Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejisté na MS vysoko prohráli, proti sebevědomé Kanadě neměli šanci

Česká hokejová reprezentace upadá do splínu. Po středeční porážce proti Finsku neuspěla ani s Kanadou. Ba co víc, tentokrát na svého soupeře vůbec nestačila a v prvním zápase osmifinálové skupiny světového šampionátu prohrála 1:5.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1.sinner

bruslení...

Ve všech zápasech máme opět problémy především s bruslením,není to prostě o tom,kdo jakou má momentální formu,je to o tom,že nás Kanaďané prostě a jednoduše přebruslí.Každá kanadská "5"je pět výborných bruslařů,kde kdokoli může zastoupit kohokoli,obránce,útočník.Z této převahy nutně vyplývá i jejich sebevědomí.

My hrejeme po rozích,Kanaďané po nezbytně nutné rozehrávce jdou před bránu,ve dvou,ve třech....My nemáme odvahu ani rychlost.Počet střel...75% jich bylo zbytečných,dobrých jenom pro statistiky.Jeden,dva bruslaři v každé naší pětce je málo....Bruslení je problém českého hokeje,od roku 1989 neřešený,koncepce výchovy mlaďochů žádná,v EL se "chodí",výhled není lepší,střízlivým pohledem nás v současnosti čekají jen ojedinělé a nahodilé úspěchy,optimisticky řečeno...

0/0
1.5.2009 11:36

andrewsc

Re: bruslení...

To je pravda, místy by to chtělo zlepšit. Já bych to ale tak tragicky neviděl. Na tomto MS si myslím, že se hodně snaží. Kanadská taktika alias "tah na branku" je dobrá, padají z ní hezké góly ale proti dobrým týmům při neudržení koutouče vede často k breakům. Sebevědomí mají do té chvíle dokud to nejsou oni, kdo dostanou dvě branky přičemž hrají stejně "mizerně" jako včera. Vemte si např. drtivou výhru nad CAN na MS05 v Praze. Tam jsem byl dokonce osobně a viděl jsem to kanadské bruslení z záběru celého hřiště (nikoliv z výřezu kamery). Já myslím, že nám kromě toho štěstí chyběl důraz v koncovkách. Je fakt, že řada střel byla těch "statistických". A od roku 89 má český hokej hodně úspěchů MS89 3., MS90 3., MS92 3., MS93 3., MS96 1., MS97 3., MS98 3., MS99 1., MS00 1., MS01 1., MS05 1., MS06 2., SP04 3.,OH92 3., OH94 5., OH98 .1, OH02 6 (čtvrfinále pro RUS 1:0, měli jsme drtivý tlak a myslím kolem 50ti střel)., OH06 3. Nezapomeňte na to, že od 98 hrají na OH ti nejlepší hráči na světe.

0/0
1.5.2009 14:15

andrewsc

To je ale blaf

Ten článek je neuvěřitelný blábol. Hned po utkání jsem věděl, že naši rádoby novináři s něčím takovým zase vytáhnou. Prý: "proti sebevědomé Kanadě neměli šanci". Pan autor článku viděl nejspíše výsledek a přečetl si textový záznam utkání. Dle mého byl objektivní výsledek zápasu tak 2:5. "Ba co víc, tentokrát na svého soupeře vůbec nestačila"  - takový nesmyslný blaf.. Náš tým po většinu zápasu Kanadu přehrával. Nepočítám závěr první třetiny po obdržených velmi nešťastných gólech. První gól jsme dostali celkem haluzově, kdy po dobře odehrávném oslabení se puk šťastně od brusle ke Stamkosovi, který zakončoval do brázdné brány. O tom, kdo v tom viděl nějaké umění či přehrávání našeho týmu si myslím svoje. Druhý gól jsme dostali při chybě,  myslím Klepiše, kterému pravděpodobně puk přeskočil hokejku. To se občas stane i těm nejlepším hvězdám. Pokud jste si dobře všímali, výsledek slavného "tahu na branku" opěvovaném komentátory málem přinesl zajímavou akci dokonce v oslabení.

0/0
1.5.2009 10:37

andrewsc

Re: To je ale blaf

Přinejmenším bysme pravděpodobně dohráli zbývajících cca 38 vteřin naprosto v pohodě. Třetí gól padl, když jeden z našich hráčů měl zlomenou hokejku a obránce měl útočníkovu zahnutou na druhou stranu. Třetinu jsme začali výborně, Kanada si prakticky nešktrla a to dokonce i při hře v početní převaze i po některých VELMI sporných vyloučení. Např. jedno vyloušení za zcela jasný filmový pád dopředu. Na záznamech to bylo zcela evidentní, stačí trošku zavzpomínat na fyziku a také uvažovat. Na druhé straně nepotrestaný evidentní krosček po odpískání před  zraky rozhodčího.... Při hře 5-5 (až na závěr té první třetiny) hráči Kanady nevěděli kam dříve skočit. V 2. třetině to snad viděli i ten největší zabedněnec. Kanada se často zmohla jen na zakázané uvolnění. V třetí třetině sice rozhodčí pár spornými vyloučeními hráčů Kanady pomohl zase trošku nám, bohužel už jsem trošku z našich hráču cítil frustraci a já se jim ani nedivím.

0/0
1.5.2009 10:38

andrewsc

Re: To je ale blaf

Chybělo nám trošku štěstíčka, více důrazu před brankou a trochu více disciplíny pro zamezení skutečných faulů. Mně se to utkání až na ten výsledek celkem líbilo. Nemyslím, že by naši zklamali. Komu se to nelíbí, dívat se na to nemusí. Držím našim klukům palce, aby to hodili za hlavu a najeli na Slováky se 120% odhodláním, protože ti se určitě také budou chtít předvést. Většina z Vás fandí jen když vyhráváme a jdeme za jasně za titulem, když se nedaří, tak jen plivete. Radši jim držte palce. Věřím, že předvádí to nejlepší co v nich je. Většina z nich mohla zůstat doma jako některé primadony z NHL. [>-]

0/0
1.5.2009 10:41

1.sinner

Re: To je ale blaf

tak věřím,že jsi správný fanoušek hokeje,jako většina zde,možná ale to tě brání vidět věci trochu střízlivěji,souhlasím s tím,že rozhodčí nejsou,buď nepískají nic,jako v EL,na návyky z EL potom doplácíme,nebo naopak,MS pískají leckdy i pitomosti...

0/0
1.5.2009 11:46

andrewsc

Re: To je ale blaf

Možná to vidím opravdu moc subjektivně, Někdy mi ale připadá, že každý hlavní rozhodčí hlídá jeden tým a jeden píská v zámoří a jeden v Evropě...  Je to sice hlupost ale občas to nevyrovnané posuzování týmů vidím i v jiných týmech. Podle mě se zcela jednoznačně pískalo v první třetině pro CAN a ve třetí pro nás. Záměr bych v tom však neviděl, z pohledu kamery zhora a opakovaných záběru se to dobře kecá... Na to se však nedá vymlouvat. Jak jsem psal, CAN dle mého hrála místy až mizerně, ty přesilovky by bez těch třech okolnosti skončili celkem jistě bez branky. Do té doby se nezmnohli téměř na nic a to ani v přesilovkách. Zkrátka - nemůžu si vybavit za posledních 20 let zápas, kdy by výsledek zápasu tak silně neodpovídal jeho průběhu.

0/0
1.5.2009 14:30

jemnice

Re: To je ale blaf

no jedno je jasne-proste na kanadu nestacili-nekdy jsem mel pocit,ze je na lede parta hokejovych duchodcu

0/0
1.5.2009 11:19

andrewsc

Re: To je ale blaf

Tvůj názor, já to vidím prostě opačně. Výroky "nestačili jsme na ně", protože jsme prohráli ja neberu. Důchodci možná tak v kanadském mužstvu. Místy to vypadalo, že hrajeme přesilovku i v 5 proti 5. Teď jsem letmo zhlédl poslední zápas NJD-CAR, který CAR nakonec vyhrála i přesto, že NJD si to zasloužili víc, takže nic není černobílé...

0/0
1.5.2009 15:07

rykenzo

Mensátor

Do brány Mensátor, jinak to nejdeR^

0/0
1.5.2009 9:34

ndee

Re: Mensátor

a jeje, dalsi mensatorofil:-P

0/0
1.5.2009 9:46

valduch

Re: Mensátor

NO možná to Mensátorofil je, ale pravda je taková že v play off z brankářů neměl konkurenci, a Vary hlavně jeho zásluhou ten titul udělali. A šanci nedostal :-/

0/0
1.5.2009 10:03

bruins

Re: Mensátor

Jak šanci nedostal? Je nominovaný, byl na soustředění, trenéři ho viděli trénovat v porovnání s ostatními a je prostě nevyvratitelný fakt, že v den nominace měl největší formu Štěpánek a jako dvojku tam nechtěli mít dalšího nezkušeného, takže volba padla na Pruska, který chytal výborně v KHL. Svou šanci dostal. A Kanadu by včera v oslabeních nevychytal.

0/0
1.5.2009 10:24

Bell.Bell

Re: Mensátor

a to jako proč? ty góly by včera dostal taky...

0/0
1.5.2009 9:48

1.sinner

Re: Mensátor

Nebyl by spasitel,patří mezi mladé talentované bránkáře jako Francouz ,Sedláček,Štěpánek atd.,ale jako všichni tito mladí kluci se musí ještě "vychytat",všichni dokáží jeden zápas brilantně vychytat aby se jim v zápětí další nepovedl....Nehledě na to ,vychytat Slavii a být trvalou oporou mužstva v zápasech na mezinárodní úrovni,kdy je vše, co se na ledě děje o třídu až dvě rychlejší,než jsou zvyklí z EL,je úplně o něčem jiném.....

0/0
1.5.2009 12:10

Luc123

Není to zase takovátragedie

Pamtujete na MS v Praze. Porazili jsem kanadu 8:2 a oni nakonec slavili titul a my jsem vypadlive čtvrtfinále. Včerejší zápas byl ovlivňen efektivitou Kanada a naší pasivitou v přesilovkách, ale na tom se dá myslím pracovat. Navíc první dva goly byly spíše dílem štěstí než vypracovaných akci. Na druhou strnu je třeba piznat, že kanada se prezentuje na tomhle MS velice dobře a v současné době je asi hlavní adept na titul, ale ve čtvrtfinále může být vše jinak. Nemá cenu zbytečně panikařit.

0/0
1.5.2009 9:25

majtinv

Re: Není to zase takovátragedie

Kanadě k těm gólům přišla fakt dost lacině:první gól-odraz před prázdnou bránu,druhej-Klepiš netrefil jasnej puk,třetí-při oslabení někdo z našich zlomil hůl,čtvrtej-Heatlyho střela šla úplně mimo.Jen pátej byla hezká akce,ale to se to kobminuje,když už vedeš 4:0.Kanada šla štěstí naproti,ale pro nás zápas blbec.

0/0
1.5.2009 9:59

RJJ

Klepiš

Asi největší smolař a hrobař v těch dvou zápasech:-/ Proti Finům odstartoval zbytečná vyloučení, teď nás potopil při druhém golu. Chlape vzpamatuj se!!(a ten zbytek taky:-P).

Přitom zpočátku nehrál vůbec špatně:-P

0/0
1.5.2009 9:20

Bell.Bell

Re: Klepiš

ano proti silným týmum typu Dánska, Norska se to hraje.....to co tam předved včera za minelu, ho mělo definitivně posadit na střídačku..

0/0
1.5.2009 10:06

eman3

Řeknu vám, ti Slávisti opravdu nic moc

:-)

0/0
1.5.2009 8:31

dusin.112

Re: Řeknu vám, ti Slávisti opravdu nic moc

Když čtu tvé příspěvky, říkam si, že seš typickej čecháček. Až vyhrajeme ve čtvrtfinále tak tu budeš zvracet oslavné ódy jako první.

0/0
1.5.2009 9:31

outragemann

je to debakl, a nejpis je to ukazka kvality nasho timu

proste bohuzel, nemame na to.patrime mezi dansko, madarsko a spol. diky kluci !Rv[>-]

0/0
1.5.2009 8:29

Del_Horno

Re: je to debakl, a nejpis je to ukazka kvality nasho timu

hod se do klidu neverici :-), porad se nevyhrava, mame kvalitni tym je treba si z tech zapasu vzit ponauceni a bojovat dal, pome Češii [>-][>-][>-]R^

0/0
1.5.2009 12:28

chrysler neon

Re: je to debakl, a nejpis je to ukazka kvality nasho timu

ty si uplne mimo!!

0/0
1.5.2009 12:52

Dr.Onufrakova

středeční porážka proti Finsku

Porážka od Fínska. Nevylepšujte to, journalisti.

0/0
1.5.2009 8:25

eman3

Re: středeční porážka proti Finsku

Ty někde vidíš nějakého žurnalistu?!? Opisovačů tu ale máme dost:-)

0/0
1.5.2009 8:37

occasional

Jedeme dál

Já si myslím, že jsme odehráli velice smolné utkání a výsledek je s ohledem na průběh zápasu hodně krutý.  Štěpánka bych z prohry rozhodně neobviňoval. Pokud budeme hrát jako doposud , zlepšíme střelbu a efektivitu, tak o náš postup dál nemám obavu.

0/0
1.5.2009 8:18

TreKronor

Kterej diletant psal tenhle blabol...

"Nemeli sanci"..uz jen statistika strel rika neco uplne jineho...45:24 v nas prospech!....Komentator DSF napr. rikal, ze takhle smolnej zapas nepamatuje. Kanadanum tam spadlo vsechno na co sahli. Takovej zapas uz se opakovat nebude. Herne jsme nepropadli ani proti Finum ani proti Kanadanum.

0/0
1.5.2009 8:11

eman3

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

V kterém roce?

0/0
1.5.2009 8:17

compli

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

No, my mame porad takovou smulu, ze kdybychom meli trpaslika, tak by nam do rana, na rozdil od kanadanu, urcite vyrostl, ze? Statistika je pouze utecha pro chudaky, kteri si neumeji priznat vlastni chyby. Obavam se, ze jsme opravdu propadli a nasazovani si ruzovych bryli to nezmeni.

0/0
1.5.2009 8:20

TreKronor

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Jedine v cem jsme propadli bylo promenovani sanci. Statistika nude je, ma vsak cenne udaje. To si pamatuj. A jak jsme na tom herne si tu reknem znova po ctvrtfinale!

0/0
1.5.2009 9:16

mobilis in mobili

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Tenhle zápas ale opravdu není o statistice střel. Většina našich střel za stavu, kdy by se dalo ze zápasem ještě něco dělat, byla z uctivý vzdálenosti, kolikrát někde od maninelu, navíc jejich golman měl prakticky pokaždý odkrytý výhled. Kanadský šance dost často smrděly gólem. Kanaďani byli rychlejší i důraznější, navíc si dovolím tvrdit, že od druhý třetiny nehráli naplno a kdyby naši korigovali, přeřadili by na vyšší stupeň. Teď bychom měli další dva zápasy vyhrát a jak píšeš, ve čtvrtfinále se začíná nanovo

0/0
1.5.2009 10:02

TreKronor

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Konecne polemika, ktera ma hlavu a patu...diky za nazor. I tak se ale priklani k hodnoceni zapasu, jak to popsal "andrewsc". Uvidime....sobota napovi vic.

0/0
1.5.2009 11:19

occasional

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Plný souhlas, klukům věřím, že v dalších zápasech uspějí.

0/0
1.5.2009 8:20

eman3

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Kdyby neuspěli proti Bělorusům a Slovákům, nemuseli tam jezdit vůbec:-/

0/0
1.5.2009 8:36

eman3

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Komentítor DSF mi zajímá asi stejně jako komentátor Záruba s komentátorem Antošem a Zajícem. Mám oči a koukám. Prostě nás Can přejela, kolikrát vyskočím se nepočítá, hokej se hraje na góly, sem tam na efekt. Z naší strany nebylo jedno ani druhé, o kvalitách trenéra se nehodlám bavit vůbec, o výběru reprezentantů také ne.

0/0
1.5.2009 8:35

hippotame

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

souhlasim s tebou asi v tom, ze komentator DSF mne zajima cca jako tebe, ale prosim o tvou nominaci na MS. Obavam se, ze toto je obraz celeho naseho hokeje a ze vic dobrych hracu a hracu schopnych reprezentovat proste nemame. Takze se vymackni koho bys postavil misto nominovanych ?

0/0
1.5.2009 8:51

eman3

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Umíš číst, jestliže ano, ale mosíš ještě chápat napsané. Přečteš si moji poslední větu, nebo ti ji mám napsat znovu?8-o

0/0
1.5.2009 9:11

RJJ

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Záleží odkud je:-) Třeba ti z KV v tom maj jasno, začnou od Lukáška a pak to vezmou šmahem přes Řezníčka, Mudrocha k Melenovskému až k superstár Skuhravému s Kumstátem:-P

0/0
1.5.2009 9:14

TreKronor

Re: Kterej diletant psal tenhle blabol...

Proc neprispivate pod svym pravym jmenem pan Hadamczik?

0/0
1.5.2009 9:14

oId fashioned Vince III..

nejprve nová vláda

a teď toto8-o...ale prý jsme lepší než Francouzi;-D;-D

0/0
1.5.2009 7:49

Charles_Davy

Bez pořádného brankáře to nejde

0/0
1.5.2009 7:45

Rado_

Re: Bez pořádného brankáře to nejde

jsi slepý, nebo tak jednoduchý? V golmanovi naše bída opravdu není. Pokud budem hrát furt oslabení, nepomůže ani Hašan v nejlepších letech....

0/0
1.5.2009 7:53

Milan_Seliga

Re: Bez pořádného brankáře to nejde

kanaďané dávali góly z takových tutovek, že by nám nepomohli ani dva haškové v bráně...

0/0
1.5.2009 8:05

Viper1

Re: Bez pořádného brankáře to nejde

Máš recht. Ale pořádný brankář tam je (Štěpánek). Problém je jinde.

0/0
1.5.2009 8:29

viking

Nevidel bych to,

jako tragedii.Staci se dostat mezi nejlepsich 8 a pak je to krute,prohra znamena odjezd domu a prohrat muze i 1 se 4.Cesi skvele brusli,jsou rychli,jeste se lepe sehrat a hlavne se nenechat vylucovat.V oslabeni se goly davaji jen tezko ! Je treba verit,ze se to zlepsi a zapas proti Slovensku bude hodne dulezity !

0/0
1.5.2009 7:45

seesul1

Re: Nevidel bych to,

R^R^R^[>-][>-][>-]

0/0
1.5.2009 9:29

Charles_Davy

Jako v EHT

Dříve se výkony oproti EHT na MS zvedly. Letos už nikoliv. Je to bohužel obraz současného stavu. A mladí nejsou kde brát.

0/0
1.5.2009 7:44

compli

Jeste nedavno tu v diskusich byla prehrsel

odborniku, kteri se hadali, jak nam ti supermani z NHL pomohou. Vsichni verili ve spasitele Jagra. Cekali, kdo nas jeste posili z NHL, aby vyklepl nase protivniky. No, panove a damy, zazrak se zatim nekona. Ono holt plati, ze ten, kdo hraje penezenkou a sobecky nevyhrava. Vyhrava ten, kdo hraje srdcem a tymove. Kdo nebrusli, fauluje, kdo fauluje, je vylouceny a pak padaji goly. Bruslit se musi a neprekombinovavat. A hlavne nase fatalni chyby v obrane vcetne naprosto neuveritelne spatnych rozehravek nas stoji body. Ano, hosi z NHL jsou dobri, ale nekteri jsou jiz unaveni a vycerpani predchozimi zapasy a pak take nejsou sehrani. Ale nic lepsiho, nez co slozil "zazracny" kouc Ruzicka jsem stejne necekal. Bohuzel. No, snad priste s tymem poskladanym z nasi ligy a pod jinym trenerem. Letos budem radi, kdyz dosahneme na 5 misto.;-(

0/0
1.5.2009 7:34

Emannn

Re: Jeste nedavno tu v diskusich byla prehrsel

Jágr nehraje v NHL, ale kdesi na Kamčatce. Taky nehraje proto, aby vyhrál, ale pro potěchu - aby si zahrál. Konec konců, nehrál ani tak hrozně, ale prostě když vedle něj není skutečná hvězda typu Maria, tak sám toho moc nezvládne. Bez Maria toho v Pittsburgu moc nezvládl (ani celá česká družina vč. trenéra Hlinky, byli beznadějně poslední), ve Washingtonu byl zcela trapný (a jak je Washington dobrý nyní), a v New Yorku akorát bral ty prachy, ale výsledky byly tristní. Ani Hemský nehrál zle, ale prostě Kanada, to je galaktický rozdíl. Dají gol kdykoli se jim zachce...

0/0
1.5.2009 7:53





Najdete na iDNES.cz