Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dva hráči z ligy poletí na hry, říká k nominaci do Vancouveru Růžička

Hokejový kouč Vladimír Růžička se snaží být co nejtajemnější, když mluví o nominaci na olympiádu. Ale občas něco málo prozradí. Jako třeba v úterý na srazu reprezentace před posledním přípravným turnajem Channel One Cup.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MartinHSJsecondban

Straka

by mě zajímalo proč Růžička tak systematicky přehlíží Josefa Straku toho času nejlepšího českého střelce v KHL.

0/0
16.12.2009 19:34

TSI

OBRANA JE JASNÁ

KABERLE    31  /  187cm  95kg           KUBINA    32  /  193cm  113kg

HAMRLÍK     35  /  188cm  94kg           KUBA        32  /  193cm  103kg

ŽIDLICKÝ     32  /  180cm  86kg           POLÁK      23  /  185cm  102kg

MICHÁLEK   26  /  185cm  95kg           [>-]

0/0
16.12.2009 17:56

MartinHSJsecondban

Re: OBRANA JE JASNÁ

Super a kdo z těch obránců bude bránit ?

0/0
16.12.2009 19:35

RCG

Pokus o strizlivy pohled

Jde li o obranu, jak sem cet nedavno rozhovor s Klimou (Ruzovo pozorovatelem), tak nepochyboval, ze musi jet prvni obranna dvojice Montrealu (Hamrlik-Spacek). Je fakt, ze jsou starsi, ale jde o uzky kluziste a souhra by mohla fungovat. Kaberle, Kuba, Kubina jsou vylozene solidni a obzvlast na uzkym kluzisti se jejich parametry hodi. Zidlickyho osobne moc nemusim, protoze dost chybuje, ale na presilovkach bejva dobrej. Pak to chce jeste nejaky dva defenzivni beky, ale sam nemam vyhranenej nazor.

 

0/0
16.12.2009 12:58

RCG

Re: Pokus o strizlivy pohled

Utok je myslim slozitejsi. Jeden relativne jasnej s dvojici Elias-Havlat, kterou bych s ohledem na formu doplnil asi o Plekance. Pak je tu Jagr...celkem souhlasim s nazory, ze Rolinek je takovej novej Cajanek, uvidime ale po Izvesti :-) K Jagrovi to ale chce nejakyho duraznyho strelce..asi bych zacal s Michalkem. Treti utok nejspis Hudler-Prospal-Hejduk, cekam solidni kombinaci :-) Ctvrtej utok mlady hraci (nekdo jako Frolik, Cervenka, Krejci, Fleischman...akorat mozna s Eratem, to je docela duraznej typ. Celkove rozumnych variant je vic a urcite se to bude tocit az se to otestuje v prvnich zapasech. Jak na to ale koukam, tak zase spousta malych hracu a nikdo pred branu :-P 

0/0
16.12.2009 13:00

Leon20VT

Re: Pokus o strizlivy pohled

Hele,co máš za zaměstnání,když jseš furt v Americe a detailně znáš veškeré hráče ?

A nebo se jen občas díváš na tele?

0/0
16.12.2009 14:21

pedroso

Re: Pokus o strizlivy pohled

náš klasickej problém, prostě nemám ani jednoho špičkovýho centra... obzvláště při srovnání s Kanadou...  typy jako Marleau, Thornton, Getzlaf,atd, nám chybí... 

0/0
16.12.2009 15:56

chassis hunter

Re: Pokus o strizlivy pohled

Hamrlik - Spacek?????

Si delas kozy nebo zijes o 10 let pozadu????

0/0
16.12.2009 15:38

pedroso

Re: Pokus o strizlivy pohled

jasný, jsou tak špatní, že v Montrealu mají icetime v top 3... neviděl jsem je teda letos hrát, ale v Canadiens asi ví, co dělají, nemyslíš??  Hamrlík často největší icetime...  Špaček momentálně menší - je po zranění...

0/0
16.12.2009 15:44

chassis hunter

Re: Pokus o strizlivy pohled

Taky se podivej,kde je Montreal a zkus se podivat na nejaky zapas...Minuly zapas Hamrlik propadl 3x!!!!!pri jedine presilovce a 3x z toho bylo dva na jednoho a jeden gol...tomu "ice-timu" se divit ani nemuzes,kdyz nehraje jejich nejlepsi hrac Markov...

BTW:pomalejsi nez Hamrlik je uz snad jedine rolba...

0/0
16.12.2009 16:03

pedroso

Re: Pokus o strizlivy pohled

;-D  , tak Hamrlík nikdy nebyl z nejrychlejších...  Markov prej už začal trénovat... Kaberle, Kubina, Židla, Hejda, Kuba, Polák a kdo??  Michálek se mi nikdy nelíbil, Šmída jsem neviděl hrát ani nepamatuju...  možná Rozsíval... Klesla, Martínek zranění, Krajíček na waiweru... Škoula mometálně prej v poho, nicméně sezónu začal jako 7. bek...  je možný, že jsem na někoho zapomněl...  nicméně v Evropě osobně nevidím žádnýho beka...  ten rozhovor s Klímou jsem četl taky, a vyjadřoval se o H a Š jako o jistotě, tak fakt nevím...  vždyť je scout Red Wings, tak snad něco o hokeji ví... 

0/0
16.12.2009 16:36

chassis hunter

Re: Pokus o strizlivy pohled

Klima je zaslouzily alkoholik...obrancu je dost jenom si treba spravne vybrat...Kaberle Kuba Kubina Klesla Hejda Polak Smid Michalek a Nemec...do presilovek prvni tri a na braneni zbytek...

Me spise fascinuje,ze se uvazuje treba o Sobotkovi,ktery hraje ve 4.lajne nebo na farme a hraci kteri hrajou v prvnich dvou utocich nejsou ani v sirsi nominaci(Voracek a Hanzal)...

0/0
16.12.2009 17:04

pedroso

Re: Pokus o strizlivy pohled

no tak na soupisce může mít tuším 7... Němec dle mého názoru nesmysl - tempo, jaký se bude hrát viděl jen v TV... Šmíd a Klesla dle mého názoru nepojedou... o Michálkovi jsem psal už výše... Kaberle, Kuba, Hejda, Polák, Kubina asi pojedou...  Sobotka je jen výmysl novinářů... Voráček i Hanzal tam měli být, to je bez komentáře...

0/0
16.12.2009 19:39

chassis hunter

Re: Pokus o strizlivy pohled

Nemce jsem tam napsal jenom proto,ze Ruzicka o nej tak vehementne bojoval a chtel ho na "izvestije" mit...

Jinak je skoda,ze nekteri hraci jsou az tak okate prehlizeni...

0/0
16.12.2009 20:51

forhend

Pro hráče z Evropy to musí být

hodně demotivující a potom mají podávat nějaké výkony v nějaké podřadné Euro hockey tour, když ví, že na vrcholné podniky (MS nebo OH) se stejně nedostanou...:-/

0/0
16.12.2009 12:56

samhowkins

Re: Pro hráče z Evropy to musí být

myslim ze ani ne. Pokud je hrac soudnej, tak vi, na co ma a na co ne. Na MS ma sanci diky KHL docela dost hracu z Evropy, na OH asi tak 5, coz neni malo.

0/0
16.12.2009 13:42

Leon20VT

Boj o páté místo

Když všechno klapne a budeme mít trochu štěstí a málo zraněných a hlavně vylučovaných,tak si myslím,že 5.místo bychom mohli urvat

0/0
16.12.2009 11:28

Luc123

Marek

Do OH je ještě hodně času. Nebál bych se nominovat Jana Marka do února se do toho určitě dostane. Podle mě to je po Jágrovi náš nejlepší hráč v Evropě.

0/0
16.12.2009 11:25

mamba álik

ale jo

:-)

0/0
16.12.2009 11:05

mule

nominace

Vokoun, Pavelec, Štěpánek -T.Kaberle,Kuba,Kubina,Židlický,Z.Michálek,Hejda,Blaťák, (Polák) -Jágr,Červenka,Čajánek,Plekanec,Krejčí,Fleischmann,Eliáš,Havlát,Krejčí,M.Michálek,Hudler,Hejduk,Frolík (Erat)

0/0
16.12.2009 10:41

mule

Re: nominace

misto klonovaneho Krejciho tam ma byt Prospal

0/0
16.12.2009 10:44

petyo

Re: nominace

Tak nějak ta nominace bude vypadat.

0/0
16.12.2009 10:46

mamba álik

Re: nominace

To je taky pěkná sestava až na Čajánka, osbně mu moc nevěřím. Jinak by se v NHL víc prosadil, stejně jako Hudler....Rv

0/0
16.12.2009 10:48

petyo

Re: nominace

Oba se prosadili v NHL, ale oba dostali lepší nabídku z KHL.

0/0
16.12.2009 10:50

mamba álik

Re: nominace

Hrát 10 min. v NHL není prosazení. Sakra, kdyby byli tak dobří tak jsou vytrejdovaní a jsou v první 80 bodování. Ale na nich hra nestála jako na Hejdukovi, Eliášovi, Havlátovi,Hemském nebo Kaberlem. Hráli 2. nebo 3. centry. Když půjde hrát Hejduk do Detroitu nebo St. Louis, tak bude hrát 1. nebo 2. lajnu, oni dva nikdy. Nemají parametry.R^

0/0
16.12.2009 10:58

mamba álik

Re: nominace

Čajánek v poslední sezoně v St.Louis:2006-07St. Louis Blues77153348

Naprostý průměr.

Hudler v Detroitu:2008-09Detroit Red Wings82233457

0/0
16.12.2009 11:02

petyo

Re: nominace

Čajánek nikdy nebyl hráč, který by se výrazně prosadil v kanadském bodování a přes to je to hráč pro tým velmi užitečný. V současné době hraje 1.lajnu v Petrohradu, který je na špici KHL, spolu s Jašinem a Sušinským. To je špatné?

0/0
16.12.2009 11:02

mamba álik

Re: nominace

To je pěkné a máte určitě pravdu, jenže už je čas pro Rolinka, typologicky stejný hráč, ale výbušnější,dravější,mladší a hlavně max. nabuzený. Třeba se pletu, ale Čajánek na OH bude zklamáním. Můžeme se i vsadit:-) Tady je můj mail:alescerha@windowslive.com. Kdo prohraje omluví se v diskuzi po olympiádě na tomto serveru tomu druhému. Já za sebe říkám, že pokud pojedou budou Čajánek, Vokoun, Jágr a Špaček zklamáním. Naopak vyniknou Plekanec,Kaberle,Eliáš a Polák. Co vy na to:-)?

0/0
16.12.2009 11:11

petyo

Re: nominace

Tak já bych počkal minimálně do konečné nominace. Třeba Čajánek vůbec nepojede, protože vyhoří na EHT. Špaček taky nemá nominaci jistou.

0/0
16.12.2009 11:39

mamba álik

Re: nominace

o.k. Jsme domluveni. Špaček pojede na tuty. Mám to potvrzené.

0/0
16.12.2009 12:15

seabow

Re: nominace

Hm, klidně ať jede Rolas, ale v čem se liší od Čaje v rámci těch předchozích argumentů?

Čaj se v NHL prosadil (pravidelně hrál, neseděl), nikdy to nebyl hráč na 1. centra, svoje si odehrál, byť hra nestála hlavně na něm, Rolínek se do NHL nepodíval (a možná ani nepodívá) natož aby se tam prosadil.

Hudler je úplně jiný případ, on se "neprosadil" tak akorát do prvních dvou lajn v nabité sestavě Detroitu, v 90 % jiných klubů by je hrál. Ad body - žádný hráč s jeho bodovým ziskem nedostával mizerných 13,5 minut

0/0
16.12.2009 12:18

Profík

1 barankář a Červenka

Pak se manažerovi KV nedivím, že by Růžičku nakopal do zadku, když prohlašuje, jak je pro něj Němec důležitý.

0/0
16.12.2009 10:32

exAnger

Re: 1 barankář a Červenka

je důležitý pro MS o OH snad neuvažoval ani ten polorus Vaněk.8-o Mezi OH a MS nebude už na zkouśení prostor.

0/0
16.12.2009 10:34

mamba álik

Re: 1 barankář a Červenka

Poznáte sami, že naši beci až na Židlického s Kaberlem a Polákem nejsou žádnej zázrak. Mrkněte na statistiky a uvidíte.:-(

0/0
16.12.2009 10:53

petyo

Re: 1 barankář a Červenka

Jak se to vezme. Když se podíváš na +/-, tak Kaberle má -6, ale Kubina má +14 nebo Šmíd má +12

0/0
16.12.2009 11:11

mamba álik

Re: 1 barankář a Červenka

To je pravda, ale je třeba vzít v úvahu i KB. Šmída bych ještě bral, ale Kubinovi moc nevěřím, i když je to makáč:-)Ale je hodně pomalej, jako Špaček.A takový Rusové si je vymotají......

0/0
16.12.2009 11:14

petyo

Re: 1 barankář a Červenka

Nemůžou být v nominaci jenom beci, kteří jsou na špici KB. Někdo musí taky bránit.

0/0
16.12.2009 11:44

mamba álik

Re: 1 barankář a Červenka

Jasně, ale v posledních letech prohráváme, jelikož nedáváme góly. Jde to ruku v ruce.;-)

0/0
16.12.2009 12:16

Stavelmartin

Re: 1 barankář a Červenka

Ano,jsou pomalejší,ale je třeba vzít v úvahu,že se hraje za mořem na úzkém kluzišti. Potřebujeme beky,kteří umí hrát dobře pozičně a tělem. Dobří bruslaři jsou super,ale na úzkém hřišti nemá jejich přednost žádné velké opodstatnění. Takže jsem jednoznačně pro beky z NHL. Jsou na hřiště adaptovaní,jsou dobří pozičně... Kluky z Evropy ano,ale spíš do útoku,kde se svojí šikovností můžou prosadit.. ale ne beky..

0/0
16.12.2009 17:41

mamba álik

Klasika

Vypadá to, že na OH opět neuspějeme, řekl bych že naši hráči v NHL jsou přeceňovaní. A výmluva na kluziště není na místě. Určitě by měl jet Rolínek, jelikož takového dříče v NHL rozhodně nemáme a na všech posledních turnajích obstál,stejně jako Blaťák nebo . Navíc by měl jet určitě aspoň 1 hráč mimo Červenky, který by obstál. Kohn, Hlaváč, Lukeš, jmen je dost. Ani Dopita,Procházka či Patera se v NHL neprosadili a jak byli v Naganu platní. Já osobně bych vzal nominaci: Vokoun, Pavelec, Pinc-T.Kaberle,Špaček,Němec,Blaťák,Kubina,Polák,Židlický-Jágr,Červenka,Erat,Plekanec,Krejčí,Kohn,Eliáš,Havlát,Hlaváč,Rolinek,Hejduk,Voráček,Frolík.

To by šlo :-)

0/0
16.12.2009 10:32

aarghot

Re: Klasika

na ms by to byla skvela sestava

0/0
16.12.2009 10:39

mamba álik

Re: Klasika

Podívejte, ne každý náš hráč v NHL je na úrovni Straky, který u nás jasně vyčnívá. Tomu se může rovnat max. pět našich útočníků. Ostatní v NHL nijak nevynikají a na OH to pocítíme.4 jména z Evropy jako nová krev by nám spíš prospěla. Uložte si tuhle diskuzi a v únoru mi dáte za pravdu. Z našeho týmu budou vynikat pouze dva hráči: T.Kaberle a Eliáš. Na to si vsadím.R^ 

0/0
16.12.2009 10:46

samhowkins

Re: Klasika

nevim, jestli to myslis jako vtip, nebo vazne. Lukes?Pinc?Kohn? proboha, proc brat na OH prumerne hrace z podprumerne evropske ligy??? Voracek jet samozrejme nemuze. Frolik na to nema, kdyz sem ho videl vloni jak hral pred MS, tak sem se fakt divil, kdo vsechno muze hrat v NHL. Nepredpokladam ze udelal tak ohromnej vykonnostni skok....ad Rolinek - to je presne hrac kterej je na hrane. Asi bude zalezet jak se mu povede Izvestije, stejne jako u Cajanka,Hudlera ci Cervenky

0/0
16.12.2009 13:34

Medvedref

Re: Klasika

Podrůměrná evropská liga si padl ne?????vyjmenuj mi průmerné a nadprůměrné.

0/0
16.12.2009 15:31

pablo21

to je jasny

neni co resit, z ligy pojedou Ruca s Haskem, kdo jinej ;-D

0/0
16.12.2009 10:31

plastova_lahev

Re: to je jasny

a já tam Trvaje a Burgra :-(

0/0
16.12.2009 10:33

plastova_lahev

1.

Turek, Čechmánek, Franěk - M. Sýkora, Neckář, Stavjaňa, Veber, Kadlec, Kaberle, Vykoukal - Vejvoda, Patera, Procházka - Kysela, Reichel, Lang - Ujčík, Kučera, Meluzín - Bonk, Dopita, Výborný - Bělohlav.

0/0
16.12.2009 10:00

petyo

Re: 1.

To je sestava z Vídně 96. Že jo?

0/0
16.12.2009 10:02

bar12345

Re: 1.

jj

0/0
16.12.2009 10:03

plastova_lahev

Re: 1.

přesně tak :-)

jen se tak zamýšlí a porovnávám ...

0/0
16.12.2009 10:03





Najdete na iDNES.cz