Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín požaduje od vítkovického Stehlíka úhradu škody za zranění Balaštíka

Srpnový pohárový duel mezi hokejisty Zlína a Vítkovic přijde možná hodně draho obránce Richarda Stehlíka. Vítkovický bek v něm v bitce zranil útočníka Jaroslava Balaštíka. Zlomil mu nadočnicový a podočnicový oblouk. Zlínský klub po něm bude prostřednictvím advokátní kanceláře požadovat finanční odškodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RJJ

Petaron

;-D;-D váš příspěvek v 12:39, zřejmě jste chtěl dle těch nesmyslů co jste nasmolil reagovat na Generálního ředitele, ve skutečnosti (kdyby jste nebyl taková brzda) jste podle vlákna reagoval na mne;-D Máte v tom neuvěřitelný guláš, ve všem. A to jsem vás k reakci vyzval a vy to takhle posmolíte, tuňto..

Takže pokud si to ve své hlavince zlínské dokážete srovnat, zkuste si příště při velkém soustředění zjistit, na koho vlastně reagujete a nedělejte ze sebe Shreka;-) Faktickou reakci na mé předchozí články nečekám, to bych chtěl po vás moc..

0/0
18.9.2009 14:47

Petaron

Generální ředitel

Máte pravdu, tady statistiky nejsou opravdu na místě. Já tu jen tvrdím, že zdraví je nebo by mělo být vždy na prvním místě!!! Ale jak tak tady čtu, tak většině lidí zde je zdraví někde u zadku. Moc smutné! A je jedno, zda-li chtěl pan Stehlík panu Balaštíkovi ublížit úmyslně či ne. Stehlík přeci není pablb, aby nevěděl, že mu může ublížit! A jestli to nevěděl, tak na tom ledě nemá co dělat a měl by být umístěn někde jinde. Co je pro vás horší: provokace či zdraví? Provokace přeci nikdy nikoho nezranily! A pokud mne paměť neklame, tak Balaštík taky nikoho nezranil. Jenže pro většinu zde přítomných lidí je zdraví a respekt druhých lidí úplně lhostejný. Proto jsem na jiné diskuzi psal: lidí je na světě jako sraček, na zdraví ostatních serem, tak je pojďme ničit!

0/0
18.9.2009 13:16

Generální ředitel

Re: Generální ředitel

Chápu Vás, je to smutné, ale občas si nedokážeme my, co se na ledě již neproháníme, nebo se nikdy neproháněli, uvědomit jak velké emoce v zapalu hry dokážou být. Je to jako v životě, kde máte blbce, kteří v určité chvíli vyletí a neuvědomují si následky. Ale stejně tak by si měl provokatér dobře zvážit to, že né všichni jsou inteligentní a dokáží se ovládnout a jaké jsou následky a to se mi občas u Balaštíka zdá, že nechápe. Není to první případ, kdy po Balaštíkovi někdo vyjel, jen je to první případ, kdo mují takhle lupnul. Prostě pokud chce hrát dále stejným stylem, musí počítat s tím, že mu jí takhle asi někdo sem tam lupne.

0/0
18.9.2009 13:43

Petaron

Re: Generální ředitel

K diskuzi je zde to, zda-li dát ránu do obličeje někomu, kdo má ruce dole, i když má plnou hubu keců, je správné a férové. A zrovna v přáteláku. Kdyby to bylo při rvačce, kdy oba kohouti šermují rukama, tak neřeknu ani a. Ale takhle si myslím, že to byla od Stehlíka prasárna a měl by za to nést následky. Nehledě na to, že Stehlík šel po Balaštíkovi od začátku toho přáteláku. Proto se nedivím počínáním Zlína a docela se s ním stotožňuji. A nebojte, já aktvně několik roků hrál házenou, futsal a hokejbal a vím moc dobře, co jsou to emoce. Proto jsem třeba fandil Drogbovi a Balackovi, když je ten norský rozhodčí pěkně zařízl.

0/0
18.9.2009 13:56

Generální ředitel

Re: Generální ředitel

Souhlasím s vaším názorem, ale i dle záběrů ČT, ruce svěšené dole nebyly. Myslím, že do toho nejdřív neměl rozhodčí zasahovat, zezačátku dokud Balaštík nezjistil, že nemá nárok, to nevypadalo, že by se prát nechtěl. Neříkám ani, že Richard udělal správně, ale Balaštík si o tu ránu už dlouho koledoval, záleželo jen na tom, komu ujedou nervy. Já jsem tedy nikde neslyšel, že by ho Stehlík naháněl, jen od Zlínských fans. Následky by sice Stehlík měl nést, ale jen v rovině hokejové. Soudy nechť se zabývají důležitějšími věcmi.

0/0
18.9.2009 14:05

Generální ředitel

Pateron

Ještě jednou pro Vás, když milujete ty statistiky

http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=56996

je docela zajímavé, že u nás balaštík sbíral trestné minuty jak na běžícím pásu a v zámoří najednou minimum? Dokonce i HV71 nic moc

0/0
18.9.2009 13:14

Generální ředitel

Pateron

chci se jen zeptat, když je tedy Balaštík, ten TOP player. Já sleduji spíše zámoří a mladší hráče. Proč se Balaštík v NHL neuspěl? Bylo mu často vyčítáno, že nemá zaujetí pro hru, že nedře a že není dostatečně tvrdý (nehraje do těla), že by si léčil nějaký komplex? Když se kouknu zrovna na Columbus, Rick Nash, vytáhlý útočník, který je také spíše silovější, se o sebe umí postarat a nezažil jsem, že by on zrovna udělal nějaký výpad do gólmana, v NHL a vůbec v amerických soutěžích, jsou gólmani lépe hájeni než u nás. Navíc, někdo z beků by si ho podal, tak jako to udělal Stehlík. Neříkám, že to bylo správné, rozhodně je mi ale více sympatičtější Stehlík, než Balaštík, ať už každý dokázal něco jiného, ale myslím, že v tuhle chvíli nejsou statistiky na místě.

0/0
18.9.2009 12:40

kolčman

Re: Pateron

Souhlas , nedovedu si to představit v NHL. Tam by si ho podali ještě víc.

0/0
18.9.2009 12:45

Generální ředitel

Re: Pateron

Jinak Balaštík nebyl v Rize nejlepším střelcem, to by patřil do All star nebo něco, ale tam byl jen Výborný, jinak tam byli hráči jako Crosby, Zetterberg a podobní ...

0/0
18.9.2009 12:54

Generální ředitel

Re: Pateron

Byl tak nejvíc naším nejlepším střelcem na MS, ale když se kouknu na Petra Sýkoru, ten taky střílel góly proti Bělorusům a pak se zasekl, to samé Balaštík, kterého i na MS rozebírali, že se bojí, tam tu svou obávanou hru nehrál

0/0
18.9.2009 12:57

Generální ředitel

Re: Pateron

A jinak, číst opravdu neumím, za to se omlouvám...

0/0
18.9.2009 13:01

Petaron

Re: Pateron

Ach jo, níže jsem psal, že Balaštík byl NAŠÍM nejlepším střelcem. Kvůli tomu nemusel být v All star. A goly dával třeba i Kanadě. To pro ty ostatní...;-)

0/0
18.9.2009 13:06

Petaron

Re: Pateron

Co se týče NHL, tak tam první rok docela zářil a docela si jej pochvalovali ( což může potvrdit a již tak i učinil, David Výborný ). Dostával hodně příležitostí, chodil na přesilovky, jezdil nájezdy, probojoval se až do druhé lajny. Druhý rok tolik možností již nedostával a to hned od začátku, kdy mu bylo opravdu hodně věcí vyčítáno. To vše přišlo ale až s příchodem nového kouče. Tak nevím, kdo měl jaký komplex.To, jestli tam uspěl či ne je na diskuzi...

0/0
18.9.2009 13:03

Generální ředitel

Re: Pateron

No zazářil, když má ze 74 zápasů 24 bodů? Hm, tak to je maga stár, ano nahoře ho držela jen úspěšnost v nájezdech. Jinak už od začátku mo bylo vyčítáno, že není důrazný. Pokud právě vím, tak David Výborný ho chválil za ty nájezdy, ale to další nevím, kde jste na to přišel.

0/0
18.9.2009 13:12

nekup42

Balastík

Holt na každou svini se někde vaří voda a Balaštík si už vybral první splátku... ;-D

0/0
18.9.2009 11:29

Petaron

Tak si pojďme...

...likvidovat nejlepší hráče svých týmů a nebudeme mít nikoho, na koho bychom mohli chodit. Když vidím tady tu náturu jistých lidí, tak se mi zvedá kufr. Já si myslel, že na prvním místě je hlavně to zdraví, a že u sportovců by měl být jakýsi respekt k lidem jako takovým atd. A neberu žádné ty stupidní kecy o tom, že jsou na to připraveni. Fakt blábol. Připraveni by měli být sportovci na provokace. Ty jsou vždy a všude! Nejen při zápasech, ale i mediálně před a i po. Závodně jsem hrál asi 20 let... A hlavně, tato událost se stala v přípravném útkání!!! Na to tady jaxi všichni zapomněli. Tudíž se nemůžeme divit nařčení Zlína, že šlo o úmyslný likvidační faul. Zlín se chová naprosto pragmaticky! A zachoval by se tak každý tým! Bez vyjímek!

0/0
18.9.2009 10:31

Generální ředitel

Re: Tak si pojďme...

tady ale nikdo nemluví o likvidaci, každý usoudil, že to Richard přehnal, ale všichni věděli, že si o to Balaštík koleduje už dlouho. Kdyby v tom byl Balaštík tak nevinně, myslím, že by do strkanice ani nevlétnul. Pokud jsem nejlepším hráčem, nemám zájem o to, aby po mě někdo šel, tak hraju tak, aby po mě nikdo nešel, nebo musím být připraven nějakou tíhu zodpovědnosti přenést na sebe a umět se bránit.

0/0
18.9.2009 10:42

Petaron

Re: Tak si pojďme...

Omyl příteli! Pan Balaštík není dobrým či výborným hokejistou jen tak náhodou. Sám si to vydřel! A to tak, že nese svou kůži na led tak, že chodí před bránu, do pranic atd. A to předpokládá i to, že po něm téměř všichni půjdou... Takovou odvahu tu nemá 99% našich hráčů, ti se tomu vyhýbají jak čert kříži! On tak ( a nejen on ), tak hrát musí, aby byl platným a dobrým hráčem. Samo to nepůjde. A proto je trnem v oku ostatním... Čeho např. v profi kariéře dosáhl pan Stehlík? Ničeho! A i to je slabé slovo!

0/0
18.9.2009 11:10

RJJ

Re: Tak si pojďme...

Pane Petaron, být důrazným hráčem můžete, před branku je jistě odvaha chodit, to nikdo nepopírá, ale něco jiného je do brankáře úmyslně najíždět, sekat a píchat ho, když už má puk pod kontrolouRv Stejně tak osekávat a píchat hráče v poli. A když někdo vypění a jde po něm, tak zaleze na střídačku, příp. se schová za rozhodčí. No a pak slýcháváme, že on není na ledě pro to, aby se pral:-/ Přičemž když se někdo takhle chová, tak s tím musí počítat, což Blbaštík nedokáže. A právě proto je pro spousty hráčů zbabělec.

Jen tak namátkou:

http://sp2004.hokej.cz/index.php?view=clanek&lng=CZ&webid=487&id=36458

0/0
18.9.2009 11:20

Generální ředitel

Re: Tak si pojďme...

Asi každý díváme na jiného hráče, jelikož v hokeji dále figuruji a sleduji hráče, vidím to jinak. Že bychodil clonit před gólmana? On tam pouze jezdí dorážet, již třeba přikrytý puk a zbytečně tím dráždí obránce soupeře, ale ne že by tam zrovna on stál. Navíc již od začátku ho mám za neuvěřitelnou měchurku se svou postavou. V jeho lajně nejčastěji jezdí před bránu Kohler. Ale to je jedno. Při srovnání Stehlíka s Balaštíkem srovnáváme dva hráče, kteří každý hrají jiný post, Stehlík je neústupný obránce, který je možná více stabilnějším členem obrany reprezentace Slovenska, než Balaštík, který sice nějaké to MS za sebou má, ale bez výrazné pomoci týmu.

0/0
18.9.2009 11:23

Petaron

Re: Tak si pojďme...

Bez výrazné pomoci týmu? Když před 3 lety byl naším nejlepším střelcem na MS v Rize, kde naši skončili druzí? To je málo??? Nehledě na to, že je jednou mistrem republiky, 3x nejlepším střelcem... Fakt se nepřestávám divit!

Navíc Kohler je v jeho lajně jen rok, zatímco on jezdí před tu bránu asi již 7 let! Žasnu nad vaším přehledem o hráčích. ;-) A o hokeji toho asi taky moc nevíte, jelikož dráždit hráče soupeře je nutností každého útočníka! To je základ všude, bez toho se hrát hokej nedá!!! K tomu nabadají jak třeba Hadamczik, tak i Růžička!

0/0
18.9.2009 11:38

RJJ

Re: Tak si pojďme...

Tak se nezapomeňte udělat z toho, jak je tento v mez. měřítku průměrný hráč skvělý a jak je vyjímečný v provokování;-D Jen mně mrzí, že k mému příspěvku nemáte nic, asi jste dostal hezky za uši, takže co dodat, že;-D

0/0
18.9.2009 11:43

Petaron

Re: Tak si pojďme...

Jak nic? Ted jste mne pobavil! ;-D Vy, který máte takový skvělý přehled o hokeji, že nevíte, že byl Balaštík naším nejlepším střelcem na MS, že máte údajně přehled o hráčích, aniž by jste věděl, že Kohler hraje ve Zlíně s Balaštíkem jen rok... Super přehled, fakt jste mne hodně pobavil! ;-D A to i s tím, že prý nemám nic k vašemu příspěvku. Zřejmě ani neumíte číst! ;-) 8-o

0/0
18.9.2009 12:39

Generální ředitel

Re: Tak si pojďme...

Koukám, že zrovna o čtění a reagování, by jste si měl asi vy doplnit nějakou znalost, neřekl jsem nic o skvělém přehledu, jen sleduji předvedenou hru a zápal, kolikrát statistika nevypovídá o tom, jaký hráč je, nebo vy koukáte na hráče dle statistik? Já jen pořád hledám, kde ukážete to, že Balaštík chodí před bránu, já ho skoro pořád vidím, jen tam dojíždět a seknout gólmana.

0/0
18.9.2009 12:45

Generální ředitel

Re: Tak si pojďme...

Statistiky jsem zrovna neprojížděl, protože na Balaštíka pohlížím trochu jinak. nevím jak vy, ale já ho před bránou vidím padat nebo brzdit do gólmanů, což se mi zrovna od hráče kalibru jaký říkáte, moc nelíbí. Naše extraliga, když se na ní podívám, mezi slepými, jednooký král... 

0/0
18.9.2009 12:31

RJJ

Re: Tak si pojďme...

Úmyslný a likvidační faul? No tak pod tímto pojmem si představuju nějakou prasárnu při hře. On jako Stehlík mohl vědět, že mu způsobí takováto zranění? Já myslím a doufám, že kdyby věděl, jaké to bude mít následky, tak mu ji nenatáhne. Nicméně situace byla samozřejmě jiná, někdo, kdo si soustavně koledoval a působil na spoustu hráčů jak červený hadr na býka, si myslel, že mu jeho chování projde i tentokrát. Přepočítal se.

Že to mělo takové následky nemohl vědět nikdo. Snad to bude pro Balaštíka dostatečné vyrování.

A ještě bych rád připomenul, jaké vášně vyvolalo to co Zlín a Blbaštík předvedl po zákroku. Prakticky celá hokejová veřejnost, včetně bývalých hráčů to odsoudila, jelikož se jednalo právě o tohoto hráče. Být to někdo jiný, tak by byl morálně odsouzený Stehlík.. O čem to svědčí?

0/0
18.9.2009 11:03

DDT123

nemáte někdo

odkaz na to video? nemůžu to nikde najít :-(

0/0
18.9.2009 10:15

Generální ředitel

Re: nemáte někdo

je snad někde v prvních příspěvcích diskuze

0/0
18.9.2009 10:30

RJJ

Re: nemáte někdo

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/309281381990819-udalosti-v-regionech-brno/

po 20 minutě

0/0
18.9.2009 11:09

Dufi

Trvalý následek

Možná tím následkem bude, že se tomu zmetkovi po té ráně konečně v hlavě rozsvítilo ;-D Pokud na Stehlíkovi skutečně bude vymáhat nějakou náhradu, milerád přispěji a myslím si, že nebudu zdaleka sám...

0/0
18.9.2009 9:21

BedlamW

jj

Je jasne ze mel Balastik u Stehlika a nejen u neho  uz nasbirano. Kdo hral hokej tak vi, ze tak dlouho se chodi s dzbanem pro vodu, az se ucho utrhne a to se u Balastika potvrdilo na 100 % !!R^

0/0
18.9.2009 9:07

Eluedeor

Lúza z paštiky

Vy ste fakt paštiky...co příště zažalovat soupeře za zlomení hokejky, nebo opotřebování ledu?;-)

0/0
18.9.2009 9:00

A_Vymetalikova

nechapu

..o co v teto diskuzi jde? Jeden hráč praští druhého hráče v době, kdy je dávno odpískáno tak, že mu doživotně ublíží a vy dáváte vinu tomu hráči, který je zraněný? To jako když já řeknu někomu že je blb a on mě zláme obě hnáty tak jsem na vině já, že jsem řekla že je blb? Kam to spějeme? Je úplně jedno jestli mu Balaštík nadával do ptakopysků - tady jde o naprosto evidentntí ublížení na zdraví s trvalými následky způsobené mimo hru. A že je Zlín banda simulantů? A ktery tym dnes neni, propanajana. Připadá mi, že se zde vyjadřují samé holélebky, které by mi za tento příspvěk nejradši daly přes držku aniž by byly ve svých fanatických mozečcích schopni připustit, že Stehlík i Balaštík jsou stejně vypatlaní jako oni, akorát je jeden silnější a druhý slabší a ten větší tomu menšímu rozbil hubu a ten menší má dost chytré právníky na to, aby z toho něco vytřískal. Kdyby se takovým způsobem řešili všechny podoboné zákroky (brutální, mimo hru, nesmyslné), je pokoj. To by vas zase nebavilo,co?

0/0
18.9.2009 7:27

Generální ředitel

Re: nechapu

Proč Vám měl někdo dávat do držky, máte právo na svůj názor. Ovšem je vidět, že hokeji moc nerozumíte, i v hokeji totiž funguje určitá etika. Ta byla sice porušena na obou stranách, ale myslím, že celý spor by se měl řešit v rovině na hokejové. Pan Balaštík není žádné neviňátko a jak je vidět ze záběrů ČT z večerníku, Balaštík stále Stehlíka držel a častoval ho nejen (k pousmání) výrazi typu "ptakopysk." Balaštíka jsem často slýchal provokovat ze střídačky, když ujel před soubojem a nadávat a pak se někde schovat. Ale jinak, nedivím se nám bezmozkům, že máme "radost," že Balaštíka někdo sundal, měl jsem možnost taky párkrát proti němu hrát a řeknu Vám, je mistr v oboru. Myslím ale, že je to celé zveličené v rovině novinářské, kdyby to bylo s Balaštíkem tak špatné, odpískal už dávno sezónu.

0/0
18.9.2009 8:25

netbooster

Re: nechapu

Obávám se, že o problematice příliš nevíte - většina ran padá až po odpískání, respektive začne-li bitka, rozhodčí přerušují hru. Znovu opakuji - srovnávání s jakoukoliv jinou životní situací je nepříhodné, zapomeňte na ulici, tramvaj apod. Od posuzování hokejových zákroků v profesionální lize jsou tu v první řadě rozhodčí, v druhé řadě disciplinární komise. Nikoliv civilní soudy. Souhlasím, že oba dva jsou svým způsobem vypatlaní mozci, ale ostře nesouhlasím s tím, tahat do běžných sportovních incidentů soudy. Když do vezmu vaší dikcí - Balaštík dostal po držce, nebylo to nejspíš úplně fér, ale Stehlík mu už leccos dlužil, a tak "ujel" - orgány SPORTOVNÍ spravedlnosti jistě budou vědět, co s tím. Soudy nechť soudí to, co je opravdu důležité, a nezabývají se tím, že si někdo dal při špičkově placeném gladiátorském zápase v aréně při zábavě pro plebs pár facek tak, že jednomu mále vypadly oči (zuby, co já vím). Oba vědí, do čeho jdou, oba jsou na to náležitě jištěni.

0/0
18.9.2009 8:31

Generální ředitel

Re: nechapu

Hele musím jen souhlasit, velmi dobře napsáno. Hlavně to s tím přerušením, celkově dobře vysvětleno.

0/0
18.9.2009 8:37

BedlamW

Re: nechapu

R^

0/0
18.9.2009 9:04

kubas147

Svobodu Stehlíkovi!

Doufám že Stehlíka nepotrestají..... Aspoň bude v play-off sranda, až si týmy navzájem budou takto likvidovat klíčové hráče.... Stačí přece říct, on mě přes rozhodčího provokoval (a hráči si nadávají defacto furt) a pak mu naprosto nečekaně mimo bitku vystřelit oko z hlavy.... Juchů, to bude paráda, až takhle někdo sestřelí Straku, Červenku nebo Reichela.... 8-o (chybí blíjící smajlík....) Akorát Vítkovice budou mít v této disciplíně navrch, přecejen, kickboxera nebá v týmu každý.... zatím....

0/0
18.9.2009 7:17

netbooster

Re: Svobodu Stehlíkovi!

Neštěstím je, že o hokeji byť jenom píšou a fandí mu lidé jako ty. Stehlík je na ledě právě proto, aby se ze soupeřova týmu nikdo nemotal tam kde nemá, nedělal co nemá, a pokud dělá, tak aby byl "odměněn". V NHL naprosto běžná věc, jen u nás jsou z toho všichni vykulení. A hvězdy musí počítat s tím, že v playoff jde jakýkokoliv respekt stranou a tak k tomu i přistupovat - případně si zajistit respekt sami, viz. jarní bitka Zetterberga s Malkinem.

S tím "nečekaně mimo bitku" jsi mimo ty, na celý zimák bylo slyšet, jakými výrazy Balaštík Stehlíka častuje, a stále se ho držel za dres (což je ostatně vidět i na videu). V takovém případě musí být hráč ve střehu nepřetržitě. Pochopte už všichni, že Balaštík se měl hned po prvním konktaktu otočit, a ze souboje okamžitě odjet, nikoliv nějakou ránu vracet. Pokud však vrátil, musel čekat NAPROSTO COKOLIV, dokud neseděl zpět na střídačce. Není prostě možné dovolovat si cokoliv na kohokoliv, a myslet si, že se mi nemůže nic stát.

0/0
18.9.2009 7:28

A_Vymetalikova

Re: Svobodu Stehlíkovi!

souhlas, ale Stehlík teď může čekat spravedlivý trest podle platného právního řádu, nebo snad nemám pravdu? Ať je Balaštík trouba, tak v tomto případě je právo jasně na jeho straně. Až tebe zmydlí 150kg babička s kabelkou za to, že ji nepustíš sednout v autobuse a vyrazí ti bulvy z důlků, na čí straně bude právo? Nebo snad řekneš? "Paní, promiňte, děkuji, že jste mě upozornila na mou blbost", vezmeš bulvy a odcházíš?

0/0
18.9.2009 7:31

netbooster

Re: Svobodu Stehlíkovi!

Ne, to v žádném případě - pouze podle soutěžního řádu soutěže, ale nikoliv podle trestního práva.

Plést dohromady autobus a profesionální hokej nemá smysl hodnotit, a naštěstí  ti, kteří hodnotit budou, tu absurditu a nesmyslnost takového srovnávání vidí také. Ať dostane Stehlík flastr od disciplinární komise, proti tomu žádná, ale civilní soudy? Náhrada škody? To je nehorázná hloupost.

0/0
18.9.2009 8:08

Generální ředitel

Re: Svobodu Stehlíkovi!

Souhlasím s tebou a myslím, že jsi to naprosto přesně popsal, hokej jsem hrál také a sem tam se strhla nějaká ta mela. Nepřál bych slečně nebo paní občas vidět naší 2.ligu, kde hráč co neunese tíhu situace a po potyčce, kdy odjíždíte do otevřených vrátek směr kabina, vás nažene bouchne s váma nečekeně o mantinel, aby si snad něco dokázal. Tohle přesně se mi stalo. Mohl bych pokračovat. Pamatuji si bitku Vopata a Ustrnula, férová bitka, která se stala nefér až když se do ní vložil rozhodčí a držel Vopata a Ustrnul si směle dál pokračoval. V NHL by dostal flastr, nebo by ho sundal někdo jiný jeho parametrů, však ve Finsku hned v prvním zápase dostal od blázna Heleiniuse. Mohl ho Vopat žalovat za to, že si narazil kostrč a v dalším zápase chyběl? Jak bylo vidět, Balaštík se sám v začátku bitky po Stehlíkovi ohnal, než si uvědomil, kdo proti němu stojí. Pak se zas statečně schovával za rozhodčí a své spoluhráče. Rozhodčí ten souboj měl nechat plynout dál, Ríša by mu dal a nechal toho...

0/0
18.9.2009 8:17

Generální ředitel

Re: Svobodu Stehlíkovi!

jenže Mr. Balaštík si opět myslel, že se mu nemůže nic stát, tak směle pokračoval, poté se ani nedivím, že mu jí tam Stehlík jednu rupnul. balaštík dělá daleko podlejší věci, viz sekání do gólmanů, píchání do nožů brusle, nebo do slabin hokejkou či loktem. Celé se mi to zdá jako divadélko Zlína.

0/0
18.9.2009 8:19

RJJ

Re: Svobodu Stehlíkovi!

Nějak tady stále motáte jabka s hruškama. Popravdě mi přijdete úplně mimo a co jste tady předvedla v ostatních příspěvcích, tak to asi ani jiné nejde čekat.

Jinak samozřejmě, že nemáte pravdu:-P

0/0
18.9.2009 10:28

netbooster

Každý

provokatér a "podje.bávač" musí počítat s tím, že stejně jako jeho hra může přinášet výsledky, může také přinést spravedlivou odplatu. Ano, Balaštík je mistr v zákeřnostech všeho druhu, v provokacích a nadávkách, a ano, má ve zvyku z eskalujícího se konfliktu utíkat. Ovšem protože Boží mlýny melou, došlo i na něj. Zákeřnost rozdával, zákeřnost dostal. To je hokej - v NHL by se nad tím nikdo ani nepozastavil. Co z toho ale dělá Zlín, je neuvěřitelná komedie a fraška, nehodná PROFESIONÁLNÍ soutěže. Co přijde dál? Náhrada za každý steh? Platba za každou kostičku v ruce zlomenou při "sekeře"? Budou se odteď kluby už pouze a jen soudit? Doufám, že Stehlík a jeho klub jsou natolik hrdí, aby tuto zlínskou tragikomedii dotáhli už úplně ad absurdum (tedy před soud), ať se tedy všichni doopravdy a jistě dozvíme, jak to vlastně skutečně bylo.

Tak jako tak je aktuálně Zlín největší sbor komediantů v extralize, ihned těsně následovaný Č. Budějovicemi a Pradubicemi - nehodnotím předváděnou hru!

0/0
18.9.2009 7:14

kubas147

Re: Každý

jsi schopný pochopit že tohle nebylo v bitce? Tohle bylo zcela mimo hru.... Balaštík může být korunovaný provokatér, ale to ještě nikoho neopravňuje k tomu, aby mu jen tak napálil a na měsíc ho vyřadil ze hry....  Může teda nějaký hráč v play-off přijet ke Strakovi, říct že provokoval a zničehonic mu napálit? A ještě mi tady napiš, kdy koho Balaštík úmyslně zranil? Barinku (nebo kterého obránce Vítkovic měl údajně zranit) vynech, to byl zcela běžný souboj a po zápase se všechny strany (vč. rozhodčího který to tehdy pískal) shodly, že to byla jen blbá shoda okolností, žádný faul....

0/0
18.9.2009 7:21

A_Vymetalikova

Re: Každý

R^

0/0
18.9.2009 7:28

netbooster

Re: Každý

Díval ses na to video? Jaké "mimo hru"? Hra už v té době byla přerušená možná 5 minut, ale potyčka Balaštík vs. Stehlík ani zdaleka u konce nebyla. Jak píšu výše - Balaštík měl ihned po přerušení sklapnout a mazat na střídačku, ne se pouštět se Stehlíkem do konfliktu. Ale když se už pustil, musel očekávat úplně COKOLIV. Ad. Straka - ano, může, a zřejmě za to dostane flastr ve hře, a navrch ještě flastr od disciplinární komise, ale - soud? náhrada škody? Stejně jako souboj Balaštík x Barinka byl "zcela běžný souboj" (s čímž naprosto souhlasím), tak střet Balaštík x Stehlík byla zcela běžná bitka, která jako taková končí, až když oba sedí na trestné, nebo jeden už evidentně nemůže pokračovat.

Uvědom si, že se nejedná o krajský přebor, ale nejvyšší soutěž profesionálů, kde zraněný hráč nezahyne na úbytě, ale solidně se zahojí na pojistce, stejně tak jako klub. Takže v tomto případě se opravdu jedná pouze o nápravu pošramoceného ega Zlína, o nic jiného - o peníze určitě ne...

0/0
18.9.2009 7:35

kubas147

Re: Každý

OK, myslím že nemá cenu dál argumentovat.... Ty to považuješ za normální bitku, já ne (video jsem samozřejmě viděl....). Samozřejmě pokud je toto normální bitka, tak debaty o odškodném jsou zcela mimo. Ještě by se dalo podotknout, že to nebyl žádný vyhrocený zápas, ale přípravák, takže je celkem zjevné že tam nemohli být žádné velké emoce, ale spíš to byla pomsta za věci minulé..... Ovšem s tím Strakou jsi mě dostal, já bych chtěl vidět, co by se strhlo, kdyby mu tohle v přípravě nebo ještě hůř v play-off někdo udělal (a rozhodně bych nechtěl vidět takhle zrakveného Straku, přecejen zas tolik dobrých hokejistů v Česku nehraje....)

0/0
18.9.2009 7:50

Generální ředitel

Re: Každý

nepřeju nikomu nic zlého, ale potyčka nebo bitka, končí v momentě, kdy jdou dva kohouti od sebe, nebo míří do kabin. To, že tam byl rozhodčí, ten by snad měl umět oba býky usměrnit, jako v NHL, neznamená, že bitka končí. On tomu má právě dát ten řád. Pleteš jablka s hruškama. Zažil jsem rvačky, kde byli všichni tři rozhodčí a najednou mi přiletěla z boku od hráče, co v bitce nefiguroval. Ovšem abych své roztržené obočí a nebo vyražené zuby řešil u soudu, příště bych dostal 2x tolik. Tohle můžeš řešit, když se popereš v hospodě, ale stane se ti to samé. K bitce by nedošlo, kdyby i pan Balaštík zachoval chladnou hlavu.

0/0
18.9.2009 8:30





Najdete na iDNES.cz