Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Všechny nás to hrozně mrzí, říkal zklamaný kapitán Židlický

Byl smutným hrdinou neúspěšného čtvrtfinále se Švédskem. Kapitán hokejové reprezentace Marek Židlický mohl na konci první třetiny dostat Česko do vedení. Neuspěl, stejně jako za stavu 1:2, kdy po jeho bombě od modré skončil puk na břevně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CrimbleCrumble

česko hrálo na ms tři zápasy s top týmy

a z toho jsou tři porážky. neni to dost výmluvný?

0/0
8.5.2009 10:56

nooly

Re: česko hrálo na ms tři zápasy s top týmy

ale neni... proti finsku i svedsku jsme (dovoluju si tvrdit) byli "lepsim" nebo minimalne vyrovnanym souperem.

0/0
8.5.2009 14:47

CrimbleCrumble

Re: česko hrálo na ms tři zápasy s top týmy

to jsou ale jenom kecy.. tři zápasy - tři porážky. to je to oč tu běží

0/0
8.5.2009 14:49

slon75

Re: česko hrálo na ms tři zápasy s top týmy

No a Fini vyhráli všechny zápasy a nakonec dopadli stejně jako my :-P

0/0
8.5.2009 21:48

Ravanelli

Dopadlo to přesně tak, jak zde před pár dny

prorokoval sám velký Ravanelli poté, co místní iD pisálek začal jásat, že jsme se vyhnuli nebezpečným Rusům a jdeme "jen" na Švédy, kteří byli ve vzájemném zápase o dvě třídy lepší než celá ta sborná komanda. Já osobně váhal jen  jestli mám vsadit na Švédy čistou výhru nebo nebo jen jejich postup. Pokud se Švédové rychle oklepají z večerního zápasu, tak budou mistři světa.

O našich není třeba psát. Problém začíná u ješitného a psychicky vyšinutého trenera, který experimentuje s brankáři i na MS, takže jsme vyletěli po třech nevydařených střelách (nebo jen nahozeních) soupeře. Hlavně, že si Růža pohladil ego tím, jak zamával s Mensátorem, který ho připravil o titul v lize. To se přeci neodpouští. Obrana byla taky žalostná a nebylo ani kam sáhnout pro změnu.  A hrát tvrdohlavě stylem všechno na Jardu, když mu to vůbec nešlo a Švédové ho dobře bránili, to byl taky úlet. Nakonec měl Velký Jarda nejvíc minel v našich tragických přesilovkách.  Nasazování lemplů jako Klepiš =katastrofa.

  

0/0
8.5.2009 9:42

slon75

Re: Dopadlo to přesně tak, jak zde před pár dny

Já se vždycky divím, proč takoví geniální trenéři jako Ravanelli netrénují aspoň extraligu a jen píšou do diskusí. Takového talentu je škoda ;-D

0/0
8.5.2009 9:50

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Dopadlo to přesně tak, jak zde před pár dny

protoze pocitac mu pri komunikaci v nicem neodporuje, pri komunikaci s osobou se ukaze ze je to blbec:-)

0/0
8.5.2009 10:55

QWERTOP

Re: Dopadlo to přesně tak, jak zde před pár dny

Chápu. V nároďáku je málo "rudo".

0/0
8.5.2009 10:05

samhowkins

Re: Dopadlo to přesně tak, jak zde před pár dny

s Mensatorem jendoznacne nesouhlas, myslim,ze ten ubrecenec si ani nic jineho nezaslouzil a kazdy jiny trener by ho po jeho brekotu poslal davno domu:-© Navic Stepanek chytal cele MS vyborne a pokud se bude zlepsovat tak mame zase jednoho svetoveho golmanaR^..ALE : Klepis i podle me dostal az moc prostoru, na ukor treba Vasicka, ktery ac ve 4. lajne, byl jednim z nejproduktivnejsich hracu, navic je to jedinej utocnik co umi hrat do tela, nechapu ze proti Kanade ci Svedsku skoro vubec nehral :-/..jo a vykon Jardy a Hemaka proti Svedsku byl naprosto katastrofalni

0/0
8.5.2009 11:09

George63

jak hráli naši?

Kolik to vůbec skončilo? Bývá zvykem, že se uvede jako hlavní zpráva výsledek a ne nějaké pocity.

0/0
8.5.2009 9:39

slon75

Hoši, děkujem

Všichni viděli, že jste dřeli, chybělo trochu štěstí, holt se na nás chytili soupeřovi brankáři. Za zlaté éry jsme spoustu klíčových zápasů vyhráli se štěstím, no a teď nám zase chybělo. To je hokej.

0/0
8.5.2009 9:27

madmrjacky

turnaj nebyl spatny, jen jsme potrebovali trosku vic stestic

Myslim, ze je blbost rikat ze to podelal ruzicka, tim ze nepostavil mensatora misto stepanka. Stepanek je mlady, a nejake zkusenosti potreboval ziskat. Mozna vcerejsi posledni gol byl trochu blby, ale predtim nas jeste zachranil. v nem bych chybu nehledal, za nejakych par let to bude skvely brankar.

docela pekne je prirovnaní hokejove reprezentace s fotbalovou. Na hokejistech jde opravdu videt, ze do toho dali vsechno, ze je to mrzi vic nez ty namistrovane fotbalisty. Z fotbalove CR je za tym polozit dusi ochotny snad jen brankar Cech. Z hokejove vsichni. a navic myslim ze nejdou nikam parit.

doufam, ze se tenhle tym sejde i pristi rok v nemecku a na olympiade. Klidne jsme meli na vyhru i v tomhle turnaji [>-]R^

0/0
8.5.2009 9:25

slon75

Re: turnaj nebyl spatny, jen jsme potrebovali trosku vic stestic

R^

0/0
8.5.2009 9:32

harry_s

Re: turnaj nebyl spatny, jen jsme potrebovali trosku vic stestic

;-D;-D

0/0
8.5.2009 10:58

nooly

Re: turnaj nebyl spatny, jen jsme potrebovali trosku vic stestic

toto je kvalitni nazor :) R^[>-]

0/0
8.5.2009 14:50

usual suspect

Mě osobně...

...se letos nelíbil všeobecný trend MS,pískat hokej jako basket.V Evropě se z toho začíná stávat bezkontaktní sport a to je naprd.Ještě se pak mluví o"ochraně menších a šikovnějších hráčů",je to blbost ,ty skutečně šikovní si poradí i s tvrdou hrou a prosadí se i v NHL.Rv

0/0
8.5.2009 9:23

glader23

Re: Mě osobně...

Na tobe je krasne videt, ze jsi hokej nikdy nehral. Neni nic krasnejsiho, kdyz ti 2 metrove hovado soupne hokejku pod kridlo a veze se s tebou az do utocneho pasma.

0/0
8.5.2009 11:29

Johnny55

špatný

Omlouvám se Hadamcikovi. Neměl jsem ho rád a myslel si, že to není trenér pro repre. Byl jsem rád, když to vzal zpátky Růža. Bohužel musim konstatovat, že takhle špatně a s tak silným výběrem jako jsme měli odehráli naši nejhorší mistrovství co pamatuju. Neporazit ani jednoho soupeře ze silné 6 se snad ještě nikdy nestalo. Já se teda letos nebavil. Koukat se jak porážíme Dánsko nebo Slovensko, které už ani neni na úrovni Lotyšska mě fakt neuspokojuje.

0/0
8.5.2009 8:39

osvetitel

Re: špatný

To je omyl,Myslim ze Slovaci se svejma nejlepsima hracema z NHL by byli na podobne urovni jako Cesi !! Ale premira talentu nedela z muzstva jeste dobry tym! Nato mel cuch Hlinka, i kdyz Hasek v brance byl obrovske plus!!

0/0
8.5.2009 8:45

seabow

Re: špatný

8-o;-D Tys spadl z Marsu? Stalo se to přesně před rokem pod Hadem, kromě toho, že jsme neporazili nikoho z TOP6 jsme se ještě trápili s Dánama a Bělorusama... a to ten manšaft byl papírově možná i silnější než letos...

0/0
9.5.2009 0:43

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.........

R^ .......... , v pohodě  ,já jsem letos spokojenej , nesmrtelnej výsledek 8 - 0 ,celkem dobrej hokej ,hafo tyček ,bavil jsem se ,díky  .......

0/0
8.5.2009 8:33

E.M.R.

Vrátit se k osvědčenému modelu z dob socializmu !

Chtělo by to daleko před MS sestavit team, sehrát se na měsíčním soustředění a ne se scházet , jak švábi na pivo, a ve čtvrtfinále teprve zkoušet kdo s kým má hrát !

Hráči z NHL jsou unavení a nejsou přínosem !

0/0
8.5.2009 8:28

usual suspect

Re: Vrátit se k osvědčenému modelu z dob socializmu !

Přečti si po sobě co jsi napsal,podívej se do kalendáře,kdy končí většina evropských soutěží,pak se všem omluv,že si jouda a vypni PC.;-D

0/0
8.5.2009 9:25

netbooster

Ach...

Židlo, jsi blbka. "Vy hráči z Evropy, co si raději dvakrát přihrajete" (a co už léta hrajete NHL, kde hrajete úplně jiným stylem...), byste snad mohli vědět, že pokud to nejde kombinačně, tak pak nejjednodušeji docílíte tlaku nastřelováním puků pro rozjetá křídla za soupeřovu bránu, kde se pak o ně porvete. Stejně tak při přesilovce když to nejde rozehrát, tak šup puk na střelu bekovi a dva-tři hráči na brankoviště, ono už se tam něco dotluče a domlátí. Švédové to takticky zvládli bezvadně, očekávali ťukes, proto drželi pevný čtyřúhelník, který se pohyboval jako jeden muž - a díky kterému jste to honili pořád po rozích. Je potřeba, abyste už opustili tu chiméru o "techničnosti a vychytralosti" českého hokeje, a přizpůsobili se moderním trendům, jinak budete mít s produktivitou problémy i nadále.

0/0
8.5.2009 8:13

slon75

Re: Ach...

Tedy, ty jsi chytrý! Kdybys to býval poradil Růžovi, tak jsme určitě mistři ;-D

0/0
8.5.2009 9:37

Pavlik z Danska

Re: Ach...

Trener neni a asi nebude.. ale pravdu ma

0/0
8.5.2009 11:41

Ernesto Rafael Guevara

Mně je to šuma fuk.

0/0
8.5.2009 8:12

slatin

určitě jste hráli lépe než naše vláda

a parlament.No a vo tom to je.....

0/0
8.5.2009 8:07

Ernesto Rafael Guevara

Re: určitě jste hráli lépe než naše vláda

dyť akorát porazili hornouherské ovcomrdy.  

0/0
8.5.2009 8:13

urek

nevešajte hlavy

Prehralo bohužiaľ  lepšie mužtvo . Verím , že sú z toho  Vaše hokejky flustrované. Ak by Židlický alebo Eliáš miesto tyčiek dali góly ... tak by tu bolo 3000 príspevkov o tom aký dobrý hokej ste hrali a aké máte dobré mužstvo ....  Teraz  je to samá analýza , kritika, a expert  .... Myslím, že Vaši nesklamali, len média z nich spravili majstrov sveta ešte pred zápasom ( tu budeme hrať o zlato, sme šikovnejší ako švédi, rozodne lepší útok a brankár a pod.)  Vo štvrtfinále MS je to ja šťastí a to ste včera nemali :-/ ...  možno na OH :-)

0/0
8.5.2009 7:55

rapon

Hoši, děkujem :-(

Byl to opravdu vyrovnaný zápas a měli jsme na to udělat je o branku... jenže mi to tak nějak připadalo jako jeden velký zmar. Našim ostrostřelcům se nějak ohnula muška :-( Efektivita střelby opravdu nulová. Jak se bohužel ukázalo, problém letošního mužstva byla disciplína, zbytečné vylučování a z toho plodící se šance soupeře, větší únava ostatních hráčů. To že nám to dlouhodobě nejde je prostě vidět všude ;-( Pořádně jsme nevyhráli EHT a na MS taky ne. Neporadit nikoho z elitní skupiny je fakt ostuda... :-© A pan Růžička? (Y) Od té doby, co odešel pan Hlinka nám to prostě nejde. Budeme rádi, když příště nedopadneme jako Slováci.

0/0
8.5.2009 7:49

wildge

Tri tycky, brevno...

Chybelo trosku stesticko.

A ten rozhodci by uz nemel nikdy na MS piskat.

0/0
8.5.2009 7:24

zahorak1

Husiti, všade...

... dobre, doma najlepšie. Naši lempli sú už doma dávno!!

Na druhej strane, aspoň budete "k vydržení"!  

0/0
8.5.2009 7:24

slatin

Re: Husiti, všade...

nejlepší je záhorácke blues, ne? Hlavní je zdravíčko,

0/0
8.5.2009 8:09

ObcanX

Vaši sa nemajú za čo hanbiť

Radšej vašim poďakujte. Veď hrali pekný hokej a vypadli s cťou.

Štvrťfinále s tak silným týmom ako sú Švédi je lotéria ako pre Švédov tak aj pre vašich. Tentokrát mali šťastie Švédi.

Čo ja by som dal za to, aby som bol na vašom mieste ... :-(

0/0
8.5.2009 7:15

klincek

Přesilovky - tragédie

Někdo by asi panu Růžičkovi měl vysvětlit, jak se trénují přesilovky, protože ty jeho kombinace...hrůůůza!!!

Když si to beci neumí nahrát, když neudrží puk před modrou čárou, je to tragicky směšné, neházel bych to ale přímo na beky, myslím, že ti vědí, jak se to má hrát, ale mozek Růža by měl zařvat, poradit...místo toho žvejká jako velbloud s teletem dohromady...

Neříkám, že je špatný trenér, ale zkoušet si kombinace může proti Slovákům nebo Maďarům, ve čtvrtfinále MS má vědět, jak se bude hrát a ne experimentovat...

Takže díky Trenére, zkazils nám to...někdy příště...Rv

0/0
8.5.2009 6:46

osvetitel

Re: Přesilovky - tragédie

Hraci z NHL jsou natolik zkuseni aby vedeli jak kombinovat! Pokud nedokazi stakovym talentem strelit ani jednoho gola s deviti presilovek,tak zato asi Ruzicka opravdu nemuze!! A jeto skoda ,protoze Svedove byli proti CR velice "hratelni" a v utoku take nic moc! Pouze trochu sikovnejsi v koncovce!!!

0/0
8.5.2009 7:31

cport

Re: Přesilovky - tragédie

tak to si nemyslim ... Ruza neni zodpovedny jen za slozeni obrany, ale taky za ruzne "vzorce", jak se dostat ke strele apod. Byl obrovsky rozdil mezi nasimi a svedskymi presilovkami. Nasi prevazne improvozovali a malokdy se dostali do nejake vylozenejsi sance nebo ke strele. Svedi si nas vetsinou po chvilce zamkli a uz to valili pres obrance - nahravka z prvni, strela z prvni. Zatimco nasi strileji vetsinou, kdyz stoji skoro na modre, nemaji prostor na klicku a lezi pred nimi sved. Svedi strileji vetsinou daleko bliz nasi brance a nikdo mjim nestihl clonit.  Za tohle ruza zodpovedny je. Hrace jsme, myslim, meli lepsi...

0/0
8.5.2009 7:44

JSX

VY ODBORNÍCI!

Vždyť to bylo vyrovnané! Naši byli stejně dobří,a možná i lepší než  Švédi - ti měli jen více štěstí. Mít stejně vyrovnané motorky se světovou špicí Pešek a Smrž,tak jsou stále na stupních vítězů!

0/0
8.5.2009 6:41

pecuchet

Re: VY ODBORNÍCI!

Bylo to vyrovnané, naši bojovali na doraz a za to jim patří dík. Je ale pravda, že naši nezvládli zápasy se všemi týmy z úzké světové špičky, proti kterým nastoupili - Kanada, Finsko,Švédsko.

0/0
8.5.2009 6:56

Bolomsson

Proč naši nepostoupili

Nevím, jak Vám, ale mi osobně tam Růžička nesedí:-/ a přijde mi, že velikou vinu na tom, že jsme vypaldi měl hlavně on...já vím, že mnoho lidí řekně, že na hřišti hrají hráči a né Růžička, ale vzpomeňte už jen to.....naše přesilovky......vůbec je nehráli dobře, krom prvního zápasu Dány, což není soupeř......v ostatnícj zápasech to byla hrůza...a přesto....přesto tam ten pro mě pitomý Růžička cpal jedny a ty samé hráče, pořád!!!....druhá věc, hodně diskutovaná....MENSATOR......podle mého by zachytal z těch tří brankářů nejlépe...možná ne, ale možná ano.......chytat ten kluk ve Slávii, tak je zcela jistě na šampionátu gólman číslo 1

0/0
8.5.2009 6:39

kodjos

Re: Proč naši nepostoupili

SOUHLAS.

RŮŽA JE JAKO DR.RATH A PAROUBEK.

1.MSTIVÝ..TO ODNESLY KARLOVY VARY S V ČELE S BRANKÁŘEM.

2.STOJÍ JAKO TELE A ŽVÝKÁ A V MOZKY SE MU HONĚJI VARIANTY,KTERÉ V ZÁPĚTÍ HRÁČŮM ,VYKULENÝM JAKO POLEDNE,NADIKTUJE.

3.ON MÁ PRAVDU A NIKDO JINÝ..

0/0
8.5.2009 8:06

Zdenda-69

Nesmíme se nechat hloupě vylučovat

a musíme se příště tlačit víc do branky..... to jsem slyšel na MS asi 3x a nikdy to nenastalo....tož nevím, řeč se mluví, voda teče, místo řečí by to chtělo jednou naplnit .......

Švédsko - není důvod se znepokojovat (Sláva Lener) - viděli jsme ........ Ale tak vyloženě ostudu neudělali, přestože vypadli.

Eliáš to říkal dobře v rozhovoru po zápase - nemůžeme se pořád vymlouvat jen na štěstí, je třeba mu jít víc naproti větším důrazem ....A to si ještě řekněme, že Švédům nehrálo v repre ještě víc "hvězd" než nám .....

0/0
8.5.2009 5:18

porubak

Re: Nesmíme se nechat hloupě vylučovat

 Divam na playoffs Nhl stinit brankare a dorazet ,tecovat pred branou tak pada vetsina golu. Brankari jsou dneska dobri co vidi tak 99% chytnou to by kluci z NHL meli vedet:-P

0/0
8.5.2009 5:32

etherfox

Re: Nesmíme se nechat hloupě vylučovat

Není ovšem preci jen rozdíl mezi "shot and skate" a Evropou?:-P

0/0
8.5.2009 5:36

porubak

Re: Nesmíme se nechat hloupě vylučovat

je  evropani  mysli vice na prihravky  kombinace

0/0
8.5.2009 5:50

porubak

ne mozna

ale urcite jste se meli tlacit do brany ale od toho je samozrejme trener aby zmenil neco co nefunguje behem zapasu 11 presilovek proboha!8-o

0/0
8.5.2009 5:10

Zdenda-69

Re: ne mozna

mám pocit, že jen 9, něco bylo vyloučení současně. Ale i tak - 9 přesil a golmana vyruší od cigára občasná střela od modré, které nikdo necloní a nikdo se nesnaží číhat na odražený puk .....no hlavně, že v rohu po prknech si to dáváme učebnicově ......:-/

0/0
8.5.2009 5:28

porubak

Re: ne mozna

prihravali jsme si opravdu ucebnicove nez nam to Svedi vypichli z hokejky Nevim co se delo Elias , Jarda jak hral v Rangers palil z kazde pozice ti treneri je tady nuti jak je moznos tak palit   a dojizdet puky  hudler parkrat sedel v Red WIngs protoze nechtel strilet a furt prihravat:-P

0/0
8.5.2009 5:46

1.sinner

snad jen Johny...

Snad jen Johny si tady z vás udržel soudnost.Přál jsem si ,abychom vyhráli.Co naplat,jestliže hráči nezlepší bruslení,nemáme proti TOP 4 šanci.Švédové prostě vyhráli zaslouženě,prostě a jasně,lépe bruslili,byli všude dříve,nedávali nám čas.Kecy,že jsme si nepřihráli atd.,nedostali jsme čas puk zpracovat,natož přihrát,rozehrát.Tak se proberte,základ je bruslení,pokud budeme stíhat,prosadíme se i technicky a kombinačně.Teď prostě jdeme do kopru a hotovo.Kecy většiny z vás nemají cenu.Vyřazení?Nepříjemně naplněná předtucha objektivních.Jinak Štěpánek výborně,snad jediný pozitivní jev v dnešním zápase.Neupírám obráncům osobní nasazení na hranici jejich možností,co ale naplat,nestíhali,Štěpánka často nechávali Švédům zcela na pospas.Růžičkamixy v útoku,zcela bez efektu,chaos a zmar,málo prostoru pro Marka,nevhodní spoluhráči, trenér bez nápadu a schopnosti rychlé reakce na průběh utkání a momentální výkon hráčů..nechte toho, navíc prostě není ..

0/0
8.5.2009 1:53





Najdete na iDNES.cz