Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příliš dlouho jsme slavili Nagano, říká šéf českého hokeje

Věřil, že ze Švýcarska přiveze hokejová reprezentace medaili. Marně. A teď na ni možná bude čekat ještě další řádku let. Vždyť i prezident hokejového svazu Tomáš Král přiznává, že je český hokej v krizi. "Bojím se blížících se roků, až přestanou v reprezentaci působit hráči, kteří tam teď jsou. Po nich je velká díra a nemáme kluky, kteří by je nahradili."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bandit6

Republika bude fungovat dal i bez medaile

Tyhle rozbory, jen reci. Nekdy je lip, jindy hur. Rusove cekali na zlato od roku 93 patnact let. Finove maji jen jediny zlato v cely historii. Tak, co se boze resi. Obvzlast kdyz je mistrovstvi po zakladni skupine jen o jednom zapase, ktery  rozhoduje o vsem.

Od 85 se cekalo 11 let do Vidne a nikdo nic neresil. Nekdy me ty reci pripadaj, jako by slo o bych vi co.

Jen bokem, taky me bavi nekteri cesi, co se perou na farmach o prvni tym. Treba ten Vrana, vytahli ho do A tymu a za patnact zapasu udelal 1 bod jako utocnik. A pak rekne, ze nedostal sanci. Kdyby odehral vsech 82 utkani s touhle formou, tak nevim, jak by to okomentoval. A tech hracu je tam vic, ale neslysel sem, ze by nekdo uprimne rekl, ze na to proste  nema. To kazdej zvani, ze nedostal sanci.

0/0
25.6.2009 17:35

marte

český hokej je předně rozhádaný

agenti si honěj vlastní brko, aby prodali každýho joudu, takže výsledkem je, že spoustu pladých to otráví. ;-DR^V[>-]EU

0/0
26.5.2009 10:38

forhend

Není možná, že někdo řekl, že za

červených komunistů bylo něco dobré a že za modrých to stojí za houby...Pozor pane Králi, tohleto se snad ani neodpouští...:-/

0/0
25.5.2009 20:49

bucca

Re: Není možná, že někdo řekl, že za

Ale za jakou cenu do prčic?!!!komoušský dluhy splácíme doteď!!! A já začal hrát hokej v 84´ a myslím si, když se tak ohlídnu, že lepší to bylo až po revoluci!!!dokonce jsem dostal hokejku, Titanku, výzbroj, turnaj ve Finsku, což za komárů bylo nemyslitelný!!! Tak tady nemel kraviny!!!(Y)

0/0
26.5.2009 9:51

1.sinner

Re: Není možná, že někdo řekl, že za

Nejsem příznivec komunistů ale ty si chlapče podstatně rozšiř obzor,prospěje ti to.1.dluh tu nechali komunisti ve výši cca 8.mld.To proti dnešku není nic.A jedna z mála věcí které dělali jakžtakž dobře,kromě MDŽ,byl hokej.Zrovna ta zlatá generace našich plejerů,jsou pohrobci jejich práce,tak sklapni.

0/0
26.5.2009 11:35

mafian09

hokej

Kdo z vbád hrál lední hokej nebo hokejbal závodně?

0/0
25.5.2009 14:43

risco

Re: hokej

Já..... hrál závodní ligu. :-)

0/0
25.5.2009 15:11

cyco

Re: hokej

hokejbal ;-D;-D  to je nakej sport?

0/0
25.5.2009 15:12

zeto

Re: hokej

Já, ale naposledy v roce ´88.:-)

0/0
25.5.2009 15:13

risco

Lidi

vykašlete se na hokej a pojďte chlastat. Tuhle ligu vždycky vyhrajem. [>-]R^

0/0
25.5.2009 14:10

neznalek99

Problemy hokeje

Problemy jsou jasne, tak proc tim nikdo nic nedela?

Problemy.

1. Kvalitni treneri s ochotou se ucit nove veci. (Bohuzel vetsina treneru, jsou byvali hraci, kteri nenasli uplatneni jinde). Nechcu timto hazet, vsechny do jednoho pytle, ale moje zkusenost je jasna.

2. Dochazka na trenink. Nejvetsi problem a troufam si rict, ze vetsi nez soukrome finance je dochazka na treninky. Treninky jsou v dobe, kdy vsichni pracuji(myslim tim deti 5-9 let) ve velkych mestech. Doba se zmenila pracuje se dyl a spousta rodicu nemuze navstevovat s detma sportoviste.

3. Totalne nesoudni rodice a system kdy uz ve druhe tride roce tlaci na trenera at hraje jen na jednu petku.

0/0
25.5.2009 14:00

klincek

dobrej článek

R^

0/0
25.5.2009 13:14

zeto

Hm...

"Jeden kluk za sezonu vystřídá 3-4 týmy...." - tak toho bych chtěl vidět. Vsadím se, že takový případ není v republice ani jeden. Pokud ano, požaduji důkaz, protože jinak jsou to jen kecy. Sezona je cca 8 měsíců, takže to, co tady melete, je nesmysl. Navíc s přestupem musí souhlasit mateřský klub, protože jinak ten kluk nemůže rok hrát. To jsou absolutní nesmysly. A protože jsou asi všichni na svazu takto inteligentní a plácají to, co jim zřejmě někdo nabulíkuje, zrušili od nové sezony hostovačky a tím postavili kluby i hráče do často neřešitelné situace. Sedí tam jeden blbec vedle druhého - díky tomuto opatření se u nás v podstatě žákovský hokej rozpadl, protože jsme hráli jako združení 3 měst, z toho logicky 2 města ve třetím na hostovačky. Protože od nové sezony toto nelze a kluci by museli přestoupit, města ukončila spolupráci a každému zůstalo v jedné třídě cca 10 dětí. Děkuji tímto dementům na svazu za další hřebíček do rakve českého hokeje.

0/0
25.5.2009 13:02

steevee007

Re: Hm...

R^

0/0
25.5.2009 14:25

1.sinner

Re: Hm...

Tak takové případy jsou,i když 4 kluby ,to je extrém.Týkají se většinou velkých klubů,kde je relativně hráčů dostatek a nemám pocit ani zkušenost,že by tyto kluby hostování nepovolovaly.Tam je totiž jiná situace,jiné vztahy,tím nechci říci,že jsou dobré pro samotný hokej.Naprosto ale souhlasím,že případný zákaz hostování je stupidita nehrubšího zrna a skutečně ji mohl vymyslet člověk,bafuňář,samotnému hokeji na hony vzdálen a není třeba si vůči takovému diletantovi brát nějaké servítky.Na svazu ani jinde v hokeji nemá co hledat. Nedouk,který toto vymyslel doslova likviduje hokej vmenších městech,kde mnohdy týmy,aby mohly soutěž vůbec hrát,jsou na těchto hostováních přímo závislé.Jinak Král,nemyslím si,že by to neměl v hlavě dobře srovnané,naopak,problém však vidím v tom,zda-li se mu včas podaří vyprášit  všechny ty rutinéry obrostlé mechem,pozor,problém,většina je jich z Prahy,a obklopit se vzdělanými zkušenými a schopnými lidmi,v republice je jich dostatek, a vytvořit si tak podmínky.

0/0
26.5.2009 2:22

marte

to je tak

když do hokeje fušují amatéři. kůžička ven, lojza dovnitř... ;-DR^V[>-]EU

0/0
25.5.2009 12:49

fidelito

kdo to je

mezi jednookými Král

0/0
25.5.2009 12:29

kibl96

zajimave

o weekendu se mi dostal do rukou nejaky slovensky casak. byl tam podobny clanek s nekterym reprezentantem (Lukac myslim) a ty clanky jsou temer totozne. az na to ze v CR se place nad tim ze nemame kov a slovaci placou nad tim ze asi vypadnou z A skupiny. je mozne ze se tam dostane aj cesky hokej?

0/0
25.5.2009 11:59

TarasBulba

To ale není všechno, že ?

Na jednu velkou žábu na prameni mistr Král zapomněl. Je to APK, krádež extraligy a příbuzná tématika.

0/0
25.5.2009 11:55

1.sinner

Re: To ale není všechno, že ?

Tak samozřejmě APK,ta má máslo na hlavě v první řadě.Ale o tom toho tady již bylo napsáno dost.Samozřejmě,chaos a destrukce v mládežnickém hokeji,to je především jejich zásluha,je to výsledek diletantské práce rádoby podnikatelů žijících z žebračenek,myslících především na svůj profit,no doufejme , že přichází doba,kdy tito "odborníci a kapitáni čs.hokeje" budou muset od válu...

0/0
26.5.2009 2:36

pytexon

koho to baví

pěkný,jak každej doborníček u nás mele stále to samé,ale nikdo pro to nic neudělá .... aby se to změnilo,smich těmhle lidem - samej kecalRv

0/0
25.5.2009 11:53

The truth is out there999

Souhlasim se sefem...

Dalsi problem je, ze v CR je hromada sportu. Logicky tak vznika to, ze nikam se neinvestuje moc a reprezentace danych sportu jsou prumerne, nebo podprumerne a o tom to je...

Fotbal, hokej, tenis, vsechny tyto sporty jdou do kopru a jsem presvedcenej, ze z toho kopru uz nikdy nevylezou..R^

0/0
25.5.2009 11:34

petr-pavel

ano,

tento režim v podstatě školu českého hokeje zlikvidoval Rv

0/0
25.5.2009 11:29

The truth is out there999

Re: ano,

To neni rezimem, ale lidma..:-©

0/0
25.5.2009 11:35

petr-pavel

Re: ano,

jj, lidi nějak fungujou za každýho režimu, za tohoto režimu fungujou takhle :-©:-©:-©

0/0
25.5.2009 11:38

bad_azz

Re: ano,

Tak bez volit komouse do eurovoleb, bezmozku.

0/0
25.5.2009 12:15

zeto

Re: ano,

Nějaký argument by nebyl? Nebyl - debil.:-©

0/0
25.5.2009 13:04

steevee007

Re: ano,

R^

0/0
25.5.2009 14:26

LechTP

Re: ano,

ano, ten za to může :-P- to je totálně nekompetentní tlučhuba ten chlap!:-©

0/0
25.5.2009 11:37

petr-pavel

Re: ano,

skutečně zde byl zlikvidován systém výchovy nových talentů :-/

0/0
25.5.2009 11:47

rhames

Král

No ja si myslim ze jednim z kamenu neuspechu soucasneho ceskeho hokeje jsou prave lide jako Kral, Sulc atd

0/0
25.5.2009 11:19

zdena85

Můj názor

Je pěkné jak tu pan předseda pláče co se stalo. Ale děje se něco aby se něco napravilo?? Neděje se nic .Jaká je podpora těch malích kluků co mají 6 a trochu víc a chtějí hrát Veškerá žádná Dokud bude hokej na urovni tenisu tak to bude pořád taková holomajzna jako je teď.Vše se odvijí od peněz a ty finance jdou jinam než mají jít. A ještě něco k pánům trenérům. Jsou tu odtoho aby vychovávali mládež a rozvíjeli tuto hru a místo toho jsou to akorát papaláši kteří pěkně čekají odkoho jim spadne do kapsičky nějaká prebenda. Jak je možné že třeba takový Kužílek obejde půl moravy /Havířov sestup, Prostějov sestup,Olomouc sestup,Přerov sestup , a takový odborník je šef trenér mládeže. Jsem sice laik ale když příjdu do restaurace a někdo mně dá 4x spálený řízek tak asi nikdy tam nepříjdu. A tento pán je placen přímo svazem a klubem a nemá za to 20tisíc za to by to ani nedělal. Sportu zdar a hokej mám hodně rád.

0/0
25.5.2009 11:12

steevee007

Re: Můj názor

:-(

0/0
25.5.2009 14:28

Bubrak

kecy

Spicka je tak vyrovnana, ze jde uz jen o stesti nebo kdo se jak vyspi. Patrime mezi 6 nejlepsich a tam jsme zase skoncili. O nic nejde.

0/0
25.5.2009 11:06

red pirate111

Re: kecy

Až na to že Kanada a Rusáci sou minimálně vo třídu vejš :-/RvRvRv

0/0
25.5.2009 11:10

paly74

Re: kecy

Blbost, neporazili jsme silný tým léta. O štěstí mluví jen naši komentatoři. Dost možná nejsme ani v druhé vlně jako spíš třetí. Na Rusko a Kanadu nemáme ani závadou. Druhou vlnu v Podobě Finska a Švédska taky nedáme.

Navíc mladí dostávají od každýho pořádný kotle na cestu dom.

0/0
25.5.2009 11:23

Guppy

Zbytečně dlouhý článek

Kdyby autor hned v začátku článku napsal, že sme v pr.eli, tak ušetřil místo i čas ...

0/0
25.5.2009 11:06

Polarni punta

Já myslím že hlavní příčina

je extraliga a  majitelé extraligových licencí. Nikde jinde bych chybu nehledal. Stačí se podívat na jejich přiblblé rozhodování za posledních 10 let.Rv

0/0
25.5.2009 10:52

Kane

Re: Já myslím že hlavní příčina

ty si tak trochu mimo mísu....extraliga je i vzhledem k situaci kvalitní soutěž.....já si spíš myslim,že největší chyba jsou hokejový agenti, který tahají talenty v 14-16 letech rovnou do kanadskej popřípadě americkej soutěží, kde ten kluk buďto nehraje tak často a nebo tam hraje moc dlouho a po případném návratu do extraligy nestačí ani na tuhle soutež a dlouho se aklimatizuje....a dalším problémem je přesně to,že každej rodič si myslí jak jejich dítě nehraje kdovíjak skvěle a prostě nechápe z jakýho důvodu zrovna jeho dítě nehraje a vezme ho jinam.........

0/0
25.5.2009 11:09

zeto

Re: Já myslím že hlavní příčina

To je jedna část pravdy, druhá je ta, že v tom velkou roli hrají peníze jako třeba sponzorské dary, dobré vztahy s trenéry, vlezdoprdelismus a podobně.

0/0
25.5.2009 13:06

tappat

no co, podpora sportu treti nejhorsi v evrope

podpora vedy a vzdelani bezkonkurencne nejhorsi v evrope. tak cemu se divime? tady se lejou prachy urednikum na ministerstvech, krajskych odborech buhvi ceho a na vzdelani deti neni. Tak cemu se divit?

0/0
25.5.2009 10:46

tipovac.leteckych.snimku

Návod, jak naučit český národní hokejový tým vyhrávat:

Udělejte z něj dechovku.

0/0
25.5.2009 10:27





Najdete na iDNES.cz