Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

A zase ta vyloučení... Ale na rozhodčí to házet nemůžeme, shodují se hráči

Chvíli po zápase je to smutek, zmar a velká zloba. Jenže i kdyby vám ani jeden faul nepřipadal od rozhodčích správně odpískaný, bohužel je zřejmé, že čeští hokejisté na turnaji končí i kvůli tomu, že se nedokázali přizpůsobit metru rozhodčích. Porážky se silnými soupeři Finskem, Kanadou a ve čtvrtfinále se Švédskem si přivodili zbytečnými fauly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hřebícek

Osobně bych hodnotil individuální výkony takto

1 - Čajánek, Polák, Blaťák

2 - Jágr, Eliáš, Michálek, Rolinek

3 - Stěpánek, Prusek, Marek, Čáslava, Rachůnek, Kotalík, Hlinka, Němec, Červenka

4 - Olesz, Barinka, Klepiš, Plekanec, Židlický

5 - Vašíček, Irgl, Hemský - u něj sem přísnej, ale na to co se od něj čekalo si jí zaslouží! Celkově pro tým i Růžičku 3-

0/0
8.5.2009 13:26

glader23

Re: Osobně bych hodnotil individuální výkony takto

S hodnocením se na malou vyjímku stotožnuji:

Vašíček 4 nikoliv 5.

Ten Hemský ten byl tak marnej!!

0/0
8.5.2009 17:55

bart.as

Re: Osobně bych hodnotil individuální výkony takto

Celkem bych souhlasil. Jen Stepankovi bych dal 2, osobne se mi vice libil Kotalik nez Michalek, byl mnohem nebezpecnejsi. A Hemsky, to je pro me nejvetsi zklamani :-(

0/0
8.5.2009 19:27

Tomf1

Hodnocení

Začnu trochu netradičně.Američan Looker, naprostý pdoěs tohoto mistroství světa, ne že by pískal proti ČESKÉ REPUBLICE, to určitě ne.

ALE PÍSKÁ BALET. NAPROSTO ZNIČÍ KAŽDÉ UTKÁNÍ! Píská kraviny, včera jsem postřehl 5krát vyloučen švéd za nic, 4krát vyloučen náš za nic, včetně do tří.

Hanba. Na mistroství světa, jsou jen asi 3rozhodčí, kteří dají hře spád a pak ten hokej vypadá jako hokej. IIHF a Fasel a ty jejich pravidla na ...! Jen nechápu, že se hokejová top 6 nevzbouří, vždyť jednotný metr neexistuje. Doufám, že Looker už si nezapíská.

--------------------------------

K utkáni a) naprostá tragédie v přesilovkách, přesilovka 4:3 hrůza a děs. b) chybí důraz, naproto, stačilo aby tam hlinka s tím klackem skočil. c) tým vypadl naprosto zaslouženě, neporazil jediný top tým na šampionátu d)švédi hráli defenzivně výborně oproti předchozím zápasům e) větší důraz a totální týmový duch..

0/0
8.5.2009 13:24

George63

jak hráli naši včera?

Kolik to vůbec skončilo? Proš není v titulku napsáno ČR-Švédsko "výsledek"? Píšete tu jen nářky, smůla, brekot... to mě nezajímá, výsledek chci vidět

0/0
8.5.2009 12:17

=pedro=

Re: jak hráli naši včera?

1:3

0/0
8.5.2009 14:46

Captain-Morgan

český hokej jde ke dnu

zlatá generace odchází - Husákovy děti a ty kapitalistické raději hrají NHL na Playstationu.

0/0
8.5.2009 11:39

KoKocek

rozhodlo samozřejmě to, že

jsme nebyli schopní dát góly z přesilovek:-/

0/0
8.5.2009 11:17

hřebícek

Re: rozhodlo samozřejmě to, že

R^ Což padá na hlavu Růžičky, kterej s nima za 14 dní nebyl schopnej nic pořádnýho secvičit :-/

0/0
8.5.2009 13:21

osvetitel

Aby jsme to shrnuli,na rozhodci tu vasi streleckou impotenci

opravdu svadet nemuzete a i kdybyjste mohli,tak by vam to bylo stejne PRD platne!!

0/0
8.5.2009 10:58

BUFFALO_CZ

no tak jednoznačně vina rozhodčích :))

na vyloučení 11:11, ale po druhém vyloučení švéda, si měl uvědomit , že český tým z přesilovky góla  fakt nedá :)) takže se měl radši zajet poradit s růžou, jaká herní situace by čechům nejvíc vyhovovala :))

0/0
8.5.2009 10:47

ELAPHURUS

Re: no tak jednoznačně vina rozhodčích :))

Hrát asi šestkrát oslabení 3:5 , to bychom tu plichtu zvládli ;-D

0/0
8.5.2009 11:14

Chrobalivy

komentátoři čt

to by mohli být taky sudí,myslím,že jejich komentáře to byl a to nebyl faul...byl opravdu profesionální výkon....A taky neustále zahlcování v průběhu zápasu statistikama,kdo,kdy a jak...pánové budíček...lidi zajímá kdo má puk a aktuální zápas :);-D

0/0
8.5.2009 10:42

moko1

Rozhodčí

taky si nemyslím,že by to byla úplně vina rozhodčích,ale co nechápu jak je možné,aby se ve dvou rozhodujících zápasech objevilo stejné jméno rozhodčího Feoly,to trochu smrdí.No nic já jen,že je to divný zvlášť když pískal stejné kraviny jako s Finskem

0/0
8.5.2009 10:30

toruba

hlavně vydržet

Teď má Růžička dost času vyzkoušet brankáře a nové mladé ráče, aby se nemusel spoléhat na NHL, které pak hráče stejně nepouští a příští rok to nandat všem. Doufám, že dostane šanci i Mensator. Na OH si to vyzkoušíme a postoupíme mezi 4 a možná bude medaile, ale pak za podpory většiny velkého množství fanoušků na MS v Německu budeme ve finále. Věřím Růžovi, ale chce to víc důrazu u mantinelu, více ochotných pádů do střel před bránou, rychlejší přihrávyk v útoku a bránění brankářům ve výhledu a bude to super. [>-]

0/0
8.5.2009 10:26

mobilis in mobili

Re: hlavně vydržet

Hlavně to chce od základu změnit práci s mládeží a vyhledávání talentů. Za pár let můžeme být zase tam, kde jsme bývali. Ujíždí nám vlak se současným hokejem. S tím důrazem absolutní souhlas, psal jsem to už někde níž + přidal ještě nějaký jiný postřehy

0/0
8.5.2009 10:31

HiPe

HH

Chlapci a defcata nerozculujte sa, dajte si pivo a sklidnite hormon, aj keby vam rozhodcovia ublizili, co si nemyslim, nic nemeni na tom, ze ste mali vyuzit sance a presilovky ktore ste mali... tak sa nevyhovarajte a skuste next time :) lebo vy mate vdy kopec reci o tom ako ste na tom dobre, ako to dopadne skvele a ked to nevyjde tak ne ja vine vzdy niekto iny...  Stara hokejova pravda hovori, NEDAS - DOSTANES ;-D

0/0
8.5.2009 10:12

Sonny21

Re: HH

Počkej tady se píše o hokeji, o vrcholovém hokeji, čobolové tam nějak nejsou kamaráde. Jak ste hráli prosimtě?? Když ste tak tak udolali maďary, radovali ste se jak kdyby ste vyhráli celý mistrovství. Podívej se jak jste hráli s našima, pak tady mudruj řepo. Pamatuj, od řeky moravy na východ je Rusko....

0/0
8.5.2009 10:19

HiPe

Re: HH

"Taky pockej", myslim ze v Acku sme tak ako vy a nebavime sa o nas ale o vas.... a preto otazka pre teba za 100 bodov...  mate medajlu na tychto MS ? spravne, nemate... tak je uplne nepodstatne, ci skoncis 10, 5 alebo 22, alebo ze sme s vami vysoko prehrali, to sa nerata... takze, see you next year .... a dufam ze poznas vyrok "to chce klid" :-)

0/0
8.5.2009 10:50

jirkanovaksuperchlapik

Re: HH

Ano, měli jsme dát góly, jenže neumíme přesilovky. Jenže český tým hrál dle mého vyrovnanou partii se Švédy, kteří patří ke špičce. Kdežto slovenský tým už patří spíš mezi týmy hrající o záchranu. Slováky mám ale docela rád, radši budu fandim jim než nějaký Kanadě.

0/0
8.5.2009 10:20

richu_ch

Re: HH

Nojo, ale Svedi tam meli jasne Becko minus. Kdezto nasi tak A- ... A to nemluvim o Kanade a USA, kteri tam snad jenom Cecko.

0/0
8.5.2009 13:06

moko1

Re: HH

u nás dopoledne nechlastáme;-D

0/0
8.5.2009 10:20

HiPe

Re: HH

ze som si nevsimol ked som bol u vas nedavno ;-D ale Ty si zjavne myslel hokejistov tak to uz my nejako poriesime, neboj :-)

0/0
8.5.2009 10:54

frdljngbr

rohodčí

Pokud se bude posuzování faulů v hokeji ubírat podobným směrem,jako včerejší zápas,bude to tragedie pro celý hokej,Protože ze sportu,kde hrálo hlavní roli nasazení,bojovnost a tvrdost(nemyslim zákeřnost) se stalo cosi,co se sice hraje s hokejkama,ale kde hráči při sebemenším dotyku se soupeřem padají a brání s metrovým odstupem,aby se nedejbože protihráče nedotknuli.Bez ohledu na výsledek.Včera to byla nuda bez tempa a nasazení,díky tomu debilovi pruhovanýmu.Další věc je,a to je stejné pro fotbalovou ligu mistrů jako pro hokej,proč nejdůležitější zápasy nejlepších týmů evropy nebo světa pískají rozhodčí z Norska nebo Američan,pískající v Německu?

0/0
8.5.2009 10:09

mobilis in mobili

Re: rohodčí

Sebemenší fauly hokejkou se pískají i v NHL. Je to i proto, že si hráči jako Jágr stěžovali, že jsou pořád hákovaný a osekávaný, tím pádem padá i míň gólů a že se má útočící hráč víc chránit. Co mi ale vadí, a to hodně, že nesmí atakovat tělem hráč bez puku. To je krok vedle :-/Rv

0/0
8.5.2009 10:21

mobilis in mobili

Re: rohodčí

... se nesmí...

0/0
8.5.2009 10:23

osvetitel

Re: rohodčí

Nebud bambula! Rozhodci piskaji podle vasich Evropskych pravidel a chyby se deli v kazdem zapase! Cechy nikdo umyslne neposkozoval a meli svych presilovek plno!! Amici mohli mit tez rozhodnuto v prvni tretine kdyz byli vylouceni 4krat zasebou.Ale prestali to a zapas otocili! Pouc se od Finskych hracu jak se reaguje na zaslouzenou prohru !!

0/0
8.5.2009 10:21

rafton

Re: rohodčí

Chceš říci podle destilátu pravidel NHL - Evropa.

0/0
8.5.2009 10:31

osvetitel

Re: rohodčí

Tihle rozhodci pusobi hlavne v evrope a jak se to naucili tak piskaji :-)) Vemte si tam poradne z NHL pokud nebudete mit obavu ze budou "pripiskavat "zamorskym tymum:-))

0/0
8.5.2009 10:47

=pedro=

Re: rohodčí

To je zajimave, ze Svedi meli toho durazu, nasazeni a bojovnosti dost...

0/0
8.5.2009 14:49

rafton

Byla to zábava

Včera mě to bavilo, jezdilo se jak o život. A všimli jste si jak hráli Švédové oslabení? Oni byli blízko brankoviště a prakticky "nereagovali" na naše přihrávky a když náš pálil tak se rozestoupili aby brankář viděl. To naši se nechávali vytáhnout a šli do střel (tedy možnost tečí).

To že jsme prohráli je z 30% vina trenéra, 40% rozhodčího, 20% hráčů a 10% štěstí švédů (v podstatě 2 góly byli se šťastnou tečí, což naši neměli). To co předvedl rozhodčí byla tragedie, vyloučit za bodyček, nevyloučit za hokejky v obličeji (já to viděl tak 3x). A ovlivnil to hodně, protože styl pískání vyhovoval absolutně  Švédům, když naši začali tlačit tak hvizdot a ven.

Na druhou stranu tomu prd rozumím ;-D

0/0
8.5.2009 10:09

jirkanovaksuperchlapik

Re: Byla to zábava

Kecáš, podle mě tomu docela rozumíš. Švédi perfektně bránili. Ta hra se mi ale taky líbila, jen mi bylo kluků líto.

0/0
8.5.2009 10:11

jirkanovaksuperchlapik

A já bych klidně na rozhodčí hodil

V takto vyrovnaným zápase rozhodují maličkosti a jednou z těch věcí bylo přísné vyloučení kdy jsme hráli ve třech proti pěti. To byl rozhodující okamžik. Kluci dřeli jako koně a hráli skvěle. Chybělo trošku štěstí a také sudí, který by pískal rovinu. Ovšem na tyhle zářezy je zřejmě nutné si asi zvyknout. Když se zařízne Chelsea tak proč ne tým z malý země? Největší svinstvo je to, že je ve sportu politika a prachy.  

0/0
8.5.2009 10:05

sCZECH

Re: A já bych klidně na rozhodčí hodil

presneR^R^R^

0/0
8.5.2009 10:08

alienated

Re: A já bych klidně na rozhodčí hodil

Hele, já nesouhlasím.Myslím si,že rozhodčí zápas ovlivnili. Ale nemyslím si že nepískali rovinu. Pískali nevyzpytatelnou hrbolatou rovinu! ¨Stejně tak to mohli ovlivnit v náš prospěch... prostě rozhodčí byli špatní, toť vše...

0/0
8.5.2009 10:11

jirkanovaksuperchlapik

Re: A já bych klidně na rozhodčí hodil

Máš pravdu, uznávám vylučoval víc Švédy, ale při naší neschopnosti hrát přesilovky na rozdíl od Švédů, to pro nás moc výhoda nebyla. Nechal jsem se trošku unést i když obvykle si na sudí nestěžuji, tentokrát to bylo špatný jak píšeš.

0/0
8.5.2009 10:17

=pedro=

Re: A já bych klidně na rozhodčí hodil

To nebyl zadny vyrovnany zapas, Svedi hrali celou dobu takticky a kdyby na to prislo, urcite by dokazali jeste pritlacit.

0/0
8.5.2009 14:54

osvetitel

Je to ale k vzteku protoze Svedove take moc nepredvedli

a pouze byli sikovnejsi v koncovce! Velice malej rozdil pro cechy mezi postupem a 6 mistem! Bohuzel utok hral moc krecovite a ty streli byli prevazne impotentni ! Ten treti gol uz nepadal na vahu protoze Cesi museli otevrit totalne hru a snazit se vyrovnat,takze to bylo tesne!! Skoda te impotence pri tech presilovkach !!

0/0
8.5.2009 10:04

jirkanovaksuperchlapik

Re: Je to ale k vzteku protoze Svedove take moc nepredvedli

Něco ale Švédům upřít nelze, umí perfektně bránit prostor před brankou, hlavně mezi kruhama. Našim zase nelze upřít bojovnost.

0/0
8.5.2009 10:06

JerzykJJ

Růžička vs. Hadamczik ?

A kde jsou teď Ti, kteří loni zpívali p.Hadamczikovi, že neúspěch je jeho vina ? Letos byli na MS primadony typu Jágra (i když klobou dolů před tím co už dokázal), ale jeho rozhodnutí "již nikdy nereprezentovat" bylo naprosto smyšlené a vyvolané tím, že nebyl schopen uznat autoritu tehdejšího trenéra. ... Každopádně je vidět, že p. Hadamczik je hooodně dobrý trenér a s kádrem který měl loni dokázal to co letos Růžička. P.S. Loni jste se tady vymlovali na trenéra letos na rozhodčí ... Na koho příště ?

0/0
8.5.2009 9:58

sCZECH

Re: Růžička vs. Hadamczik ?

Jagr je primadona??? hochu ty jsi dobre pako

0/0
8.5.2009 10:09

Jirka285

co blbnete

Vždyť naši hráli dobře. Bojovali a makali co to šlo. Bohužel jsme měli smůlu, že jsme nedali 2 goly do prázdný branky, kdy Švédové zázračně skočili před puk. Také jsme nastřelili dvě tyčky. Klidně to mohlo skončit 4:2 pro nás a nikdo by se nedivil. Švédové dali jeden šťastný gol kdy Štěpánek pravděpodobně nic neviděl (3. gol) zatímco my jsme z vyloženejch šancí nedali nic. To je prostě smůla a nedá se nic dělat. Jinak tým byl poskládanej dobře, sice nebyla žádná nečekaná překvapení, takové jaká dělá Růžička v lize. Ale nechtěl bych vidět ty media, kdyby tam začal dělat nějaké ty svoje koučoviny a stejně by jsme vypadli. Pro mě to není zklamání, ale ani překvapení. Prostě jsme se dostali kam jsme se dostali a čtvrtfinále je fakt jenom o více štěstí, tohle rozhodně bylo. A přestaňte už s tím Mensatorem, vždyť je to už trapný.

0/0
8.5.2009 9:58

moko1

Re: co blbnete

pěkně napsanéR^

0/0
8.5.2009 10:03

alienated

Re: co blbnete

no vidíš, já jsem z brna, nefandím nijak zvlášť varům, ale ... buď si vychovává rfůžička talenta na OH 2010, nebo nevím.Já si opravdu myslím, že Kuba je dobrá naděje, alene hotový brankář, a myslím si, že mensator je momentálně branařem lepších kvalit... 

0/0
8.5.2009 10:07

=pedro=

Re: co blbnete

Take nejsem z Varu, ale R^

0/0
8.5.2009 14:56

jacih

rozhodci

stejnej jako proti zapase s finskem. To jak jsem se dozvedel, bylo me hned jasny jak to dopadne. Po vybornym zacatku a duraznym dohravani Svedu hned zacal piskat kosikovou a kazdy podklouznuti hrace piskal jako faul a nasi zas nevedeli co si muzou a nemuzou dovolit a ke Svedum zacali spatne pristupovat. Hokej to byl, ze se na to nedalo divat, sama presilovka, sama vylouceni. Hokej se hral 3 minuty v posledni tretine a 3 minuty na zacatku utkani! Proste hnus:-©

0/0
8.5.2009 9:51

alienated

dojmy?2

Bohužel, když se podíváme na mládež, vidíme co přináší neviditelná ruka trhu. Zbohatlíky, kteří vládnou juniorkama a tak hrtajou děti sponzorů a celej hokej jde k šípku. Nemáme nějakou hrdost na historii tohoto sportu u nás? Není to ostuda a hamba? Jak se asi cítí všichni ti kteří v devětašedesátem natrhli okupantům prdel? Nejsem nacionalista, ale pohřbívat takto hokejovou tradici na kterou není těžké navázat...

Práce s mládeží jde uplně do haj.zlu ... zlatej svazarm, kdy děcka měla opravdu šanci zafdarmo žít sportem...

0/0
8.5.2009 9:49

zberanek

Do toho

Škoda, hráči dřeli, ale nakonec prohráli. Švédové dle mého soudu byli rychleší, u neutrálního puku byli téměř vždy dříve, to zřejmě rozhodlo. Naši hráči zaslouží podporu, dělali co bylo v jejich silách, nakonec to nestačilo. Tak příště.

0/0
8.5.2009 9:47

alienated

dojmy?

1. Zubař ze švajcu je fakt na odstřel, protože poté jak prudil u jiných šampionátů je ostuda že se světový šampionát hraje na ledě takové kvality. Čímž nechci omlouvat odskakující puky,ale ... prostředí to důstojné není.

2. Rozhodčí...to snad ani nemá cenu komentovat. Rozhodčí bohuže ovlivnil výsledek mimo jiné i tohoto zápasu.

3. Růžička nic dobrýho nevymyslel, přesilovky neměly nápad a ... zkrátka se mi letos na lavičce nelíbil.

4. Náš tým se nepotkal s formou. Hráči bezesporu výborní, ale ne na tomto šampionátě...

5. Štěpánek je možná naděje, ale nevím proč nedostal šanci Mensator. Podle mě má víc zkušeností s play off...

0/0
8.5.2009 9:44

osvetitel

Re: dojmy?

Ovlivnili to hlavne hloupe fauly na obou stranach,protoze jak rozhodci piskaji se vedelo do predu, a proti Slovakum to ocividne nikomu nevadilo!!! A Impotentni utocnici kteri nedokazali vyuzit jednu presilovku z deviti a navic dali pouze gola v oslabeni ,po hrube a ojedinele chybe Svedu, nemohou cekat na zazrak !!!!

0/0
8.5.2009 9:53





Najdete na iDNES.cz