Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do čtvrtfinále se dostaneme, věří kapitán slovenských hokejistů Bartečko

I když hráli proti silné Kanadě, chtěli na mistrovství světa ukončit své dosud nevýrazné výkony. Místo toho však slovenští hokejisté prohrávali už v 7. minutě o dva góly a když na konci první třetiny přidal třetí branku Spezza, bylo o výsledku rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brutro

masyryk

Otec Masaryka bol Slovák a matka z Hodonínska takže taktiež to  nebola česka ale skôr z Moravy

0/0
30.4.2009 10:41

Tesik

rovnocenný soupeř????

Proboha, když slovenskej kapitán skočí na tu iluzi, že se chytili ve 3.třetině a celkem dobře hráli a byli Kanadě rovnocenným soupeřem, tak to se musím opravdu smát... Kanada to za stavu 7:1 vypustila a už jí o nic nešlo a jen si potrénovali, troubo! Kdyby hráli jako předtím, tak máte desítku!!! :-)

0/0
30.4.2009 8:12

Ciko

Re: rovnocenný soupeř????

ty si asi sledoval iny zapas ak si ho vobec pozeral,nasi hrali konecne dobre v hre 5 na 5 to bolo vyrovnane,mali sme aj viacej sanci ako Kanada,ale v presilovkach nas prehrali,ale som rad ze to bol uz iny vykon ako proti Madarom  a Bielorusom

0/0
30.4.2009 13:32

Tio

Re: rovnocenný soupeř????

su to sra..ck.y macky... faktom je , ze ta hra bola celkom good... ostatne je nepodstatne, a to sa uvidi v sobotuuuuuu :-o

dalsia klepacka na ceste 3:1 alebo 4:2 pre SVK V

0/0
30.4.2009 13:54

transalp96

Co to tam ze slovenska prijelo za komiky?????

To je teda ostudaRv

0/0
29.4.2009 21:02

Tio

Re: Co to tam ze slovenska prijelo za komiky?????

komik si ty, blbecku ..

0/0
29.4.2009 21:58

Tio

Re: Co to tam ze slovenska prijelo za komiky?????

komici vs. pepici 4:2

SVK rules ;-D;-D;-D

0/0
30.4.2009 13:55

KOMON

bojím se že Čtvrtfinále je pááá

Protože Bělorusové Nory porazej,museli by Slováci porazit nás  nebo Finy a to si myslím,že se nestane,ale možná bysme jim mohli pustit remízu a ta by jim stačila,ale koneckonců proč,Bělorusové sou chudáci ,nežijou v demokracii...:-)

0/0
29.4.2009 19:06

Haluzorium

Urcite mluvi o tom vcerejsku?

Mmnt, jste si jisti ze Bartecko mluvi o vcerejsim zapase CAN:SKV? Nejspis ne, to co ja videl v TV bylo krapet jine kafe :-P

Ale bez legrace, mozna se jeste kluci slovensti opaleni zvednou. Ja jim to preju.

0/0
29.4.2009 18:44

Tio

Re: Urcite mluvi o tom vcerejsku?

jooooooooooooo

jooooooooooooo

jooooooooooooo

0/0
29.4.2009 21:57

dodo23

vysvetlujem si to tak, ze

Bartecko je silne veriaci clovek... inak ma nic nenapada ;-D

0/0
29.4.2009 18:04

Tio

Re: vysvetlujem si to tak, ze

BARTECKO MAL PRAVDU. TO JE VSETKO.

0/0
29.4.2009 18:38

DIVIX

Perfor,

si skutočne taký obmedzenec alebo je to iba tvoja nepodarená maska?

0/0
29.4.2009 17:55

Tio

bojovnici

povstanu bojovnici ... SVK bronz 

CZK 2 : 4 SVK

V

P.S: mozete ma zozrat(Y)

;-D:-P;-D

0/0
29.4.2009 17:52

ban2 pirate

Re: bojovnici

Ať žijou drogy voe ;-D;-D;-DR^

0/0
29.4.2009 17:53

dodo23

Re: bojovnici

ten vysledok bude tesnejsi ;-D ale kazdopadne tu travu si kupil kde?

0/0
29.4.2009 17:55

DIVIX

Re: bojovnici

Mal by si dať dusiť cibuľku, aby si lepšie chutil.

0/0
29.4.2009 17:56

Tio

otazka

co predviedli pepici, ze sa tu tak naparuju ? prehry v pripravakoch, prehry v onan turnajoch euro hockey onan tour a vyhra nad eskymakmi ? 8-o8-o

to nechapem z coho ta euforia.

dnes kadel od finov a bude klud ....

0/0
29.4.2009 17:05

dodo23

Re: otazka

nie vsetci sa naparuju, je tu dost ludi, ktori to vida vsetko v pohode a beru to s rezervou.. ovsem tato diskusia je od zaciatku samozrejme plna slovakofobov, s tym musis pocitat, bo taky slovakofob len sleduje titulky a ked vidi cokolvek o Slovensku, uz tam je a uz si uziva svojich par minut anonymnej slavy :o)

Inak Cesi v pohode, no problem, naopak..

0/0
29.4.2009 17:08

BobTheSinc

Re: otazka

R^R^[>-]EU

0/0
29.4.2009 17:19

dodo23

Re: otazka

R^:-)

0/0
29.4.2009 17:30

Tio

Re: otazka

to sa , samozrejme, uvidi, mozno ano, mozno nie.

len som chcel povedat, ze nekric hop nez ...

0/0
29.4.2009 17:37

fiskfisk

Re: otazka

Tak Tio Tebe si zapamatujeme a pokud Finy večer porazíme, tak se tady veřejně omluvíš anebo sem už víckrát nelez......;-O!

0/0
29.4.2009 17:32

dodo23

Re: otazka

;-D vsak ho nechaj, je len nervozny ;-D

0/0
29.4.2009 17:35

Tio

Re: otazka

ak ano, fiskovi sa tu , samozrejme , ospravedlnim :-P

0/0
29.4.2009 17:39

dodo23

Re: otazka

tak na to si pockam ;-D

0/0
29.4.2009 17:44

Tio

Re: otazka

a ked to bude naopak, tak fisko mne ;-D;-D

0/0
29.4.2009 17:41

BlackLabelSociety

Re: otazka

Takze mate po zapase s FIN a je cas aby si sa omluvil teraz Ty ... lebo plati to, co napisal ... zatial ste na na turnaji nic nedosiahli, prisiel prvy z vaznejsich superov (a to FIN nie su nic moc extra) a hned ste pukli. NEmame si vobec nic co navzajom vycitat, len zacat poriadne hrat ten pofrany hokej a navzajom si sportovo fandit, OK? Takze: SVK a CZ do toho!!! R^

0/0
29.4.2009 22:49

Tio

Re: otazka

KDE JE FISKFISK ??????????????????????

CAKAM NA OMLUVU ;-D

0/0
30.4.2009 13:51

Jetojedno

Re: otazka

No to je právě ten problém V přípravě to nešlo a v zápasech kde o něco jde, je to naopak. Není to tak správně? U vás je to  trochu jinak,ale když vidím ten výběr,tak bych se tomu zase až tak nepodivoval. Být tam více hráčů ze slov.ligy,bylo by to ještě horší.Tady se hraje proti jiné úrovni hráčů. Těšíme se na zápas s vámi. Bude s vámi zle a pak jsem zase přijď vyprávět svoje další teorie,odborníku na přípravu.......

A  Eskymáci,no ty by vám dali stejně jako Bělorusko.Vám dělají problém Maďaři. Radši si nepřej,aby jste hráli v EHT,to by bylo pláče na vašich stránkách až by jste dostali od všech klepec.... Jeďte na pohár do Budapešti,do Jesenice  a bude to dobrý,neboj Pišto.

0/0
29.4.2009 18:05

Tio

Re: otazka

jak vravim 1:4 a 1:5 a eskymaci.

nikto netvrdi, ze s madarmi to nebolo podcenene ... a tvrdim, ze na Vas tento rok v pohode mame. to je vsetko. a to sa koniec koncov ukaze.

0/0
29.4.2009 18:29

mariolin

no pockat

0/0
29.4.2009 18:38

mariolin

tak nie

dnes by mali vyhrat 4:2 mam to na tikete, takze kto neskace neni.... a vysledky 4: 3 alebo 5:3 neberiem. spozdravom

0/0
29.4.2009 18:42

dodo23

Verit moze...

ale budu musiet zahrat aspon ako proti Kanade a musi im padnut aj nejaky gol...

Zhruba 70% ceskych prispevkov je tu zase xenofobna... skoda... uz sa chlapci diskuteri zmierte s tym, ze existuje Slovensko ;-D

0/0
29.4.2009 16:51

perfor

Re: Verit moze...

Ja jsem rad , ze je slovensko.Naopak sam tvrdim, ze to byl historicky omyl davat se s vami dohromady.Stali ste nas strasne moc penez.Ono dostat vas z doby kamene mezi civilizaci nebylo zadarmo.Omyl to byl hlavne proto, ze jste nas zradili kdy jen to slo.Sklidili jsme jen plivance za nasi snahu.Vy slovaci ste dost hrdi, ale ja furt nevim naco.

0/0
29.4.2009 17:08

dodo23

Re: Verit moze...

no a s tvojim pristupom to asi ani nikdy nepochopis...

0/0
29.4.2009 17:12

asiplavam

Re: Verit moze...

No to si mudrejsi ako Masaryk s Benesom dokopy, mali ste nejaku inu moznost, ty historicky omyl? Co si ty za vtaka, vacsinou nad takymi ako ty mavam rukou,   ale ty mas v sebe nieco take neskutocne tupe, ze to cloveku neda.

0/0
29.4.2009 17:21

dodo23

Re: Verit moze...

;-D;-D;-D nechaj mu tych par minut slavy ;-D vsak az on skonci zakladnu skolu, tak mu par veci dojde ;-D

0/0
29.4.2009 17:30

perfor

Re: Verit moze...

No to si pis, ze jsme meli jinou moznost po 1.svet.valce.Jednoduse se vratiti k ceskemu statu a najebat na vas, at si vas madari nechaji.My jsme si vzali taky kamen na krk.A mame vas na krku dodneska.Bez tech vyplat statisicu slovaku zamestnanych u nas, by vam nebylo nejlepe.

0/0
29.4.2009 17:32

dodo23

Re: Verit moze...

ale nehovor ;-D kolko ty zamestnavas Slovakov? ja osobne mam 78 ceskych zamestnancov... a kazdopadne: ako suvisi I.svetova vojna s vyrokmi Bartecka? ;-D

0/0
29.4.2009 17:37

ejakulát

Re: Verit moze...

a vsichni ti to tady veri;-D

0/0
29.4.2009 17:46

dodo23

Re: Verit moze...

od ejakulatu to ani necakam ;-D hlavne, ze veris sebe, lebo to bude pre Teba v zivote dolezite ;-D

0/0
29.4.2009 17:49

ejakulát

Re: Verit moze...

ja jen ze clovek ktery ma pod sebou tolik lidi ma asi jine zajmy nez sedet porad u compu a diskutovat nad uplnym ale uplnym hov..em;-Dnechapu ze vas to bavi

0/0
29.4.2009 17:54

dodo23

Re: Verit moze...

to je v pohode, musis si to vediet zorganizovat :o))) ja makam radsej vecer a v noci, cista hlava :o) a sem chodim rad, je to tu vesele ;-D

0/0
29.4.2009 17:57

ejakulát

Re: Verit moze...

Vesele?Mne pripada ze tady IQ lidi bude prumerne 100. Sorry jestli se te dotknu, ale ja mit sefa, ktery se ucastni tady teto diskuze, ze ktere mi je spis smutno, tak u me dost klesne:-(

0/0
29.4.2009 18:04

dodo23

Re: Verit moze...

no, jediny, kto tu prudi, je par ludi, co sem pridu len preto, aby si vybili ego na Slovakoch... je zaujimave sledovat, co si tie decka myslia :o) psychologia ma dost zaujima... A neboj, pracu pre ludi mam, vsetko je okay, klape to, nemienim na tom nic menit :o) je to relax.. zatvorim okno s projektom a idem si vypocut par mudrych ludi ;-D

0/0
29.4.2009 18:08

asiplavam

Re: Verit moze...

Jezisikriste, to ti mam vysvetlovat, preco bolo vytvorene nieco ako ceskoslovensky narod? Nebolo to preto, aby si mal kto hajit TVOJE zaujmy, co by slo tazko, keby si zil v state s 3 mil.Nemvov a 5.mil Cechov? Kamen na krk? Statisice Slovakov platia v Cesku dane a odvody a zarabaju vymierajucim a starnucim Cehom na dochodky. Ty si uplny idiot.

0/0
29.4.2009 17:39

dodo23

Re: Verit moze...

s tym idotom niesi daleko od pravdy,len si myslim, ze marnis cas... Vznik CSR, Mnichov, komunizmus, v tom ma snad uz kazdy uplne jasno.... sem chodia niektori ukrivdeni si liecit pocit svojej vyznamnosti...

0/0
29.4.2009 17:44

Ciko

Re: Verit moze...

tak pomyleneho dezinformovaneho chlapca ako si ty som uz davno nevidel

0/0
30.4.2009 13:37

Tom Hagen

Re: Verit moze...

Za sebe mohu zodpovědně říct, že jsem moc a moc rád, že existuje samostané SK  :-)

0/0
29.4.2009 18:00