Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bělorusové v nájezdech zdolali Finsko. Vystavili tím stopku Slovákům

Hokejisté Běloruska mají po výhře nad Finskem 2:1 po samostatných nájezdech blízko do čtvrtfinále. A zároveň uťali slovenský sen o play-off na mistrovství světa 2009. Hrdinou zápasu se stal veterán Oleg Antoněnko, který podobně jako v utkání se Slovenskem proměnil dva nájezdy. Kuriozitou zápasu byl gól Sergeje Děmagina po pěti vteřinách hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wildge

Ruutu

V zapase byl dvakrat vylouceny Ruutu, v obou pripadech za neco, co vubec nemusel delat. Pokazde se tvaril jako nevinatko, ale rozhodci mu to tentokrat nesezrali. Jednou fauloval, nasledne dostal od Belorusa na budku a vyloucen byl jen Ruutu. Rozmlatil pak vzteky hokejkou kameru na trestne lavici. Bozi mlyny se zase jednou otocily. Konecne tenhle magor finsky tym neco stal.

0/0
3.5.2009 20:51

newpirate

Bělorusové v nájezdech zdolali Finsko. Vystavili tím stopku

Tak původně sem se chtěl slovákům vysmát, ale dneska na ně budem hodný. Takovou vostudu sem dlouho neviděl. Doufám že ten bača s tou svojí družinou nespáchal nějakou hromadnou sebevraždu. Byla s nima sranda :-/ 

0/0
3.5.2009 11:15

williambaskerville

SVK hokej hnije

Tak ako to uz popisali mnohi podomnou - v SVK hokeji ako aj v SVK spolocnosti to poriadne hnije. Vo vedeni SZĽH sa s pricinenim vlady gaunerov (Fico, Meciar, Slota) drzia stbaci a udavaci ako je Siroky.  Tito ludia pozeraju len na to o kolko sa daju predrazit statne zakazky (momentalne renovacia Bratislavskeho hradu a vystavba zimneho stadiona). Je im zrejme absolutne jedno co sa deje v SVK hokeji. SVK hokej je len odrazom celej spolocnosti. Bohuzial ludia na SVK musia padnut este poriadne na hubu aby si uvedomili kto im to vlastne vladne. Je mi z toho smutno.... budem fandit vam

0/0
3.5.2009 11:07

Cocotus___Interruptus

Re: SVK hokej hnije

korzar.sme.sk

8-o:-©(Y)

0/0
3.5.2009 11:18

williambaskerville

Re: SVK hokej hnije

Presne tak. Lenze toto je len dosledok. Pricina je ta, ze ludia na SVK su stale dost zadubeni. Bohuzial Cesi maju pravdu - ukrivdeni, vecne fnukajuci, zavistlivi, spoliehajuci sa na pomoc samozvanych spasitelov ako je Fico alebo Meciar. To su realie slovenskej spolocnosti, to je nieco s cim sa zakazdym stretavam ked tam pridem. Potom sa nesmieme cudovat, ze aj SVK hokej hnije. Je skoda, ze v 89tom sa nepostavili komunisti mimo zakon. Bol by vacsi pokoj aj v CR aj na Slovensku

0/0
3.5.2009 11:29

duschman

Re: SVK hokej hnije

U nás to není o moc lepší ;-D Ten seniorský hokej se zatim nějak drží, ale ten mládežnickej de do kytek...

0/0
3.5.2009 12:20

hanys66

Re: SVK hokej hnije

Nejhorší je,že si u toho člověk ještě více uvědomí ,jak je proti tomu všemu bezbranný ,, bohužel ,,

0/0
3.5.2009 12:13

DIVIX

No,

že sme nepostupili ďalej je spravodlivé. Bielorusi si to zaslúžili. Nám satčí aj ta hanba z tejto skupiny.

0/0
3.5.2009 11:02

hanys66

Re: No,

hanba !? Já ty vaše kluky z 75% neznám,takže nevím ,zda byl tým špatně složen či nebylo nikoho jiného ,kdo by hrál...hraje zde spousta faktorů ,které rozhodují v důsledku ,zda to hanba je či nikoli.

0/0
3.5.2009 12:17

osvetitel

Cesi se zacinaji sehravat a stim talentem co maji

se mohou dostat daleko,budou li slapat tak jako proti Canade v te druhe tretine!

0/0
3.5.2009 9:49

osvetitel

Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Prezto ze me nekdy stim nacionalismem leze take na nervy,tak hrac to byl vybornej a pred nikym necouvnul. Ten by mozna dal do kupy poradnej tym kterej by hral pokazde na 100%:-))Je to skoda, protoze talent Slovaci nepochybne maji,i kdyz ne v takovem mnozstvi jako Cesti seniori! U junioru uz je to vyrovnanejsi.

0/0
3.5.2009 9:46

chachar z Banika

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Právě, psal jsem to hodněkrát.... ve slovenském hokeji je něco špatně, něco tam hnije, zrovna včera jsem měl pocit, že to skoro bojkotují. Věřil jsem, že je porazíme, ale víc třeba 4:1 Slováci na nás v každém zápase vletěli, emotivně vyhecovaní nás i mleli, pak většinou labilní jedinci odpadli a vyhráli jsme, ale včera byli bez šťávy, bez emocí, takové odevzdané ovečky a to jediné nesedí. Ač to tak nevypadá, tak opravdu věřím tomu, že Slováci musí dát do kupy takový tým, který minimálně Maďarsko porazí i s ligovým výběrem rozdílem třídy. Je tam něco špatně

0/0
3.5.2009 9:52

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Klidne mozne za se za kulisama nekdo pere o koryta! Ani v Cechach nemaji radi ty ,kteri se udelali venku, a ohrozuji po navratu domu pozice tech mistnich !!

0/0
3.5.2009 9:55

Cocotus___Interruptus

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

O koryta ani snad ne, no mozna to ted po te blamazi zacne. Jinak u koryta je STBak Siroky, ktery delal agenta komunisticke rozvedky ve Washingtonu a mj. se proslavil jako udavac vlastni matky. Neni divu, ze reprezentovat se z NHL zrovna nikdo nehrne, ze? 8-o:-©

0/0
3.5.2009 10:04

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Tak dalece tu situaci v CR ani na Slovensku neznam,ale vim ze kdo utekl pred komunisty,nema nejspis v CR ani na Slovensku moc sanci neco vest! Ruzicka a jemu podobni jezdili do NHL za odmnenu a proto nemuseli utikat!!

0/0
3.5.2009 10:10

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Ano ,lenže hráči ako Bubla,Farda, Nedomanský, bratia Šťastný a ďalší nemali šancu odísť do NHL legálnou cestou, tak museli emigrovať, lebo to bola jediná šanca zahrať si v NHL a predať tam svoje kvality. Ružička a jemu podobný išli von už po zmene režimu ,keď sa utekať nemuselo. Alebo bola možnosť ešte aj za komanča , lenže to si musel splňať aj nejaké vekové a iné kritériá a vo veku 35 sa o hráča tie kluby až tak nebijú.

0/0
3.5.2009 10:22

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Bubla s Hlinkou a myslim i Farda byli pusteni za "zasluhy"! Nedomansky emigroval jako prvni a svou hrou otevrel dvere pro ostatni Cechoslovaky!

0/0
3.5.2009 10:27

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Ps. A prave proto pak zacal rezim za zasluhy poustet a navic stoho mel prachy! A delal to hlavne ze strachu aby ti dobri nezdrhali predcasne jako P.Svoboda a jini!

0/0
3.5.2009 10:29

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Petr Stastny a Anton utekli ste olympiady v USA in 1980. Mariana pak zanima pozdejc pustili,kdyz uz meli oba v NHL jmeno.

0/0
3.5.2009 10:32

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Lepereceno "behem te olympiady"

0/0
3.5.2009 10:33

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

No nie je to úplne tak . P. Šťastný utiekol za dosť dramatických okolností z Rakúska ,kde bol vtedy Slovan na sústredení,alebo hral nejaký zápas. Za 18 hodí šéfovia Quebecu vybavili všetko potrebné. Na Schwechat ich doprovádzala policajná eskorta a nasledoval okamžitý odlet do Kanady. Utiekol spolu s manželkou ,ktorá bola v 8 mesiaci tehotenstva.

0/0
3.5.2009 10:41

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Takze se pote olympiade vlastne uz do CSSR nevratil?

0/0
3.5.2009 10:47

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Z OH 1980 v Lake Placid sa vrátil. Ušiel až z Rakúska,ako som to už písal. Mám od neho knihu: "Hokej na dvoch kontinentoch" ,tam sa opisuje jeho živitná púť. Nech je Peter, aký je ,ale takýchto ludí náš hokej jednoducho potrebuje. On sa pridal k týmu ,keď to bolo najhoršie a začínali sme v C skupine, takže nemôžme hovoriť o nejakom vychcálkovi ,ktorý prišiel už na hotovú vec. Ešte raz tvrdím ,vykopať treba tých bolševikov a príživníckych hajzlov, vyčistiť ten Augiášov chliev a potom sa možno niečo v slov. hokeji zmení. Zatial kým sa tak nestane ,žiadne zmeny nečakajme.

0/0
3.5.2009 11:28

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Tých hráčov zdrhlo beztak hafo a ani sa im nedivím. Ak je niekto obmedzovaný vo svojom talente , tak sa nedivme ,že to tak vtedy dopadlo. Lenže dnes však to slobodné cestovanie má však aj svoje tienisté stránky . Vela nádejných hráčov odchádza  za každú cenu do tých nižších kan.amer. súťaží a ich prirodzený talent tam pomaly ale iste vyhasína....

0/0
3.5.2009 10:36

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

To opravdu nemohu posoudit nakolik se jejich prirodni talen zde za oceanem "zhorsi!"

0/0
3.5.2009 10:41

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

P.Šťastný  je jednou z velkých osobností slov. hokeja a športu vôbec. A práve on sa postavil proti bezcharakternému špinavcovo štb-kovi Širokému, ktorí bol zapletený do Harwardských in. fondov,robil špiona v USA a udal aj vlastnú matku. Dnes je hlavným mecenášom SMERu a získava rad za radom  všetky lukratívne zákazky. Hokej ,to je vlastne to posledné ,čo ho zaujíma. Pár zadubených tupcov sa zas nevie povzniesť nad to ,že Šťastný emigroval a nevedia pochopiť ,že vtedy to bola jediná možnosť zahrať si v najlepšej súťaži. A to ,že na to mal toho dôkazom je aj jeho uvedenie do siene hokejovej slávy NHL. Z tej slov. siene slávy nedávno práve na protest proti Širokému vystúpil. Pre slov. repre by bol pred časom k dispozícii jeho syn ,teraz neviem presne či to bol Yan,alebo Paul, vedenie nášho hokeja na túto možnosť však nereflektovalo, len kvôli tomu ,že sa jednalo o syna spomínaného P.Šťastného, takže asi tak.

0/0
3.5.2009 10:13

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Paklize to je tak,tak se ani nedivim ze hraci co hraji v NHL se dotoho moc nezenou! Oni chteji reprezentovat svou zem a ne neci koryto!

0/0
3.5.2009 10:16

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Tak ,presne tak  nebudú robiť šaškov  pre nejakého zlodeja Širokého a vedla neho sediaceho ďalšieho senilného zlodeja nášho vrelemilovaného prezidenta.? ktorí sa budú tváriť ,že jedine ich zásluhou sa na Sk hrá hokej. Jedného času dokonca Mečiar úplne vážne vyhlasoval ,že tí hráči ,ktorý pôsobia v NHL sa tam dostali aj vďaka jemu a HZDS. Takže si môžte utvoriť obraz a možno teraz aj pochopíte ,že prečo sa na MS slov. hráči nehrnú.

0/0
3.5.2009 10:31

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Mam tomu rozumnet tak ze v CR po te sametovce vetsinna prevlekla kabaty a na Slovensku se ani neunavuji ti nahore nic prevlekat ?:-))

0/0
3.5.2009 10:36

sittingsnake

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

No ,je to nejak tak. Verejná mienka na nich tak moc netlačí, tak prečo by si robili problémy s nejakou sebareflexiou ?  Pre nich je jediným oblečením hrošia koža , od tej sa odráža všetko . Jednoducho špina a hnus . No a keď to slov. národ toleruje ,tak sa nedivme , že to vyzerá ,ako to vyzerá . Veď aj šport a výsledky v ňom sú barometrom stavu spoločnosti. 

0/0
3.5.2009 10:46

Ezeqiel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

....pokiaľ bude na tróne zakorenená chobotnica J. Široký (o ktorom vyšlo na provrch, že zarobí aj na rekonštrukcii štadióna O.Nepelu)...tak Peter Šťastný (ktorý za našu repre vždy bojoval a ťahal ju z C-ka) bude odsúdený do vyhnanstva, osočovaný z torpédovania a bojkotovania repre...   ;-(

spravy.pravda.sk

0/0
3.5.2009 11:00

osvetitel

Re: Myslim zeje nacase aby zacal trenovat Slovaky P.Stastny!!

Kdyby se lide na Slovensku hlavne fandove poradne ozvali,tak byse to dit nemohlo!! Pokud je na Slovensku demokracie,tak ve sportu maji fandove hlavni slovo, protoze to vse "zivi"!!

0/0
3.5.2009 11:05

francoa

Vystavili tím stopku Slovákům

Takový výsledek je na rozpuštění Slovenského nároďáku i s vedením svazu. Mám slováky rád, ale postoupit si opravdu nezaslouží.

0/0
3.5.2009 9:40

sittingsnake

Re: Vystavili tím stopku Slovákům

Ano bude sa rozpúšťať. Sudy s kyselinou sú už pripravené...

0/0
3.5.2009 9:48

chachar z Banika

jojo

Když jsem loni a letos posílal Slováky do skupiny s Francii Maďarskem, Rakouskem, Německem a podobné země, mohli se Slováci a část čechů zbláznit. To bylo pořád jak mají na medaile, jak nás porazí až na nás narazí, jak...... Prostě v tomto sportu jim na dlouhou dobu ujel vlak. Ohánět se juniory..... to ještě nejsou hotoví hráči, kolik jich zanikne. Ohánět se tím, že to nejlepší zůstalo v NHL... kdo? Když měli to nejlepší z NHL na OH taky tam nikdy nic neuhráli. Ta povedená generace, kdy aspoň trošku hráli rovinu s TOP 6, je dávno pryč. Noví nejsou a nebudou. Mají malou základnu, většinu historie se svezli s náma, nikdy, až na Dzurilu, neměli brankáře, prostě tam je těch proti strašně moc a hlavně už 6 let je to jen o zufalství. Pokud by byli aspoň trošku hokejový národ, nemůžou se pravdielně trápit s Maďarskem, polovina mužstva bere na MS dovču. Nic proti sousedé, vašich pět minut slávy máte dávno za sebou. Časem možná doženete v medailich Anglii, ale na země TOP 6 už to nikdy nebude.

0/0
3.5.2009 9:13

osvetitel

Re: jojo

Hmma a koho lepsiho ze to Cesi zatim porazili,krome tech letos slabejch Slovaku??Dyt jste neudelali na rozdil od Slovaku a Belorusu s Finama ani bod !! Nemel bys stim machrovanim pockat??

0/0
3.5.2009 9:17

chachar z Banika

Re: jojo

Dobře, prohrát vlastní hlouposti rozhodnutý zápas s Finskem.... ale koho to zajímá, důležité je, že jdeme dál

0/0
3.5.2009 9:21

osvetitel

Re: jojo

A co nanem bylo za stavu 3:1 rozhodnute? 3:1 je in hockey nejhorsi naskok na udrzeni pokud hraji dva vyrovnane tymy!!

0/0
3.5.2009 9:24

chachar z Banika

Re: jojo

to možná ano, ale viděls včera Bělorusko? Ti vedli od páté sekundy. A udrželi remízu. Ale jinak máš pravdu.... dva vyrovnané týmy, šťastnější vyhrál, o tom je sport.

0/0
3.5.2009 9:26

osvetitel

Re: jojo

Jo jdete dal ,ale hlavne proto ze Slovaci meli letos tak spatny tym!!

0/0
3.5.2009 9:26

chachar z Banika

Re: jojo

muhehe jasně, loni to bylo lepší.... to byla bitva Slovensko - Slovinsko o sestup. Zatím slabší celky s přehledem porážíme a skore 18:1 s třema slabýma je fajn. Kanada nás poučila jak je důležité držet disciplínu, takže poučení tam je, prohrát se může, ale karavana táhne dál

0/0
3.5.2009 9:32

osvetitel

Re: jojo

Nevim jestli ho meli loni lepsi,ale soude podle te hry s Madarama,Belorusama,a ted s Cechama ,kdyz slo o vse,tak meli letos hrozne vykyvy! Canade dali vice golu jak Cesi a Finsku vzali bod,a pritom Cechum kteri zatim dostali gola i od nejslabsich tymu,dat zadny nedokazali?:-))

0/0
3.5.2009 9:38

chachar z Banika

Re: jojo

S Kanadou bylo rozhodnuto, tam už to jen Kanada dohrávala, nás takhle nepodcenili, ale přejeli nás, hlavně poučili jak jsou důležité přesilovky. S Finskem jsme hráli teda o dost lepší hokej, pravda prohráli, ale to je sport. Teď je důležité se připravit večer na utahané Bělorusko a pak čtvrtfinále, tam se láme tento turnaj.

0/0
3.5.2009 9:47

wertex

Re: jojo

Vlak ale pomalu alejiste ujizdi i nam ;(

0/0
3.5.2009 9:22

Luke-s

Re: jojo

v tom pripade nejenom nam , ale i finum, svedum , amikum. rusko a kanada to je jina kategorie hokeje . ale slovaci ,ti jsou o dalsi parnik za nama

0/0
3.5.2009 9:26

osvetitel

Re: jojo

Rusove maji velke hrace kteri dobre napadaji a je tezke prez ne prejit nebo je odstavit od puku! Jinak nic moc! Kdyz ovevrou hru tak to je ruleta jako se Svedama!

0/0
3.5.2009 9:31

wertex

Re: jojo

Svedum jiste ne a rek bych ze ani finum a amikum

0/0
3.5.2009 9:35

chachar z Banika

Re: jojo

to je taky pravda, píše se o tom už od Nagana no zatím pořád to jde. Rusko prošlo generační krizi, vlastně každý mimo Kanadu, ale pořád je šance, že se bude zase kolem mladých, jako je Štěpánek tvořit nová parta

0/0
3.5.2009 9:29

wertex

Re: jojo

njn ale podivej kdo tahne tym? a kdo z te dlasi generace za neco stoji? Nejlepsi a relativne mlady je hemsky ale to neni bojovnik. A vysledky nasich neseniorskych tymu jsou dost hrozny.

0/0
3.5.2009 9:35

sittingsnake

Re: jojo

Ty musíš mať s tymito tvojimi príspevkami vytapetovaný celý byt. Takže ano ,bez mučenia sa priznávam. Tým CZ je lepší, ako tým SK. Náš výber nepatrí do medzi TOP tými. Český tým má lepšiu medailovú bilanciu, sú to všetko známe veci ,len nepochopím jednu vec prečo to musíš dokola opakovať. Na týchto MS ste ešte neporazili nikoho z TOP tímov ,tak neviem čo tak oslavuješ?

0/0
3.5.2009 9:36