Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Analýza: Čeští hokejisté se nepoučili. Za vyloučení přišel další trest

Čeští hokejisté se ze svých chyb proti Finsku nepoučili. A stejně jako ve středu prohráli kvůli zbytečným vyloučením. V první třetině se nechali vyloučit třikrát a Kanada toho dokázala ve všech třech případech využít. Český tým nakonec v prvním utkání osmifinálové skupiny porazila jasně 5:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sancheezo

moderni hokej

Kdyby vcera proti Kanade hraly Vary, mozna by to dopadlo lip. Primocarost, tah na branu, duraz v brankovisti. Tohle vsechno Vary maj, presto, ze je za to vsichni kritizovali. A maj titul. Takhle se hraje moderni hokej, jak nam Kanad ukazala.

0/0
1.5.2009 12:04

Votrc

Hlavy vzhůru!

Velké týmy hrají v nic neřešících zápasech tužku a pak ve čtvrtfinále ožijí a všechny tři zbývající zápasy vyhrají.. a ať mi nikdo neříká, že na ty soupeře letos nemáme! R^

0/0
1.5.2009 11:19

krabat_

zidlicky

ta jeho obrana cinnost je fakt katastrofalni. ono jeho -12 v nhl je dost zarazejici. kdyby ho dal trener na leve kridlo tak snad bude uzitecnejsi... :-P

0/0
1.5.2009 11:17

KOMON

Čtvrtfinále rozhodne...

No uvidíme -doufám totiž ,že si teď tu smůlu vybereme ,Růžička najde ideální sestavu a pojedem fakt na medaily!

Jinak oba brankáři velice slušní,obrana celkem taky šla,ale kanada ji vpodstatě neprověřila-hráli si v klídečku svoje a do tlaku vpodstatě nešli-neměli proč.Židla dost často hořel,ale šlo to.Nicméně rozehrávka je poměrně dost tragická...chbí někdo jako Kaberle...Židla špatnej celkem,Polák je slušnej,ale to není typ beka na rozehru,ikdyž i to umí.

Útok snad radši nekomentovat.......jen doufám,že si to sedne na čtvrtfinále.Teď porazit Slováky a Nory abysme měli aspoň 3 místo ve skupině!  

0/0
1.5.2009 10:59

mobilis in mobili

Re: Čtvrtfinále rozhodne...

Bělorusy :-)

0/0
1.5.2009 11:04

Abbath

Fans

ČR má jednu nevýodu a to sou fanoušci poklonatěm co fandí za každé situace(je nás bohužel málo) nakopat do péééérdele těm co fandí jen při výhrách:-©opravdu sme ještě nevyzralá zem...

0/0
1.5.2009 10:13

rada nad zlato

Vzor Kanada !!!!

Je zvláštní, že hráči  nepřenesou do naší hry nátlakové pojetí NHL s přímým tlakem na bránu nikoliv do rohů. Je to náročné na rychlost ale bez toho se spousta sil vyplýtvá zbytečnými kombinacemi z rohu do rohu a kolem hrazení. Vzor Kanada. A pak to vylučování  v situacích kdy je faulovat zbytečné. Snad se hoši dají dohromady. Jestliže ne tak to dopadne jako s fotbalem.

0/0
1.5.2009 9:41

DaveDeMode

Troška hodnocení

Jágr, Čajánek, Marek, Rolínek, Kotalík, Plekanec, Polák a Blaťák - jediní, kteří na ledě nechali vše, bojovali, dřeli.. Hemský už mě začíná štvát (i když dal gól), zbytečně sóluje ve chvílích, kdy má volného spoluhráče). Klepiš, Irgl, Olesz, Židlický naprosto tragičtí!!!

0/0
1.5.2009 9:13

KOMON

Re: Troška hodnocení

Hemský mě taky štval,udělá kličku dvě a ikdyž mu to vyjde,což zdaleka nebylo pokaždé tak dá naprosto haluzovitou nahrávku,kterou to zazdí.......ale snad se taky zvedne jako se musí zvednout všichni.

0/0
1.5.2009 10:53

docno

den blbeec

[>-]Pánové(a dámy),nechci na to koukat růžovými brýlemi,ale přesto:nehráli jsme zase tak hrozně.Myslím,že měl včera nároďák "den Blbeec".Z vlastní zkušenosti člověka,který hrál vrcholově kolektivní sport,se mi to jevilo jako zápas,kdy se můžete snažit sebevíc,ale prostě vám to tam nepadne a nepadne,a naopak soupeř má pár šancí a je z toho téměř debakl.Vy se dostanete do křeče a potom už to jsou nesmyslné fauly,pocit(někdy oprávněný)ukřivdění ze strany rozhodčích a i jasné šance nedáte do prázdné.Nesrovnávám nesrovnatelné - ale vzpomeňte na MS v Praze,kdy jsme vypadli s rusákama,i když jsme je přestříleli asi stopadesát k jedné,ale vychytal nás jinak mizerný Sokolov.[>-]

0/0
1.5.2009 9:04

docno

Re: den blbeec

V kolektivních sportech někdy stačí maličkost a najednou to naopak jde.Když si vyžereme mizérii teď,nevadí to,pokud to postačí na play-off.Teprve tam se rozhoduje a já myslím,že na nějakou placku tým má.Dokonce si umím představit další zápas s Kanadou ve finále.A to už by mohl být jiný match...[>-]

0/0
1.5.2009 9:05

Berdick

Re: den blbeec

V Praze 2004 jsme vypadli s USA, nikoliv s Rusama... Ale pointa byla stejna, nasili porazili do ctvrtfinale kde koho... USA do ctvrtfinale prosli jen tak tak, celej turnaj hrali jak po flamu a ve ctvrtfinale nas porazili v prodlouzeni. Nutno dodat, ze tehdy mel rozhodci taky asi nejakej blbej den. Ale jde o to, ze ted jde opravdu o houby a ja verim a fandim klukum za kazdych okolnosti...

0/0
1.5.2009 11:31

sir Cevodel - největší hodňák

hmm

tak tentokrát se na to ani nedalo koukat :-©

0/0
1.5.2009 8:49

FoDa

Ale kdepak...

Nejde ani tak o vyloučení, ale hlavně mizernou obranu, skoro při všech těch gólech si Kanada mohla přihrávat a před brankou v podstatě dělat, co chtěla.  Je samozřejmě normální, že se nějaké góly dostanou, ale potřeba také nějaké góly dát.  Pokud to nedokážeme ani při přesilovce 5 na 3 a většina útoků spočívá v kroužení před brankou, nekonečně opakovaným přihrávkám a nakonec střele, která není většinou nijak nebezpečná, je to tragédie. Takto se zápasy vyhrávat nedají, jedině s extra slabými soupeři. :-(

0/0
1.5.2009 8:44

kolčman

Re: Ale kdepak...

Ano , málo střílíme to je pravda , ale přišlo mně , že až napár vyjímek jsme jim nestíhali ani bruslařsky , nasazením , důrazem , no prostě vším. A to Kanada nemá v týmu nějaký extra hvězdy.

0/0
1.5.2009 8:49

Milan_Seliga

Běžte už s tím Mensatorem do háje!

Ano, Kuba to dneska nezvládl. Minimálně druhý gól mohl chytit ale jak první tak třetí prostě neměl nárok. Stejně tak Prusek, první bylo prostě velké štěstí Kanady a druhý by nechytli ani dva Haškové zároveň. A Karlovarští fanoušci kteří neustále brečí nad Mensatorem by si měli uvědomit, jak Mensator chytal za národní tým. Šest zápasů, trapné a laciné góly a šestkrát jsme prohráli. Lukáš není špatný brankář ale jasně ukázal, že na nároďák ještě nemá, na rozdíl od Kuby, který zachytal v Liberci famózně. Ale tohle nikoho nezajímá a kdyby Růžička nasadil Mensatora a prohráli jsme, tak je to chyba jeho, obránců, útočníků, soupeře, Topolánka a pána boha.

0/0
1.5.2009 8:11

chachar z Banika

Re: Běžte už s tím Mensatorem do háje!

Přesně tak. Nejde jen o brankáře, včera vyhořela produktivita, rusáci dostanou pět branek a šest dají, o tom to taky hodně je. Brankář klidně může pustit laciný gól, zrovna zápas rusko-švedsko jich byl plný, ale hráči hned odpoví a vyrovnají, nebo sníží. To u nás nebylo. Nemůžeme hrát na 1.0 když nemáme brankáře typu Haška, ale máme tam dost hráčů, kteří prostě góly dávat musí. Jestli dnes prohrají Slováci s Finskem, jako že prohrají, tak nám stačí je porazit, nebo aspoň remizovat a porazit Bělorusko, které je silnější než Slovensko a můžeme jít z třetího místa. Hlavu nahoru, turnaj začíná!

0/0
1.5.2009 8:26

slatin

Náš hokej sestupuje tam,kam patří.....tedy

do sra....ek.Kde jsou ty časy,kdy naši patřili ke světové špičce.

0/0
1.5.2009 8:09

sir Cevodel - největší hodňák

Re: Náš hokej sestupuje tam,kam patří.....tedy

ve sračkách už tiše čeká také český fotbal ;-D

0/0
1.5.2009 8:50

forhend

Nejen naši junioři jdou dolů...

Chybí nám to základní, výtečný brankář, který chytne občas nemožné. A od toho se to celé odvíjí, když víme, že máme vzadu velkou oporu. Hráči mají v tu ránu více sebevědomí a víc si troufnou...

0/0
1.5.2009 7:53

Milan_Seliga

Re: Nejen naši junioři jdou dolů...

chybí nám hráči kteří nebudou nutit brankáře chytat nemožné. víte, možná nejste v logice a lingvistice tak silný, ale když se zamyslíte nad slovem "nemožné", třeba se vám rozsvítí. ve chvíli kdy brankář něco takového chytí, tak to nebylo nemožné.

0/0
1.5.2009 8:13

chachar z Banika

Re: Nejen naši junioři jdou dolů...

R^R^R^

0/0
1.5.2009 8:21

mezizi

realita

prohra je  prostě realita. jakož i to, že máme fanoušky, kteří při výhře vynášejí do nebe a při prohře kydají hnůj a zatracují.

0/0
1.5.2009 6:43

jirkaknop

Re: realita

A kdy jsme na MS naposledy porazili někoho silného?

0/0
1.5.2009 7:11

ppc1500

Divná hra

Měl jsem to "štěstí", že jsem se mohl koukat na hokej. První třetina byla fakt bída, ne jenom gólově, ale i herně.

Druhá třetina sice vypadala herně nadějně, ale efektivita hodně nízká. Třetí byla hodně podobná té druhé, akurát jsme dostali dva hloupé góly.

Osobně bych netvrdil, že obránci nechybovali a ani to, že Štěpánek nemohl za góly. Minimálně ten třetí byl jeho. Střela od modré, která není ani cloněna, by se měla chytit na repre úrovni.

Celkový dojem byl hodně rozpačitý: kluci měli snahu, ale puk se zpracovával obtížně a všiml jsem si, že si nepřihrávali do pohybu, bylo to dost statické, oproti soupeři, který doslova létal na ledě. Ikdyž je pravda, že po tak vydařené první třetině je to logické.

Navzdory prohře ale si myslím, že tento tým má na to hrát o medaile. Když se budou vyvarovat zbytečným chybám a budou bránit tak, jak bránila Kanada. Oni se házeli do střel, našim se nechtělo. Není pravda, že český tým je špatný. Pravda je, že nemají štěstí. Na této úrovni i to rozhodne.

0/0
1.5.2009 6:24

mobilis in mobili

Re: Divná hra

Skoro se vším souhlas, až na to štěstí. Vše podle mě souvisí právě s rychlostí a důrazem a v těchto činnostech zatím zaostáváme

0/0
1.5.2009 10:11

zorn

muzou za to maly satny

;-D

0/0
1.5.2009 2:16

Jano_S

este vam to nedoslo

hosici z Nagana ? Ak vezmem 20 kanadskych typkov od jazera niekde v Ontariu, tak zahraju vyrovnany zapas s kymkolvek na svete.Tie casy, ked sme mali 3-4 hviezdy z NHL v time su uz minulost a Kanada 'C' alebo 'D' bude mat titul.;-D

0/0
1.5.2009 1:58

NCay

Re: este vam to nedoslo

No ty jsi komik. V posledních 10ti vzájemných duelech máme 7 výher, tak běž s těma pohádkama na Slovensko.

0/0
1.5.2009 2:16

ppc1500

Re: este vam to nedoslo

Tak Česká republika alespoň to Nagano má. A pokud se dobře pamatuji, tak nějaké to zlato se posbíralo i před Naganem, i po něm. Takže ten váš výsměch není na místě.

0/0
1.5.2009 6:17

gazza215

Re: este vam to nedoslo

...ja by som to nebral ako vysmech, ale o opis realneho stav hokeja u nas i u vas...

0/0
1.5.2009 8:08

Rudý bolševický nok

Hrůza, děs

Trenér: naprosto otřesný, na přesilovky se snažil cpát pouze a jen Jágra a spol., přitom tak statický přesilovky jsou o ničem, někdo by měl milostpánům říct, že se hráči před brankou pohybují a váží na sebe soupeře a ne že tam stojí jak jelita. Přesilovka 5:3 naprosto plonková,opět jen náhravky mezi staticky stojícími hráči, bez efektu.Jakokouč Růžička je nějakej nemocnej, u nás v extralize by si volal rozhodčí k sobě, seřvával je a házel by flaškou a deskama, dneska si jen nesměle rovnal kravatu,uplně o ničem,zlatej šišlavej Lojza.A ty šachy s golmanama,Štěpánek na to nemá, průměrnej golman,dneska to bylo jasně vidět, ze sedmi střel tři góly,tam je ten rozdíl mezi průměrným a vynikajícím golmanem, vynikající aspoň něco chytí, je jedno jak a s jakým štěstím, on nechytil vůbec nic i když ty chyby před gólem nebyly jeho.Růžička by měl popřít sám sebe a dále netrestat Mensatora a nás všechny za to,že sebral Slavii titul a měl by ho rychle do tý branky postavit, jinak fakt bude zle.   

0/0
1.5.2009 1:32

Huczín von Szinágl

Špatný Záruba

Je faktem, že nás proti Finsku rozhodčí pořádně řezali. Dnes začali vylučovat Kanadýry až když bylo rozhodnuto. Hrozně špatní jsou i komentátoři. Záruba už delší čas stagnuje. Začíná chytračit. Místo aby trochu zafandil a sepsul sudí, tak si i s Hostákem hraje na velice objektivního. Zlatý Brábník! To i ten Ruda Gallo tím více žil. A ty přestávkové vložky! Místo aby pár minut s expertÿ rozebrali odehrané, tak tam dávají medailony a další ptákoviny. Zdá se mi, že čím více se jich tam motá, tím jde kvalita dolů.

0/0
1.5.2009 1:27

steve007

Re: Špatný Záruba

Tu snahu o objektivitu jsem spíš uvítal, co mi ale spíš vadí, že zápasy ČR zatím komentuje pouze Záruba. A mám pocit, že i v minulých letech jakoby Bertík měl nějaké jedinečné právo komentovat zápasy nároďáku. Osobně preferuji Dusíka, ten podle mne tím hokejem nakonec žije víc než Berta.

0/0
1.5.2009 5:50

mobilis in mobili

Re: Špatný Záruba

V hokeji není 3:0 v žádném případě rozhodnutý stav. Tedy pokud nechybí minuta do konce. Naši měli spoustu příležitostí se do zápasu vrátit. Vrcholem byla 1:30min přesilovka 5:3. Musíme zlepšit bruslení, s tím souvisí naše fauly hokejkou, a důraz před bránou. Kanadskému golmanovi nikdo neclonil, naši jakoby se báli

0/0
1.5.2009 10:20

xmacala

xxx

Mě bylo jasne, že prohrajem. Osobně ten zapas měli vypustit a soustředit se na další. Je nesmysl po tak tezkem zapase z finy hrat 2 den vyrovnanou partii s Kanadou. To musi uznat snad kazdy

0/0
1.5.2009 0:52

robio

Re: xxx

To nemyslis Vazne? Ved Vy ste najlepsi, ste majstir? Ci nie?;-D

0/0
1.5.2009 1:03

NCay

Re: xxx

Když se proti majstrom postaví rozhodčí, tak můžeš hrát sebelíp, ale nezmůžeš nic. Neříkám, byly tam ty fauly a byli vyloučeni, ale když za stejné fauly Kanaďany nevyloučí, tak je to svi.ě. Se ani nedivím tomu kolik mají titulů s rozhodčimi v zádech se vyhrává jedna báseň. Ve hře 5 na 5 byli slabí jak čaj.

0/0
1.5.2009 1:11

robio

Re: xxx

Pozor. Nesuhlasim. Na Kanadu v ziadnom pripade nemate v hre 5na 5 ani v ziadnej inej hre. Nemate, nemali ste a mat nebudete. Tak ako takmer kazdy tym. Oni su koliskou tohto sportu a ich priprava je uplne niekde inde ako Vasa ci nasa. Aj podmienky su uplne niekde inde. V com ale s Tebou suhlasim je, ze som nemal naozaj taky pocit zeby nejak Vasi hraci hrali az tak necisto, ze by museli byt tolko vylucovany. Ako aj nasi s Kanadou. Potom sa dostanu do vedenia, tempa a je po zapase. A ked uz vedu 3 ci 4 nula, potom si uz aj Vy ci iny super trosku pohrajte.

0/0
1.5.2009 1:20

NCay

Re: xxx

Sledoval jsi zápas na STV2? Ukazovali tam vzájemnou bilanci společných zápasů od roku 2000 do dnešního zápasu, utkali jsme se s nima 9x a z toho jsme je 7x porazili, po dnešku už mají 3 výhry. Ale pořád je to výrazněj na naši stranu, tak tady z nich nedělej skoro polobohy. Anglie je taky kolébka fotbalu a nejlepší ani náhodou nejsou.

0/0
1.5.2009 1:34

osvetitel

Kecas hlouposti !!

Na vylouceni to bylo stejne na obou stranach a spis nektera vylouceni Canadanu byla sporna!! To ze Canada vetsinnu presilovek vyuzila a Cesi nevyuzili ani tu 5 na 3,neni vina rozhodcich,i kdyz celkove za moc nestoji !

0/0
1.5.2009 1:23

The Emperor

Re: Kecas hlouposti !!

To vis ze jo, ale takhle to sis nevsim, ze rozhodci zacaly vylucovat kanadany az kdyz jsme byli uplne na dne, v prvni tretine si asi koukali na pytlika, kdyz si tam kanadani prasili a zvedli oci ciste nahodou, kdyz nas hrac prilozil hokejku na kanadana a okamzite spravedlive vylucovaliRvRv

0/0
1.5.2009 1:34

osvetitel

Re: Kecas hlouposti !!

Uklidni se,kecas a sam to vis!! Koukal jsem nato prez Ceskou TV a sam Ceskej hlasatel uznaval ze ty Ceske fauly byli zbytecny a ze Canadan byl vyloucenej podruhe ten samej celkem za prd !!! Moc to zeres a jako fanda se nedokazes nato podivat pravdive!!

0/0
1.5.2009 1:39

The Emperor

Re: Kecas hlouposti !!

haha a muzes mi rict, proc nebyl napriklad kanadan vyloucenej za zahozeni Cajanka? Proc nebyl Kanadan vyloucenej za hakovani jagra atd atd atd.? Jo, jasne, pak rozhodci kanadany taky vyloucil za prd, ale az v dobe, kdy nam uz se vylozene nedarilo a Kanada mela pohodlnej naskok, krasne ses nechal nachytat jak nejaky decko na tu komedii, kdy kdyz uz je rozhodnuto, tak rychle dat presilovky tymu, kterej byl na uvod zariznutej a rozhodl se tim zapas, takze neplacej kraviny, i petilety decko by si vsimlo, ze kazdej cech, co je v tv si nechce stezovat na rozhodci, aby to nevypadalo, ze brecime a ze se vymlouvame, to je naprosto evidentni

0/0
1.5.2009 3:07

NCay

Re: Kecas hlouposti !!

No za to, že jsou sterilní ve využívání přesilovek, si můžou jenom sami, to je pravda a s těmi rozhodčími taky souhlasím, nechápu kde je vyhrabali. Hráči se pak bojí se k sobě jen přiblížit, aby nebyli vyloučeni.

0/0
1.5.2009 1:36

osvetitel

Re: Kecas hlouposti !!

Maj tam dat nejake z NHL a zmenit pravidla! Cesi dnes hrajou kdyz chteji Canadstejsim stylem nezli Canada a tvrdeho hockeye se neboji!!

0/0
1.5.2009 1:41

NCay

Re: Kecas hlouposti !!

Jenže k tvrdé hře jsou potřeba i kvalitní rozhodčí a ne baleťáci. I v naší lize se pouští víc zákroků než na tomhle MS. Zbytečně ten hokej kazí, kdo se má pak dívat jenom na samé přesilovky.

0/0
1.5.2009 1:51

osvetitel

Re: Kecas hlouposti !!

Proto pisu aby se tam dali rozhodci z NHL a zmenili se pravidla!!

0/0
1.5.2009 1:54

xmacala

Re: Kecas hlouposti !!

Reknu Vám to takhle. Slovaci jsou flustrovani z toho, ze skoncili. To je jasna vec a proste jen kopuo z poslednich sil kolem sebe. Muzete bejt ale nasrani leda tak asni na sebe.

0/0
1.5.2009 2:04

NCay

Re: Kecas hlouposti !!

Tak nevim co tohle má společného s tím, že rozhodčí jsou na letošních MS na houno.

0/0
1.5.2009 2:18





Najdete na iDNES.cz