Pátek 7. října 2022, svátek má Justýna
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 7. října 2022 Justýna

Diskuse k článku

Přesilovky rozhodují zápasy a my je neumíme, tvrdí střelec Nagy

Mohl být střelcem vítězného gólu, místo toho na konci zápasu sledoval, jak se opět raduje soupeř Slovenska. "Rozhodla zbytečná vyloučení," smutně konstatoval útočník Ladislav Nagy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nordicoski

Přesilovka

Včera tam Hanlon přidal Višňovského a byla to katastrofa. Lubo totálně z formy, nebyl schopen nahrát, ztrácel puky, při přesilovce 5 na 3 měl tři střely, dvakrát trefil bránícího útočníka a jednou pálil půl metru nad. Jinak Nagy v SVK jasná jednička, má vynikající pohyb, stíhá dopředu i dozadu, což byl kámen úrazu Slováků v utkání s Německem, kdy se útočníci nevraceli.

0/0
4.5.2011 17:00

neron

a co ak je to inak? :D

Mne vykony nasich hokejistov pripominaju hlasku so znameho americkeho filmu:

"Kazdy hlupak si spocita silu a teraz musi pocitat aj s tym co nevidi a bat sa toho co navonok nie je"

Az podozrive mi pridu uplne flegmaticke vyjadrenia nasich hokejistov k zapasom. Rusku sme to darovali, s Nemeckom sme si to prehrali sami. A pride mi tazko uveritelne, ze team nabity hviezdami sa nezmoze ani na poriadne strely v oslabeni protivnika. Aj vcera sice proti Rusom strielali ale s poriadnej dialky. A ked sme udreli znamenalo to gol. A potom sme sa znova stiahli..čudné..:)

dúfam, že to bude pravda..

0/0
4.5.2011 12:55

tappat

Re: a co ak je to inak? :D

ale no tak... tym nabity hvezdami byli loni rusove, nebo nasi v roce 2004. Vy mate solidni dve petky, dal je to vata.

0/0
4.5.2011 13:10

seabow

Re: a co ak je to inak? :D

No, 2004 jsme to byli my, kdo mel 2 petky a dal vatu (a taky na to dojeli)...

:-P

0/0
4.5.2011 13:44

Peppino

czech fans

[>-]Rv

0/0
4.5.2011 12:45

tappat

Re: czech fans

co se ti nezda? Mne prijde, ze fandi slusne a hlavne poradne :-P

0/0
4.5.2011 13:03

salatik

Zaujimave

Zaujimave je, ze pocas MS v hokeji si mozem na iDnes precitat pomali viac clankov o SR repreznetacii ako o tej ceskej. Tak to bud mame v CR viac fanusikov ako doma, alebo tie clanky pisu (a citaju ich) skodoradostni hnidopichovia, co si len potrebuju do slovakov kopnut. A to teda znamkou zrelosti a rozumu nie je...

0/0
4.5.2011 12:33

Tom.Žeryk.Masakryk

Re: Zaujimave

Když ti vaši playeři poskytují tak zajímavé rozhovory....;-D

0/0
4.5.2011 12:36

tappat

Re: Zaujimave

mam na tebe jednu otazku: kdo hral vcera zapas? Vy nebo my? Zitra tu totiz budou clanky o nas, vime? Pred finskem se potrebujou hraci soustredit a ne davat rozhovory. Ja si klidne pockam. A mezitim si rad prectu i o ostatnich. Ta vase slovenska zahledenost do sebe je proste neskutecna.

0/0
4.5.2011 13:04

seabow

Re: Zaujimave

Hm, CR 2x podle ocekavani porazila slabsi tym, SK jako domaci s nabitou soupiskou a velkymi ambicemi jde do 1/8finale bez bodu a realne hrozi, ze nebude ani v 1/4finale... tady je snad jasne, co je zajimavejsi tema, ne?

Netreba v tom hledat nejak nesmysly...

0/0
4.5.2011 13:49

Spalovač_šancí

To bude nějaký nesmysl

Českému týmu vloni taky přesilovky noc nešly a nakonec stejně vyhráli. Možná proto, že kluci upřeli svou pozornost na střílení golů v normálním počtu hráčů či v oslabení :-P

0/0
4.5.2011 12:13

Tom.Žeryk.Masakryk

banda přemotivovaných ignorantů

Je to pořád stejné, pořád stejné arogantní kecy: porazili sme sa sami, súper dal náhodný gól, rozhodca nás poškodil...atd.atd. Kdyby to psal poblblý fanoušek v diskusi...dobrá, ale když takhle plácají hráči v rozhovorech pro média, tak to nemají v hlavě a kabině v pořádku. Hoši...RESPEKT k soupeřům, hlavně těm, co Vám naklepali pr.... jinak jste k smíchu:-)

0/0
4.5.2011 12:06

Hajens

Smůla pro SVK

je tragická obrana a organizace obrané hry. Obranci směrem dozadu nejsou vůbec dynamičtí, zbytečně ustupují před soupeřovými útočníky, z čehož pak dělají z haláka statistu (sesterský jev, že nestíhají bruslit ze soupeřem => fauly) plus směrem dopředu nezrychlují hru dlouhými přihrávkami, podporou útoku ap. V oraganizaci hry jim nepomahají útočníci, kdy nepokrývají drzhou vlnu. PS: Při přesilovce 5 na 3 si Hanlon sám se*e do vlastního hnízda, když tam v první pětce nedá ani jednoho praváka. Pak si to tam vlevo šolíchá demitra s Gaboríkem (a střílí chabě přes ruku) a zbytek z druhé strany je limitovaný tím, že jím nepřihraje na střelbu z voleje.

0/0
4.5.2011 12:06

Vincenc Dudovič 02

.

Chalani dreli, hadzali sa do striel a to len za nas narod. R^ S nemcami sme boli cely zapas lepsi a s rusmi sme hrali vyrovnanu partiu a mali sme navrh, len sme sa zbytocne nehali vylucit a tak sme si to prehrali, nasa chyba je v tom ze nam to nepada mame 10000x sanci, tyciek vsetkeho mozneho len nam to nepada proste smola jak hrom. To je ina kvalitka teraz nez Cesi. My sme hrali 100x lepsie jak vy, len skoda ze sme mali smolu. Jager, Elias, Czervenka, Havlat [>-]Rv

0/0
4.5.2011 11:47

Tom.Žeryk.Masakryk

Re: .

tak to je blábol jara;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.5.2011 11:59

Kqubi

Re: .

lol

0/0
4.5.2011 12:03

Guderian

Re: .

...a přesně kvůli tomuto pohledu na vlastní hru obsazuje SVK poslední roky cca 11. místa...

0/0
4.5.2011 12:07

Pandrlak

Re: .

Ty si snad myslis, ze to pisal Slovak? Asi nebolo dost hadok a nadavania v diskusii, tak ju niekto ozivil a napisal v nasom mene.

0/0
4.5.2011 14:06

tappat

Re: .

smulu ;-D a mate ji uz 9 let, ja vim

0/0
4.5.2011 13:16

hopay16

A JÁ JSEM SI MYSLEL, ŽE UŽ SE DNES NEZASMĚJU... :-)

0/0
4.5.2011 13:59

Guderian

Jeden z mála

Výkon Nagye se mi jako jeden z mála ze SVK výběru v posledních dvou zápasech líbil a na rozdíl od svých kolegů má snahu pojmenovat problémy...dost zřídkavý jev.

0/0
4.5.2011 11:10

VaRo

Re: Jeden z mála

Bingo, moje řeč... R^ Nagy je bezkonkurenčně nejlepší z SK týmu.

0/0
4.5.2011 14:02

5_1

mmt

to je ten zpěvák nebo ne?

0/0
4.5.2011 11:00

AceBird

Re: mmt

Ne, slovenský zpěvák je Rytmus.

0/0
4.5.2011 11:27

grw

Re: mmt

wajkiki ragol

0/0
4.5.2011 11:33

gessel

Re: mmt

Nie je to spevák, je to staviteľ vodného diela Nagymaros.

0/0
4.5.2011 11:36

Dr. Sheldon Cooper

Přesilovky rozhodují zápasy a my je neumíme, tvrdí střelec

To nevadí, vaši fanoušci zase uměj pískat při hymně soupeře, to zase neumí nikdo jinej. Mezinárodní ostuda je na světě!!!!!!:-/

0/0
4.5.2011 10:57

dobrkac

Re: Přesilovky rozhodují zápasy a my je neumíme, tvrdí střelec

Přesně, na to jak byli fanoušci v pohodě, tak teď to fakt nezvládli...:-/

0/0
4.5.2011 11:05

Vendelín Nademlejnský mladčí 9

A přitom je to jednoduchý

Základem přesilovky je, aby pravý obránce a pravý útočník drželi hokejku nalevo a levý obránce s levým útočníkem zase napravo. Pak ta přesilovka vypadá uplně jinak, než když tam někdo mává s hokejkou směrem k mantinelu. No a vzhledem k tomu že v tom vašem přesilovkovým komandu je 5 leváků, tak to ani jinak nemohlo dopadnout.

0/0
4.5.2011 10:44

Archetyp Beruška

Re: A přitom je to jednoduchý

Áááá pán je hokejista-teoretik... na to jsem se celý rok těšila - diskuze plný "odborníků", který ví naprosto přesně, jak stavět lajny a hrát přesilovky ;-D;-D;-D

0/0
4.5.2011 11:15

Vendelín Nademlejnský mladčí 9

Re: A přitom je to jednoduchý

Blablabla... máš nějakej argument, nebo jsi sem přišla jenom urážet?

0/0
4.5.2011 11:22

Archetyp Beruška

Re: A přitom je to jednoduchý

Nemyslím, že někoho urážím. Jenom mě fascinuje, jak jsou všichni u televize chytrý. Řekla bych, že realita na ledě, když jde o body, je jiná a že ti, co hrají a trénují tomu rozumí o "trochu" víc.

0/0
4.5.2011 11:35

tappat

Re: A přitom je to jednoduchý

jezis a me zase fascinuje, jak nekdo umi do nekoho frcet, ackoliv ma ten clovek naprostou pravdu. On ji totiz ma. Proto jsou pravaci v hokeji vsude zadani a dobrych pravaku je malo.

0/0
4.5.2011 11:38

bull002@seznam.cz

Re: A přitom je to jednoduchý

Má pravdu, ale není to jen záležitost Slovenska. Dobrých praváků je nedostatek. Ještě v jednom zápase jsem si všiml, že celá pětka byli leváci, už nevím kde.

0/0
4.5.2011 11:24

stockno

Re: A přitom je to jednoduchý

Tak je vidět, že ty tomu, ale vůbec nerozumíš.

0/0
4.5.2011 11:27

5_1

Re: A přitom je to jednoduchý

mmt a při normální hře to neplatí?;-D

0/0
4.5.2011 11:18

Vendelín Nademlejnský mladčí 9

Re: A přitom je to jednoduchý

Při normální hře to platí taky, ale není to tak důležitý, jako v přesilovkách

0/0
4.5.2011 11:20

tappat

my taky ne

uz 8 let je to v  presilovkach tragedie, tak si z toho nic nedelej ;-)

0/0
4.5.2011 10:44

ANALÝZA: Co udělají USA, když Rusko použije atomovou bombu? Jsou tři možnosti

Premium Pořád se věští z koule, jestli Rusko použije na Ukrajině atomovku, kreslí se různé scénáře, ale vůbec se neví, co by...

Jak přestat chrápat. Pomoct může i tenisový míček, říká primář Jirák

Premium Chrápání postihuje zhruba 57 procent mužů a 40 procent žen. Kdy může být chrápání signálem vážného problému? A co to je...

Mužské sny. Po čem muži doopravdy touží a co si radši nechají ujít

Premium My ženy si ve svých hlavách dokážeme utvořit dokonalé scénáře a domněnky, které jsou ovšem mnohdy vzdálené realitě....

Mohlo by vás zajímat