Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kometu povede Jeřábek s Lubinou. Ten se vrací do extraligy poprvé od nehody

Loni v létě skončil jako asistent hokejových Pardubic poté, co způsobil tragickou autonehodu u Hradce Králové, kvůli níž zahynul otec fotbalisty Vratislava Lokvence. Teď se Ladislav Lubina vrací do extraligy, společně s Vladimírem Jeřábkem povede trápící se Kometu Brno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rezistin

Je to k zoufání?..

Jinak to nemohlo a ani nikdy nemůže dopadnout,když se sportovní výkony a postup dá nahradit penězi.A myslím si,že je to spravedlivé.Kometa a její fanoušci i sponzoři,se nechovali sportovně.Teď už jen mohou plakat nad výdělkem...;-D

0/0
1.12.2009 8:00

dudlik123

Re: Je to k zoufání?..

No a proč poprvé se kometa dostane do baráže ryze sportovní cestou to je taky úspěch v její hokejové pouti ---- kdyby omarodil dopita už před sezonou mohl dodnes trénovat kýhos a bylo by to v pohodě....

0/0
1.12.2009 9:18

webmysh_evo_II

Jestli tihle dva vytáhnou kometu ze srabu,

tak sežeru pos*anou metlu;-D

0/0
1.12.2009 7:20

s(h)arka

to je nejlepší cesta do pekel...

tenhle výběr....:-/

0/0
1.12.2009 7:06

airwar

Kometa válí

Koukám že Kometa "válí" zvolit si jako trenéra chlapa co zrovna vyhodili od mužstva z nižší souteže a k němu jako asistenta přihodit problémovou osobnost - to je známka extrémní statečnosti, a nebo totální beznaděje.;-D;-D;-D

Jinak k Lubinovi, usmrtit člověka, utéct a dostat jen podmínku - to je také slušnej výkon, hlavně od soudů.R^

0/0
1.12.2009 6:54

stanice Uckro

Co Lubina provedl si ponese celý život v sobě,

ale nevím proč by nemohl dál trénovat. To si má zajít na pracák a zbytek života žít ze sociálních dávek, nebo co?

0/0
1.12.2009 5:32

lopee

Re: Co Lubina provedl si ponese celý život v sobě,

Nepřijde mi, že by si v sobě nesl něco jiného, než jen vztek nad tím, že ho chytli. Ať si trénuje, koho chce, za sebe teď jen doufám, že Brno nakonec vypadne.

0/0
1.12.2009 6:45

s(h)arka

Re: Co Lubina provedl si ponese celý život v sobě,

no, ony by mu nestačily.....;-)

0/0
1.12.2009 7:07

cechi

ubožáci

divím se, kolik je tu dnes ubožáků! jak si dovolujete vůbec někoho soudit?

Lubina byl potrestán, vražda to rozhodně není (jenom prokazujete svou hloupost) a důvody proč utekl od nehody nikdo z vás nezná.

kamarád dělá záchranáře a můžu vás ubezpečit, že od nehody utíká hodně lidí - ale kvůli šoku, vy primitivové! zkuste to napálit v 50+ kmh do zdi a uvidíte, jak budete v pohodě. o nějaké zbabělosti nemůže být řeč, sám se udal a neutíkal před zákonem (ono to ani nejde).

toto se může stát komukoliv z vás, a nemusí v tom být alkohol.

jste ubozí Rv

0/0
1.12.2009 0:24

Duck Egg

Re: ubožáci

No nevim, před pěti lety jsem byl účastníkem bouračky tří aut. Ani nebylo zprvu jasný, kdo je vlastně viník. Nikdo z nás ale nikam neutíkal a pomáhali jsme dvěma (jednomu těžce ) raněným. Možná to bude tím, že jsme byli střízliví, nevím...  

0/0
1.12.2009 1:05

lopee

Re: ubožáci

Hmm, dobrá připomínka. Na druhou stranu jsem takhle přišel o kamaráda. Byl jsem u toho, což tedy doufám, že už nikdy neprožiju. Takže: ano, jsem ubožák a vůbec mi to nevadí. Lubiny mi líto není ani trochu, že je to zmetek si myslím stále, váš kamarád-záchranář, ať si říká, co chce. Navíc z toho, co jste napsal, je patrné, že jste osobně nikdy nic neprožil, takže opravdu sklapněte. PS: Stát se to může opravdu komukoli, ale alkohol v tom v mém případě nikdy nebude. A i ptozo, abych nebyl takový šmejd jako Lubina. Na závěr bych ještě chtěl dodat, že trénovat si může, koho chce. Že nesedí v cele za zabití, není věc klubu.

0/0
1.12.2009 6:53

s(h)arka

Re: ubožáci

ale ani na image, jim to nepřidá.....:-/

0/0
1.12.2009 7:08

Rosomak

Nevím proč se tu řeší Lubina jako vrah

Víme, že spáchal nehodu a od nehody utekl.

Soud to ocenil podmínkou.

Srovnejte to se Šimůnkem. Ten zabil v roce 1992 rodiče dětí (celkem tři mrtví). U soudu sliboval, jak je bude podporovat, dostal 18 měsíců, byl prokázaně pod vlivem alkoholu. Psal to i v žádosti o milost prezidentovi. Milost od Havla za čtyři měsíce dostal. Pozůstalé děti od něj neviděli ani korunu.

Obvykle se dostává za smrt nepodmíněně, cca 18 měsíců je vcelku obvyklá taxa, např. hokejista Suchý, pod vlivem a zabil spolujezdce (ale za devět venku).

Úmyslný a neúmyslný trestný čin je něco zásadně jiného, bohužel pozůstalým je to v podstatě jedno. Bolest ze ztráty je stejná - ale nikdo neví, zda-li se nepřimotá do nějaké nehody, tak s tím nálepkováním za vraha opatrněji. I když morální rozměr je zde jasný - ale copak ve sportu se na to hraje?

0/0
1.12.2009 0:01

millsew

Re: Nevím proč se tu řeší Lubina jako vrah

R^

0/0
1.12.2009 0:21

amadis von gallien

Doufam,

ze ho v Brne divaci a potazmo sami hraci honem rychle vyzenou nekam hodne daleko. Takovahle lidska troska na extraligovy stadion podle me zkratka nepatri. Ze by se Dopitovi udelalo zle prave z Lubiny? 

Jinak je mi Komety fakt lito, tohle si nezaslouzila.

0/0
30.11.2009 23:47

stanice Uckro

Re: Doufam,

A co si zasloužila? Hrají hov...Rv

0/0
1.12.2009 5:33

galaxie1

Tichonov

to je ta správná volba pro KometuR^

0/0
30.11.2009 23:45

good_luck!

Re: Tichonov

jenže ten by v Brně neuspěl. Nikde v okolí totiž neteče Volha nebo něco podobného a Sibiř je taky dost daleko.... (na denní dojíždění).

0/0
1.12.2009 7:18

millsew

...

ne že bych byl z Lubiny nějak extra odvázanej (čekal sem jiný jména, když měla přijít osobnost), moc se mi líbí, jak se tu na základě obecnýho povědomí najednou vyrojí moralistů a mravokárců;-D hlavně že všici místní slintalové jsou svatí a na duši čistí:-))) a teď potrefené husičky kejhejteR^8-o

0/0
30.11.2009 23:24

Kostej

Re: ...

Tak, tak... Polovina z techto hejkalu jezdi pravidelne naprana z kolbenky. Ale zatim maji stesti... :-/ 

 PS / neobhajuji jeho novinami rozsirovanou zhovadilost (PS2 - i mne urcite veci nesedi), ale pranyrovat cloveka, kdyz o tom vim houno...

0/0
30.11.2009 23:32

millsew

Re: ...

nj, to je holt úděl těchto diskuzí, kde jinde se můžou beztrestně vyblejt než na anonymní diskuzi, kde na ně nikdo nemůže:-)

0/0
1.12.2009 0:23

Kostej

Mohlo byt hur...

Jen tak mimochodem. Vsechny sokoval Lubina. Ale...

Byl osloven i Xindel, takze budme radi, ze jsme radi... 8-o

0/0
30.11.2009 23:23

nezavisly_pisatel

Re: Mohlo byt hur...

Šindel má rozum. Normální člověk nestrká hlavu do oprátky, která už je dost utažená.

0/0
1.12.2009 7:38

slatiňanský

to snad ne!

Zklamal a zabil člověka.

0/0
30.11.2009 23:18

xyt

Ó Kometo!

Jak hluboko jsi už klesla...zdálo by se že níž už to ani nejde ale ouha, jde a jak!! Angažovat vraha, ožralu, sraba a hyenu v jedné osobě, to už je na mě trochu moc..Rv

0/0
30.11.2009 22:52

anthropoid42

asi moc podpory mit nebudu, ale:

1) Dopredu rikam ze pro Ladu jsem mel vzdycky slabost a moje hodnoceni neni uplne nestranny, ale jako hrace jsem ho mel hodne rad - jsem pardubak, tak se neni co divit.

2) Vsem tem rozumbradum: Lada tehda jel rano do Dvora, kde mel svoji "charitativni" cinnost - ze svyho tam prispival na hokejovou skolu pro mlady kluky

3) Zdrzel se rano doma a spechal na trenink tech mladejch kluku a dal je to uz znamy.

4) Skoro kazdej, kdo jo zna jen trochu bliz, vi, ze to je dost chytrej clovek a tema chlastu bylo u nej uzavreny kdyz ho jednou Martinec vyhodil z treninku.

Jestli vas muzu poprosit, nebudte v brne gumy a dejte mu sanci. Lada dokaze poblaznit mancaft a myslim, ze lidsky ho odepisovat by byla skoda. Suchy taky pred skoro 40 lety zabil kluka na masine - a dnes mu to nikdo nepripomina.

0/0
30.11.2009 22:33

provi_t

Re: asi moc podpory mit nebudu, ale:

pro ladu mas slabost, ale jeho precin si nepamatujes dobre...to rano, kdy zpusobil dopravni nehodu, pri niz zemrel clovek(!), jel do Pardubic na trenink ze Dvora kde mel hokejovej kemp...Lokvenc st. miril do Nachoda... sam totiz Lubina priznal, ze ten predchozi  vecer mel ve dvore, dve desetistupnova lahvova piva...ale co se budem prit jestli jel odtamtud nebo odtamtud....a jestli mu mame verit ty piva....zivot cloveka to nevrati a spravedlnost v CR si poletuje buhvi kde...a ke sportu: Kometa ma sanci na zachranu malou, ale ma...co s tim provede tahle "osobnost", uvidime

0/0
30.11.2009 23:00

anthropoid42

Re: asi moc podpory mit nebudu, ale:

dal jsem si tu praci, ze jsem si nasel stary odkazy ... a mas pravdu. Jinak to ale na veci moc nemeni. Nicmene ac je Lada muj dost velkej oblibenec, tak za tu havarku mel dostat vetsi flastr. O tom zadna. 4 roky natvrdo a az by byl z krimu venku, tak bych to bral jako vyresenou vec. Nedostal - a mam ruzne duvody si myslet proc z toho vyvazl lacino - a tak jen doufam, ze to s nim zacvicilo natolik, ze se podle toho bude chovat. Kazdopadne mu ale preju, aby byl na lavicce stejnej jako na lede. Kdo si vzpomene na sezony v druhy pulce devadesatejch let pod rihou, jak lada valel, tenkrat se vedle nej ucil milan hejduk, tak tenkrat to byl pan hrac. Snad mu neco z toho jeste zustalo.

0/0
30.11.2009 23:24

hahaha

Re: asi moc podpory mit nebudu, ale:

Podivej,my už jsme v mužstvu jednoho pro někoho "vraha" měli,Morava byl taky nenáviděný všude kam přijel,zvláštní je že kde hrál,tam si dokázal získat srdce diváka a spousty zastánců.Takže přes všechny ty kecy těchto mudrců,kteří se v životě nedostali do takové situace,kde neni vůbec jisté jak by jednali oni a svá moudra mají vyčtená tak akorát z blesku,svou šanci u rozumných lidí dostane a je jen na něm,jak se s ní vypořádá!

Každopádně tato diskuse neni o Lubinovi,ale o masturbátorech kteří si chcou kopnout do komety,tak je nechej,je to jejich jediná šance na pořádný sexuální zážitek!;-D

0/0
30.11.2009 23:32

francoa

Brňáci

Kdo půjde na hokej, souhlasí s lidmi jako je vrah a opilec Lubina. Vedení klubu kašle na fanoušky a tím to dalo jasně na jevo. Permice jsou prodané, tak jde o prt. Řekl bych, že Vám kálej na hlavu.:-/

0/0
30.11.2009 22:24

Joseph Hallenbeck

Re: Brňáci

No fajn a co zbytek tymu? Myslis ze hraci maji moznost rict ne? Kazdopadne je to dobry zpusob jak se otocit k hracum komety zady. R^

0/0
30.11.2009 23:07

francoa

Re: Brňáci

Hrát hokej je svobodné povolání, to není vojenská služba, všichni mají možnost říci ne.

0/0
1.12.2009 10:54

forhend

Tak Kometě nebo Zetoru je už dobrý i zločinec???

8-o

0/0
30.11.2009 22:12

OberRad

Pomóc!!!

http://hokej.idnes.cz/serie-skoncila-ultimatum-ale-pro-vrchlabske-hokejisty-plati-prw-/hok_1liga.asp?c=A091123_130445_hok_1liga_ald

0/0
30.11.2009 21:25

Terezicka_O.O

Krize ztotožnění

Opravdu nechápu, co se to v Kometě děje. Odchod Kýhose jsem skousla, nahrazení  hráčů, kteří to za ni léta táhli, kopyty jako Pucher a spol. taky. Přiznávám, Kometě jsem začala fandit, až když do ní poprvé vstoupil Libor, protože před tím to byl jen tunel na peníze, který jsem nechtěla podporovat. Ale tohle... Přemýšlím, jestli už to nezašlo za mou mez. Je jedno, jestli byl Lubina pod vlivem nebo ne. Od nehody utekl, přestože tam umíral člověk. Je to hyena. A udělal to nejspíš právě proto, že pil. Nechci takovýho člověka v klubu ani jako maséra, natož na lavičce! Libore, poraď mi co dál... Chodit? Nechodit??? S tímhle já mám velký morální problém. Kdo sedne za volant a má popito, sedá si tam s tím, že může někoho zabít. Lubina do Komety neměl jít...

0/0
30.11.2009 21:19

Oponent Jarynů

Re: Krize ztotožnění

No,no,celkem tě sleduju,čtu Tvé příspěvky a až dnes Ti musím odporovat. Možná jsi někdy slyšela o poporodním šoku,takže asi víš o čem píšu. Jinak každý kdo sedne za volant,tam jde s pocitem,že může selhat nebo se může stát obětí,takže opět soudíš dost přísně a nejsem si jistý,že objektivně.Co s Tebou souhlasím,že to asi nebylo nejšťastnější,na druhou stranu se trošku počítá s tím,že to nemusí unést sám,proto jsou tam tři,takže jak říká staré české přísloví,vyčkej času,jako husa klasu.

0/0
30.11.2009 21:30

Terezicka_O.O

Re: Krize ztotožnění

Jenomže já neříkám, že Lubina nebude na lavičce platný. To klidně může a třeba se stane zázrak a tým začne šlapat. O tom ale vůbec nemluvím. Přemýšlím nad tím, jestli se s Lubinou v klubu dokážu vnitřně ztotožnit. A to vážně nevím...

 

Promiň, ale to co píšeš o řízení, je nesmysl. Umřít můžeš i při psaní do diskuze, riziko je celej život. Druhá věc je, že když piješ, můžeš třeba někomu přejet dítě, manželku, rodiče, chápeš to? Už samotnej fakt, že se přes to někdo přenese, na něho něco ukazuje. Nic dobrýho...

0/0
30.11.2009 21:38

Terezicka_O.O

Re: Krize ztotožnění

A samozřejmě tím pitím riziko neúměrně zvyšuješ. O to jde.

0/0
30.11.2009 21:39

Oponent Jarynů

Re: Krize ztotožnění

nebudu Ti brát Tvůj názor na řízení,ale určitě v tom mám větší zkušenosti,ale to je věc jiná. Samozřejmě se riziko nehody zvyšuje alkoholem,ale to už zacházíme tam kam nechci na druhou stranu jak víš,že se přes to přenesl?Co když právě to,že se bude maximálně věnovat trénování mu dá trošku zapomenout.Já ho nesoudím ani neobhajuju.Jestli se s tím ztotožníš,nebo ne,to bude záležet na Tobě,ale poslechni si hymnu,přidej ódu a potom možná přijdeš na to,že Kometa není Lubina,Železný,Pazourek,jestli jsi mě tedy pochopila.

0/0
30.11.2009 21:57

kelisnikof

Kometa bez fans

Nejsem sice fanda Komenty, ale líbí se mi nadšení brněnských fans. O to větší je škoda že majitelé klubu se právě takto odvděčí jak jim tak svým hráčům.... Pan Lubina je ukázkou toho co je bohužel v dnešní době všechno možné.... Pane Lubino STYĎTE SE !!! 

0/0
30.11.2009 20:57

Richaqd

Re: Kometa bez fans

To stejný můžeš říct o polovině národa. Byls tam? Nebyl,takže víš uplně kolový,co se tam stalo a za jaké situace. Tak nesud,pokud nechceš být sám souzen!

0/0
30.11.2009 20:58

kelisnikof

Re: Kometa bez fans

Není žádné tajemství že pan Lubina už podobné problémy měl (dopravní nehoda v PCE opět s alkoholem). A nyní už jen za to že utekl od nehody kterou způsobil, by měl jít sedět. 

0/0
30.11.2009 21:02

Richaqd

Lubina

Reakce na něj jsou rozporuplný a nedokážu se přiklonit ani k jedné z nich. Bod A je,že udělal něco strašnýho,pro co není omluva. Zvláště jak se zachoval. Bod B je ten,že jsem denně za volantem a zavinit nehodu není zase až tak složitý,zvláště mezi kamionama na našich slavných silnicích. Proto vás prosím všechny,nenadávejte mu do vrahů,nikdo jste tam nebyl,jen si domýšlíte jak to bylo a navíc nikdy nevíte,co potká vás. ps: kdo z vás řidičů nejel ráno po chlastu?

0/0
30.11.2009 20:50

petris

Re: Lubina

Něco na tom je, ale i s chlastem v krvi se dá jet opatrně. Ale je fakt, že o to m víme jenom z "novin"

0/0
30.11.2009 20:54

Richaqd

Re: Lubina

Právě,nikdo z těch rozumbradů tady ani neví,jak to pomalu bylo,ale Lubina je hned vrah. Co já vím,tak předjížděl kamion a tam se ocitnul někdo,kdo tam  tu dobu být zrovna neměl.......takových nehod je spousta,takže tím pádem je polovina našich spoluobčanů vrahů. Minimálně jednou za měsíc jedu ráno taky po chlastu,asi už nic nemám,ale mám pomalejší reakce. A takových je kolem nás spousty. Jen Lubina měl prostě smůlu a nebo jí šel hodně naproti....

0/0
30.11.2009 20:57

cvlad

Re: Lubina

človíčku byl bys tak chytrej kbyby ten mrtvej byl tvůj táta?

0/0
30.11.2009 22:29

Richaqd

prej

A prej že horší už to bejt nemůže.......no nejsu si tak jistej.

0/0
30.11.2009 20:46

johnny_kvetak

FB

http://www.facebook.com/pages/Ladislav-Lubina-patri-za-mrize/108547680904?ref=ts

Děkuji

0/0
30.11.2009 20:41

Jsem

Re: FB

To je hodne ubohy.

Dekuji

0/0
30.11.2009 20:45

provi_t

Re: FB

proc? ja myslim, ze to je docela rozumna vec, urcitej druh protestu, vysloveni se pro nazor....nebudu rikat ze ubohej ses ty, protoze neznam tvuj zivot, ale umis na veci a skutecnosti nahlizet tak, jak se vytvorily?

0/0
30.11.2009 23:09





Najdete na iDNES.cz