Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hokejová Liga mistrů nemá peníze, hrozí jí dokonce krach

Hokejová Liga mistrů se dostává do potíží a je možné, že kvůli nedostatku financí předčasně skončí. Připustil to René Fasel, prezident Mezinárodní hokejové federace, která celý projekt zastřešuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Englaw

Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

Napsat, že hokej nesahá fotbalu ani po paty, to je názor hodný primitiva. Mě vůbec nezajímá, že v Itálii, Španělsku, Anglii a podobných zemích hokej nesledují, případně ho vůbec nehrají. Pro mě jako fanouška je totiž podstatný ten fakt, že hokej je z hlediska divácké atraktivity mnohonásobně záživnější než fotbal. Hokej je rychlá dynamická hra, při které se jako divák nenudím, což se o fotbalu při vší úctě říct nedá. Pokud vezmu jako příklad semefinále letošního ročníku LM mezi BAR a CHL, tak zejména první zápas byl nádherným příkladem absolutní televizní nudy, to bych snad radši hodinu koukal na Nedělní chvilku poezie než na další podobný match. Jakákoliv třetina jakéhokoliv hokejového utkání na letošním MS nabídla víc vzruchu, šancí a zajímavých momentů než 10 zápasů naší Kaprligy. Hokej je krásná hra, kterou ale buzničky z jižních zemí nedokáží ocenit, tam opravdu radši koukají na nagelované válející se simulanty a sledují kvanta zápasů, v nichž si soupeři neohrozí navzájem branku.

0/0
12.5.2009 8:19

Boldrick

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

Ale no tak...  Na okresní hokej se taky nedá koukat a podobný je to s naší fotbalovou čuprtruprkaprligou. Jakýkoliv zápas v Anglii je záživnější než půlka matchů na hokejovym MS.

0/0
12.5.2009 8:26

Englaw

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

Nesouhlas. To je právě nesmyslnej mýtus, fotbal v Anglii je stejně nudnej jako jinde na světě. Jen ta atmosféra tomu dodává na zajímavosti. Kdyby se ty zápasy hrály před 3 tisíci diváky jako u nás, každýmu by to došlo. Už jenom z principu věci, kdy v hokeji přejedu hřiště za pár vteřin je jasný, že ta hra má větší spád a náboj. Ve fotbale se kolikrát skutečně za poločas tým nedostane ke střele na bránu, a to i v Anglii. :-P

0/0
12.5.2009 10:19

m6a6r6a

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

No spis jsi spatne cetl... Tady se pise o tom, ze hokej nesaha fotbalu nikam ve sledovanosti, a to je pravda, at uz se nam to libi nebo ne.

Takze spis je jedno, jestli ty mas radsi hokej a ja treba vodni polo, v popularite se hokej (nejen) fotbalu nemuze vubec rovnat a opravdu se jedna o okrajovy sport pro par zemi.

0/0
12.5.2009 8:51

vavken

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

To je jedno. Ten příspěvek výše to nevyvrací. Ale okrajovým sportem pro pár zemí bych to nenazýval. Že to na rozdíl od fotbalu nehrajou v rozvojových zemích není měřítko.

0/0
12.5.2009 10:48

m6a6r6a

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

Tak mozna nevyvraci, ale kritizuje neco uplne jinyho, nez v tech prispevcih je:

"Napsat, že hokej nesahá fotbalu ani po paty, to je názor hodný primitiva."

Ja bych to okrajovym sportem nazyval. Vycet zemi, kde to (podle me sleduji) je nize. Priste tyden jedu do Spanelska, tak se jich schvalne zeptam, jestli vedi, co je hokej :)

0/0
12.5.2009 11:31

vavken

Re: Vy jste tady objevili Ameriku, pánové

Na to jsem ti rozsáhle odpovídal o stránku zpět. Tak se tam prosím mrkni. R^ Rozhodně se nesnažím popřit zeměpis. A že to třeba v Africe nikdy neviděli a neuvidí neznamená, že by se jim to nelíbilo.

0/0
12.5.2009 11:39

ilolos

hlasování o odchodu Reného z funkce

když odejde tak udělá pro hokej to nejlepší co muže

0/0
12.5.2009 7:59

ilolos

hladování o odchodu Reného z funkce

když odejde tak udělá pro hokej to nejlepší co muže

0/0
12.5.2009 7:58

xmacala

OMG

Kurns hlavne ze se prsili, ze je to na 3 roky dopredu zafinancovane

0/0
12.5.2009 1:55

ahojj

hokej

 Hokej je pekny sport,ktery ale nesaha fotbalu ani po paty Neni celosvetovy.Je popularni jen v par zemich a kdyby se nerozpadl byvaly sov.blok a my se slovakama tak tech zemi moc neni.Napr. skoncene MS v hokeji americany a kanadany absolutne nezajimalo

0/0
12.5.2009 0:27

Bell.Bell

Re: hokej

to máš pravdu. MS je celkem nezajímavé i pro Evropu, natož pro zámoří...

0/0
12.5.2009 7:59

Mempha

A má cikán po srandě

;-D;-D;-D

0/0
12.5.2009 0:26

RBmann

liga mistru - nesmysl

Cela liga mistru je totiz naprosty nesmysl, hokej neni fotbal, kde jeste ke vsemu mate mnohem mensi naklady, o navstevach vubec nemluve.

proste pro zadnej tym neni unosny hrat dve ligy a nebude to nikdo sponzorovat. Jestli se da o necem diskutovat, tak je to nejaka obdoba NHL v Evrope, ale ty tymy budou hrat jen tu jednu soutez. Videl bych to napriklad na nejakem rozsireni rusky kontinentalni ligy nebo spis jeji prestaveni i na dalsi evropsky zeme. Ale to je jedno, hlavni je princip jeden tym jedna liga a turnaje typu liga mistru bych hned pohrbil. Bohate staci turnaje narodnich tymu!

0/0
11.5.2009 19:52

quesh

Re: liga mistru - nesmysl

Blbost, evropská obdoba NHL by byla mnohonásobně dražší než LM. A KHL je především RUSKÁ soutěž, nikoli evropská. O něco takového Rusové ani zájem nemají...

0/0
14.5.2009 21:00

poldi_kladno

PMEZ

Zrušení Ligy mistrů mi vůbec nevadí. Pyramidový systém PMEZ čtyřčlenných skupin v jednom městě by byl fajn.

0/0
11.5.2009 19:48

Angi

Byla by škoda, kdyby to nevyšlo.

U zápasů jsem se dobře bavilR^

0/0
11.5.2009 19:13

jiriiik

Re: Byla by škoda, kdyby to nevyšlo.

Taky doufám že to bude pokračovat.

Nechápu jak tady nějaké paka by chtěly během pár měsíců mít z nového projektu hned sledovanost jako v lize mistrů ve fotbale!?! To se jako nemá dělat NIC??? S takovou by se za deset let i u nás mohl zájem o hokej dostat na úroveň badmintonu - o šíření do "menších" hokejových zemí ani nemluvě

0/0
11.5.2009 21:22

Angi

Re: Byla by škoda, kdyby to nevyšlo.

To je typické, chtěli bychom všechno hned a hotové v ideální podobě. Já se naopak rád budu dívat jak se bude soutěž nadále vyvíjet a získávat si oblibu i sponzory.R^

0/0
11.5.2009 21:42

pudingo

vlastne vubec nevim, proc tomu rikaj LIGA,

vzdyt je to takovej trosku natazenej klubovej turnaj...

0/0
11.5.2009 18:30

kruza_

Re: vlastne vubec nevim, proc tomu rikaj LIGA,

A proč se fotbalovej lize mistrů říká liga víš???

0/0
12.5.2009 8:09

francoa

Sledovanost hokeje ve světě

Hokej sleduje, jak jsem to už psal, skutečně cca 10 zemí. S fotbalem se to nedá vůbec srovnat. Jak sám velký René přiznal, tak letošní MS v hokeji dle jejich průzkumů sleduje cca 800tis diváků a to je opravdu málo. V USA a v Kanadě teď probíhá Stanley Cup 09 a to je i důvod, proč je v těchto končinách MS jen okrajová záležitost. Právě probíhá Giro d´Itália se sledovaností cca 1,5 miliardy a cca 1mil u trati. Finále ligy mistrů loni sledovalo téměř 800mil diváků. Tato čísla se nedají z hokejem vůbec rovnat. Mám hokej rád, ale skutečnost je taková, jaká je.

0/0
11.5.2009 18:08

francoa

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Ještě poznámka - fotbal - myslím ten špičkový, ne náš - si na sebe již dokáže vydělat, což se u hokeje asi dlouho nepovede.

0/0
11.5.2009 18:13

Webster_68

Re: Sledovanost hokeje ve světě

800 tisíc?? Neznám správná čísla, ale co se týče tv přenosů, tak mi to nesedí...

0/0
11.5.2009 18:44

wildge

Re: Sledovanost hokeje ve světě

800 tisic na Slovensku, par milionu v Cesku.

0/0
11.5.2009 18:59

francoa

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Pár milionů v Česku? Je nás 10,5mil , cca 4,5mil domácností a u nás v baráku - 24 bytů na hokej koukáme tak 3-4. Nejvíce sledují hokej chlapi 30-50let,  mladý dnes zajímají jiný sporty.

0/0
11.5.2009 20:59

vithek

Re: Sledovanost hokeje ve světě

S myšlenkou souhlasím, ale ta sledovanost MS je úplně jinde - ta čísla jsou ve skutečnosti solidní !

0/0
11.5.2009 19:14

francoa

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Těch 800tis říkaf Fasel v rozhovoru z našimi komentátory - leda by byl blbej překlad. Ostatní čísla jsou z průzkumů EUROSPORTU. Taky bych řekl že to bude cca 8mil na hokej.

0/0
11.5.2009 20:56

jiriiik

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Správně je 800 miliónů diváků (odhad) - ale to je celková sledovanost všech zápasů ve všech zemích. Pochopitelně největší byla na finálový zápas - tady data ještě zdaleka nejsou konečná, vypadá to kolem 50 mil. lidiček na světě.

U nás byla sledovanost od prvního našeho zápasu s Dány 9,3% = skoro mil., pak to různě kolísalo a se švédy byla cca 1,8 mil. Pochopitelně zápasy kde naši nehráli jsme tolik nesledovali - např. USA-Lotyšsko vidělo "jen" 2,3% čechů. Dotazy? :-)

0/0
11.5.2009 22:10

francoa

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Souhlas. Stejně je to proti ostatním sportům jako cyklistika, fotbal, F 1 a moto GP malej sport.

0/0
12.5.2009 0:12

ilolos

Re: Sledovanost hokeje ve světě

ne blbej je Rene a ten až od hokeje odejde tak mu jedině prospěje viz názor o 2 letém ciklu MS

0/0
12.5.2009 7:55

Tom Hagen

Re: Sledovanost hokeje ve světě

Nechápu, jak se někdo může koukat na Giro d´Italia. Plno feťáků a ukrutná nuda. Snad jedině kvůli pěkné krajině.

0/0
14.5.2009 14:12

molekulární veverka

!

Prestige tahle soutěž nikdy neměla!!! Jinak by ji nemohli vyhrát Švýcaři, kteří potom na mezinárodní úrovni vyhořeli! Stačí, že severské teamy nastupovaly s juniory etc.Rv Dokud se do ní nebude lít tolik peněz, aby to bylo pro teamy hódně výhodné ji hrát (tak jako fotbal) nebude to stát za nic!

0/0
11.5.2009 18:07

hu_go

Re: !

Možná by se to chtělo podívat na soupisku těch Švýcarů, a pak zjistíte, že vítěze LM táhli hlavně jiní hráči než Švýcaři.

To bych taky mohl napsat, že fotbalová LM  nemá prestige, protože jí ovládají anglické týmy. A přitom Anglie na MS nebo ME vždycky vyhoří, pokud se tam vůbec dostane.

0/0
11.5.2009 18:14

vithek

Re: !

naprostý souhlas

0/0
11.5.2009 19:12

popl1

Re: !

souhlas

R^R^R^

0/0
11.5.2009 22:42

vavken

Re: !

Tak ty tomu rozumíš, jen co je pravda. Radši ze sebe nedělej Stoupu, ano ?

0/0
12.5.2009 10:54

harry_s

to se dalo čekat

oproti fotbalové LM nebo basketové Eurolize by to byl vždy chudý příbuzný

0/0
11.5.2009 17:53

Buster

To je spiknutí proti

CSKA Karlovy Vary.

0/0
11.5.2009 17:33

Martin HSJ

Muhehehe

;-D

0/0
11.5.2009 16:44

pamesa

To bylo keců

jak se to vyrovná i jinym sportům ale bohužel tento okrajový sport( i když u  nás je to rodinné zlato) nikoho nezajima a ajko produkt je to absolutně nulový

0/0
11.5.2009 16:39

ghurtik

Re: To bylo keců

Mno s tim bych asi nesouhlasil. Ta soutez se mi moc libila, libivy hokej, hezke dresy hracu. Kdyby tak ted mela treba uz 10 let tradici, tak by se sponzori jen hrnuli.

0/0
11.5.2009 16:51

fearofthe

Re: To bylo keců

ale přesto je tento sport okrajový a kromě 7-8 národů nikoho pořádně nezajímá ..

0/0
11.5.2009 17:24

nekdo

Re: To bylo keců

a co bys tak chtel? aby se do hokejove LM hrnuli sponzori z jizni ameriky nebo afriky?

evropu a severni ameriku hokej zajima... a to je myslim dost na to aby se pokryly naklady na jeji provoz sponzorskymi a partnerskymi prispevky...

0/0
11.5.2009 17:52

Martin HSJ

Re: To bylo keců

A které evr. státy zajímá hokej ? Z ekonomicky silných se dá mluvit jen o německu a i tam je na tom hokej se sledovaností jako x dalších kolektivních sportů (volejbal, basket) a třeba taková házená je tam daleko sledovanější, o fotbalu nemluvě.

0/0
11.5.2009 18:21

celluk

Re: To bylo keců

Naprostý souhlas R^

0/0
11.5.2009 21:51

ventas

Re: To bylo keců

Naprostý souhlas. Jen blázen může napsat, že Evropu hokej zajímá ... zkusím málý test: Anglie? Francie? Španělsko? Itálie? ok, tak ty velké státy tedy ne. Zkusme menší: Polsko? Holandsko? Ukraina.. pozor, ta ano. Rumunsko? Hmmm taky nula jak se tak dívám. Dobře tak zkusme menší státy: Rakousko? Maďarsko? Bulharsko? Řecko? Belgie? Irsko? Portugalsko? lol to vypadá, že v Evropě to nikdo nesleduje... ale naděje umírá poslední: Česko, Slovensko, Švédsko, Finsko, Lotyšsko, Bělorusko, doře beru i Švýcarsko tedy dohromady to není ani tolik co má obyvatel Polsko. K tomu připočtěte Rusko, Kanadu a hrstku v USA. A máte potencionální sledovanost rovnou takovému cca Basebalu. Kaj se hokej hrabe na molochy jako je Basket, Volejbal, Rugby ... no a FOTBAL to je vesmírná kategorie. To jen u nás si někteří myslí co že to sme za borci. Mno jo kolovou sme taky rubali jak ďas. To je stejný případ :)

0/0
11.5.2009 21:59

db2002

Re: To bylo keců

kolik zemi hraje spickove rugby? odborníku

0/0
12.5.2009 8:36

m6a6r6a

Re: To bylo keců

Tak odhadovat pocet zemi, ktere hraji spickove rugby bych si netroufal, ale Mistrovstvi sveta v rugby je 3.nejsledovanejsi sportovni udalosti (po fotbalu a letni olympiade).

Ventas ma pravdu...

0/0
12.5.2009 8:56

db2002

Re: To bylo keců

ale ze ho hraje spickove cca 8 zemi, vesmes satelity Velke Britanie, kdy Velka Britanie z toho ma 3 tymy (Anglie, Skotsko a Wales), pak uz jen Irsko, JAR, Novy Zeland, Australie, Francie, Argentina a solidne hraje jeste Italie a Fiji. Uplne to same jako hokej. Sozdil je jediny, ze lidi kteri nikdy nevideli ani vlocku nebo max v TV, tak asi nebudou sledovat hokej na lede. Jinak je rugby naprosto super sport (hokej na trave :)

0/0
12.5.2009 9:04





Najdete na iDNES.cz