Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z keců o partičkách je mi špatně, říká brněnský Kántor

Poté, co ho v Pardubicích trefil puk do tváře, museli z ledu seškrábávat krev. Robert Kántor však nad svým silně nateklým rtem mávnul rukou. "To nic není, něco takového se stává každý zápas." Mnohem víc brněnského obránce bolela jasná porážka 3:6, pro Kometu už devátá z devíti zápasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

simmm

V úterý

Kometa porazí v úterý Zlín a iDnes bude psát, jak je to úžasný tým.

0/0
28.9.2009 21:53

kalifas

Zajímavé

Jestlipak si někdo z vás chytrolínů, co předhazujete Kometě koupi extraligy vzpomene na to, že úřadující mistr Karlovy Vary koupil v sezoně 96/97 licenci od Olomouce? Asi nikdo, co? ;-)

0/0
28.9.2009 21:28

majklos

Re: Zajímavé

já jo... taky Vary dopadnou stejně jako třeba Vsetín.. i když to ve varech slyší neradi..

0/0
28.9.2009 21:53

Spalovač šancí

Re: Zajímavé

jakože udělají 6 titulů?

0/0
29.9.2009 9:12

assur-ubalit

premenovat na zetor

premenovat na zetor, zavolat srsne a krona, a ono to pujde, ne ze ne... jinak brnu drzim palce, v lize sou pro me jiny kandidati na seshup...

0/0
28.9.2009 20:56

rhames

Re: premenovat na zetor

rekl bych ze uz ti chybi jen Krol  a Horyna ;)

0/0
29.9.2009 3:57

p.o.p.

Re: premenovat na zetor

Otoupalík, Oslizlo a Prát jsou taky volní......

;-D

0/0
29.9.2009 6:42

PK66

Re: premenovat na zetor

no a Karel Lang určitě taky rád pomůže ;-D

0/0
29.9.2009 13:39

ln.

kometa

vy jste teda fakt exoti,nadavate ze se furt pise o komete pritom podle tech komentaru si stejne zadnej ten clanek nenechate ujit abyste si mohli zanadavat co;-D,a jestli na to Kometa ma nebo nema se uvidi po sezone,aby vas jeste nemile prekvapila;-D

0/0
28.9.2009 19:28

Andee

Re: kometa

Nemile nás svou tragickou hrou, na kterou se nedá koukat, už dávno překvapuje... :-/Rv

0/0
28.9.2009 22:25

PK66

Re: kometa

a kolik si těch Komeťáckejch zápasů na vlastní oči protrpěl, co? ;-)

0/0
29.9.2009 13:40

aarghot

hm

No sice neni sympaticke, ze si EL koupili, ale zase je to tym s tradici, ktera ho do ligy radi. Kdyby se nehrala pit.oma baraz tak by v lize davno byli. A podle me se jeste vysledkove zvednou, ale stejne si myslim ze skonci tesne posledni.

0/0
28.9.2009 18:20

White_bear

Re: hm

Jo? Baráž? Oni byli někdy v baráži?

0/0
28.9.2009 19:11

bathed

Re: hm

;-D;-D ježi - jaký vliv má baráž na Brno??? Pitomá k tomu? Jak píše ten předemnou - oni ji někdy (pro)hráli???? ;-D;-D Že vy budete jeden z těch rychlokvašených rádobyfanoušků co? ... no a vo tom to je....

0/0
28.9.2009 19:49

aarghot

Re: hm

mladiku myslel jsem to tak, ze posledni 2 z extraligy ven a prvni 2 z ligy dovnitr - tak jak to byvalo drive - a smajliky si nech pro sve pubertalni kamarady

0/0
29.9.2009 0:46

vrana007

Re: hm

Baraz je spravedliva vec. Vzdyt by se porad stridali ty same tymy. Nebylo by to k prospechu ani postupujicimu ani sestupujicimu. Vetsinou novacek v ELH zaplati dan a skonci posledni. To ale neznamena, ze je horsi nez vitez prvni ligy. Smysl baraze je take v ochrane investic. Neustale sestupy a postupy jsou finacne nakladne.

0/0
29.9.2009 2:40

seabow

Re: hm

Baráž spravedlivá není - minimálně v současném provedení. Pokud něco vyhraješ (třeba 1. ligu) - máš postupovat, pokud hraješ celou sezónu ho*no, jdeš dolů - žadný šetření se v play out a pak "druhá" šance s utahaným vítězem nižší soutěže... Rv

Baráž by mohli hrát tak předposlední z extraligy a poražený finalista 1. ligy

0/0
29.9.2009 2:51

vrana007

Re: hm

Baraz vam v tom minimalne 7 let nebranila, nepostoupili jste ani do finale 1.ligy, natoz ho vyhrat a pak vyhrat "blbou" baraz.....

2001/2 neucast v PO, 2002/3 neucast v PO, 2003/4 neucast v PO

2004/4 ctvrtfinale, 2005/6 ctvrtfinale, 2006/7 ctvrtfinale

2007/8 semifinale, 2008/9 semifinale

0/0
29.9.2009 2:54

aarghot

Re: hm

ty woe ja rozhodne komete nefandim

0/0
29.9.2009 12:06

bathed

Re: hm

Za pubertálního mladíka děkuji. Je mi 40 tak to fakt zahřálo..... Já chápu že historie se tak nějak neptá a několikrát opakovaná lež se stává tak nějak pravdou. Ale to Vaše 2 z extraligy ven a dva dovnitř se stejně toho Zábranského ansamblu nikdy netýkalo, protože tak nějak do té vaší dvojky nikdy neskončili.....

0/0
29.9.2009 9:19

seabow

Re: hm

no, loni ano, mladíku :-)

0/0
29.9.2009 11:11

bathed

Re: hm

ježiš! vlastně jo! ... a i kdyby ne, tak by se to dalo pak rozšířit na 3-3 nebo i 4-4, co?

0/0
29.9.2009 11:36

bathed

Re: hm

.... navíc ten "geniální" nápad s přímým postupem dvojky zespodu namísto dvou týmů z nejvyšší soutěže, jež skončily předposlední a poslední se týkal pouze a jenom bývalé předlistopadové nejvyšší soutěže (možná i následné federální ligy, ale to bych musel dohledat) šlo o to, že nahoru sice postupovaly dvě mužstva, ale obě tyto mužstav byly vítězi! - jeden z I. ČNHL a druhý z I. SNHL!!!! :-) Já chápu že si "Brno extraligu zaslouží" ale takhle kroutit a deformovat historii, to je vážně trapné!... trapné, leč jaksi symptomatické!

0/0
29.9.2009 11:41

harry_s

no myslím,že v rámci moravské spolupráce

Zlín ,který je na tom zatím bodově vcelku dobře nějakej ten bodík HC Kometě Znojemští Orli pustí:-P

0/0
28.9.2009 16:40

locom

Pro "onanisty" :)

Nevim, o co Vam porad jde. iDnes se chova trzne, pise clanky, ktere se budou cist jak fanousky Komety, tak i tema, kteri ji radi nemaji a na diskusi si leci sve komplexy. Ale tim kliknutim defakto rikate iDnes, aby napsala dalsi clanek, tak se pak nedivte, kdyz se tu zitra zase neco o Komete objevi.

A k vysledkum:

Kometa jasne pred sezonou vyhlasila, ze priorita #1 je vyhnuti se barazi, a ze se pokusi o play-off. Jinymi slovy, cokoliv, krome 14.mista a pokud to vyjde, tak skoncit 12. A toto ze jsou velkohube plany a namistrovanost? To meli rict "nasim cilem je skoncit posledni a v barazi doufat, ze to udrzime?" :)

Bodove je to sice krize, ale na hokej Komety se divat da. V nekolika zapasech byla lepsim tymem, ale vzdy se "sesype" na najekych blbych chybach. Treba Slavku 2.tretiny prehravala, a pak takovej konec? 

Kometa na ligu ma. Sice se bude jeste nejakej ten patek motat kolem dna, ale co uz. Uz jen pro navstevnost extraligy a atmosferu na jejich zapasech doufam, ze se udrzi.

0/0
28.9.2009 15:37

radekklarinetista

Re: Pro "onanisty" :)

R^ souhlas !!

proč na tohle nereagujou, chroničtí kometoplivači?? že by prostě nebylo jak? :-)

0/0
28.9.2009 20:50

majklos

Re: Pro "onanisty" :)

kometoplivači :)) kdyby nebylo všude překometováno a byly tady i jiná hokejová diskuse tak by vše možná vypadalo jinak.. a navíc ty sebevědomé prohlášení fanoušků kteří sami sebe nazvou (nevím proč) "modrobílou šlichtou"...navíc mi to připadá jako celkem hanlivý název a nevím proč si tak říkají...

0/0
28.9.2009 21:02

radekklarinetista

Re: Pro "onanisty" :)

s tou modrobílou šlechtou je to takové jedno velké nedorozumnění. fanoušci, když skandují "modrobílá šlechta", nemyslí sebe, ale hráče... a není to hit letošního léta, ale tradiční slogan lepších včerejšků

překometování: kometa je tedˇ prostě mediálně zajímavá, to je logický důvod, ne?

0/0
28.9.2009 21:20

seabow

Re: Pro "onanisty" :)

Naivo :-)

Na idnes by žádná hokejová diskuse nebyla ani tak, kdyby redaktoři míň "Kometovali", tak by holt psali víc třeba o KV nebo Cheze a onanisti by si honili nad články o mistrovi na dně nebo spekulacemi jestli Litvínov začne hrát v oranžových dresech s růží... :-P

0/0
28.9.2009 21:23

PK66

Re: Pro "onanisty" :)

nečteš a nevíš ...;-)

modrobílá šlechta není označení fanoušků. ale hráčů. Pravda, v dobách, kdy tento pokřik vznikl, hra Komety vypadala trochu jinak. :-)

0/0
29.9.2009 13:48

mk_kossak

Re: Pro "onanisty" :)

to na te slavii jako myslis jak slavia celej zapas drzela puk a snazila se zajizdet do pasma brna? pak z nejakych haluzi kdyz tam parkrat placli tak dali pri nehoraznym stesti 4? Nekdy proste sedne stesti i na nekoho...

0/0
29.9.2009 10:07

rybizek

Tenhle mancaft na to nema a duvod je manazerske selhani LZ

LZ hokeji proste nerozumi....

0/0
28.9.2009 15:07

aarghot

Re: Tenhle mancaft na to nema a duvod je manazerske selhani LZ

tak tomuhle prispevku zase nerozumim ja

0/0
28.9.2009 18:16

rybizek

Re: Tenhle mancaft na to nema a duvod je manazerske selhani LZ

jako fanousek na to mas pravo.

0/0
28.9.2009 18:22

aarghot

Re: Tenhle mancaft na to nema a duvod je manazerske selhani LZ

tak to vysvetli, rad se dozvim neco ze zakulisi

0/0
29.9.2009 0:48

Jay--

Re: Tenhle mancaft na to nema a duvod je manazerske selhani LZ

No on mu nerozumí,on ho jenom cca 30 let hrál,jinak nic,to je detail.

0/0
28.9.2009 23:01

Spalovač šancí

nasadit juniory - pokud jsou

:-)

0/0
28.9.2009 14:23

rybizek

Re: nasadit juniory - pokud jsou

;-Dv Brne?? Zblaznil ses?! ;-DTam se na mladez kasle celou dobu a hlavne LZ, tomu je nejaka mladez u zadku!

0/0
28.9.2009 15:01

PK66

Re: nasadit juniory - pokud jsou

tak v tom je problém ...tebe nevzali po prázdninách zpátky do hokejové třídy ...proto ta zlost ;-D

0/0
29.9.2009 13:50

Kulel

Halo redakce

Abych pominul nektere vylevy typu: Brno patri do ligy spise nez Boleslav (dovolte, abych se zasmal :) , prejdu radeji rovnou k veci: Mila redakce, misto vecneho vytahovani neuspechu Brna, bych radeji videl doplnenou tabulku, kterou mate na hlavni strance. Soupis zapasu neni doplnen o duel mezi Mladou Boleslavi a Ceskymi Budejovicemi, ktery Mlada Boleslav vyhrala na najezdy 2:1. Dekuji !

0/0
28.9.2009 14:15

Dandy02

Mám Kometu rád.

Ale koupit extraligu byla obrovská chyba a Kometa na to doplatí. Od začátku tvrdím, že skončí poslední a taky že sestoupí zpět do 1.ligy. Bohužel tato epizodka příjde klub na dost peněz a pár let se bude zaset motat v 1. lize. Olomouc taky chce extraligu, ale Dopita raději počká pár let než se tam dostanou normálně a v klidu vydělává v Brně:-))

0/0
28.9.2009 13:28

Oponent Olínů

KOMETA ČEKÁNÍ NA GODOTA!

......stále čekají a výhra ne a ne přijít ;-D

0/0
28.9.2009 13:04

majklos

Ale teď trochu vážně:

proč jsou tady pořád jen kecy o Kometě ?? pomíjím její výkonost a masírování svalů jejich fanoušků před sezónou... nicméně Brno opravdu do ligy patří,... rozhodně více než taková Boleslav... ale hlavně : tady prostě nejsou jiné články než o Kometeě..třeba dnes : souhrn a článek o Kometě.. tak se nedivte že si z toho už někdo dělá srandu... a mně by třeba zajímalo co se děje ve Varech

0/0
28.9.2009 13:00

Jarin123

Re: Ale teď trochu vážně:

ono se stačí podívat jakou ty články mají čtenost...přečtu je fanoušci komety a pak místní pravidelní "onanisti"..se pak nedivím, že redakce chrlí jeden článek za druhým o Kometě.;-)...Třeba takovej Litvínov hraje pěknej hokej..no ale nikdo to nečte.:-)

0/0
28.9.2009 13:13

Abbath

Re: Ale teď trochu vážně:

Ano v tom máš pravdu ale jedna věc co stím my fans máme dělat?Abych řekl pravdu tak už ty články ani nečtu do konce pač je to furt dokola:-/...Už mě připadne že to autoři snad dělaj schválně;-€...Lidi chodijou ELH je po 13 letech ano ale není to důvod proč o tom furt psát a tím dávat zelenou všem inteligentům jako je Olíín atd. ...

0/0
28.9.2009 13:18

majklos

Re: Ale teď trochu vážně:

třeba ty Vary by si fakt zasloužili více informací... mistr na dně tabulky by měl být zajímavější než nováček kterému se nedaří

0/0
28.9.2009 13:25

Abbath

Re: Ale teď trochu vážně:

To ale neříkej nám ber to tak že tady na té diskusi to stjeně čtou jen fans a né vedeni klubu nebo autoři(ikdyž autoři asi jo)...

0/0
28.9.2009 13:34

vrana007

Re: Ale teď trochu vážně:

Podle ceho usuzujes ze Kometa do EHL patri vice nez Boleslav?

Podle slavne historie? Podle velkeho poctu fans, protoze je Brno 2.nejvetsi mesto v republice? Protoze se o to snazi 13 let?

Z historie se preci neda zit? Rozhoduji vykony na lede a ty jaksi komete chybi.

Zatim co dokazala je, ze se nechala vyradit v play-off 1.ligy a pak nesportovni cestou koupila licenci EHL a pulku Znojma.

Slavna historie a pocet fans nestaci... Hokej se hraje v soucasnosti a predevsim na lede...

0/0
28.9.2009 16:38

majklos

Re: Ale teď trochu vážně:

no a co jako ? Boleslav nedavno hrala nejaky pralesni prebor a za par let ho bude hrat zase.. mesto jako je Brno si hokej zaslouzi..nejen diky tradici

0/0
28.9.2009 16:53

Reeboker

Re: Ale teď trochu vážně:

za chvíli se ani hokej hrát nebude a i umístění si týmy budou kupovat ne? Prober se! Rozhoduje se na ledě,  a teď prostě na to Brno nemá, a když spadne, tak ať spadne. Sezóna je dost dlouhá na to, aby dokázali, že do extraligy patří nebo ne. Pokud ne, tak ať si táhnou zpátky do první ligy, ač maj nebo fanoušky nemaj, to mě nezajímá, já chodím na hokej, abych viděl pořádnou hru, nekoukám po nějakých fanoušcích

0/0
28.9.2009 17:06





Najdete na iDNES.cz