Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Že teď někdo kritizuje Hadamczika? Typicky české, hájí kouče šéf svazu

Ze Švédska se vrátil domů, aby pomohl s losováním nového ročníku hokejové extraligy, kterou nově řídí svaz právě pod jeho vedením. Prezident Tomáš Král má i po nevýrazných výkonech na mistrovství světa z české reprezentace dobrý pocit a národnímu týmu věří. "Všechno funguje perfektně. Věřím, že to půjde," doufá Král.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Dobrý

Pane Králi, já Hadamčíííka nekritizuji za trenování

ale za podivné praktiky při jeho jmenování a prodlužování stávající smlouvy. Přeci nejde vyhrát každý šampionát, koho by to pak bavilo. Jenom to jak se na repre místo dostal, ty zákulisní čachry tak typické pro náš zkorumpovaný, rozkradený Banánistán, kde ruka ruku myje a každý je něčí známý. Nevím, co tam před jmenováním trenérem tenkrát pan H. komu slíbil, že by nějáke pohodlné místečko ve státní správě přes své známe na vysokých pozicích? Co pane Králi?. A to tiché prodloužení smlouvy v tichosti nyní před šampionátem byla taky pěkná prasárnička. Tyhle zákulisní dohody mě fakt nebaví. Stejný je to například i s Bílkem u repre - ten je taky něčí kámoš

0/0
11.5.2012 19:26

ago

pochyby

No , fakt nevím, nějak nemůžu přijít na chuť Hadamczikovy.  On je to taky mafián a ještě k tomu Polák, tak nevím!

+1/0
11.5.2012 15:41

MFD to hraje s náma

Re: pochyby

Ach ta gramatika... ;-(

0/0
12.5.2012 3:10

wp2t

Typicky české

je rovnou odsusovat kohokoliv kdo si dovolí kritizovat někoho vysoko postaveného. Jak dlouho tady ještě může trvat než budou zákony, že takový se dá rovnou bez procesu arestovat?

+1/0
11.5.2012 15:20

wp2t

Re: Typicky české

teda, odsuzovat

0/0
11.5.2012 15:21

elxter

Slabí soupeři

Nejvc mě baví, jak tady všichni snižujou kvalitu týmů jako Norsko, Dánsko nebo Lotyšsko. Ty týmy šli v posledních letech ohromně nahoru a pokud si myslíte, že nejsou schopný porazit kohokoli (neříkám dlouhodobě vyhrávat, to zatím fakt ne), tak jste hodně zaspali dobu a nebo se tak chcete tvářit.

0/0
11.5.2012 12:58

mucelet

Re: Slabí soupeři

a pokud ty si myslíš, že bychom se měli obávat těchto trpaslíků, tak jsi trochu vedle ty..neznamená, že když jednou za pět let porazí někoho silného, tak šli hrozně nahoru...

0/0
11.5.2012 13:03

elxter

Re: Slabí soupeři

Jednou za pět let někoho porazí? Namátkou:

MS 2011:Norsko - Švédsko 5:4 po náj. (!), Dánsko - Rusko 3:4, Norsko - Švýcarsko 3:2, Norsko - Kanada 2:3, Norsko ve čtvrtfinále (!)

MS 2010:Norsko - Česko 3:2 (!), Dánsko - Finsko 4:1 (!), Dánsko - USA 2:1 po náj. (!), Dánsko - Slovensko 6:0 (!!!), Norsko - Švýcarsko 5:2, Dánsko ve čtvrtfinále (!)

A to jsou poslední dva roky. Tohle jsou ty hokejový trpaslíci.

0/0
11.5.2012 13:13

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Slabí soupeři

tak vzdycky nekdo z tech slabsich trochu vylitne nahoru. posledni dva roky to bylo Norsko a Dansko. ovsem vubec nehrozi, aby se trvale uhnizdili ve svetove spicce. na to je hokej v techto zemich prilis malo popularni a hracska zakladna uzka. drive zase zatapeli pod kotlem silnejsim Lotysi, Belorusove nebo Nemci, o Svycarech nemluve, ale ti jsou nekde napul mezi spickou a temi slabsimi podobne jako Slovaci. nas ceka v budoucnu diky tomu, ze jsme zaspali v praci s mladezi, taky pozice nekde na urovni Svycaru nebo Slovaku, takze si budeme muset na lite boje s papirove slabsimi tymy zvykat. ovsem ta situace jeste zatim nenastala, porad mame kvalitni hrace. sice se  nemuzem rovnat Kanade, Rusku nebo Svedsku, ale muzem je porazit. se slabsimi bychom meli vitezit a nic na tom nemeni jejich houzevnatost a bojovnost.

0/0
11.5.2012 13:24

elxter

Re: Slabí soupeři

ale tak pod tohle bych se klidně podepsal. Jde o to, že tady X lidí vykřikovalo jaká je katastrofa, když hrajem 2:0 s Dánama, 4:3 s Noram po pen. a 3:1 s Lotyšema. Já jen říkám, že doba, kdy tyhle týmy budeme pravidelně porážet o 5,6 gólů je prostě pryč.

0/0
11.5.2012 13:29

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Slabí soupeři

tak to kazdopadne

0/0
11.5.2012 13:36

seabow

Re: Slabí soupeři

Ano, zlepsili se, on je ale rozdil, jestli jednoho podcenis a zapas nevyjde nebo mit problem s kazdym z techto souperu.

+1/0
11.5.2012 13:26

Duchan

Trenér

Když se poprvé stal trenérem reprezentace, posteskl jsem si na stránkách IIHF, že tenhle trenér nikdy nic nevyhrál a asi ani nevyhraje. Tenkrát mě Finové, Švédové a Kanaďani uklidňovali, že důležití jsou hráči a že si mám počkat. Čekal jsem před 6 roky, čekám i teď a vzhledem k tomu, že mu prodloužili smlouvu, budu čekat i v příštích létech. Až jednou skončí, tak zase Češi něco vyhrají, i kdyby to mělo být jen náhodou, jako s Růžou :)))

+1/0
11.5.2012 12:50

romulux

Re: Trenér

Tak, tak czekají nás těžké czasy... Hlavní Hadamczikův problém je, že prostě nemá charisma. Hraje-li pod ním tým plný hvězd, jako loni v Blavě, už to sice vyloženě nekazí, jako to kazil v Turíně. V tomhle se trochu zlepšil. Ale  z týmu, který je na tom se sestavou hůř, toho moc vymáčknout neumí. Ten nevýrazný člověk trpí notorickou potřebou neustále si na něco stěžovat a proto se taky nejspíš žádného výraznějšího úspěchu nedočká. Velmi rád bych se mýlil, protože repre samozřejmě úspěchy přeju, ale obávám se, že s věčně ukňouraným Lojzkem prostě nepřijdou. Škoda, že svaz neměl odvahu ke změně a neoslovil Vůjtka. Na Slovensku dostal šanci a rozhodně si nevede špatně.  [>-]

+2/0
11.5.2012 13:00

Taisun

Re: Trenér

Podívej se do historie kolik generací hráčů a trenéru tu zlatou taky nevyhráli toto je bezpředmětné

0/0
12.5.2012 15:28

eric.blade

HADAMCZOK = OKAMŽITĚ VEN !

pod jeho vedením jsme absolutně nekonkurenceschopní s předními mužstvy... Trenér, který postrádá jakékoliv morální hodnoty o autoritě ani nemluvím. Požadoval jsem jeho okamžité odvolání už dávno a teď jsme tam, kde jsme - přesně jak jsem předpovídal - to je REALITA !!

0/0
11.5.2012 12:15

ranger96

Re: HADAMCZOK = OKAMŽITĚ VEN !

kde jsme prosímtě? 3 výhry, 1 prohra, vítězství v EHT, co jsi předpovídal? jaká realita?

+1/0
11.5.2012 12:40

Headshot45

Re: HADAMCZOK = OKAMŽITĚ VEN !

A ty jsi další z řady tragédů, kteří nevědí o hokeji nic. To je realita.

0/0
11.5.2012 16:56

Taisun

Re: HADAMCZOK = OKAMŽITĚ VEN !

Ericu ty tvoje lži nikoho nezajímají p.s. taky jsi předpovídal že si Slávie bude hrát s baníkem jak kočka s myší a ono nic

0/0
12.5.2012 15:29

vodní želva

Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Český hokejový národ chce medaile a když se to nepodaří, tak za to může trenér. Bohužel realita je taková, že tým drží vynikající hráči, kteří už jsou ale na sklonku kariéry. Výsledky juniorských a dorosteneckých reprezentací dávají tušit, že v průběhu několika let budeme spíše hrát o udržení v elitní skupině než o medaile, protože v těchto kategoriích už nejsme konkurence schopní.  Toto bude znamenat odliv sponzorů, který znemožní práci s dětmi. A český hokej se dostane i na okraj mediálního zájmu, třeba na úroveň Itálie (kde to skoro nikoho nezajímá). Předpovídám konec kdysi úspěšného sportu. I když je nutné dodat, že tento sport na nějaké kvalitnější úrovni dělá méně států než např.  rychlobruslení.

0/0
11.5.2012 12:11

Headshot45

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Letošní draft dopadne nejlíp za posledních 5 let. Věř mi.

0/0
11.5.2012 12:22

Headshot45

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Tudíž tvůj katastrofický až histerický scénář nesdílím.

0/0
11.5.2012 12:24

p4j4

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

bohuzel asi ano

ale asi to nebude jenom pristupem treneru v zakovskych muzstvech ..protoze co ti si kolikrat vyslechnou od rodicu, kteri si mysli, ze jejich zlaticko je druhej Jagr nebo musi stavet syna sponzora jenom proto, ze do klubu cpe prachy ..no to je nekdy humus

a ze osmnactiletej kluk vi nejlip, jak ma trenovat a na co by se drel, kdyz to vsechno umi .. z toho je k placi

0/0
11.5.2012 12:23

tewet

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

To už říkáte 20 let…

+2/0
11.5.2012 12:37

elxter

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Vy budete ovšem odborník. Třeba 20tka letos hrála velice slušně, nový hokejisti pořád rostou, začalo se pracovat docela koncepčně, úspěšný draft tu někdo zmiňoval. Nebudeme hrát pravidelně o zlato, ale tohle sýčkování je zbytečné ;-)

+1/0
11.5.2012 12:41

M-120 AG

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Slusne???

Jedna haluz co je poslala do playoff...jinak prohrali vsechno...:):):)

0/0
11.5.2012 12:52

elxter

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Haluz? Viděl jste ten zápas s USA? Čtvrtfinále proti Rusákům bylo super a bylo blízko semifinále. Ty Dány se kterými máme takový problém porazit na dospělém MS junioři vypráskali 7:0. Skončili jsme pátí. PÁTÍ. To je ta cesta do suterénu světového hokeje? Páté místo na MS juniorů povede k tomu, že za pět let budeme hrát o záchranu? Aha, tak to pak jo!

+1/0
11.5.2012 13:02

elxter

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

btw. který jsou ty skvělý hráči na sklonku kariéry? Letos? Nedvěd a...?

0/0
11.5.2012 12:59

MFD to hraje s náma

Re: Českému hokeji dávám 5 let - maximálně 7.

Loni Jagr a Elias, predloni Jagr... Letos Nedved hraje taky zatim slusne, ale zbytek tymu se v tom dost placa a tahoun chybi. Reichel byl kapitanem mistru sveta a hlavni postava muzstva ve 24 letech, koho takoveho dnes mame?

0/0
12.5.2012 3:17

Alfinator

Ano proč ho kritzujete až teď?

Nejneúspěšnější trenér, kterej nikdy nepřivezl zlato. Všem hubenejm rokům bez zlata od roku 1996 vévodí Hadamczik.

Augusta, Růžička, Bukač, Hlinka.. každej přivezl dvě zlata a nepotřeboval tolik pokusů jako Hadamczik.

Uplně nejlepší na tom je, že Augusta nám po dvouch zlatech za sebou nepřivezl medaily a padali hlavy. U Hadamczika se na zlato nikdy nesáhlo a nic. Dost podezřelé je i to, že po všech neúspěších mu prodloužili před šampionátem smlouvu do roku 2015.

Skvělé lide skvělé

+4/0
11.5.2012 12:02

Max - druhý nick

Re: Ano proč ho kritzujete až teď?

R^

0/0
11.5.2012 12:04

vodní želva

Re: Ano proč ho kritzujete až teď?

A taky nepřiveze, ale nebude za to moci on - viz. výše.

0/0
11.5.2012 12:11

Culeto

¨Hadamczyka teď kritizovat nebudu

bo se mi ten chlap nezdál nikdy. Problém českého hokeje je trošku někde jinde.Hovořilo se o tom dříve, ale vždycky to umlklo, když jsme si dovezli medaili. Stačí se podívat na výsledky mládežníků na světové úrovni a pak se nemůžeme divit, že pro nás bude vrcholem udřenej výkon třeba s Lotyšskem.Jestli jsme po obrovské euforii Nagana z tohoto vydolovali jen toto ,je to naše chyba. A to že je teď k mání na post trenéra figura typu Hadamczyka to více měně jen podtrhuje.

0/0
11.5.2012 11:55

netbooster

Ale tak

to všichni víme, že je to tady občas postavené na hlavu - neustálé vrtění Jágrem, opakované snahy démonizovat (2010) nebo zbožšťovat (2011) hráče z NHL, kauzy Červenka, Kvapil apod., fandění výlučně podle aktuální formy týmu, osobní zášť vůči konkrétním osobám, míchání zcela nesouvisejících věcí do hokeje - divím se, že se ještě chce hráčům do takového bordelu jezdit. Kdyby bylo všechno tak špatně, jak se obvykle fanouškovská obec a někteří tzv. "odborníci" snaží prezentovat, nebyly z posledních dvou MS dvě medaile. Pravdu má ale Bukač v tom, že klientelismus prorostlý do dětského a juniorského hokeje od nejnižších úrovní až po reprezentace je aktuálně tím zdaleka největším problémem českého hokej - to, zda seniorská reprezentace bude vozit medaile ročně, obrok, nebo jednou za deset let je přímý důsledek a následek tohoto, nikoliv toho, jestli na střídačce stojí Růžička, Hadamczik, Vůjtek nebo Lener. Vzpomeňte si na Augustu, který přišel k úspěchům de facto jako slepý k houslím...

0/0
11.5.2012 11:35

mucelet

Re: Ale tak

škoda, že takhle slepý není i Hadamčík..mimochodem víte jaký je rozdíl mezi Kvapilem a Hadamczikem? Kvapil je mistr světa...:-)

+1/0
11.5.2012 11:37

George4600

Re: Ale tak

:-) Kvapila v podstatě udělal Hadamczik, respektive mu ve Vítkách tehdy celkem pomohl nahoru. To že je Kvapil mistr světa je nádherné, obrovský úspěch a já si ho vážím. Ale to že má Hadamczik doma 2 placky z MS (stříbro a bronz), bronz z MS juniorů a byl u bronzu z OH...to si myslím, že má taky velkou váhu. Svědčí to o tom, že tenhle trenér patří rozhodně k tomu kvalitnějšímu co tu je ;-)

+2/0
11.5.2012 11:41

mucelet

Re: Ale tak

loni měl tak silné mužstvo, že měli mít zlato..něco jako Rusáci o rok před tím. myslím si, že doteď nechápou, jak mohli ve finále prohrát... navíc se hrálo skoro doma..obrovská až nekritická a fanatická podpora fanoušků...všechno do sebe zapadalo, jen trenér bohužel ne..

0/0
11.5.2012 11:43

George4600

Re: Ale tak

Ale notak...loni prohráli jen jeden jediný zápas, stane se, v tom zápase měli smůlu, nic víc, nic míň. Já byl loni na dvou zápasech, ten tým makal skvěle, taktika byla taky dobrá. Jediná krpa loni byla možná ve stáhnutí Červa ze hry, je ale fakt že ty vyloučení od něj byly naprostá blbost. Těžko říct...

0/0
11.5.2012 11:48

mucelet

Re: Ale tak

stáhnout ho ze hry byla ukázka jeho umění koučinku..když je tak strašně spravedlivý, tak proč letos už nestáhl Hemského, který udělal už mraky úplně zbytečných faulů??

+1/0
11.5.2012 12:18

ranger96

Re: Ale tak

jasně, jeden zápas, blbý vyloučení, individuální chyby obránců, neskutečně trefená střela Švédů a zas je trenér ten nejhorší... já už se jenom směju tady těm řečem

0/0
11.5.2012 12:47

mucelet

Re: Ale tak

klidně se směj, ale nepřijde moc směšné, že neúspěšný trenér dostane smlouvu na dalších pět let...

0/0
11.5.2012 13:08

seabow

Re: Ale tak

K tomu kvalitnejsimu asi ano. Otazka je, jestli by za 4 MS (a pate probiha) + OH nemel mit doma taky uz neco ze zlata a jesli staci, ze patri k tomu kvalitnejsimu (Kralovi urcite), nebo stoji za to hledat toho nejkvalitnejsiho?

+1/0
11.5.2012 11:59

Duduna

Nejsem oprávněn hodnotit výkony pana Krále,

ale jeho odpovědi jsou jasné a logické a má svůj názor, za kterým si stojí. Všichni tak ví, co si myslí a co se od něj dá očekávat. Pokud zodpovědní rozhodnou, že jeho názory a postupy nejsou ku prospěchu věci, dojde ke změně. Tento typ lidí je mi v manažerských pozicích podstatně bližší, než bezpohlavní pochlebovači, kteří nemají svůj názor a co jim kdo nakuká, to podepíší. U takových lidí nevíte nikdy na čem jste - a je jich plná vláda. A navíc už jen všichni ti, co se nedrží koryta za každou cenu, mají můj palec nahoru X

0/0
11.5.2012 11:34

blb

Diskuze

Bože, to je ale diskuze! A těch státních trenérů, co se tu vyrojilo! A nejvíc kritizují Hadamczika ti, kteří v životě pravděpodobně nestáli ani na šlajfkách.

+1/0
11.5.2012 11:25

mucelet

Re: Diskuze

tvůj příspěvek je přesně poplatný tvé přezdívce..nebo si snad myslíš, že vyjádřit názor může jen mistr světa v daném oboru?

+1/0
11.5.2012 11:26

elxter

Re: Diskuze

ono je názor a názor. Prohlásit po loňském výkonu reprezentace (nejkrásnější hra za mnoho let, medaile a jeden nepovedený zápas), letošním vítězství v EHT a současnou bilanci 3 výhry a 1 prohra na MS, že Hadamczik je to největší zlo, který mohlo repre potkat - tak takový názor ať si člověk strčí za klobouk.

+1/0
11.5.2012 12:49

mucelet

Re: Diskuze

loni měl neskutečně silné mužstvo..a letošní tři výhry? já napočítal dvě - proti Dánsku a Lotyšsku..nějaké nájezdy ve skupinách jsou novinka a zápas skončil remízou...a pokud mám trenéra oslavovat, že porazil Dány, tak to už jsme na tom v hokeji opravdu špatně..to abychom si dnes připravili rychlé špunty, protože Itálii zřejmě také porazíme...

+1/0
11.5.2012 13:10

gil_games

Titulek na hlavní straně hokej.cz:

Italy nesmíme podcenit, velí Josef Paleček8-o

0/0
11.5.2012 11:24

Kurri-22

Co to mele?

Ti, kteří Hadamczika kritizují dnes, ti ho kritizovali vždycky.

Nevím, kdo ho loni nosil na ramenou.:-P

+4/0
11.5.2012 11:05

Max - druhý nick

Re: Co to mele?

Tak tak, moje neláska k Hadamczikovi je už pěkně vousatá :-)V

0/0
11.5.2012 11:11





Najdete na iDNES.cz