Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Fanoušek se přetahoval s Kovaljovem o hokejku. A vyhrál

Tvrdé nárazy, strkanice, bitky. To všechno je při hokejových zápasech běžné. Ruský útočník Alexej Kovaljov toho ve své kariéře zažil hodně, v šestatřiceti letech však přece jenom poznal něco nového. Přetahoval se s fanouškem Bostonu o hokejku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BedlamW

hmm

Vy toho nadelate......male zpestreni zapasu a tady z toho je diskuze na 3 dny!!;-D Fanousek zareagoval pohotove...specialne kdyz to bylo v momentu kdy byla rvacka a par sekund do konce.Ja bych mu tu hokejku taky vyrval....;-DR^

0/0
18.4.2009 15:11

osvetitel

Nemci 5 Slovaci 4

Nemci vedli 4:1 a Slovaci vyrovnali na 4:4 a prohrali az ve druhem OT

0/0
18.4.2009 5:46

osvetitel

USA 2 Canada 1

0/0
18.4.2009 5:44

osvetitel

Russia : Finsko 4: 0

0/0
18.4.2009 3:43

osvetitel

Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

a uvidis ze Kovaljov vrazil hul do plexiska ke kteremu byl otocen zady tak, ze tou skvirou toho fandu malem napichl do bricha!! Kdyz se chces s nekym hadat,tak si najdi sobe rovnej cajicek bambulo! Pro mne jsi nedustojny "souper "!!:-))))

0/0
17.4.2009 23:51

osvetitel

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

prohledni - a styd se za svou hloupost bambulo Melancholickej!!!:-)))

0/0
17.4.2009 23:54

Melancholik34

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

Ok, tak j ási teda najdu někoho slušnýho, vychovanýh oa nearogantního, díky za radu ;)....jinak teda koukám na to video - http://www.youtube.com/watch?v=V4unmsFPH-g - a tak nějak pořád ne a ne si všimnout toho momentu, kdy divák kvůli nemotornému či zákeřnému (?) Kovalevovi skončil málem napíchnutý na hokejce....písni mi prosím čas toho inkriminovaného momentu, ok?:-)

0/0
18.4.2009 0:19

osvetitel

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

To bude nejlepsi, ty rejpavej a slepej melancholiku kdyz si najdes nekoho sobe podobneho!!:-)))Hlavne ze uz netvrdis ze ten divak protahl skvirou v plexiskle ruku a chudakovi ruskymu tu hul ukradl!! Kup si lepsi \O^O/ :-))))

0/0
18.4.2009 2:02

Ghost.78

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

jss debil nebo to jen hrajes?

0/0
18.4.2009 3:06

osvetitel

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

To bylo na mne sebevrazednej svejku? Nebo si mne pletes se svym FOTREM????

0/0
18.4.2009 3:42

osvetitel

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

Ps.Nauc se psat vlastni reci troubo !!! Sto eto jss? :))))_:((((

0/0
18.4.2009 3:45

Melancholik34

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

no, to tvrdím stále...nejsem slepej totiž ;)

0/0
18.4.2009 20:06

osvetitel

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

Uz jses z5 pro dalsi vyprask,ty sebemrskaci?:-))

0/0
18.4.2009 20:47

Melancholik34

Re: Prohledi si to video jeste jednou ty slepej Melancholiku

Spíš pro nějaký Tvoje pádný argumenty...jsem to ale naivka, co ?;)

0/0
18.4.2009 21:39

Melancholik34

"Osvetitelovi"

Vysvetli me bambulo naco mame v USA pravo a naco ne!!" - ??? To bych Ti měl vysvětlovat jako proč? Já se tady neoháním tím, na co má a na co nemá právo ochranka....naopak, na vysvětlení čekám já (jak "překvapivé", že asi marně, co ?;)...."Rad se priucim!" - To Ti fakt nevěřím, sorry :-) Co je nevychovanost, na tom se asi (taky) neshodneme, ale jestli se teda fakt rád přiučíš, zkus se zamyslet už jen nad tím, kdo v zápasech vystupuje (měl by vystupovat)  jako aktivní aktéra kdo jako pasivní přihlížitel, ať už se mu dění na ploše líbí nebo ne .  A jestli očekáváš hokej bez nervů, pocitů ublížení ze strany rozhodčích a dalších jiných faktorů, které ovlivní (zvláště ve vypjatém play-off) jednání hráčů natolik, že se stane, jak říkáš "neslušným", tak pak přeju hodně štěstí při hledání těch správných zápasů hodných Tvého sledování :-)

0/0
17.4.2009 22:09

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

Mimochodem ,jak je to s faulováním? To je asi taky dost neslušné, co? Kolikrát ani usnout nemohu a běží mi hlavou, jak si to jen Ti hráči můžou dovolit ;) No nic, svý jsem si řekl, od tebe se odpovědí na otázky nejspíš nedočkám, že ?:-(, tak se měj hezky pane Světový, já jdu do knajpy na pívo a utopenca ;)

P.S. - těch závorek na konci svého příspěvku máš málo, to bylo vtipný minimálně o tři závorky víc ještě ;)

0/0
17.4.2009 22:10

osvetitel

Re: "Osvetitelovi"

Nejak nerozumim naco si vlastne stezujes?!:-)) Placas tu pate prez devate a pritom je to jednoduche jako facka!! Kovaljovova hul ,jakozto nepratelskeho tymu ,ktery v boji o pohar vyvolal na protivnikove lede rvacku, nemela co pohledavat na strane domacich fandu.at uz se tam dostala jakkoliv ! Ochranka by zasahla kdyby Divak nejak zranil hockeystu, nebo nejak narusil hru na lede! Tim ze Kovaljov ho behem preruseni hry pri te rvacce malem napichl na svou hul,se provinil Kovaljov a ne ten divak !!:-))Porad ti neco neni jasne?

0/0
17.4.2009 22:22

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

Neplácám páte přes (ne přez ;) deváté, a jestli tomu, jak píšeš, nerozumíš, tak si dovolím tvrdit, že chyba není na mé straně. Ale tak tedy stručně a jasně -za prvý si nestěžuju, ale nesouhlasím, a proto jsme se ohradil a začal s tebou tuhle diskuzi. A stručně a jasně -  nesouhlasím s tím, že Ti přijde OK, když se divák chová tak, jak se zachoval ten ve videu, to by si zkrátka dovolit neměl a myslím si, že by pořadatelé měli zasáhnout bez ohledu na (ne)zranění hráče (hockeysty chceš-li ;). Jestli Ti přijde fajn, že by měla ochranka zasáhnout až v případě zranění hokejisty, hmmm, tak to pak tedy potěš Pán Bůh. Jo a já píšu MYSLÍM SI, zatímco Ty se svými moudry o "vymezeném působišti hokejek hráčů" a povolených a nepovolených reakcí diváků a pořadatelů oháníš jako jistojistými, pevně danými pravidly, ale pořád jsi mi neodpověděl na to, odkud tyto informace čerpáš.

0/0
17.4.2009 23:13

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

Zkrátka, mantinely a plexisklo oddělují hrací plochu od hlediště....hrací plocha je od toho, aby na ní hockeysti :-) hráli hokej a hlediště od toho, aby se diváci dívali, fandili, třeba i bučeli, najedli se atd., ale ne od toho aby se míchali do hry. Pokud tohle nechápeš, tak fakt nemá cenu diskutovat. To, že při hromadné bitce u mantinelu se Kovalevovi dostala jeho hokejka skrz plexi, rozhodně není jeho chyba, úmysl v tom nebyl.

0/0
17.4.2009 23:13

osvetitel

Re: "Osvetitelovi"

Neni podstatne ci to byla chyba ale to ze fandove pri rvackach radi busi do plexiskla na podporu svych hracu a ta hokejka kterou fandu Kovaljov "napichl", nemela na strane fandu co delat a zcela spravne mu byla uzmuta !! Ale jelikoz ty budes spis na misto "Melancholik" hadavej BAMBULA, tak je zbytecne te o necem presvedcovat !!!!

0/0
17.4.2009 23:19

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

No, ty se překonáváš :-) Prvně obviňuješ Kovaleva z málem napíchnutí diváka, ted zas není podstatné, čí to byla chyba (ale přitom bylo zcela správné rozhodnutí mu hokejku uzmout, takže to asi jeho chyba byla, nebo jaks tohel ted myslel?:) ...no a přitom, když si to video (znovu?) prohlédneš, tak uvidíš jak to s tím napíchnutím a uzmutím bylo....Kovalev přijel ke hromadné bitce u mantinelu a skrz netěsnící plexi mu divák bez jakéhokoliv předchozího, byť "pouze" hrozícího napíchnutí hokejku vzal. No, hlavně, že máš schopnost odhalit podstatu lidí, na jejíž základě je můžeš správně kategorizovat. Měj se a když bys měl někdy dlouhou chvíli, zkus se nad sebou zamyslet, hm?

0/0
17.4.2009 23:34

osvetitel

Re: "Osvetitelovi"

Jses nebetycnej bambula a delas Cechu opravdu reklamu svou jednoduchosti !!! Divak by mu nemohl nic vzit kdyby se ta hul neocitla za plexisklem na jeho strane! Uz je tito konecne jasne bambulo?:-)))Tim ze neni podstatne ci to byla chyba jsem minil to ,jak se ta hul ocitla na strane toho divaka nezli poni chnapnul! Chces to jeste lepe polopate?

0/0
17.4.2009 23:45

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

Nejsem bambula, natož nebetyčnej, už vůbec ne jednoduchej, a ostudu si myslím Čechům taky nedělám, už z toho důvodu, že nejsem moc vidět na "mezionárodním poli" (ona Ti ta Tvoje schopnost definovat jedince někdy trošku hapruje, co?:-) Chováš se povýšeně, urážíš lidi, kategorizuješ, diskutovat se s Tebou nedá, já navíc mizím pomalu spát...takže si ponechme každý svou pravdu a přejme si ať na sebe nemáme tolik štěstí/smůly, hm? Dobrou noc/ráno/poledne cokoliv :-)

0/0
18.4.2009 0:03

osvetitel

Re: "Osvetitelovi"

Bud rad ze nejses videt na mezinarodnim poli ! Uplne staci zeje tady videt to tve " BLAH BLAH BLAH " !!! :-)))))))

0/0
18.4.2009 2:04

Melancholik34

Re: "Osvetitelovi"

to je zase závorek...asi to mělo být vtipné, že ? tak snad příště, hele ;)

0/0
18.4.2009 20:06

osvetitel

Je to mozne ze jsou nekteri cestisvejci takove bedny kytu?

Tomu fandovi neslo o to paratko Kovaljova jako spis o jeho tym,a jelikoz se ocitlo to paratko Kovaljova v hledisti kde nemelo co delat, tak se pouze ten fanda symbolicky zapojil do te rvacky za svuj tym. Nato ma pravo pokud to nedela jako cesti fandove ,kteri tu maji video jak lezou na led!! Kdyby nato nemel pravo,tak by ochranka zasahla! Navic ten tym Kovaljova se pral stejne jen kvuli tomu ze prohraval !! Pro fandu to byl suvenyr a Kovaljov se tomu sam chechtal, protoze vi ze jeho hul nemela v hledisti co pohledavat,at uz se tam dostala jakkoliv. Takovejch klacku ma Kovaljev na kazdy zapas plno a pochybuji ze ho to tak rmouti!!! Nektere reakce ceskych bambulu jako nick "arbi" jsou opravdu dementni !!!!

0/0
17.4.2009 20:34

Melancholik34

Re: Je to mozne ze jsou nekteri cestisvejci takove bedny kytu?

No, ty jseš nějakej světovej "nebambula", jen co je pravda...Odkud prosímtě čerpáš tu informaci, že má fanoušek právo přetahovat se s hrášem o jeho hokejku? "Kdyby na to neměl právo, tak by ochranka zasáhla"....jasně, v Americe jsou přece všichni 100% hrdinové připravení okamžitě zasáhnout a zjednat pořádek v rámci spravedlnosti, ochránit slabé a potrestat zlé...např. hokejisty, kteří mají tendenci "skrz" plexi píchat diváky hokejkou, že?:-) Nebo že by snad bylo možné, aby ochranka v  Ú-ES-Á :-o  nezasáhla? Ale kdež, co mě to napadá, že ? 8-o

Přetahovat se s hráčem o jeho hokejku je nevychovanost a drzost, i když je divák sebezanícenější fanoušek svého týmu. Toto by si prostě dovolit neměl.

0/0
17.4.2009 20:58

osvetitel

Re: Je to mozne ze jsou nekteri cestisvejci takove bedny kytu?

Vysvetli me bambulo naco mame v USA pravo a naco ne!! Rad se priucim! Nevychovanost je kdyz se tym zacne rvat jenom proto ze prohrava a navic se hul toho hrace protivnika ocitne na strane fandu domaciho tymu ,at uz slo o "nahodu" nebo ne!! V "hledisti" na strane fandu protivnika, nema Kovaljov co pohledavat ,ani on ani jeho vystroj, obvzlast kdyz se pere s domacim tymem !! Uz je tito jasne svejku? :-))))))

0/0
17.4.2009 21:06

vasapro

a pak

nekdo kritizujte nase fandy ... nejen u nas ... na celem svete je to stejne ;-DR^[>-]

0/0
17.4.2009 15:06

Angi

Re: a pak

Akorát, že tam štípnou hokejku u nás jdou po mobilech, hodinkách a šrajtoflích:-)[>-]

0/0
17.4.2009 15:38

Smil

Re: a pak

protože nevědí že ta hůl stojí 2x tolik!

0/0
17.4.2009 16:34

Angi

Re: a pak

na eBay MNOHEM víc, až Kovaljov ukončí kariéru.

0/0
17.4.2009 16:45

Angi

Re: a pak

Ikdyž.. ono vzít hokejku někomu z extraligy..to až na výjimečné případy moc hodnotu pro sběratele nemá :-)

0/0
17.4.2009 16:46

Viva la Slavia

Wow,lepší než David Copperfield

jak to udělali,tahat se o hokejku skrze sklo?:-)

0/0
17.4.2009 14:43

Cukino

Re: Wow,lepší než David Copperfield

nooo, stačí umět si přečíst článek .... demente v bílám tričku...

0/0
17.4.2009 14:58

Viva la Slavia

Re: Wow,lepší než David Copperfield

bez urážek ty chudáčku...

0/0
17.4.2009 15:06

Arbi

Podal bych na něj trestní oznámení za krádež.

Pak by mohl dělat leda opičky na spoluvězně. :-):-):-)

0/0
17.4.2009 13:56

Daniel Pudil

TYHLE OBRAZKY

jen vypovidaj o inteligenci tehle amiku, kteri zpusobili krizi na celem svete....to je hnuj, to je normalne na pokutu, kde je ochranka???

0/0
17.4.2009 13:18

jahodove_ticho

opičák v bílém tričku

je vážně jak reklam an ademenci. Napřed jak tam obouchává plexisklo a pak jak tou škvírou šáhne po hokejce. Šel po ní jak slepice po flusu... Asi si myslel že s ní bude z něho taky ten hokejista ;-D

0/0
17.4.2009 13:17





Najdete na iDNES.cz