl za zlý. Pokud si chce na někoho stěžovat, tak na pány v pruhovaným, na nich je, aby Růžičku nebo kohokoli jinýho usměrnili, což očividně nezvládaj. 

0/0
16.4.2009 10:09

Petr1234

kecy

jsou to docela ubohý kecy. Žádné zdržování při střídání jsem neviděl. Rozhodčí slávii určitě nenadržovali, tak nevim co to bleje za výkaly

0/0
16.4.2009 9:56

Meescha

Re: kecy

To mysíš vážně, že jsi žádné zdržování při střídání neviděl? V 5. zápase to udělal čtyřikrát a to už pískala skoro celá O2 Aréna...

0/0
16.4.2009 10:21

obláček

Re: kecy

tak to už jsme dva, co to neviděli!

0/0
16.4.2009 12:59

antouniou

Re: kecy

Jeden příklad za všechny: První semi s Plzní, kdy Růžička od¨mítal poslat hráče na led kvůli tomu, že rozhodčí správně neuznal gól.

0/0
16.4.2009 13:08

Meescha

Re: kecy

To si děláš srandu, byl jsi na stadionu a koukal na led, nebo co jsi dělal? Každý, kdo tam byl, tak to viděl...

0/0
16.4.2009 14:06

marzena

zbytečný

jako slávista říkám, že Vary si letošní titul jendoznačně zasloužili a sportovně jim ho absolutně přeju. Když jsem viděl ten šestý zápas, tak z toho člověk ani nemohl být smutný, prostě vyhrálo lepší mužstvo. Na druhou stranu si myslím, že vytahovat tyhle řeči po skončení ligy je zbytečný a mohl by si to odpustit jak Vaněk, tak novináři, kteří to dozajista ještě vylepšili

0/0
16.4.2009 9:31

StAnger

Re: zbytečný

Se na něj podívej, je to tajtrdlík, kterej prostě neumí unést úspěch ..:-©Jinak souhlas, Vary vyhrály naprosto zaslouženě a Řezníček samozŕejmě simuluje, jestli to nevidí, je navíc slepej.Na druhou stranu obdivuji jeho kondici a výdrž na vrcholné úrovni.

0/0
16.4.2009 10:20

Pepino11

Re: zbytečný

Tak az tady souhlasím. To jako má Řezníček výdrž a kondici, ja hodné obdivu, to jak přifilmovava kazdy dotek je des, ja to nesnasim a u tahovychto hracu si vzdy rikam, maji to za potrebi?? Stejne tak Pech, bylo videt, jak jde do brany, dobre taha puky, ale jeho filmovani je uplne ubohe...

Kdyz se na to kouknu z globalu, je az k placi, jak moc filmovani v PO pomaha.. Takovy Zlin, to byla vzdycky ostuda hokeje, ale byly casy co byly nahore v tabulce a jejich filmovani bylo vyhlaseny. Ted pokracujou Vary. Mrzi me to, protoze hokej mam rad a tohle hokej neni..

Na druhou stranu, at je Ruza jakej chce, vzdycky propaguje mladi, za svuj tym dejcha, neodpusti ve svem tymu flakani a filmovani uz vubec ne.. Slavii nefandim, ale Ruza je podle me borec, kterej jako jeden z mala pracuje 24 hodin denne.

0/0
16.4.2009 11:35

Meescha

Re: zbytečný

Slávističtí hráči filmovali stejně, tak s tím, že teď je to parketa Varů, brzdi...Rv Simulují hráči všude a Vary rozhodně nevyhráli titul díky simulování, dokonce bych řekl, že v tomto ohledu se právě Pech a Melenovský letos hodně zlepšili.

0/0
16.4.2009 11:42

Mario 66

Re: zbytečný

Simulace, simulace, simulace. Simuluje Cervenka, skace Hruska, pada Kolarik, Vasicek, Bednar a predevsim Micinka. Tak kdyz spadne, faul se nepiskne a u ni se objevi puk, sup nahoru a uz strili golyR^ 

0/0
16.4.2009 11:58

Pepino11

Re: zbytečný

No rozhodne nerikam, ze nikde ze Slavie nefilmuje. Rikam jen ze Ruza tohle netoleruje. Ten vycet hraco co jste napsal, o tech jste slysel?? Nebo mate pocit ze filmuji?? Protoze tenhle pocit muze mit pouze nekdo z Ruska. To ze Micka obcas skoci, to je znamy.. Ale Ruza ho nikdy nehajil, ze nefilmuje. To ze se Pech od lonska zlepsil, to je sice pravda, jenze loni se nechal nekolikrat odnest na nositkach a za dve minuty hral. To uz asi hur neslo, to ze lita pri kazdym doteku to je taky fakt, to ze se zvedl herne je taky fakt, ale filmovani to nijak neprekryje. dobrej hrac nema zapotrebi skakat. a hotovo.. Tohle muze hajit jenom fanousek tymu, kde jsou na skoky zvykly, ja osobne bych se stydel takovymu tymu fandit.

0/0
16.4.2009 12:57

Meescha

Re: zbytečný

Takže se stydíš i za Slavii? Hráči tam simulují stejně jako ve Varech, viděl jsem každý zápas Varů v play-off, něco i naživo a simulování tam rozhodně není výrazně víc než u růžičkovců. Taky se mi simulování nelíbí a věřím, že Paleček v tomto ohledu na hráče tlačí, aby s tím zcela přestali...

0/0
16.4.2009 15:44

Meescha

Re: zbytečný

Ten rozhovor, kde se Vaněk opřel do Růžičky, byl před šestým utkáním... Je celkem zajímavé, že se pak Růžička v posledním zápase podobným praktikám vyhnul. Vaněk to udělal chytře...:-P

0/0
16.4.2009 10:22

pepsi_09

..

Konečně někdo našel odvahu nazvat věci pravým jménem a pravdivě zhodnotit hokejového Htilera z Outů Arýny. BravoR^

0/0
16.4.2009 9:11

noname76

Re: ..

bravo? jsi chudak ...

0/0
16.4.2009 9:33

Meescha

Ti, co tu na Vaňka nadávají...

Přečtěte si ten rozhovor, kde napsal svůj názor na Růžičku a řekněte, kde lže... On totiž popsal situaci tak, jak je. Chápu, že má Růžičku ráda spousta lidí, ale snad to vidíte, co během zápasů dělá a jak mu to prochází. Zneužívá své pozice v českém hokeji. Je to vynikající trenér (byl i výborný hráč), ale jakým způsobem se snaží tlačit na rozhodčí, to nemá u nás obdoby...Rv

0/0
16.4.2009 8:53

aarghot

Re: Ti, co tu na Vaňka nadávají...

to jsou blbosti hodne vanka :-©:-©:-©

0/0
16.4.2009 9:07

Meescha

Re: Ti, co tu na Vaňka nadávají...

Děkuji za argumentaci. Napiš tedy, co není pravda. Nevolá si 4x za zápas rozhodčí k sobě, díky čemuž přetahuje čas na střídání (hráči zatím v klidu odpočívají na lavičce, zatímco soupeř je připraven na ledě)? Nenadává sprostě rozhodčím a Ti ho nikdy nepotrestají? Čekám na tu argumentaci. Co jsem napsal, jsou fakta, která můžeš vidět i v TV, na živo je to ještě veselejší...

0/0
16.4.2009 9:13

aladdinek

Re: Ti, co tu na Vaňka nadávají...

Růžička byl jako hráč a je jako trenér opravdu borec, ale chová se jako buran. Jeho neustálý nátlak na rozhodčí nevidí jen slepý. Na druhou stranu když skončilo finále tak se uklidnil a v klidu sportovně pogratuloval soupeři.

0/0
16.4.2009 9:31

Meescha

Re: Ti, co tu na Vaňka nadávají...

No právě, on to nedělá v amoku, ale vypočítavě, jak skončí zápas, je v klidu...

0/0
16.4.2009 9:34

aladdinek

Re: Ti, co tu na Vaňka nadávají...

Jako hráč byl také vyčůraný tak proč by takový neměl být jako trenér, že... :-)

0/0
16.4.2009 9:35

Viper1

Hm

To, že Vary hrají nechutný betonářský hokej je zřejmě jasný fakt. Je pak trošku škoda, že i takový hnus vede k úspěchům. Ale takový je holt dnešní profesionální sport. Musíme se s tím smířit.

0/0
16.4.2009 7:54

Mario 66

Re: Hm

Co cekat do cloveka, kterej trpi mindrakem a komplexem Vary, zeR^R^

Jasny fakt, ze nekdo tomu hokeji nerozumi, i takovi jsou mezi nami;-D

0/0
16.4.2009 7:59

Viper1

Re: Hm

No nevím, hokej jsem hrál, trénoval jsem roky a myslím, že mu rozumím. Prostě to není hezké pro diváky, tomu může říkat pěkný hokej jen ruský fanoušek KV. :-/

0/0
16.4.2009 8:01

Mario 66

Re: Hm

Hrat ELH a trenovat ji neni jako hrat okresni preborR^ Nebo snad Litvinov?:-) Nevim, jak tomu rikaji rusti fanousci KV, ale mnoho fans a nejen ti domaci byli s urovni hokeje spokojeni. Nechapu, jak takova hracska a trenerska ikona se sama donutila koukat na tak hnusny hokej. Asi postizeniR^

0/0
16.4.2009 8:12

Viper1

Re: Hm

Tak to jsem rád, že jste byli spokojení. Ostatně Řekové byli na Euru taky spokojení s hrou svého týmu. Aby ne, zlato doma, tak co chtít od svého týmu víc.

0/0
16.4.2009 8:13

pOne

Re: Hm

To by me zajimalo odkud (v tvem pripade) vitr vane? :) ... Tak rekni, co ti ty hnusny Vary provedly, ze tady siris takove bludy? ;-D

0/0
16.4.2009 8:19

Viper1

Re: Hm

Vůbec nic. Jen jsem ve finále neměl svůj tým, takže jsem chtěl koukat na pěkný hokej a mrzí mě, že tým hrající beton uspěl. Ale beru to, takový je aktuální český hokej.

0/0
16.4.2009 8:26

pOne

Re: Hm

Aha, takze fanda Slavie nejsi ... tak dal ... :-)

0/0
16.4.2009 8:31

Mario 66

Re: Hm

Kdyz bude cas, asi by to chtelo udelat si nejakou statistiku poctu golu od toho betonarskyho celku jmenem Energie. A rovnou to vzit i s lonskym rokem. Jeslti on nebude problem v tom, ze diky trenerstvi ty dva roky nekde zmizely diky koukani do knizek. nebo snad leceni v sanatoriu, kde leci zazracne otresy mozku za dva dny?R^

0/0
16.4.2009 8:22

Viper1

Re: Hm

Urážet umíš, ale na rozumnou diskusi nemáš. Bohužel. Díky a hezký den.

0/0
16.4.2009 8:25





Najdete na iDNES.cz