Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chicago napotřetí zdolalo Detroit, Havlát po tvrdém střetu nedohrál

Hokejisté Chicaga jsou zpět ve hře o postup do finále Stanley Cupu. Po dvou porážkách z ledu Detroitu si v domácí aréně United Center připsali výhru 4:3 z prodloužení a snížili na 1:2 na zápasy. Blackhawks, kteří po likvidačním bodyčku Niklase Kronwalla přišli o forvarda Martina Havláta, si vypracovali vedení 3:0. Red Wings však dokázali srovnat, v prodloužení ale svou druhou trefou rozhodl Patrick Sharp.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Washington Irving

2 možnosti

Je to těžké - ten bránící hráč měl tak asi desetinu vteřiny na rozmyšlení - trefit ho, nebo ho nechat jet, i když viděl, že má Havlát oči bůhvíkde a že o něm vůbec neví.. Kdyby ho nechal jet, byl by Havlát za hvězdu, jakou super kličku udělal, psalo by se o jeho skvělém periferním vidění.Takže se rozhodl pro hit.  Ono se totiž hraje o Stanley Cup. Ale je pravda, že mi zatrnulo, to zase ne že ne!

0/0
24.5.2009 0:03

jeyjey.

chna chna

to se mi libi,jak vetsina beci,jak hraje ovce zakerne;-(;-( a kdyz to udela nebo jeste horsi faul hrac jejich tymu,tak je to vlastne ciste telo...;-DR^

0/0
23.5.2009 17:31

Mario 66

Jelikoz sem nevidel prvni zapas

DET-ANA celej, jen nejaky ukazky vceten ty vcerejsi, co ukazovali, jak se divaji fans DET na to, jak byl sestrelenej Hudler? Cisty, necisty, likvidacni, v pohode, loket ci rameno ci jak?

0/0
23.5.2009 13:19

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Jelikoz sem nevidel prvni zapas

Jen tak mimochodem Ducks už mají (zaslouženou) dovolenou :-P

Série s Anaheimem byla ze strany Ducks zákeřnější...:-©

0/0
23.5.2009 13:23

Mario 66

Re: Jelikoz sem nevidel prvni zapas

Nechápu reakci na můj příspěvek, když na něj není odpověď. Na zákeřnost či dovolenou ANA jsem se neptal:-/

0/0
23.5.2009 13:30

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Jelikoz sem nevidel prvni zapas

Jinak na níže uvedeném odkazu jde občas dohledat celá utkání a rovněž tam běží ON-LINE živě přenosy z NHL !!!!!!!

R^

http://www.ustream.tv/discovery/channel/sports-hockey

R^

0/0
23.5.2009 13:27

flames828

Re: Jelikoz sem nevidel prvni zapas

Likvidační vysloveně nebyl. Byl to klasický útok na subtilního hráče v duchu hry Anaheimu, tak jak ten tým ostatně vždy hrál (je to taková Plzeň v NHL). Člověk si na to musí zvyknout. Zákroky, které dříve přechodil Yzerman byly mnohem zákeřnější a tvrdší.

0/0
23.5.2009 14:45

..*.. Mc Donald ..*..

Z jiného soudku...

.... proč je fotka hráčů Chicaga u článku z jiného (venkovního) utkání ?8-o = bílé dresy.... :-/

0/0
23.5.2009 12:41

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Z jiného soudku...

ááááá I-dnes reaguje on-line 8-o Už je tam fotka v červených dresech R^;-D

0/0
23.5.2009 13:14

Marok

Loket neloket

Možná to bylo ramenem, ale zákrok na hlavu soupeře, který nemá puk pod kontrolou, se musí pískat na celém světe stejně...Být to na nějakou hvězdičku Red Wings, tak férově přiznám, že takové zákroky do sportu nepatří...Lopaty, co tady tvrdí, že se to nemělo pískat vůbec - tomu bych se mohl jen smát...:-© Čistý hit by to byl, kdyby jel s pukem a čuměl do ledu jak tele, ale to by asi Havlát nedělal a tohle byl samozřejmě jiný případ, když přebíral přihrávku a puku se ani nedotkl...To umí každá nula zprasit někoho, když to ten druhý nečeká...

0/0
23.5.2009 12:28

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Loket neloket

Je jasné že fans Hawks se budou čertit

a

že fan Red Wings budou objahovat čistý hit.

Byl to ostrý zákrok, který ke hře hokej patří, ale hit jako takový patří spíše k těm do učebnic, ve stylu, tak panáčkové, takhle nemůžete na ledě hrát s hlavou dolů, protože pak vás někdo může čistě sestřelit...

P.S. Jinak kterou pak HVĚZDIČKU Detroitu máš na mysli ? Ty co mají 1 - 4 Stanley Cupové prsteny na ruce ;-D?

0/0
23.5.2009 12:32

Marok

Re: Loket neloket

Ne tak trochu mě to rozčílilo šéfe, o tom žádná...Jinak k hráčům Detroidu respekt, mají velice kvalitní tým a dost možná bude prsten další. Nicméně ja budu věřit, že ne :-) Let´s go Hawks!

0/0
23.5.2009 12:43

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Loket neloket

ANO RESPEKT  R^!

Já jako fanoušek Detroitu respektuji rozhořčení fanoušků Chicaga, jsem si vědom, že pokud by situace nastala obráceně, rozčiloval bych se taky.

LET´S GO DETROIT, LET´S GO RED WINGS R^ V R^

0/0
23.5.2009 12:46

flames828

Re: Loket neloket

Ve vší úctě k jinak fajn názoru dodám, že Havlát samozřejmě puk hrál a hit byl na místě. To že se jej nedotkl, to je jiná věc, to snad v nhl v té rychlosti se má posuzovat jestli se skutečně dotkl, nebo nedotkl puku?

0/0
23.5.2009 12:56

gon

Re: Loket neloket

Hokejista, který nečeká, že ho bude soupeř jakkoliv chtít obrat o puk, či jenom bránit, to musí být doopravdy NULA...JINAK KRÁSNÝ HIT...každý žáček by měl vědět, že tak, jako přebírá puk ten ufňukánek, je hloupost...přitom viděl dobře, kdo se řítí

0/0
23.5.2009 17:11

Wottan

no je vidět

že nejen rozhodčí v extralize se řídí jednoduchým pravidlem - zůstane-li hráč po zákroku na ledě, vylučuj, ustojí-li zákrok, hraje se dál, to platí v podstatě na cokoli

0/0
23.5.2009 12:23

..*.. Mc Donald ..*..

Američtí komentátoři v přestávce...

... poměrně detailně rozebírali ten hit na Havláta.

Byť komentátoři spíše fandili (logicky) domácím, výsledek byl poměrně jednoznačný !

1) Jednalo se o čistý hit, žádný loket - prostě strom jako poleno, Havlát baletil s pukem a hlavou dolů, nesledoval okolí = to se učí v žácích, že se takhle nemůže hrát.....!!!!

2) Zcela nesmyslné vyloučení (které podstatně ovlivnilo první třetinu) Kronwalla 5+do konce

3) Pokud chtěli rozhodčí vylučovat, tak max. 2 minuty, ale zároveň měl jít sedět hráč Chicaga #33, který okamžitě přijel Havláta mstít...

0/0
23.5.2009 12:10

Mario 66

Re: Američtí komentátoři v přestávce...

Nemám pocit, že šlo o čistej hit bez lokte. Byl tam docela dobře vidět a jestli se nepletu, ukazoval rozhodčí něco o hlavě. Navíc nebyl Havlát v držení puku.

Co se týká vyloučení numera 33, tak to sestalo

0/0
23.5.2009 13:04

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Američtí komentátoři v přestávce...

Ne tak docela, hráč Chicaga D. Byfuglien šel sice sedět, ale za strkanici s Franzénem... Takže vlastně upozorňuješ na to, že měl dostat 2+2 minuty, že ? ;-D

0/0
23.5.2009 13:10

Mario 66

Re: Američtí komentátoři v přestávce...

Upozorňuju na nepřesný slova v předešlým příspěvkuR^ S tím, že měl jíst sedět na 2+2 souhlasim. I když ve srovnání s tvojí argumentací bych měl snad použít tu, že takovejch najetí do hráče je v každým zápase 10-20, takže vlastně ok:-)

0/0
23.5.2009 13:13

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Američtí komentátoři v přestávce...

Stejně tak i i já upozorňuju na nepřesný slova v tvém předešlém příspěvku;-D

Ano - takovejch najetí do hráče je v každým zápase 10-20, takže i hit Kronwala vlastně byl ok, R^ jenom Havlát zapomněl sledovat hru a věnoval se svým baletním krokům... Jenže jedno je určitě pozitivní, už si to bude pamatovat, že takhle hlavou dolů Havlát hrát nemůže ;-D

0/0
23.5.2009 13:20

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Otázka spíš zní...

...potřebuje hokej, aby se tam přizabíjeli hráči, kteří nejsou v držení puku?

0/0
23.5.2009 11:42

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Otázka spíš zní...

Dle tvojí rétoriky je to spíš

OTÁZKA ZNÍ

... bude se hrát hokej, nebo šachy ? ;-D

0/0
23.5.2009 12:23

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Re: Otázka spíš zní...

Ne, otázka zní, jestli hokej nebo wrestling

0/0
23.5.2009 14:01

BedlamW

hmm

Ja jsem zadny loket v obliceji nevidel! Byl to normalni cisty bodycek, ale dal bych mu 2 minuty, protoze havlat nemel pod kontrolou puk. Byla to Havlatova chyba, ze nevidel toho Sveda prijizdet a cumel do ledu a navic mel hlavu dost nizko. . To se u mantinelu nedela. Takovych bodycku je v zapase vetsinou vice a kdyz to cekas, tak maximalne spadnes. Ja vim, byl to Havlat a tak tady lide sili....

0/0
23.5.2009 11:37

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Re: hmm

Zejtra budou brečet fans Detroitu, že si někdo z Chicaga našel a podal Kronwalla, Franzéna, Holmstroma...

0/0
23.5.2009 11:41

..*.. Mc Donald ..*..

Re: hmm

No ani o jednoho z výše jmenovaných hráčů Red Wings nemusíme mít strach, oni se o sebe umí postarat :-P R^

0/0
23.5.2009 12:04

Onana

Re: hmm

Tak já se zasměju, až někoho z nich povezou na ARO....:-)

0/0
24.5.2009 4:57

david.ledvinka

xxx

nečumíš - zaplatíš - přesně tak to bylo. Čistej strom. Škoda, že to bylo na Havláta....

0/0
23.5.2009 11:36

..*.. Mc Donald ..*..

Re: xxx

Ano, svým způsobem škoda, Havlát je dobrej, byť křehkej player...

Ale že ho Kronwall čistě vypnul, jako přes čudlík ON/OFF :-P

0/0
23.5.2009 12:12

kaapaa

Jasnej loket

..zápas jsem taky viděl, jasnej likvidační faul, Kronwall na puk z vysoka...šel jen po Havlátovi, ten byl bez puku, ani se ho nedotk, a kdo tam tan loket neviděl, ať si zajde na oční. Měl štěstí chlapec, že šel do konce..

0/0
23.5.2009 11:21

flames828

Re: Jasnej loket

Blbost, to byl pravděpodobně tvůj první zápas, co si kdy v nhl viděl. Naprosto čistý zákrok, ruka u těla, ty ´lokte´, havlát u mantinelu, skrčený, musel Kronwalla vidět, ale přesto byl naprosto nepřipraven. Takových hitů je za zápas 10-20.

0/0
23.5.2009 11:35

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Jasnej loket

Chápu, že fanoušek Chicaga šíli, když se někdo dotkne ČISTOU HROU TĚLEM jeho hráčů...

Ale oční potřebuješ rozhodně ty :-/

Byl to čistej hit - vyloučení rozhodčí nezvládli - ale je pochopitelné, že před domácím publikem něco Detroitu provést musel, jinak by si Hawks sami zbourali stadión...

O to zaslouženější bylo srovnání stavu Detroitu na 3-3, Chicago opět ke konci tahalo za kratší provaz a v OT to už bylo na náhodu a štěstí se tentokráte obrátilo zády k hostům... R^

0/0
23.5.2009 12:15

Mahas

Havlat vs Kronwall

hezka diskuze. Nevim, zapas jsem videl primo . V prvni chvili jsem mel pocit, ze mu snad zlomili krk a bude ochrnuty, jak tam tak bezvladne lezel a nad nim se strhla bitka. Ale... je mi lito, Kronwall do nej sel ramenem, Havlat netrefil puk a dal hlavu niz a tim ho Sved trefil loktem, ale v ZADNEM PRIPADE TO NEBYL LIKVIDACNI FAUL. Proste strom, tedy chyba Havlata. Byt budu v mensine, tak si nemyslim, ze mel Kronwall dostat vic jak dve minuty. Bylo ale videt jak je Chicago bez nej v presilovce bezradny. Vubec nic nevymysleli behem tech peti minut.

Zakrok na Hudlera byl uplne jiny, puk davno pryc a cistej loket do hlavy u hrace, kterej je sice mensi, ale nepredklani se. Proste na Hudlera to byla prasarna, na Havlata strom, cistej strom a ty jsou, pokud vim, povoleny a jsou soucasti hry. !!

0/0
23.5.2009 11:02

pablo23

Re: Havlat vs Kronwall

celkem přesný, malinký loket tam dal, ale nic zákeřnýho. Chyba Havlata, koukal na druhou stranu, ale už během zápasu říkali, že na 4. zápas bude určitě. Tak si myslím, že ho nechali dneska už v klidu a bude ok. Bez něj je chicago slbý a to dost. No a teď už zbývá jen odveta, ta bude, teď kdo to odnese... Let's go BlackHawks!!!:-)

0/0
23.5.2009 11:32

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Re: Havlat vs Kronwall

A že tak slabý Chicago vyhrálo, co? :-P 

0/0
23.5.2009 11:38

jsemtoja

Re: Havlat vs Kronwall

z casu na cas aj motyka vystreli :-P

0/0
24.5.2009 22:09

DeDust

mno

ani Martin ani Jirka to tam nemaj lehky, jdou po nich hodne tvrde. Tohle byl faul, ale zas bych nerek', ze to byla nejaka hruza, sel tam loktem, ale Martin o nem vedel, neb na modrou koukal. Souhlasil bych ale s nazorem niz, ze tohle maseni technickejch hracu, jakmile je k tomu aspon trochu omluvitelna prilezitost, moc hre nepomaha...

0/0
23.5.2009 10:30

Asistent Ing.Rudolfa Keitlera

Re: mno

Souhlas, je to naprosto zbytečné. Takhle se vyřazují kvalitní hráči a na hokej tam pak zbejvá jen ten zbytek...

0/0
23.5.2009 10:32

chicagan

GOU HAWKS GOU !!!!!

Fanousek, 27, kdysi PV !:-)

0/0
23.5.2009 10:02

Blackhawks

Brzke uzdraveni Martine...

Go Chicago Go !!!!!

0/0
23.5.2009 9:49

chicagan

Re: Brzke uzdraveni Martine...

Marta je BUH!!!

0/0
23.5.2009 10:03

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Brzke uzdraveni Martine...

... Jojo, včera téměř létal v oblacích ;-D

0/0
23.5.2009 12:16

KOMON

Jasne , ale nechtěnej faul

Chtěl ho pěkně trefit,ale jak si ten puk pustil pod nohou tak byl pomalejší a proto vylétl ten loket tak vysoko-čekal tu srážku mnohem dřív.To ho samozřejmě neomlouvá,ale likvidační to nebylo (alespoň chtěný)

0/0
23.5.2009 9:41

Blackhawks

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

Kdyby chtel tak Havlata objede krasne by mu vypichl puk jenze tady slo ocividne o neco jineho nez sledovat puk...Kronwal Rv

0/0
23.5.2009 9:48

jsemtoja

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

samozrejme. to si si nevsimol, ze v nhl sa hra do tela?

0/0
23.5.2009 9:49

chicagan

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

Ty se do toho nese.. kamo! Vy nemate s hokejem nic spolecnyho....1;-D

0/0
23.5.2009 9:54

jsemtoja

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

no ty si vtipny ako moja babka

0/0
24.5.2009 22:02

FC_Barcelona_fan

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

vypadni ty slovaku, co nam tady chytrakujes? na vsecko co tady kdokoli napise mas svou odpoved, si myslis ze ses buh nebo co? kazdej ma svuj nazor, tak nemusis nekomu s jinym nazorem nadavat "zebraku" !!!

0/0
23.5.2009 10:14

flames828

Re: Jasne , ale nechtěnej faul

To nepsal on, ty to budeš mít v hlavě asi taky dobře vyjeté...

0/0
23.5.2009 11:38





Najdete na iDNES.cz