Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

MF DNES hodnotila hokejisty za celé mistrovství. Dejte jim známky i vy

Hokejová reprezentace na světovém šampionátu ve Švýcarsku zklamala, ve čtvrtfinále znovu nepřešla přes Švédsko. Jak si na turnaji vedli jednotliví hráči? Podívejte se hodnocení MF DNES a oznámkujte výkony hráčů sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Englaw

Honza Marek

Nechápu proč to Růžička nepostavil na Markovi. Nejlepší hráč nároďáku celou sezónu, na klubové úrovni zcela zastínil v KHL Jágra. Honza Marek měl být v prvním útoku a mít k sobě dva kvalitní spoluhráče (ne Irgla s Rolinkem !!). Měl chodit na přesilovky místo neschopnýho Hemeroida, a nebál bych se mu dát i kapitánské céčko. Nechápu co je to debilní zvyk udělat kapitána hráče, který přijede akorát tak na MS, a tam notabene hraje naprosto kulový (tragéd křivá huba Židlický). Víc k hodnocení nemám, ne že bych neměl, ale jsem otrávenej na to, psát tu rozbory. Snad jedno jméno za všechny : Olezszszsz. Proč nehraje za Polsko? Než příště zvát takovýho lempla a platit za něj obří částky na pojistce, to radši nominovat mladýho kluka z extraligy. R^

0/0
11.5.2009 8:59

NUMBman

!!!

Červenka za 3? Me se teda hodne libil a myslim ze 4 u Hemskyho je taky trochu LOL ;-D Rv

0/0
11.5.2009 0:00

rybizek

A takhle to dopada, kdyz "hodnoceni" dela laik.

8-o

0/0
10.5.2009 10:02

harryd

Re: A takhle to dopada, kdyz "hodnoceni" dela laik.

Souhlas, napsáno nad 1 pivem, hrůzaRvRv

0/0
10.5.2009 21:26

Mempha

Jste tam měli dát i Růžičku, aby byla jasná za 5

0/0
10.5.2009 8:30

NCay

Pro obhájce Štěpánka

Štěpánek je průměrný gólman nic ví a nic míň. Sorry, ale ze 17ti střel dostatl 3 góly to je opravdu bilanceRv. Když se podívám např. na Mezina ten měl v každém zápase kolem 40ti zákroků a držel svůj tým ve hře v každném zápase. Kdyby měli Bělorusi v bráně Štěpánka, tak nehrají čtvrtfinále ani omylem.

0/0
9.5.2009 16:55

Bell.Bell

Re: Pro obhájce Štěpánka

odobrníčku, záleží taky na obraně, a jeslti si viděl naše utkání s bělorusama, tak víš jak bránili.... ale Mezin bude lepší brankář než Štěpánek, ale samotný Štěpánek MS zvládl dobře, a dovolím si říct, že lépe než by ho zvládl ten ubrečenec.

0/0
9.5.2009 19:23

Charles_Davy

Re: Pro obhájce Štěpánka

Bojím se, se že ani nemá velkou budoucnost, jak si možná myslí Růža. Byl to pouze momentální výlet formy.

0/0
9.5.2009 22:27

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Pro obhájce Štěpánka

je to mozny. neco jako mensator v plejof

0/0
10.5.2009 11:28

Profík

Hlinka je tragický omyl

Možná si toho pan redaktor nevšiml, ale Jarda Hlinka zahrál dobře v jediném zápase, a to se Slovenskem, kdy mu nešel nikdo do těla. Jinak jeho technické pokusy často končily buď ztrátou kotouče nebo i faulem.

0/0
9.5.2009 14:42

seabow

Re: Hlinka je tragický omyl

...a nejhorší je, že je to rok co rok stejný, je mu 32, jinej už nebude a stejně tam za rok bude zase, když by místo něho mohli získávat zkušenosti mladší... :-/

0/0
9.5.2009 17:02

Profík

Re: Hlinka je tragický omyl

Tak, tak a psal jsem to už před MS.

0/0
9.5.2009 18:53

Marok

Re: Hlinka je tragický omyl

tak tak...:-(

0/0
9.5.2009 17:37

Charles_Davy

Re: Hlinka je tragický omyl

Hlinka už tam nepatří několik let !!! Stejně tak redaktor přeceňuje Rolinka. Ten sice bojuje, ale s pukem to neumí.

0/0
9.5.2009 22:03

hřebícek

Re: Hlinka je tragický omyl

Rolinek patřil v té bídě k nejlepšim a nejplatnějšim, stejně tak Hlinka si svoje odehrál a přestože nebyl žádnej zázrak bylo tam asi tak 10 horších hráčů

0/0
9.5.2009 22:35

lukinoo

nevidim v hodnoceni Mensatora

ten dostal jakou znamku?

0/0
9.5.2009 13:10

osky150

Re: nevidim v hodnoceni Mensatora

jakou může mít známku,když ho ten hńup nepostavil.

0/0
9.5.2009 13:12

lukinoo

Re: nevidim v hodnoceni Mensatora

tak za ty kecy by si jistě zasloužil pěknou pětku s hvězdičkou

0/0
9.5.2009 15:04

bad_azz

Cervenka a Klepis za 3?

Se vsim souhlasim, jen nechapu, jak muze mit Cervenka a Klepis za 3??!! Jedinej zapas, co ti dva uhrali, byl proti Slovakum, jinak to byla velka bida. Olesz tam mel dle meho nazoru svetly momenty, akorat nehral moc, ale za to on nemuze...

0/0
9.5.2009 13:07

riczie

Re: Cervenka a Klepis za 3?

Cervenka dal jeste tycku finum, jako mlady mel dostat urcite vic prostoru

0/0
9.5.2009 15:39

riczie

Re: Cervenka a Klepis za 3?

teda belorusum, nvim proc sem napsal finum 8-o

0/0
9.5.2009 15:40

osky150

Trenér Růžička prohrál MS

Celej šampionát prohrál trenér Růžička,protože není schopnej postavit nejlepšího brankáře z české ligy Mensatora. Je to celkem jasný,K.Vary porazily Slavii a proto nemá Mensator šanci.Aspoń ukázal celému národu jaký má charakter.  :-©

0/0
9.5.2009 12:56

Deathwing

Re: Trenér Růžička prohrál MS

Spíše chybou bylo zranění Pavelce, který chytal pár zápasů před koncem ještě NHL ale měl zraněný koleno, kdyby on jel tak Mensinka by si stejnak nezachytala, takže to máš jedno jestli jako jednička Štěpánek a nebo o třídu lepší Pavelec, protože Mensátor za ty jeho keci už nepojede. Na Olympiádu ve Vancouveru trojice golmanů Vokoun-Pavelec-Štěpánek a v případě, že se Vokounovi nebude chtít tak Pavelec-Štěpánek a trojku může dělat kdokoliv.

0/0
9.5.2009 13:00

razer12

Re: Trenér Růžička prohrál MS

tyhle kecy jsou směšné, Pořád dokola Mensator. Jasně být v brance on tak nedostanem ani jeden gol, je to přinejmenším nejlepší golman galaxie.Rv

0/0
9.5.2009 13:18

Deathwing

Re: Trenér Růžička prohrál MS

Mensátor na to nemá, kdyby byl takový machr, tak už by dávno byl v NHL. Zajímalo by mě, proč ho nechce Vancouver teda, když tak dominuje v extralize. Zřejmě Vancouver nepovažuje českou extraligu za kvalitní soutěž. Mensátor ať si chytá za Vary a je zticha. Nemusí jezdit, když se mu nelíbí, že je náhradníkem a tím bude i na Olympiádě si myslím. Máme lepší brankáře než je on.

0/0
9.5.2009 13:22

Charles_Davy

Re: Trenér Růžička prohrál MS

Ty experte z Varů, viděl jsi někdy chytat Mensátora EHT? Tam byl vždycky poloviční.

0/0
9.5.2009 22:05

samhowkins

Marek

trosku mi tam ta 4 nesedi, dokud hral byl oporou, znamka tak 2, posledni zapas se mu nepovedl - zraneni, tyden nebyl na lede, takze pro me jasna 3.....souhlasim s Cajdou a Rolinkem a Jagrem - podle me nasi 3 nej utocnici, nejvetsi propadak Hemak, Zidla, Olezs, Plekanec - zajimavy ze vsichni z NHL:-/..jeste mi tam chybi hodnoceni treneru - tem tak 2-...plusove body ze dali sanci Stepankovi a ze ho podrzeli az do konce i pres zaslepenost fanousku, objev Polak, Blatak,..minusove body za taktickou pripravu na 1/4 finale, za nesehranost utoku, za spatne presilovky i oslabeni - to jsou veci ktere se daji nacvicit,

0/0
9.5.2009 12:19

marte

kůžička ven!

šišlavej lojza dovnitř... ;-DR^V[>-]EU

0/0
9.5.2009 12:03

antouniou

hm

Štěpánek-Průměr, nechytil skoro nic navíc, na druhou stranu nedělal hrubky, Prusek: stejně průměrnej, jako Štěpánek.

Židlický: jako každý rok tragédie dozadu, letos tragédie i v útoku. Polák: nejlepší bek, snad jedinej z týmu občas přitvrdil. Blaťák: mile překvapil, +8 je pro beka super statistika. Čáslava: nechápu, proč dostal trojku, když sám autor přiznává, že byl v defenzivě bezchybnej, nic jinýho se od něj nečekalo, mě mile potěšil. Němec: ze začátku turnaje nejistej a nervózní, ke konci se zlepšoval. Barinka:omyl nominace, svým zraněním tým spíš posílil, než oslabil Rachůnek: pro mě velký zklamání, hůř bruslil a předvedl i pár námazů.

Čajánek: dobrej při defenzivě, navíc nejproduktivnější hráč, takže spokojenost. Jágr: Proti silným soupeřům nic nepředvedl, potřebuje vedle sebe střelce, kterýho nedostal. Hemský: výbuch, pro mě největší zklamání, neseděli mu spoluhráči, utápěl se v kličkách, možná by mu pomohl Kotalík v lajně

0/0
9.5.2009 11:38

antouniou

Re: hm

Eliáš: bylo mi ho líto. Když může, reprezentuje, přesto nikdy nic nevyhrál. Na MS hrál výborně, zřejmě nejlepší český hokejista současnosti. Michálek: hrál slušně, nebál se jít před bránu. Plekanec: neměl tam co dělat. Po tragický sezóně předvedl tragický MS, nominace jen kvůli tomu, že hraje NHL. Rolinek: předvedl svůj standart, nejlepší útočník na oslabení, svoje si uhrál i jako obránce, důležitej hráč pro tým. Marek: vyloženě nezklamal, na druhou stranu byl proti silným soupeřům neviditelnej, čekalo se víc. Kotalík: roni v repre výbornel, letos špatnej. Nepochopitelně nehrál s Hemským-chyba trenérů. Klepiš+Hlinka: na mezinárodní hokej nemaj, jejich stym byl účinnej před deseti lety, dnes platí maximálně na Dány. Vašíček: neuvěřitelně pomalej, ani při buly moc nevinikal. Čekal jsem od něj víc. Červenka: uhrál si svoje, mohl dostat víc prostoru, v týmu bylo dost horších útočníků. Irgl+Olesz: moc toho nenahráli a když už hráli, nic nepředvedli.

0/0
9.5.2009 11:39

hřebícek

Re: hm

V postatě se vším souhlasím, až na Hlinku, kterej podle mě hrál docela slušně.

0/0
9.5.2009 11:50

Winston77

Re: hm

Přesně tak, Hlinka hrál slušně.

0/0
9.5.2009 12:03

seabow

Re: hm

Ne, má to dobře - Hlinka jako vždycky zahrál skvěle proti slabým a proti silným byl neviditelný...

0/0
9.5.2009 16:49

Tapeer

Re: hm

Myslím, že Hlinka nebyl tak špatnej... jinak se s tím dá celkem souhlasit... u některých hráčů by se dalo ještě přitvrdit např. Barinka, to bylo něco příšernýho ;-€ ...Hlavní problém ale byly ty nevhodně poskládaný lajny, to bych od Růžičky fakt nečekal...

0/0
9.5.2009 11:59

zavlekov

Olesz?

Tak za Olesze vydal svaz 2 000 000kc za pojistku a pak sedi!!Priste to chce hrace opravdu poradne vybirat!Sedet mohl nejaky hrac z extraligy a ne tenhle !!

0/0
9.5.2009 11:21

Bell.Bell

Re: Olesz?

Olesz je opravdu trošku zklamání, na to jakej to byl příslib do budoucna....

0/0
9.5.2009 11:51

Charles_Davy

Re: Olesz?

Ten už je příslib 3 roky, ale vůbec nezraje. Nic z něj nebude!

0/0
9.5.2009 22:07

Tapeer

Brankář

Chtěl bych napsat jenom něco ke Štěpánkovi. Růžička s jeho nominací na post jasné jedničky fakt ujel... golman to není špatnej, ale v zápasech proti silným týmům bylo jasně vidět jak je nervozní a nejistý (nedivím se)... ano, měl několik skvělých zákroků, ale taky dostal několik laciných gólů... celá ta pohádka o tom jak se dostat z druhé ligy až na post jedničky nároďáku je dost přitažená za vlasy... jasně, všichni bychom chtěli, aby to byl další Hašek, ale myslím, že v tomto případě bylo "přání otcem myšlenky" ... měli určitě zkusit Mensátora (nejsem fanda KV), argumenty typu, že měli v Extralize podobné statistiky neuznávám, protože Mensátor vychytal KV titul a byla to hlavně jeho zásluha, protože nebýt jeho skvělé formy, tak by Vary skončily už se Spartou... Základ týmu musí být vždy golman, zvlášť s tak nedůraznou obranou (rozhodně neplatí pro Poláka) ... Komentátoři srovnávali příběh Štěpánka s Gustavssonem, no, o Švéda má už zájem několik klubů z NHL v čele s Torontem...

0/0
9.5.2009 10:50

daGGos

Re: Brankář

Ano, Mensator vychytal Varům titul ale když se podíváš na ten tým tak přes veškeré mé výhrady k němu mají prostě Vary vyvážený a stabilní tým. Mensator třeba v posledním finálovém zápase totálně zklamal a v jakémkoliv jiném týmu už by střídal, jenže Vary se dokázali postavit zpět na nohy a otočit nepříznivý vývoj. Hádám si tvrdit že Štěpánek s Mensatorem na tom jsou kvalitativně hodně identicky...

0/0
9.5.2009 10:58

Tapeer

Re: Brankář

Ano, v tom s tebou souhlasím. Já měl na mysli hlavně ten fakt, že když se brankáři podaří vychytat titul, byť "jen" v naší Extralize, tak mu roste sebevědomí, věří si, je tzv. "v laufu". Myslím, že ho měli rozhodně vyzkoušet. Štěpánek je určitě talent, ale nezdálo se mi, že by mu hráči přehnaně věřili, paradoxně k tomu ho tam ale často nechávali ať si poradí jak umí...

0/0
9.5.2009 11:09

Winston77

Re: Brankář

Štěpánek určitě horší než Mensator není. Během mistrovství můžeš dost těžko vyzkout všechny tři brankáře. Trenér vyzkoušel dva a Štěpánek  nezklamal, proto chytal i dál.

0/0
9.5.2009 11:16

Tapeer

Re: Brankář

No, já fakt nechci bojovat za Mensátora, ale myslím, že se pleteš. A to v tom, že nelze během MS vystřídat všechny brankáře. Pokud se nepletu, tak poté co se Prusek zranil a Mensátor byl dopsán na soupisku, tak myslím nebyl problém postavit ho třeba jen proti Bělorusku...

0/0
9.5.2009 11:22

Winston77

Re: Brankář

Samozřejmě technicky to jde, v tom není problém. Ale těch zápasů na mistrovství není tolik, pro tým je dobré když si mužstvo zvykne na jednoho brankáře. Brankář si začne víc věřit, když odchytá několik zápasů, když cítí důvěru od trenéra i od mužstva. Myslím si, že kdyby trenér točil během mistrovství všechny tři bránkáře, že by to mělo na výkon brankářů i celého týmu negativní vliv.

0/0
9.5.2009 11:32

Deathwing

Re: Brankář

Měl jet Ondra Pavelec, to je totiž nový Hašek neboli lépe řečeno dostává se pomalu na pozici nejlepšího golmana, co Česká republika má. Podle mě by měl být vyměněn z Atlanty pryč, protože tam upřednostňují Lehtonena, kvůli tomu, že je vyzrálejší ale když chytal Pavelec, tak s ním mužstvo moc neprohrálo navíc Chicago Wolves dovedl až k titulu v AHL a byl jejich oporou. Mensátora bych nebral, protože se mu nelíbí, že se vůbec dostal do repre a nechytá. Štěpánek se snad vypracuje a bude krýt Pavelcovi záda a trojka snad vynikne další golman třeba Neuvirth. Ondra Pavelec viz http://www.youtube.com/watch?v=47yGnyF5H-U. Některý zákroky jsou fakt výborný R^

0/0
9.5.2009 12:49

John.Abruzzi

Slusne ulety

Hlinka 2-, Nemec 2- (stejne jako Jagr) a Marek 4?8-o8-o

0/0
9.5.2009 10:49

Bell.Bell

Re: Slusne ulety

jo jsou to úlety...... u toho Marka trošku nespravedlivé...kór ve srovnání s Hlinkou a Němcem....

0/0
9.5.2009 11:49

Webster_68

Marek

Když jsem tu ten článek viděl, hned mě napadlo, zda si odborník tohoto hodnocení vyláme zuby či ne. A ono jo! Dát Markovi 4ku kvůli tomu, že se neprosadil jako zbytek týmu ve čtvrtfinále?!?

0/0
9.5.2009 10:09

Bell.Bell

nesmysly

achjooo někdy je to tendenční hodnocení na základě jednoho zápasu...viz. Jágr, a hlavně Hemský, ale vždy se holt musí najít nějakej ten obětní beránek... Tenhle přece měl bejt oporou, vychvalovaným bohem, a on ve čtvrtfinále nedal sedm gólů aby se postoupilo....Zcela jistě je pravda, že zkoušet vedle sebe Jágra a Hemského dvě jasná pravá křídla byl od začátku nesmysl, přesto si za tím Růžička stál, budiž. Jako byla chyba dávat Čajánka k jágrovi, v těžkých zápasech tam byl z prominutím k ...... Jágrovi se čtvrtfinále nepovedlo, ale furt na něm vyseli dva švédi, to měli převzít odpovědnost zbylí dva, což se nepovedlo, Hemský se utápěl v parádičkách, Čajánek, je úplně jiná liga a typ, než aby si přidržel puk a vázal na sebe protihráče..... ostatně jemu se povedlo v tom utkání jen to jedno oslabení, ale bravurně, prohrával souboje u mantinelu bohužel i při našich přesilovkách, nevím proč je vůbec hrál..... Hodnocení Marka je taky dost nespravedlivé, vždycky je to relativní a věc názoru :)

0/0
9.5.2009 9:56

hungabunga

Re: nesmysly

jdeš dememt,že čajánek je jiná liga:-Dzy vole tebe zavřít do koncentráku

0/0
9.5.2009 10:02

Bell.Bell

Re: nesmysly

ať se ti to líbí či nelíbí je to fakt.... Já mu neupírám bojovnost platnost při oslabení a vydařenej šampionát, ale jiná liga to prostě je... snad mi nechceš tvrdit, že je to lepší hokejista než Hemský? :))

0/0
9.5.2009 10:19





Najdete na iDNES.cz