Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsme ve druhém sledu. A spíše se tam jen držíme, říká Hosták o českém hokeji

Proč čeští hokejisté znovu skončili jen ve čtvrtfinále? Proč už dva roky na mistrovství světa neporazili žádný ze špičkových týmů? "Potvrdilo se, že jsme mužstvo druhého sledu," říká hokejový expert Martin Hosták, spolukomentátor České televize při mistrovství světa ve Švýcarsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marv83

Už jsem to jednou říkal

Ho-no jsme ve druhém sledu, rozhodující faktor pro nás byly přesilovky, respektive nechuť chodit před bránu, snad kromě Čajánka... v rohu gol neumotáš, ani kdyby ses na helmu postavil.

0/0
16.5.2009 11:05

freak3

...

 A co se divíte? Generace hokejistů, kteří začínali v době, kdy záleželo hlavně na tom, jak kdo hraje, je pryč.

 Momentálně je z hokeje zábava pro děti rodičů, co si to prostě můžou dovolit, takže ta kvalita tam rozhodně nemůže být taková jako kdysi.

0/0
14.5.2009 11:06

osvetitel

Ale prdlacky jste ve druhem sledu!!

Stacilo trochu pokakanyho stesticka a mohli jste hrat o placky!! Krome US tymu ktery me prekvapil svou rychlosti kdyz "slapal," me prekvapili akorat Rusove svoji  silovou hrou ,a bylo opravdu vzlastni koukat jak Canadu porazili jejim stylem.Mezi Cechy  a ostatnima v "prvnim sledu", nebyl zadny podstatny rozdil krome tech nevyuzitych presilovek!!  Problem je akorat to,ze ty starsi hrace zatim nemaji Cesi kym nahradit,soude podle ceskych junioru.

0/0
14.5.2009 2:29

Howard

Re: Ale prdlacky jste ve druhem sledu!!

Naprosty souhlas, vidim to stejne!

Ono mam rad "fandy", kteri kdyz se vyhraje treba i katastrofalni hrou (viz Recko na ME nebo nas mistrovsky titul 2001), tak jdou na Staromak a vsude krici, jak "jsme" nejlepsi na svete. A kdyz se pak nedari, i kdyz hra je hezci, tak vidi vsechno cerne a pro hrace nemaji dobreho slova, i kdyz ti nechali na lede prvni posledni, jen se holt vse nedarilo, jak bylo chteno...

Jedina chyba ceskeho hokeje v soucasnosti je prace s mladezi a to se projevi az za par let, zatim mame dost skvelych hracu...

0/0
14.5.2009 9:37

Seb Loeb

xyz

http://marmange.blog.idnes.cz/c/83148/Ujel-ceskemu-hokeji-definitivne-vlak.html

0/0
14.5.2009 1:25

shakar

Vy dementi

co tady vychvalujete Zárubu. Posloucháte ho vůbec. Ten pro samý vymýšlení originálních výrazů a slovních spojení už zapomněl mluvit česky. A ty jeho naprosto nerelevantní kecy o statistikách, to mu snad ani nemůžete žrát......To by mě zajímalo co na něm vidíte....Zlatej Vichnar, ten si na nic nehrál...

0/0
13.5.2009 23:10

Mempha

Re: Vy dementi

Nj, jenže ten mele jak koza před smrtí ;-D 

0/0
13.5.2009 23:17

Mempha

A k tomu ještě blbej trenér, tak co chceme.

:-©

0/0
13.5.2009 22:56

francoa

Zatím se tam držíme

ale jak dlouho?:-/ Sýkora Pochopil, a utíká od mládeže - 20 a 18 mílovými kroky do Ruska. Jsem zvědav, který blázen to veme po něm, když je jasné, že ročníky starší než 1995 jsou fakticky v (Y). Repre trenéři mládeže budou muset polknou hodně hořká sousta, než se něco zlepší. Pokud ale nezačnou kluby makat na mladejch, tak se nic nezmění. Na svaz ale nespoléhejme, te je rád, že je rád a starý struktury mají každého 15.tého výplatu za nic.

0/0
13.5.2009 22:25

rybizek

Re: Zatím se tam držíme

ceskej hokejovej svaz a potazmo ceskej hokej patri CHAROUZOVI. Cesti rodice, kteri se rozhodnou dat nebo se uz rozhodli dat sve deti na hokej, pka maji momentalne jedinou moznost. Hledat a spesne najit TRENERA ne klub, ale kvalitniho nezavisleho trenera, zaplatit ho a jeste musi mit stesti na kolektiv. Musi byt ochotni proto udelat maximum, treba dojizdet nekam do provincniho mestecka za ledovou plochou, kde jim dotycny trener poskytne to, co jejich deti potrebuji. Staci to vydrzet do 15 let veku a pak je dat pryc z Ceska.

0/0
14.5.2009 5:53

rybizek

Re: Zatím se tam držíme

do 15 let je to o HČJ, rozvoji schopnosti, utvareni dynamickych stereotypu.....vice mene nepotrebujes zadnej klub, svaz, zadny parazity, vychccaance, zmetky co se chteji prizivovat a a kvuli cekse zavisti, zlobe a skodolibost ti hazet klacky pod nohy.

0/0
14.5.2009 5:56

hanys66

To je furt dokola

pořád se tu mele ,že nám chybělo trochu štěstíčka, tak ty kecy už mě berou.;-D

0/0
13.5.2009 22:06

Howard

Zadna tragedie

Mnoo nevidel bych to vubec tak tragicky. Predesle dva rocniky jsme hrali blbe a jeste jsme k tomu ani neudelali vysledek, ale letos se mi hra nasich opravdu libila. A chybely ji jen dve veci - sehranejsi presilovky a trocha stesti pri zakoncovani.

Vzdyt napr. jake haluzove goly davali Rusaci v celem turnaji a s kym vsim meli problemy. A Kanadani oproti nam taky promenovali, co slo i neslo.

Holt hokej je hra a kdyz je muzstvo v laufu, tak se vse dari a naopak. A my uz ke konci byli nervozni, coz ovsem neznamena, ze vsechny soupere, se kterymi jsme hrali, jsme v peti na pet neprehravali. A to je dobre. A golove vycisleni hry pak zakonite prijde, kdyz ne tentokrat, tak priste.

Co nam jeste trochu chybi je svetovy golman, jakeho meli Kanadani, Svedi a vlastne i Rusaci. Stepanek je zatim jen dobrym prislibem pro budoucnost.

Zkratka zadna hruza, hokej je hra a my ji predvadeli krasnou, utocnou a kombinacni, i kdyz nas nekdy zbytecne zastavovali nejslabsi ucastnici MS, teda rozhodci! Howgh

0/0
13.5.2009 20:22

seabow

Re: Zadna tragedie

Tak tys viděl úplně jiné MS ;-D

0/0
13.5.2009 21:26

hanys66

Re: Zadna tragedie

Dělat si z nás kozy takhle z večera ...že se nestydíš !

0/0
13.5.2009 22:02

Emannn

Re: Zadna tragedie

Tak to je teda dobry napad: my mame porad smulu (nemame to "stesti") a nedavame goly. Nasi souperi naopak maji trvale stesti a davaji nam ("vesmes lacine") goly. Ja to vidim jinak: napr Kanada nam dala gol kdykoli se ji zachtelo.

Nekdo to vidi jako lacine/stastne goly, ja to vidim jako jasnou dominanci nad nami.

Je konec koncu stary znamy fakt: stesti preje lepsimu. Co? Navic: hokej se hraje na goly, ne na jakousi "prevahu".

0/0
14.5.2009 6:35

Howard

Re: Zadna tragedie

Ale houby, porad smulu nemame - pred timto MS jsme 3 roky hrali spatne a i nas posledni mistrovsky titul byl vice zalezitosti stesti nez skvele hry.

Ovsem na tomto mistrovstvi jsme predvadenou hrou mohli porazit kohokoliv a v zapasech jsme vetsinou dominovali, jenom jsme holt meli streleckou smulu + spatne presilovky, kterych se navic hralo nevidane moc.

Jasne ze hokej se hraje na goly, ovsem kdo by se chtel divat, jak oba mancafty jen zavile brani a cekaji na nejakou tu presilovku nebo brejk (viz Belorusko, ktere malem porazilo Rusaky - chybelo jim hodne malo).

By me zajimalo, kolik z vas "mudrcu" hokej opravdu hralo (nebo nejaky jiny kolektivni sport), ze nevite, ze ten samy tym muze na jednom turnaji skoncit v zakladni skupine a dalsi turnaj vyhrat (viz Slovaci - nebo za 7 let od titulu z 2002 zapomneli dle vas hrat hokej?)

A divim se, ze Hostak vidi nas tym nyni o tolik kriticteji, i kdyz pri komentovani to "tak cerne" nebylo. V top-hokeji rozhoduji malickosti a nam stacilo malo...

0/0
14.5.2009 9:19

Bell.Bell

Hostáku,

olympiáda není od toho aby se tam výhledově budovalo mužstvo, to je vrcholnej turnaj jednou za 4 roky, to se může výhledově budouvat možná na MS, ale na olympiádě mají bejt nejlepší a když je třeba 40 -ti letej hokejista lepší než 25 rozhodně upřednosttnit 40 :)

0/0
13.5.2009 19:57

kevinbb

Podle me,

mame stale vyborne hokejisty kteri se mohou postavit a hrat kdekoliv a ne jen v druhe roli.Ale je pravda,ze nam chybi mladez a ze by se do toho melo investovat o hodne vic,protoze tam je budoucnost naseho hokeje.

Souhlasim s temi kteri rikaji,ze na mistrovstvi byli nejlepsi hokejiste ktere trener Ruzicka mohl nasadit i kdyz nam chybeli zkuseni obranci. Ale takovi jako Blatak a Polak ukazali,ze stale mame kde brat.

Ale co nam chybelo tak to byla sehranost,hraci hrali prilis individualne a nepresne a tim se hodne unavovali.Hralo se prilis do rohu a u mantinelu, nahravky prilis staticke bez napaditeho pohybu,hraci se tezko cetli a kdyz,tak to bylo prilis citelne i pro soupere vcetne strel na branku.

Podle me bylo prilis malo casu aby se hraci sehrali a mohli hrat i "poslepu"! Ale ty zbytecne nahravky v rozich jsou nasi slabinou uz hodne davno.Pokud by nam tohle v mezinarodnich zapasech nechybelo,tak by jsme bez potizi mohli konkurovat jakemukoliv souperi bez ohledu na rozmery hriste.

0/0
13.5.2009 18:12

hanys66

Re: Podle me,

Jiní jako měli času víc? 8-o

0/0
13.5.2009 22:05

Smil

nedělal bych z toho vědu

Jen si vemte extraligu, jasně první tým skončí sezonu, ještě o nekoho posílí a v příští sezoně hraje o záchranu! Hokej je pěkná hra, řekl bych že na MS chybělo malinko štěstíčka.

0/0
13.5.2009 16:38

pepan53

JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

diskuse a jak vidno je tu TV odborníků, že se až divím proč už v té TV dávno nejsou, názor, že ten a ten je takovej či onakej snesu, ale nadávky už ne čili vy vypatlanci co nadáváte Hostákovi i Zárubovi Poulíčka na vás, jděte tam kam patříte, do hajz-lu !

0/0
13.5.2009 14:37

newpirate

Re: JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

sis promočil plínu teďko ne?;-D;-D;-D

0/0
13.5.2009 14:41

pepan53

Re: JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

jděte tam kam patříte, do hajz-lu !

0/0
13.5.2009 15:01

newpirate

Re: JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

Takže promočil ;-D;-D;-D

0/0
13.5.2009 15:08

Kleki Petra

Re: JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

Chlape, ty jseš vtipnej, jak vagón bláta.

0/0
13.5.2009 16:05

newpirate

Re: JEN TAK SEM PROBĚHL PRVNÍ STRÁNKU

No a ty seš zase čuně :-P

0/0
13.5.2009 16:08

Hrabě Hubert von Cimburačka

Hosták

Hosták má jistě pravdu, jen mě mrzí, že stejně nemilosrdný a upřímný není při komentování ELH, kde se odmítá vyjádřit k jasným přehmatům rozhodčích, neskutečného chování některých hráčů, funkcionářů či trenérů a at se na mě nezlobí, komentuje silně pro pražsky a hlavně proslávisticky.

0/0
13.5.2009 14:34

TarasBulba

Re: Hosták

Právě že při všech přenosech a to nejen z extraligy všichni věnujou až moc času analýzám každýho fouknutí-nefouknutí a prdnutí sudích. Většinou jsou to navíc silně subjektivní soudy, které by člověk znalý problematiky vůbec neměl vypouštět z huby. Přestávkové porovnávání pískaných a nepískaných faulů na letošním MS bylo vrcholně trapné a ostudné.

0/0
13.5.2009 14:56

usual suspect

Re: Hosták

Omyl synku,"vrcholně trapné a ostudné"bylo právě pískání rozhodčích na tomto MS,kde udělali z tvrdého kontaktního sportu bezkontaktní frašku...howg

0/0
13.5.2009 21:23

TarasBulba

Má pravdu, předsedo

Ale ani od něho jsem to tak nějak neslyšel při těch přenosech z mistrovství.

0/0
13.5.2009 14:32

LechTP

Re: Má pravdu, předsedo

Moje řeč! Je to alibista. Schválně jsem přečet celej článek ale nějak nevidím soulad s tím, co komentoval v tv při MS. Holt, koho chleba jíš..Rv

0/0
13.5.2009 16:54

newpirate

Jsme ve druhém sledu. A spíše se tam jen držíme, říká Hosták

No já nechci remcat ale to co řekl Hosták si myslí většina lidí co sleduje hokej včetně mě. Takže sme všichni odborníci, třikrát hurá ;-DR^

0/0
13.5.2009 14:17

BedlamW

hmm

Zajimalo by mne, jestli Hostak mluvi o prvnim a druhem sledu z pohledu MS a nebo nejlepsi vybery co hrajou na OH. Mozna to ani Hostak nevi.....;-D Pokud jde o druhorade turnaje zvane MS, tak souhlasim ze Kanada a Rusi jsou prvni sled. Ale pokud budeme mluvit o OH, tak bych tam pridal do toho prvniho sledu jeste Svedy a USA. Jen se podivejte, kolik jeste spickovych hracu ze Svedska hraje v paly off! To je az neskutecne! A ze amici postavi skvely tym pro MS, ktery klidne muze porazit kohokoliv na svete? To je jasne jako facka. My, Finove a Slovaci jsme  az daleko za temi 4 tymy.

0/0
13.5.2009 14:11

BedlamW

Re: hmm

amici postavi spickovy tym pro OH...ne pro MS, to maji na haku.

0/0
13.5.2009 14:12

mazlikuzlik

Re: hmm

Kostra jejich týmu pro OH hrála na MS.

0/0
13.5.2009 14:13

seabow

Re: hmm

To sotva

0/0
13.5.2009 14:26

mazlikuzlik

Re: hmm

Vyjádření jejich reprezentace. Staví mladý tým a základ hrál na MS.

0/0
13.5.2009 14:33

seabow

Re: hmm

No mladý tým to bude bezpochyby, ale z MS tam bude jen pár, úplně jiní gólmani, obrana - Johnson, Rafalski, Martin, Whitney, Corvo...

útok - Parise, Kane, Kessel, Kesler, Booth, Langenbrunner, Pominville, Stastny, ze starších možná Drury a Gomez atd. Tihle všichni mají větší šanci si zahrát na OH než většina na letošních MS a to jsem ještě určitě někoho vynechal...

0/0
13.5.2009 14:52

mazlikuzlik

Re: hmm

Tak Kessel je v podstatě taky mladík a na MS si už také zahrál a z toho letošního jich takových 5 pojede. Např. Sutter to má víc než jisté.

0/0
13.5.2009 15:05

seabow

Re: hmm

No mladí jsou skoro všichni a na MS jich taky hrálo víc, ale šlo o to letošní, ne? Těch cca 5 by odpovídalo, ale to určitě není páteř... btw. mnohem víc se ta olympijská sestava asi bude podobat té z loňského MS.

Z letoška pravděpodobně Brown a Sutter, šanci mají J. Johnson, Pavelski O'Sullivan, Stafford, Backes (když přestane dělat stupidní fauly)...

0/0
13.5.2009 17:21

magnus79

Re: hmm

Jeste Okposo.

0/0
13.5.2009 17:38

seabow

Re: hmm

Těžko říct, musel by mít skvělou sezónu, mají dost lepších křídel...

0/0
13.5.2009 18:10

seabow

Re: hmm

Na OH bude mít každý tým, který je schopen porazit kohokoliv...

0/0
13.5.2009 14:26

mazlikuzlik

Nejste trochu rozmazlení?

Některým už nevoní ani Záruba a z Hostáka (nejlepšího spolukomentátora-bývalého hráče) děláte trubku.

Nebyl to super hráč, ale narozdíl od většiny z vás se do reprezentace dostal. Komu z vás se to povedlo? Jak potom můžete zhodnotit, že hokeji nerozumí?....Koho byste si na komentátorském stanovišti představovali?

To co říká v článku je zkrátka pravda...a hotovo. Hlavně přímočarost, důraz, tlak, okamžitá prudká střela, boj v brankovišti, rychlost...... Jen slěpý si toho nemohl nevšimnout.

0/0
13.5.2009 14:01

pepan53

Re: Nejste trochu rozmazlení?

já bych ještě přidal, vytrácí se technika s holí, nastřelené puky, které nám nejsou vlastní nikdo nedojíždí, a hlavně úplně se vytrácí hokej, je to jen hurá za pukem, bez myšlení, bez srdce, to vše nám bylo vlastní, ale horší je to, že to není záležitost tohoto roku, ale takhle se plácáme už několik let, za poplácávání hokejových mocných jak jsou dobří

0/0
13.5.2009 14:30

Mempha

Re: Nejste trochu rozmazlení?

že byl hráč ještě neznamená, že je odborník na hokej, což dokázal letos na střídačce Chrudimi

0/0
13.5.2009 23:02

jeyjey.

prechod do utoku

no tak prechod do utoku 3 na 2 atd. byl opravdu zalostny;-( bud to dosudlaji nekde do rohu,nebo to zabkou poslou na golmana..:-/  takze trenovat trenovat precisleni;-€

0/0
13.5.2009 14:00

mazlikuzlik

Re: prechod do utoku

Ty naše "chytré" žabky jsou už zkrátka o ničem. Obrana si tohle snadno pokryje. Divím se, že třeba takový Plekanec, tímhle stylem může hrát...ale podle jeho výkonů v poslední době mám obavu, že i pro něj vrcholový hokej možná končí.

0/0
13.5.2009 14:02

zazdivka

no je to pravda

vzdyt tyhle veci vypichli i ostatni odbornici co MS analyzovali tzn. tlak na branu , prechod do utoku , nasazeni , a chut jit do brankoviste . Myslim , ze jen zaslepenym to nedochazi a taky je fakt co jsme za poslednich x let dokazali a koho jsme z elitni ctyrky dokazali porazit .

takze z hrusky dolu a makat makat makat

0/0
13.5.2009 13:45





Najdete na iDNES.cz