Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je to blázen a idiot. I takhle mluvili čeští hokejisté o Radulovovi

Skončilo sobotní utkání, když ruský hokejista Alexander Radulov přijel k českému útočníkovi Janu Markovi a něco po něm křikl. "No jo, je to idiot," povzdechl si Marek. Radulov poté ještě oslavoval výhru 4:3 vítězným gestem směrem k divákům, kteří na něj v průběhu utkání několikrát pískali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

emilliano

Rusáci = dobytci

Jsou to zakomplexovaní bolševici,kteří nikdy nic neuměli a neumí. Putin je terorista, který vyvraždil vesnice v Čečensku. Vždy budu Rusákama opovrhovat a vysmívat se jim.

0/0
20.4.2009 21:23

mudry

Kočí

škoda, že nehraje v Evropě, určitě by ho Vládík na Euro hockey tour vzal, aby tam dal tomu šmejdíkovi do tlamy! Na MS by tenhle hráč zabíral místo hokejistům, což si nemůže Vláďa dovolit.

0/0
20.4.2009 11:06

blade

fuc.

:-©[>-]Rv

a cechi pidarazy jobanyje;-D

0/0
20.4.2009 9:15

Tomas994

<

mali ste tych rudochov pobit nasi sa pobili s lotysmi

www.youtube.com

0/0
19.4.2009 21:48

Wojcek

A co jsou rusáci zač?

90% rusáků jsou i_d_i_o_t_i, co víc dodat.....

0/0
19.4.2009 20:23

blade

Re: A co jsou rusáci zač?

100% cechu je mentalne postizeny(Y)[>-] co vic dodat

0/0
20.4.2009 9:16

chassis hunter

Nedavno tu byla debata ohledne rvacek...

90% lidi rvacky odsuzuje,protoze k hokeji nepatri a hle staci jeden zapas s Rusakama a nazory jsou jako den a noc...Tomuhle se rika taktika,na technicke muzstvo(Cesko???:-)) bude platit trosku tvrda hra,na nejake buldogy z Nemecka zase brusleni a kombinace...Hokej trosku pritrvdil a nasi hraci budou muset pritvrdit rovnez...Pozapasove komentare jsou k nicemu...Je treba jednat na lede...:-P

0/0
19.4.2009 15:56

J.L.

Bykov je ruskej vysloužilej lampasák

a jen dokazuje, že v Rusku se čas už dávno zastavil, holt ruská vymaštěná hovada, včetně těch kreténů v hledišti, je to s nima pořád stejný  Rv

0/0
19.4.2009 15:44

chassis hunter

Koci...

staci,aby brusle nazul zpatky Nazarova a jsme tam ,kde jsme byli..v (Y);-D;-D;-D

Koci je parodie na bitkare...

0/0
19.4.2009 15:42

Beldor

njn

Vetsina hokejistu jsou proste vymastene hovada no jeste vetsi nez treba fotbalisti kteri prece jen musi mit nejake to zakladni IQ.Kazdopadne cest vyjimkamR^:-P

0/0
19.4.2009 14:46

emilliano

Re: njn

Ty musíš být  úplný blb. Hokejista je vedle tebe Einstein;-D

0/0
20.4.2009 21:26

Martin HSJ

Ale pořádně přes hubu mu nedal nikdo

Rv Kočí do repre :-P

0/0
19.4.2009 14:04

Tomf1

Mrkejte, taky docela tvrdé

svt.se

ale tak nějak mají k sobě více respektu

0/0
19.4.2009 13:22

Tomf1

Uvid

0/0
19.4.2009 13:22

zero_0

...

Ruská buranská klasika. Horší je vidět mraky Rusáků v nás v ČR, viz Praha a KV. To je teprve k zblití...

0/0
19.4.2009 13:18

Petrucciani_cenzor

Je to blázen a idiot. I takhle mluvili čeští hokejisté o Rad

Nechapu nase reprezentanty, vzdy Rusove s nimi chteli vcera na lede navazat pratelske styky a nasi to nejak blbe pochopili. ;-)

0/0
19.4.2009 13:07

sCZECH

hm

bohuzel posledni dobou jsme opravdu za otloukanky...naposledy co si uvedomuju sjednaval poradek Jirka Fischer...vzdy jen po zapase brecime, jak nas bili, ale ze bychom taky pritvrdili, to ne.... souperi uz vi jak na nas, tvrdosti... ale hlavne ze jsme po prohranem zapase moralni vitezove Rv

0/0
19.4.2009 13:06

Petrucciani_cenzor

Re: hm

Nebyt rozhodciho, ktery na uznal dva neregulerni goly, tak by to byla hezka ostuda.

0/0
19.4.2009 13:08

sCZECH

Re: hm

to ma nejakou souvislost s mym prispevkem???

0/0
19.4.2009 13:16

pepsi_09

...

Stejně je to divné. Včera ti rozhodčí pískali otřesně. Čekal jsem tedy, že jim náš trenér domluví jako v lize v playoff (Co to jé, pocéém ty buserante volé). Ale nic takového se nestalo.

0/0
19.4.2009 12:54

antouniou

Re: ...

Hláška "Ty už si nezapískáš, ty č----u!" je účinná jen v situaci, kdy ji rozhodčí rozumí:-)

0/0
19.4.2009 13:11

jugul

Rudý prasata

to rudý psychopatický prase radulova by měl už konečně někdo rozkopat, aby mu už ten rudej rypák nikdo nedal do hromady....

0/0
19.4.2009 12:51

satanda

RUSACI = DEBILOVE

Vzdy byli, jsou a budou Rusaci = D E B I L O V E! [>-]

0/0
19.4.2009 12:41

johny.desetnik

A já jsem si bláhově myslel

že hokej je sport, kde spolu dvě mužstva čestným způsobem zápolí a snáží se dopraviti touš do soupeřovy branky.:-) Holt, to jsou ty steroidy, to s myšlením udělá divy. Radulov bude ten případ - jak jednou řekl Marek - "Asi byl zfetovanej". 

Měla by tam být páka ze strany rozhodčích, a ne aby techničtí hráči nemohli projevit své umění, protže tým nemá bijce. Na druhou stranu by se pak hokej mohl podobat fotbalu (skácení se po menším pohlavku apod.):-/

0/0
19.4.2009 12:35

majorBorovicka

no je třeba tomu jenom přizpůsobit taktiku :-) nic víc

a výběr hráčů pro MS ;-D. Na Radulova nasadit jednoho panáčka, co mu bude celý zápas nadávat do špinavých Rusů, a pak vždycky ujede střídat :-) dalšího, co po něm půjde fyzicky, nejlíp sejmout zezadu nebo do držky hehe. A ostatní přitvrdit. Na hrubý pytel hrubá záplata. Za nějaké to vyloučení to stojí. My víme, co od nich čekat, ale důležité je, aby byli Rusáci VELMI překvapeni, co se děje. Jinak tím, že si budeme po zápase povídat, co to jsou za blázni a idioti, se už nic nespraví.

0/0
19.4.2009 12:25

jirkaknop

Re: no je třeba tomu jenom přizpůsobit taktiku :-) nic víc

Přesně. Oni už (jako Finové) počítají s tím,že cuknem a necháme si to líbit. Pokud to nezarazíme ihned , nikdy nad nimi nevyhrajeme.

0/0
19.4.2009 12:27

rhinu

Řešení se zdá být jasné...

... KOČÍ do reprezentace R^

0/0
19.4.2009 12:24

jirkaknop

Re: Řešení se zdá být jasné...

Ale je to i na ostatních. Rusové na něj pošlou nějakou mlátičku a je to do konce utkání. A co dál? Včera měl někdo z našich jít po Radulovi stejně jako šli po Markovi. Proč jim to nikdo neoplatil?

0/0
19.4.2009 12:26

rhinu

Re: Řešení se zdá být jasné...

Myslel jsem to samozřejmě i z trochou nadsázky, ale nebylo by špatné, kdyby seděl připravený na lavici a v pravou chvíli by Radulova poslal do nemocnice na šití.

0/0
19.4.2009 12:30

jirkaknop

Re: Řešení se zdá být jasné...

Včera to přímo volalo po nějakém zásahu. Kohokoliv. Protože Radulov provokuje a za zády má 2 bijce,aby nešel ven do konce. Samozřejmě měl někdo z lavičky vystartovat a jít po něm.

0/0
19.4.2009 12:35

samhowkins

Re: Řešení se zdá být jasné...

;-D;-Djako cernej humor dobryR^..ale to radsi at si nazuje brusle Ruda Kraj, boxovat umi lip a bruslit taky;-D

0/0
19.4.2009 13:44

Ludánek Homolka

Re: Řešení se zdá být jasné...

to me presne napadlo... KOČÍ je na tohle doooost sikovnej... :-)

0/0
19.4.2009 13:56

blade

fuc.

uz se tesime az vam dame pres drsku posleme vas ze svicarska domu do prahy ;-D

0/0
19.4.2009 12:21

jirkaknop

Re: fuc.

Kéž bychom na Rusy opět narazili.

0/0
19.4.2009 12:24

nekdo

Re: fuc.

no... aby ses pak nedivil az vas vyklepnem.. a vy pojedete zpet domu do mongolska :D

0/0
19.4.2009 14:34

jirkaknop

Když jsem četl místní příspěvky

tak mne napadlo , proč vlastně na nás beztrestně uplatňují jiná mužstva brutalitu. Asi jednak nemáme zastání na IIHF. Potom si to necháváme líbit - nedokážu pochopit,že Radulov provokuje celou EHT a nikoho na něj nenasadíme. Tak by se jednou nedohrálo,ale už by si nikdo netroufl. Nebo Ruttu - kdy jsme mu to odvedli? V NHL , když někdo dělá to co Radulov , Ruttu (a další) , tak příští utkání buď zaleze nebo nedohraje.  

0/0
19.4.2009 12:19

vlkator

Obrana

Nevím, jestli se mi to včera z televize jen zdálo, ale naše obrana je strašně měkkoučká. Nedohrávají hráče, u mantinelů se je snaží jen vybruslit ... třeba od takového Barinky muselo Rusáci lítat vzduchem. Jako ofenziva ok, ale ta obrana?!?!?! Snad přijede někdo použitelný z NHL.

Za naše ofenzivní hráče se musí rvát spoluhráči z útoku ... prostě chybí hráči typu Šlégra, Kubiny ...

0/0
19.4.2009 12:11

Andee

Re: Obrana

Šlégr nikomu nechybí.

0/0
19.4.2009 12:15

vlkator

Re: Obrana

SOC-DEM na kadidátce

0/0
19.4.2009 12:16

Andee

Re: Obrana

Nikdy jsem ho neměl rád a tímhle se odepsal úplně...Rv

0/0
19.4.2009 12:21

vlkator

Re: Obrana

... myslel jsem typově. To, že nestačíme Rusům v obraně rychlostně, to se dá celkem i očekávat, ale takticky a důrazem?!?!?! To je špatně!

0/0
19.4.2009 12:17

Andee

Re: Obrana

S tím souhlasím, ale je to částečně i otázka útoku. Pokud maj beci se soupeřem "štípat" mantinely, musí mít jistotu, že je směrem k brance zastoupí útočník...

0/0
19.4.2009 12:20

vlkator

Re: Obrana

To souhlasím, to se včera nedělo ... speciálně pak první lajna zůstávala strašně viset (u Jardy celkem tradiční věc, od toho tam není, ale Klepišovi se dozadu tak moc nechce tahat)

0/0
19.4.2009 12:23

johny.desetnik

Myslím, že hokejová pravidla

trpí závažnými nedosatky. Když se to semele, nehledí se na to, kdo tu situaci vyprovokoval, akorát sepodělí rovnoměrně tresty. Alibistické.  Taky bych zpřísnil tresty za zákroky typu: hlava na hrazení, loktem do hlavy... To je přece hnus, co se na tom ledě děje. Techničtí hráči se musí bát hrát a profitují z toho hovada typu Jarka Ruttu (kteří se nerozpakují "čistě" narazit soupeře hlavou na mantinel). Potom tu máme zlomené obratle, přerušené míchy, těžké otřesy mozků... A vždy se brečí, že tohle se nemělo stát.:-/

0/0
19.4.2009 12:00

johny.desetnik

Re: Myslím, že hokejová pravidla

I kdyby např. zákrok Ruttua byl  takříkajíc čistý, tak se nad tou "čistotou" musíme zamyslet. To přece nemůže být omluva, že to byl čistý zákrok, bohužel s fatálními důsledky pro poškozeného:-/. A že byl Jágr skloněný? Když vidím člověka skloněného u mantinelu, tak ho tam přece hlavou nepřišpendlím, 

0/0
19.4.2009 12:05

vlkator

Re: Myslím, že hokejová pravidla

... jenže jsou hráči, kteří tohle pravidlo zneužívají a už příjíždí k mantinelu se sklopenou hlavou a v předklonu. Pak jakýkoli sebemenší kontakt přihrají a letí proti mantinelu ... např. včera to bylo několikrát vidět.

0/0
19.4.2009 12:07

johny.desetnik

Re: Myslím, že hokejová pravidla

Řekl bych, že zrovna Jágr nebyl ten případ:-). zajímavý názor, řekl bych ale, že takových je minimum.

0/0
19.4.2009 12:10

vlkator

Re: Myslím, že hokejová pravidla

... ne, ne, Jágr ten případ tenkrát nebyl a nemyslím, že by to někdy dělal. Ten souboj se dá buď absolvovat a to tak, že útočník půjde do těla proti obránci a nevšímá si moc puku nebo jde do puku a obránce ho pošle do mantinelu a nebo před obráncem zabrzdí, lehce se předkloní a při kontaktu letí na mantinel. Tenhle třetí případ jsem viděl několikrát u Rusů, rozhodčí na to skočil snad jen jednou v případě ... Vondrky?!?!?!

0/0
19.4.2009 12:15

tappat

Re: Myslím, že hokejová pravidla

rika se tomu "pokryt si puk" a ze je obrance magor a neumi hrace o puk obrat jinak, nez ho narvat hlavou na mantinel, pak si asi tech 5+do konce zaslouzi, co myslis?

0/0
19.4.2009 12:13

Andee

Re: Myslím, že hokejová pravidla

Jenže je pravda, že v každém týmu najdeš jednoho až dva hráče, který hoděj ochotně rybu při sebemenším kontaktu... a pak (nejlépe ti samí) brečí a volají po větší přísnosti. Jedním takovým byl i Tomáš Zelenka. Samozřejmě tím ani v nejmenším neomlouvám nebo nezpochybňuji faul Moravy, to je zas příklad imbecila, co je mu jedno, že někoho přizabije.

0/0
19.4.2009 12:19





Najdete na iDNES.cz