Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mrzelo mě, že mi fanoušci nevěřili, připustil bronzový hrdina Štěpánek

Během mistrovství se pomalu přestěhoval z pozice jedničky na post druhého brankáře, v jeho závěru se však Jakub Štěpánek vrátil ve velkém stylu a vychytal hokejistům bronz. "Mrzelo mě, že mi fanoušci nevěřili," připustil český brankář. "Doufám, že jsme jim nakonec udělali radost."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tarantule959 - solifluga

No

Ukázal ,že jsou přibližně na stejno. Záleží na aktuální formě... Sice si to nepřečte ,ale už mu věřim :)

0/0
21.5.2012 17:25

Mack

jiste dobre chytal

ale stat se " Haskem " nesmi dostavat tolik golu jeslemi ... ??? Jedna takova trefa rozhoduje finale OH a jinak ???

0/0
21.5.2012 17:06

phdr.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Kubo, nedělej hérečku!! stejně víme, že to máš předplacený až do 2015, tak nač ty cavyky ;-D Hadamčok VEN !!!!!!Rv;-O;-€

0/0
21.5.2012 17:05

Chamestekurel

škoda

že Štěpánek nechytal v semifinále Kovář to nezvládl

+1/0
21.5.2012 14:41

garii v13.0

Re: škoda

No jo no. Ale to se nedá nic dělat.

0/0
21.5.2012 14:42

Completely-destroyed

Re: škoda

Ále.. co s tím nájezdem asi mohl dělat? Nebo i s tím dalším gólem? Šatan zkušeně.

Zase to neházejme na něj. ;-)

Na jeden gól nevyhrajete. (OK, s výjimkou Finska.. těm se to povedlo 2x za sebou ve sk.) Nedokázali dát gól, nevyhráli. Víc neřešit.

0/0
21.5.2012 18:43

bathed

Kubík dobře!

Sice mně trošku překvapuje, že si z té žumpy tady (i já do ní přispívám) vůbec něco dělá....Ale přesně takhle vystupuje od žáčků a já si ho takhle těch 15 roků pamatuju. On to měl vždycky strašně těžké: celé období až do dorostu chytat za Džuzbou Šteflem - to i kdyby byl jako Tretiak, za synem generálního manažera se prosazuje těžko. Na dorosty odešel do Vítkovic, ale žádná tlačenka - kdo ho zná, ví že vyrůstal jenom s mámou..... Po juncích ho Vítky odložily do Poruby. Ta tehdy krachovala v I.NHL a tvrdím že 99% mladých kluků by tohle harcování v tomhle věku hokejově zabilo. Hadamczyk si ho vytáhl do Vítek v momentu, kdy se jim zranila jednička a Kubík už tu šanci nepustil.... A pamatujete si jeho odjezd/neodjezd na MS? - do nominace se nevešel, ale nakonec se nominovaný brankář zranil a tak ho povolali. Měl už koupený zájezd na Kubu se svojí přítelkyní, ale on ho stronoval a JEL!!!! Ukažte mi prosím JEDINÉHO českého brankáře, který by se zachoval stejně!

+4/0
21.5.2012 14:39

garii v13.0

Re: Kubík dobře!

To je pravda! Ten zájezd si pamatuju.

0/0
21.5.2012 14:42

Completely-destroyed

Re: Kubík dobře!

Kouba udělal za těch pět let tak ohromný kus práce... Klobouk dolů za takový výkonnostní postup.

Porubu vytáhl aspoň do play-off, Sarezy škoda... ale žádný div, když ten klub vedli zvoleným způsobem. V uplynulé sezóně se plácala u dna II. NHL sk. Východ.

A nechápu ty pseudofanoušky, kteří mají pořád tendenci kritizovat hráče, zejména brankáře. Nic nevíte, pak držte zobák a učte se. PS. Děláte ze sebe pouze větší idioty.

0/0
21.5.2012 18:41

sasinka

Re: Kubík dobře!

Já si ho vážím i za to, že jezdil vždy a trpělivě jako druhý, třetí gólman a letos se to sešlo tak, že měl být konečně jedničkou, což pro něho mohlo být takové to pomyslné zadostiučinění. Nakonec ale dali trenéři víceméně hlavní prostor a důvěru Kovářovi a ho pustili kromě Švédska jen na nemohoucí Itálii a Němce, což ho muselo docela hodně srazit..... Nicméně se neurazil, jak třeba Kindl a ani kolem sebe nezačal plivat, ale přijal opět pokorně svoji roli v týmu... Někomu se to může zdát být samozřejmé, ale pro něho tohle MS byla třeba životní příležitost (možná i poslední) a to by na jeho místě každý neunesl... Za tuhle obětavost je mi sympatický!

0/0
21.5.2012 19:28

seabow

Re: Kubík dobře!

Trosku hrusky a jabka, ne?

On tam mel jet jako jednicka resp. i jel, takze tezko mohl odmitnout jako Kindl a o to postaveni se pripravil sam vykony a nakonec i vlastnimi prohlasemi, protoze sam citil, ze to neni ono.

Jeho zivotni sance bylo MS 2009.

0/0
21.5.2012 20:27

capjar

Re: Kubík dobře!

Hnilička , na jedno MS byl povolán taky jako náhradník, už balil na dovolenou, ale jel na MS a vyhrál zlato

0/0
21.5.2012 19:41

brej den, pánové

Takových online trenérů je na iDnesu a jiných

diskusích mraky... Z toho si Kubas nic nedělej [>-]

+2/0
21.5.2012 12:05

Re: Takových online trenérů je na iDnesu a jiných

Já dost dobře nechápu, jak se kdokoliv z úspěšných lidí může vůbec nějak nechat rozhodit pár anonymními šašky z internetových diskusí. Štěpánek včera skvěle R^[>-]

0/0
21.5.2012 13:40

Trapný diskutér

dííra

chytat tam českej bryzgalov, tak nejdem ani do čtvrtfinále Rv

+1/0
21.5.2012 11:55

brej den, pánové

Re: dííra

No hlavně že prcíř Kovář zazářil v semi :-P

+1/0
21.5.2012 12:42

sasinka

Kubo, z toho si nic nedělej!

Všichni nezaujatí věděli, že jsi velmi dobrý gólman! A já osobně si na tobě vážím hlavně tvojí pokory a upřímnosti - za odpověď na tu 8. otázku před tebou lidsky smekám. Nebyl jsi na letošním MS vůbec v jednoduché a příjemné pozici a přes to jsi to všechno pokorně ustál a nakonec nám vychytal bronz, čímž jsi navíc svým zarputilým odpůrcům udělal trochu čáru přes rozpočet.;-) Díky!

+5/0
21.5.2012 10:43

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Pro Keye

V hokeji se docela vyznáš, ale díky své hloupé modrobolševické zuřivosti jsi z téhle diskuze udělal odpad. Gratuluji.

+2/0
21.5.2012 10:42

garii v13.0

Re: Pro Keye

Ale, jenom napsal reakci na bolševické bláboly. Někomu se to nemusí líbit, ale to už tak bývá. :-)

+1/0
21.5.2012 10:46

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

Já nejsem volič ODS, tak nevím, jak jsi na tohle přišel. Jen se mu snažím vysvětlit, že komunismus je zlo a že zabil minimálně stejně lidí, jako nacismus (odborní historici tvrdí, že dokonce víc). To je všechno. Zbytek je jen vata, protože ti pánové dole melou demagogické kraviny.

+1/0
21.5.2012 10:47

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Pro Keye

Podívej, mě se taky ta hvězda 2x nelíbí, ale dělat z toho bůhvíjaký problém... Vyrovnaný člověk se nad takové věci povznese. Prvotní je hokej.

Nedokážu si představit, kdyby nás do r. 90 vůbec nepouštěli na šampionáty, protože u nás vládli komunisti, s odůvodněními, co sem dáváš Ty.

0/0
21.5.2012 10:54

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

Ta diskuse byla v pohodě, dokud nepřišli ti mudrcové dole a nezačali banalizovat zločineckost komunismu. Tam se to zvrhlo.

Dneska jsme v jiné době, buďme tedy ultraliberální sa povolme hákový kříž, nebo buďme přísní a zakažme projevy komunismu včetně výskytu v parlamentu. To, co je mezi, je alibismus.

Jinak nechápu souvislost mezi tím, že komunistické země jezdí na MS a tím, proč má český brankář na masce znak hrdinné komunistické éry velkého Ruska, ke kterému se tam stále hlásí. Je to podobné, jako by si u nás extraligové kluby nechávaly názvy typu Rudá hvězda.

0/0
21.5.2012 11:12

xxdavxx

Re: Pro Keye

ne, diskuze byla v pohode dokud jsi nevypustil svuj vypotek o hvezde...

+1/0
21.5.2012 11:44

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

Když vás fakta bolí, tak holt bolí. S tím já nic nenadělám. Ale utíkat do pseudovědecké roviny k ahistorickému pohádkaření není cesta.

+1/0
21.5.2012 12:40

aidy

Re: Pro Keye

celou dobu mi keii delas radost tim zatvrzelym fandenim litvajzu R^ a ted jsi me potesil jeste vic:  ja jak vidim rudou hvezdu, mam rudo pred ocima... R^  stepec je na to ale mladej, myslim, ze takovyhle souvislosti mu nedochazej. nekdo by mu to ale mel vysvetlit. a kdyz jde o hokej, tak treba uz treba proto, ze ti zm.di, co milovali tuhle hvezdicku poslali do jachymova i hokejovy mistry sveta. nosit v repre rudou hvezdu je neco jako plivnout na celej ten tym, kterej sel prakticky z ledu rovnou do lagru.

0/0
21.5.2012 13:06

xxdavxx

Re: Pro Keye

hele o cem tu porad tocis? ze mas jednobarevne videni sveta za to ti nikdo nemuze, tak zkus neopruzovat alespon tady a nech si to na doma. bud se pod strankama o hokeji bav o hokeji, nebo se nediv. navic tvoje zaslepene nazory jen poukazuji na to, ze jsi typ cloveka co musi mit vzdycky pravdu a posledni slovo. blba vlastnost.

0/0
21.5.2012 14:42

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Pro Keye

OK, připouštím, slovo "modrobolševické" tam nepatří, to byl výstřel naslepo.

0/0
21.5.2012 11:02

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

A píšu se s měkkým I. I při skloňování.

0/0
21.5.2012 10:49

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Pro Keye

Jo, sorry za zkomolení.

0/0
21.5.2012 10:52

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

Hele, v tomhle jsem fakt nevinně, zpochybňovali tu jasné zločiny, tohle pro mě citovka, trochu jsem se rozlítil a bylo to.

0/0
21.5.2012 10:52

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Pro Keye

http://xkcd.com/386/ ;-D;-D

0/0
21.5.2012 10:55

expert přes hokej von Kei

Re: Pro Keye

;-DR^

0/0
21.5.2012 11:06

Chudým bral, bohatým dával..(25)

99 % užitečných idiotů z diskuzí na iDnes velebilo Kováře

dál už se ani rozepisovat nemusím že, každej to viděl v derby se Slovenskem ;-D;-D;-DRv

+3/0
21.5.2012 10:15

ljuke

Re: 99 % užitečných idiotů z diskuzí na iDnes velebilo Kováře

a co jako video, chybu podobnou ty stepankovo se svedama (ale ten si to tam hodil vylozene sam)

a dva goly, kdy uplne propadla obrana a na kovare jel nekdo sam a zkusene to promenil

+1/0
21.5.2012 10:58

ChristoperCClyse_

Re: 99 % užitečných idiotů z diskuzí na iDnes velebilo Kováře

No a ty jako hlavní zástupce těch neužitečných to musíš vědět nejlíp R^

0/0
21.5.2012 13:41

expert přes hokej von Kei

A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Vaše debilní názory a popírání faktů jsou správnou cestou k tomu si historii zopakovat.

Tihle lidi mě neskutečně vytáčí, myslí si, že jsou IN, alternativní a přitom jsou jen hloupí a nevzdělaní.

+2/0
21.5.2012 10:10

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Že se na ně nevybodneš. V životě nic nedokázali a i ten login sem jim musel udělat někdo chytřejší. ;-)

0/0
21.5.2012 10:12

expert přes hokej von Kei

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Pravda. Ale tohle mě vždy dožere. Člověku zahučí v koncentárcích půl rodokmenu a oni mají tu drzost to popírat. Potkat ho, tak jak jsem mírné povahy, tak mu jednu ubalím.

+1/0
21.5.2012 10:13

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Nad tohle jsem se už povznesl. Jsou to buď staří kádři a nebo mladí tupci. Tohle musí prostě vyhnít. Jak čtu tu debatu dole, tak mají o historii stejnou představu jako opice o wankelově motoru. To se pak těžko něco řeší. :-)

0/0
21.5.2012 10:14

expert přes hokej von Kei

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Jsem se nechal vytočit a teď nebudou dukáty :-)

0/0
21.5.2012 10:17

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Člověk si aspoň upustí trošku páry. Je to očistný proces. :-)

0/0
21.5.2012 10:19

xxdavxx

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Zaslepenost. Nikdo nic nepopírá. Jediné s čím se nedá souhlasit je srovnávat komunismus a fašismus. To je demagogie.

0/0
21.5.2012 10:20

expert přes hokej von Kei

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Ty koncentráky, o kterých tu celou dobu mluvím, jsou komunistické! Sibiř, a tak, víme? Fašismus do toho cpeš ty. Demagogicky.

0/0
21.5.2012 10:22

xxdavxx

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Jediné co tvrdím je,že srovnávat komunismus s nacismem může jen hlupák.

0/0
21.5.2012 10:25

expert přes hokej von Kei

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

V počtu mrtvých si nemají co vyčítat. To je legitimní historický závěr!

0/0
21.5.2012 10:26

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Ale kdeže, ty historiku. Nacismus je národní socialismus. Komunismus je mezinárodní socialismus. Jediné, v čem se tyto dva směry neumí shodnout, je způsob výběru vyvražďované skupiny. Jeden tvrdí, že je to podle národnosti. Druhý, že je to podle ekonomického postavení. Přeber si to, jak chceš, ale neokecáš to. Viz například projev GB Shawa. :-)

+5/0
21.5.2012 10:27

xxdavxx

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

Uklidní se. Odvolávat se na shawa je srandovni.

0/0
21.5.2012 10:33

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

No, když myslíš, odborníku.

http://www.youtube.com/watch?v=hQvsf2MUKRQ

0/0
21.5.2012 10:35

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

In 1936, Shaw publicly defended Stalin's Great Terror, saying, “Even in the opinion of the bitterest enemies of the Soviet Union and of her government, the [purge] trials have clearly demonstrated the existence of active conspiracies against the regime... I am convinced that this is the truth, and I am convinced that it will carry the ring of truth even in Western Europe, even for hostile readers.”[16] Shaw likewise defended Stalin's mass executions, scolding, "we cannot afford to give ourselves moral airs when our most enterprising neighbor... humanely and judiciously liquidates a handful of exploiters and speculators..."[17] In 1949, he even wrote a defense of Stalin's pseudo-scientific Lysenkoism.

0/0
21.5.2012 10:38

garii v13.0

Re: A mám pro ty popírače koncentráků ještě jedno heslo.

In addition to socialism, Shaw was an advocate of eugenics. "Extermination must be put on a scientific basis if it is ever to be carried out humanely and apologetically as well as thoroughly," he wrote. "[I]f we desire a certain type of civilization and culture we must exterminate the sort of people who do not fit into it.[18] In one public address, Shaw gave expression to the Nazi doctrine of "life unworthy of life" (Lebensunwertes Leben):[19]

0/0
21.5.2012 10:39





Najdete na iDNES.cz