Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slováci vydřeli výhru nad Maďarskem v poslední minutě, Kanada nezaváhala

Pouhých třináct vteřin scházelo nováčkovi hokejového mistrovství světa z Maďarska k senzačnímu bodu ze zápasu proti Slovensku. Favorit však díky trefě kapitána Luboše Bartečka přece jen zvítězil 4:3. Naopak Kanada vstoupila do bojů ve skupině A suverénně, ve švýcarském Klotenu přestřílela Bělorusko 6:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dicky75

ŠKoda!

Držel jsem Maďarsku palce, fandím většinou slabšímu.... Hokejoví chudáci, ale drželi se dobře......

0/0
25.4.2009 17:56

vrabček

Slovensky hokej je na velmi VYSOKEJ urovni.

To nie je sranda zvytazit nas takym TAZKYM superom( svetovej kvality ). 

Takze zatleskajme nasim chlapcom R^,..dosiahli

NEUVERITELNE !    Zdolali MADARSKO  R^

0/0
25.4.2009 15:00

DIVIX

Chlapci to chce kľud.

Aj keby sme vypadli z A skupiny, svet sa z toho neposerie. Takže o čo vám ide?

0/0
25.4.2009 13:53

MarcusAureliusAntoninus

Madarska chatra

predvedla v hledisti Evrope svou skutecnou uroven a pravou tvar. Holt je to veci gusta, mnohym Cechum se to, aspon podle obsahu diskuze, libi. Stale plati to stare ceske pravidlo:  cim hur Slovakovi, tim hrejiveji u srdicka Cechovi. Rv

0/0
25.4.2009 10:38

DIVIX

Re: Madarska chatra

Trefné a pravdivé konštatovanie.

0/0
25.4.2009 13:45

chachar z Banika

jojo

alejinak hokej dvou vyrovnaných celků, kdy nakonec neprávem vyhráli ti horší, ale to už tak vesportu bývá.... elita skupiny "B" se potkala na turnaji gigantů, kde ani jeden tým nemá co dělat.

0/0
25.4.2009 10:24

sittingsnake

Re: jojo

Uroveň tohto duelu nebola nijak oslnivá,ale že by sme vyhrali neprávom a boli horší o tom by sa dalo diskutovať...

0/0
25.4.2009 10:44

pablo23

Re: jojo

to ne, vyhrali jste právem, ale dostat z 16 madarských strel 3 góly, to už je na pováženou...;-D Viděl bych to na velkou slabinu v bráněRv

0/0
25.4.2009 12:26

sittingsnake

Re: jojo

To máš recht. Tiež som bol z toho šokovaný. Ten Staňa nechytil prakticky nič. Ten druhý gol ,keď mu to dal bekhendom z takého uhla nad lapačku, tak to by nemal dostať brankár v doraste. Maďarský golman to bol teda fakt Super.

0/0
25.4.2009 14:07

netbooster

Bravo!

Chvíli jsem měl pocit, že jsem se ocitl na diskusi nějakého serveru zaměřeného na mezinárodní politiku ... jenže ono jde o hokej... Ke včerejšímu zápasu Hun-Svk se mnoho říci nedá, jen několik bodů: Dýmovnice na hokeji? To nám tam prosím bratři Maďaři nebo Slováci (jedno který pitomec to byl) nezanášejte, to patří na stadiony fotbalové, kde stádo tupých a polotupých opic musí hlídat armády pořadatelů nebo policie.

Výkon Slovenska? No nezlobte se na mě Slováci, ale takhle se prostě o reinkarnaci týmu, který hrál loni o sestup, nehraje. Maďaři nepředvedli vůbec nic, v obranném pásmu nestíhali, a v útočném si málokdy více jak jednou přihráli, a v podstatě celý zápas jen čekali, co vymyslíte. A vy, milý bratia, jste nevymysleli zhola nic, naopak Maďaři spolehlivě trestali vaše chyby. Takže se koukejte sebrat!

0/0
25.4.2009 8:07

netbooster

Re: Bravo!

Výkon Maďarska? Ať se na mě nikdo nezlobí, ale takový tým na MS

nejvyšší skupiny prostě nepatří. Na ten hokej se nedalo koukat,

individuální výkony Maďarů místy vyloženě tristní = zápas s puncem neuvěřitelné zbytečnosti. Za takových okolností chápu volání některých výběrů po tom, aby se finálový turnaj MS zúžil třeba jen na 8 týmů, které zaručí kvalitu a koukatelnost takové akce. Stanovit prvních 6 týmů řekněme podle umístění na posledním MS, a další dva dodat z kvalifikace, která by byla zároveň i prolínací soutěží mezi nejvyšší a nižší divizí MS. Jinak se snadno může v nedaleké budoucnosti v hokeji vyskytnout ta samá anomálie jako ve fotbale, tzv. "syndrom Řecka". A toho bych se nerad dožil.

0/0
25.4.2009 8:12

dodo23

Re: Bravo!

pardon, dymovnice a Slovaci? to si prehnal :o) ale s tym tupym stadom mas pravdu... to iste stado dostalo na pr*el pri zapase Dunejskej Stredy a Slovanu BA , teraz prisli na hokej... plus piskot a pokriky pri hymne... S tymto mame na Slovensku do cinenia prosim...

0/0
25.4.2009 9:51

obecní slouha z Klacíkova

Tak se to povedlo

Felvidék vyhrál !

0/0
25.4.2009 7:10

Black Out

Body do Uher

Už před zápasem bylo jasné že 3 body budou mít Uhry, jen se nevědělo, jak se rozdělí mezi Horní a Dolní Uhry.;-D

0/0
25.4.2009 7:04

fr-mottl

1970, v Praze v tramvaji

slapne jeden obcan druhemu na nohu: - 'prepacte, sudruh' ... 'jezismarja - komunista a jeste Slovak' ...

0/0
25.4.2009 1:33

milok

dobrou Čechům,Slovákům,Maďarům,Němcům...

a drže Hašanovi palce, ať se do ZOH 2014 v Soči rozchytá,bude ho potřeba :-PR^

0/0
25.4.2009 1:26

dodo23

Re: dobrou Čechům,Slovákům,Maďarům,Němcům...

R^ cus

0/0
25.4.2009 1:28

mh6930

kaslime na to

vztahy SVK-CZE su na urovni nenavisti? NIE je to iba RIVALITA to je vsetko tak uz konecne prestanme byt blby uz ma to stve toto je uz moc! ved cech je nam najblizsi a na opak

0/0
25.4.2009 1:18

dodo23

Re: kaslime na to

jasna vec.. takze zdravim Slovakov i Cechov vo finale a bezim chrniet :o)

0/0
25.4.2009 1:27

Angi

Re: kaslime na to

R^

0/0
25.4.2009 6:43

ultras vítek

Re: kaslime na to

R^

0/0
25.4.2009 10:38

mh6930

normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

seru si do huby trepu ako im to pasuje absolutne dute hlavy z historie a politiky kazdy normalny slovak nech z tejto stranky odide a viac sa nevracia a usetri si nervy aj pozitivny nazor na cechou ten co zostal

PS: a zelam vam nech vam tam zajtra padne zopar takych nahodakou (od betonarou a destruktivistou hokeja)z jasneho neba ako dnes nam (i ked dani myslym su o nieco lepsi ako atillovia) papa cmuk

0/0
25.4.2009 0:59

Spalovač šancí

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

takto prrr. Dánové nejsou žádní betonáři a destruktivní hráči. Vloni hráli velice slušně na MS.

BTW: Ani Maďaři na tom nebyli tak špatně. Na lepší partii prostě neměli technicky, rychlostně ani kombinačně. Ale o destrukci nemůže být řeč, už jenom ten nízký počet vyloučených hovoří v jejich prospěch :-)

.

První část tvého příspěvku lze jen těžko zhodnotit, protože ses sám dost přiblížil těm dutým hlavám.

0/0
25.4.2009 1:03

dodo23

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

to je v pohode... je tu par deb*lov ako vsade, ale to nieje smerodatne... nepokladam to za vykvet Ceska :o)

0/0
25.4.2009 1:04

milok

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

máš pravdu a za domácí úkol si nastuduj národnostní složení ČSR za první republiky...tak pěknou noc na Slovensko a snad se potkáme ve finále (i když po pravdě mám pocit,že ani my a ani vy se tam nedostaneme :-)), čus

0/0
25.4.2009 1:11

dodo23

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

bavime sa o narodnostnom zlozeni v roku 1938? Vtedy v Chebe bolo 95% Nemcov a nemali nemecke napisy, o to ide, narodnsotne zlozenie z r.1918 s tym nijako nesuvisi :o) mam to nastudovane :o) to finale by som bral, len neviem, ci sa dostanete cez Dansko :o))))) cus :o)))

0/0
25.4.2009 1:18

milok

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

tak trojblok Dánsko,Norsko a Finsko, to je práce pro fajnšmekry :-)R^

0/0
25.4.2009 1:20

dodo23

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

drsny sever ;-D ale cechom verim, mate neskutocne bojovneho ducha ;-D

0/0
25.4.2009 1:21

milok

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

a hlavně máme to pověstné štěstíčko ;-D

0/0
25.4.2009 1:23

dodo23

Re: normalny slovak odide szo stranky kde su iba hlupaci

to je vzdy potreba, lebo my tych s*acov musime porazat, inak si spolu nezahrame :o)

0/0
25.4.2009 1:25

legi

Problém s maďarskou menšinou

je asi taký ako s rómskou a naviac si predstavte že by rómovia chceli:

-mená obcí a miest v rómčine

-svojich zástupcov všade

-príspevky na rómsku kultúru

-tlmočníkov na úradoch

0/0
25.4.2009 0:46

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

jenže když je menšina v určitých místech většinou? maďarské nápisi pamatuju ještě z dob ČSSR

0/0
25.4.2009 0:47

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

ja si spominam, ze v Chebe pred vojnou zilo 95% Nemcov a napisy boli v Cestine :o)))

0/0
25.4.2009 0:50

legi

Re: Problém s maďarskou menšinou

nejde len o nápisy je toho fakt na 3 strany. Sem to asi nepatrí len aby ste boli trochu v obraze...

0/0
25.4.2009 0:51

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

vidíš a přitom Němci mohli volit svoji stranu SDP a měli zástupce v ČS parlamentu, ono když jich bylo více jak Slováků...

0/0
25.4.2009 0:54

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

ohohooo :o)) Nemcov bolo menej ako Slovakov pane... a mas pravdu, mohli si volit a aj to tak dopadlo.... a nepochybuj o tom, ze madarska strana na Slovensku je identicka s Henleinovou :o)

0/0
25.4.2009 0:56

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

to se pleteš, v roce 1918 bylo v ČSR více Němců jak slováků, to byl taky důvod vzniku národa československého..."Z politického a národnostního hlediska bylo uzákonění jednoho

(československého) národa nutností, neboť na území Československa byly

jiné početné národností menšiny, a to dokonce silnější než menšina

slovenská"

0/0
25.4.2009 1:00

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

samozrejme, ze Slovaci po r.1918 neboli, pretoze podla uhorskeho zakona Slovak nebol narod, takze to je hoodne skresleny nazor :o) len v USA zije dnes Slovakov 1 500 000... v priebehu madarizacie v rokoch 1880-1910 ich zdrhlo 500 000 :o)

0/0
25.4.2009 1:03

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

ne já mluvím o oficiálních číslech, stačí si zadat do googlu "národnostní složení ČSR" a máš to...

0/0
25.4.2009 1:06

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

komentujem to o kusok nizise..

0/0
25.4.2009 1:12

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

jak jsem napsal, jedná se o sčítání lidu v 1920,kdy už se Slováci bát nemuseli

0/0
25.4.2009 1:14

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

ještě oficiální čísla - Čechů 6,8 milionů, Němců 3,1 milionů a Slováků necelé 2 miliony...

0/0
25.4.2009 1:05

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

dobre, treba dodat, ze slovensky narod za Uhorska neexistoval, resp. bol zakazany... preto tak male cislo plus pol miliona utecencov v USA... ale otazka je: ako to suvisi s tym, ze niekto napise, ze Madari maju pravo na napisy v madarcine (suhalsim) a Nemci to pravo nemali?

0/0
25.4.2009 1:11

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

ale tohle bylo už za první republiky...nevěřím tomu,že Němci neměli své nápisy

0/0
25.4.2009 1:13

dodo23

Re: Problém s maďarskou menšinou

cece, ked Hitler vstupoval do Chebu, na ceduli stalo: CHEB :o)

0/0
25.4.2009 1:19

Spalovač šancí

Re: Problém s maďarskou menšinou

více než Slováků, pane Milok, více než :-P

0/0
25.4.2009 0:56

milok

Re: Problém s maďarskou menšinou

:-PR^

0/0
25.4.2009 1:00

legi

Re: Problém s maďarskou menšinou

-svoje školy v r´mštine

- svoje auton´mne územie

atd...atd...je toho veľa

 A teraz možno pochopíte o čo ide s maďarskou menšinou.

0/0
25.4.2009 0:47

legi

Re: Problém s maďarskou menšinou

keby to nedostali čo chcú šli by sa sťažovať na medzinárodné inštitúcie ako to stále robia maďari a ako sú na Slovensku utláčaní a ako sú porušované ich národnostné práva. Pritom majú štátne občianstvo slovenské a nevedia po slovensky.

0/0
25.4.2009 0:50

Spalovač šancí

off-topic, i když ani ne až tak moc

Hlavní problém (mnoha) slováků je, že se musejí pořád vůči někomu vymezovat. Chtělo by to trošku změnit přístup k životu :-) 

0/0
25.4.2009 0:32





Najdete na iDNES.cz