Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Finové mají jisté čtvrtfinále. K výhře nad Slovenskem je dovedl Sami Kapanen

Dvě branky kapitána Samiho Kapanena znamenaly výhru hokejistů Finska nad Slovenskem 2:1 v prodloužení. Společně s Kanadou jsou Finové jistými postupujícími z osmifinálové skupiny F mistrovství světa ve Švýcarsku. Vyrovnání a s ním i bod za remízu po základní hrací době zajistil Slovákům Luboš Bartečko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viper1

Hm

Koukám, že spousta Slováků má v hlavě VELKÝ problém. Tím, že tady bude nadávat na úspěšnější sousední státy se ho nezbaví. Cesta vede jinudy.

0/0
2.5.2009 11:42

Viper1

Odkaz na jednu z příčin jejich mindráku

cs.wikipedia.org

0/0
2.5.2009 11:48

dodo23

Re: Hm

:o) prezyvky niektorych ako napr. slovaci.curacu uz samo o sebe znamenaju problem, ale nie pre Slovakov :o)

0/0
2.5.2009 12:00

Viper1

Re: Hm

Máš problém odlišit akci a reakci.

0/0
2.5.2009 12:03

pepan53

JDĚTE DO HÁJE

máte žvatlat o hokeji a vy tu kecáte o politice, jste ubohý, dají li slováci první gól tak potom nám pomáhej všichni svatí, včerejší hokej byl ke koukání, neumění bylo nahrazeno bojovností a srdcem, naši místo toho srdce faulujou a nikdo nepřipustí, že ty fauly plynou právě z toho neumění a nevyrovnání se soupeři technikou a rychlostí

0/0
2.5.2009 11:00

osvetitel

ZAPAS STOLETI !!!! Nechci byt v kuzi hracu kteri prohraji !

A Ruza bude mit taktez nervy jako spagaty,on vi ze takovouto "prohru "by mu cesti fandove hned tak nezapomeli!! To bude jizda!!!

0/0
2.5.2009 10:34

sisihul

Re: ZAPAS STOLETI !!!! Nechci byt v kuzi hracu kteri prohraji !

hloupost, vzdyt skoro o nic nejde....

0/0
2.5.2009 12:28

osvetitel

Bratri cesko - slovensky, to bude jizda !!!----

----pujde opravdu o vela!! Nevim jak vy, ale ja uz mam tu " husi kuzi " :-)))

0/0
2.5.2009 10:29

Tio

Vie niekto odpovedat ?

Preco je Svejk najvacsi Hrdina ? A preco utiekla z boja od anglanov elitna jednotka ?

0/0
2.5.2009 9:25

slovaci.curaci

Re: Vie niekto odpovedat ?

Proč by měl být Švejk "největším" hrdinou? A u elitní jednotky došlo k selhání vedení, přečti si o tom něco R^

0/0
2.5.2009 10:31

sunfun

Re: Vie niekto odpovedat ?

lebo si obycajny zakomplexovany hlupak

0/0
2.5.2009 12:18

jeden

Historia

Mne sa teda nechce citat cela diskusia ale zachytil som nejake reci o Hlinkovi, Tisovi a Karlovi IV. Mno Karel IV to bol ten typek co u Vas vyhral anketu o najväcsieho Cecha, nie? A bol to ten isty typek co sa za jeho vlady potichu zlikvidovali stovky zidov a zhabal sa ich majetok. A bol to ten isty typek, co dopredu vyhlasil amnestiu na vsetky zverstva spachane proti zidom. Nakoniec pise sa o tom tu

cs.wikipedia.org#Karel_IV._a_.C5.BDid.C3.A9

Aby ste to chapali, na sa nezastavam Tisa, len sa pousmievam nad faktom, ze to Slovakom trieskate o hlavu pri kazdej prilezitosti a pritom si zvolite za najvecsieho Cecha typka co ani nevedel po cesky a sam nechal zmasakrovat stovky zidov. Kto umi ten umi;-D

0/0
2.5.2009 8:24

johny93

Re: Historia

Jasně. My i Vy říkáme jenom to,c se nám(Vám) hodí do krámu. Karel IV. "vymyslel" souhrné označení pro židy. Žlutý klobouček(od toho žlutá hvězda za Hitlera).To jen na okraj. Když ses o něm tak hezky rozepsal,tak bys neměl zapomenout,že založil 1.universitu severně od Alp(mimo jiné) a zasloužil se o český národ,tak jako nikdo jiný,proto 1. místo v anketě o Největšího Čecha(vyhrál by Jára Cimrman,jenže toho organizátoři museli vymazat,protože to je výmysl Smoljaka a Svěráka..).Nevím kde jsi sebral,že Karel neuměl česky. To by mě zajímalo. Dál bych chtěl poukázat na to,že nebyl Germán,jak tu nějakej ignorant píše. Jeho matka byl Češka(Eliška Přemyslovna) a jeho otec Francouz(Jan Lucemburský) a vyrůstal na francouzském dvoře.....

0/0
2.5.2009 8:32

jeden

Re: Historia

Ja nespochybnujem zasluhy Karla IV pri rozvoji Ceskeho kralovstva. Mna zaujalo ze kazdy Cech je odbornik na Tisa a Hlinku, ale o pogromoch na zidov za vlady Karla IV Vas akosi na dejepise zabudli poucit. Nie je to skoda? Ked prisli v 1333 Cesi poziadat Karla IV aby sa vratil do CIech tak im nerozumel. Muselo sa prekladat do latinciny. Je dost mozne ze sa po prichode do Ciech, ako dospely naucil po cesky, urcite vsak cestina nebola jeho rodny jazyk. Po cesky ci slovensky sa dnes uci takmer kazdy zahranicny manazer ktory sem pride na dlhodobejsi kontrakt. 

0/0
2.5.2009 9:15

johny93

Re: Historia

Jasný,když byl mladej,tak je jasný,že neuměl česky,když vyrůstal ve Francii(nevzpomenu si kde..)..potom se myslim česky učil,ale enchci to tvrdit najisto..Bohužel,jakzyková bariéra je u nás aj u Vás asi největší problém jak u hráčů tak i u ost. osob(trenérů,managerů..)

0/0
2.5.2009 11:29

johny93

Ivane,

jenom by mě zajímalo,všříš tomu co píšeš nebo to je jenom provokace?

0/0
2.5.2009 7:37

jirkaknop

To bylo utkání!

Nuda , bez nasazení , pár střel . Zajímalo by mne proč s námi hrají Finové jako o život? Že by závist?

0/0
2.5.2009 7:20

NCay

ivan112

To jsi takový srab, že ani nezareaguješ na ty mapy? Zmizel jsi, jak když vyvětráš prd. To také jsi obyčejný prd.

0/0
2.5.2009 2:54

NCay

ivan112

Udělal jsi tady ze sebe totálního ma.ora a hlupáka. Doufám, že těch flašek máš dost, těch map ti poslalo víc lidí. A tady máš toho germána Karla IV.

  cs.wikipedia.org

Ty jsi měl asi hodně velké problém vyjít základku co? Minimálně v dějepise jsi hořel jak papír.Rv

0/0
2.5.2009 2:51

Pelvoux

Daaavid Krejčííí!!!

Voe ten kluk válí právě dal zase gola, ten přijet na MS tak to nemá chybu[>-]

0/0
2.5.2009 1:57

juraj28

.

Velmi by ma zaujimal vek diskutujucich. Predpokladam, ze vacsina z tych co tu vykladaju dejiny tak Ceska ako aj Slovenska a tych, od ktorych idu najvacsie urazky na jednu ci druhu stranu este neoslavili 16. narodeniny.

A k veci...dnes to z nasej strany nebolo take utrpenie ako v zakladnej skupine...co dava iskierku nadeje, ze dnes by sme mohli Cechov porazit (alebo aspon remizovat). Ale je to skor o dufani a chceni ako o realnom zmyslani.

Tipujem tesny vysledok, rozdiel ci uz pre jednu alebo druhu stranu bude max. 2 goly.

0/0
2.5.2009 1:56

Pelvoux

Re: .

Řekl bych že 16 nemají určitě, je to hrozný odpad tady, plno zakomplexovaných idiotů na obou stranách, myslel jsem že Češi a Slováci jsou v poho, ale tohle je hnus, naštěstí to není elita národa, ale odpad.

0/0
2.5.2009 2:01

perfor

hosi, to nema cenu

Karel IV mohl byt i eskymak.(syn Jana Lucemburskeho ), ale byl ceskym kralem a cisarem rimskym. Truny v Evrope se ruzne poiliticky obsazovaly podle rozlozeni sil.Tady vidis, ze jsme byli dulezitou soucasti dejin v Evrope a museli s nama pocitat.Ztezi jsme pak mohli prijit k zemi jako kosovsti muslimi...Co se tyce ponemcovani a pocestovani jmen - co je na tom smesneho?Je to samozrejme nesmysl, ze se nam smeje cela Evropa.To je jen tvoje zvracene prani.Evropa na nas kasle.Nesmejes se nam ani ty, protoze fakta jsou jasna a na lez neni misto.Byla by lehce odhalena a skodila by jako vam.

0/0
2.5.2009 1:38

ivan112

Re: hosi, to nema cenu

to ale neboli vaše dejiny , daj mi link na hystorickú mapu staršiu ako 100 rokov s nápisom Česko , České královstvo a pod. a pošlem ti flašu 12 ročnej Whisky

0/0
2.5.2009 1:43

perfor

Re: hosi, to nema cenu

si ho najdi a usetris, ja uz te seru..je to o hovne

0/0
2.5.2009 1:45

CCIR

Re: hosi, to nema cenu

Dobrú chuť!!! :-P

0/0
2.5.2009 1:51

Deathwing

Re: hosi, to nema cenu

Hm existuje spousta map, kde je mapa Českého království za doby Přemyslovců a potom Lucemburků. Lucemburkové nebyli sice Češi ale Přemyslovci jo. Za to vy jste byli od roku 907 až do roku 1918 součástí Uherska.

mapu si můžeš najít třeba na wikipedii

0/0
2.5.2009 1:54

Martin HSJ

Re: hosi, to nema cenu

aba.wz.cz

0/0
2.5.2009 2:00

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: hosi, to nema cenu

Tak mi ji pošli, dám ti adresu. Na tomto odkazu si ji mužeš i prohlédnout.

cs.wikipedia.org:Kingdom_of_Bohemia_during_the_Hussite_Wars.jpg

;-D

0/0
2.5.2009 1:56

Balduran

Re: hosi, to nema cenu

www.hiu.cas.cz

 ...dole v pravem rohu mas napsano, ze to je Ceske kralovstvi

 a neco starsiho ..

mapserver.fsv.cvut.cz

 ---dik za tu flasku

0/0
2.5.2009 1:58

Martin HSJ

Re: hosi, to nema cenu

aba.wz.cz

To doručení dořešíme mailem:martinhsj@seznam.cz

0/0
2.5.2009 2:01

Cyprito

Re: hosi, to nema cenu

Dosť sa mýliš, aj keď vznikalo Československo, Česi už mali historicky skúsenosť a za sebou mnoho rokov svojej štátnosti v podobe kráľovstva rozkvet nastal hlavne za Karla IV , ale aj za panovania Václava a tiež Sv. Anežky Českej ich kráľovstvo bolo rešpektovaným územím, a konkrétne Anežka bola silnou a nebývalou morálnou autoritou, už len preto, že ako panovník si zvolila cestu skromného života, na rozdiel Slováci pri vzniku ČSR mali len právo národa na sebaurčenie takže tak. No ale snáď zo 4 miesta by sme postúpiť mohli len aspoň nad Nórmi by sme mohli vyhrať za predpokladu že Bielorusi neukradnú nejaký bod bratom alebo Fínom ;-OVV

0/0
2.5.2009 6:47

jeyjey.

...

ogaři,Vy tu ještě smrdíte?(Y)(Y)(Y) stejně zítra dostanete nakládačku;-D

0/0
2.5.2009 1:26

jeyjey.

Re: ...

vlastne uz dneska8-o8-o

0/0
2.5.2009 1:26

perfor

Vis vubec o cem mluvis?

Pokud jsou moravske a ceske dejiny, lez, tak bys mel z ni obvinit predevsim nemecke a francouzske kronikare.A v dnesni dobe vsechny zahranicni enciklopedie, ktere jsou potom lez take a ti , co je napsali nicemu nerozumi.V techto zaznamech se pise o mnoha valkach, ktere byly vzdy po cele Evrope, tedy i u nas a vysledkem byly ona kralovstvi a staty.(bez nejakeho slovenska samozrejme).Pokud jsou nase dejiny lez, pak ani Karel IV. - Cesky kral a cisar rimsky neexistoval...Nema to cenu hosi, jenom se ztrapnujete..

0/0
2.5.2009 1:23

ivan112

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Karel IV bol germán!Ale nemá to cenu , asi ani netušíš ,že TGM bol Slovák!;-D

0/0
2.5.2009 1:29

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Jestli byl Kaja IV german, tak se pak nedivím, že výhrady k vašim učebnicím historie má i EU. Asi netuší, kdo byl otcem Kaji. No nic ještě bychom se dostali k tomu, že Hlinka nebyl nazifašoun, vy jste byli celou dobu v odboji proti Němcům a Slovenské národní povstání byl boj na život a na smrt.;-D;-D;-D

0/0
2.5.2009 1:35

ivan112

Re: Vis vubec o cem mluvis?

1. Karl IV bol germán !

2. Andrej Hlinka zomrel v roku 1938 prirodzenou smrtou -starobou

3. Si nevzdelaný český buran.

0/0
2.5.2009 1:39

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Sice vám na Slovensku zakládali školství čeští učitelé, kteří tam šli za trest, ale trochu ti tedy pomůžu se dovzdělat:

1) máma Karla IV byla Eliška Přemyslovna (nezní ti to moc německy) a táta Jan Lucemburský (francouz), takže to na toho germána moc nevypadá

cs.wikipedia.org

2) to, že vám ten Hlinka zhynul 1938 ještě neznámená, že to nebyl nacisticky smýšlející katolík, nacizmus začal v r. 1933, takže mu ještě před svou smrtí se dohodl na spolupráci mezi HSĽS, Konradem Henleinem a politickým vůdcem maďarské menšiny v Československu, hrabětem Eszterházym.

3) ;-D

0/0
2.5.2009 1:54

Deathwing

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Však on ani prosimtě neví, že nějaky rod Přemyslovců existoval. Na Slovensku je takovýhle věci neučejí. Eliška Přemyslovna byla dcerou Václava II a Guty HabsburskéR^

0/0
2.5.2009 1:59

CCIR

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Hlinka fakt nebol "nazifašoun" on zomrel ešte pred 2. sv. vojnou!!! To ti asi ušlo!!! To len v ČR ho ním robia! To je ale už triviálne, najdi niečo lepšie. SNP bolo jasné v ČR nikdy na také nič nemali!!! Cha cha cháááá!!! ;-D

0/0
2.5.2009 1:56

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Ach jo, chlapi, zkuste někdy číst něco jiného než diskuze na idnesu. Nacismus se datuje od 1933-1945, takže ten váš Hlinka měl pět let, aby si užíval nacionálních myšlenek a pokud víš, kdo byl Konrad Henlein s kterým se ten dědek kamarádil, tak asi pochopíš, proč se o něm mluví jako o nackovi. Ono totiž takové přehnané přehnané vlastenecké cítětí někdy vede k nacionalismu ;-D

0/0
2.5.2009 2:02

Deathwing

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Stačí ten váš Jozef Tiso a Ferdinand Ďurčanský mimochodem Tiso-Poslal 70000 tisíc lidí na smrt do Koncentráků  a ještě si za každýho občana nechával platit.

Mimochodem: Slovensko bylo spojencem Třetí říše a jejím spojencem zůstalo až do obsazení Rudou armádou. Ferdinand Ďurčanský patřil k horlivým stoupencům klerikálně fašistického režimu na Slovensku. RvRvRv

0/0
2.5.2009 2:05

Amos Kadlec KamPoMaturite

Re: Vis vubec o cem mluvis?

Tak ještě k té poznámce SNP. Vy jste byli nacistickým státem, pomocníci Hitlera, koaliční partneři a jen díky spojení Československa po 1945 jste nemuseli platit odškodnění. SNP je z velké části komunistická propaganda, jednou vám tam vyjdou nezávislé historické knihy a dozvíš se, co to bylo za hurá akci. Hlinkovy gardy shodili uniformy, rozeběhli se do lesů a když přišli Rusové hlásili se jako partizáni. Podívej se na pravou stranu této stránky cs.wikipedia.org

0/0
2.5.2009 2:16

perfor

Spisy ..

Tyto spisy byly dilem horlivych vlastencu, kteri je vytvorili ve snaze zvysit odpor proti ponemcovani.Takove aktivity lze najit po celem svete.Nikdo tyto snahy nepopira a nezbyva nez dodat, ze to byli zase cesti vlastneci, kteri tyto falsifikaty velmi brzo odhalili a verejne odsoudili.Rozhodne to nikdo nevalil deckam ve skole do hlavy, jako je tomu u vas s podobnymi vytvory.Pak vam nekdo rekne pravdu a zmuzete se jen na primitivni osocovani a zesmesnovani..Da se to pochopit,hitlerova mladez byla take rozcarovana po valce.

0/0
2.5.2009 1:00

ivan112

Re: Spisy ..

Znova omyl , celé Vaše dejiny sú vedomá lož , počešťovanie germánských a iných mien v podobe ,,českých,, panovníkov etc. rehoce sa na tom celá Európa stáročia. Ja osobne s tým problém nemám ale nebude nás tu urážať zoskupenie ľudí,ktorí k svojej terajšej domovine prišli ako albánci ku kosovu ! Podobne to ale platí aj o Slovensku-a nikdy som nič iné netvrdil!

0/0
2.5.2009 1:12

CCIR

Re: Spisy ..

A ty si už rozčarovaný teraz, že? ;-D

0/0
2.5.2009 1:14

CCIR

Re: Spisy ..

A Vám tá pravda tiež akosi smrdí, čó? ;-D

0/0
2.5.2009 1:19

ivan112

Copak zítrejší zápas!

Ale JMELÍ ! Víte co se letos urodilo JMELÍ  ?!

0/0
2.5.2009 0:53

perfor

coboli, coboli

Zatimco mnozi z vas se radovali z nasi diskutabilni prohry s finskem, ja tvrdim, ze jste uhrali dustojny vysledek.Vas vyber byl zraly na hru o zachranu, z cehoz vas vytahli madarsti amateri jen svou pritomnosti, protoze byt tam nemci,francie,nori, dani nebylo by o cem dal diskutovat...Co se tyce tech nasich dejin,nechapu.Neni cemu se smat a ani vam pomalu ne, protoze za 90 let vasi existence a jeste diky nam,krome zrady a kolaborace s Hitlerem toho zas tak moc nebylo.Proto se ani neda posmivat nejake velkoslovenske risi a treba slovenskemu kralovsti na cele s kralem a cisarem rimskym ve stredoveku, kdy na vasem uzemi byla jeste porad doba kamena.

0/0
2.5.2009 0:40