Úterý 7. července 2020, svátek má Bohuslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 7. července 2020 Bohuslava

Diskuse k článku

Červenkova odpověď Hadamczikovi: hattrick. Klíčový hráč, uznal kouč

Ačkoli to nepřizná, hřeje hokejového útočníka Romana Červenku pocit zadostiučinění. Kouč Alois Hadamczik ho v průběhu semifinále se Švédskem vyřadil ze hry, a když dostal šanci v duelu o bronz, nasázel Rusům hattrick.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Streit

Je otázka

Jestli ho Hadamczik o jeden zápas zdržel, nebo vyprovokoval, nabudil a vyhecoval...

http://streit.blog.idnes.cz/c/191894/Cervenka-bronzovym-hattrickem-trochu-zahanbil-Hadamczika.html

0/0
16.5.2011 15:02

woodward.b

lidi, dejte už pokoj

hoši hráli hezky, maj medaili, tak už to nepitvejte a mějte radost.:-)

0/0
16.5.2011 12:45

william.blake

Re: lidi, dejte už pokoj

to je pozitivní konstruktivní kritika

0/0
16.5.2011 12:46

william.blake

7. 5. 2011 Plekanec o souhře s Jágrem a Červenkou

"Jarda je silný na puku, oba o sobě vědí. Ale chtělo by to mít někoho před brankou. Většinou to vyjde na mě, ale zase bych to měl zajišťovat dozadu. Takže mám dilema, jestli být před brankou, nebo nahoře jako třetí hráč. To si musíme ujasnit." :-)

Pleky naprosto přesně a diplomaticky vystihl situaci:-)

0/0
16.5.2011 12:07

slon75

Re: 7. 5. 2011 Plekanec o souhře s Jágrem a Červenkou

No a co? To si jako myslíš, že ostatní útoky si podobné věci nevyjasňovaly?

0/0
16.5.2011 12:27

william.blake

Re: 7. 5. 2011 Plekanec o souhře s Jágrem a Červenkou

přes noviny? ne

0/0
16.5.2011 12:39

seabow

Re: 7. 5. 2011 Plekanec o souhře s Jágrem a Červenkou

... a nakonec to resil tak, ze byl prvni vpredu i prvni vzadu... ;-)

0/0
16.5.2011 12:43

Spalovač_šancí

Re: 7. 5. 2011 Plekanec o souhře s Jágrem a Červenkou

Vystihnul naprosto přesně Hadamczikovu neschopnost

0/0
16.5.2011 15:26

KOMON

Nejhorší je,že hrál furt stejně......

0/0
16.5.2011 12:00

KOMON

Re: Nejhorší je,že hrál furt stejně......

a jednou mu to tam padalo,jindy né....škoda.

Nevíte jestli tahle lajna dostala gól případně kolik?Zajímalo by mě jak s navrátivším Červenkou bránily,protože předtím byli úspěšní ,bez něj hořely.....

0/0
16.5.2011 12:03

seabow

Re: Nejhorší je,že hrál furt stejně......

...bez nej horelY mozna nejake fangle, ale ne prvni lajna... se podivej na vcerejsi gol Kovalcuka, jak Cerv dusledne branil...

0/0
16.5.2011 12:44

netrefilbranku

Červenka

Ano, i já se přiznám, že se mi jeho hra příliš nelíbí na pohled. Chtěl bych tam víc razance, víc hru do těla, mlácení se před bránou, tam, kde to bolí. Ale! Byl nejlepší v kanadským bodování v český lize, byl nejlepším střelcem v KHL. A tím to hasne. Můžeme si říkat, co chceme, nemusí se nám (to, on) líbit, ale ty čísla si nevymyslel a my s tím tady těžko něco uděláme. Mně spíš zaráží, proč Průchu nechtěli v NHL, jeho hra a přístup se mi teda líbily hodně.

0/0
16.5.2011 11:48

Jiříczech

Hokej = týmová hra!

Zajímavý, že tady všichni nadávaj jenom na Červenku, ale nikdo na Plekance, vždyť ten těch kousků mohl za celý mistrovství nasázet dvakrát tolik. Jen si vzpomeňte, kolikrát mohl z dobrý pozice vstřelit na bránu, ale ne, on si vždycky jede za bránu a furt tam něco vymejšlí. :-) Takže prostě hokej je týmová hra, takže se nemaj hodnotit hráči jako jednotlivci, ale jako tým ;-)

0/0
16.5.2011 11:38

brekebrekeke

Re: Hokej = týmová hra!

souhlas. tak proc se pise porad o cerveny, ktereho krome cechu, nikdo nezna? :-(

0/0
16.5.2011 11:44

slon75

Re: Hokej = týmová hra!

Protože malí Češi po tom, co naprosto kraloval ELH čekali, že dá na loňském MS 10 gólů a sám všechno vyhraje jako ve Slavii. A protože jejich nesmyslné očekávání nenaplnil, stal se ztělesněním jejich vlastního selhání.

0/0
16.5.2011 12:23

romank3

Re: Hokej = týmová hra!

R^R^R^

0/0
16.5.2011 18:48

KOMON

Re: Hokej = týmová hra!

Jj Plekanec byl proti Švédům neviditelnej....ale bylo to vidět včera v první půlce zápasu,Švédi bránily dokonale,hlídání najetejch hráčů 100%.

Kdyby to Had. nepodělal tím rozházením sestavy a hurá útokem,mohli jsme hrát prodloužení-na výhru v zák. době nevěřím.Had. mě celkem dostal tím,že si myslel,že je po první třetině hotovo....jak u mě začal stoupat tak tím se propad zase na dno...jako kouč stojí za ...  

0/0
16.5.2011 12:33

abbbe

Jakepak chyby

Dle meho nazoru bylo vse spravne (jak posazeni Cervenky tak jeho opetovne nasazeni na Rusy)  protoze pak bychom mohli rici, ze ..... (kdokoliv) nedal skoro ve vsech zapasech gola tak to byla chyba, ze vubec hral a kdyby hral nekdo jiny kdyby kdyby - kecy kecy. Klukum se turnaj povedl skvele a Svedi proste byli lepsi a stastnejsi a ani s tremi Cervenky ci Jagry by jsme je ten den neporazili. Proste nasi hraci pod vedenim trenera byli az na ten jeden zapas vyborni.

Proste sport je o stestí a chybach - a chyb tam bylo VPYSK (od vsech) ale o tom to snad je.

A spekulace kdyby - chyby nechte starym babkam co tomu rozumi.

0/0
16.5.2011 11:32

Jara75

Reakce na odborníka níže:

Včerejší gól na 1-1 byl od dobruslujícího levého křídla bráněn přesně tak, jak se má. 2 obránci mají navázány 2 útočníky soupeře a vracející se levaso vykrývá prostor třetího útočníka soupeře, případně (při vyražení puku brankářem, či sražení střely nebo přihrávky beky) uklízí odražený kotouč do rohu. To že obránce nedostal svoji hůl dostatečně blízko puku při útočníkově střele, nebo že brankář tu střelu nedokázal chytit, tak to opravdu není chyba bránícího útočníka.

0/0
16.5.2011 10:49

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

mýlíte se, mistře....viz., video od 1:20...

akce začala chybou červenky, který chybně nahazoval na bránu a trefil prvního hráče..už teď měl puk skonči minimálně za bránou...nic, stane se.....akce se pak rozjela 2:3, ostatní rusové šli totiž střídat....červenka rozhodně nechtěl krýt žádný tandem, podle mého názoru měl vyvinout mnohem větší tlak právě na "svého" útočníka kovalčuka...on se v pohodě vyvezl...Rv

http://www.youtube.com/watch?v=CQtfCnO0DRg

0/0
16.5.2011 11:09

Jara75

Re: Reakce na odborníka níže:

Neřeším nastřelení soupeře, nýbrž to, že někdo níže psal, že kašlal na to se vracet. Podle toho, co učí trenéři se vracel fakt přesně jak měl. On se nesmí dostat na úroveň beků (tedy pokud tam není i třetí hráč soupeře), protože potom hrozí přihrávka pod sebe, kde vzniká velký prostor. A ještě tedy k tomu nastřelení soupeře- jako velká chyba to je bráno tehdy, když z toho vznikne přečíslení a pak také v přesilovce, když přijdeš o pásmo. Zde z toho mohlo být a taky bylo 2x2. Tam nás trenéři navádí, že při 5x5, když nehrozí 3x2, 2x1  se máme snažit hrát konstruktivně a ne jen "plácnout roh".

0/0
16.5.2011 11:52

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

já jsem to psal, že kašle na to, se vracet...

pakliže byl našlápnutej a měl na kovalčuka, měl ho dobruslit, i z videa je jasný, že náš levej bek se spíš drží uprostřed....

do hlavy mu nevidím, ale jsem přesvědčen, že on o situaci 2:3 věděl, rozhodně se nedívá po nějakým tandemu, který by měl event. krýt..on tu situaci jenom stínoval....

to nekonstruktivní nahození v momentě 1:0, kdy je posledním útočníkem a zbývající dva má na úrovni brankový čáry a on de facto trefuje prvního bránícího je hrubice jako vrata..ale je pravda že o tom debata primárně není

0/0
16.5.2011 11:58

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

dodatek: on o nebezpečném (protože našlápnutém) kovalčukovi věděl, domnívám se, že s tím, že ho červenka dobruslí počítal i náš bek, který takovou rychlost neměl

0/0
16.5.2011 11:12

Hagenbaden

Re: Reakce na odborníka níže:

Presne tuhle chybu udelal Ovce v prvnim zapasu pri golu Jagra. Hostak to pak rozebiral o prestavce, ze to byla chyba Ovce. Krasne je videt, jak mel Cervenka jeste na vlastni modre metr naskok. Pravda je, zena nej mam trochu pifku, protoze ho porad vyzdvihuji navic to byl jeste v ELH namysleny machyrek.

0/0
16.5.2011 11:38

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

zaujal mne jeden postřeh pospíšila, kterej ukazoval v tužce, jak nějakej rus (zrovna Kovalčuk?) jede "jakoby" naše napadat, přitom se jel do naší třetiny jenom alibisticky podívat, žádnej hit, nic, nula..pospíšil: "tohle vám ukážu, protože to je strašný, já bych s takovým hokejistou prostě v jednom týmu být nemohl".....tohle stínování v našem týmu předvádí červenka a je to opravu na poblití

0/0
16.5.2011 11:48

slon75

Re: Reakce na odborníka níže:

Kdybych sám neviděl, kolikrát z tohoto, jak říkáš "stínování", vybojoval puk, možná bych tvoje zvracení chápal, takhle musím prohlásit, že jsi prostě neuvěřitelně zaujatý.

0/0
16.5.2011 12:21

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

myslím, že to číslo nebude závratné, ale nevím, nedokážu ani odhadnout, natož abych ho věděl

ale jo, asi máš pravdu, jsem zaujatýR^

0/0
16.5.2011 12:41

Jara75

Re: Reakce na odborníka níže:

Obránce takovou rychlost mít nemusel, jelikož byl mezi střílejícím hráčem a bránou. Bek se má v u chvíli snažit o to mít čepel svoji hole co nejblíže puku, nejlépe úplně u něj, pak totiž v drtivé většině střelu srazí. A ty se hlavně přestaň domnívat, co si kdo myslí. Navíc pokud máš pravdu a domníváš se správně,  tak je ten bek alibista a až na tohle přijdou v klubu, tak ho, chudáka, vyhodí. Takže pssst.  

0/0
16.5.2011 12:02

william.blake

Re: Reakce na odborníka níže:

mluvil jsem o rychlosti našeho beka, když se akce začala rozjíždět...stačil rychlý přístup červenky ke K. a bylo po akci...

0/0
16.5.2011 12:04

premekch

1. lajna

At si kdo chce hodnoti Červenku jak chce, tak proti Švédům 1. lajna s Červenkou a bez Červenky to bylo nebe a dudy.  Nemuselo to třeba být ani Červenkovou kvalitou (Průchu i Vampolu uznávám) ale souhra hrozně drhla. Někdy mi přišlo, že se tam spíš pletli.

Červenka hrál na MS dobře. Hrozně makal.  100% není pravda, že by jen těžil ze spolupráce s Jágrem a Plekancem. Červenkův přínos pro hru 1. útoku byl neoddsikutovatelný a kdo to neviděl (nebo spíš nechtěl vidět) je zaslepenej a nerozumí hokeji.

0/0
16.5.2011 10:47

brekebrekeke

Re: 1. lajna

posadit u svedu cerveneho kravina byla. otazka je, kdyby zustal, jestli by se srovnali. proste nevydareny zapas, skoda. ale krucinal, nemohli by psat i o jinych hracich? :-(

0/0
16.5.2011 11:03

premekch

Re: 1. lajna

S tim se neda nez souhlasit. Bohuzel tema Cervenka je pro me z nepochopitelnyho duvodu tema vsech diskuzi. K tomuto clanku je to pochopitelne - dal hattrick a je to clanek o nem. Ve vsech predchozich zapasech resp. clankach se diskutujici furt navazeji do Cervenky, a to presto ze nedal gol jako dalsich 18 hracu.

0/0
16.5.2011 12:34

brekebrekeke

kdybych tam s jagrem a pleky hral ja, tak dam 2x hattrick, pze ti dva by vykouzlili sance! tak je to s jeho hattrickem :-(

ode me palec dolu. spatny hrac za to uspesna medialni star ceska :-(((

0/0
16.5.2011 10:04

slon75

Re: kdybych tam s jagrem a pleky hral ja, tak dam 2x hattrick, pze ti dva by vykouzlili sance! tak je to s jeho hattrickem :-(

Napiš Hadovi, určitě tě vezme. Moc se na ty tvoje hatticky těšíme ;-D

0/0
16.5.2011 11:34

brekebrekeke

Re: kdybych tam s jagrem a pleky hral ja, tak dam 2x hattrick, pze ti dva by vykouzlili sance! tak je to s jeho hattrickem :-(

:-D:-D:-D nemuzu, nemam cesky pas, ale ta medialni cervena star mne uz tak lezl krkem, ze jsem si zanadaval, no :-) jinak cesi super, fakt super

0/0
16.5.2011 11:42

Stapler

Roman Červenka

byl klíčový hráč celého turnaje a posadit ho při utkání se SWE byla chyba. Tečka . Hotovo. Uznal to trenér, hráči a hokejoví experti. Nazdar !

0/0
16.5.2011 10:03

william.blake

Re: Roman Červenka

jednej "expert" to vypustí z pusy a další "experti" (rozuměj komentátoři v TV) to papouškujou....

chyba byla, že neseděl dřív....

0/0
16.5.2011 10:05

vpro2

Re: Roman Červenka

R^

0/0
16.5.2011 10:13

brekebrekeke

Re: Roman Červenka

chyba je, ze ho medialne vnucuji. fakt to otravuje. uz mne leze krkem. delaji mu medvedi sluzbu - zameris se na neho a zjistis, ze je vohrablo. premyslis proc o nem stale cmaraj. a pak narazis na to, proc jsi z ceska pryc - nejaka hnusfialova protekce. z cervenky se mne zveda kufr a jeste spatne hraje. hattrick ho nezachrani, kazdy videl jak to bylo

0/0
16.5.2011 10:19

mazlikuzlik

Červus

A když už se tady chudák Červ tak mohutně řeší a dle mého se na něj zbytečně kydá, řekl bych, že důvod proč se až na ten poslední zápas tolik neprosazoval, je v tom, že kromě pomalejších reakcí mu trochu schází moment překvapení. Málokdy udělá něco nečekaného.

0/0
16.5.2011 9:51

william.blake

Re: Červus

hele, nikdo nekydá...

jenom mě vytočilo, když do kamery začne brečet, "ať člověk udělá cokoliv, vždycky je to špatně"....vyznělo to jako že si stěžuje na Lojzu...přitom Lojza ho od prvního (resp. druhýho) zápasu až po švédy držel, podle mne ho měl posadit dřív....

0/0
16.5.2011 9:55

mazlikuzlik

Re: Červus

Ty v tom "kydání" tolik nejedeš.

To jsem neviděl.

0/0
16.5.2011 9:57

Volejbalové kladivo

Re: Červus

a proč by ho měl posadit? prostě góly přece nemůžou dávat všichni.

0/0
16.5.2011 9:58

william.blake

Re: Červus

určitě ne...já mu nikdy v této diskusi nevyčítal góly....vyčítám mu styl píchání do h..en"...

jen pro zajímavost, podívej se na jeho hru dozadu při včerejším gólu Kovalčuka na 1:1Rv

0/0
16.5.2011 10:04

Hagenbaden

Re: Červus

S tim se neda nez SOUHLASIT. On nehraje do tela, on stínuje a to se na takovem turnaji neda. Vcera proste byla obrana na urovni ligoveho zapasu a v tu chvili se prosadi. Jakmile nastupuje proti zkonsolidovane obrane, tak nema sanci, bohuzel. Proti a Svedum byla 2. a 3. tretina spatna od celeho muzstva, takze rikat, ze jsme prohrali, protoze nehral Cervenka je hodne silne prohlaseni.

0/0
16.5.2011 10:22

william.blake

Re: Červus

no jasně, takový prohlášení může udělat jenom trouba....

naši možná hráli proti švédům špatně, ale spíš bych řekl netakticky...nicméně švédi byli již od začátku mírně lepší, v tu druhou třetinu už výrazně, jejich vítězství bylo zasloužený...

0/0
16.5.2011 10:31

brekebrekeke

Re: Červus

je to neschopny, hloupy vohrablo. 40 let jagr do kontaktu jde, vohrablo ne

0/0
16.5.2011 9:58

brekebrekeke

cesko ma na ms - jagra, plekanec, havlat, elias.... a furt dokola pisou o cervenym :-(((((

to je snad zlej sen :-( proboha ci je to pribuznej? :-(((. jagr je a bude jen jeden, ale takovy vohrablo nahradi sto jinych, a sikovnejsich. cele ms je o vohrablu, to se mne zda :-(. jdu na nhl, tam vo tom vohrablu nepisou :-(

0/0
16.5.2011 9:48

jordan23

Čevenko - hokej se hraje na góly. Snad už jsi to pochopil!

"Sice se netrefuju, ale šance mám. To je podstatné."

Né, to není podstatné. Hokej se hraje na góly, né na šance.

A taky bez hloupých faulů v útoku. Seděl jsi oprávněně!

0/0
16.5.2011 9:38

Volejbalové kladivo

Re: Čevenko - hokej se hraje na góly. Snad už jsi to pochopil!

Tak s Plekancem je náš nejproduktivnější hráč. Má nejvíce +/- ze všech a trestné minuty 4. Neřekl bych, že dělá hloupé fauly. To vyloučení proti švédsku bylo hodně přísný vzhledem k metru který sudí nastolil.

0/0
16.5.2011 9:56

Největší slabiny ojetých dodávek. Přinášíme přehled nejporuchovějších vozů

Premium Dodávky byly stvořeny pro práci. Najedou mnohem více kilometrů než osobní auta, a to v náročných podmínkách. Ne všechna...

Schizofrenní žena, nechtěná emigrace. Zachránila ho Nemocnice na kraji města

Premium Kde je hranice skutečné lásky? Kdy končí vztah a začíná tyranie? Ladislav Chudík na tyto otázky dlouhé roky marně...

VELKÝ TEST ZOO: přehled cen, zvířat i atrakcí. Přijeďte, pomůžete!

Premium Mají otevřeno 365 dní v roce, ať praží slunce, nebo se žení čerti. Na několik týdnů je zavřel až koronavirus. Chcete...

Najdete na iDNES.cz