Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V NHL ocenili Jágra: patří do druhého nejlepšího útoku posledních deseti let

Jaromír Jágr vedle Sidneyho Crosbyho a Ilji Kovalčuka. Tak podle oficiálního serveru NHL vypadá druhý nejlepší útok zámořské hokejové soutěže za posledních deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jano_S

Jagr

mal stastie ze hral v svojich najproduktivnejsich sezonach s velkym Mariom L. samozrejme, ale to k tomu patri,  urcite tam je zasluzene, jeden z najlepsich.

0/0
26.12.2009 18:41

R.Jan.

Re: Jagr

To samé ovšem platí právě pro Maria, stejně tak pro Cros biče a Malkina, pro Gretzkyho atd.

0/0
27.12.2009 6:44

Generální ředitel

Teda, koukám, tady je znalců najednou...

sice souhlasím, že výběr hráčů je poměrně neobjektivní, ale druhá stránka věci. Kdo NHL sleduje, určitě by Iginlu také dal do hledáčku, Calgary je tým, který tvoří hlavně on. Oveckin, tam není o čem pochybovat, vletěl do NHL jako neřízená střela a pokud ho nezastaví vlastní zdraví, bude pořád lepší a lepší. Tvrzení, že Crosby je jen vodonoš a že ho dělá Malkin parádním hráčem, právě je to i naopak, je to ideální spojení, které Pittsburgh má k dispozici a je to tým, který dokázal parádně složit tým mladých a zkušených harcovníků, kteří by jinde jen paběrkovali. Proto začněte hokej sledovat plošně a ne jen ze statistik a záznamů nej akcí. Sakic tam patří zcela právem, i když na jeho místo se mohl tlačit třeba M. Lemieux nebo S.Yzerman a třeba další. Nemám rád Kovalchuka, ale když ho sleduju, ten jeho tah na branku a jiné přednosti, ale stejně tam mohl být Rick Nash. V obráncích, tam myslím, že se nemusíme hádat, Pronger je bek kterého by chtěl snad každý tým a ostatní, nevím kde tyhle...

0/0
25.12.2009 21:51

Generální ředitel

Re: Teda, koukám, tady je znalců najednou...

sestavy iDĚS vzal, protože nejlepší hráči NHL, za posledních 10let, nespočítáte ani na všech prstech celého těla. Každý hráč měl něco.

0/0
25.12.2009 21:52

White_bear

Re: Teda, koukám, tady je znalců najednou...

...no právě, že každý má něco. Iginla tvoří hru Calgary, souhlasím. A co s nima vytvořil, kde s nima kdy byl a co kdy vyhrál? Takovej Thornton zase dělá SJ a taky tam není, v každým týmu najdeš někoho s rolí Iginly. Crosby možná není špatnej hráč, ale je to tak neskutečně zákeřnej zmetek, že nemá ve výběru nejlepších podle mě co dělat. Nejlepší totiž znamená, aspoň podle mě, nejlepší komplexně. Ale Crosbyho až tak nezpochybňuju, Iginlu taky uznávám, ale to, co pro mě z týhle ankety dělá naprostej blábol, je Osgood. Právě - jak sleduješ NHL, nemůžeš zrovna s tímhle souhlasit.

0/0
25.12.2009 22:39

R.Jan.

Re: Teda, koukám, tady je znalců najednou...

Souhlasím. Je tam Ozzie, co má dobré play off, Stanley Cup a základní část podprůměrnou, vedle něho Iginla, který to má obráceně.

Takovéhle rozumy nemá cenu brát vážně.

Vážně můžou brát to, co se skutečně hraje.

Kdyby Heatley neodešel z Ottawy, třeba by tam byl, kdyby Jágr nedal vale NHL, měl by být v prvním útoku...

0/0
26.12.2009 5:33

BedlamW

Re: Teda, koukám, tady je znalců najednou...

Je tezke tu skladat petky dohromady, protoze to je limitovane poslednimi 10 lety.....Kdyby dali limit treba 15 a nebo 20 let, tak by poradi hracu v petkach vypadalo asi jinak a Jagr by byl pred Iginlou, ale uz by se tam nacpali jini hraci, jako Mario, Yzerman, Hull........

0/0
25.12.2009 22:39

Luque1

Re: Teda, koukám, tady je znalců najednou...

...pene ředitel vy ředíte i ve skutečnosti? vpodstatě jste nám nic neřekl, ale říkáte že pravdu máte vy? to je dobrá taktika;-D

0/0
26.12.2009 5:30

geo

konec sveta

jarousek je az v druhy petce ;-(

0/0
25.12.2009 21:20

FredFu

Jagr

Je to těžké zhodnotit.D Do uvahy by se měla brát i uroven NHL. Muj názor je, že šla dolu. Rozmohla se KHL a odliv kvaltních hráčů tu je a dnešní STARS mají více šancí dát gol a i se v posledním desetiletí rozšířila NHL tím to také ztratilo, nevím jak je to z počtem zápasů, ale určtitě hrát proti Detroitu a Colombusu v začátcích je velký rozdíl ale pořád je to skvělá liga, nejlepší:-). Tím pádem bych viděl Jágra jako jednoho z nejlepších, ikdyž ty ostatní u mě jsou taky legendy. Možná trošku ten Jerome, ale i on je best..(Dzonzo nezávid že tam není slovák, já to taky přeji letos Gaborikoviú

0/0
25.12.2009 20:54

BedlamW

Re: Jagr

Rozmohla se KHL.......Ty si fakt myslis, ze diky KHL sla NHL dolu?!8-o V KHL spocitame hrace na prstech jedne ruky, kteri by se vesli do prvnich 2 utoku nejakeho tymu v NHL a to si opravdu jako konkurence NHL neni. Ale ze sla NHL trosku dolu diky rozsireni tymu, to souhlasim.

0/0
25.12.2009 22:36

Dzondo

Re: Jagr

Ak by Gáborík získal art ross bolo by to príjemné ale vzhľadom na jeho defenzívu by som ho aj tak nezaraďoval najvyššie. U mňa sú najvyššie komplexní hráči (Yzerman, Forsberg, Sakic, Iginla...) Veľa fanúšikov sa tu naváža do mladých hráčov (Crosby a spol.) ale podľa mňa majú aj slušnú defenzívu a dobre sa vyrovnávajú s tvrdou hrou. A vidno to aj na výsledkoch tímov - to je rozhodujúce.

Keby sme tak vychovali takého Rona Francisa (vyše bodu na zápas + jeden z najlepšie brániacich)

0/0
25.12.2009 22:50

pivak

Re: Jagr

Videl si vubec nekdy zapasy KHL? Vzdyt je to v naproste vetsine pripadu totalni nuda.

0/0
26.12.2009 11:56

NCay

Jágr

Řikejte si co chcete, ale Jágr patří mezi největší osobnosti NHL. A je mně fakt jedno jestli by byl Čech, Slovák, Američan, Kanaďan. Na jeho hru jsem se vždycky rád díval a je to snad jediný hráč na kterého jsem se vždycky těšil. Gretzkyho a Lemiuxe jsem nezažil v nejlepší formě a proto je nebudu hodnotit. Ale musím říct, že žádný hráč mě svým uměním tak nezasáhl jako právě Jágr. Ještě si pamatuju, když jsem byl malý capart a skoro jsem nemohl uvěřit, že je Jágr  Čech. Prostě jsem nevěřil tomu, že kluk z takové malé zemičky vyčnívá nad ostatním světem. Možná tomu někdo nevěří, ale opravdu v tom nehraje roli to, že je to Čech. To je to samé jako ve fotbale Ronaldo (Brazilec), prostě v dnešní době nevidím nikoho, kdo by se mu vůbec mohl rovnat.

0/0
25.12.2009 19:54

Dzondo

Iginla

má vážení experti defenzívne štatistiky skoro ako niektorí obrancovia.

Keď k tomu prirátate produktivitu...

Jágr a Kovalčuk sú v tomto naopak úplný protipól (defenzíva skoro 0 + ich každoročná "súťaž" o stratené puky (giveaways)).

0/0
25.12.2009 19:04

BedlamW

Re: Iginla

Nebo Gaborik.....;-)

0/0
25.12.2009 22:40

Matthew Emmons - spalovač šancí

Posledních 10 let bylo takové nemastné, neslané

Starší hvězdy byly na přelomu vrcholu své kariéry, ty mladší teprve začínají. Osobně to vidím tak, že jasný je nejlepší brankář a obránce:

Brodeur - 2 x SC; 4 x Vezina; 1 x OH + spousta individuálních rekordů

Lidström - 2 x SC; 6 x Norris; 1 x OH + universální bek na všechno

V křídlech o něco vpředu mám JJ - 2 x Art Ross; ve všech sezonách přes 30 golů; vytáhl NYR nahoru. Těsně za ním Ovečkin

U centrů je to děsně vyrovnané - Sakic, Forsberg ze staré školy jsou na tom podobně jako "mladík" Crosby. Thorton taky není špatný, ale osobně bych volil pana nenápadného vzadu - Dacjuka. 

0/0
25.12.2009 17:52

Bůh Nejvyšší (25)

1. pětka

Krutov, Larionov, Makarov, Fetisov a Kasatonov

;-D

0/0
25.12.2009 17:18

petyo

Re: 1. pětka

Tak to je bez pochyb nejlepší pětka všech dob. Pamatuji si jak nám čtyři hráči z této pětky při naší přesilovce vůbec nepůjčili puk.

0/0
25.12.2009 17:36

Damik

Re: 1. pětka

no nevim jak to hoši po čtyřicítce a potom už po padesátce v těch posledních deseti letech utáhli

0/0
25.12.2009 17:36

bmichal.cz

Re: 1. pětka

Jj, to byla lajna ...

0/0
25.12.2009 23:55

Jano_S

Re: 1. pětka

to ano to je pravda, najlepsia 5-ka ale je tu problem.Kym hokejisti Kanady hrali roztruseni po celej NHL, tato 5-ka hrala nielen v jednom klube (ako cela repre nakoniec) cele roky ale travila spolu asi 320 dni v roku, v lige, "dovolenky' , treningove tabory atd. cize ta uzasna zohranost bola len vysledkom nenormalneho drillu, ktory je v normalnej spolocnosti nemyslitelny.

0/0
26.12.2009 18:46

CART09

Nesrovnatelné

Teda cpát tam Crosbyho s Ovečkinem, no nevím... Ví někdo, jestli si udrží takovouhle výkonnost i déle než pár sezón?

0/0
25.12.2009 16:56

chassis hunter

Re: Nesrovnatelné

ale od zacatku jsou hvezdy a jsou jimi uz 5.sezonu v rade...takze asi jo....

0/0
25.12.2009 17:06

CART09

Re: Nesrovnatelné

no, je fakt, že to má být hvězda posledních 10ti let, ne "all-time", tak si budiž... ale stejně mi ani jeden nějak nepřirostl k srdci, asi nostalgie...

0/0
25.12.2009 17:23

chassis hunter

Re: Nesrovnatelné

me taky ne...jeden je ubrecenej,ze sami kanadani se za neho stydi a druhej,to je takovy klasicky vidlak..ale hokej hrat umi...

0/0
25.12.2009 17:26

slafkins

Re: Nesrovnatelné

Ja nevim co na Crosbym kdo vidi,bez Malkina je prumerny hrac a Pitsburg prumerny tym,viz posledni zraneni Malkina,Crosby neviditelnej a Pitsburg pod prumer.

0/0
25.12.2009 21:27

molok

Těžko říct

Někdo v tomto desetiletí končil, někdo začínal, takže je to spíše tak pro usmání, osobně by se mě na centru líbil více Joe Thornton místo Sakica a Forsberg místo Crosbyho. Pravé křídlo těžko říct, Jarda sice končil v této dekádě, ale přesto na přelomu století a tesně po něm byl rozhodně stále nelepší, Iginla se mě nikdy moc nelíbil, když už chtěli dát Kanaďana měli dát asi St. Louise. Pravé křídlo asi OK, možná Kovalčuka před Ovečkina za to, že válí celou dekádu, snad mě napadl ještě Naslund. Osgood je uplná zbytečnost a Chára výsledkově (statisticky) snad asi ano, jen jsem ho nikdy neviděl odehrát dobrý zápas se vším všudy, na fenomenálního obránce dělá dle mě docela dost chyb ... možná jsem měl vždycky štestí na jeho bad day ;-)

0/0
25.12.2009 16:43

jmadras

Ocenili Jágra?

Tim, že ho dali do druhé formace a do první dali Iginlu s Ovečkinem? To sestavoval někdo, kdo začal sledovat NHL předloni a o Jágrovi mu vyprávěl tatínek.

0/0
25.12.2009 16:18

chateauneuf za 14.90,-

Re: Ocenili Jágra?

R^

0/0
25.12.2009 16:39

GUHU

chybí mi tam Hašek...

0/0
25.12.2009 14:48

Damik

Re: chybí mi tam Hašek...

Jenže ten v posledních deseti letech odhrál v NHL tak tři celé sezóny. Takže tam prostě nepatří

0/0
25.12.2009 17:35

Matthew Emmons - spalovač šancí

Chtělo by nějaká "relativně objektivní" kritéria výběru

Člověk se pak nemůže zbavit dojmu, že např. takový Iginla je v první pětce jenom kvůli positivní diskriminaci

0/0
25.12.2009 14:43

jmadras

Re: Chtělo by nějaká "relativně objektivní" kritéria výběru

Souhlasím s Vámi, ovšem nesouhlasím s Vaším pytlovským pravopisem - positivní, representace... Vy inteligente

0/0
25.12.2009 16:25

CoolDak

Re: Chtělo by nějaká "relativně objektivní" kritéria výběru

a komunizmus, dotycny si vybral jednu ze dvou pripustnych variant, co je na tom spatneho?

0/0
25.12.2009 16:34

Matthew Emmons - spalovač šancí

Re: Chtělo by nějaká "relativně objektivní" kritéria výběru

A) Pravidla českého pravopisu tuto možnost připouštějí.

B) Až se bude častěji pohybovat na idnes-diskusích, zejména fotbalových, uzříte i druhý důvod, proč používám starší varianty pravopisu.

C) Děkuji za kompliment. Vy musíte být taky velmi chytrý, když jste dokázal na základě  jediného mého příspěvku odhalit, že jsem (nebál bych se dodat nadprůměrně) inteligentní člověk. :-)

0/0
25.12.2009 17:27

duschman

Ta druhá pětka by tej první

dala asi dobrej kotel ;-D

0/0
25.12.2009 13:58

airwar

Re: Ta druhá pětka by tej první

Tak tak, když jsem si přečetl že je Jarda až v druhé pětce dost mě to zarazilo, pak jsem si ovšem přečetl jména křídelních útočníků a asi 5 minut jsem se smál. ;-D

0/0
25.12.2009 14:04

chezafan

Dekáda x desetiletí

sleduju, že se tu vedla docela bouřlivá diskuze k tomu, kdy začíná a končí dekáda. Pochopitelně že dekáda se počítá od 1 a končí 10, ovšem zde jde zjevně o desetiletí, kde platí princip jiný a totiž že toto se počítá od roku končícím 0 a končí rokem končícím 9 - např. 1990-1999 (devadesátá léta),  jinak u století či tisiciletí to neplatí, zde se století počítá od 1901 do 2000. 

0/0
25.12.2009 13:47

To-nejsem-ja

Re: Dekáda x desetiletí

S desetiletím souhlasím.... ovšem dekáda se dá počítat od jakýhokoliv roku. Když někdo v roce 1995 řekne, že poslední dekádu dělal toto a toto tak myslí od roku 1986 až 1995.

0/0
25.12.2009 13:58

chezafan

Re: Dekáda x desetiletí

hlavně pokud to blíže neobjasní, tak nebude ostatním zřejmé, co tím myslí, termín dekáda se totiž u nás v souvislosti s počítáním let příliš nevyskytuje, mnohem častěji se toto užívá pro počítání dnů, první dekáda měsíce (1.-10. v měsíci), normálně člověk použije výraz v posledních 10 letech a pak je zcela zřejmé co myslí. 

0/0
25.12.2009 14:07

karelwesely

Re: Dekáda x desetiletí

Ted koukám, že v článku už je napsáno, že se jedná o anketu za posledních deset let. Tak to je pochopitelně v pořádku.  V první verzi bylo, že jde o anketu za první dekádu 21 století, protože ta za pár dní končí. Proto ta debata....;-D

0/0
25.12.2009 14:00

chezafan

Re: Dekáda x desetiletí

na nhl.com u toho opravdu použili termín decade, v české verzi nhl.cz je správně uvedeno desetiletí - jinak pro ty co tady přepočítávají body Jágrovi a Iginlovi, tak správně pokud by jste hodnotili jen tohle kritérium, měli počítat i body ze sezony 1999-2000, které nasbírali od 1.1.2000.

0/0
25.12.2009 14:12

Ahasuerus

Moje All-star českých hokejistů v NHL

Jen podotýkám, že počítám hráče minimálně s 200 zápasy z NHL z dekády 2000-2009. Uvádím je v abecedním pořadí.

Brankáři: Čechmánek, Hašek, Vokoun, Obránci:  Hamrlík, T.Kaberle, Kubina, K.Rachůnek, Škoula, Špaček, Židlický, Pravá křídla: Jágr, Havlát, Hejduk, Hemský

Levá křídla: Eliáš, M.Michálek, Ručinský, Straka , Centři : Lang, Plekanec, Prospal, Výborný,Třináctý útočník : Petr Sýkora

Je to výběr dělaný hodně narychlo a nevím, jestli jsem si vzpomněl na všechny hráče a navíc jejich posty se často pozice se často měnily, někde je třeba Havlát uváděn jako LK, někde Straka jako C.

0/0
25.12.2009 13:46

Generální ředitel

Re: Moje All-star českých hokejistů v NHL

Souhlas, ale vidím, že jsme oba mladí. Jinak by tam jistě byl Klíma, Nedomanský, Pivoňka, Pouzar atd.

0/0
25.12.2009 16:25

Ahasuerus

Re: Moje All-star českých hokejistů v NHL

Jak jsem napsal, jedná se jen o dekádu 2000-2009, jinak bych tam tyto pány hokejisty rád zařadil ,ale v těchto letech už nebyli v NHL aktivní.

0/0
25.12.2009 18:26

chateauneuf za 14.90,-

Re: Moje All-star českých hokejistů v NHL

co je na tom "tvoje". jen jsi vyjmenoval ty nejúspěšnější, prostě statistika.

0/0
25.12.2009 16:42

Ahasuerus

Re: Moje All-star českých hokejistů v NHL

Ano, jen jsem vybral ty nejúspěšnější(alespoň dle statistik) a ne jako kanadští novináři podle vlastních(pro mne neznámých) hledisek a parametrů.

0/0
25.12.2009 18:30

Luque1

Iginlu a Sakica bych tam nechal,

...u obránců si taqk jistý nejsem (až na Lidstroma - ten je u mě no. 1). Zejména Niedermayer -né že by neměl hodně dobré hity, ale komplexně bych o něm pochyboval, v obranné činnosti mezi úplně nejlepší nepatřil.

0/0
25.12.2009 13:36

MartinHSJsecondban

Re: Iginlu a Sakica bych tam nechal,

Teda vyzdvihovat u Niedermayera zrovna hity 8-o

0/0
25.12.2009 14:08





Najdete na iDNES.cz