Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Medaile opět zůstala jen snem. Hokejisté čtvrtfinále MS nezvládli

Potřetí za sebou čeští hokejisté končí na světovém šampionátu už ve čtvrtfinále. Tým s hvězdnými útočníky Jágrem, Eliášem či Hemským zopakoval loňský neúspěch z kanadského Quebeku - v klíčovém duelu znovu nestačil na Švédsko a prohrál 1:3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mstuch

MS nezvládl hlavně

Růžička,který to prokaučoval.!!!!

0/0
8.5.2009 14:14

Jára1

Re: MS nezvládl hlavně

Děkuji hlavně Jágrovi jak umí hrát,ani u nás v druhé lize by se nechytal.

0/0
8.5.2009 17:24

Tomf1

Hodnocení

Začnu trochu netradičně.Američan Looker, naprostý pdoěs tohoto mistroství světa, ne že by pískal proti ČESKÉ REPUBLICE, to určitě ne.

ALE PÍSKÁ BALET. NAPROSTO ZNIČÍ KAŽDÉ UTKÁNÍ! Píská kraviny, včera jsem postřehl 5krát vyloučen švéd za nic, 4krát vyloučen náš za nic, včetně do tří.

Hanba. Na mistroství světa, jsou jen asi 3rozhodčí, kteří dají hře spád a pak ten hokej vypadá jako hokej. IIHF a Fasel a ty jejich pravidla na ...! Jen nechápu, že se hokejová top 6 nevzbouří, vždyť jednotný metr neexistuje. Doufám, že Looker už si nezapíská.

--------------------------------

K utkáni a) naprostá tragédie v přesilovkách, přesilovka 4:3 hrůza a děs. b) chybí důraz, naproto, stačilo aby tam hlinka s tím klackem skočil. c) tým vypadl naprosto zaslouženě, neporazil jediný top tým na šampionátu d)švédi hráli defenzivně výborně oproti předchozím zápasům e) větší důraz a totální týmový duch.

0/0
8.5.2009 13:21

bar12345

Ružičko díky,

ale jdi už do (Y) .

0/0
8.5.2009 12:17

Spalovač šancí

Za vyřazení může Mensator

RvRvRv

0/0
8.5.2009 11:40

Kane

růžičkovi bych řek jen jednu věc

jdi se věnovat tý svojí slávii.....když nemáš čas na nároďák tak se pak nediv,že to dopadlo jak to dopadlo...

0/0
8.5.2009 10:30

mstuch

Re: růžičkovi bych řek jen jednu věc

souhlas,akorát tam chybí slovní spojení  z k u r ve ný  slávii

0/0
8.5.2009 14:15

vajcopk

Kouč

Kde jsou všichni frajeři,kteří nadávali na Hadamczika,jaká je to lopata atd..

Máte Růžičku trenéra,jak jste chteli,tak kde jste když se nedaří?

0/0
8.5.2009 10:11

palic

Re: Kouč

konečně slovo, konečně odhalená příčina.Libovej, napapanej frajer se žvejkou. Idiot, kterej nechal dobrýho golmana svlíknout akorát do tepláků a dal tam mladýho, sice dobrýho, ale co naplat - bez zkušeností. Jen proto že vykostil Slávku. Nad to by se měl kouč nároďáku umět povznést. Ale toho my nemáme. Máme jen samolibýho par chanta

0/0
8.5.2009 10:16

Lena z Bigbrotheru

Re: Kouč

hadam udělal dvě zásadní chyby, obě brankářskýho rázu, tj. čechmánek 2007 a hnilička 2008, jinak mu nic moc vyčítat nelze

0/0
8.5.2009 10:16

palic

Re: Kouč

jak to že ne ty trubko? Jarek je sice furt dobrej, ale jeho hvězdnost je přeceňovaná. Proč mu ten zm xrd dával tolik prostoru? vždyť bylo vidět, že to nemá nárok ubruslit a pak zbytečně fauluje a oslabuje mužstvo. Kamarádšoft..

0/0
8.5.2009 10:20

Lena z Bigbrotheru

Re: Kouč

tyvoe klídek, já psal vo hadamczikovi

0/0
8.5.2009 10:27

Leporelo z lepenky

Plácání iDNES o nepřizpůsobení se metru rozhodčích

je taky trochu mimo mísu. Prostě když hraješ důležitej mač, tak se snažíš protihráče o puk obrat ... když budeš jen trnout, kdy tě rozhodčí vyloučí, tak můžeš zůstat rovnou v šatně. :-/

0/0
8.5.2009 9:59

oId fashioned Vince III..

a co když kluci jenom

symbolicky předali předsednictví EU?:-)

0/0
8.5.2009 9:57

Lena z Bigbrotheru

už loni měl chytat mensáč

hůř než ve čtvrf. by sme neskončili a letos už by byl jednim z nejlepších brankářů na ms...tyhlety experimenty s hniličkama a štěpánkama nám vzaly min. jednu pěknou blyštivou

0/0
8.5.2009 9:54

vajcopk

Re: už loni měl chytat mensáč

Ty troubo,jak víš,že by to Mensátor vychytal ? Koho trénuješ ?

0/0
8.5.2009 10:09

Lena z Bigbrotheru

Re: už loni měl chytat mensáč

mensátor? s prstem na vemeni

0/0
8.5.2009 10:14

hřebícek

Jinak největší hráčské zklamání turnaje

je pro mě Hemský Rv, naopak nejlepší Čajánek R^

0/0
8.5.2009 9:53

ChristoperCClyse_

Re: Jinak největší hráčské zklamání turnaje

Souhlasím s obojím. Čajánek,ten maká vždycky R^[>-].

0/0
8.5.2009 10:31

Stenlyovka

Re: Jinak největší hráčské zklamání turnaje

Ano, naprostá pravda: Čajánek je neúnavný bojovník, kterého nechápu jak mohl Hadamczik celou dobu ignorovat...nejlepší hráč týmu.

Naopak Hemský největší lůzr v týmu: krom haluzového golu proti kanadě nepředvedl vůbec nic, kazil rozehrávku a ty jeho frajeřinky a kličky mu vůbec nevycházely...se Růžičkovi divím, že ho nenechal sedět...Irgl by byl více platný než on, minimálně by nekazil...howgh[>-]

0/0
8.5.2009 19:37

hřebícek

Hlavním úkolem trenéra na MS

kromě výběru sestavy je secvičit přesilovky a oslabení. A v tomto ohledu jsme naprosto vybouchli, přestože individuální kvalita hráčů byla slušná, což dokazuje hra 5 na 5 kde jsme byli vyrovnaným soupeřem Švédům a dokonce i té Kanadě. Proto nelze Růžičku po tomto mistrovství hodnotit jinak než negativně.

0/0
8.5.2009 9:48

Henry Kissinger

sice jsme prohráli

ale dát někomu góla v 5 proti 3 to je machrovinka

0/0
8.5.2009 9:44

NickSchimi

To by vám šlo

Jako již tradičně, spousta lidí umí jen kritizovat naše mužstvou a nejlépe ještě trenérsky radit, jak to mělo být lépe. Jako hodně lidí jsem se na tento zápas díval. Rozhodně jsme nebyli horším týmem, ba naopak. Jenže v hokeji a tak i v jiných sportech, se nehraje na to kdo je lepší, ale na to kdo dá více branek. Proto bych chtěl vzkázat našim hokejistům jen jedno a to: "Hoši, děkuji!"

0/0
8.5.2009 9:23

vasekpasek

Re: To by vám šlo

Konec trochu patetický a k předchozímu jedna výhrada: Ten, kdo dal víc gólů, byl lepší. Tvrdit po prohře 3:1, že jsme byli lepší, to chce odvahu. Ještě bych dodal, že nekritizuji (ona to vlastně ani kritika není) z pozice naštvanýho fanouška, doby, kdy jsem tyhle MS prožíval, jsou dávno pryč. Mrzí mě to jen kvůli Jardovi.

0/0
8.5.2009 9:27

REN_STIMPY

Re: To by vám šlo

Vlezprdelko, rozhodne sme lepsi nebyli ale hosi dekujem !!![>-]R^[>-] Rozhodciho den po zapase jeste nekomentuju.

0/0
8.5.2009 9:48

sojkal

Re: To by vám šlo

Horším jsme nebyli, poraženým ano. Ale o to nejde. Prohrát se může, ale je třeba vzít si z toho ponaučení. Už třetí rok se zjišťuje že systém výběru "každý pes jiná ves a to ještě nevím kdo bude chtít hrát"  nemá úspěch. Proč nezkusit postavit sehrané řady z ligy jenom doplněné hráči z NHL. Proč nebyl využit potenciál mistra ligy zejména prvního útoku, který hrál s maximálním důrazem a přehrával všechny protivníky. Nemusí to fungovat, ale když to nezkusíme, tak to nezjistíme.

0/0
8.5.2009 10:25

def...

ach ti cesi

ani ten hokej si poradne nepodplati ;-D

0/0
8.5.2009 9:19

oId fashioned Vince III..

mno, dle očekávání se jim přeplacené primadonky

prostě "pomstily";-D;-D

0/0
8.5.2009 9:17

Leporelo z lepenky

Re: mno, dle očekávání se jim přeplacené primadonky

Myslíš ty primadonky, co se místo válení se po sezoně v NHL na Bahamách harcovaly do Evropy hrát turnaj národních C-týmů?

0/0
8.5.2009 9:57

Energeticcc

Zdejším plačkům

Můžu říct jen jediné: jste trapní. Nechápu, jak někdo mohl uvěřit těm blemcům na iDnesu, že "naši budou hrát o zlato" nebo "se mstít Švédům." Novináři vždycky vzbudí velké emoce a pak se popasou na tom, že z toho nic není. A čeští bulíci jim to baští a pak brečí. Včera vyhrál zaslouženě tým, který dal více gólů a hotovo. A nadávat na systém MS jste mohli taky v letech 99,2000,2001, ale to se vám hodil, že?

0/0
8.5.2009 9:00

prokyn

Re: Zdejším plačkům

tak jako bacha tady nikdo nebrečí..teda aspon ja ne řekl jsem jen že to není objektivní a spravedlive a to prostě není!!!je to sice pro všechny stejne ale to už je jina věc...to jako chceš řict že fini a my jsme mančaft na medaili prostě nemeli a hotovo jo??to je pravě ta blbost!!neco jineho je sila mužstva a neco jineho je jeden zapas a o tom mluvím!!

0/0
8.5.2009 9:04

vasekpasek

Re: Zdejším plačkům

Objektivní to není, to je pravda. Ale právě tím, jak je to pro všechny stejné, tak je to spravedlivé. No a jinak si myslím, že i ta objektivita se v tom letos (samozřejmě náhodně) sešla. Prohráli jsme se třema silnýma mančaftama, takže mužstvo, jako to naše na medaili prostě nemělo a hotovo.

0/0
8.5.2009 9:08

Leporelo z lepenky

Re: Zdejším plačkům

a jak bys mluvil, kdyby tam to Židlickýho břevno spadlo a pak jsme třeba v OT dali náhodnej gól? To bysme pak na medaili měli? Nebo ten rozdíl je proto tebe ten jeden centimetr, o kterej šel ten puk holt vejš a nespadl do brány?

0/0
8.5.2009 10:04

vasekpasek

Re: Zdejším plačkům

a) na kdyby se nehraje

b) ne, i pak bych tvrdil, že jsme na medaili neměli, jenomže by se pak prostě nepotkala ta objektivita a spravedlnost, jak jsem psal v příspěvku nad...

0/0
8.5.2009 10:40

prokyn

je to

naprosto blby system ms!!jako dite jsi pamatuju ms kdy se hravalo ještě každy s každym..dobře beru to už by nešlo ale určitě lze najít system nejen atraktivní pro divaky ale hlavně spravedlivy!!!hrat o medaile na jedno utkaní není prostě spravedlive a nevypovída to o síle mužstva!!je to jen a jen zrovna ted a tady o tom utkaní!je to pro všechny stejne ale je to system na hovn........

0/0
8.5.2009 8:36

francoa

Re: je to

Taky si pamatuji, že na MS byli před námi jiné mančafty, které jsme porazily, protože hrál každý s každým. Pak se říkalo, jak to je nespravedlivý. Sprint na 100m na Olympiádě je taky jen jeden po tom, co přošel kvalifikací. Vždy ale vyhraje to nejlepší mužstvo, tak proč pořád brečet?

0/0
8.5.2009 8:49

hřebícek

Re: je to

Za tenhle systém můžem být rádi, 3 silní soupeři-tři prohry. Kdyby sme se ještě měli strapňovat s Rusama a USA....

0/0
8.5.2009 8:55

czechsmejd

Re: je to

na OH v turine si na podobny system asi nenadaval, ze? co vlastne chces, tri roky ste na MS nevyhrali nad mancaftom z TOP5, teraz ste prehrali s CAN/SWE/FIN, mate v brane dieru, v utoku zavodneho hlemyzda jardu, tak co si cakal8-o8-o8-o

0/0
8.5.2009 9:06

Stuntman Mike

Re: je to

být Slovákem, radši poslední dva roky mlčím a šoupu nohama :-P

0/0
8.5.2009 9:16

czechsmejd

Re: je to

neviem preco, mam kriticky pohlad na nasich, my sme od nasich nic necakali, idnes tu plkalo o zlate, ak ma pamaet neklame... zamet si pred vlastnym prahom:-P

0/0
8.5.2009 9:30

moto foko

Re: je to

neurážej naše hráče sráči. takovýho gólmana jak štěpánek jste na slovensku neměli a nikdy mít nebudete. a dřív bude konec světa, než by se u vás narodil hráč, který by byl aspoň z poloviny dobrý jak jarda. i když jsme včera prohráli, tak s váma pořád kdykoli zameteme.

0/0
8.5.2009 9:33

czechsmejd

Re: je to

nebud smiesny, halaka neporovnavaj s tou vasou dierou, to je extraklasa oproti stepankovi... a o jardovi sa bavime snad dnes, kedysi bol extrahrac, dnes je pre mna hossa alebo gaborik o triedu lepsi hrac ako plizivy jarda....takze si otvor oci:-P

0/0
8.5.2009 10:15

palic

Re: je to

ještě jsi zapoměl na žvejkajícího frajírka kterej hov xno umí.

0/0
8.5.2009 10:12

Misak1983

Re: je to

Ale to nie je o jednom zapase, mysli na to, ze keby ste vyhrali so Svedskom a Kanadou, tak nehrate so Svedmi ale so slabsim timom. Hrali ste 8 zapasov. Bolo by spravodlive, keby ste mohli hrat o medaily napriek tomu, ze ste prehrali 3 krat a 5 krat ste vyhrali? Nevyhrali ste ani jeden zapas so silnym superom. Podla mna je system uplne v poriadku, treba si priznat, ze ste na to proste tento rok nemali.

Skoda, lebo som vam vcera drzal palce, skoda, ze ste mali tolko nervozity a nepresnosti na hokejkach :-(

0/0
8.5.2009 17:32

Misak1983

Re: je to

myslel som samozrejme s Finskom a Kanadou ;)

0/0
8.5.2009 17:34

marte

růžička ven!

šišlavej lojza dovnitř! ;-DR^V[>-]EU

0/0
8.5.2009 8:32

Nantes

Zlatá éra???

Kdo sleduje hokej opravdu detailněji, tak nemůže tvrdit, že jsme měli bůhvíjak lepší a božský tým v době tzv. Zlaté éry než teď.... je to vždy o tom klíčovém zápase ve čtvrtfinále, který jsme stejně tak v Naganu jako na dalších třech po sobě jdoucích MS mohli prohrát, protože to bylo vždycky o fous. Super tým jsme měli tehdy i teď, vyjímkou bylo možná pár trošku slabších let za Hadamczika, kdy ne všichni byli motivováni dát ze sebe vše za reprezentaci....

Včera rozhodlo pár tyček, které by stejně tak mohly končit gólem. Samozřejmě, že se na výkonu týmu dá najít hodně chyb, problém je v tom, že všichni ti "analytici" a rozumbradové, proč jsme prohráli, měli při stejném výkonu a malinko víc štěstí na naší straně úplně jiný názor.... a ve známkování hráčů by si každý polepšil minimálně o jeden stupeň, byť jeho výkon by byl úplně stejný....

0/0
8.5.2009 8:32

Bell.Bell

Re: Zlatá éra???

ale ale ale...to samé si mohl říct i loni, to ve čtvrtfinále třeba hráli lépe než včera a prohráli s velkou smůlou, ale celkově si to zasloužili.... To samé letos.

0/0
8.5.2009 8:33

Nantes

Re: Zlatá éra???

Však ano.... ale stejně "šťastné" výhry jako teď smolné prohry ve čtvrtfinále to byly v Naganu a pak třikrát za sebou na MS... prostě jsme si vybrali i trochu toho sportovního štěstí... nebyli jsme nejlepším týmem na světě, tak jako teď neplatí, že nestačíme na nejlepších týmů.... je to pořád někde mezi....

0/0
8.5.2009 8:39

Bell.Bell

....

Hezké jak tu každej brečí, jako kdyby ta prohra nebyla očekávaná, tu každej staví vzdušné zámky, básní o síle našeho mužstva a pak to o to hůř nese. Fakt je ten, že si Švédové vyhrát jednoduše zasloužili, byli lepší..Jednoduše řečeno Česko už nepatří dlouhodobě mezi nejjlepší čtyři týmy. Nemá cenu tu psát, že ten zklamal a onen nezklamal. Fakt je ten, že jsme hráli se třemi silnými týmy a s nima prohráli, můžem říkat, že smůla, ale když to není poprvé. Tragické je to, že bohužel o moc lepší mužstvo na OH sehnat nemůžeme, Švédové tam budou mít daleko silnější mužstvo. Můžem teda mít naštěstí dost jinou obranu. A do útoku místo některých dodat jiné kluky z NHL.... Eventuelně by to třeba chtělo jiného kouče, ale Růžu nikdo neodvolá, a je to dobrej trenér, ikdyž některé ty herní fáze, na které jsme dojížděli, byli strašidelné a aspoň si stojí za stým názorem

0/0
8.5.2009 8:28





Najdete na iDNES.cz