Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ovečkin dělá horší věci, ohradil se Kočí proti trenérovi, jenž ho nazval idiotem

Pořádně rozladěný byl český bijec David Kočí z humbuku kolem svého zákroku v utkání s Washingtonem. Po něm nazval trenér Capitals Bruce Boudreau hokejistu Colorada idiotem. "Nechápu, že člověk v jeho postavení může něco takového říct o někom, koho vůbec nezná. Já sám bych si to nedovolil ani teď, když vím, že mě uráží," reagoval Kočí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kotrbic

děláte z toho tragédii..

Kočí má pravdu ;-) Je to borec a vy co se do něj serete beztak ani neumíte bruslit !?

0/0
23.12.2009 9:54

hřebícek

Zrovna tenhle zákrok teda nci tak strašnýho nebyl

Každopádně to, že tu ligu může hrát dřevák, co má hokejku od toho, aby na ledě nepodklouznul do té doby, než si najde někoho, s kym si dá po čuni, jen vypovídá o tom, jaký jsou v NHL vylízanci.

0/0
22.12.2009 9:14

osvetitel

Re: Zrovna tenhle zákrok teda nci tak strašnýho nebyl

Bud rad zema Ceskej "Koci" Job ! Ale bude lepsi kdyz se bude prat se sobe rovnejma, na misto atakovani mensich hracu zezadu !:-))

0/0
22.12.2009 9:34

rastafarianec

česká závist je ubohá

ty kecy o tom, jaký je kočí nýmand ... To si může dovolit říct možná hvězda nhl, ale je úsměvné, když to tu píše srandovní diskutér, který za patnáct hrubého čte diskuze někde v zaplivaném kanclu. Lidi proberte se, co jste dokázali vy?

0/0
22.12.2009 9:00

MapleLeafs15

Re: česká závist je ubohá

sorry ale to že někdo bere 15 hrubýho v zaplivaným kanclu mu bere právo se vyjádřit nebo nedej bože někoho kritizovat?

Už jsme 20 let po revoluci tak se prober;-)

0/0
22.12.2009 9:39

tripik

Re: česká závist je ubohá

uz se prober jsme 20 let po revoluci...a on jen vyjadril stejnym plivnaci jako spousta ostatnich svbuj nazor.....ze proste pepici s 15 ti hrubeho do toho nemaji co mluvit...je neklde problem?:)

0/0
22.12.2009 9:52

mrsjames

Re: česká závist je ubohá

'do toho nemaji co mluvit.'   ;-D Tam ten problem bude nejspise..Rv...

0/0
22.12.2009 13:11

Přiměřeně rychlé šípy

Stížnosti na Kočího

Všichni co tui nadáváte na Kočího prosím sepište svoje stížnosti vedení Colorada. Ti nazdárci si zřejmě neuvědomují, že platí někoho, koho nechtějí a mají ho tma úplně zbytečně.;-D

Sám jsem roli bitkařů nikdy moc neuznával, ale to že takoví hráči v  NHL jsou asi není ani tak problém těch hráčů, ale otázka poptávky a zájmu o jejich služby. Těžko vyčítat Kočímu, že plní roli, kterou má v klubu určenou, ne?

0/0
22.12.2009 8:42

suchar

Re: Stížnosti na Kočího

ale v reprezentaci by byl občas potřeba hlavně v zápasech s Kanadou, Finskem a i USA;-)

0/0
22.12.2009 10:39

Tesik

Kočí je magor

Po přečtení čoánku jsem byl na straně Kočího, ale po shlédnutí obou videí musím říct, že Kočího zákrok je šílenej... Trochu se splést, zavadit o nerovnost na ledě a trefit Greena na hlavu, tak je Green mrtvej... a kdo tohle riskuje, je magor a hrozba pro všechny ostatní hráče. Nechtěl bych hrát s takovými imbecily.

P.S. Ten zákrok Ovečkina byla proti tomu nuda na dětským hřišti.... Sice se Gonchar pěkně protahoval, ale nebyl tam ten zákeřnej likvidační úmysl od Ovečkina... Rv

0/0
22.12.2009 8:34

rastafarianec

Re: Kočí je magor

podle tvé logiky by se hokej musel hrát bez kontaktu, protože každá srážka hrozí potenciálně úrazem

0/0
22.12.2009 8:55

Matifuck

Re: Kočí je magor

Zrovna ten Ovečkinův zákrok byl pěkná prasárna. Je vidět, jak moc tomu nerozumíš. Kuželky budou pro tebe tím pravým ořechovým pokoukáním. 100 palců dolů. A než o někom prohlásíš, že je magor, chtělo by to udělat něco se sebou samým.

0/0
22.12.2009 10:06

jerry15

Re: Kočí je magor

Hrál jste někdy hokej? Hráč u mantinelu s pukem, který se otočí čelem k mantinelu navzdory najíždějícímu hráči je sebevrah. Kočí atakoval hráče s pukem u mantinelu, ruce i hokejku měl dole, kdyby se Green nepostavil jak na rybníce, tak to byl naprosto čistej hit.

Ovečkin narozdíl od Kočího do toho zákroku šel s úmyslem trefit soupeře kolenem. A tohle je likvidační zákrok.RvRv

0/0
22.12.2009 11:16

mirco

Re: Kočí je magor

no je videt ze hokeji rozumis jak koza nakladaku

0/0
7.1.2010 13:44

petyo

Re: Kočí je magor

To co předvedl Ovečkin byl normální likvidační zákrok za který by měl jít sedět.

0/0
22.12.2009 12:29

Leonidas

Re: Kočí je magor

Co je na tom šílenýho???? Dobrej hit, bez výskoku, rameno na rameno - to je hokej. Green nebyl skloněný a byl 20 cm od mantinelu. Tak zakažte kontakt úplně, srabi!

0/0
22.12.2009 13:06

Leonidas

Re: Kočí je magor

Kdybych si dočetl tvůj příspěvek do konce, nereagoval bych. Je vidět, že jsi úplně vypatlanej a o sportu nevíš nic. Zákrok na koleno je jeden z nejvíce likvidujících, navíc v tomto případě jednoznačně s úmyslem zranit...

0/0
22.12.2009 13:09

Glammer

Kočí do Sparty!

a bude v extralize sranda! Kočí se hned v prvním zápase porve se Strakou, pak s Balštíkem a bude;-D;-D;-D

0/0
22.12.2009 0:28

osvetitel

Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

jinych jel prez cele kluziste zanim, a je to pry vina te obeti zeho "nevidela" ! Sam Koci priznal ze sel na led trestat to, zese jim vitezne sklebyli protihraci do xichtu ! :-))))) Kazdopadne trener se mohl opravnene domnivat ze slo o zakrok ktery mel jemu duleziteho hrace "odrovnat" kdyz uz onic neslo , a proto mel pravo se citit nas**ny na adresu Kociho ! Tak nechapu co se porad resi ?? Prece by Koci nechtel aby ten trener nadaval vlastnim hracum, kteri pry delaji take prasarny , ale neohrozuji tim jeho dulezite hrace ???!! Takove omluvy nepadaji na vahu :-)))))

0/0
22.12.2009 0:21

Glammer

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

já bych vzal Kočího na olympiádu.. kdyby se nám nedařilo, poslali bychom na ně Kočího, aby jim dal přes držku ;-D;-D;-D

0/0
22.12.2009 0:29

osvetitel

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

A opravdu si myslis ze si troufne na Rusy?:-))

0/0
22.12.2009 0:35

kritik69

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

Kociho by srovnal kterykoliv obrance z kterehokoliv tymu at uz z Kanady, USA, Ruska, Svedska a nebo Finska....A navic je zbytecne se o tomo bavit, stejne na ZOH nepojede!;-D;-D;-DRvRvRv

0/0
22.12.2009 4:56

hujer svesticky

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

Sklebili

Koci jenom srovnaval trenerovu reakci na jeho zakrok a zakroky Oveckina

Green si za to mohl z casti sam..

Uznavam, byl to faul. Nevim jestli na pet minut, ale takovej zakrok je v prumeru aspon jeden za zapas..

0/0
22.12.2009 0:29

osvetitel

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

A conatom ten Koci srovnaval u toho trenera? Je jasne ze sveho nejlepsiho hrace nebude stejne rozezlene ten trener kritizovat za nejaky likvydacni faul , jako kdyz se ho dopusti nekdo z jineho tymu na jeho duleziteho hrace jenom proto, zese chtel Koci v rozhodnutem zapase pomstit nekomu , zato zese mu protihraci sklebili do xichtu !:-)) Pokud to Koci nebo nekdo jiny nechape, tak mu asi bedna moc nezhavi !! Takto muze kritizovat pouze ty ostatni , a ne trenera ktereho povinost je brat se za svuj tym !!

0/0
22.12.2009 6:52

osvetitel

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

Ps. Nekdo snad ocekava ze ten trener rekne Kocimu, klidne me zmrzac ty nejdulezitejsi hrace kvuli takove pitomine jako je to zese ti sklebili do xichtu, protoze nekteri moji hraci jsou stejni bambulove a chovaji se podobne ???:-))))

0/0
22.12.2009 6:56

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

No tak ten trenér mu taky hned nemusel nadávat do idiotů. Role bitkaře a hráče, který trestá není Kočího výmysl ale tradice, tak nevím, čemu se teď najednou diví.

0/0
22.12.2009 8:45

osvetitel

Re: Podle nekterych pouze Koci "dohraval" hrace a podle

Bud rad zeto nedopadlo jako v Rusku, kdyz se ten ruskej trener vrhnul pestma na toho druheho trenera i na hrace !:-)))

0/0
22.12.2009 9:30

další vůl co nevydržel ty kecy

Fotbal vs. Hokej

Po přečtení páp příspěvků mám pocit, že se bavíme o fotbale, faul zezadu! Tohle je snad hokej a zde by se měli uznávat trochu jiné požadavky. Dohrání souboje v hokeji je absolutně normální věc. Mantinely praskají a to mají lidi rádi, proto mají takové prachy. K tomu Gree(hor)novi můžu jen říct, že jen Idiot by si nevšiml toho hovada, co na něj jede přes celou třetinu asi 3 vteřiny!! To již i řidiči v autě reagují rychleji, ještě když si vemu, že byla celá strana odkud přijel prázdná!

A to koleno od Ovečkina? Kdo tady hlásí, že to bylo face2face a nebylo to zákeřné, nezažil nikdy srážku 2 kolen! To je nejhorší bolest, co může člověk v hokeji slíznout, když sleduje puk. Hlavně když to udělá soupeř schválně!

0/0
21.12.2009 23:55

petyo

Re: Fotbal vs. Hokej

Souhlasím. Green se tam choval jako baletka. Kdyby byl chytrý, tak by uhnul a Kočí by se rozpleštil o mantinel. On se místo toho k němu otočí zády. Jinak ten střet byl rameno na rameno, trochu tvrdý, ale jinak čistý. Ovečkin to je úmyslná prasárna za kterou by měl sedět.

0/0
22.12.2009 7:57

jerry15

Re: Fotbal vs. Hokej

Naprostý souhlas. Jsem rád, že tu jsou i lidi, kteří dokáží použít i svůj mozek R^R^R^

0/0
22.12.2009 11:20

Jerry Lee Lewis

By som si..

prečítal tie drísty, ak by napríklad Boogaard natrel na mantinel trebárs Kaberleho.To by boli názorové obraty, hej.

0/0
21.12.2009 23:48

petyo

Re: By som si..

Kaberle má mozek, takže by včas uhnul.

0/0
22.12.2009 7:58

lvice-tomas

Faul

Asi nikdo nepochybuje o tom, že to byl zbytečný zákrok, nicméně stejně byste tu na Kočího nadávali, i kdyby byl stav 0:0 a hrála se třetí třetina. Nechápu, jak to může někdo vykřikovat, že to byl jeho cíl a ujížděl za ním přes půl hřiště, to je totální hloupost. Ano, chtěl ho v rámci napadání hodit na mantinel, ale těžko během toho hodně krátkého časového úseku můžeš čekat, jestli se otočí nebo neotočí, jestli ho má trefit nebo ho trefit nemá, to prostě vyplyne z daného okamžiku, nehledě na to, že mu spíš trefil opravdu to rameno než čistá záda a to že byl otočený obličejem k mantinelu byla bohužel smůla. V každém zápase je XY takových zákroků, jenže nikdo se v tu kritickou chvíli netočí obličejem k mantinelu. A brát toto jako horší zákrok než je faul kolenem, kdy přesně víš co děláš a přesně víš, jak ho trefíš, to je ubohost.

0/0
21.12.2009 23:42

jerry15

Re: Faul

R^

0/0
22.12.2009 11:21

osvetitel

Nechapu proc se dotoho zapleta nacionalismus?

v NHL jsou si vsichni rovni a nikdo Kociho nekritizuje protoze je Cech, ale proto ze ten faul zezadu kdyz onic neslo byl zbytecny , a mohlo dojit ke zbytecnemu zraneni pouze proto , zese Koci zachoval jako bezmozek a chtel se pomstit zato, jak se jim pry protihraci smali do xichtu !! Prezto ze vysledek zapasu uz to nemohlo nijak ovlivnit ! Myslim zeby ten trener nadaval stejne na kohokoliv, kdyz by slo o prasecky zakrok na duleziteho hrace v jeho tymu , a narodnost stim ma houno spolecneho ! Pokud chteji Cesi respekt jako rvaci, tak se musi takto porvat kdyz hraji za narodak. V NHL kde hraje kazdy zasebe nebo za mistni tym, ho timto neziskaji . Tech bitek se stejne velkejma hracema nebo specialistama na rvani, ten Koci moc doposavad nevyhral. Naject do menciho hrace zezadu umi kazdy blb , a pokud byl ten Koci najmutej na rvani , tak urcite ne na zakerne fauly zezadu !! Prezto ze nekteri zdejsi bambulove to strkaji dojednoho pytle jako pry "amickou" specialitu.

0/0
21.12.2009 23:30

osvetitel

Re: Nechapu proc se dotoho zapleta nacionalismus?

Ps. Samozrejmne neni Koci jediny, ktery neco takoveho in hockey udelal a jeste udela , ale tleskat mu zato , a myslet si ze tim najezdem zezadu ziska Cechum nejaky respekt a zese jich zacnou druzi bat nebo co , si muze myslet pouze bambula !! Trener byl namichnutej zemu chtel Koci odrovnat bezduvodne duleziteho hrace , a nato mel ten trener pravo, at uz se takto chovaji i hraci na jeho tymu, nebo ne! Toje veci zase tech ostatnich treneru , aby takovy zakrok na sveho hrace podobne okomentovali !!

0/0
21.12.2009 23:36

rastafarianec

Re: Nechapu proc se dotoho zapleta nacionalismus?

 ty jsi kašpar, zákeřnej faul zezadu vypadá úplně jinak ;-D  tohle je hokej, ne florbal, ten zákrok byl naprsto v pořádku, rameno na rameno.  To že je Kočí o hlavu větší není jeho problém, stejně jako to, že se Green otočil čumákem k plexi. Taky to bylo těsně po odehrání puku, takže opět v pořádku. V nhl jsou k vidění mnohem větší prasárny téměř v každém zápase, např. srážky bez puku, kdyý borec trefí ramenem hlavu protihráče atd. Tady měl Green prostě smůlu na blbou souhru náhod. A všem kritikům, co tu nadávají na Kočího ... Jste směšní, ten chlap hraje nhl, něco dokázal, narozdíl od vás ... 

0/0
22.12.2009 8:53

osvetitel

Re: Nechapu proc se dotoho zapleta nacionalismus?

Az ja na tebe udelam podobny "nezakerny" zakrok, tak z tebe budou tri kasparkove ty bambulo ! Hlavne me potom nezapomen vysvetlit, jak to unas in hockey chodi .:-)))

0/0
22.12.2009 17:39

The Emperor

Jezis to je furt kecu

no tak sundal nejakyho prasackyho kanadana, no a co jako? Pochybuju, ze kdyz sejme nejakej kanadan cecha, tak to tam resi mesic, spis se tomu smejou, obzvlast, kdyz sunda kanadan nekoho na nejakym turnaji..

0/0
21.12.2009 22:29

honza83

Nechápu tu hysterii

Kočí jej trefil v podstatě čistě, jen to Green nečekal, což je hlavně jeho chyba a Kočí je mnohými hodnocen pomalu jako vrah. Ovečkin, který dá rozjetému hráči úmyslně do cesty koleno nebo jej sejme jasně úmyslně loktem, je veleben. To je ten rozdíl mezi českým a ruským hokejem - Češi občas hrají tvrdě, ale ne zákeřně, Rusové sice nehrají tak tvrdě, ale zákeřné a nesportovní zákroky, v tom jsou opravdu mistři (stačí si vzpomenout na Radulova).

0/0
21.12.2009 22:23

jerry15

Re: Nechápu tu hysterii

R^R^

0/0
22.12.2009 11:22

netbooster

Bez

ohledu na to, co se stalo na ledě, má Kočí pravdu. Trenér Washingtonu se zachoval jako hlupák, a prokázal, že ani pozice trenéra v NHL není zárukou vysoké inteligence a diplomatických schopností. Jinak nevím, proč ten obecný vztek na Kočího. Dělá, za co je placený, dělá to nejspíš i uspokojivě, jinak by tam už nebyl. Minimálně bruslařsky je na tom Kočí lépe než 2/3 naší extraligy. V tom to ale není - "funkce" Kočího je pevnou součástí show, jedním ze základních kamenů produktu, který se v zámoří nazývá "lední hokej" a velmi dobře se prodává určité části veřejnosti. A fanoušci v zámoří, jak jistě všichni víme, dávají klubům téměř 100% příjmů do rozpočtu. Dokud bude poptávka, bude i nabídka. Můžeme si jistě pomyslet cosi o "tuposti Amíků", nicméně to nic nemění na věci, že "ostří hoši" jsou zatím neodmyslitelnou ingrediencí pestrého koktejlu zámořského hokeje. A buďte si jisti, že v nejbližší i vzdálenější budoucnosti se na tom nic výrazného nezmění.

0/0
21.12.2009 21:51

podhurka

Re: Bez

Bezohledu na to, co se stalo na ledě, má trenér pravdu ! Kočí  JE  idiot a stydím se za takovouto reprezentaci Česka v zahraničí !!

 Pokud neumí hrát skutečný hokej, ať se specializuje na judo, zápas, nebo  klidně popelařinu !!!!!!!!!!!!:-)

0/0
21.12.2009 21:59

damianx

Re: Bez

Já psal,že je Kočí idiot už před pár týdny.Ty mi tady dali.

0/0
21.12.2009 22:05

netbooster

Re: Bez

Nečetl jsi, nepochopil jsi, o NHL toho příliš nevíš... Nepleť do toho pojmy typu "skutečný hokej". Ono, kde se aktuálně nachází "skutečný hokej", a komu ujel vlak, velmi napovídají výsledky z posledních let z velkých reprezentačních akcí. Ale to už je zase úplně jiná "pohádka"...

0/0
21.12.2009 22:07

mirco

Re: Bez

mas pravdu. Lidi tady nechapou pojem faul zepredu kdy je hrac na to pripraven a brutalni faul zezadu na mantinel....kdyby ten mantinel tam nebyl, tak Green by odletel pryc,ale takovy naraz na mantinel, to je o hubu...Oveckin sice fauluje kolenem, ale nikdy nepodkope nohy hracum..maximalne roztahne nohy a pokud uz ten hrac na nej nejede, tak je to zle...je to faul, chapu,ale na nekoho brutalne skocit zezadu je ubohost...

0/0
21.12.2009 22:13

chassis hunter

Re: Bez

tak to pozor,Ovechkinova specialita je ta,ze s protihracem jde rameno na rameno,ale pritom ho jeste podkopne zezadu,coz zrovna taky neni 2x prijemne a uz nekolikrat z toho mel problemy,ale vzdycky mu to proslo,protoze byl jakozto "nesuspendovany" hrac cisty...Ted uz to bude mit trosku horsi...

BTW:Kociho zakrok uplne zbytecny + nebezbecny...Ovechkinove fauly kolenem jsou jedny z nejzakernejsich...u obou zakrocich se muze predcasne ukoncit kariera postizeneho....

0/0
21.12.2009 22:26

petyo

Re: Bez

Nastavit rozjetému hráči koleno je ta největší hnusárna jaká v hokeji existuje.

0/0
21.12.2009 22:39

simyr

Re: Bez

Nastavit koleno protihráči je faul, to je jasné, ale je to takový faul ,,zoči voči,, lze na něj  většinou zareagovat, ale nejhorší je krosček zezadu a naražení hlavy na mantinel- z toho jsou nejtěžší úrazy i smrt.

0/0
21.12.2009 23:00

lvice-tomas

Re: Bez

Řekl bych, že hokejista spíš počítá s tím, že dostane pecku na mantinel než že mu někdo sprostě nastaví koleno. Kdyby se každý hráč u mantinelu otáčel obličejem k plexi, tak je stejných zákroků za zápas 20, jenže na rozdíl od tohohle si ostatní dávají pozor. Ano, za rozhodnutého stavu tohle nečekáš, ale to už je věc jiná, neříkám, že ten zákrok nebyl zbytečný.

0/0
21.12.2009 23:44





Najdete na iDNES.cz