Pátek 30. července 2021, svátek má Bořivoj
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 30. července 2021 Bořivoj

Diskuse k článku

Fenomén Červenka: z flákače je dříč, který vozí medaile dědovi

Kde skončila bronzová medaile Romana Červenky z hokejového mistrovství světa? "Dám jí dědovi. On je velký sběratel, takže i tahle bude pro něj," usmál se fanoušek filmu Gladiátor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mstuc

Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

Mistrovstvích světa nejhorším hráčem v českém výběru,což je neoddiskutovatelná skutečnost.!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
22.5.2011 7:21

frantisek

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

Loni snad, ale letos hral výborně ...až na ty goly! Bojoval, makal a bránil..R^

0/0
22.5.2011 7:37

Taisun

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

Na to tam jsou třetí čtvrtá lajna.Od první se čekají goly

0/0
22.5.2011 9:50

maziSKS

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

opakuji, červenka letos, nejlepší český útočník dle bodů

0/0
22.5.2011 12:16

Taisun

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

2 nejlepší když už a jinak se podívejte jaké goly dal

0/0
22.5.2011 22:28

král_rudých_frňáků

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

čtvrtá lajna ? to je ta nedostižná reprezentační meta pro hráče Třince ? tak to jo.. ;-D

0/0
22.5.2011 20:21

Taisun

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

Krajíček hrál kde?

0/0
22.5.2011 22:30

maziSKS

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

koukni na statistiky prosím....letos vyhrál bodování českého týmu

0/0
22.5.2011 12:10

pokuston7

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

hmmm, nejproduktivnejsi cesky hrac na letosnim ms. vic k tvemu komentari asi netreba..  :-/

0/0
23.5.2011 8:21

pivnice.u.sadlu

Re: Červenka byl na dvou po sobě jdoucích

Chtělo by to méně zaujatosti a více objektivity :-P

0/0
25.5.2011 20:36

1.sinner

s povděkem konstatuji...

že už konečně "pan redachtor" ujel.Alespoň soudě podle počtu příspěvků.Tentokrát laciný kalkul nevyšel.Průměrný hráč,zdejšími médii pasovaný na hvězdu,záruka vysoké "klikavosti",a o tu až v první řadě jde.Každému soudnému,a nemusí to být odborník,je jasné,jak na tom Červenka ve skutečnosti zatím je.Je spousta hráčů,kteří by si tuto publicitu zasloužili,o těch však ani zmínka,jak jinak,tam by asi byla shoda a o tu v bulváru nikdo nestojí......

0/0
22.5.2011 1:11

slon75

Re: s povděkem konstatuji...

Souhlas... Červenka nečervenka, někdy mám pocit, že hlavní prací redaktorů je najít nějaké kontroverzní téma a na něj pak vypotit co nejvíc článků. A pokud to téma není, tak vyrobit umělou "pseudokauzu" - hlavní je přeci, aby titulek byl dostatečně vzrušující a přitáhl co nejvíc čtenářů.

Koneckonců, kdo dneska ví, že Pulitzer byl zakladatelem bulváru?

0/0
22.5.2011 13:49

1josseff

Ach jo...

A máme to tady.Krásná ukázka nového trendu,který se u nás uchytil.Když nejme schopni vychovat hráče pro NHL,

musíme si ho vyrobit--mediálně.Jak omluvit hráče,který zabírá místo v repre. na OH,MS10,11?Napíšeme oslavný článek.Osobně nepamatuji hráče,kterému se tak dlouho a tak usilovně omlouvají jeho špatné výkony.Nepamatuji,kdo by dostal takový prostor v nár.teamu přidělen.Vytváří se obraz vyjmečného hráče.Vyjmeční hráči válí NHL od 18ti,21ti let.Musí neustále na ledě DOKAZOVAT,že si svou šanci zaslouží.Náše hvězda ne,v 25ti,odklouže tři velké turnaje,když

ho trener upozorní,že by mohl něco hrát,tak se urazí.ON nechce někomu něco dokazovat.Tohle je výsledek české hok.výchovy.Uděláme mu místo.Nic nehraje,nějak to zaonačíme.Tyto pohádky o české cestě do NHL jsou naprostým bludem,který nám bude stále častěji servírován.A budou další.Recept funguje.NHL už ne,ale KHL nám to zatím žere.Co taky našim agentům zbývá,nějak se živit musí.Tipujme,kdo bude další,česky vyjmečný z vyjmečné ELH.Tak pa.

0/0
22.5.2011 0:01

Shakaar

Re: Ach jo...

souhlasím, tady nejde o to jestli se mu nedaří jde o jeho skutečnou kvalitu...a to jako 7. nejlepší hráč evropy rozhodně není...Červenka akorát má zatraceně štěstí na hráče se kterýma hraje bez kterých by nedokázal nic vymyslet...ono se řekne nej střelec, se mu to pálí kdy 90% zařídí Jágr...bez něho nebude nic, v Omsku to brzo zjistí...a na NHL může zapomenout, když vidím Voráčka, Frolíka, Hudlera nebo Krejčího...jsou hráči kteří makali aby se dostali tam kde jsou, jestli si novináři myslí že měřítko že makal v Havlíčkově Brodě má dostat metal hodně se mílí...NHL by se ihned pakoval do farmy, na druhý utok může zapomenout, 4. jak vyšitý, přinejmenším jako třináctý utočník, ale přeju mu to...aby si nabyl hubu tam a aby jeho ego trochu dostalo zabrat, on by si hned rozmyslel komentáře typu "kdybych tam byl určitě by něco padlo"

0/0
22.5.2011 1:03

maziSKS

Re: Ach jo...

blbost, červenka letos na MS špíše nahrával....štěstí potřebuje každý hráč, ani Jágr by bez něho nebyl tam kde je. Je to sice trochu egojista a to řikám jako slavista a potřeboval by trochu zklidnit, ale pořád patří mezi nejlepší české útičníky.....a srovnání s Hudlerem neni zrovna fér, protože zrovna Hudler je snad největší namachrovanej českej hráč. Krejčí odešel brzo a je to vyjímka toho, že když českej kluk jde do Ameriky brzo, tak se tam ztratí, červenka vybral rozumnou cestu, kdy rostl v ELH. A co jse psáno v článku je pravda.....i kdyby dal červenka za MS golu 50, tak vždy si na něj fanoušci něco najdou a bude ten špatnej. Chtělo by to trochu sebereflexe.

0/0
22.5.2011 12:15

chassis hunter

Re: Ach jo...

V NHL,lepe receno v zamori,by pendloval mezi AHL a ECHL...NHL by videl max. Na satelitu...

0/0
22.5.2011 16:23

chassis hunter

skoda,ze tam nebyla zminka o ZOH...

Tam mel jako jediny jistou nominaci a presto byl jasne nejhorsi nejhorsi hrac...a jedine co ho zachranilo byl "genialni" tah Velkeho a pro nektere Nedotknutelneho Vladimira,ktery nanominuje 12+8,aby nahodou kdyby se nasemu mazankovi nedarilo,tak aby mohl max.pendlovat mezi lajnami a ne si sednout na tribunu...

0/0
21.5.2011 21:38

romank3

Re: skoda,ze tam nebyla zminka o ZOH...

a co si od nej prosimte cekal? byl to jeho prvni velky turnaj mezi hokejovymi superhvezdami a pulka naroda si asi myslela ze bude strilet goly a sbirat nahravky tak jako v minimalne o tri ctyri rychlosti pomalejsi ELH. na to se tezko zvyka behem tech malinko zapasu co na ZOH jsou

0/0
21.5.2011 22:31

chassis hunter

Re: skoda,ze tam nebyla zminka o ZOH...

Toz to by me zajimalo,co od nej cekal Vladimir Ruzicka???Kdyz v jeho odpovedich na nominaci se krasne vyjimala fraze,ze "jediny kdo ma nominaci jistou je "fantom extraligy" Roman Cervenka..."

0/0
21.5.2011 23:08

romank3

Re: skoda,ze tam nebyla zminka o ZOH...

jo v tomhle mas pravdu. taky nevim co cekal. podle me to byla nominacni chyba, pak ho spousta lidi nerada videla i na MS kam uz ale 100% patril. myslim ze Ruza ho v ty dobe silne precenil

0/0
22.5.2011 12:22

stefi_ul

Sorry redaktore...

Ale trochu si zapomel na nase Usti, ze ktereho se Roman vracel do extraligy natrvalo... v sezone 05-06 a patril u nas k nejlepsim v lize...

0/0
21.5.2011 18:51

Oliwer Twist

mít

Česko více hráčů do 25 ti let, schopných udělat na MS 10 bodů, tak by to hned vypadalo s budoucností hokeje v ČR lépe.

0/0
21.5.2011 18:30

Shakaar

furt Červenka

redaktorovi asi padl do oka nebo co...přitom HC Znojmo v současnosti má šanci hrát Bank Eishockey Liga, což je nejvyšší Rakouská liga ve které hají Maďaři, Rakušané, Slovinci a Chorvaté. Je to 7. nebo 8. nejlepší liga ve evropě...to mi příjde zajímavější něž vychvalování nějaké hokejové gumy.

0/0
21.5.2011 16:58

Kei: místní od roku 2001

Re: furt Červenka

Znojmo, co nemělo ani na ELH?

0/0
21.5.2011 18:00

Fungy

Re: furt Červenka

Sand nechceš říct, že rakouská je nad českou?8-o;-)

0/0
21.5.2011 18:58

hustolez

Re: furt Červenka

Slovinsku, Maďarsko, Rakousko a Chorvatsko jsou opravdu velké hokejové země :D

0/0
21.5.2011 19:55

Subo

...

Nicmene k tematu... Cervenka i na mistrovstvi hral dobre, misty vyborne, jen v te koncovce mu to nepadalo, ale to se holt stava... Nekdy to tam lita vsecko, nekdy nic...

0/0
21.5.2011 16:41

romank3

Re: ...

R^R^

0/0
21.5.2011 21:39

Subo

...

Tak to je slusny masakr... ze by Riha trenoval sbornou? :)))))

Trenér ruských hokejistů Bykov byl po neúspěšném vystoupení na MS

odvolán. Hlavními kandidáty na volný post jsou český kouč Miloš Říha a

trenér Kazaně Zinetula Biljaletdinov

0/0
21.5.2011 16:34

Stonefield

taky jsem byl v dorostu nejlepsi..

ale tam se to lame, bud vydrzis zustanes a jeste vic zacnes makat a nebo te stahne to volani po kalbach holkach koureni chlastu drogach.... ;-D;-D

0/0
21.5.2011 15:19

Kei: místní od roku 2001

Re: taky jsem byl v dorostu nejlepsi..

A už jsi po odvykačce? ;-D

0/0
21.5.2011 15:23

MPík

Nemám rád Červenku

Nemám rád Červenku, psalo mnoho diskutujících. Kvůli jeho hře? Ale kdeže... Důvod vystihuje první věta druhého odstavce: "Roman Červenka byl odmalička spojený s červenobílým klubem." Proto půl národa uráží i Vladimíra Růžičku (cikán, žvejkal, ...).

0/0
21.5.2011 15:00

Kei: místní od roku 2001

Re: Nemám rád Červenku

Nemyslím si, že by šlo o Slavii. Slávii nemám rád, ale Červenku beru jako skvělého hokejistu na české ligové poměry a kvalitního hokejistu na ruské poměry (což na mezinárodní scéně stále moc neznamená, jak je vidět - Červenka, Marek). Ovšem Růža, to je jiná. Jeho arogance, uřvanost, tlak na rozhodčí, tam nejde o Slávii ale o jeho osobu a charakter.

0/0
21.5.2011 15:09

Subo

Re: Nemám rád Červenku

Ze by pul naroda nemelo rado slavii? To asi ne...

0/0
21.5.2011 16:31

Subo

LOL

Tak to je slusny masakr... ze by Riha trenoval sbornou? :)))))

Trenér ruských hokejistů Bykov byl po neúspěšném vystoupení na MS

odvolán. Hlavními kandidáty na volný post jsou český kouč Miloš Říha a

trenér Kazaně Zinetula Biljaletdinov

0/0
21.5.2011 16:32

Kei: místní od roku 2001

Ta fotka je naprosto typická.

Červenka jede zezadu ke hráči a napřahuje se k sekeře. Do 3 let naprosto netolerovatelný zákrok, bez kterého neumí bránit. To si posedí na trestné...

0/0
21.5.2011 14:53

hustolez

Re: Ta fotka je naprosto typická.

A má si na něj počkat u střídačky nebo u vchodu do haly, když nemá jezdit za ním? :D

0/0
21.5.2011 19:52

Tlumecek

každej

Každej rok,kdo hraje vedle Jágra,má výborný statistiky. Takže to je vítězství bodování v KHL moc nepřecenujte. Má náběh na to bejt fakt dobrej,ale zdaleka jím ještě není. Nynější dvě MS to ještě potvrdily,musí ještě hodně tvrdě makat. A obávám se,že letos se to ukáže. Protože Jarda pujde pryč a červenka skončí v Omsku ve třetí lajně a dvacet bodů za sezonu.....

0/0
21.5.2011 14:39

juracofandisparte

Re: každej

Kdyby Jágr táhlů Červenku, tak by ty body měli naopak, nemyslíš? Jarda se perfektně připravil na MS. Komu čest, tomu čest. Ale myslim si, že Červenkovi hodně vděčí za to, že sezonu jako takovou měl lepší než loni a nesklouzl teda do sestupný tendence.

0/0
21.5.2011 14:58

MPík

Re: každej

Nehrál von teda Jágr loni ve Slavii, že to Červusovi tak šlo??? A předloni taky? Tehdy to připisovali Bednářovi....

0/0
21.5.2011 15:01

juracofandisparte

Červenka je ok.

hokejista dobrej, v repre zdaleka neni marnej. Jeho výkony v repre mají dlouhodobě stoupající tendenci. ALE - doufám, že nevyhraje letos tu zlatou hokejku, protože do toho má fakt ještě daleko. Pro dobro jeho i té ceny doufám, že to vyhraje někdo jinej.

0/0
21.5.2011 14:18

Kei: místní od roku 2001

Re: Červenka je ok.

Jarouš, Pavelec, možná Krejčí.

0/0
21.5.2011 14:54

juracofandisparte

Re: Červenka je ok.

no problém je v tom, že v půlce sezony to vedl Červenka a podle toho náskoku už ho má reálnou šanci předběhnout jen Jágr, tak snad to bude on.

0/0
21.5.2011 14:56

MPík

Re: Červenka je ok.

Na rovinu, sem Slávista, přál bych mu to, ale víc si to zaslouží Jágr, nebo Pavelec. A taky třeba Krejčí... Ale Roman jde obdivuhodně nahoru. A třeba se jednou zaslouženě dočká!

0/0
21.5.2011 15:03

juracofandisparte

Re: Červenka je ok.

Eliáš, Krejčí a Plekanec by si to podle mě zasloužili asi nejvíc. Reálně má větší šance než oni asi Jágr. Pavelec do toho taky ještě nedorostl... loni to získal Vokoun jako první golman od Nagana a potřeboval na to - dobrou sezonu v NHL (lepší než měl Pavelec letos), kvalitní výkony na OH a famozní výkony na MS. No a Červenka jak říkám - za tuhle sezonu ještě ne. Ale jednou to může vyhrát, to je klidně možné a klidně to může vyhrát i vískrát, to už záleží na něm.

0/0
21.5.2011 15:10

djbeat

shawshank redemption

Koukám, že červus má na filmy podobný pohled jako já. Sry čewus za ty 4ky co jsem ti dával, ale když tys fakt hrál mizirně;-(

0/0
21.5.2011 13:48

Kei: místní od roku 2001

Pane Volek...

...když v Rusku exceluje a v repre je nemastný, neslaný, tak k tomu asi fanoušci něco řeknou, to dá rozum...

0/0
21.5.2011 13:42

bar12345

prý NHL

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.5.2011 13:18

james23

Re: prý NHL

převal se na druhej bok a vyndej si další pivo z lednice;-DRv

0/0
21.5.2011 13:21

bar12345

Re: prý NHL

Můžeš, asi je to tvůj styl.

0/0
21.5.2011 13:23

KOMENTÁŘ: Cesta do elektromobilního pekla. Auta přinášejí víc problémů než výhod

Premium Nová doba elektromobilní nás vrátí o půlstoletí zpátky: auto bude luxus, mobilita taky a draze to zaplatíme všichni. I...

Mlčeti zlato. Profesionální vyjednavač vysvětluje, jak jednat s dětmi či šéfem

Premium Každý člověk vyjednává v průměru pětkrát za den. Doma s partnerem, s dětmi, v práci se šéfem, s podřízenými. Radim...

Český vlk z Wall Street jde k soudu. Hlavní roli v kauze Via Chem má miliardář Sisák

Premium Schyluje se k dlouho očekávané soudní bitvě, v níž je hlavní postavou známý český finančník a miliardář Petr Sisák...