Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čeští hokejisté ztratili v zámořské NHL nádech výjimečnosti

Jste od dob Haška a Jágra zvyklí hledat česká jména na špičkách statistik NHL? Pak si zvykejte na tyhle hokejisty:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mr.cert

ztratili, protože hrajou v Kanadě/USA

ono těžko bude kluk vyjímečnej, když odejde v 16ti-17ti do nižších zámořských soutěží...a taky těžko se prosadí, když po pár nezdarech uteče jako Schwarz a další zpátky do Česka..:-/

0/0
29.9.2009 14:09

rybizek

Re: ztratili, protože hrajou v Kanadě/USA

;-Da to je jako pricina???;-D

0/0
29.9.2009 14:18

mr.cert

Re: ztratili, protože hrajou v Kanadě/USA

co tě na tom přijde k smíchu? 8-o

0/0
29.9.2009 14:47

rybizek

Re: ztratili, protože hrajou v Kanadě/USA

tak poprve se smeju tomuhle "v 16 17 letech odchazeji do NIZSICH zamorskych soutezi" co to proboha meles?? jaky nizsi souteze v USA/CAN  v 16 nebo 17 letech????! 

0/0
29.9.2009 15:07

rybizek

Re: ztratili, protože hrajou v Kanadě/USA

po par nezdarech utece?? jakych par nezdarech(jako v jedne sezone nebo ze je parkrat nekdo nepostavil??)?? A jeste mne vyjmenuji nejaky vyssi a nizsi souteze hracu v 16 17 letech ty trdlo jedno hloupy!

P.S. ses jenom dalsi fanousek-kecal.

0/0
29.9.2009 15:10

rybizek

Ceskej fenomen: fanousek se pokousi odborne debatovat....

0/0
29.9.2009 14:01

Luc123

Obavy

Taky mám obavy z toho, že dobré časy Českého hokeje skončily a to na hodně dlouho. Hokej je drahý sport a státá už ho nepodporuje tak jako kdysi a už tak nezáleží na talentu jako na bohatých rodičích, kteří to celé dotují a potom tlačí na trenéry aby ti jejich chlapci dostali šanci. Navíc je trend přizpůsobvat se kanadské hře a to je zásadní omyl. Podle mě se čeští hráči nikdy nevrovnají Kanaďanům v nasazení, dravosti a podobných atributech vlastních pro Kanaďany. Našimi zbraněmi byla vždy chytrost, přihrávka a bruslení a tohle je třeba rozvíjet a tím budou naši hráči vyjimeční. Takhle se z nich stávají jenom průměrní "kanaďané" a těch je všude spousta.

0/0
29.9.2009 10:28

Kane

Re: Obavy

to neni chyba státu..ale je to chyba trenérský metodiky....jsou na hráče moc měkký a předevšim je to i věc rodičů...každej rodič si totiž myslí,že zrovna jeho syn je ten nejlepš ía nechápe proč nehraje...a to znamená,že ho vezme z jednoho týmu a dá ho do druhýho atd...atd...místo toho aby toho kluka nechali trénovat a růst v jednom týmu...a to zrovna taky moc neprospívá

0/0
29.9.2009 10:35

Luc123

Re: Obavy

Neříkám, že to chyba státu. Psal jsem že od doby kdy stát přestal hokej tak dotovat stojí veškeré břímě na rodičích a ti pak prosazují své synáčky bez ohledu na jejich kvality. Težko se jim divit, ale spoustu talentů tím pádem nedostává šanci a třeba skončí. Před několika lety byla naše metodika z nejménšímy hokejisty velice chválená. V tom prodle mě problém není. Kličový problém nastává kolem 15 roku tam se ztrácí spusty talentů. S tím je třeba něco dělat.  Mladí kluci musejí dostávat více šancí v extralize a také musí pochopit že hraní extraligy jim dá více než odchod do Kanady.

0/0
29.9.2009 10:45

Kewl

Re: Obavy

A možná českému hokeji výpadek zájmu NHL o české hokejisty prospěje právě tím, že rodiče nebudou mít vámi popisovanou motivaci. Pokud pak český hokej nezkrachuje z nedostatku peněz, mohly by se opět více objevovat talenty, které hokej hrát chtějí a baví je

0/0
29.9.2009 10:47

ViKo1

Re: Obavy

Tohle je překvapivě logická myšlenka a možnost, která asi zachrání hokej. Takhle jsem na to nikdy nekoukal a musím smeknout před Vaší dedukcí. Kéž by to tak bylo. A možná i bude. R^

0/0
29.9.2009 10:58

Luc123

Re: Obavy

Myslím že to není dobrá úvaha, neboť NHL se nezajímá způsobem že jednou za 10 let někdo přijede a ohodnotí soutěž a když nikoho dobrého nevidí tak odejde na 10 let. NHL a její skauti monitorují prokticky každého hokejistu a jestliže o české hráče nebudou mít zájem tak to je jedině tím, že nemají dostatečné kvality. A samozřejmě nebudou-li mít dostatečnou kvalitu pro NHL nebudou mít dostatečné kvality na mezinárodní hokej. Samozřejěm tento trend se může jednou otočit ale do té doby nás může čekat hodně nepěkných hokejových sezon v mezinárodní konfrontaci.

0/0
29.9.2009 11:08

ViKo1

Re: Obavy

Já to chápu tak, že ti kluci, co v 17 valí do USA pro USD do AHL s (popravdě nulovou) šancí, že si zahrajou NHL, si to tozmyslí a zůstanou tady, kde sice těžko v mládežnickým hokeji narazí na super kouče, ale v seniorech má dobrý kouče i 1. NHL. Tím, že je prostě budou muset nasadit do prvních týmů (věk nezastavíš) se mají kde učit hrát hokej. Příkladem budiž odcházející generace super golmanů a jejich nástupci, který nikod neznal a dneska ohromujou jak v lize tak i na mezinárodním poli. (Mensator, Štěpánek....) Prostě když nebude z NHL poptávka, ti borci zůstanou doma dozrajou. Mají se od koho učit...

0/0
29.9.2009 12:15

Generální ředitel

Re: Obavy

V něčem s tebou souhlasím, ale druhá strana mince je někde jinde. A to, že u nás není žáídná koncepce při práci s mládeží. Sice je pravda, že teď dostalo mnoho mladých trenérů šanci, ale ty spíš číhají na to, jak se dostat k A mužstvu, prostě k tomu hotovému. Každý by tu chtěl získávat úspěchy, ale zapomíná se, že někde musíme začít. Není tu práce s talentovanými hráči a ti kluci nám potom utíkají, jelikož tu nedostávají šance. Přitom v době ekonomické krize by se jim mladí kluci vyplatili. Viz. Sparta, mladí tam jezdí po zadku a staří se trápí a zdá se mi, že do toho nedávají všechno.

Psal jsi tady o rozdílu českém a zámořském. Hra se hodně změnila a hráči se musí přizspůsobit. Dodat k tomu co umí, ještě tněco z moderních trendů. Hokej už se stává obětí taktiky a jde o to jak dobře postavíte tým a jak schopné hráče máte, aby se hře přizspůsobili.

0/0
29.9.2009 11:13

rybizek

Re: Obavy

Cim vice taktiky tim mene kvalitnich hracu je potreba.

0/0
29.9.2009 14:00

xyzed

....

Ide to s vami dolu vodou...ale nie ste az tak zle na tom, len vam chyba daka vyrazna osobnost....my sme sa dostali na uplne dno, hlbsie sa uz klesnut hadam neda...ale treba povedat ze mame par talentov, uvidime co z nich bude

aa este Voracek o ktorom sa hadate, tak si myslim ze by mohol byt prinosom....samozrejme uvidime ako mu vyjde sezona

0/0
29.9.2009 10:26

mudry

pan Henyš

umí taky jenom kecat! Když ví co s tím, tak ať něco dělá ne?

0/0
29.9.2009 10:20

Josef Laufer

Re: pan Henyš

to neni jeho práce.

0/0
29.9.2009 10:24

Tobias_Sammet

Voráček

hlavně že Voráček chybí v nominaci na ZOH, že pane Růžičko? a je tam veterán Ručinský, z jehož výkonů je i fandům Sparty špatně. Geniální.

0/0
29.9.2009 9:20

Bell.Bell

Re: Voráček

no celá ta nominace je divná... s Voráčkem souhlas v 60 je takovejch zbytečnejch jmen....ale co dělat je to Růžička, ten má svou hlavu...

0/0
29.9.2009 9:39

Beerdy

Re: Voráček

Mě j ena blití z Haška, vůbec nechápu, co ten předvádí a jak ho na základě té hrůzy ještě někdo moh povolat do repre na OH...fakt mi to hlava nebereRv

0/0
29.9.2009 10:09

Josef Laufer

Re: Voráček

na základě jaký hrůzy, ty budulínku?

0/0
29.9.2009 10:17

swenik

Re: Voráček

;-D

0/0
29.9.2009 10:22

Spalovač šancí

Re: Voráček

on někdo haška povolal na OH 8-o 8-o 8-o 8-o 8-o ?

0/0
29.9.2009 11:04

Stavelmartin

Re: Voráček

Takových rejpalů,jako ty bylo vždy spousta a vždy jich spousta bude.. Růžička,ať je jakej je,má cit pro hru,má zkušenosti a jdou s ním výsledky.. Rozhodně bych mu neosekával o hlavu něco,co ještě ani nezačalo. Nevzít někoho je jeho právo,nese za to odpovědnost,až budeš dělat trenéra nároďáku ty,taky si budeš moci vzít koho chceš..

0/0
29.9.2009 10:15

Stavelmartin

Re: Voráček

Ručinskýho vzal Růžička při jeho prvním MS na lavičce trenéra,všichni mu nadávali,Ručinský byl pak jedním z nejlepších hráčů mistrovství,rozhodl důležité zápasy.. Nevím proč by se to nemohlo stát znova? Mladej už není výkonnst celou sezonu mít nemůže,ale forma půjde nahoru a vsadím se,že právě na OH bude v tý jeho TOP.

0/0
29.9.2009 10:17

Josef Laufer

Re: Voráček

nevšiml jsem si, že by Voráček zatim předvedl něco, čim by si nominaci na takovej turnaj zasloužil. Tim netvrdim, že nemá šanci se prosadit a v budoucnu se stát nadprůměrnym hráčem. Zatim to ale tak neni, takovej člověk nepomůže týmu ani jako vůdčí typ (na rozdíl třeba o Ručinskýho, kterej teď hraje tužku, ale kvality v sobě pořád má).

0/0
29.9.2009 10:16

Stavelmartin

Re: Voráček

Přesně,souhlasím R^R^ Když bude cítít formu,bude to hráč,kterej to vezme na sebe,ten kterej vystřelí,ten kterej půjde na penaltu,ten kterej riskantně přihraje,když to bude potřeba. Takový hráče tým potřebuje,i když mu to momentálně nejde. Ale OH je za půl roku a do tý doby se klidně může stát,že někdo,kdo teď šlape v NHL bude na farmě a naopak..

0/0
29.9.2009 10:21

pecis81

Re: Voráček

jééé, co to tady komentuje za komedianty - vždyť Ručinský ještě před pár týdny nevěděl jestli ještě bude mít fyzicky a zdravotně na další sezonu, navíc ukončil repre kariéru a brát někoho jen kvůli zkušenostem v takovémto stavu......, to už tam rovnou mohl na přednominovat Reichela či Dopitu, kteří hrajou mnohem lépe než Růča, takže zase pohov růčovci ;-D jinak Voráčka jsem viděl osobně několikrát minulou sezonu a svými výkony by strčil Ručinského do kapsy, ale fakt je ten že hlavní kouč je jeden, takže mu nelze než věřit :-/

0/0
29.9.2009 11:47

Josef Laufer

Re: Voráček

Takovejch lidí, co ještě před sezónou nevěděli, jak na tom zdravotně budou, pak předvádělo v sezóně slušný výkony...

Repre ukončil taky (to ostatně víc lidí, co tam jsou), ale s nominací souhlasil. Tak kde je problém?

Kdepak jsi toho Voráčka viděl?

0/0
29.9.2009 12:12





Najdete na iDNES.cz