Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hašek jako hráč Lva? To spíš trenér gólmanů, žertuje manažer Sejejs

Jako nový klub musejí brát každého, kdo je volný a má zkušenosti z těžké světové soutěže. Přesto se vedení pražského celku HC Lev, který od nové sezony vstoupí do Kontinentální hokejové ligy, snaží skládat mužstvo s rozumem. "Budujeme s výhledem na další roky," vyhlašuje generální manažer Normunds Sejejs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MFD to hraje s náma

No vzhledem k tomu

že Hašek by tam taky nešel, tak celkem zbytečný článek.  ;-)

0/0
8.6.2012 18:28

romank3

Re: No vzhledem k tomu

me by stejne zajimalo jakou on sam ma vlastne predstavu.. zatim je spis pro smich, ale to uz byl nekolikrat a vzdy dokazal kritiky umlcet. jsem zvedav jestli to zvladne i tentokrat

0/0
8.6.2012 23:59

geyza

věkový průměr

propíráte tu Hašana, mě zaráží jiná věc - že prej budujou perspektivní tým ??!! dle prozatímní soupisky to vychází na cca věk.průměr 28let (to už jsou mladší i naši čutálisti na Euro...) 8-o

+1/0
8.6.2012 15:45

romank3

Re: věkový průměr

tak prespektivni ve smyslu ze nebudou stavet tym okolo ctyricatnika Nedveda, u ktereho neni jiste, ze bude hrat i dalsi sezonu... jednoznacne spravne rozhodnutR^

0/0
8.6.2012 23:58

netbooster

Mnoho povyku pro nic

a neustálé Nerudovské spekulování "kam s důchodcem". Nikdo soudný nemůže ani v legraci uvažovat o angažování Haška na post prvního gólmana do jakéhokoliv špičkového týmu NHL nebo KHL, a myslím, že už budou všichni opatrní i v ELH. Logická je tedy nabídka na trenéra brankářů, protože pochybuju, že by Hašek přijal roli dvojky. Bohužel si ale Haška nedokážu zatím moc v roli trenéra představit. A co se týká Lva - jediné pozitivum by snad mohlo být, že tady ta mašinérie kolem týmu utratí nějakou tu "pětku" navíc, ale jinak účinkování cirkusu KHL přímo na území ČR nepřinese vůbec nic dalšího pozitivního pro český hokej, ani pro českého fanouška.

0/0
8.6.2012 11:16

juracofandisparte

Re: Mnoho povyku pro nic

pro českého fanouška je to pozitivní jednoznačně, protože má víc produktů na výběr, to je pozitivní ne? s tím českým hokejem, to si budeme muset počkat, co to přinese.

+2/0
8.6.2012 11:24

martianeleven

Re: Mnoho povyku pro nic

Ohledně Haška souhlasím, ohledně českého fanouška ne. Já určitě fandit budu, nejsem z Prahy, ale na pár zápasů určitě přijedu.

+2/0
8.6.2012 12:18

swenik

Re: Mnoho povyku pro nic

Souhlas s českým hokejem, nesouhlas s Haškem.:-)

0/0
8.6.2012 12:40

martianeleven

Re: Mnoho povyku pro nic

A ohledně Haška jako nesouhlasíš s čím? Podle Tebe se o něj jako týmy budou rvát? Moc bych se divil, kdyby působil někde jinde, než v ELH, pokud se tedy k chytání aktivně vrátí. To mnohem spíš věřím, že na Lva bude chodit stadion a v KHL budou hrát důstojnou roli.

0/0
8.6.2012 12:52

martianeleven

Re: Mnoho povyku pro nic

plnej stadion

0/0
8.6.2012 12:53

swenik

Re: Mnoho povyku pro nic

1) Hašek mnohokrát zdůraznil, že by za Lev nikdy nešel chytat. I když mu to novináři často podsouvali..

2) Není pravidlo, že špičkový hráč je po ukončení kariéry kvalitní trenér. Hašek se toho sice nikdy nezřekl, ale zatím ho to údajně neláká. Chce hrát aktivně.

3) Z Evropy údajně nabídky má a vůbec se tomu nedivím. Stále má týmu co dát, dokáže se neskutečně připravit a všichni hráči ho respektují. Zájem z NHL by mě celkem překvapil, ale v jeho případě je možné všechno. Není náhoda, že lidi, kteří s Haškem někdy pracovali (ať už Bruk nebo trenér brankářů v Detroitu), trvají na tom, že může ještě mnohé překvapit.. Zkrátka je to člověk, který hokej miluje a je schopen přípravě podřídit všechno. Asi málo lidí má takovou vůli a dokáže na sobě tolik pracovat. To ho vždy odlišovalo od průměru, stejně jako třeba Jágra a další hvězdy. Nevidím nic zlého na tom, že chce ještě sám sobě i ostatním dokázat, že dokáže chytat na nejvyšší úrovni. Je to jeho láska k hokeji. Navíc jde o čistě jeho věc..

+1/0
8.6.2012 13:10

MFD to hraje s náma

Re: Mnoho povyku pro nic

R^ Přesně tak. To, co se o Haškovi píše teď, se o něm tvrdilo, už než šel do Pardubic. A pak dirigoval celej tým a z obrany udělal nepřekonatelnou zeď.

0/0
8.6.2012 18:31

blade

???

Zdase mi nebo idnes se snazi nacpat vsechny duchodce CR do Lva

0/0
8.6.2012 11:04

bob probert

Re: ???

Zdá mezera se mi TO,že se snažíš psát Česky a přitom seš ten legendární dizkutér ze šport.sk s tím velkým komplexem vůči Čechům...co Blade100 ? [>-] slovenskou vlajku zde bohužel nemáme,naštěstí :-P

0/0
8.6.2012 13:26

blade

Re: ???

to ze nejsem cech diky bohu mas pravdu ;-D a to je tak akorat vse;-)

0/0
8.6.2012 13:30

nigaud

Hašane,

buď rád,že tě někde vemou alespoň jako trenéra.Ty rok netrénuješ a myslíš si,že ve tvích letech se o tebe budou všude prát,jako když ti bylo dvacet?Buď už trochu soudnej...

+2/0
8.6.2012 10:55

MFD to hraje s náma

Re: Hašane,

Možná se o něj nebudou všichni prát, ale kdo ho podepíše, získá jednoznačně tahouna.

0/0
8.6.2012 18:32

martianeleven

Respekt za to, co všechno Hašek dokázal...

ale kvůli jeho slavné minulosti ho nikde nevezme jako hlavního brankáře. Je mu 46 let, prostě už nemůže chytat jako když mu bylo 30, navíc Hašan měl vždy bohužel dispozice a smůlu na zranění, je to velkej risk vzít si takovýho gólmana do týmu i jako náhradníka, což by bylo i dost pod jeho úroveň, vzhledem k tomu co dokázal. Asi by měl být Hašek trošku víc uvědomělejší, čas prostě nezastaví. Hokeji určitě má co nabídnout, ale už asi ne z brány v zápasech.

+1/0
8.6.2012 10:54

fantomas2000

Licence

Ví někdo jestli už mají licenci? Pokud ne tak z toho může koukat podobná ostuda jako v Hradci. Zatím nemají ani www stránky. Takže dopředu bych moc optimistou nebyl. Pokud je pravda co se píše, tak mají podepsaných pět a půl hráče a z toho 4 na úrovni první národní (obrazně řečeno).  Jinak přesněji mají asi 3 levý křídla, 2 pravý 2 centry a 5 beků. To je teda fakt nabitý kádr 2 měsíce před začátkem soutěže. Z toho cizinci (ne sSlováci) co přišlil to snad ani nemá cenu komentovat. Lepší Kanaďany a seveřany už má i Znojmo v EBEL. To co nabrali je nejakej odpad z ECHL. Snad jen ten gólman jakž takž.

+1/0
8.6.2012 10:32

juracofandisparte

Re: Licence

troll? asi jo.

+1/0
8.6.2012 11:01

fantomas2000

Re: Licence

Jakej troll? Nic takového jen by mě zajímalo jak to ve skutečnosti vypadá. Pořád se o nich píše ale v těch zásadních věcech se nic neděje. Trochu se bojím aby si zase ČS hokej neuřízl ostudu jako se Slávií v té letní lize. Toť vše. Popravdě kdyby tam vlezli s tou ekipou co tam teď mají tak to bude ostuda nejmlich stejná. Vždyť v tom týmu není konkurence a zbytek až na cca 4 hráče je odpad co nikdo nechce. To má být konkurenceschopný tým? To má být ta výkladní skříň hokeje o které se psalo?

0/0
8.6.2012 12:52

juracofandisparte

Re: Licence

jak říkám níže, podle mě tenhle tým bude hrát o nejlepší osmičku. asi nemáš moc ponětí o KHL, když je považuješ za outsidery.

0/0
8.6.2012 13:03

fantomas2000

Re: Licence

Ne KHL opravdu moc nesleduju ale o hráčím mám celkem solidní přehled a tvrdím, že to co tam mají není žádná sláva. Pokud mají v tomto složení na nejlepší 8 pat ta KHL nebude žádná extra soutěž. A pak nechápu jaký má smysl ji hrát u nás když nepřinese zásadní kvalitativní skok. Taky tvdím že ty chlapy co vzalo Znojmo do EBEL ze zahraničí jsou lepší. Nic víc nic míň. Nemám ambice ze sebe dělat odborníka přes KHL.

0/0
8.6.2012 13:15

juracofandisparte

Re: Licence

no ale tim naopak ukazuješ, že o hráčích moc přehled nemáš, když tvrdíš, že ti ze znojma jsou lepší. to tvrzení je přímo smešné.

0/0
9.6.2012 14:59

Huhukoktejl

Hmm

Ten tým co skládají se mi jeví dobře, určitě budou v lepší půlce KHL.. nicméně to, že tady tento tým vůbec vzniknul, vidím jako velmi špatnou zprávu pro českou extraligu..

+1/0
8.6.2012 10:02

martianeleven

Re: Hmm

A proč je to podle tebe špatná zpráva pro extraligu. Já si myslím naopak, že extraliga to může vzít jako výzvu k tomu, aby se ještě víc snažila přilákat diváka. Sponzory to extralize neubere, hráče téměř taky ne, fanoušci Sparty a Slavie určitě taky zůstanou věrní a když budou chtít, tak se půjdou podívat i na Lva. Pro český hokej je to jedině dobře, že hráči, kteří by tu jinak nehráli, český divák uvidí naživo.

+2/0
8.6.2012 10:29

Huhukoktejl

Re: Hmm

Rozšiřování KHL jakýmkoliv směrem, tím spíš do ČR znamená odliv hráčů z extraligy a tím logicky snížení její kvality. To ti snad musí být jasné. A nejedná se jen o přímý odliv do KHL, ale i nepřímý do SUI,FIN,SWE.. Čím víc movitých týmů v KHL bude, tím méně hráčů zbyde pro naši národní soutěž. Jedna a jedna jsou dvě.

0/0
8.6.2012 13:10

Taisun

Re: Hmm

Kolik jich tam odešlo z ELH 1 či 2?A pořád lepší at jdou mladí do Lva než se utopí na farmách a farmách farem

0/0
8.6.2012 17:06

všeználek3

no hašek říkal ,že by tam nešel,ale

sejejs -odmítat takovýho perspektivního hráče je manažerská chyba ;-D;-Dhašan může s těma jeho ročníma přestávkama ještě 5let chytat

+1/0
8.6.2012 9:28

MICHYS

Sejejs

Podle toho co ctu mi pripadne pan Sejejs jako docela arogantni clovek, to ze nechce Nedeveda s Haskem je jen jeho vec jeho a klubu, ale ze by hasana vzali jako trenera golmanu ? To at se na me nezlobi, ale rict neco takoveho o cloveku, ktery dokazal pro cesky narod a hokej jako takovy neuveritelne veci mi pripadne neskutecne. Pan Sejejs je proti Haskovi uplny usmkanec a tyhle komentare k brankari, ktery maka na tom aby se znovu vratil k hokeji ho taky nepovzbudi. Kdyby se nevracel a hledal post funcionare myslim, ze by stacilo zvednout telefon a pan Sejejs by se sveho kresla stehoval jinam... S takovym jednanim daleko nedojdes ty nas LVE !

+4/0
8.6.2012 9:19

Max - třetí nick

Re: Sejejs

další, co žije v minulosti.... ano, Hašek dokázal hodně, ale už je to pryč a je třeba bejt soudnej

0/0
8.6.2012 9:22

juracofandisparte

Re: Sejejs

a to je něco špatného, že by ho chtěli jako trenéra golmanů? já myslim, že totéž by ti řekl každej GM od Varů až po Chabarovsk.

+1/0
8.6.2012 9:22

MICHYS

Re: Sejejs

Neni o vhodne vzhledek k tomu, ze Hasan tvrde maka na tom, aby nam jeste neco predvedl v brance a ne na stridacce. Kdyz hledas praci v luxusni restauraci a myslis na pozice sef kuchare, delas vse pro to aby jsi to dostal a pak lidi okolo tebe rikaji, ze mas tak max na to aby jsi delal u hladoveho okna na vaclavaku, povzbudi te to ? Ikdyz by to mohla byt pravda, ty ji stejne nechces slyset pokus si za necim tvrde des ne ?

+1/0
8.6.2012 9:28

juracofandisparte

Re: Sejejs

kdyby byl hašan takhle vztahovačnej, tak by to určitě nedotáhl tam, kam to dotáhl

0/0
8.6.2012 9:52

čirokéz

Re: Sejejs

Při vší úctě Dominiku Haškovi R^, už mu ale táhne na padesát, tělo už tolik nevydží. Takže se nedivím Sejejsovi, že nechce riskovat. A myslím si, že ty řeči o trenéru gólmanů nemyslel nějak zlomyslně. Já si naopak myslím, že z Dominika by mohl být dobrý trenér, který by pomohl vychovat novou generaci našich golmanu.

+3/0
8.6.2012 9:28

swenik

Re: Sejejs

Přesně!R^

0/0
8.6.2012 9:34

bal77

Re: Sejejs

souhlas R^

0/0
8.6.2012 9:51

swenik

Hašek

Hašek několikrát prohlásil, že by za takový paskvil bez tradice a fanoušků hrát nešel, tak nevím, proč si Sejejs a spol dělají umělou reklamu. Ono se jim tam moc kvalitních hráčů nehrne, tak je asi takových článků třeba. Už vidím Nedvěda s Haškem, jak truchlí, že nemůžou hrát ve Lvovi..;-D

+2/0
8.6.2012 9:10

bal77

Re: Hašek

tak zrovna Nedvěd zájem měl

0/0
8.6.2012 9:12

swenik

Re: Hašek

Možná ano, ale Lev na něj spíš neměl peníze.. Stane se nejspíš to, co u většiny kvalitních českých hráčů. Dá přednost lepší nabídce..

Myslím, že měl Lev s tou polovinou nároďáku velké oči.. Pár solidních hráčů tam mají, ale jinak spíš podprůměrné cizince.

0/0
8.6.2012 9:48

juracofandisparte

Re: Hašek

našel sis aspon jejich statistiky, když řikáš podprůměrný? to by se dalo říct snad o jednom dvou z těch slováků, ale zbylí jsou velmi kvalitní. kvalitnější sorta cizinců než jsou tito kanadani už se mimo NHL nevyskytuje.

0/0
8.6.2012 9:55

swenik

Re: Hašek

Jojo, přesně, statistiky jsou hlavní. Sim měl vloni nejspíš vyhrát kanadské bodování extraligy, však hrál přímo v NHL..;-D

Hele, třeba zazáří, ale zatím tady žádné výsledky neudělali. Někteří nemají s evropským hokejem žádné zkušenosti, nelze je brát jako posily. Záleží opravdu na jednotlivci, kolik tomu dá. Jestli bude makat nebo si bude myslet, že v nějaké Evropě mu to půjde s prstem v nose..

Ale spíš jsem tím narážel na skutečnost, že ze stabilních opor nároďáku tam jsou sotva dva hráči. Volní byli Čáslava, Rolinek, Koukal a to jsou jenom Pardubáci, určitě jich je víc, třeba Novotný.. Jenže Lev je spíš chudý příbuzný, zkrátka úplně zbytečný projekt, který českému hokeji nic nepřinese. A když pak člověk vidí jejich soupisku a čte ty Sejejsovy bláboly, o koho ještě nestojí, přijde mi to spíš komické.

0/0
8.6.2012 10:08

Max - třetí nick

Re: Hašek

Zeptal se novinář, Sejejs odpověděl. Co je na tom za reklamu?

+1/0
8.6.2012 9:13

občanská neposlušnost

Re: Hašek

A před začátkem rozhovoru se Sejejs zeptal, jestli se novinář může zeptat.

0/0
8.6.2012 9:17

Max - třetí nick

Re: Hašek

Začínáme konspirovat, to se mi líbí!!R^

0/0
8.6.2012 9:18

MUDr. madqwert

lvi z usti nad labem maji ten kadr silnejsi

;-D

+1/0
8.6.2012 8:57

MFD to hraje s náma

Re: lvi z usti nad labem maji ten kadr silnejsi

;-D

0/0
8.6.2012 18:34

Míra 4.2

Chacha, to bude očekávané fiasko,

tým bude tak na úrovni Ústí či Chomutova. ;-D Doufám, že ten nesmysl vyhnije z českého hokeje po roce sám!

+2/0
8.6.2012 8:52

metall6 (klon)

HC Lev

Hodně mne překvapuje malý počet českých hráčů, které má zatím pod smlouvou. Zejména, když v dubnu deklaroval, že sestaví "takový malý český nároďák" jen doplněný hráči jiných národností. :-/

0/0
8.6.2012 8:38

peanutka

Re: HC Lev

Tak ono pokud hráč něco umí, tak chápu, že jde třeba právě do Rigy či Astany, za lepšími penězi i hokejem... Uvidíme, jak to se Lvem bude vypadat po sezóně, třeba se stane zázrak, něco vydělá, nebude úplně poslední a hráči se sami vrátí;-)

0/0
8.6.2012 8:43





Najdete na iDNES.cz