Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brankářskou jedničkou bude Štěpánek, z Mensatora je pouze trojka

Nejužitečnější hráč extraligového play-off Lukáš Mensator se musí na mistrovství světa ve Švýcarsku prozatím mezi brankáři smířit s rolí trojky. Jedničkou týmu bude vítkovický mladík Jakub Štěpánek, jeho náhradníkem zkušený Martin Prusek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sojkal

Být Mensátorem

Počkal bych si až přijde jiný trenér. U Žvejka hrát nebude stejně jako jiní hráči mimo Prahu . Jezdit na ty pouťáky nemá smysl.

0/0
27.4.2009 8:11

hamoun

Růžička je normální

ješitnej hnup když nechce dát Lukášovi šanci. Lepšího a ve výkonech vyrovnanějšího brankáře nemáme a to že se Štěpánlovi povedly dva zápasy ještě nic neznamená. Prusek je starej marodnej veterán kterej ne to stejně nemá. Ale Růžička je bůh tak vzhůru do pekel. At to dneska naši díky golmanovi pro-serou na plný čáře ;-D

0/0
25.4.2009 16:41

Igor Mainka

Postavení brankářů

Já s trenérem Růžičkou naprosto souhlasím. I já bych to viděl tak jak on, čili do brány Štěpánek, dvojka Prusek, trojka Mensator. Štěpánek v posledních zápasech EHT ukázal, že má formu a má na to chytat MS. A to že Mensator není ani dvojka?

Podívejte se na sezónu Slavie a složení brankářů. Furch a Svoboda nebo Neruda, čili do zápasu byl vždy připraven mladý Furch a jeden zkušený gólman. Když to podělá Štěpánek, tak to přece nebude hasit mladým a nezkušeným Mensatorem.

0/0
25.4.2009 0:36

Andee

Re: Postavení brankářů

Přesně R^ Mezi Pruskem a Mensatorem je minimální rozdíl, ale když půjde do brány dvojka musí přinést klid. Mensator ještě svojí šanci určitě dostane...

0/0
25.4.2009 2:12

greatone99

Skvely argumenty

Byla to jen reakce na argument, že Mensator podle romulux za sebou nemá hvězdnou kariéru. Na argument že je Štěpánek vyšší ani nemá cenu reagovat...nestálo by zavolat Dina Kolera?

Ale ono vůbec nejde o Štěpánka i když jsem ještě nezažil takvouhle hysterii po 2 zápasech, ale o "nedotknutelnýho" trenéra o kterým se nesmí napsat křivý slovo...jsem rád, že na tyhle výtky se tady argumenty moc neobjevují...o něčem to svědčí.

0/0
24.4.2009 17:14

romulux

Re: Skvely argumenty

Přečti si to ještě jednou, možná napodruhé nebo napotřetí pochopíš, co jsem chtěl říct. Anebo budeš ještě pořád vzteky bez sebe z toho, že Mensator nebude chytat v prvním zápase a nepochopíš zase nic. Protože tebe taky zjevně nic kromě toho, aby tvýho oblíbenýho brankáře postavili do kysny, uspokojit nemůže. Růžička rozhodně není nedotknutelný a pokud to Štěpánkovi nevyjde, pěkně to schytá, což musí být jasný i jemu. Ale  prostě odvážně vsadil na kluka, kterej se vytáh a teď nezbejvá, než mu v zájmu repre držet pěsti, aby ten výběr dopadl dobře. Jedinej, kdo je z tvýho pohledu nedotknutelnej, je zjevně jen Mensator  Já naopak nechápu tu hysterii kolem něj, vždyť je to zatím se vším všudy pořád jen průměrnej brankář, kterej v repre zatím dokonce nepředvedl ani to, co ten Štěpánek. Ale holt chytá za KV a to je pro některý hlavní kvalifikace... 

0/0
24.4.2009 19:19

Andee

Re: Skvely argumenty

Nedělej ostudu normálním KV fanouškům... i když... podle příspěvků tady tovypadá, že jich moc neni, ale to je tím, co za kousky se vyjadřuje Rv

0/0
25.4.2009 2:04

greatone99

Hlavně že Štěpánek...

Hlavně že Štěpánek má za sebou hvězdnou kariéru...půl sezony, play-off nic moc a 1 průměrný a 1 povedený zápas v repre...opravdu úžasný. Určitě je to dobrej golman, ale momentálně nejlepší určitě ne. A jestli si někdo dělá iluze, Růžička je opravdu férovej a spravedlivej chlap, kterej nikdy neintrikuje, tak to je opravdu smutný...tak si tu diskuzi užijte.

0/0
24.4.2009 15:24

Tomstersson

Re: Hlavně že Štěpánek...

Nic moc PO? ;-D;-D;-D jj, úspěšnost 94,35 je opravdu nic moc;-D

Chytat celé PO Pinc, tak se Vítkovice loučí po čtvrtém zápase.

V tom průměrném zápasu za repre chytal podle mě velmi dobře. To, že hořela obranná hra a takový Krstev tam působil jako kluk z dorostu, byl jediný důvod naší prohry.

Nevím, jestli je lepší než Mensator nebo jsou na stejno, ale podle mě není horší.

A že na něj Růža vsadil v prvním zápase proti Dánsku, tak se skoro každý fanda KV může pos..t:-P to je k smíchu

0/0
24.4.2009 15:37

The Emperor

Re: Hlavně že Štěpánek...

Je to tak, navic pro nej jeste hraje fakt, ze je o dost vyssi, coz je u brankare, pokud je k tomu jeste pohyblivej, velka vyhoda

0/0
24.4.2009 15:41

Andee

Re: Hlavně že Štěpánek...

KV fandové nejsou moc objektivní (někteří)... Mensator je v poho, ale Štěpánek letos prostě ukázal v závěru sezóny lepší formu R^

0/0
25.4.2009 1:58

Roggi

Re: Hlavně že Štěpánek...

R^R^R^  naprostá pravda, orbit  zku ;-Orvenej

0/0
25.4.2009 12:32

pepe83

Děte už do háje

Uff, teda číst tady ty konspirační teorie některých lidí o zaujatosti Růžičky (a to ho moc nemusím, když vidím, jak se občas chová v lize, a co mu projde)...

Pánové, nic proti Mensatorovi, ale ten, kdo říká, že nedostal v reprezentaci šanci, má asi trochu krátkou paměť... A co se týká Pruska - já osobně ruskou ligu nesleduju, ale pochybuju, že jeho kritici ji sledují víc než naši trenéři.

Problém je, že ať by Růžička postavil do brány kohokoli, snese se na něj vlna kritiky a vždycky to bude špatně. Situaci trenérům nezávidím a věřím jim. Stejnětak jsem odmítal i různé teorie o Hadamczikovi a nechuť pod ním reprezentovat. Fakt nechápu, proč se vždycky naráz vyrojí strašná kupa odborníků - a co je ještě zajímavější, že se vyskytují jen na různých fórech, ale nevím o tom, že by za někým z nich stály nějaké trenérské úspěchy...

Tato diskuze se dost podobá diskuzím, kdy dojde k invazi českých a slovenských volů na fóra po nezdaru jedné nebo sdruhé strany a honění vlastních eg.

0/0
24.4.2009 14:52

romulux

zelená

Já podnikat v papírenským průmyslu, tak dnes dovezu do KV mimořádnou zásilku kapesníčků, zjevně tam po nich je nadměrná poptávka.

Jak si někdo tak bezvýznamý jako Růžička, který v hokeji nikdy nic nedokázal, může dovolit neudělat jedničku z Mensátora, který za sebou má hvězdnou kariéru? ;-D 

Omlouvám se všem rozumným fandům KV, ale to co tady někteří jejich kolegové předvádějí, je k smíchu. Chovají se jako zelení troubové

0/0
24.4.2009 13:10

aarghot

Re: zelená

R^

0/0
24.4.2009 13:38

Meescha

Re: zelená

Jako trouba ses tu teď spíš ukázal Ty...:-P

0/0
24.4.2009 13:48

romulux

Re: zelená

Ty jsi jeden z těch, které jsem měl na mysli ;-D Budeš donekonečna opakovat jedinou větu: Mensator měl v Liberci dostat šanci. A nepochopíš základní věc: Růžička potřeboval zkoušet JINÝ golmany. Mensatora byl rozhodnutej vzít. Jenže to co předvedl Štěpánek překonalo všechna Růžičkova očekávání a proto si potřeboval vyzkoušet, jestli Štěpánek výkon potvrdí i v dalším utkání. Opět nezklamal, tak na něj Růžička vsadil. Každej, kdo se na repre nedívá klubovejma brejlema - v tvým případě v barvě žabince - to snadno pochopí. Jen ty a pár tobě podobných fandů tady budete furt bulet. Užívej si jako klubovej fanda vašeho historickýho titulu a přestaň bejt žlučovitej z toho, že se konkurenční branákř ukázal v repre v lepším světle, než ten váš a trenér na něj proto vsadil. Prostě Mensator zatím v repre dresu neokouzlil, Štěpánkovi se to podařilo, co je na tom k nepochopení?

0/0
24.4.2009 14:05

Andee

Re: zelená

Hlavně je vidí v tréninku a není slepej... takže Štěpánek asi vypadá líp, Mensatorovi ke konci trochu docházela šťáva a proto je dvojka/trojka...

0/0
25.4.2009 2:07

clarac

dát něco navíc

Včera  jsem si s chutí zavzpomínal při opakování Nagána 1998. Když na to koukám, tak to byl hokej jak z jiné planety. A myslím, že to byla naše opravdu vyjímečná konstelace hráčů, trenéra a štěstí. Ale co mi šla husí kůže při pohledu na obětavost a vůli po vítězství. To je to něco navíc co tito naši hráči hokeji při zápasech tenkrát dávali. Bez toho je každý náš národní tým jen průměr.

0/0
24.4.2009 12:41

StAnger

Re: dát něco navíc

Taky jsem se díval, byla to nádhera a doufám, že to vidéli i současní reprezentanti. Všichni tam byli naprosto úžasní a sedli si i jako parta a do toho ještě zázračnej Hašan R^....a samozŕejmě i trocha štěstí.

0/0
24.4.2009 12:47

greatone99

Mensator chytat nebude

Teď se to konečně ukázalo, vsadím se, že Mensator na MS nebude chytat ani minutu, Růžička prostě neunesl prohru ve finále a mstí se svým vlastním katovi...je to chudák. Kvůli Jardovi jim to přeju, ale jinak...

P.S. Ať mi někdo vysvětlí, jak se může vzít v nominaci třeba Krstev, třeba s Rusákama nevěděl, kde mu hlava stojí.

0/0
24.4.2009 12:34

Haba

Re: Mensator chytat nebude

Mensator v repre tým nepodržel a Štěpánek má nyní formu, jak hrom. Kdyby se mu nepovedly přípravné zápasy Mensator by byl 1 či 2. Stejně tomu bylo i na MS 20, kde trenér Sýkora nechal na tribuně sedět Kubu Sedláčka. Musíš se s tím hold smířit. A já osobně si myslím, že pokud se přiveze medaile, tak může být jedno, jestli nakonec chytal třeba Hemský..

0/0
24.4.2009 14:37

airwar

hmm

Podle mě by jedničkou měl být Mensátor, dvojka pak štěpánek - střídal bych je ob zápas. Prusek je dle mě jasná trojka - zkušenosti jsou jedna věc, výkony druhá.

Ale trenérem nároďáku je Vladimír Růžička...

0/0
24.4.2009 11:33

aarghot

Re: hmm

nastesti ...

0/0
24.4.2009 13:39

Andee

Re: hmm

střídat je ob zápas? je vidět, že seš odborník na slovo vzatý ;-DRv

0/0
25.4.2009 2:10

crook.crook

a to nikoho nenapada

ze proti Danum je to fuk a hned dalsi hru to muze byt jinak. Prece to muze byt napsane jen tak, ale Ruza se podle mne poradne rozhodne az po skupinach. Stepanek dostal prvni sanci proto, ze ruza to dela 40 let a my ostatni se muzem jen domnivat co vse ho k tomu vedlo. Ja se na playoff dival okem divaka, kde nemaj hokejovou halu a musim proste rict..BYLO TO FAKT HUSTE a je mi celkem jedno kdo vyhral tam uz slo fakt o detaily. Pro me nezujateho divaka bylo hlavni ze sem na ty akce kolikrat ziral uplne nevericne a na toto MS s ruzou na stridacce a Jagrem vepredu fakt tesim.

0/0
24.4.2009 11:30

Meescha

No nic, už to nebudu řešit

Sice mě štve, že Růžička Mensatora posadil na tribunu (snad jen na jeden zápas a pak šanci dostane), ale budu držet Štěpánkovi palce, ať chytá co nejlépe, aby z toho byla medaile. Nějak jsme tu zapomněli na Pruska, pokud se dá zcela dohromady, bude chytat on. Nicméně do budoucna bych rád viděl repre postavenou na hráčích jako je Mensator a Štěpánek, mladí, jistí, technicky výborní...R^

0/0
24.4.2009 11:13

jeyjey.

Re: No nic, už to nebudu řešit

udelas nejlip...R^[>-]

0/0
24.4.2009 11:18

hafmau

Re: No nic, už to nebudu řešit

Gratuluji ke konečnému řešení.R^[>-]

0/0
24.4.2009 11:31

pekkarr

Re: No nic, už to nebudu řešit

souhlasímR^

0/0
25.4.2009 12:32

Přiměřeně rychlé šípy

Já v tom žádný problém nevidím

Mensator se už několikrát projevil v repre jako labil, a to i v rámci EHT, kdy po dobrých výkonech v klubu nezachytal, takže dostal přednost Štěpánek.

Navzdory tomu, že nevyhrál play off a neodchytal až doteď  ani reprezentační zápasy, tak dokázal s přehledem čelit třeba Rusům v sestavě pro MS, navíc za obranou, která dělala jeden kiks za druhým.

 Mensator jede za výkony v lize, ale Štěpánek je odolnější , tak bude jednička . Čemu na tom někteříé nerozumíte?

0/0
24.4.2009 11:01

Škuran

Re: Já v tom žádný problém nevidím

Ono to ale nebude tak jednoduché. Jednak Mensator i Štěpánek chytali za zcela odlišně hrajícími týmy (pokud o libereckých zápasech řekneme, že obrana dělala jeden kiks za druhým, nevím jak nazvat předcházející zápasy EHT - snad "den otevřených dveří"). Druhá věc je, že Mensator chytal v repre naposledy 7.2., tzn. na začátku února - a je konec dubna! Takže evidentě poměřujeme dva a půl měsíce starou formu Mensatora a současnou formu Štěpánka. To je přinejmenším zarážející. Čemu na tom někteří nerozumíte?

A mimochodem - nehraje roli jestli odchytali v repre 3 zápasy nebo 6. Dokud to nebude alespoň 20, tak je to pořád jako by měli oba nulu - jsou mezinárodně nezkušení. A opravdu obdivuji Tvůj odhad - poznat po 2 zápasech odchytaných během 3 dnů, jak je brankář odolný, to zírám.

0/0
24.4.2009 11:21

Meescha

Re: Já v tom žádný problém nevidím

Naprostý souhlas. R^

0/0
24.4.2009 12:18

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Já v tom žádný problém nevidím

Neříkám, že to tak nutně je, jen se snažím vydedukovat, proč se asi Kůžička rozhodl, jak se rozhodl.  Ale třeba bych čekal, že se madej kluk v bráně při reprezentačním startu sesype, bude dělat chyby, ale na Štěpánkovi nějaká nervozita vidět nebyla.....

0/0
24.4.2009 13:25

Washington Irving

Re: Já v tom žádný problém nevidím

Nemyslím si, že by se Mensator předvedl v repre jako labil (naopak - hrát v pohodě čtvrtfinále když mu manželka porodí v 16té minutě první třetiny syna, to není pro labily) - rozhodně v těch zápasech nepustil jediný mizerný gol. Třetí sezonu po sobě na něm stojí Karlovy Vary a za ty tři roky proti němu hrála většina nejlepších hráčů extraligy - nejen podle kanadského bodování. Myslím si, že je luxus udělat na MS trojku z nejlepšího brankáře a nejlepšího hráče playoff letošního ročníku (nehodnotím, jenom opisuji hodnocení z Hokejisty roku). A taky si myslím, že tím Růžička zvyšuje tlak na beky ve stylu "pozor, máte za sebou mladého nezkušeného, tak do toho padejte po hubách, jinak z toho může být malér". Nic proti Štěpánkovi - má skvělou budoucnost, Prusek je mi záhadou - až na chvilkové záblesky spíš průměr. Hlavně aby to Růžičkovi dopadlo lépe než testy brankářů ve Slávii.

0/0
24.4.2009 11:29

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Já v tom žádný problém nevidím

OK, labil je asi příliš silné slovo, ale pamatuju si,že na EHT jsem nevěřil, že to je stejný člověk jako v lize. Chytal prostě hůř, nejistě, Štěpánek mi přišel víc v pohodě, a to to pro něj vlastně byla repre premiéra.

0/0
24.4.2009 13:20

Andee

Re: Já v tom žádný problém nevidím

souhlas R^

0/0
25.4.2009 2:35

Wes Parmalee

!

Hlavně, že nechytá Hnilda...

0/0
24.4.2009 10:59

Mario 66

Problem v teto "afere" je Hadamczik

Ja nemam problem s tim, ze bude chytat Stepanek. Zachytal dobre v priprave, proc ne. Trochu mam vyhrady k tomu, ze ac Mensator odchytal skvele sezonu a pak i PO, ze tu sanci v Liberci nedostal,ale to je ted jedno.

Problem ale v tyhle "kauzicce" mam s radoby odbornikem, pravdepodobne sklerotickym dedkem, Hadamczikem a jeho zvratkama v mediich. Sedlacek zachytal dobre pulku sezony a dle nej ma najednou snad i pravo bejt jednickou v repre. Bez zkusenosti v repre. Ja s tim fakt problem nemam, ale kdyz si vzpomenu na to, co placal Lojzicek o Mensatorovi pred rokem a dvema, tak mi to nejak nesedi, no. Tam vadilo, ze repre zkusenosti nema a ze zachytal jen jednu sezonu a ja nevim co. Inu, nekdy je pulka sezony vic nez sezona i PO, jednou zkusenosti chybi a podruhy ne, no jo, asi nejaka logika z polskyho trziste(Y)

0/0
24.4.2009 10:38

Tomstersson

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

Sedláček?;-D Ty už si jako komentátoři v ČT... Já vím, chybička se vloudí, ale...

0/0
24.4.2009 10:40

Mario 66

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

Soráček, chybička:-) Aspoň, že nahoře je to správně:-)

0/0
24.4.2009 11:26

hlnocd

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

On je v repre i Sedlacek????

0/0
24.4.2009 11:00

jeyjey.

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

presne takovi ''experti'' jako ty jsou nejvic k smichu.. motas tady neco o hamaczikovi... kazdy si o tobe sasku udela usudek sam,uz kdyz napises sedlacek.. jde videt,ze mas velky prehled..

0/0
24.4.2009 11:17

jeyjey.

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

hadamczikovi*:-/

0/0
24.4.2009 11:18

Mario 66

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

někdo opravuje a sám udělá botu, jj, takoví "experti" jako ty jsou nejvíc k smichuR^

0/0
24.4.2009 11:27

vavken

Re: Problem v teto "afere" je Hadamczik

Kdybys ho poslouchal, tak to říkal takto : Loni byl k dispozici z mladých jedniček v týmech pouze Mensator. Ten pár zápasů chytal za nároďák, ale nepřesvědčil (bohužel to tak bylo). Letos už u mladých bylo z čeho vybírat. Stabilně chytali Kopřiva, Mensátor, Štěpánek i "Tvůj" Sedláček. Ale ty ses přišel jen vyzvracet na Lojzu, nikoliv přidat smysluplný názor, takže je to jedno, že ? Rv

0/0
24.4.2009 12:25

Tomstersson

No nic,

uvidíme naMS. Nevidím problém v tom, že začíná Štěpánek. A pokud mu vydrží forma z Liberce, tak to bude jen dobře. Na druhou stranu,pokud budeme bránit proti silnějším týmům tak, jako v zápase s Ruskem, tak to na medaili asi nebude...:-/

0/0
24.4.2009 10:35

gustav_husak

čo to je za vtakoviny

..štěpanok zahaji, pokial mu to pojde, tak zostane a pokial to povede k vyhram, neviem čo riešiť. pokial mu to nepojde, ruža ho vymeni takmer v okamihu, idě len o to, že chce dať kubovi šanciu a prekvapit. Napokon, potom, čo si prečítal o sebe od toho varskeho mamlasa sa čudujem, že menstruator vobec v nominacii je. 

0/0
24.4.2009 10:24

Meescha

Re: čo to je za vtakoviny

Chápu, že tomu nemůžeš rozumět, přesto se Ti to po stopadesáté pokusím vysvětlit. Štěpánek je jedničkou kvůli aktuální formě, v Liberci nedostal Mensator šanci se ukázat, přitom jen pár týdnů předtím dokázal v play-off lepší formu než Štěpánek. Proto jsme věřili, že s Mensatorem počítá, když ho nepotřeboval zkoušet...

0/0
24.4.2009 10:31

Tomstersson

Re: čo to je za vtakoviny

S tím PO a lepší formou Mensatora to je vážně hodně diskutabilní.

Mensator   1003   2,27  94,63

Štěpánek     551   1,85  94,35

řekl bych, že je to velmi solidní u obou a neodvážil bych se tvrdit, kdo na tom je lépe.

0/0
24.4.2009 10:39





Najdete na iDNES.cz