Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlín podává stížnost na Kopřivu. Úmyslně posunul branku, tvrdí

Hokejový Zlín podává podnět na disciplinární řízení s kladenským brankářem Miroslavem Kopřivou. Moravané tvrdí, že v úterní předehrávce 35. kola extraligy úmyslně posunul brankovou konstrukci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dawe607

Teď si tu všichni "antizlínští" krásně nasrali do vlastního.

Že?

http://hokej.zlin.cz/article/75321.psg-zlin-podalo-podnet-k-disciplinarnimu-rizeni-kvuli-posunuti-brany-pri-utkani-s-kladnem/

0/0
11.12.2009 17:32

prcak

Re: Teď si tu všichni "antizlínští" krásně nasrali do vlastního.

Skoro všichni psali, že by to chtělo video a že pokud to udělal Kopřiva schválně tak si zaslouží trest. Takže je osočuješ myslím neprávem.

0/0
11.12.2009 17:56

pj25

Re: Teď si tu všichni "antizlínští" krásně nasrali do vlastního.

Nemuzu souhlasit. Tech co rikas bylo jen par. Vetsina tady zase predvadela sve komplexy z nenavideneho, nefer hrajiciho, neustale si stezujiciho, antihokejoveho klubu kde vsichni jen simuluji. ;-D Ale kdyz si odmyslim tuhle particku ostravaku s par chudakama napric republikou (ktera se mimochodem povazuje za vetsinu hokejove verejnosti), musim uznat, ze se tentokrat nasli i rozumnejsi o kterych mluvis ty ;-)

0/0
11.12.2009 18:33

prcak

Re: Teď si tu všichni "antizlínští" krásně nasrali do vlastního.

Měl sem na mysli lidi diskutující k tématu. Zakomplexované antizlínské diskutéry, kteří žijí asi ještě v komunismu a ani neví že Zlín má zpět svůj název města jsem tam nezahrnul.

0/0
11.12.2009 18:39

pj25

Re: Teď si tu všichni "antizlínští" krásně nasrali do vlastního.

V tom pripade souhlas ;-)

0/0
11.12.2009 19:17

Timca

Pro Tinťu

milý Tinťo, nevím, kdes sebral informaci, že se Murín přiznal tři dny po zápase až poté, co se to provalilo na videu. Murín se k tomu přiznal ihned po zápase při poskytování rozhovorů do novin. Video se objevilo až o několik dní později. Jinak v podstatě souhlas. Myslím si, že tento případ by měl být posuzován naprosto stejně. Sice nepadl gól, ale Zlín kvůli tomu přišel prakticky o celou část přesilovky v prodloužení. Murína nechme Murínem a zabývejme se současností. Bohužel skutečnost je taková, že branky posouvá daleko víc extraligových gólmanů, provalí se to však pouze u mizivého procenta z nich.

0/0
11.12.2009 16:59

Tiňťa

Re: Pro Tinťu

Omlouvam se, došlo k omylu, kterej původně vzešel z diskuzního fora Plzně.

0/0
11.12.2009 17:09

Tiňťa

Tak je to venku

Konečně to mohl posoudit i člověk, kterej u toho nebyl osobně. Takže Kopřiva to opravdu udělal, úplně stejně jako Murín, to je fakt jak přes kopírák. Akorát jediný štěstí, že tady gol nepadl. Murín se přiznal 3 dny po zveřejnění videa, takže Kopřiva má ještě do neděle čas :-) Jináč trest očekávam naprosto stejnej

0/0
11.12.2009 15:56

prcak

Re: Tak je to venku

murín se přiznal hned po zápase, tak tady nepiš bludy jak v celé diskuzi, díky:-P

0/0
11.12.2009 16:06

Tiňťa

Re: Tak je to venku

Najdi mi další blud. A vůbec, kdo si, že mi rozkazuješ? :-)

0/0
11.12.2009 16:17

petyo

Re: Tak je to venku

Nemáš link na to video?

0/0
11.12.2009 16:21

Tiňťa

Re: Tak je to venku

http://hokej.zlin.cz/article/75321.psg-zlin-podalo-podnet-k-disciplinarnimu-rizeni-kvuli-posunuti-brany-pri-utkani-s-kladnem/

0/0
11.12.2009 16:25

petyo

Re: Tak je to venku

Dík. To je myslím zcela průkazné. Kopřiva by měl dostat stejný trest jako Murín.

0/0
11.12.2009 16:44

prcak

Re: Tak je to venku

Že se nepřizanal jsi v předešlé diskuzi napsal myslím ještě třikrát. To jsem měl na mysli.

0/0
11.12.2009 16:29

Tiňťa

Re: Tak je to venku

Přiznal se na základě videa, který ho usvědčilo. To je přiznání hodný ceny Fair play ;-D

0/0
11.12.2009 16:31

prcak

Re: Tak je to venku

Přiznal se hned při pozápasovém rozhovoru. Jestli mu hned při tom ukázali video to nevím. Jinak Murína samozřejmě neobhajuji, jen jsem chtěl poukázat na fakta.

0/0
11.12.2009 16:35

Ludwick

.

Pokud je někdo anonymní a nezobrazí se tu jeho adresa, jméno a obličej, tak každý ze sebe plodí dost silný nesmysly. Viz antisympatie ku zlínu. Myslím si, že se jedná o prachobyčejnou nenávist ku hokejovému zlínu, což beru jako normální věc a zbůsob rivality. dokazuje to taky, že zlín je asi dobrej a své soupeře poráží a ti pak tady píšou smyšlené nesmysly ala rybičky na led apod. Co se týče Gottwaldova, prosimvás, zcela upřímně, to je humor první až čtvrté třídy základní školy! pokud se tímto chcete representovat, tak skutečná trapnost z této pseudourážky vyloženě čiší! toď všecko...

0/0
11.12.2009 14:25

petyo

Tak já se bavím hlavně tím co pod každý článek...

....o ševcích napíše majklos...to je fakt fraška....humorný člověk....fakt už věřím, že ten člověk má ze Zlína těžký komplex, který by měl léčit...;-D

0/0
11.12.2009 13:17

majklos

Re: Tak já se bavím hlavně tím co pod každý článek...

víš jaký je rozdíl ? já čtu všechny články o extralize a tak občas něco dodám do diskuse.. ovšem ty máš pod každým příspěvkem v diskusi o PSG svou reakci...a většinou takovou že skutečně děláš maximum pro to aby zlínské měli fanouškové osotatních klubů v lásce...

0/0
11.12.2009 13:47

josef_spejbl

Re: Tak já se bavím hlavně tím co pod každý článek...

Zlín je Válec! To prostě nějakýma svýma ufňukanýma povzdechama a historkama o zbytku republiky nezměníš.......R^;-D

0/0
11.12.2009 15:03

petyo

Re: Tak já se bavím hlavně tím co pod každý článek...

Zajimavé je, že skoro vždy se tvůj příspěvek do diskuze týká Zlína, pravidelně pod souhrny kol.

0/0
11.12.2009 15:29

pj25

Re: Tak já se bavím hlavně tím co pod každý článek...

Rozdil je ten, ze petyo haji svuj klub pred diskuterama jako jsi ty, kteri nemaji o tematu ani paru. To jsem u tebe jeste nevidel. Jedine co dokazes, tak resit jak se vlastne zlinsky klub jmenuje a kdo je sponzor Rv 

0/0
11.12.2009 19:27

majklos

Tak já se bavím hlavně tím co pod každý příspěvek

u článku o PSG Zlín napíše Petyo..to je fakt fraška..humorný člověk..fakt už věřím že ten člověk je zaměstnanec PSG placený za propagaci a komunikaci..;-D

0/0
11.12.2009 13:00

kavinek

Re: Tak já se bavím hlavně tím co pod každý příspěvek

Fraška jsi ty, kryple.

0/0
11.12.2009 20:13

chemba

2 stejné věci nejsou stejné

Murín posunul branku mimo dění hry. Chlapsky se ke své blbosti přiznal. Dostal mastný flastr od vlastního klubu.Dostal od hokejového vedení svazu třízápasový distanc. Kopřiva posunul branku mimo dění hry. Přiznal se? Zatím ne a věřím , že tak učiní. Je to velmi dobrý golman a nemá zapotřebí se takto prezentovat a nechat vláčet po diskuzích a nechat na sebe plivat jako uličník.

0/0
11.12.2009 10:06

Tiňťa

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Tak za prvé: Murín se rozhodně chlapsky nepřiznal. Usvědčilo ho video, pak už je těžký zapírat, i když u toho podvnodíka (např. jak nepřišel na měření výstroje s tím, v čem chytal) by se asi i pramálo lidí divilo

A za druhý: Pořád se nikde neobjevil žádnej důkaz, že se to stalo, tak jak vedení Zlína vykřikuje. Až bude a opravdu se ukáže, že Kopřiva klesnul na Murínovu úroveň, tak ať je pak po zásluze potrestanej.

0/0
11.12.2009 10:33

petyo

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Tak Kopřiva si ani nepamatuje, že se kvůli posunuté brance při přesilovce Zlína v prodloužení, přerušovala hra, resp. že brána vůbec posunutá byla. Zřejmě začíná senilnět.

0/0
11.12.2009 10:51

Tiňťa

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Jak řikam, pokud to opravdu udělal, je to stejnej chudák jako Murín, ale chce to důkaz, to snad uznáš taky, ne?

0/0
11.12.2009 10:54

petyo

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Tak proč Kopřiva narovinu neřekne: Brána posunutá byla, ale já jsem ji nevysadil? Protože má strach, že někdo vytáhne video a on bude za blbce. Radši alibisticky tvrdí, že si nic nepamatuje.

0/0
11.12.2009 11:07

Tiňťa

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Nevim, já mu do hlavy nevidim :-)

0/0
11.12.2009 11:12

Tiňťa

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Ok, tak záznam jsem už viděl a musim uznat, že to úplně stejný svinstvo jak Murín. Tady to ještě dopadlo ale celkem dobře a to tim, že nepadl gol, který by pak nemohl být uznán. Ale trest očekávam stejnej

0/0
11.12.2009 15:52

Ďourek

Re: 2 stejné věci nejsou stejné

Murín se chlapsky nepřiznal - on se tím chlubil....

Chlubil se tím, jaký že to kousek a vymyslel a tvrdil, že je chyba sudího, že si toho nevšimli a umožnili mu po inkasované brance vyskočit a vyrazit za nimi s protestem...

Skutečnost, že mu všichni neplácají po ramenou ho neskutečně překvapila.. :-/

0/0
11.12.2009 10:37

BedlamW

jj

Zase Gottwaldov!!8-o;-D

0/0
11.12.2009 8:34

xyndel

Re: jj

...zase další imbecilní samolibé hovádko....

0/0
11.12.2009 9:07

petyo

Re: jj

...z Ostravy.

0/0
11.12.2009 9:07

xyndel

Nechapu....

...proc se tady navazite do petya a pj25?? Vzdyt oni preci jen haji svuj klub!! To, co Zlínu ordinoval Bokroš, a co potom Murín plnil, za to ani Venera, ani Sedláček, ani nikdo jiný nemůže. A už vůbec za to nemůžou ani petyo s pj25!! Zlín bude uz naporad banda podvodniku jen kvuli Bokrošovi s Murínem?? Nebo petyo s pj25 můžou za to, že Balaštík je takový a makový?? A vrcholem všeho je pořád tady připomínat Gottwaldov. Vůbec si neumíte představit, jaké to pro Zlíňáky bylo, když z nejpokrokovějšího místa v republice udělali svatostánek největšímu lumpovi v dějinách ČR!!! To může jen opravdový chudák!!! Trochu se smontujte....

0/0
11.12.2009 7:10

prcak

Re: Nechapu....

Je zvláštní, že na tvůj příspěvek místní antizlíňáci nemájí žádnou reakci. Asi s tím plně souhlasí.

0/0
11.12.2009 10:59

petyo

Re: Nechapu....

Tak Gottwaldovem nemmůžou zlíňáka urazit. Já se např. nepamatuji, že by jsme před revolucí říkali Zlínu Gottwaldov. Vždy jsme jeli do Zlína. Taky kdo zná historii by to nikdy nevypustil z huby, protože Zlín komunisti přejmenovali právě proto, že jim nejvíce ležel v žaludku jako symbol prvorepublikového kapitalismu a úspěchu.

0/0
11.12.2009 11:21

Falken

Zlín je hamba ligy

Z chování Zlína je mi blbě. Hrají si na velkoklub. Ale zatím se jen prezentovali srabáckým Balaštíkem, letcem (P)leškou a nevděčným lumpem ve vedení. Kladno prostě dostalo spravedlivou odměnu za to, že těmhle hajzlum vyhovělo a zápas přeložilo. Měli jsme je poslat do řiti jako to udělala Plzeň a zápas nepřekládat. On vůbec ten pan ze zlínkého vedení  je nějaký zamindrákovaný, a léčí to vyvoláváním sporů. Balaštík za své hříchy spravedlivě dostal chlapsky přes tlamu a on z toho udělal obrovskou aféru.

Doufám, že se tohle svinstvo Zlínu vrátí a určitě si na něj dají ostatní kluby pozor.

   

0/0
11.12.2009 0:55

Brcjko Notorovicj

Re: Zlín je hamba ligy

Ať ti neprdne cévka, ty jelito ;-D

0/0
11.12.2009 4:59

Huhukoktejl

Re: Zlín je hamba ligy

Ty jo, to je ale nenávisti... a zaslepenosti.. dávám ti palec dolů.. Rv 8-o

0/0
11.12.2009 7:26

kavinek

Re: Zlín je hamba ligy

;-D Bože ty jsi ale chudák. Tvůj život s takovým mindrákem musí být hodně těžký.

0/0
11.12.2009 9:13

Horez

Re: Zlín je hamba ligy

Tak ty nemáš chybu! ;-D Ukázkový blb :-P

0/0
11.12.2009 9:21

prcak

Re: Zlín je hamba ligy

no ty si případ ;-D

0/0
11.12.2009 9:56

chemba

Re: Zlín je hamba ligy

Jak můžeš žít s takovými psychyckými stavy? Ty antidepresiva nesmíš vynechávat, jinak z tebe padají takové fantasmagorismy. Mimochodem článek není ani o Balaštíkovi a dokonce ne ani o Leškovi. Zkus se někdy vyjádřit k něčemu co zrovna čteš. Jinak tvůj názor na posunutí branky , tedy k článku, jsem nějak nezaregistroval.

0/0
11.12.2009 10:16

zlinacek

Re: Zlín je hamba ligy

Chlapče, kde jsi přišel na to, že zápas chtěl přeložit Zlín, co? 8-o8-o8-o8-o

0/0
11.12.2009 10:53

petyo

Re: Zlín je hamba ligy

To je pravda, chtěl to Zlín. To utkání se mělo hrát mezi svátky, kdy bude Sedláček na MS20. Zlín chce v té době hrát co nejméně utkání. Taky je pravda, že Plzeň to odmítla.

0/0
11.12.2009 11:16

Falken

Re: Zlín je hamba ligy

Tak očekával jsem nějaký ohlas, ale opět jsem se přesvědčil jak ta inteligence z těch lidí jen srší. Předpokládam, že většina těch idiotů co tam napsala nějakou tu urážku je z Gottwaldova. Inu jaký tým, takový fanoušci a naopak. A "zlinackovi" radim, než-li něco napíšeš, jednu si flákni, aby jsi se probral a mohl si zjistit, jak se ty tvý chudáci se báli, že by bez Sedláčka prohráli s předposledním Kladnem. Ona se kvalita tý zlínský díry ukáže na MS 20. Tam dostane čtyři kousky v první třetině od Rusáků a pujde plakat na střídačku. ;-D  

0/0
11.12.2009 15:54

petyo

Re: Zlín je hamba ligy

;-D Díra, jo? Vždyť je to statisticky jeden ze dvou nejlepších brankářů v lize a to má odehráno skoro nejvíc minut. V loni byl v úspěšnosti zásahů nejlepší. Je mu teprve 19 a je to nejspíš náš největší brankářský talent za hodně dlouhou dobu.

0/0
11.12.2009 16:16

cosmy007

Cosmy

Trochu mi to nadzvedlo, co predvedl Zlin neboli Gotwaldov. At pozdravujou Murina a nekrici.

0/0
10.12.2009 23:29





Najdete na iDNES.cz