Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Balaštík padl v krvi na led. Přišli hokejisté Zlína o kapitána?

Nevraživost mezi kapitánem zlínských hokejistů Jaroslavem Balaštíkem a vítkovickým obráncem Richardem Stehlíkem se zvyšuje. Po vzájemné potyčce ve včerejším utkání Tipsportu Cupu, které Zlín vyhrál 4:2, zůstal Balaštík ležet zkrvavený na ledě a putoval na vyšetření do nemocnice. Jeho soupeř vyfasoval za nebezpečný direkt pětiminutový trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karlos1234

Cosi prohnilého v hokejovém Zlíně

Zlíňáci jsou uplakánci první třídy, o tom není žádných pochyb.

Před pár lety se říkalo, že jsou zákeřní srabi (jakože jsou a ještě k tomu občas taky letci a zákeřní hráči) a že za to může Bokroš.

Pár let poté - Bokroš je pryč a zlínští hokejisté jsou pořád totéž - zákeřní jedinci, píchající holí za zády rozhodčího a když se mají postavit čelem, tak buď ujedou nebo se schovají za rozhodčího.

Takže je zcela jednoznačně cosi shnilého ve zlínském hokejovém klubu, když před pár lety docela férový Venera se chová jako zfetovaný nesoudný psychopat!

A mimochodem - zákeřný Balaštík ani omylem ještě nedostal to, co si zalouží! Kdyby to dostal, tak by vypadal úplně jinak....

0/0
26.8.2009 18:36

Karlos1234

Re: Cosi prohnilého v hokejovém Zlíně

Doporučuji si přečíst následující článek - hokej.zlin.cz

A poté doporučuji kliknout a zvětšit obrázek ukazující p. Martina Janečka - prezidenta klubu HC Zlín a Ing. Juraje Suroviče viceprezidenta klubu HC Zlín. Je možno již z obrázku vidět, že těmto osobám sport moc neříká a pan Martin Jurečka vypadá jako "zpuchlá" kulička. Tyto osoby zřejmě sport v minulosti nedělali ani na rekreační úrovni a tak asi nechápou, co to znamená hrát fér. A pak si tyto osoby asi zcela zjevně neuvědomují, že když někdo hraje donekonečna jako "prase", tak jednou prostě tzv. dostane. A Balaštík dostal hodně málo, to předpokládám, že potvrdí ze všech ligových týmů.

0/0
26.8.2009 18:54

Karlos1234

Re: Cosi prohnilého v hokejovém Zlíně

Pane Martine Janečko, nechte si od některého bývalého sportovce nechat vysvětlit, co to znamená hrát fér. Tato osoba vám pak jistě také vysvětlí, co se dříve nebo později stane, když hrajete pořád jako "prase". Možná pak budete o něco chytřejí a nebudete psát takové bludy, jaké píšete na stránkách HC Zlín.

A ještě bych Vám doporučil si občas také zasportovat. Nejenže Vám to umožní pochopit některé sportovní zákonitosti, ale jistě Vám to pomůže po zdravotní stránce.

0/0
26.8.2009 18:54

RJJ

Jj

Konečně mu ji někdo napálilR^ Divil jsem se, že mu to neustálé provokování, sekání, prasení atd., tak dlouho procházelo. Konečně na toho notorického blba a simulanta došlo;-D

Pane Stehlík, děkuji:-)

0/0
20.8.2009 23:58

Horez

Vítkovice

Já bych to tady uzavřel. Vítkovice to s náma opět projely a tak to má být!!! ;-D

0/0
20.8.2009 13:08

vavken

A ještě článeček

moravskoslezsky.denik.cz

0/0
20.8.2009 10:02

Generální ředitel

Jardo

rozhodčí se za tebe nikdy prát nebude ...

0/0
20.8.2009 9:50

Generální ředitel

celej článek se nezakládá

na pravdě!

0/0
20.8.2009 9:48

aucun

iDnes

To by mě vážně zajímalo, kdo vymyslel tu báchorku o odjíždějícím Balaštíkovi, který se nedíval. V šotu ČT, který je z regionálního magazínu je vidět něco jiného. Balaštík něco štěká a dostal ránu. Zkuste si někdy ověřit, co vlastně píšete. www.ceskatelevize.cz

0/0
20.8.2009 8:47

natan1

Re: iDnes

přesně tak! R^ čas asi 20:40. Balaštík se narovnal, řekl Stehlíkovi zřejmě cosi peprného, takže mohl čekat, že mu přiletí jedna, ať už vedle něho stojí rozhodčí nebo ne. Za shození rukavic a bitku byl pro Stehlíka trest 5 minut a do konce utkání správný, ale toť vše.

0/0
20.8.2009 9:38

hafmau

Re: iDnes

Máš úplnou pravdu,právě jsem si to přehrával.Žádné odjíždění a rána ze zadu.Je tam krásně vidět jak ústně pořád provokuje a pak ji dostal.O Balštíkovém IQ také svědčí rozhovor  ve sportu-on je svatý a všichni mu jenom křivdí.Jaký je ve skutečnosti,vědí všichni,kdo hokej sledují.

0/0
20.8.2009 9:39

Generální ředitel

Re: iDnes

Balaštík už je jak Duda, který v té kabině taky nikdy nebyl...JARDA JE NEVINNEJ

0/0
20.8.2009 9:42

cantare

Re: iDnes

kdo ji vymyslel? no přece féroví zlínští kluci, co na tom hokeji byli a viděli, jak se to stalo ;-D chudák Balaštík, myslel si, že jak je tam už rozhodčí, tak se mu nic nemůže stát a začal zase vyskakovat. no a tak si lehl ;-DR^

0/0
20.8.2009 9:40

Generální ředitel

Re: iDnes

Přesně tak, taky jsem se na to koukl. Navíc to ani nevypadlo, že by se Balaštík nechtěl prát. Ale zase tam něco štěknul a nedivím se, že mu jí Richard prdnul. Richarda znám z jeho působení ve Spartě a není to žádný křivák. Sice tohle přehnal, ale co se týče Balaštíka, není na co čekat.

0/0
20.8.2009 9:41

natan1

Re: iDnes

uživateli aucun-ovi děkuji za odkaz na tohle video. Fandím Vítkovicícm a podle řečí šestiset zlínských fandů (kteří jediní tam byli a tím pádem mají pravdu jenom oni :-D )jsem si začínal myslet, že Stehlík je srab. Není! !!

0/0
20.8.2009 9:43

Generální ředitel

Re: iDnes

Stehno je dobrej...R^

0/0
20.8.2009 9:50

buddy11

koledoval si

Balaštík si o tohle koledoval moooc dlouho. Konečně se našel někdo, kdo mu ji pořádnou vytnul, chcípákovi R^

0/0
19.8.2009 22:27

petyo

Re: koledoval si

Pravda, Stehlík se zachoval naprosto fér.

0/0
20.8.2009 0:07

Generální ředitel

Re: koledoval si

to nikdo neřekl, ale řekni mi, kolikrát se Balaštík zachoval fér?

0/0
20.8.2009 7:43

fredydusi

Morava sobě!

To se ví, zrakvěte se navzájem. Nikomu to vadit nebude. Ale když už mám někomu fandit tak každá polomrtvá paštika, dobrá paštika. Zdravím z Plzně.

0/0
19.8.2009 22:25

mecheche

myslím přesné ...

tohle, co rekl Ujcík je, myslím, presné: "Ritchie s ním má nějaký nevyřízený účty z minulý sezony a co si budeme povídat. Při lize by si na to netroufl, ale je to přátelák ... Jak říkám, kdo pořád provokuje tak se stane, že pak dostane pořádně přes držku. I když přiznávám, že to asi nebylo úplně fér, protože Balaštík se už defacto nepral a stál za rozhodčím. Ale na druhou stranu, on tohle dělá pořád. Vždycky to vyprovokuje, začne se šťouchat a schová se za rozhodčího. Teď už došlo na lámání chleba a Ritchie mu jednu pustil i přes rozhodčího." - NIKDO - to znamená, ze ani ti, co tady tvrdí, že tam byli atd neví, co Balastik Stehlikovi rekl ...

0/0
19.8.2009 22:10

black pirate111

Balaštík padl v krvi na led. Přišli hokejisté Zlína o kapitá

A Lojza Hadamčik si šišlá tu svou, to je všech  klaunů král tedle trotl ;-D;-D;-DRv

0/0
19.8.2009 21:12

Sharky

Re: Balaštík padl v krvi na led. Přišli hokejisté Zlína o kapitá

mně tam spíš přijde docela nevkusnej ten článek na stránkách Vítkovic kde ze Stehlíka kvůli tý bitce dělaj hrdinu. Někde dole je i odkaz

0/0
19.8.2009 21:17

Andee

Re: Balaštík padl v krvi na led. Přišli hokejisté Zlína o kapitá

Balaštík mi se svými sviňárnami přijde nevkusný už 10 let nebo jak dlouho mám tu smůlu ho v extralize vídat... Rv

0/0
19.8.2009 22:34

Sharky

Re: Balaštík padl v krvi na led. Přišli hokejisté Zlína o kapitá

Micka je větší sr*č

0/0
20.8.2009 10:29

Velký Kujeba

zlín jsou simulanti

takže co čekali jinýho? prostě to jednou přišloR^

0/0
19.8.2009 20:56

Sharky

Re: zlín jsou simulanti

to sice jo, ale mělo by to mít nějaký meze

0/0
19.8.2009 21:12

hafmau

Re: zlín jsou simulanti

Ty jsi tam byl?Podívej se na video a pak někoho odsuzuj!!!

0/0
20.8.2009 9:54

Sharky

Re: zlín jsou simulanti

nebyl! Neřikám že jo. Ale viděl jsem fotky jak tam má Balaštík docela dost napuchlej ksicht. A to mi moc hokejový nepřijde. Já určitě nejsem někdo kdo by se zastával Balaštíka, jak už jsem psal fandim Spartě takže asi tak. Video jsem viděl, je pravda že se to událo jinak než jak je tu popsané v článku.

0/0
20.8.2009 10:26

hafmau

Re: zlín jsou simulanti

Netvrdím,že vše bylo košér.Ty fotky byly docela zavádějící,proto jsem se podíval na video.Taky nejsem fanda Vítkovic,ale Balaštík si to plně zaslouží!!!!

0/0
20.8.2009 10:36

Sharky

Re: zlín jsou simulanti

ty fotky právě byly ze stránek Vítkovic. Ale dost už o tom, je pravda, že z toho videa je jasné že to bylo úplně jinak než jak je to popsané v článku. Můj názor je ten, že Balaštík si zalouží aby mu někdo spočítal křivárny, ale tohle mi přišlo trochu nedůstojný. Zničehonic mu natáhnul slušnou pecku (aspoň podle následků na Balaštíkově ksichtu). Ale zase, nevim co bylo předtim, jak to vzniklo, kdo tam co vyprovokoval, proto se nechci jednoznačně vymezovat ve svým názoru kdo je zlej, kdo je hodnej. Jenom Hadamczik mi přijde jako vemeno ať už je kladnej kdo chce tady v tom případu

0/0
20.8.2009 11:03

vetrik

Stehlíku styď se!!!!!

To co předvádí Stehlík v zápasech extraligy a nebo v zápasech přípravných je k zamyšlení.Minulý rok ve Zlíně napadl Balaštíka,který jel střídat a vůbec o něm nevěděl.Poté se strhla bitka ve které Stehlík řádil jako černá ruka a snažil se Balaštíka vyprovokovat k bitce.To se mu ovšem nepovedlo.Včera se mu to již povedlo a když bylo po bitce Regulérní bitce a Balaštík jel ke svojí střídačce,tak ho Stehlík ZBABĚLE napadl ze zadu.Celé Vítkovice jsou banda,která nemá v české nejvyšší soutěži co dělat.Tým,který je vedený trenerem který ani neumí česky a dovedl českou reprezentaci k ostudným výsledkům, teď předvedl co v něm je.Vůbec,ale vůbec bych se nedivil kdyby právě tento trenér naváděl své svěřence k podobným p_asárnám jakou předvedl Stehlík.Tento hráč patří do psychiatrické léčebny a ne na led.Stehlík je srab,kdyby se proti němu postavil např.Zdeno Chára tak by utíkal tak daleko dokud by mu nedošly síly.Stehlík by se mu do souboje nepostavil.Vítkovice se Stehlíkem jsou ostuda.Styďte se!

0/0
19.8.2009 20:45

Dufi

Re: Stehlíku styď se!!!!!

Hlavně se nerozplakej! ;-D

0/0
19.8.2009 20:51

Velký Kujeba

Re: Stehlíku styď se!!!!!

ty máš teda jedovatou slinu, jsi trochu zaujatý, že?

0/0
19.8.2009 20:58

Sharky

Re: Stehlíku styď se!!!!!

já jako Sparťan určitě zaujatej nejsem, Stehlík hrál u nás, ale tohle mi (aspoň soudě podle fotek) přijde dost ubohý. Ale jinak, v naší lize by se našly větší sv*ně, třeba Micka, ten taky nikdy nejde proti stejně vysokým, tak si myslim, že to by byla bitka akorát - Micka proti Stehlíkovi

0/0
19.8.2009 21:15

Jarin31

Re: Stehlíku styď se!!!!!

Nevim kdo jsi ale fanda hokeje ne?! Minuly rok nahanel Richard Balastika po faulu, kdy Balastik nejel stridat, ale utikal (tak jako vzdycky). Vcera Balastik opet fauloval a kdyz se mel postavit problemu celem tak zase utikal. Richard dal Balastikovi ranu v momente kdy se schoval za rozhodci a zase provokoval. Tady si protirecis protoze pises ze byl Balastik napaden zezadu. Kdyz dostanes pesti do ksichtu tak to zezadu asi moc nejde. Myslim ze jsi tam vubec nebyl a jenom ctes ty nesmysli na webu. Balastik je provokater a dostal co zaslouzil (reklo to i nekolik fans Zlina!!!!!!).

Tvoje hloupe reci na adresu pana Hadaczika jsou ubohe nesmysli. Pod jeho vedenim privezli nasi hraci medaili z OH i MS (hokej asi nesledujes).

Richard neni srab narozdil od Balastika, ktery provokuje a potom utika. Ostuda ligy nejsou Vitkovice, ale Zlin s leteckou simulantskou show. Je zajimave jak se ozivaji fans cele ligy ze je dobre ze Balastik dostal na budku. ZKUS SE ZAMYSLET COS NAPSAL!!!!

0/0
19.8.2009 21:19

Sharky

Re: Stehlíku styď se!!!!!

proč by jako nešlo dát někomu ránu do ksichtu zezadu?????? Třeba Bertuzzi to je ukázkovej příklad

0/0
19.8.2009 21:21

Generální ředitel

Re: Stehlíku styď se!!!!!

nevím ale souhlasím s příspěvkem na který reguješ, Bertuzzi srazil Moorea obličejem k ledu, nedal mu pěstí, bušil do něj až na ledě. Koukni se někdy na YT, najdeš to tam.

0/0
20.8.2009 7:48

Sharky

Re: Stehlíku styď se!!!!!

Bertuzzi chytnul Moorea zezadu za dres a pak mu dal ránu pěstí někam na spánek tak že Moore upadnul na led a pak do něj ještě Bertuzzi bušil. Dal mu zezadu pěstí, na tom si trvám

0/0
20.8.2009 10:21

prcak

Re: Stehlíku styď se!!!!!

Jarine, očividně si na tom zápase nebyl podle tvého popisu, tak proč to tady tak zkresleně popisuješ?

0/0
19.8.2009 22:00

Jarin31

Re: Stehlíku styď se!!!!!

...napis mail a poslu ti fotky mrtveho Balastika v plne velikosti

0/0
20.8.2009 6:44

vetrik

Re: OMLUVA

po tom co jsem uviděl záznam té situace vám dávám zapravdu,že to zezadu nebylo.Ale je pravda co napsalymédia,že balaštík tu ránu asi nečekal.Ale je pravda že provokoval.Je to jeho styl a s tím nikdo nic neudělá.A tady posílám odkaz - je to balaštíkův rozhovor    deniksport.blesk.cz

Omlouvám se!

0/0
20.8.2009 11:13

vavken

Re: Stehlíku styď se!!!!!

Tak nádherně tě z těch lží usvědčil televizní záběr. Teď by ses měl stydět asi ty, ne ? ;-D;-D;-D

0/0
20.8.2009 9:35

Generální ředitel

Re: Stehlíku styď se!!!!!

nech ho být, je to zakomplexovanej fanoušek šašků ...

0/0
20.8.2009 9:37

majklos

PSG ? To je z francouzského fotbalu ne ??

0/0
19.8.2009 20:30

Debaba

Re: PSG ? To je z francouzského fotbalu ne ??

Nevím, nejsem odborník na francouzský fotbal. Ale jak je vidět, tak ty ano. To se hned pozná, že nerozumíš hokeji.

0/0
19.8.2009 20:33

artaxerxes

Re: PSG ? To je z francouzského fotbalu ne ??

Ve Francouzské lize hraje Paris SG ve zkratce PSG - Saint Germaine (čtvrt Paříže)

Ale ve Zlíně to asi bude název stavební firmy ze Zlína.

Jinak co se týče Stehlíka a Balaštíka. Venera říká, že by neměl nic proti tomu, kdyby se férově poprali, ale Balaštík je typ provokatéra, který pokud si to s ním chce někdo rozdat tak ujede na střídačku. No a toto je asi důsledek.

Jenom se trochu obávám, že přáteláky se stanou zápasy ve kterých si budou hráči zákeřně vyrovnávat účty z minulosti.

0/0
19.8.2009 21:50

slatiňanský

Zrůda

Stehlíku ...

0/0
19.8.2009 20:19

Debaba

Stehlík je frajer!!!

Praštit hráče, který se po bitce uvolní a už se nedívá, to je opravudu velké hrdinství, bravo Stehlíku! Je jasné, že pokud se s ním Balaštík požduchoval celý zápas a třeba provokoval, musel počítat, že se něco semele, ale s takovou prasárnou by asi nepočítal ani Eric Lindros. Podle mě Stehlík neunesl, že se mu nepodařilo Balaštíka sundat při regulérní bitce (třeba by si to opravdu zasloužil), tak se prostě uchýlil k tomuto unfér zákroku. Já bych dal Stehlíkovi stop tak na 15 zápasů v extralize a pokutu tak 100 tisíc, aby si uvědomil, že když chce dělat hrdinu, tak v rovném souboji, což se mu jaksi nepovedlo. Dorazil mě komentář pana Hadamczika, který si jako trenér nidky nezískal přirozený respekt u hráčů a nic nedokázal, akorát uplácet, až si koupil místo trenéra reprezentace, ze které díky tomu postupně odešla většina hráčů, kteří mohli něco uhrát a český hokej šel do kytek. Jeho chvástání o tom, co dokázal mi přijde velmi podobné jako u fotbalového trenéra Straky, akorát ten nešišlá

0/0
19.8.2009 20:15

cantare

závěrečná

MUHEHE, Balaštíku, život není fér, život občas bolí. tak to prostě je, tak se s tím smiř a nebreč. a vy klucí zlínští taky ;-D

0/0
19.8.2009 19:44





Najdete na iDNES.cz