Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Finové nebyli lepší, my však šli porážce naproti, zlobil se český kouč Šindel

Téměř všechny naděje Čechů na světovém šampionátu hokejových juniorů se rozplynuly již druhý den po zahajovacím duelu. Mladíci po blamáži se Švédy ztratili skvěle rozehraný zápas s Finy a své šance na postup do vyřazovacích bojů posunuli pouze do oblasti snů. "Dopustili jsme se fatálních chyb a výsledek se dostavil," komentoval těsnou prohru trenér Jaromír Šindel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kreator

Jarda

Jediný kdo to s těma parchantama u epre uměl byl Jarda Holík !!! Jeho 2 tituly po sobě dnes zní jako pohádka :-).Ten jim dokázal zvednout mandle,sice měl lepší generaci hráčů,než je teď,ale uměl si je srovnat ! Teď by bylo u Juniorů třeba víc takových Holíků :-).

0/0
28.12.2009 17:03

francoa

Všichni tady nadáváme na ty kluky

ale musíme si uvědomit, že je takto rodiče a trenéři vychovali. Možná si ani neuvědomují a nechápou, proč se na ně zlobíme. Od malinka žijou v tom, že jsou nejlepší, protože to táta nebo trenér řekl. Od 16 je pro ně samozřejmé, že jsou v repre a automaticky z toho vyplývá, že jdou na draft a nebo do ELH. Těm klukům skutečně o nic nejde, ať vyhrajou nebo ne. Vždy se jim bude předhazovat to, že to z mančaftu pokazil někdojiný a oni byli výborní. Kluci se po MS rozejdou do svých klubů a nějakej nároďák je jim v tu chvíly ukradenej a názory fanoušků taky.  Hráči r. 91 se sejdou příští rok ve stejné sestavě a opět si zahrajou za repre. ;-)

0/0
28.12.2009 16:32

forhend

Re: Všichni tady nadáváme na ty kluky

nejsou to ti, co spadli jako 18 letí?

0/0
28.12.2009 16:53

seabow

Re: Všichni tady nadáváme na ty kluky

Až na pár výjimek ne, tenhle ročník vybojoval postup zpátky do A

0/0
28.12.2009 17:18

MrEx

ČSLH

Jj, český mládežnický hokej je na ústupu, což znamená bídu i v budoucích seniorských reprezentací. A nějaká radikální opatření na zlepšení situace v nedohlednu - vedení ČSLH by mělo po návratu juniorů okamžitě rezignovat. Minimálně ta část, která je odpovědná za mládež... :-(Rv

0/0
28.12.2009 16:17

NCay

Berte to z té lepší stránky.

Aspoň budeme mít víc času pro sebe a své blízké. Jako fanoušek odejdu se starou gardou, protože opravdu nemám chuť ztrácet čas sledováním bandy protekčních spratků, kteří ani neví, co to znamená něco svým vlastním pričiněním dosáhnout, proto si toho ani nemůžou vážit. Jen bych chtěl vidět ty rodiče, to tou tlačenkou klukovi vynahrazují to, že svého tatu viděli v dětství leda tak na obrázku? Jakou pak můžou mít psychickou odolnost? Opravdu nechápu ty rodiče, jestli se v budoucnu poštěstí a budu mít rodinu, tak nikdy nebudu svoje děcka protlačovat i kdybych měl barák vytapetovaný tisícovkami. Já osobně bych se styděl, kdyby mě rodiče někam protlačovali. No, asi mám jinou mentalitu.:-/ 

0/0
28.12.2009 15:23

prdlaisko

Re: Berte to z té lepší stránky.

Nemyslim ze tam je volaka tlacenka a ak ano tak urcite asi hraci z ceska by zahrali to iste to co hraci zo zamoria..jednoducho je tu slaba praca z mladezou..a mozno aj ta hracka zakladna je mensia a vobec pristup k sportu sa mi zda byt iny..ja ked som bol mlady (nie ze by som bol moc stary ;-D ) tak po treningu,alebo po skole som si nevedel prectavit aby sme nesli este na ihrisko a nezahrali si napriklad futbal,ale teraz mlademu skonci skola a prve co spravi je, ze si sadne za pocitac..tak tam este len uvidime nase rocniky...

0/0
28.12.2009 16:34

Dickinson

x

No...CZ a SK hokej je v pr.... Netreba si nic nakecavat...Najdu sa sice svetle vynimky, ale nas hokej stoji zaprd....Mozno by bodlo eventualne zaradit u vas 20-tku do extraligy, alebo.....co tak skusit spolocnu dorastenecku ligu?! ...No jo, prachy...Ja viem..

0/0
28.12.2009 14:42

Czech-fan

Re: x

do Extraligy bych je nedával, tam by se nechytali jako se nechytá slovenská dvacítka na Slovensku. Ale 1.ligu by hrát mohli... Myslim, že Finové to tak maji...

0/0
28.12.2009 15:05

prdlaisko

Re: x

Reprezentacia do 20 rokov je iba zaplata po zlej praci z mladezou,pretoze mlady sa nevedia presadit vo svojich kluboch.Je smutne ze im musime vytvorit tim aby si vobec zahrali..ak si dobre pamatam tak u nas to bolo volakedy tak ze kazde muzstvo muselo mat niekolko mladych v time..ja by som mozno skusil okrem Orange 20 este prikazat kazdemu timu aby mal napriklad dvoch,troch mladych hracov a podmienka by bola aby odohrala x minut za zapas..:-/

0/0
28.12.2009 16:25

sageorg

Není nad........

zarytí si držkou v ledě a vrátit se na holou zem!

0/0
28.12.2009 14:15

kokocek3

sranda bude

až nás vypráší i Rakušáci....;-D

0/0
28.12.2009 14:15

chataricek

Re: sranda bude

No, moc veselé to přesto nebude. Ale je to možná realita. Od Švédů dostali jen sedmičku ... Bude to náš velký soupeř. A odkoučovat by to měl nějaký trenér - tedy okamžitě odvolat Šindela a poslat tam trenéra, který snad A skupinu dokáže udržet. A hned poté toto mužstvo rozpustit a začít pracovat s kluky z extraligy a první ligy.

0/0
28.12.2009 14:19

ERIK_

Banda namachrovaných frajírků

Sledoval jsem přípravu "20" a hned jsem si říkal, to je banda namachrovaný frajírků, kteří ještě v životě nic nedokázali a už si myslí, že jsou mistři světa. Přesto jsem doufal, že se mýlím. Bohužel jsem se ale trefil přesně. Fotbal i hokej směřuje do pěkných sr.... Tyhle cucáci, kterým ještě teče mlíko po bradě by v sobě měli mít především spoustu pokory. Jenže dneska je každý drsný frajírek a podle toho taky výsledky vypadají.

0/0
28.12.2009 14:06

chataricek

Pokud chybí

srdíčko, bojovnost, pokud není fyzička ( v závěru opět odešli fyzicky) - pak nejsou výsledky, chybí zdravé sebevědomí - a zbývají jen silácké řečičky. Trenér musí umět i koučovat - tedy reagovat na vývoj zápasu. Pan Šindel to projel, stejně jak celé mužstvo. Přitom Finové opravdu nejsou nic moc. Ale naši soupeři - jsou Lotyši a Rakousko. To je realita. A budeme rádi za udržení se. A to je zase výsledek "práce" našeho svazu - za posledních 15 let. Osobně bych okamžitě odvolal pana Šindela, poslal tam trenéra - který by odkoučoval zápasy o záchranu a poté se dát do práce. Zapomenout na juniorské soutěže za mořem a procovat s mladými z extraligy a první ligy.

0/0
28.12.2009 14:01

drakkar

Re: Pokud chybí

souhlasim, ale ono je tezky pracovat s nekym z extraligy ci prvni ligy....kdyz nas nejlepsi hrac a kapitan hraje prvni ligu...hlavne ze nasi budou mit vyhodu v tom, ze jsou zvykli hrat na uzkem kluzisti oproti svedum, kteri hraji z 99% jejich elitserien..(z toho sem se mohl pothat smichy kdyz to rekli v televizi:D)...je to smutny, ale kdo z naseho tymu hraje(hral by) pravidelne alespon extraligu?Sedláček, Kovář, Jeřábek,...a zbytek se plácá někde za louží a neumí ani bruslit.

0/0
28.12.2009 14:19

Deathwing

Re: Pokud chybí

Například i Kousal z Pardubic a zraněný Buchtele a hráči jako Hafenrichter, kteří jet bohužel nemohli ale stejně by byli lepší hráči z extraligy jak ze zámoří.

0/0
28.12.2009 14:26

chataricek

Re: Pokud chybí

Ano. Já právě mluvil o tom - že než ze zámořských juniorských soutěží - je lépe hledat v extralize a první lize. Možná zkusit - co ve Švédsku, nyní i Slovensko - repre 20 hraje celý rok nejvyšší soutěž - pohromadě. Nevím, možná. Ale jdeme opravdu dolů - už dost let - takže začít něco dělat. A nejlépe - dnešním odvoláním Šindela a pokusit se zachránit A skupinu. Jako první krok. Švédové kol roku 2003 na tom byli podobně - a hle, za 6 let ...

0/0
28.12.2009 14:29

bastyst

Medaily

Tak este stale mozte získat medaily ;-D. Na Slovensku je to s hokejom tiez zle,ale vieme o tom a sme realisti. Nesli sme pre medaily ako vy.... Chceme sa zachranit  v A skupine.

Tak vela stastia,a uz len same vyhry az do konca,aby tie medaily boli na tych spravnych krkoch ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.12.2009 13:47

Erc.yes

Re: Medaily

My tady u nás v Česku jsme taky realisti a víme, že je českej hokej v riti....

Přání - případně silácké řeči - těch klučinů, co to moc neuměj, to je věc druhá a jiná...

0/0
28.12.2009 13:49

Deathwing

Re: Medaily

Řekl bych, že to je přání maximálně medii a lidi, kteří nemají o našem mládežnickém hokeji přehled a neviděli žádný zápas, co jsme hráli. Včera jak Vatanen projel naši obranou jako nůž máslem, to bylo spíše k pláči. My máme cíl maximálně porazit Rakousko a to ještě odehrálo lepší zápas proti Švédům jak my. Já bych se moc nesmál být tebou, protože ani slovenský hokej není na tom dobře, jak zmiňuješ. Československý hokej jde postupně do háje. Náš svaz pro zlepšení dělá málo. Spíše ještě k zhoršení ještě napomáhá místo aby nechal spadnout mužstva, který na to nemají v extralize juniorů, tak je podrží. U vás je alespon ten tým orange 20, který hraje extraligu.

0/0
28.12.2009 13:55

chataricek

Re: Medaily

Souhlas. Je to opravdu jedno s druhým - a chtělo by to začít konečně něco dělat. Jinak nám uteče i Rakousko s Lotyšskem.

0/0
28.12.2009 14:32

Šrí Díp Náráján Maháprabudží

zápas jsem neviděl

ale zatím je to velká ostuda.. raději se ani nebudu dívat na OH ve Vancouveru bo bych to s nervama asi nevydržel, kdybychom měli dostat od Švédů podobný příděl8-o

0/0
28.12.2009 13:45

Erc.yes

Jinak už se těším na čtvrtfinále

se Švédskem ve Vancouveru. To bude zase řečí, jak chyběl kousek, trocha štěstí a mohlo to zase konečně cinknout... ;-D

0/0
28.12.2009 13:45

Monty25

Co k tomu říct?

Včera jsem vydržel až do půlnoci, abych se mohl dívat na hokej. Za stavu 3:0 to vypadalo krásně, ale pak naši začali hrát opět naivně v obraně. Finský hráč se rozjel a obešel tak tři naše hráče... taková situace se opakovala nesčetněkrát. Naše obrana je neskutečně děravá. Můžu pochválit akorát Kubu Sedláčka v bráně a útočníky Kubalíka s Káňou, jinak je to bída. Postupu do čtvrtfinále už po včerejšku nevěřím, takže hlavně musíme porazit Rakousko. Šindel to včera prokoučoval, ale nevím, jestli je to jen v trenérovi. Vy tady velebíte Holíka, který vyhrál s dvacítkou MS 2000 a 2001 (všechna čest), ale na MS 2002 a 2003 pod jeho vedením naši junioři skončili ve čtvrtfinále po dost matných výkonech. Holík to tehdy vždy okomentoval větou, že chyběly osobnosti. Takže pro mě Holík žádný hrdina není (spíš sprostý senil). Já si hlavně myslím, že většina hráčů z nynější "20" se do seniorské repre nikdy nepodívá, stejně jako Holíkovi mistři světa z let 2000 a 2001(Duba, Ustrnul, Výtisk, Kraft atd.)

0/0
28.12.2009 13:45

Frank_Baron

můj názor

Nemyslim si že Finové nebyli lepší,naši využili 2 přesilovky což bylo pěkný ale jak dostali gól na 3:1 tak se sesypali jak domeček z karet a pak nevěděli kam dřív skočit,jinak co předved 2x ten jejich bek,to klobouček,takovýho nemáme vůbec...vést 3:0 a takhle to projeb*t,to je strašidelný,pak nemáme v ČF co dělat...

0/0
28.12.2009 13:40

Erc.yes

Já bych

to viděl pozitivně. Mě překvapili, že prohráli tak těsně a myslím, že by se v Áčku udržet nakonec mohli a že by\snad teoreticky mohli to Rakousko i o gol o dva porazit... R^ Takže před nimi smekám a nadále zůstávám optimistou.

Samozřejmě - ti blázni, kteří si mysleli, že přivezou medaili, mohou být nespokojeni, ale my, co jsme předpokládali sestup z Áčka, zatím nemáme důvod k obavám. Výkon proti Finům: slušnej... Když se k tomu s Rakouskem ještě přidá trochu víc srdíčka a štěstíčka, je to doma.

0/0
28.12.2009 13:40

Pavlik z Danska

vyhovorky znovu a znovu

Uz vubec nejsme favorite na turnajich... pocita se s CR na mista 5-8 a jestly s tim nikdo nic neudela a treneri jako indel budou placat ze "patni nejsme- v priprave jsme porazily usa " a " verime v zazrak" tak bude cr mezi kandidaty na sestup a swe,fin atd si nas budou prat do skupiny jako dnes ger nebo rakousko. VIVAT CSLH.. dost rychle se zhroutilo dobre jmeno ceskeho hokeje ve svete.

 a jak dlouho bude s nasi "16" hrat rusko, a jak dlouho bude tradicni " turnaj ctyr"( swe,fin cr,rus) s ceskou republikou? A co potom?

Ale Sindel na to zas tak spaten na tom nejsme a vlak uz neni ani videt

0/0
28.12.2009 13:25

ELAPHURUS

Myslím si,

že i přes drobné problémy letos v první desítce určitě skončíme....

0/0
28.12.2009 13:19

smrk15

"20"

hlavne ze tam ma super bandu kluku. kteri se mezi sebou nehadaji...

0/0
28.12.2009 12:55

Deathwing

Re: "20"

To teda celý rok spolu komunikovali po facebooku a těšili se ohromně jak si spolu zahrají. No viděli jsme dva zápasy a myslím, že stačilo. Můžou se vrátit do svých zámořských juniorských lig a Šindel ať si trénuje první ligu a necpe se do reprezentace, když není soudný a neuzná, že jsme na soupeře nestačili bruslením. Vatanen projel naši obranou jako nůž máslem a pohodlně si zakončil. Příští rok bych vybral čistě výběr z naší extraligy a první ligy, vždyť Káňa hráč prvoligového Třebíče je lepší, jak mnozí ze zámoří.

0/0
28.12.2009 13:27

tommyleen

alibisti

Šindel v hokeji, Bílek ve fotbale, tihle "trenéři" nás mají dostat zpátky nahoru? Místo aby si přiznali, že nám ujel vlak a zaostáváme ve všem, tak se vymlouvají na štestíčko, nedůraz v koncovce a individuální chyby. Kua otevřete oči, svět utekl a zrovna tato dvacítka má mnohem blíž k sestupu než do play-off

0/0
28.12.2009 12:37

francoa

Když jsem psal o tomto výběru

v souvislosti s 18 - před dvěma roky, že jejich neúspěchy a chromost nebude mít žádný vliv na jejich kariéru, tak jste se mě smáli.  Uvědomte si, že jsou stále v repre již od 16ti let. A dnes je tu máme znovu. V individuálním sportu by si ani neškrtli. No co, oni mají svoje jisté a my se tu můžem pouze zlobit. Je jim to opravdu jedno - tomu věte.:-/

0/0
28.12.2009 12:30

seabow

Re: Když jsem psal o tomto výběru

Tehdy možná ne, ale dnes se ti smát můžou... Před dvěma roky v U18 spadl ročník 1989, tohle je ročník 1990, který nás před rokem dostal zpátky do Áčka ... :-P

0/0
28.12.2009 13:08

Deathwing

Re: Když jsem psal o tomto výběru

Sice se dostali zpátky do Áčka ale nevypadá to tak. Neumějí pořádně bruslit a nechávají se odstavit od puku. Mají problém přetlačit soupeře v souboji jeden na jednoho. Hráč z první ligy Kaňa je lepší jak někteří slavní ze zámořských juniorských lig. Juniorská extraliga se místo zužení podvolila českým klubům, aby nemuseli bojovat o záchranu. Pokud bude naši slavnou juniorskou extraligu hrát stále přes dvacet klubů, tak se nikam nedostaneme. Na takový počet klubů nemáme odpovídající kvalitu hráčů. S hráčema by se mělo více pracovat. Stejně jako ve Švédsku, kteří nás přehrávají rozdílem třídy. U nás ovšem moderní věci, které se aplikují v zahraničí nevoní.

0/0
28.12.2009 13:23

francoa

Re: Když jsem psal o tomto výběru

No jo, když ve švédsku se kouká na sportovní kvalitu a ne na peníze. To je největší problém. Proto se to na náš hokej nehodí. ;-)

0/0
28.12.2009 13:47

Deathwing

Re: Když jsem psal o tomto výběru

Však český hokej na ty pos*ný peníze jednou pojde. Jestli to takhle půjde dál, tak budeme za pár let hrát druhou divizi MS a budeme rádi, že vyhrajeme nad Ukrajinou či Kazachstánem.;-)

0/0
28.12.2009 13:57

seabow

Re: Když jsem psal o tomto výběru

No to už je slovíčkaření :-) Áčko není označení kvality - tzn. toho co píšeš, že by měli umět, ale skupina 10 nejlepších a tam naši (pořád) patří. A btw. patřily tam i ty U18, prostě se jeden rok podělala nominace a rozdíl mezi námi a třeba Němci není velký, takže to stačilo na padák... ten rok v Béčku a výsledky jako 9:0, 7:0, 7:1 atd. ukázal, že tak zle zatím :-P ještě není

Jinak máš samozřejmě pravdu, že top mužstva jsou před námi o parník a ten rozdíl se ještě zvětšuje... Další věc je nominace a letos myslím i post trenéra...

0/0
28.12.2009 15:21

francoa

Re: Když jsem psal o tomto výběru

8 borců bylo i v  tom padáku. To nic nemění na tom, že jsme na tom čím dál hůř.

0/0
28.12.2009 13:46

seabow

Re: Když jsem psal o tomto výběru

Hm... Jordán, Knotek, Kubalík, Roth, Novotný... Kde máš ty další tři?

0/0
28.12.2009 15:12

whismen

ježišmarjá....

...co to ten Šindel blábolí???....přípravné zápasy nebyly špatné...copak nevidí ten rozdíl??Jak chce porazit Rusáky,když finskej obránce(vatanen)má lepší techniku a bruslení než všichni naši útočníci dohromady???Obrana je tragická a on mele o zázraku.Budou mít potíže i s Rakouskem.

0/0
28.12.2009 12:24

pirát zlitej rumem

Finové nebyli lepší,

Kdyby tydle protekční šampóni místo toho že si honěj ojku u zrcadla dělali někde na statku 1500 sřepů denně jako Džegr možná by nebyli na turnaji jenom pátý kolo u vozu;-O;-O;-O;-ORv

0/0
28.12.2009 12:20

artstyl

Mladežnický hokej

V některých klubech a někteří trenéři už jsou tak znechuceni protlačováním svých oveček agenty ,že řeknou klukovi,který je natlačenej do repre ,ať si sedne do druhé řady na střídačce,když si myslí že je takovej borec a je v repre.

Soudní a féroví trenéři dnes už vědí jak to chdí vmládežnickém hokeji.Ale bohužel je jich málo a trenér 20 mezi ně  určitě nepatří.Odkud ho už všude vyhodili.Sparta.M.Boleslav?[>-]

0/0
28.12.2009 12:19

francoa

Mám návrh

I Dnes by mohla uspořádat po MS 20 rozhovor s rodiči našich borců a taky jejich agentů. Aby nám řekli jak to viděli, zhodnotili to a tak.;-)

0/0
28.12.2009 12:16

plastova_lahev

Re: Mám návrh

R^;-D

0/0
28.12.2009 12:46

prokurator.p

Obavám se, že

problém budou mít i s Rakouskem, které docela Švédy potrápilo... Pane Králi, chtělo by to změnu koncepce u mládeže. To není jen u 20letých, ale to je i u 16letých, 18letých... Pokud nebudou dostávat prostor talentovaní kluci, tak se nukam neposuneme.

0/0
28.12.2009 11:53

francoa

Re: Obavám se, že

Změna již proběhla - úprava pravidel soutěže Extraligy juniorů přeci. Aby nespadlo Kladno, Budějovice a Liberec. ;-)

0/0
28.12.2009 12:02

Deathwing

Re: Obavám se, že

To je opravdu velká změna, že se rozhodlo o tom, že bude hrát naši skvělou juniorskou extraligu stejný počet týmů jako předtím...To je k smíchu. Dokud v tom budou kolovat prachy a Čecháčci si budou dělat pravidla k svému, aby náhodou nespadli níže, tak do tý doby budeme ve stejných sr*kách v jakých jsme ted. Kladno je rádo, že se drží i mezi muži. Ten jejich stadion je vtip. Budějovice jsou protekční mužstvo a zřejmě Mountfield pustil pár prachů pro svaz, aby nespadli. a Liberec je taky na tom bídně s mládeží.

0/0
28.12.2009 13:08

artstyl

Hokej pro vyvolené

Přesně se projevuje to co se probírá na diskusích o mládežnických výběrech.

Hráči jsou tlačeni agenty,bohatými rodiči a kamárady.

Kdo má dnes agenta tak už má od 16 repre vystaráno.

Trenér nevybírá podle svého nejlepšího svědomí,ale podle toho komu je zavázán a kdo maže.Kluci kteří jsou srdcaři a hokej hrají ,protože ho milují,nemají u současného vedení šanci.Agenti udělají ze svých vyvolených hvězdy už v 15 letech a ti ostatní jsou odkázáni pouze na svou vůli a srdce,ale do výběrů jsou nominováni jiní.

Nakonec to sami hráči z dvacítky řekli,že spolu všichni hrají už od 16 .To se za tu dobu nikdo z jiných kluků nezlepšil? Zlepšil,ale nikdo se nazajímá o podctivce,kteří si sami protloukají cestu bez agentů,tatínků a peněz.!! 

0/0
28.12.2009 11:41

prokurator.p

Re: Hokej pro vyvolené

R^R^R^

0/0
28.12.2009 11:50





Najdete na iDNES.cz