Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reprezentace našla obránce, na kterém bude jednou stavět, říká Řezníček

Složit kvalitní obranu, to byl před mistrovstvím světa největší rébus pro trenéra hokejové reprezentace Vladimíra Růžičku. Zdá se však, že se mu rodí jedna nová hvězda. Alespoň to tvrdí Josef Řezníček, bývalý dlouholetý extraligový zadák, který letos v Karlových Varech ukončil kariéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fiskfisk

že by konečně chat, co má super úroveň?

nejsem žádný odborník na golmany, ale tahle diskuze má fakt úroveň. DíkyR^

0/0
27.4.2009 0:43

fiskfisk

že by konečně chat, co má super úroveň?

nejsem žádný odborník na golmany, ale tahle diskuze má fakt úroveň. DíkyR^

0/0
26.4.2009 17:51

fiskfisk

že by konečně chat, co má super úroveň?

nejsem žádný odborník na golmany, ale tahle diskuze má fakt úroveň. DíkyR^

0/0
26.4.2009 16:44

Damik

St.Louis

Blues mají mladý perspektivní tým, takže Poláka už možná uvidíme hrát leda tak na olympiádě.

0/0
26.4.2009 16:34

medak.wz.cz

Ještě je brzo!

Vůbec hodnotit hráče! Byl to první zápas a hlavně proti nám hrál tým, který zrovna nepatří do TOP. Uvidíme až proti Finsku co nám kluci předvedou! Držím palce!

0/0
26.4.2009 15:25

perfor

Porad ty vase barvy a kluby..

Hosi, proberte sa uz.Liga skoncila a vy sa tu furt jebete.Toto je repre a vy sem jebete porad tu nasu nicmoc ligu jak hnupi.Takova trapna zabomysi valka.

0/0
26.4.2009 14:41

medak.wz.cz

Re: Porad ty vase barvy a kluby..

přesně tak! Teď je ČR jeden tým, ale co si budeme namlouvat Slavia je nejlepší :)

0/0
26.4.2009 15:28

netbooster

Zajímavé...

Polák je jasná věc, kdo ho sledoval v NHL, tak ví, že je velký talent, ale se Štěpánkem  bych byl zatím opatrný - upřímně řečeno, na mě včera kdovíjaký dojem neudělal, spousta puků se od něj odrazila do různých směrů, a ta "rozehrávka"? Dvě minuty za zdržování hry říkají vše podstatné - proti silnějšímu protivníkovi nebo v zápase vysoké důležitosti si toto dovolit nesmí, a mnohem lépe udělá, když ty puky podrží, zpomalí hru, případně přeruší tlak soupeře v době, kdy naši beci potřebují všechno možné jen ne pokračovat ve hře. Pokud ale absenci zkušeností dožene snahou a nasazením, pak nic proti, koneckonců ve svém věku může jenom překvapit.

0/0
26.4.2009 14:23

lvice-tomas

Re: Zajímavé...

Tak ty dvě minuty za zdržování rozhodně neříkají vše podstatné, promiň, ale to je hodně velký úlet. Je jasné, že se to ukáže až v dalších zápasech, ale nezdálo se mi, že by vyrážel moc puků před sebe tak, že vznikaly možnosti na dorážky Dánska apod. Za takový prohřešek bylo v minulosti potrestáno X gólmanů mnohem honosnějších jmen.

0/0
26.4.2009 14:29

RJJ

Re: Zajímavé...

Souhlas, stalo se to všem golmanům, takže pán dělá z komára něco většího:-P A vypadlo spousty puků??? Maximálně jeden a to bylo ještě sporné, jestli to spíš nevyrážel, byli tam jen naši beci.

Štěpánek  R^, o toho nemám vůbec strach.

A od Poláka jsem podle článků čekal destrukci a on se ukázal jako konstruktivní obránce s přehledem a schopností podpořit útok:-)

0/0
26.4.2009 14:42

netbooster

Re: Zajímavé...

Štěpánek - viz. níže, pán nedělá z ničeho nic, pouze sledoval zápas. Čekat od Poláka destrukci mohl pouze ten, kdo ho nikdy před tím hrát neviděl. Je to v současné době společně se Zbyňkem Michálkem pravděpodobně největší příslib pro obranné řady národního týmu do budoucnosti. Beztak ale za našimi třicátníky v NHL (Kubina, Židlický, Špaček, Kaberle, Rozsíval a spol.) zeje teď už dost nebezpečná mezera, která nevěští v blízké budoucnosti nic dobrého...

0/0
26.4.2009 14:55

netbooster

Re: Zajímavé...

Ne, říkají hodně v kontextu okolností - Štěpánek se snažil honem rychle ten puk někam odehrát, ačkoliv nebyl pod tlakem, a mohl se v klidu rozhlédnout a poslat puk po mantinelu na druhou stranu. V těchto situacích je sebevětší nadání k ničemu, pokud není podpořeno zkušenostmi a rozvahou. Byly tam tři nebo čtyři střely, které Štěpánek vyrazil "někam",aniž by si byl jistý kam. Jistě sis všiml na druhé straně, co se stalo, když v přesilovce poprvé v zápase dánský gólman vyrazil puk přímo před sebe aniž by ho kontroloval. Já tu nemluvím o velkých chybách, ty už na této úrovni od nikoho neočekávám, mluvím tu o drobných zaváháních, které ale pak v součtu mohou rozhodnout. Pamatuješ si, jak se Hnilička nechal loni naprosto zbytečně srazit švédským útočníkem (pravděpodobně ve snaze vymodlit si faul) namísto toho, aby sledoval puk, a co z toho nakonec v důsledku bylo? Co se týká trestných minut gólmanů za zdr. hry, tak statistiky MS říkají úplně něco jiného než ty, zejména v důležitých zápasech

0/0
26.4.2009 14:49

BedlamW

Re: Zajímavé...

Netbooster........zase jeden co vi vse nejlepe.[>-];-D

0/0
26.4.2009 15:12

lvice-tomas

Re: Zajímavé...

Rozdíl je v tom, že Hnilička to udělal schválně a při svém plném vědomí, že si chce vymodlit faul. Srovnáváš hrušky s jablky, stejně tak jako zkušené gólmany a nezkušené gólmany. To, že vyhodil puk přes plexi, nemuselo pramenit z nervozity, mohlo to pramenit z toho, že prostě puk nabral jinak než chtěl, což se stává xkrát v zápase i hráčům, jejichž celožitovním snažením je mít puk pod kontrolou, což se o gólmanech v rámci rozehrávky říct nedá, je to něco navíc a dokud to gólmani nebudou zkoušet, tak se to nikdy nenaučí. Štěpánek je mladý nezkušený gólman s dobrou vizí pro český hokej, rozhodně bych ho ani být trenérem nedupal za takovou věc, to se prostě stane.

0/0
26.4.2009 15:13

BedlamW

Re: Zajímavé...

Tohle se Haskovi v NHL stavalo co 3. zapas.....:-)

0/0
26.4.2009 15:16

lvice-tomas

Re: Zajímavé...

A jaký to je/byl gólman R^

0/0
26.4.2009 15:24

netbooster

Re: Zajímavé...

Právě proto, co píšeš, jsem se včera soustředil v hale téměř výhradně na Štěpánka, a sledoval jsem každý detail v jeho hře. Tady jsem poté pouze prezentoval názor oproti mnoha ostatním, že zbytečná glorifikace Štěpánka po jediném zápase, notabene ne po naprosto dokonalém výkonu, je dvousečná zbraň, která se může hned v příštím zápase otočit proti týmu, i proti němu samotnému. Proto zůstaňme nohama na zemi, letos to nejspíš dále než na postup do čtvrtfinále stačit nebude - v tom vycházím už z předpokladu, že naši nevyhrají ve skupinách vše, protože objektivně vzato na to tento výběr nemá, a nebudou tedy mít ve čtvrtfinále relativně přijatelného soupeře.

0/0
26.4.2009 15:23

lvice-tomas

Re: Zajímavé...

Ano, já také netvrdím, že je to komplexní a dokonalý gólman, to takovéto zápasy prostě neukážou. Na druhou stranu i s takovými soupeři se dá prohrát, takže nejen že by se neměl jeho výkon nadhodnocovat, tak by se neměl podceňovat. Navíc je asi všem jasné, že v kabině nešéfuje redaktor iDnes, hráči si nebudují své sebevědomí na článkách v novinách nebo na internetu, jejich výkon dostatečně zhodnotí kouč a nakonec i hráč sám. Zda tento výběr má na vyhrání všech zápasů nebo ne, nechme na pořadu Volejte věštce, tam to vědí určitě nejlíp ;-D Teď se mi nechce pátrat jaký to byl rok, ale měli jsme tým vyloženě podle jmen špatný a vyhráli jsme zlato, takže s těmito soudy to prostě na MS nefunguje, notabene to hodnotit po prvním kole. Je to o momentální formě a v neposlední řadě i o štěstí.

0/0
26.4.2009 15:29

netbooster

Re: Zajímavé...

2006 Lotyšsko, a nebylo to zlato, nýbrž stříbrné medaile. Navíc ve

finále ten relativně bezejmený tým ( i když tým v sestavě s Kaberlem,

Škoulou, Hejdou, Hlinkou, Výborným, Hniličkou je "bezejmenný"?) Švédové

"vyučili" snad ve všech parametrech hokeje. Jinak kdykoliv český tým

vyhrál titul, vždycky byla sestava ve všech ohledech de facto hvězdná, a stála na pevných nohou zkušeného gólmana v dobré formě. Takže s těmito soudy to na MS víceméně funguje, navíc v minulých letech s mi předpovědi celkem dařily:-) Jinak obloučkem se opět vrátím k otázce brankáře - ano, i s týmy typu Dánska se dá prohrát, ale pouze v případě, kdy favorit papírového outsidera nehorázně podcení (jak nám předvedli včera dvě třetiny Američané), anebo se nemůže při občasných výpadech soupeře spolehnout na gólmana, což pak tým svazuje i ve hře dopředu.

0/0
26.4.2009 15:41

Ďourek

Re: Zajímavé...

On měl možná na mysli Petrohrad 2000, kam se nikomu moc nechtělo a omlouvala se jadna hvězda za druhou...

0/0
27.4.2009 10:13

Bubrak

Re: Zajímavé...

Pises nesmysly. Chtit po brankari aby vedel vzdy kam se odrazi od nej puk, ty si opravdu vtipalek. Sam pises, ze v situaci kdy nebyl pod tlakem mel poslat puk po mantinelu nez aby ho rozehral. Vzdyt to je uplne naopak.Rv

0/0
26.4.2009 15:17

netbooster

Re: Zajímavé...

Píšeš nesmysly. Už konstrukce "kam se odrazí od něj puk" je špatná. Od gólmana se nesmějí puky "jen tak" odrážet, gólman je musí nejlépe chytat, anebo aktivně vyrážet tak, aby si dokázal udržet kontrolu nad tím, kam vyražený puk půjde. Takové týmy jako Kanada nebo Rusko umí poměrně rychle odhalit, pokud se od gólmana puky jen odrážejí, a jsou schopné pak udělat takovou melu na brankovišti, že se k té dorážce prostě dostanou. Co se týká rozehrávky, tak ten puk měl poslat po mantinelu na druhou stranu, kde sjížděl útočník, a kolem něho nikdo. Štěpánek se však soustředil na souboj obránce s napadajícím Dánem, a ve snaze oba přehodit a po plexi to dostat za ně se trefil až do ochranné sítě. Drobná chyba je také chyba, jenomže o tom už tady píšu o d začátku, a už mě to nebaví opakovat: Soustředil jsem se detailně na Štěpánkův výkon, a teď tady píšu jen o tom, co jsem viděl.

0/0
26.4.2009 15:31

jeyjey.

Re: Zajímavé...

nechces jit delat trenera brankaru k repre nahodou? koho bys do te branky postavil ty,kouba ted z nich chyta proste nejlip

0/0
26.4.2009 14:57

netbooster

Re: Zajímavé...

Píšu tady snad někde o tom, že by Štěpánek chytat neměl? Mluvím o včerejším zápase, a o dojmu, který na mě udělal. Nic víc, nic míň. Daleko více jsem zvědavý na Pruska proti Norsku. Nikdo ale nemůže popřít, že situace kolem našich reprezentačních brankářů je minimálně rozpačitá, a pokud nebude mít Růža opravdu šťastnou ruku anebo některý gólman nepodá v těžkém zápase fascinující výkon, tak jsou naše vyhlídky směrem k vyřazovací části MS nepříliš optimistické. Všimni si, že například Američané sice radikálně omlazují tým, ale do branky si i přesto postaví léty prověřeného Roberta Esche, aby týmu dodal určitou jistotu. A proč? Protože oni jsou v podobné situaci jako český hokej - momentálně nemají žádnou blyštivou mladou hvězdu mezi tyčemi, která by nějak výrazně zářila v NHL, a byla pro MS k dispozici. Český hokej je na tom o to hůře, že bohužel nemá ani žádného "českého Esche", který by aktuálně byl k dispozici, a musí tedy spoléhat téměř výhradně na mladé a neprověřené gólmany.

0/0
26.4.2009 15:10

netbooster

Re: Zajímavé...

Prusek není Esche, a Růžička ho jako jedničku podle mě nepostaví - to raději obětuje a nechá vyhořet Štěpánka, který má ještě čas se s tím srovnat, než aby nechal ztrapnit jediného zkušeného gólmana, kterého aktuálně má k dispozici, a pak v další nominaci musel čelit kritice ze všech stran "proč tam toho Pruska proboha bere". Ono je totiž potřeba vidět, že ani naše vyhlídky směrem k olympiádě 2010 nejsou kdovíjak růžové - pokud by se Vokoun zranil, tak Růža bude těch pár měsíců prakticky ve stejné situaci jako dnes, ale s tím, že za pravděpodobně hvězdnou obranu z NHL bude muset postavit gólmana, který ji ne úplně stoprocentně podpoří. Velké české hokejové úspěchy vždy stáli především na brankářích, jenomže tato cesta se teď jeví jako minimálně hodně hrbolatá.

0/0
26.4.2009 15:18

Bubrak

Re: Zajímavé...

Ty uz to nehul. ;-D;-D;-D

0/0
26.4.2009 15:21

RJJ

Re: Zajímavé...

Ty voe, jak píše ten nade mnou, ty už nehul;-DRv

Štěpánek chytal v pohodě, prý nechat vyhořet Šrěpánka8-o Štěpánek bude jednička na tomto šampionátu a já jsem za to rád a to jsou Vítkovice náš úhlavní nepřítel:-)

Takže abych to shrnul- byl naprosto jistý, nejen včera, ale i v dalších repre zápasech, o lize nemluvěR^ Co jsi ty vyčetl mezi řádky, rozuměj z výkonů a jiných nuancí:-), mi je fakt naprosto ukradené.

0/0
26.4.2009 17:44

Bubrak

Re: Zajímavé...

Stepanek chytal vyborne v priprave a chytal vyborne i ted, nevim o co ti porad jde.

0/0
26.4.2009 15:20

jeyjey.

Re: Zajímavé...

pokud nebudou horet obranci,tak vubec o obranu strach nemam.. kouba sice neni lundqvist,ale chyta hodne dobre

0/0
26.4.2009 15:36

maarrss

Pepa Řezníček

je především profík a nemíchá klubové záležitosti s reprezentací, umí uznat, že Štěpánek si šanci zasloužil a předvedl se dobře.R^:-)[>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
26.4.2009 13:52

jeyjey.

...

na karlovarskem foru pulka lidi preje,at stepanek vyhori...Rv zaslouzite:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
26.4.2009 13:35

Sykáček

Re: ...

ses tschuraaak nebo jenom neumis cist:-)

0/0
26.4.2009 13:53

jeyjey.

Re: ...

fnuk fnuk,mencka neni jednicka,fnuk fnuk kaslu na repre..;-(;-DR^  staci si prolistovat par stranek dozadu:-)

0/0
26.4.2009 14:03

Tomf1

Počkám si

až bude hrát proti Rusům,Švédům,Kanadanům tam se ukáže jeho kvalita. Ne proti dán ským útočníkům.

Tydle kecy mě se..ou

0/0
26.4.2009 13:03

Bubrak

Re: Počkám si

To si pocka kazdej. Nicmene neni duvod, proc neocenit kvalitni hru, ktera se u nas ukazala. Polak se mi taky libil svoji hrou, je dobre ze hraje.R^

0/0
26.4.2009 13:59

Angi

Takže každý den si užijeme obrovský detail obrovského Poláka

0/0
26.4.2009 12:29

malinovy_slavista

Re: Takže každý den si užijeme obrovský detail obrovského Poláka

:-)

0/0
26.4.2009 12:40

Generální ředitel

Re: Takže každý den si užijeme obrovský detail obrovského Poláka

Polák zas tak obrovský není... R^

0/0
26.4.2009 14:11

Angi

Re: Takže každý den si užijeme obrovský detail obrovského Poláka

Taky je tam už jiná fotka. Ale to nemění jeho parametry, to je fakt.

0/0
26.4.2009 14:54

Andee

Hm...

S tou pochvalou Štěpánka některým místním zaslepencům z Varů radost asi neudělal ;-D

0/0
26.4.2009 12:29

Wes Parmalee

Re: Hm...

Proč?

0/0
26.4.2009 12:37

RJJ

Re: Hm...

Tys byl vždycky tak trochu brzda:-P

0/0
26.4.2009 13:21

Wes Parmalee

Re: Hm...

Proč??

0/0
26.4.2009 15:24

RJJ

Re: Hm...

Proto!

0/0
26.4.2009 18:12





Najdete na iDNES.cz