Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Eliáš nastoupí už proti Slovensku. Kvůli problémům s kolenem chybí Marek

Michálek - Plekanec - Eliáš. I na tento útok se mohou těšit čeští fanoušci při dnešním zápase se Slovenskem. Kouč Vladimír Růžička zařadí do sestavy dva nové útočníky, kteří by měli českým hokejistům pomoci zajistit si účast ve čtvrtfinále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maarrss

Nechápu

ve Varech asi nežijí nežijí fanoušci nároďáku ale jen a pouze Karlových Varů. S tím Mensatorem jste už trapní, to si myslíte, že by chytal jako Hašek v Naganu?Nehledě na to, že Štěpánek chýtá velmi dobře za žádný z dosud obdržených gólů nemohl, Prusek chytá též kvalitně. Místo abyste fandili nároďáku tak pořád jenom plivete na Růžičku, proti Mensatorovi nic nemám je to velký talent ale prostě tam jsou brankáři s momentálně lepší formou, navíc když se nechtěl ukázat proti Finům tak se pak nemůže divit, takhle se o nároďák nebojuje, Němec měl taky po dlouhém play off a hrál všechny tři zápasy. Ve Varech je to všelijaké je takové rusko-české město, takže nevím jestli jsem píšou příspěvky čeští rusáci nebo kdo, ale ještě jsem nezažíl aby klubismus byl nadřazen nároďáku.;-€

0/0
2.5.2009 16:00

Luboczech

Re: Nechápu

Naprostý souhlas !!! R^

0/0
2.5.2009 17:05

XMMX

Re: Nechápu

já osobně varum nefandim ale je mi líto Mensatora celou sezonu nejlépe z naší extraligy a pak ani nedostane přiležitost v přípravnym zápase to mi přijde trochu divný, to už si rovnou moh vzít na tribunu Furcha ,,,;-€

0/0
3.5.2009 0:28

Abbath

Všichni

ublížení Mensátorovi fanoušci už schovte kapesníčky a koukejte začít fandit za chvílu je mačR^!Sem myslel že repre je o tom aby ji fandili všici bez rozdílu jestli tam hraje Franta nebo Pepík?!Nemám tam svího koně a budu kvuli tomu hanit trenéra a půlku mančaftu tak to je opravdu směšné!

0/0
2.5.2009 15:50

samhowkins

mensator

hosi bezte se vycpat, uz me nebavi tohle buleni. Mensator si za to muze SAM. Kdyz mu Ruzicka nabizel aby chytal proti Finsku v Liberci, tak odmitl s tim ze si chce odpocinout. Kdyz nechce chytat, at nechyta. Vzhledem k tomu, ze se mu vsak nepovedl v repre ani jeden zapas, a to jich ma 6, Stepanek momentalne taky a ani v jednom nezklamal, spis byl vzdy nasim nejlepsim hracem, tak je uplne jasne kdo je jednicka.....R^a tohle tema uz me fakt nebavi(Y)

0/0
2.5.2009 15:47

B.A.D.Y.

*

na jmeno mensator zacinam byt alergicky. doufam, ze si ten ubrecenec v repre uz v zivote nezachyta.

0/0
2.5.2009 15:45

notabene9

Je legrační..

Je legrační, jak si někteří fandi foukají na svá místní bebíčka a zapomínají na větší bebíčko české..

0/0
2.5.2009 15:43

daGGos

Souhlasím

Přesně tak, vsadím se,  že kdyby nastoupil Mensator tak by útočníci přestali zbytečně faulovat, obránci by vyrostli o půl metru a 20 kilo a všichni hráči by zdvojnásobili svou rychlost...

0/0
2.5.2009 15:27

Laskavec

Re: Souhlasím

a Weissmann by Jandacovi trefil i druhy voko :-)R^

0/0
2.5.2009 15:44

pravy_juice_beta

...

Kdyby Mensatorovi řekl Růžička na rovinu, budeš trojka, budeš sedět na tribuně, a on by přesto jel, no tak bych Mensatorovy reakce taky označil za ubulené.

Ale on to, jak asi všeobecně známo, férovy a čestný Růžička neřekl, a Mensatora sebou vzal jen proto, aby se neřeklo, že ho přehlíží. Teď ještě může také tvrdit, že rozvrací mužstvo, no nemá to špatně vymyšlené, pár lidí na to skočí :-)

0/0
2.5.2009 15:07

Bell.Bell

Re: ...

skočí? no jako suma sumárum se to takhle vyložit dá.... on své úvahy pouští do novin, ale nemyslím, že by to až tak rozvracel, každej brankář prostě chce chytat a se svým postavenín není spokojenej...

0/0
2.5.2009 15:28

Laskavec

Re: ...

Ruza rekl, ze jedou 3 golmani a z nich teprve vybere, kdo bude chytat. Ze bude az 3. a nezachyta si, to byla jedna z moznosti, se kterou mel pocitat. Ze chyta v zivotni forme je mozny, ale trener je trener a on rozhoduje, hrac nema pravo mu do toho kecat. A poustet ho tam ted, kdyz sam pise, ze si chodi zaklouzat na 15 minut nekam do rohu aby neprekazel a je celej vystresovanej, to snad kazdej uzna, ze je nesmysl...

Chapu, ze je zklamanej, ale proc neco podobnyho neni slyset od Koprivy, kterej byl temer celou sezonu oznacovanej jako jednicka na MS? Proc neni ubulenej Sicak, Kvapil, Frolik, Kutlak? Proc nikdy nerval Adam Svoboda, ze jezdi jenom delat kazdej rok kasparka? Proc nikdy nerval Prusek, kterej vlastne teprve ted dostava sanci, temer na sklonku kariery... obavam se, ze si timhle Mensator zavrel dvere i do pristich sezon, tohle by v tymu nechtel zadnej trener...

0/0
2.5.2009 15:40

Laskavec

Re: ...

a jeste dodatek: Ze se Ruzicka ted msti za prohrany finale, nezlobte se na mne, ale ...

jste normalni??? Proc se teda nemsti i na Nemcovi, kuprikladu? Hmm?

Logika pokulhava, ze...a soudnost se ztratila uplne... Rv:-/

0/0
2.5.2009 15:40

rulemaniac

Re: ...

to nevysvetlis, rumunsko rusky plac a plivani je vecne

0/0
2.5.2009 15:57

Martin HSJ

Kdyby prohodil Michálka s Hemským

 tak jsou ty první tři útoky Ok R^ Takhle to nedává moc smysl. No a ten čtvrtej útok může být už jen do počtu.

0/0
2.5.2009 14:42

jeyjey.

bééé bééé

mensator a fanousci varu(Y)béé béé,nebečte furt;-(;-D

0/0
2.5.2009 14:27

Martin HSJ

Re: bééé bééé

Opravdu si myslíš, že se nad situací s Mensatorem pozastavují jen fanoušci varů 8-o

Budu hádat, ty jsi slávista co.

0/0
2.5.2009 14:30

jeyjey.

Re: bééé bééé

jsem z moravy:-) ale to breceni dokolecka je uz unavujici a co predvedl mensator do novin,to jen potvrzuje,ze to jsou fnukny... Rv

0/0
2.5.2009 14:36

pravy_juice_beta

Re: bééé bééé

to snad není o tom, odkud kdo je, i když v některých případech asi jo... :-) ovšem Mensatora docela chápu, a mimochodem.. jaký brečení dokolečka ? a proč by měly být Vary fňukny ? :-)

0/0
2.5.2009 14:39

B.A.D.Y.

Re: bééé bééé

pokud vim, tak sesitym fandis ty.

0/0
2.5.2009 15:44

Martin HSJ

Re: bééé bééé

To spíš ty Synoťáku :-P

0/0
2.5.2009 15:49

pravy_juice_beta

Re: bééé bééé

zatím tu brečí Slávisti, co nepřekousli porážku z podceňovanými Vary... a to nejsem fanda Varů. To, že se Růžička mstí, to se dalo čekat, on je prostě takový.

0/0
2.5.2009 14:35

jeyjey.

Re: bééé bééé

nevidim,ze by tu slavisti breceli ohledne titulu:-) mensator byl vzdycky na eht cednik... stepanek prekvapil a zachytal paradne i na eht,ruza nabidl sanci mensatorovi,ze by ho nechal teda zachytat proti finsku a tim by mel sanci mensator ukazat,jestli to zase podela,nebo ne.. on odmitnul.. co na tom nechapes? ruzicka akorat videl ten ''zajem'' jaky mensator mel.. o to se poprat... a ohanim se,ze byl nejlepsi golman ligy je smesne... na ms jsou trosku jini strelci :-) proste kdyz chytal na hrat,nezachytal nic a mel sanci s finskem to ruzovi dokazat,ale radsi se na to vysral... dobre mu takR^

0/0
2.5.2009 14:46

pravy_juice_beta

Re: bééé bééé

předpokládám, že kdyby čestný muž Růžička v tom telefonickém rozhovoru řekl, že v zápase proti Finům jde o právě jeho šanci chytat na MS, tak by asi reagoval jinak. Přečti si jeho rozhovor v Deníku celý.

No a Tvůj argument, že na MS jsou jiní střelci než v Extralize, je sice správný, ale co tam teda podle Tebe dělá Štěpánek ?, co ještě o vánocích chytal za Porubu druhou ligu a pak za Vítkovice dochytal zákl. část. Že by v 2. lize byli přece jen lepší střelci jak v extralize ? :-)

No a Mensátor kontra Štěpánek na EHT - hoď statistiky jak kdo chytal :-P

0/0
2.5.2009 14:59

jeyjey.

Re: bééé bééé

to mu mohlo dojit,ze proti finum jde o misto,to by doslo o kretííínovy :-) nebo si snad myslel,ze to misto ma predpalcene diky nasi sranda lize? co tam dela stepanek? zachytal paradne na eht,coz se o mensatorovi rict neda...:-)

0/0
2.5.2009 15:13

Stoner1

Vyhrajem

Tak hlavně,že nechytá Štěpánek,je to asi na něj moc takovej turnaj,nejradši bych tam viděl Mensatora,ale Prusek taky gut,zvládnem to....Michálek bude řádit,to je borec,je super,že přijel....můj tip 5:2 pro ČR. profitbets.eu [>-]

0/0
2.5.2009 14:21

Romla

Re: Vyhrajem

Tak Štěpánek proti Kanadě pustí jeden gól (ty první dva nepočítám, protože za ty nemohl) a už je na něj takovej turnaj moc - to je hustý, co se tady člověk dozví. ;-D

0/0
2.5.2009 14:33

greatone99

Růžička chce uspět????

Jak to může někdo napsat...všichni před MS věděli, že Mensator je jednoznačně nejlepší (viz průzkum mezi staršími brankáři a hokejisty, viz průzkum iDnes), ale Růžička se pomstil za porážku a teď se mu to "vrací". Určitě Štěpánek nechytal špatně, ale ani výborně a bez výborného (tzn. naprůměrného) brankáře se uspět nedá. V žádném zápase nás nepodržel.

Ten kdo si myslí, že Růžička pro úspěch oželí svoje vlastní zájmy je absolutně naivní. Jinak mám posit, že zapomněl, že česká liga už skončila, to jak míchá a doplňuje sestavu mi nepřijde prospěšný a hlavně hráči vůbec nevědí co hrát.

0/0
2.5.2009 14:16

chlapjakcip

Re: Růžička chce uspět????

holt neobjektivní trenér, budem muset soupeře přestřílet jestli chcem uspět.. Kdyby přijel vokoun, tak ten kkt menstora nepovolá vůbec.. ješita!!! Zlatý Lojza...

0/0
2.5.2009 14:24

Kuca1982

Re: Růžička chce uspět????

Rozdíl mezi Mensatorem a Štěpánkem je taky ten, že Štěpánek už na MS2009 zachytal a zachytal dobře. To stálo Mensatora šanci, bohužel. Ale možná se ještě dočkáme třeba proti Bělorusku a ta Vaše neoblomitelná jistota, že je nejlepší, se zhmotní :-) [>-].

0/0
2.5.2009 14:35

honza83

Re: Růžička chce uspět????

Přestaňte už bulet že nechytá Mensátor, ono mnohé o něm svědčí článek v Moravskoslezském deníku ( www.denik.cz). Ovšem co nepochopím, proč hraje zoufalý Klepiš a ještě zoufalejší Červenka na úkor jednoho z nejlepších hráčů KHL Irgla a stabilního hráče NHL Olesze. Nějak mi to připadá jako protěžování (ex)slávistů. Souhlas s tím, že to neustálé míchaní sestavou je k ničemu.

0/0
2.5.2009 16:06

greatone99

Růžička chce uspět????

0/0
2.5.2009 14:08

viking

Myslim si,

ze to bude hezke utkani a at vyhraje ten lepsi !!!

0/0
2.5.2009 13:28

Martin HSJ

Takže se Růžička definitivně zbláznil

stavět do jedné řady dvě levé křídla, do další zase dvě pravá no a do další třeba tři centry 8-o

0/0
2.5.2009 13:24

Astray

Re: Takže se Růžička definitivně zbláznil

Vždyť tak už jsme hráli v jednom z předchozích zápasů, kdy Plekanec hrál s Červenkou a Vašíčkem :-(.

0/0
2.5.2009 13:34

Martin HSJ

Re: Takže se Růžička definitivně zbláznil

A byla to pecka R^ Konec konců Hemský s Jágrem taky moc nezazářili. Ten to složení útoků snad losuje

0/0
2.5.2009 13:40

XMMX

Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

www.denik.cz

:-©:-©:-©:-©

0/0
2.5.2009 13:23

Laskavec

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

Mensator se timhle brecenim akorat zprotivi vetsine naroda. Trener to vybral takhle a je to, mohl rict uz pred mistrovstvim, ze jako trojka nejede a mohl se vzit nekdo neubulenej, kdo by aspon delal srandu a neustale nefnukal do medii. Kdyz mu tak chybi rodina, mozna by se mel hned zbalit a ject se vybrecet domu.... nebavi me Rv:-/

0/0
2.5.2009 13:27

Martin HSJ

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

:-©

0/0
2.5.2009 13:29

JoeSO

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

Jenže, to on jěště jako trojka nevěděl, že si vubec nezachyta... Například Slováci mají 3 golmany a všichni si zachytali...

Jinak souhlas s tím, že se Růžička mstí... Ale že to udělal zrovna takhle :-(

0/0
2.5.2009 13:37

Bell.Bell

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

upřesněme to : Růžička chce především uspět a kdyby věděl, že je Mensator lepší než zbylí dva golmani, tak nebude brát ohledy na své osobní pocity....

0/0
2.5.2009 13:54

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

to víš že jo ;-D

0/0
2.5.2009 14:22

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

většině národa ? Ty jsi většina národa ? :-)

0/0
2.5.2009 14:25

rulemaniac

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

byt mensatorem tak reknu repre vale uz pred MS .... protze bych chtel byt s rodinou, pro nic jineho. kazdy by to musel pochopit ataky by pochopil.

ted tu plakat ze se nedostal na led je k nicemu, tak to v hokeji chodi.

kdo tu zkousi hazet to na ruzuv vztek za finale tak je ubozak .. ted by mohl mit vztek, ted uz ano. do takovyhle veci se nema mences co vyjadrovat behem sampionatu, tim nabourava tym akorat a moc moc dobre to vi

ubuleny vary

0/0
2.5.2009 14:19

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

plácáš nesmysly - jak mohl vědět, že bude trojkou ?. A proč by jsi , kdyby jsi byl Memsátorem, dal vale repre, když jsi v životní formě pro mimopražské mužstvo získal titul ? Kvůli rodině ?. V tom článku si trochu protiřečíš. A nenadávej do ubožáků lidem, co akorát vyjadřují svůj názor na pana Růžičku.

0/0
2.5.2009 14:29

rulemaniac

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

forma neforma - 2mesicni syn je pro me mnohem dulezitejsi (mam 6mesicniho) a navic kdyz vi moc dobre ze tam jednicka nebude jen tak. ze stepka ma formu a byl zhavym adeptem. jestli na treninku brusli jako v tom clanku "place" tak bych ho neposadil ani na tu tribunu aby nas na stridacce neutopil ve slany vode.

vyjadrovani na ruzicku sporstejma urazkama, pomluvama atd to by vam slo ... je videt "yntelygence" v rusku a rumunsku ... odjinud ta spina nejde

nerikam ze ve vsem s ruzenou souhlasim ale je to pan trener a je to jeho volba na kterou ma pravo a jeho ZODPOVEDNOST !

0/0
2.5.2009 14:39

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

Já jsem tu nic sprostého na Růžičku nepsal... :-), takže se uklidni, a co se týče inteligence, tak buď  také v klidu, tady to není ani lepší ani horší než u vás :-P.

Takže - Mensator je brankář. Na akci jako MS si ještě nezachytal. Vzhledem k tomu, že měl lví podíl na zisku titulu, se dalo čekat, že on bude jednička (zvláště, když moc dobrých branařů v současné době ČR nemá). 2-měsíční dítě potřebuje v prvé řadě maminku. To že bude táta pár týdnů pryč, nemá na něj podstatný vliv. Takže shrnu to, je blbost, že by si odřekl takovou šanci a taky nemohl být jasnovidec, aby 100% věděl, že nemá šanci být ani jedničkou, ani dvojkou.

No poslední poznámka, o Růžičkovi se napsalo mnohé, slyšel jsem i osobní zkušenosti (které nikdy nebyly pozitivní)...

0/0
2.5.2009 14:49

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

sice určitě hodně z toho není pravdou, ovšem neřekl bych, že je to

rovný a poctivý chlap. Jinak ale máš pravdu, je trenér a je to jeho

věcí, proč se rozhodl, jak se rozhodl. Uvidí se, jak dopadne

0/0
2.5.2009 14:50

rulemaniac

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

tema urazkama sem momentalne nemyslel primo tebe, nevystizne napsano takze sorry. to spis myslim spinavce kteri nedelaji nic jineh onez plivou - MartinHSJ apod. spina

dite i matka potrebuji oba dva. mimino prilne v tech prvnich tydnech prave nejvic, vim to z vlastni zkusenosti jak silne vazby se tvori.

0/0
2.5.2009 14:54

pravy_juice_beta

Re: Řužička je mstivá **** !!!!!:-©

no ohledně toho dítětě - to je věcí názoru.. ale dobře, rozhodl se jet na MS, protože se viděl v pozici jedničky, nebo aspoň dvojky. Kdyby mu Růžička řekl férově na rovinu, že by seděl na tribuně, no tak se na to vyse....re, ne ?

0/0
2.5.2009 15:03





Najdete na iDNES.cz