Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před brankou bylo hodně husto, tvrdil Štěpánek, jehož mrzel vítězný gól Finů

Proti Finsku to byla prověrka pro celý český tým, a to včetně mladého brankáře Jakuba Štěpánka. "Škoda, že se mi nepodařilo chytit o jeden puk víc, abychom to aspoň zremizovali," litoval 22letý gólman po středeční prohře 3:4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mh6930

ROZDRVIME VAS PEPICI

ale to ze nas ti sudi odrbali z kanadou mnohonasobne viac ste priznat

nedokazali to bolo ovplyvnenie zapasu a nie toto v 5:5 sme boli kanade

min vyrovnany aj lepsi ku.va rozhodcovska na vas si to vybijeme potom

co porazime finou a norov cepci

0/0
30.4.2009 15:56

ZdeněkIV

Re: ROZDRVIME VAS PEPICI

Jasny, hrali ste o 2 presilovky vic jak Kanadani ale rozhodci vas odrbali...;-) Dokud nebude v pravidlech ze souper proti Slovensku nastupuje max. ve 4 tak pujde o dikskriminaci ze?:-)

0/0
30.4.2009 16:38

mh6930

Re: ROZDRVIME VAS PEPICI

ty debil na vylucenia to bolo rovnako oni hraliu dva krat 5:3 skoro po dve min nam zacal dava pp az ked uz bolo rozhodnute trocha rozmyslaj a overuj ked daco tvrdis dement

0/0
30.4.2009 17:55

ZdeněkIV

Re: ROZDRVIME VAS PEPICI

Ja nevim z ceho vychazis ty, janosiku, ale ja z oficialnich statistik IIHF a ta pravi ze na presilovky to bylo 24:20...;-) Meli sice 2 presilovky i 5:3 ale rozdil byl hlavne v tom, ze oni narozdil od vas dokazali davat goly i v normalni presilovce...;-) Od druhe tretiny jste meli vic presilovek vic vy, tak pokud ste to zabalili hned po 1. tretine tak to je vase smula, ty inteligente...;-)

0/0
30.4.2009 19:05

Mareš

co se hraje ve Finsku..

http://pics.nerdnirvana.org/v/signs/rape-finland.jpg.html

0/0
30.4.2009 12:39

Bedas

Kvalita zakončení

Proti Mensátorovi a jeho chytání proti Kanadě mluví jeho postava. Kanaďani mají úplně jinou kvalitu zakončení a jsou mu to (skoro) všichni schopni posílat nahoru. Udělali by z něj trhací kalendář.

Jinak omylem nominace byl spíš Prusek, tedy vzít ho jako zkušeného gólmana. Má věk, nervy, byl zraněnej a větší zkušenosti než Mensátor nemá. Jenže kdo to měl vědět než se začlo (o těch nervech)?

0/0
30.4.2009 12:14

harryp

Re: Kvalita zakončení

Proti nasazení Mensátora mluví jeho neschopnost odchytat "přípravný " zápas v Liberci. A s tím porovnáním zkušeností si snad děláš legraci :-)   Ještě že chytá Štěpánek a Mensátora tam doufám nepustí :-)

0/0
30.4.2009 14:20

černý banánovník

nuže, co bylo špatně?

špatnej led, rozhodčí, neukázněnost fanoušků (neustále bučeli a tim štěpánka znervozňovali) a hlavně špatně seřízená lampa číslo 45, která svítila štěpánkovi do hledí;-D

0/0
30.4.2009 12:03

Barbarka_CZ

statistiky

O mnohém vypovídají statistiky, Štěpánek měl i přes prohru vyšší úspěšnost zásahů než kolega Fin - 87,9 % (25 z 29 střel) vs. 85,7 (15 z 18 střel). Problém byl ve vylučovaných hráčích a v průchozí obraně, ne v brankáři. Á prospo, vím, že jsme hráli dost oslabení, ale i tak mi přijde 18 střel na náš "hvězdný útok" dost málo... :-/

0/0
30.4.2009 12:00

DDTn1

Stepanek vs Mensator

Jsem Plzenak takze Vary moc nemusim, ale vite jak se pozna spickovy brankar? Ze nepusti nekolik jistych golu...jako treba sveho casu Hasek. Stepanek neni spatny, naopak je dobry, ale dobra je za 3. Vzhledem k veku a zkusenostem za dva a mozna za 1- ale mrzi me, ze v brane to nezkusil Mensator, proti Kanade, kterej je jeste vetsi souper nez Finsko by mel dostat sanci a pak se uvidi! Stejne rozhodne ctvrtfinale a tam se muze stat cokoli a kazdy je vicemene vyrovnany...az snad na Rusaky

0/0
30.4.2009 12:00

xman98

Re: Stepanek vs Mensator

souhlas viz. níže můj příspěvek, ale tady je to samej chachar, takže moc porozumění nečekej. JInak pozdrav z Varů do Plzně;-D

0/0
30.4.2009 12:01

Jakub76

Re: Stepanek vs Mensator

proboha jakej samej chachar? vykašli se na klubismus! nebo nejsi schopen pochopit že kdo nevolá po mensatorovi tak nemusí být nutně z ostravy?

0/0
30.4.2009 12:28

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Stepanek vs Mensator

dobrej napad, mensator dostane od kanady sestku, stejne jako by dostal kterejkoliv jinej brankar, ale budeme mit vod nej aspon pro letosek pokoj ;-D

0/0
30.4.2009 12:13

harryp

Re: Stepanek vs Mensator

Musím souhlasit R^

0/0
30.4.2009 14:21

PanePávekJáNechciKTurkovi

Kdyz mas 24 trestnejch minut

a prohrajes 3-4, tak to je podle me dost slusnej vykon a o brankari to nevypovida nic. problem je jinde a podle toho jak vcera cesi po zapase mluvili to dobre vedi

0/0
30.4.2009 11:50

gibonxxx

nejvíc se mi líbí česká povaha

nepřiznat si chybu, tedka všici říkají že by měl chytat Mensator, ale když by tam šel a prohrálo se tak všichni co ho tady posílají do brány by se od něj distancovali a nemohli by mu přijít na jméno. Nechci se nějak Lukáše dotknout vychytal titul v extralize zvládl hodně vyhrocenou koncocvku posledního finálového zápasu, ale když porovnám výkony čístě v reprezentaci tak je před ním prostě Kuba Štěpánek

0/0
30.4.2009 11:43

xman98

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Hele já jsem skalní fanoušek Energie a nemám problém přiznat, že Kuba chytá opravdu dobře, na to jaký má zkušenosti klobouk dolů před ním. Varáky spíš štve to, že mensy nedostal ani jednou šanci se ukázat v době, kdy má formu. Loni dostal Vary do finále a nejel ani jako trojka, letos vychtal titul a sedí na tribuně. Kubovi vyšly ty zápasy před šampioátem, ale je otázkou jak by třeba chytal v sezoně v repre on a je otázkou jak by chytal Mensy teďka na MS. První otázku už Růžička nezjistí na druhou je pořád odpověď, celý MS je o čtvrtfinále a měla by se hledat nejvhodnější sestava. Jak říkám Kuba chytá dobře, ale nikde není napsáno, že by Mensy nechytal třeba líp...

0/0
30.4.2009 11:48

Heralik__

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Jdi s Mensátorem už do (Y)

0/0
30.4.2009 11:50

xman98

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

jako myslíš do p.r.d.e.l.e.? Takže do tvý hlavy??

0/0
30.4.2009 11:57

chachar z Banika

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Ale na zkoušení není čas ani tak. Měl chytat místo Pruska? Sám jsi psal, že to byl zápas o ničem, takže by ho moc neprověřil. V Liberci chytat nechtěl aujel mu vlak. Růžička ho přece měl před očima celé finále, stejně jako Štěpánka ve čtvrtfinále. Mě víc vytáčel čekáním na Vokouna, ale komu dá šanci je jen na něm, navíc má reference z klubů, od jejich trenérů, vidí je v přípravě, nějak se rozhodne. Je to na něm a zatím nás Štěpánek nezklamal, naopak dost často podržel. Proto je Mensator na tribuně

0/0
30.4.2009 11:52

harryp

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Přesně tak, nechtěl chytat v Libreci. Machýrek si myslel,že když vyhral titul má jisté místo! Jinak nic si nedělej z demagogie některých zastánců Mensátora...je zvláštní že nikdo z nich neraguje na jeho vlastní nechuť chytat v Liberci,ale všichni by jej cpali na první místo...a to nikdo nevíme jak se chová na tréninku,jaký názor na něj mohou mít hráči atp.

0/0
30.4.2009 14:24

gibonxxx

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

v pohodě je to tvůj názor já sem jeden z typů, asi nás moc není, co plně důvěřuje trenérovi že se rozhodl správně, ale spíš by mě zajímalo jestli by si za ním stál i kdyby se mu nevedlo v tom byl hlavně smysl mého příspěvku, ale podle toho co si napsal to asi nebude tvůj případ

0/0
30.4.2009 11:53

xman98

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Stál, nestál. Je to hlavně o tom, že když to ve čtvrtfinále nevyjde, tak mu to (myslím Růžičkovi) novináři omlátí o palici, že ho ani nevyzkoušel a podle mě po právu. Na zkoušení je podle mě pořád čas, teďka se kromě postavení v naší skupině o moc nehraje a hlavně pokud porazíme slováky a bělorusy tak budeme min. třetí a rusům se vyhneme....

0/0
30.4.2009 12:00

Jakub76

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

ty mu to mlátíš o hlavu už teď

0/0
30.4.2009 12:29

ZdeněkIV

Re: nejvíc se mi líbí česká povaha

Ve skupine ho vyzkouset nemohl protoze mohl zapsat jen 2 brankare a druhyho chtel nejzkusenejsiho... A ted uz by to byl asi risk ho zkouset, protoze po prohre s Finskem to chce naky dalsi body at se nemusime trast jak bude hrat Belorusko...

0/0
30.4.2009 15:44

Abbath

Trenéři brankářů

Vy kašpaři tady co chytračíte co takhle se domluvit na svazu že se přihlásíte na post trenéra golmanů!Jistě vyberete toho správnýho u piva už to musíte mít ošéfovany kdo je dobrej a kdo ne...

0/0
30.4.2009 11:41

francoa

Re: Trenéři brankářů

;-D;-D u nás jsou jen trenéři brankařů od piva, i ti placení ;-D - ani nevíte, jak velkou pravdu jste napsal.R^

0/0
30.4.2009 19:56

db2002

*

Podle me mame spatne poskladany tym a neprelezem pres ctvrtfinale. V brane je to ok na to co mame k dispozici. Ale zbytek je spatne. Nemame super tym na utocnou hru (kterou se snazime hrat), nemame ani tym ktery by betonoval a hral na brejky, protože nemame takove utocniky co by branili. Proste utok je moc do utoku, coz nesedi se slabou obranou. Kdyz je slaba obrana tak se musi hrat odzadu. Nas tym mi pripomina slovaky hura vsichni do utoku a v obrane prd.

0/0
30.4.2009 11:35

Abbath

Re: *

Jo a ty bys poskládal ten nejlepší a hned bys měl zlato!Kuš chlape a zůstaň v hospodě!

0/0
30.4.2009 11:45

db2002

Re: *

to byl argument? Nejsi ty z KV ;-D

0/0
30.4.2009 12:16

Abbath

Re: *

Nee neboj kámo to opravdu nejsem:-)ale asi sem hloupej že fandím a nechytračím jak třeba ty;-)...Joo a kolik si říkal že máš odtrenovaných let???

0/0
30.4.2009 14:23

db2002

Re: *

0 dobrý :) jen si myslim, ze s obranou jakou máme nemuzeme hrat tenhle styl hokeje. Nasi obrane je treba fest pomoct. Silne tymy neprestrilime, budem je muset ubranit. To je muj laicky nazor, jako asi staticice tady. Pardon, ze jsem tady neco napsal, priste uz to neudelam ;-D

0/0
30.4.2009 15:23

ZdeněkIV

Re: *

Na nazor mas pravo ale tak se to holt semlelo, kdyz utocnici vsichni chteji a muzou dojet a z obrancu jen dojel jen malokdo... Ze zabezpecene obrany chce hrat i Ruza, ale bylo by hrich nezkusit vyuzit i tu ofenzivni silu... Proste bud to vyjde nebo, hlavne ze se to zkusi a ze se na to bude dat divat...

0/0
30.4.2009 15:48

Abbath

Re: *

Ty vole zas tak to nehrot´:-)klidně piš dál ode mě to byla spíš reakce na to že mě některý chytrolíni tady už víš co;-Djako stím souhlasím že obrana není to praví ořechoví ale tak co musíme těžit s ůtoku když už nic:-)!

0/0
30.4.2009 16:03

chachar z Banika

co pořád řešíte?

Včera jsme neprohráli protože byl v brance Štěpánek! Prostě na Mensatora, byť měl výbornou sezonu, nevyšla řada. toť vše. Vůbec bych tam nic neměnil, včera to bylo o přesilovkách, o obraně a neschopností dát o gól víc, než soupeř. Eliášová parta vedla 80sekund před koncem zápasu 3:2 a prohrála 4.3 chuť a bojovnost, nepodléhat tlakům času a umění jít do souboje i rizika, to je důležité. V brance máme dost dobého brankáře, Fini na tom byli stejně, taky nováček a vyhrál prostě soupeř. Je co zlepšovat ve hře, neusíme řešit brankáře. Toho máme, ale s tkovou obranou tam moc nezmůže ani Hašek v nejlepší formě. Nic se neděje, dneska je třeba zahrát dobře proti Kanadě a pak se slabšíma a postup do čtvrtfinále je jistý. Neřešte Mensátora, prostě šanci nedostal, protože máme lepšího brankáře a s dobrou formou.

0/0
30.4.2009 11:23

xman98

Re: co pořád řešíte?

a jak to můžeš vědět, že má kuba lepší formu než mensy? Kdy si naposledy viděl mensyho v zápase v brance?

0/0
30.4.2009 11:25

jeyjey.

Re: co pořád řešíte?

nezapomen na to,ze oni ty golmany vidi i pri treninku...

0/0
30.4.2009 11:29

xman98

Re: co pořád řešíte?

O jakým tréninku to mluvíš? Před zápasem bývají jenom půlhodinový rozbruslení, kde chytají většinou první dva golmani a mensy jak sám říkal v rozhovoru pro sport se jenom protahuje někde v rohu.

0/0
30.4.2009 11:32

jeyjey.

Re: co pořád řešíte?

tady nikdo nemluvi o rozbrusleni pred zapasem.. ale treba,jak maji den volna.. to trenuje kazdy,i kutlak:-) a co se budu dohadovat:-/vsichni tri jsou na stejne urovni,ani jeden toho druheho neprevysuje... hlavne at toho nasi co nejvix vyhrajou

0/0
30.4.2009 11:36

chachar z Banika

Re: co pořád řešíte?

je vidět, že jsi hokej na vyšší úrovni nikdy nehrál, samozřejmě že mají trénink normálně v plné výzbroji, samozřejmě že hlavně brankáři jsou pořád v zápřahu, ale hlavně od toho tam je nejen trenér, ale taky ostatní kolem mužstva a taky hráči. To není tak, že jen růžička je jediný na vše. Menator prostě šanci nedostal, nepřesvědčil ho v přípravě, nebo sází na svou intuici, ale kdyby tam byl nějaký spor, tak tam Mensator už asi není. Buď by to vzdal, nebo by ho Růžička vůbec nevzal.

0/0
30.4.2009 11:41

xman98

Re: co pořád řešíte?

Naopak hokej jsem hrál, takže mi nemusíš vysvětlovat jak to chodí. Jestli jsem napsal, že nemá výzbroj nebo něco v tom smyslu, tak mi to najdi ty chytráku. Nic takový jsem nenapsal, v zápřahu jsou golmani, to jo, ale hlavně ty dva co chytají, resp. jednička a dvojka, protože cvičení se jezdí na obě brány.... se mi líbí jak se vy všichni vod Ostravy voháníte proti Mensymu, ani ho jako člověka neznáte a kdyby ho dal Růžička do brány tak by se maximálně ukázalo, že je Štěpánek v lepší formě, golman není lepší určitě!!! Nebo se snad bojíte, že by už Mensy třeba do brány toho Vašeho miláčka nepustil? Jinak o tom instinktu Růžičky na golmany si mě docela pobavil;-D 

0/0
30.4.2009 11:54

harryp

Re: co pořád řešíte?

Jestli Tebe nechal nekdo hrát na vyšší úrovni než na rybníku,tak to musel být ten trenér hodně špatný a neměl tam horší čičmundy. Hele co je důležitější? Jeslti  má formu teď nebo jestli je lepší golman? Proboha co to je lepší gólman? Podle tebe asi ten co nechce chytat aby si odpočinul :-P

Mimochodem ty tady meleš o tom,že neznáme Mensátora.Ty ovšem děláš,že znáš všechny tři :-)  kecálku ;-D

0/0
30.4.2009 14:30

db2002

Re: co pořád řešíte?

kdyz se mu nechtelo chytat, tak co bys chtel

0/0
30.4.2009 11:32

xman98

Re: co pořád řešíte?

reagoval jsem na tohle viz. níže, ve skutečnosti to bylo trochu jinak než říká růžička

0/0
30.4.2009 11:33

db2002

Re: co pořád řešíte?

a jak teda? nebudu to hledat. nejaky odkaz z novin nebo tak neco. Neslysel jsem jeste jinou verzi

0/0
30.4.2009 11:36

Jakub76

Re: co pořád řešíte?

a jak to teda bylo? píšeš že to bylo jinak, že růžička říká jen 1/2 pravdy, tak čekám tvou verzi a hzlavně zdroj tvých informací... mě ta zavilost se kterou se tu mensator omílá už leze krkem

0/0
30.4.2009 11:38

xman98

Re: co pořád řešíte?

Myslím, že to Mensy objasní sám, až skončí MS!!!

0/0
30.4.2009 11:40

chachar z Banika

Re: co pořád řešíte?

co by objasňoval? Prostě je letos trojka. Nic v tom nehledej, Prusek takhle byl trojka kolikrát. Je to nevděčná role, ale jinak to nejde

0/0
30.4.2009 11:43

xman98

Re: co pořád řešíte?

No myslím, že spoustu lidí bude zajímat, jak to ve skutečnosti bylo s tím zápasem Finskem v Liberci, kterej podle Růžičky odmítnul chytat!

0/0
30.4.2009 12:06

Jakub76

Re: co pořád řešíte?

sakra buď napiš co víš, nebo to tady vůbec nevytahuj. stále naznačovat nějaké osobní spory apod a přitom neříct vůbec nic konkretního je k ničemu

0/0
30.4.2009 12:26





Najdete na iDNES.cz