Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Videorozhodčí Bolina na Slavii chyboval a v této sezoně proto skončil

Videorozhodčí Petr Bolina už v této sezoně nebude arbitrem sporných momentů v žádném extraligovém zápase. Komise rozhodčích ho tvrdě potrestala za hrubé porušení povinností v pátečním utkání 8. kola mezi pražskou Slavií a Kometou Brno. V něm nebyla hostům uznána regulérní branka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin111

...

Každou střelu na bránu podle mě skutčně videorozhodčí posuzovat nemůže. Pokud mělo Brno nějakou pochybnost, měli to řešit . Jejich chyba - bohužel...

0/0
29.9.2009 19:37

trollisko

Role videorozhodciho

Jsem nevedel, ze videorozhodci muze prerusit hru a upozornit na gol. Jsem si vzdycky myslel, ze spornou situaci posuzuje az na podnet hlavniho....

0/0
29.9.2009 14:27

petyo

No zas tak moc se nestalo...

...kdyby ten gól platil, tak Slavia vyhrála 6:5. Prostě se hokej hraje 60min a ne 50. To, že na to Brno fyzicky nemá, za to nemůže ani Růžička, ani Bolina.

0/0
27.9.2009 13:30

maraxxx

Re: No zas tak moc se nestalo...

..takže rozhodčí, ať neuznávají PLATNÝ GÓLY a všechno bude OK??

To ti příjde normální????

No a že to neuznali na Slávii , to se sedí, Růža je známej kňoural, kterej co neuhádá, to nemá.. Takže rozhodčí si preventivně nic nedovolí:-)

0/0
27.9.2009 13:41

CART09

Re: No zas tak moc se nestalo...

Aha, takže po každý střele se má zápas automaticky zastavit, videorozhodčí si rozfázuje záznam, a nahlásí, jestli byl nebo nebyl gól, jo? Protože i ČT si toho všimla až ze záznamu, nikdo na stadionu to nevěděl. A že pak Erat brečí jak rozhodčí odmít jejich žádosti o kontrolu videa, to je prostě lhář že to nemá obdoby...

0/0
27.9.2009 18:12

Kostej

Re: No zas tak moc se nestalo...

Ja jsem ten gol videl hned, a to na televizi s uhloprickou 37cm...

0/0
27.9.2009 18:20

vrana007

Re: No zas tak moc se nestalo...

Souhlas!R^

0/0
27.9.2009 23:46

Martin111

Re: No zas tak moc se nestalo...

Hráči Brna nekňourali, proto nebylo co zkoumat... Můžou si za to sami.

0/0
29.9.2009 19:39

pegaska

Re: No zas tak moc se nestalo...

A co když ne? Bylo to za stavu, kdy mohla Kometa vyhrát, a větší rozdíl gólů vždycky působí na psychiku obou mužstev. Kometa mohla hrát sebejistěji, Slávisti byli v té chvíli dost zoufalí.

0/0
27.9.2009 15:49

Danik.K

Re: No zas tak moc se nestalo...

presne, to nas kolega nejak nezohlednil - vedeni o tri nebo o dva je jo rozdil. a pak je to uplne jine utkani. a co kdyz to vsechno maji hraci v hlavach a kvuli neuznane vyhra je na nich ta deka, jak rikal Kantor?

0/0
28.9.2009 18:52

Martin111

Re: No zas tak moc se nestalo...

I kdyby Brno vedlo 10:0, na vítězství stejně nemá - maximálně by se prodlužovalo;-D

0/0
29.9.2009 19:41

Profík

Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí,

Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí, který odmítl zkoumat video, jak říkal Erat. Především ten by měl dostat trest do konce sezóny!

0/0
27.9.2009 10:14

nielssen

Re: Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí,

Přesně. Ale toho asi Růžička do příštích zápsů potřebuje víc než Bolinu u videa ;-)

0/0
27.9.2009 10:31

locom

Re: Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí,

Podle me Erat kecal. V zapase nikdo za rozhodcim nejel, nikdo mu nic nerikal, tak nemohl nic odmitnout. Kdyby si toho golu nekdo vsimnul, tak na rozhodciho rve celej mansaft vc. trenera na lavicce. Bylo to videt i v TV, ze se vubec nic nedelo.

To ze se dozvedeli ze dali gol az nekdy pozdeji a Erat to pak rekl po zapase nic nemeni na tom, ze o tom golu nikdo z hracu nevedel, takze nic nereklamovali.

 

0/0
27.9.2009 11:08

maraxxx

Re: Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí,

nevím na jakou TV jsi koukal, ale hráši Komety rozhodně za rozhodčím byli, to bylo JASNĚ vidět....

Jenom neprotestovali dost důrazně a nezvtekali se, jak to dělává ten kňouravej ubožák Růža

0/0
27.9.2009 13:44

pegaska

Re: Hlavně měl být potrestán ten rozhodčí,

Seš vedle. Byla jsem tam a gól byl od nás jasně vidět, tým Komety se divil, proč se nepískal, fanoušci zůstali zaražení, jak to, že se hraje dál, jako by nic. Slávisti poblíž mě se taky chytali za hlavu, že inkasovalo další.

0/0
27.9.2009 15:47

kevinbb

Prilis tvrdy trest,

podle me a rekl bych, ze neferovy v tomto pripade!

Nikdo neni neomylny a pokud potrestali Bolinu, tak zaroven meli potrestat dva dalsi rozhodci.

Pral jsem Brnu a kdo vi jak by to dopadlo kdyby branka byla uznana, ale hra je hra a obcas se stane situace ktera je sporna, presto, ze se dela proto vsechno aby se to nestalo.

0/0
26.9.2009 22:29

egi

Re: Prilis tvrdy trest,

No, asi tak nějak.

Gól neviděl nikdo z rozhodčích, neviděli ho hráči, neviděl by ho ani videorozhodčí, kdyby koukal na nezpomalený záběr na monitoru. Až při opakovaném záběru v televizi se nad tím teprve komentátoři pozastavili. Sám od sebe by si toho asi taky těžko všiml. Možná mohl iniciativně ten moment prozkoumat, ale když skutečně nikdo jiný nejevil nejmenší pochyby ...

Pravda je, že se utkání mohlo pak vyvíjet jinak, protože při už tříbodovém rozdílu by musela Slavia nasadit všechno dopředu, pak by mohla o to víc chybovat v obraně. Ale taky nemusela. To jsou všechno kdyby-chyby.

Stávat by se to nemělo (a jako fanouška Komety při špatném stavu začátku sezóny mne to mrzí dvojnásob), ale nebylo to žádné úmyslné poškození a v té hale to opravdu nikdo neviděl. Trest do konce sezóny je pro rozhodčího i podle mého příliš drsný.

0/0
26.9.2009 23:37

forhend

Re: Prilis tvrdy trest,

Slávie by stejně vyhrála. Kometě naprosto došlo...

0/0
27.9.2009 9:05

ln.

Re: Prilis tvrdy trest,

jenze komentatori ani divaci nejsou od toho placeni (krom toho skupinka modrobilych ktera byla na dotycne strane stadionu dost vehementne protestovala,takze zas tak "neviditelny" to nebylo).

0/0
27.9.2009 11:10

CART09

Re: Prilis tvrdy trest,

aha, takže když ve fotbale jeden z kotlů zařve "ofsajd!", tak se má přezkoumávat, jestli náhodou nebyl, jo?

0/0
27.9.2009 18:14

Lyndon

Re: Prilis tvrdy trest,

No jo kámo ale on je tam placeným br. rozhodčím,on tam není od toho aby se bavil a sledoval hokej živě.Ten trest je správný a zasloužený. Prostě a jednoduše.....brankový rozhodčí je tam od toho aby viděl každý regulérně vstřelený gol. Howg

0/0
27.9.2009 10:16

PTM

Re: Prilis tvrdy trest,

Přesně tak,placený je za sledování branky,a ne na sledování moravských děvčat ....:-)

0/0
27.9.2009 11:39

Stavelmartin

výsledek

Myslím,že Brno si za porážku může samo svojí pasivní hrou. Promiňte mi,ale pokud svítí na tabuli v 50.minutě skóre 2:4 a o deset minut později 6:4,tak se to podle mne nedá nazvat jinak než tragédií. Neuznaný gól samozřejmě utkání ovlivnil,rozhodčí byl za chybu potrestán. A zdejším skrachovalcům,co za tím vidí nějaké uplácení ze strany Slavie bych předepsal nějakou léčbu. Pokud by to bylo cinklý,tak by ten zápas vypadal trošku jinak :-)...

0/0
26.9.2009 20:58

PKB2008

Re: výsledek

Ti co jeli do Prahy počítali s výpraskem. Zbožným přáním bylo uhrát co nejlepší výsledek a co nejdéle udržet krok, ať se můžem skvěle bavit. Ale ti naši hráči hráli tak, že výsledek byl po první třetině z říše snů a dali nám naději. Poté, co ubránili druhou třetinu, už se začínalo věřit, že by z toho mohlo vyjít překvapení. Pak přišla sprcha na 2:3 a znovu euforie na 4:2 a pak.... to bylo vraždění neviňátek a u bohužel u  některých šílená frustrace u některých spojená s hozením něčeho na led . Vykašlete se na diskuse o neuznaným gólu a koupeným zápase, užijte si to, že jste v bedně viděli 10 gólů a velmi slušný zápas se super zvukovou kulisou

0/0
26.9.2009 22:17

VasaBrno

Re: výsledek

mas recht, ja sem si pral abysme nedostali na Slavce rychtu a aspon parkrat si zakriceli gol. ovsem po tom jaky mel zapas vyvoj mi cesta zpet pekne zhorkla :-( na kdyby se v hokeji nehraje. za neuznany gol se na rozhodciho muzem zlobit to jo, ale Kometa si nechala dat v poslednich 10ti minutach 4 goly :-/ takze tak...

0/0
26.9.2009 22:26

PKB2008

Re: výsledek

Já jsem řídil, takže jsem se z toho otřepal rychle, ale na D1 byl provoz jak ve dne ;-)

0/0
26.9.2009 22:53

PKB2008

Re: výsledek

A tohle prý patří do 1.ligy a v extralize nemá co dělat

http://www.youtube.com/watch?v=P1GHw1sXMUU

Vzhůru Brno !!!!!

0/0
26.9.2009 23:08

Master J

Re: výsledek

http://www.youtube.com/watch?v=HNK6rSbqbOMR^

0/0
27.9.2009 11:59

Master J

Re: výsledek

R^

0/0
27.9.2009 11:41

Morava69

Bolina ...

... tratný určitě nebude, šak mu Růža zbytek sezóny rád doplatí !!!

0/0
26.9.2009 20:00

francic

Proc Bolinu potrestali?????

Vzdyt prece odbornik a mudrlant RICHTER vcera rikal, ze neuznanej regulerni gol neni chzba rozhodcich, ale hracu Brna....Fakt trest pro Bolinu nechapu:(  

0/0
26.9.2009 19:33

schelak

Re: Proc Bolinu potrestali?????

a to,že si hráči Brna stěžovali a žádali posouzení videa a hlavní je odbyl ti připadá v pořádku?

0/0
26.9.2009 20:02

tonnda

Re: Proc Bolinu potrestali?????

Neviděl jsem,že někdo z hráčů jel k rozhodčímu podat protest?

0/0
26.9.2009 20:32

schelak

Re: Proc Bolinu potrestali?????

říkal to Erat v buly,že reklamovali u rozhodčího gol,ale ten řekl,že se s nima nemá o čem bavit,že nemá důvod volat video

0/0
26.9.2009 21:03

CART09

Re: Proc Bolinu potrestali?????

Jenže Erat lže jak když tiskne, nikdo neprotestoval... řekl to až v rozhovoru po zápase, a to už mu evidentně někdo poradil, ať to řekne...

0/0
27.9.2009 18:15

Master J

Re: Proc Bolinu potrestali?????

Richter je blb, z hrracu to tezko nekdo mohl nekdo videt, pokud se na ten zaznam podivas..to by jsi musel stat za brankou a za ni nebyl nikdo v inkriminovany moment, ani rozhodci, ktery tam ma stat, navic kdyz jsou 4..je to chyba nejen rozhodciho na lede, ale hlavne brankoveho, ten ma sledovat monitor a prohlizet si to..

Kazdopadne je to uz teed jedno a nema smysl to dal rozebirat..o body jsme prisli take svym zavinenim, ale ten zazitek ze zapasu mi nikdo nesebere..tkz jde se dal..R^

0/0
27.9.2009 12:07

navstevak - nezrusitelny

HC Ostuda Praha zase neco zamazla

a body jsou doma a je jedno jak uz.

0/0
26.9.2009 19:00

chassis hunter

Profesionalismus se opet ukazal

V NHL videorozhodci nikdy nevola hlavnimu,ale naopak...Za prve jsou tam stale brankovi rozhodci,kteri z tech dvou metru maji urcite vetsi prehled nez Bolina nekde u monitoru...Za druhe pokud vznikne jen malicke podezreni,pri prerusene hre se vola prvne "upstairs"(rozhoduji videorozhodci primo v hale) a pokud ani oni si nejsou jisti,vola se do Toronto,kde existuje specialni studio,ktere dany moment vyhodnoti a svuj verdikt pak sdeli hlavnim rozhodcim...Malokdy se stane,ze se gol prehledne nebo spatne uzna...

No ale vidim,ze u nas to musi byt znovu slozitejsi...

0/0
26.9.2009 18:53

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Profesionalismus se opet ukazal

Po té aféře, co puk prošel do branky dírou v síti se to nějak zpřísnilo, že?

0/0
26.9.2009 21:46

honza-v

Re: Profesionalismus se opet ukazal

Pleteš se,je t asi tři roky zpět a ten zápas tehdy dávala i Galaxie sport,nastala stejná situace a až na oznámení videorozhodčího hlavnímu se teprve uznal gól.

0/0
26.9.2009 23:23

budvarek

Gol

Videorozhodčí by neměl být potrestán, od uznávání gólů jsou tam dva hlavní. Pokud neví, tak se můžou poradit s videorozhodčím. Ale aby sám hlavní dával podnět, že byl gól je nesmysl.

0/0
26.9.2009 16:45

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Gol

Ten "nesmysl" je v pravidlech. Ale není tam, že musí, ale že může. Jenže když se zrušili brankoví rozhodčí, spoléhá se na techniku, a když Bolina místo sledování brankoviště kouká kde co lítá, je to pak celé jaksi na hlavu...

0/0
26.9.2009 16:52

budvarek

Re: Gol

Myslim, že i kdyby sledoval zápas na monitoru, tak to nepostřehne.

0/0
26.9.2009 17:01

Terezicka_O.O

Re: Gol

V ČT to postřehli a on je tam proboha jen a jen od toho...

0/0
26.9.2009 17:04

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Gol

Navíc to postřehli z televize a nepředpokládám, že si tam rejža krokuje každej detail...

0/0
26.9.2009 17:09

papullus

Akorát

že on si to krokuje až na vyžádání od hlavního.

0/0
26.9.2009 17:40

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Akorát

Ne, to není pravda, on to může sledovat pořád a sám může zavolat hlavnímu, že byl gól.

0/0
26.9.2009 17:45

papullus

Re: Akorát

ad jedna nemusí,ad dvě,jak asi si to má vracetkdyž musí sledovat aktuální dění.To jako má zapískat a říct moment počkejte,já se kouknu zpátky ? to je blbost.

0/0
26.9.2009 18:32

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Akorát

Kdo má zase zapískat? Videorozhodčí se zaprvé může dívat přímo v zápase na brankové kamery a v případě podezření potřebuje s dnešní technikou tak 5 sekund na zjištění, zda to je gól nebo ne. Když jo, okamžitě volá na plochu, aby trestoměřiči upozornili na rozhodčího. 10 sekund. Jak dlouho se střídá?

0/0
26.9.2009 21:48





Najdete na iDNES.cz