Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kometě kazí radost z vítězství Kladno. Spartu sťal Reichel gólem z času 59:36

Hokejisté Komety Brno vedli ve 36. kole extraligy nad Zlínem už 4:1, ale v závěru se ještě strachovali o vítězství. Nakonec ho udrželi, jenže na předposlední Kladno dál ztrácí osm bodů. Středočeši totiž také zvítězili, doma porazili Liberec 6:3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kafka

GOTTWALDOVSKÝ PEJA

Je opravdu nezaujatej,ty obhajovací ody na komediantskej tým VĚČNEJCH simulantů jsou trapné.

 Milej PEJO,Srapte nefandim ale radim tě otevři už konečně oči. Když pak dostanete POPRÁVU přes držku tak se zmůžete jen na žaloby,fakt paráda. Proč náčelník provokatérů Balaštík vlastně nehrál ve Vítkach ?? Byl totiž posranej až za ušima.

0/0
31.12.2009 9:51

RJJ

Re: GOTTWALDOVSKÝ PEJA

Je jich daleko víc.Není to jen on.

 Samozřejmě, že byl Balaštík pos.aný strachy. Oni by zasluhovali přes držku i ostatní, všemožně si o pozornost říká takový Kubiš. Další z rodů letců, odpichnutých rittbergerů:-/

Ještě jsem neviděl Zlíňáka, který by napsal- naši simulují a nelíbí se mi to. Všichni to obkecávají. Když je někdo kritizuje, tak si stěžujou na zaujatost a já nevím co ještě. Nejhorší je vyšoust pj25, to je imbecil na entou. Nějak argumentuju, začnu o voze a ten kretén začne motat o koze. Vždycky. To je pak těžké:-P

0/0
31.12.2009 11:14

pj25

Re: GOTTWALDOVSKÝ PEJA

Je mi jasne, ze to, ze se dovedu bavit normalne, bez urazek, komoleni jmen a nazvu (kteremu se zasmeji jen "bezmozci"), te velmi rozciluje. Bohuzel (a to neni chyba Zlinaku) jste ani jeden z te vasi internetove party "nadavacu na Zlin" nepostrehli, ze my netvrdime, ze nikdo ze Zlina nikdy nic neprihral a vzdycky hrali fer. My rikame, ze je to vsude stejne a ve Zline to nevycniva z prumeru ;-) A to, at se ti to libi nebo ne, je proste pravda a kazdy normalni objektivni fanda to vi R^ !!

0/0
1.1.2010 8:36

RJJ

Re: GOTTWALDOVSKÝ PEJA

To je pravda, když si člověk přečte ty diskuse, tak téměř všichni ví, kde je pravdaR^

0/0
1.1.2010 11:48

pj25

Re: GOTTWALDOVSKÝ PEJA

Ano, vetsina lidi to vidi a chape ;-) Jen ty a par jedincu jste porad trochu mimo ! ;-D

0/0
1.1.2010 18:18

RJJ

Re: GOTTWALDOVSKÝ PEJA

Jistě a pro potvrzení tvého blábolu se stačí podívat na diskusi kdekoli a víme, že tam jsou mimo všichni;-D Tak vítejte do světa vysvětlování nevysvětlitelného, ala Avionclub Gottwaldof vám udělá jasno;-D

0/0
1.1.2010 21:06

Fred-Forester

Cheza

super, výborně, zázrak, dík Alby

0/0
30.12.2009 9:18

kafka

Zllínští herci

Včera opět ukáázali jaká je to tlupa skokanoletců,hnus.

0/0
30.12.2009 8:19

peja

Re: Zllínští herci

Ty budeš asi ze Sparty te emane;-D

0/0
30.12.2009 8:22

BobTheSinc

Re: Zllínští herci

Chtelo by se uz jednou zkusit na ty svy zlinsky ovecky podivat realnyma ocima. Bohuzel vcera 3-4 herecke etudy, naprosto nesportovni....Rv Je to skoda, priblizujete hokej fotbalu (co se tyce simulovani) Rv

0/0
30.12.2009 8:35

peja

Re: Zllínští herci

zkus se podívat ale někdy i na jiný zápas, ne jenom na Zlín a uvidíš skákajícího Netíka, Zuckera a podobné hráče.

0/0
30.12.2009 8:44

BobTheSinc

Re: Zllínští herci

Takze jsi to teda timto neprimo potvrdil, ze mame pravdu.

0/0
30.12.2009 8:56

peja

Re: Zllínští herci

Vždyt já sem nikde nenapsal že třeba Leška někdy spadne ochotněji, ale spíš jde o tom že to se děje v každém týmu, jenom se už řadu let všichni vozí po jednom hráči

0/0
30.12.2009 9:01

Georgik-I

Re: Zllínští herci

Leška a spol. nepadaj ochotněji, oni opravdu skáčou a válej se po ledě, pak jezděj za rozhodčím, ukazujou mu bebínko, modřinky, stroupečky, když už neví kudy kam, tak se kousne do rtu a jede mu ukazovat krev a pak tomu dá korunu nějakým praseckým faulem, nejlépe zezadu, hokejkou, loktem a takRv

0/0
30.12.2009 9:05

peja

Re: Zllínští herci

jejda už otevři oči, řekl bych že máš jeden velký komplex

0/0
30.12.2009 9:08

penaltík

Re: Zllínští herci

komplex máš  ty a to ze Sparty, protože ji sem pořád pleteš, ačkoliv se příspěvek týkal zápasu Brno-Zlín...:-)

0/0
30.12.2009 9:31

Georgik-I

Re: Zllínští herci

tak a teď budeš taky Sparťan...;-D

0/0
30.12.2009 9:34

peja

Re: Zllínští herci

já komplex ze Sparty nemám., naopak sem rád když k nám přijede, protože je supr atmosféra a dobrý hokej

0/0
30.12.2009 9:35

Georgik-I

Re: Zllínští herci

no jasně, nechceš to dát k soudu, na to jste taky experti...;-D

0/0
30.12.2009 8:56

Dratata

Re: Zllínští herci

já si zase matně vzpomínám, (jak Spartě pomalu hrozila baráž) na změnu sestupových pravidel extraligy, aby se náhodou nestalo že nám nedej bože ta Sparta sestoupí. No a nebo na to jak se extraliga zbavila Vsetína nádherně a elegantně díky tlačence z Ústí. Neříkám že Vsetín třeba dluhy neměl, ale podivně zinscenované to bylo. Proti tomu jsou simulace hráčů jen takové pšouknutí

0/0
30.12.2009 9:07

Georgik-I

Re: Zllínští herci

1) nefandím Spartě

2) i kdybys měl pravdu, nechápu, co to má společného s tím, o čem se tu bavíme...

0/0
30.12.2009 9:11

Dratata

Re: Zllínští herci

nic, jde jen o to, že se dějí v extralize horší věci než řešit pořád dokola jednoho hráče

0/0
30.12.2009 9:15

Georgik-I

Re: Zllínští herci

problém je v tom, že se ten hráč chová furt stejně, ale jinak souhlas, že se v lize dějou horší věci, třeba úroveň rozhodčích je podle mě čím dál horší a s tím nakonec souvisí i všichni letci v lize, kdyby jim to důsledně pískali, tak si daj pokoj a není tu co řešit;-)

0/0
30.12.2009 9:28

peja

Re: Zllínští herci

právě že bych řekl že dřív ta simulace bylo horší, pak mu to párkrát pískli a musle se zklidnit, ale jinak R^, konečně jsi vložil normální příspěvek

0/0
30.12.2009 9:33

Dratata

Re: Zllínští herci

tak to prostě je ;-) ona celkově úroveň českého hokeje rapidně klesá. Ať už se to týká různých tlačenek od klubů, klaunů, chybujících rozhodčích atd. Viz. naši junioři :-) to je dokonalý obrázek toho, kam jsme to s tím sportem dotáhli.

0/0
30.12.2009 9:33

Georgik-I

Re: Zllínští herci

já bych to zas tak tragicky neviděl... prostě klasická generační výměna, která se třeba protáhne na dýl, než jsme zvyklí, ale uvědomme si kolik nás v tomto státu žije a k tomu si vem, jak široký máme záběr ve sportech a v úspěších na nejvyšší úrovni, podle mě jsme jeden z nejúspěšnějších státu na světě na počet obyvatel, samozřejmě nemůžeme držet nejvyšší příčky stále, na to nás je prostě málo - prostě nejsou lidi a prachy, těžko můžeme zafinancovat sport stejně jako státy 10x větší

0/0
30.12.2009 9:39

ouagadougou

Re: Zllínští herci

čr není malý stát, vezmi si, kolik je švédů, finů, rakušanů... to jsou srovnatelně velké národy.

0/0
30.12.2009 12:53

Dratata

Re: Zllínští herci

no a jinak co se týče toho soudu ... fandím Zlínu ale taky to neschvaluji. Takhle se to řešit nemá, ale co nadělám

0/0
30.12.2009 9:20

spid

Re: Zllínští herci

je to tak R^

0/0
30.12.2009 8:46

Georgik-I

Re: Zllínští herci

to by museli být ze Sparty všichni, emane, protože tohle o Vás říkají všichni fandové, asi na tom něco bude, viď, emane...;-D

0/0
30.12.2009 8:55

peja

Re: Zllínští herci

neřekl jsem že to jsou ze Sparty všichni, spíš sem to myslel v tom smyslu že potrefená husa nejvíc kejhá

0/0
30.12.2009 8:59

Georgik-I

Re: Zllínští herci

tak to jsem asi taky husa;-D, ale ne ze Sparty a ten člověk má samozřejmě pravdu, klauni jako Leška a jiní jsou k smíchu...

0/0
30.12.2009 9:02

peja

Re: Zllínští herci

řekni mamce at ti raději zapně playstation

0/0
30.12.2009 9:04

Georgik-I

Re: Zllínští herci

moji synové preferují PC..., ale jako potvrzení toho, že Ti zcela došly argumenty, jsi nemohl napsat nic lepšího, díkR^

0/0
30.12.2009 9:07

peja

Re: Zllínští herci

máš pravdu došli, jelikož tvoje objektivita je na nule se diskutovat nedá

0/0
30.12.2009 9:11

peja

Re: Zllínští herci

nebo jestli se tě můžu zeptat, komu ty fandíš? Jestli tvůj tým je tak dokonalý?

0/0
30.12.2009 9:15

Dratata

Re: Zllínští herci

klauni jsou v každém týmu. Neříkej že to nevidíš. Mě to zase připadá, že se tady každý vozí po jednom z mála dobrých moravských týmů v extralize. Raději by jste tady viděli místo Zlína třeba Boleslav a místo Třince opět Ústí co ? Brno tolik nebolí, je poslední

0/0
30.12.2009 9:14

Georgik-I

Re: Zllínští herci

ale to je právě to co nechápu, já dlouhodobě tvrdím, že L+B jsou, alespoň v EHL jedni z nejlepších hokejistů - bruslení, přehled, myšlení, technika - o to víc nechápu, že si to neodpustí, navíc Zlín mi nikdy nevadil...  a ani u ostatních týmů. které nemusím, se nenechávám svými emocemi strhnout při hodnocení jednotlivých hráčů, na to už jsem přeci jenom trochu starší...;-)

0/0
30.12.2009 9:33

Dratata

Re: Zllínští herci

no pravdou je že ti lepší v tom týmu si většinou i víc dovolí  .. tak jak jsi napsal, L+B patří mezi ty lepší hokejisty v extralize no a taky je o to víc viděl každá ta simulace kterou udělají (taky je to proto, že jsou více hlídaní a toho oťukávání musí snést o něco víc). Ale to je v každém týmu, to není třeba rozebírat. To že se zrovna ti dva občas takhle zachovají ale není obraz Zlína jako takového, ale spíše těchto dvou hráčů. Ty to zrovna nejsi, ale diskutující níže se neustále do ZL navážejí. Ale chyba je v první řadě v rozhodčích ne v hráčích. Pokud to tolerují, budou to všichni hráči dělat dál a navíc budou zkoušet kam až že to můžou zajít. Hokej byl vždy kontaktní sport a když jsem se díval nedávno na Nagano, tak by kontakty které tam byli se dnes běžně pískají a tady to nesmyslné zpřísnění pravidel pomohlo všem klaunům

0/0
30.12.2009 9:45

Georgik-I

Re: Zllínští herci

R^

0/0
30.12.2009 9:50

Fred-Forester

Re: Zllínští herci

asi to nebude jen věcí Zlína

0/0
30.12.2009 9:19

Aranka99

Kometa - Zlin

Zlin byl, opticky lepsi, ale kometa to srdcem urvala!!!8-oR^

0/0
30.12.2009 8:02

KISEP

Kometa - Zlín

po včerejšku se nelze nedivit, že něktří hráči Zlína mají z předchozích zápasů "pochroumaný úsměv", opět předvedli zákeřné fauly včetně opakovaného sekání do golmána ... Rv

Souhlasím že ZLÍN začínají v celé naší zemi "milovat"

Jen v 02 extralize se může hrát zápas 60 minut a 20s - v TV potvrdili komentátoři že se to dá z videa krásně dopočítat, a prohodili něco o tom že rozhodčí jsou asi Zlínští fanoušci, což ostatně předvedli celý zápas.

Úroveň rozhodčích v ČR je tragická;-€ Rv ,  takový výkon dám taky a bez školení ;-D

Pan Halas nechť se mě ozve, pruhovaný dres si koupím ze svého ...

0/0
30.12.2009 7:53

plastova_lahev

Re: Kometa - Zlín

můj strejda je fotbalový rozhodčí a 20 roků soudcuje suverénně pouze ze středového kruhu;-D

0/0
30.12.2009 8:00

plastova_lahev

Re: Kometa - Zlín

zapoměl jsem detajl....jenom okre a na lajně přebor ...;-)

0/0
30.12.2009 8:00

Dratata

Re: Kometa - Zlín

na komentátory v TV bych moc nepoukazoval. Pokud hraje Sparta tak zrovna nestranní nejsou ;-D

0/0
30.12.2009 8:56

Pjootr_von_Zlin

Re: Kometa - Zlín

Potom teda neměřmě čas vůbec. To bude nejlepší. Není lepší pomoci, než třeba poslední minutu, kdy někdo vede o gól, nepustit vůbec časomíru, počkat, až jestli se ti kterým nefandím dostanou do šance nebo ne. V případě, že se do šance dostanou, čas stále nepouštět, přerušit hru a začít znovu vhazováním a posunout čas o uběhnutý. Tak to dělat až do konce, aby ti druzí nemohli vstřelit gol

0/0
30.12.2009 10:52

plastova_lahev

Rytíř Vítek !

VÍTKOVICE - MISTR EXTRALIGY 2009/2010 R^

0/0
30.12.2009 7:45

nereknunemamnepudu@doprav.podnik

Pokud se pražská es probojujou do předkola play off,

a náhodou narazí na sebe, doufám, že nebudou po vzoru čutálistů stejných týmů brečet, že měli bejt nasazený (nejlépe do finále).

0/0
30.12.2009 6:13

sovjetskij sjekundomjer

Naprosto vážně míněný příspěvek

Reichel?! Proboha! On ještě hraje? ;-D To je opravdu seniorská liga.

0/0
30.12.2009 2:55





Najdete na iDNES.cz