Neděle 19. ledna 2020, svátek má Doubravka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Diskuse k článku

Čeští hokejisté budou na příštím MS hrát ve Švédsku. Narazí i na Rusko

Hokejoví reprezentanti budou za rok hrát základní skupinu světového šampionátu ve Stockholmu. MS 2012 se koná ve Finsku a Švédsku, jak budou jednotlivé týmy rozloženy do skupin, se přitom dosud nevědělo. Rozhodla o tom mezinárodní hokejová federace IIHF.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pandrlak

Sanca

Kazachstan a Bielorusko sme vlani porazili, takze vidim sancu na nejaky ten bod

0/0
19.5.2011 16:15

stl

MS v hokeji 2012-základní skupiny.

Myslím si,že při osmičlené záladní skupině byl měl "vítěz"skupiny hrát přímo semifinále.Mužstva na 2-3 místě by pak odehrála čtvrtfinále.Nebo sehrát nějaké čtvrtfínálové předkolo umístěných na 2 a 5 pořadí a na 3 a 4 pořadí. Je samozřejmě jasné že turnaj je časově omezen,už teď bude o zápasů více.Rozhodně by to ale stálo k zamyšlení.R^

0/0
19.5.2011 15:53

eomer

Jiný systém

nejlepší by bylo snížení počtu na 14 účastníků, dvě skupiny po 7 a play-off stejné jako se hraje udvacítek. (vítězové skupin rovnou do semifinále a 2 a 3 křížem čtvrtfinále.)

0/0
19.5.2011 12:50

sedlak ve svete

Neco k tomu jak hrat

Jsem pametnik jen 8 muzstev v A skupine a hrani kazdeho s kazdym a to nejprve dvakrat az po letech pak nasledovalo deleni na prvni ctyrku co hrala mezi sebou o medaile a dolni co hrala a o sestup. Namitky na taktizovani a odklouzani nejakeho zapasu si muzete strcit za klobouk. Dnes se da taktizovat mnohem vice nez pred tim. (Napr.Hadovi stacilo nechat Nemce vyhrat a finove sli na svedy a pak by sli na nas a zlato mohlo byt doma. To ze na Svedy neumime a na Finaky jo, je dlouhodoba statistika.) Nezapomenu Katowice 76 kdy SSSR dostalo od Polska a my se stali mistry sveta. Nevim ktere muzstvo z prvni osmicky dle tohodle zebricku tj. Rusko, Finsko,Svedsko, Kanada, nasi, USA, Svycarsko nebo Nemecko by si dovolilo neco vypustit. Tady muze porazit doopravdy kdokoliv kohokoliv a jelikoz se davaji 3 body za primou vyhru a 2 za prodlouzeni, tak by to bylo vic nez zajimave.

0/0
19.5.2011 11:35

sedlak ve svete

Re: Neco k tomu jak hrat - POKRACOVANI

Rozhodne bych radsi videl dva zapasy s Kanadou, Ruskem a i s Nemeckem, nez holomajznu s Lotysema, kde se akorat diky neprimerene tvrdosti nekdo zrani. Proste oddelit zrno od plev. Zavest primy sestup jednoho a baraz dalsich dvou. A je celou dobu o co hrat. neznam tym co by chtel dobrovolne sestoupit. 3 bodovy system je totiz dost zradny. A rozsirit pocet hracu co si smi tym vzit sebou na soupisku.

0/0
19.5.2011 11:37

potkal vlka v zime

Novy system turnaje

Novy system mi pripada trochu lepsi v prvni fazi, ale ve druhe fazi turnaje jako je Play Off je to horsi a trochu to pripomina NHL, kdy v PO se hraje porad stejne v ramci vychodni, ci zapadni konferenci. To znamena, ze z Ruskem a Svedskem si muzeme zahrat klidne 2x na turnaji jestli tomu rozumim dobre, a potom jen cekame kdo nam padne z druhe skupiny ve finale, jestli se tam vubec probijeme, pokud ne, tak si s nikym z druhe skupiny vubec nezahrajeme...trochu skoda. PO by mohlo byt na kriz. Ale domnivam se, ze to je udelano kvuli Svedsko Finskemu poradatelstvi, tak treba za tri roky tu budeme mit zase jiny system.:) No a jak bude MS v Rusku, tak urcite IIHF vymysli nejaky ten rusky system :)

0/0
19.5.2011 11:29

GL je fraška

lol

Koukám na žebříček, Mongolsko hraje hokej jo?8-o;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.5.2011 9:32

Poslední______Mohykán

Re: lol

Tak tam aspoň mrzne, ale co ty Spojené arabské emiráty?8-o

0/0
19.5.2011 9:33

ian69

Stockholm se už těší na fňukny

Co budou kňourat, že je špatný led, na hotelu špatně vaří a v postelích klepe červotoč. Střídačky budou moc úzké, šatny dostanou nejmenší a ke všemu jim nebudou chtít pouštět při utkání Sladké mámení a Poupata...

0/0
19.5.2011 6:51

GL je fraška

Re: Stockholm se už těší na fňukny

Tvůj pocit méněcenosti baví chlapče jeden nešťastná. ;-D;-D;-D:-P

0/0
19.5.2011 9:33

ian69

Re: Stockholm se už těší na fňukny

Jojo, já si ho musím zvyšovat kňouráním do českých novin, nikoho jiného totiž ty rozmazlenci nezajímají. "Zase nás zbijí Rusi. Fňuk!", "Systém turnaje je nespravedlivý, fňuk!"

0/0
19.5.2011 14:53

kuzyn

Takze

Stesti, Klika, Nahoda a Smola, Krivda, Zial se v zakladni skupine nepotkaji:-)

0/0
19.5.2011 5:08

Truestory

Re: Takze

8-o8-o8-o!!RvRv8-o

0/0
19.5.2011 6:06

Truestory

Re: Takze

Které mužstvo má Žial____??????????8-o8-o8-o

0/0
19.5.2011 6:07

kuzyn

Re: Takze

slovenske.. ??;-D

0/0
19.5.2011 7:21

mr.farnsworth

no nevim

vykonnostne jsou ty skupiny nevyrovnany, nase je rozhodne tezsi. prohodit treba nemecko za francii a bude to ok.

0/0
18.5.2011 22:01

Hurvínek1256

Re: no nevim

No řek bych že v naší skupině se o postup bude prát 6 týmu a v hlesinkách 5 takže to asi lepší být nemůže

0/0
19.5.2011 7:27

DoDo2006

MS

:-( Nesmyslný systém opět pokračuje! Kde jsou zlaté doby, kdy hrál každý s každým - vše bylo fér!     

Jinak mě překvapuje tabulka, kde Mongolsko přeskočilo i Bosnu ;-D

0/0
18.5.2011 21:46

Tipeq

16 týmů je hodně

Vzhledem k tomu, že se MS hraje každoročně, světová špička je málo početná je 16 mužstev zbytečný přepych, návrat k nižšímu počtu mužstev by atraktivitě přispěl významněji než změny hracích systémů, 12 nebo možná i méně mužstev by stačilo. Ovšem předpokládám, že je to finančně a politicky neprůchodné.

0/0
18.5.2011 21:11

navico

Krásný systém

V závěrečných kolech naší skupiny očekávám obrovské nasazení nejméně na 150% a líté boje o to, který z týmů bude mít tu čest vyzvat v QF Švédy na jejich půdě :-P

0/0
18.5.2011 19:02

Kubrt - milovník nálevu 2

Re: Krásný systém

Hrát playoff MS doma bez možnosti reparátu zápasu není supervýhoda. Domácí tým vyhrává MS jednou za x let ....

0/0
18.5.2011 19:38

sparta_for_ever

Re: Krásný systém

Spravedlivý systém by byl hrát jako doteď 4ZS po 4 a skupinu o sestup. Ale postupovaly by z každé skupiny jen 2 týmy rovnou do finálové skupiny = 8 týmů a tam by hrál každý s každým se započtením 1 zápasu ze ZS. Bylo by to spravedlivé, bez taktizování - každý zápas by byl důležitý, ale jedna prohra by se dala napravit.

V neposlední řadě i celkový počet zápasů by byl nižší (ZS = 24, Sk. o udržení = 6, FS = 24 ; celkem = 54 zápasů). Také finalisté by nehráli 10, ale jen 9 zápasů.

0/0
18.5.2011 19:43

seabow

Re: Krásný systém

Nebylo by to ani spravedlive, ani bez taktizovani a hlavne ani atraktivni...

0/0
18.5.2011 20:16

sparta_for_ever

Re: Krásný systém

Proč myslíš - argumenty?

0/0
18.5.2011 21:13

sparta_for_ever

Re: Krásný systém

P.S.: 8 nejlepších - každý s každým by nebylo atraktivní ?

V každém zápase by o něco šlo - kde vidíš prostor pro taktizování?

2-3 porážky = ztráta šance na titul - to je nespravedlivé ????

0/0
18.5.2011 21:17

Good luck

Re: Krásný systém

Atrakivní by to nebylo hlavně proto, že se neví, který zápas je důležitý a který ne.. celkově 1. a 2. spolu můžou hrát  dokonce už v té základní skupině nebo první zápas v té finálové, kdy na to nikdo nebude koukat jako na extra důležitý zápas, a ten se tak stane důležitý až časem..

Podle mě je neprůchodný jakýkoliv systém, který by neměl semifinále, kde by vítěz postoupil do finále, a pak samotné finále, kde by vítěz vyhrál celé MS..

0/0
18.5.2011 21:33

seabow

Re: Krásný systém

Good luck uz v podstate odpovedel... a castecne i ty sam..

Potkame RUS na zacatku turnaje, kdy budou hrat jako o zivot, po par zapasech ztrati sanci na umisteni a ostatnim souperum to odklouzou... co je na tom spravedliveho?

Nekomu ke konci bude stacit plichta, prohra o gol atd... takze zapasy plne taktizovani...

MS nebude mit zadny vrchol v podobe finale, napr. se SWE stane mistrem, protoze v poslednim zapase FIN remizuje s GER... co je na tom atraktivniho?

0/0
19.5.2011 1:12

seabow

Re: Krásný systém

Asi nejlepsi kompromis se hral ve Finsku 1997 (i kdyz se mohlo hrat semi a finale na 1 zapas), ale s 16 tymy uz se to asi neda zvladnout

0/0
19.5.2011 1:22

lucky_24

Slovensko???

bude muset hrát kvalifikaci na olympiádu??? 8-o

0/0
18.5.2011 18:49

sparta_for_ever

Re: Slovensko???

Myslím, že jo. Prvních 9 má postup přímo na OH a další hrají kvalifikaci, ale nevím, jestli to platí už podle tohohle žebříčku nebo až podle žebříčku po MS2012.

0/0
18.5.2011 19:28

sparta_for_ever

Spravedlivý systém...

Spravedlivý systém by byl hrát jako doteď 4ZS po 4 a skupinu o sestup. Ale postupovaly by z každé skupiny jen 2 týmy rovnou do finálové skupiny = 8 týmů a tam by hrál každý s každým se započtením 1 zápasu ze ZS. Bylo by to spravedlivé, bez taktizování - každý zápas by byl důležitý, ale jedna prohra by se dala napravit.

V neposlední řadě i celkový počet zápasů by byl nižší (ZS = 24, Sk. o udržení = 6, FS = 24 ; celkem = 54 zápasů). Také finalisté by nehráli 10, ale jen 9 zápasů.

0/0
18.5.2011 19:38

sparta_for_ever

Spravedlivý systém...

Spravedlivý systém by byl hrát jako doteď 4ZS po 4 a skupinu o sestup. Ale postupovaly by z každé skupiny jen 2 týmy rovnou do finálové skupiny = 8 týmů a tam by hrál každý s každým se započtením 1 zápasu ze ZS. Bylo by to spravedlivé, bez taktizování - každý zápas by byl důležitý, ale jedna prohra by se dala napravit.

V neposlední řadě i celkový počet zápasů by byl nižší (ZS = 24, Sk. o udržení = 6, FS = 24 ; celkem = 54 zápasů). Také finalisté by nehráli 10, ale jen 9 zápasů.

0/0
18.5.2011 19:39

sparta_for_ever

Re: Spravedlivý systém...

Sorry, skočilo to sem a ne jako nový příspěvek - co to blbne ????

0/0
18.5.2011 19:41

J.K. 4

Re: Spravedlivý systém...

Diskuze jim takto blbnou už nejméně rok. I přes emailové urgence s tím nic neudělali. Ubohé Rv

0/0
18.5.2011 20:52

Buster

Přibude značný počet zápasů

týmů z druhé výkonnstní vlny. V každé skupině jsou 3-4 týmy a jejich vzájemné zápasy nebudou tak sledovány. Ale zase mají blízko diváci z Dánska, Německa, Norska a Lotyšska - my v podstatě vše budeme hrát proti domácím.

0/0
18.5.2011 17:54

sovjetskij sjekundomjer

Zvláštní je ale také to

že třeba v r. 2002 se čtvrtfinále hrálo dokonce ve 3 městech...

V r. 2010 taky- na jeden zápas se do Mannheimu stěhovali Dánové a dokonce domácí Němci, kteří se pak zase vraceli do Kolína...

Takže nejspíš opravdu nepůjde ani tak o samotné stěhováni - jako o stěhování ze země do země a zápasům Švédů a Finů... Případně ve větších zemích (Kanada, Rusko) o vzdálenosti...

0/0
18.5.2011 17:23

seabow

Re: Zvláštní je ale také to

Jisteze nejde o stehovani, se podivej jak se hraje skupina o sestup - ty mansafty pendluji az se z nich kouri a nikdo se s nema nebavi

0/0
18.5.2011 17:26

sparta_for_ever

Re: Zvláštní je ale také to

Ale ta už se hrát nebude, žáku Plho. :-P

0/0
18.5.2011 19:25

seabow

Re: Zvláštní je ale také to

Mlho, je nemluvim o tom, ze se bude hrat, ale davam ji jako priklad, ze stehovani neni problem - letos AUT hrali v Kosicich, pak v Blave a dalsi den zase v Kosicich a nikoho to nezajimalo :-P

0/0
18.5.2011 20:18

sparta_for_ever

Re: Zvláštní je ale také to

V tom případě máte pravdu, Plho. ;-)

0/0
18.5.2011 22:15

sovjetskij sjekundomjer

No, nejspíš se shodneme na tom

že z pohledu tv diváka by nejlepší bylo 2012 Helsinky a Turku, 2013 Stockholm a Göteborg a je po problému... :-)

0/0
18.5.2011 17:17

Romla

Re: No, nejspíš se shodneme na tom

Ještě navíc jsme spadli do té švédské skupiny, která je z našeho pohledu o dost těžší než ta finská, zvláště když je velká šance na QF se Švédskem. Z prvních osmi na letošním MS je v ní navíc 5 týmů, v té druhé jenom 3. :-)

0/0
18.5.2011 17:22

poldi_kladno

Re: No, nejspíš se shodneme na tom

Takhle to bylo původně, ale Švédové a Finové se dohodli, že to změní.

0/0
18.5.2011 18:27

sovjetskij sjekundomjer

Když už mistrovství pořádají dvě země

tak si myslím, že čtvrtfinále nekřížem je jediné logické řešení... Takže já bych hledal problém spíše v tom společném pořadatelství než v tom, že se čtvrtfinále nebude hrát křížem...

Jinak v Rusku 2016 to nejspíši bude taky tak, protože se má hrát v Moskvě a Petrohradu a to je docela dálka... Ale kdoví, co bude za 5 let, že...

0/0
18.5.2011 16:25

kolyvanov2

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

Tak souhlas... Ja jsem spis prekvapeny, ze se uz QF nebude hrat na jednom miste...

0/0
18.5.2011 16:26

sovjetskij sjekundomjer

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

Byl by nerozum, aby, když už teda máme 2 pořadatelské země :-/, sehrálo Švédsko 7 zápasů doma a na 8., nejdůležitější, by se stěhovalo do Finska... :-)

0/0
18.5.2011 16:30

kolyvanov2

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

No ale SF tay nebudou hrat doma:)

Ja to beru tak, ze to poradaji Finove a vyznamne "pomahaji" Svedove. A pak opacne

0/0
18.5.2011 16:32

sovjetskij sjekundomjer

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

To je jasné, ale Final Four se prostě vždycky hrála na jednom místě... Ale ve čtvrtfinále to úplně nutné není...

0/0
18.5.2011 16:36

Romla

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

Však to je přece ten hlavní důvod, proč se nehraje křížem, aby se mohlo odehrát ve Finsku i ve Švédsku.

0/0
18.5.2011 16:32

kolyvanov2

Re: Když už mistrovství pořádají dvě země

Ja tady cetl, ze je to Fasselova ulitba vsem a snaha poskodit nas. Nebo neco v tom smyslu...

0/0
18.5.2011 16:33

Premium

Ve škole byla terčem posměchu. Dnes džihádistka Kristýna nenávidí i matku

Plánuje zabíjet. Soudí ji jako uprchlou. Žena z Mělnicka měla problémy s rodiči i spolužáky. Pětadvacetiletá Kristýna...

Premium

Převratná metoda z IKEM: jak zhubnout přeprogramováním metabolismu

Lékař Marek Beneš je už třetím rokem vedoucím lékařem projektu, při kterém se pomocí laseru „oslepí“ nervové buňky...

Premium

TEST: Vyplatí se benzin, hybrid, nebo diesel? Spočítali jsme to

Auto máte vybrané, co mu ale dát pod kapotu, aby vás provoz vyšel co nejlevněji – klasický benzin, úsporný diesel, nebo...

Najdete na iDNES.cz