Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lev dobývá KHL precizní obranou. Po čtyřech utkáních má skóre 6:5

Jako kdyby do Kontinentální hokejové ligy vtrhl fotbalový tým. Tak vypadá pohled na tabulku, v níž má pražský Lev po čtyřech utkáních skóre 6:5. Brankář Tomáš Pöpperle vychytal dvakrát za sebou nulu, nováček soutěže se díky precizní obraně vyhoupl na druhé místo Západní konference.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petronias1

Tak

tak v který tý konferenci teda jsou? Jednou čtu západní, o 2 odstavce níže zase východní. Pokud to je ruská liga, tak nejspíš západní, ne.

0/0
15.9.2012 18:10

sase

ufff

zatím super výsledky ale doufám že proti Omsku se ukážou a padne tam divácká návštěva.

myslím že tam bude dost lidi.

+2/0
14.9.2012 16:41

jengish

Politika a hokej

To už je nějaké postižení, tahat pořád rok 68 do sportu, ne? Je dobré si uvědomit, jaká byla doba. O invazi rozhodlo několik funkcionářů, ti kdo k nám na tancích přijeli byli obyčejní záklaďáci, kteří neměli volbu, šli si odkroutit povinnou vojenskou službu, neměli samozřejmě ani pravdivé informace, co se děje. Navíc vše se událo s tichým souhlasem západních zemí. Ony sice byly nějaké protestní nóty, aby se neřeklo, v podstatě sféry vlivu obě strany respektovaly. Je hloupé tahat politiku do sportu. Politika nezajímá ani fanoušky NHL, v níž hraje řada Rusů.

+4/0
14.9.2012 15:36

Abwehr

Re: Politika a hokej

Tak konečně je normální příspěvek za poslední par let co sem chodím........ Souhlas. Pro Američané Češi je též komuniste ale nikdo ne tahá politiku do sportu je to primitivně a nechutné.....

0/0
15.9.2012 6:00

soldatik.imperii

Re: Politika a hokej

R^

0/0
18.9.2012 20:19

3josseff

..prcizní obranu..

..Michael Langr si odskočil ze svojí rubriky ONA-DNES,aby napsal článek o hokeji.Zřejmě navštívil Holešovice,kde při dovádění na pouťových atrakcích zjistil,že se vedle má hrát jakási KHL.Pán ze stánku,kterému p.Michael nadšeně chválil cukrovou vatu,sladkostí upatlanému zvědavci osvětlil,že KHLnení Krajská Hokejová Liga,ale že je to rozpínající se,ZATÍM,,nejlepší,,evropská hokejová soutěž,vycpaná spousty ruských peněz.Proč psát do ONA-DNES zase o,,Matějské,,když se tu nabízí tak,,kontinentální,,téma?Pomyslel si,,investigativec,,.Hnán zvědavostí,co že je to vedle za atrakci,strávil podvečer v chladném prostředí,pohledem na sportovní klání,které ho zaujalo.Jak už to u českých novinářů bývá zvykem,napsal o zážitku,,odborný,,článek.  Jinak si nedovedu vysvětlit větu ,,Lev dobývá KHL precizní obranou,,!...........Pán Bůh ví, co do té ,,cukrové,, vaty u Kočků motají....:-/

+4/0
14.9.2012 15:23

tomiik

Lev je samozrejme treti

Khl ma podobny model jako Nhl v tabulce, to znamena ze prvni dva celky jsou vzdy lidrove sve divize nehlede na body. 1.Ska Petrohrad 9b 2.Cska 8b 3.Lev 9b

0/0
14.9.2012 14:51

MARA 91

Re: Lev je samozrejme treti

Pokud se nepletu, tak v KHL jsou jen 4 divize (ve 2 konferencích) a LEV je v divizi s SKA Petrohrad. Takže je to trošičku jinak.

0/0
14.9.2012 14:53

tomiik

Re: Lev je samozrejme treti

Prave sis sam odpovedel.. ;-) Lev je divizi s SKA takze nemuze byt druhy v konferenci.. ;-) Jak zde pise autor clanku. Podivej se na khl.ru a uvidis sam.

0/0
14.9.2012 14:56

tomiik

Re: Lev je samozrejme treti

Samozrejme sem myslel ze lidri divize jsou na prvnim a druhym miste v konferenci..

0/0
14.9.2012 14:59

Curtis (cyco) Hlencross

Pleca

Jsem to teda vylovil za tebe, mno. Jestli napíšeš, že v těch článkách lžou, tak s tebou končím. :-)

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/hokej/kontinentalni-liga/hraci-lva-poprad-mohou-sve-pohledavky-nabidnout-k-odkoupeni_245730.html

http://zpravy.e15.cz/byznys/obchod-a-sluzby/agenturu-bpa-koupi-sportovni-holding-912864

0/0
14.9.2012 14:43

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Pleca

sry, ten první asi není von

0/0
14.9.2012 14:46

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Pleca

jo je, je to v druhém odstavci, sem se do toho kvůli tobě zapletl při tom hledání, abych ti dokazoval, co dávno už všichni víme. ;-)

0/0
14.9.2012 14:48

Pleca

Re: Pleca

v tom prvnim uvadeji jako spolumajitele Sporting Holding Praha a jako majitele CKD Group Petra Speychala, ale podle generalniho reditele CKD Jana Musila tento muz CKD uz nevlastni (clanek z lidovek z minuleho roku)

+1/0
14.9.2012 14:53

TerMiXnatoR

Re: Pleca

ze ty vubec nechapes pravy ucel kuponove privatizace ;-D

0/0
14.9.2012 15:07

TerMiXnatoR

Re: Pleca

se hadas s demagogem, tak si to uzij :-P on treba doted veri tomu, ze CKD je v ceskych rukach ;-D

0/0
14.9.2012 14:48

Pleca

Re: Pleca

hadam se jenom s vama, v ceska firma CKD (regitrovana v cechach), je porad ceska a je v rukach britske spolecnosti ;-)

+1/0
14.9.2012 14:55

TerMiXnatoR

Re: Pleca

ale to víš že jo Koljo ;-D

0/0
14.9.2012 15:00

Pleca

Re: Pleca

ja vim ze jo, ale asi je to nad vase chapani ;-D

+1/0
14.9.2012 15:13

TerMiXnatoR

Re: Pleca

je smutne, ze prave lide jako ty, maji volebni pravo...

http://ekonom.ihned.cz/c1-54521730-ckd-si-brousi-zuby-i-na-ruske-kotelny

0/0
14.9.2012 15:18

Pleca

Re: Pleca

jinak souhlasim, ze to ma CKD napul s a-energy, avsak se porad jedna o ceksy klub, protoze firma hc lev a. s. je registrovana v CR

+1/0
14.9.2012 14:56

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Pleca

ano, de jure je Lev český, to já nezpochybňuju, ale tys tu psal, že na jeho provoz jdou jen český peníze a to zjevně pravda není.

0/0
14.9.2012 15:00

TerMiXnatoR

Re: Pleca

nech ho, on se do toho trosku zamotal, protoze pokazde kdyz je opraven, tak zacne pouzivat nove ziskane informace, avsak pouziva je porad dle sve demagogie. on nechape, ze ceskou spolecnost muze vlastnit treba american, stejne jako rusak muze vlastnit britskou spolecnost. na to je jeste prilis mlady, aby si takto tezke vazby dokazal v hlave spojit ;-)

0/0
14.9.2012 15:03

Pleca

Re: Pleca

nezamotal proti a-energy jsem nic nenamital, ale vase vymysli tipu ze kdyz firma je britska tak automaticky patri rusum mi opravdu hlava nebere ;-D, ale to asi nikomu ;-D nebrecte az vyrostete tak se to bude mozna dobry ;-)

+1/0
14.9.2012 15:09

TerMiXnatoR

Re: Pleca

a to jsem rekl kde? pouze vychazim z praxe, kdy obchod delaji kontakty a stejne jak to rika pan Musil z CKD v zminovanem clanku, ze kazdy ke svemu priseda, a tak nemci delaji nemce, francouzi francouze a rusaci holt rusaky. Ale to je na vas asi uz moc. Proc by sakra ruska města a dalsi obce objednavala modernizaci teplaren a kotlu u ceskeho majitele? Tedy ze by Rus poslal penize Rusů do CR? Furt to nechapete a budete se tu ztrapnovat dal tim, ze CKD neni jiz v podstate nic jineho nez ruskou firmou?

0/0
14.9.2012 15:16

Pleca

Re: Pleca

mate neuveritelnou schopnost vybrat si z clanku co se vam hodi ;-) pise se tam ze ochranaska politika nemecka nebo francie preferuje vice domaci vyrobce a pres tuto politiku oni napr. do francie dodavaji silnoproude zarizeni, akorat zatim necekaji nejake zvyseni dodavek... ;-) tudiz to znamena, ze nektere zeme delaji svoje a zminka o tom ze v cr jsou vyberova rizeni otevrenejsi znamena, ze nektere zeme jenom svoje nedelaji ;-) takze vase uvaha ze ruske zakazky delaji jenom ruske firmy jsou naprosto nepodlozene, tudiz to ani nedokazuje ze je CKD v ruskych rukou, zkuste trosku premyslet, ale co cekat od nekoho kdo me v predesle diskuzi mel potrebu urazet moulou a hlupackem

+1/0
14.9.2012 15:28

E_T

Re: Pleca

"Proc by sakra ruska města a dalsi obce objednavala modernizaci teplaren a kotlu u ceskeho majitele? Tedy ze by Rus poslal penize Rusů do CR?"

Treba proto, ze to CKD umi lip, nebo levneji? Nezlobte se, ale ta vase teorie se naprosto rozchazi s realitou! Jak si treba vysvetlujete primy zahranicni investice?

0/0
15.9.2012 13:19

Pleca

Re: Pleca

musim uznat, ze diky a-energy nejsou penize, ktere tecou do lva pouze ceske :-)

0/0
14.9.2012 15:05

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Pleca

Jsem rád, že jsi díky mě poupravil trochu svůj názor. Ostatně není to žádné tajemství. Dále se pak můžeme za půl roku pobavit o tom, jak půjde vše dle popradského scénáře. Na druhou stranu uznávám, že teď si to rusáci sychrujou spoluvlastnictvím Sparty a až půjde do tuhýho, budou asi chtít nacpat do KHL místo ztrátového Lva Spartu. Což doufám, ač Spartu jako slávista nesnáším, nevyjde a odtáhnou o dům dál.

0/0
14.9.2012 15:16

TerMiXnatoR

Re: Pleca

a co treba Gazprom? To je klasicka britska spolecnost take ze? 8-o

0/0
14.9.2012 15:17

petrklim

Nechápu

Nektere příspěvky . Mne komunisti vyhodili z gymplu, netrpim ani spetku sympatii k Rusku, podnikám .

Byl jsem na všech třech zápasech z toho důvodu, abych fandil našemu celku slozenemu převážně z cechů v soubojích proti Rusům . Jsme členové NATO tzn jsme pod nejakym bezpeč.plastikem spojenců . Z čeho bych měl mít strach ? Z toho ze bezi reklamy západního typu v ruštině ? Z toho ze se i Ruska spolecnost stava konzumní ? Já nemohu za to, ze maji ropu a plyn . Já jsem rad, ze jsou tady zajimave zápasy , ze sem přijede mužstvo o počtu 30 lidi, ubytuje se tady a nechá tady nejake peníze. A jsem rad ze budu moci vidět špičkově hráče typu Radulova.

Uz se těším na zapas s Omskem.

+5/0
14.9.2012 14:39

MARA 91

Re: Nechápu

Úplně mi mluvíte z duše, já se taky nebojím, že na mě v Praze na výstavišti za zimákem vyskočí Brežněv ;-D prostě taky se rád podívám na LVA kde jsou hlavně češi a nic víc neřeším. Každopádně Radulova fakt nemusim, jak už jsem tu psal, na 1. místě je pro mě NHL a hlavně NASHVILLE, a když se letos na jaře oběvil v dresu Predátorů Radulov, tak sem věděl, že to nedopadne dobře a taky to tak bylo :-(

+1/0
14.9.2012 14:48

TerMiXnatoR

Re: Nechápu

ano, nekterym bandaskam staci ke stesti opravdu malo ;-)

0/0
14.9.2012 14:51

Pleca

Re: Nechápu

a nekterym konspiratorum staci k zivotu, vymysleni hloupych teorii ;-D

+2/0
14.9.2012 14:59

TerMiXnatoR

Re: Nechápu

holt neziju ze dne na den a umim si dat veci do souvislosti, ale to od vas neocekavam, vy ocekavate pouze dalsi den s bandaskou v ruce ;-D

0/0
14.9.2012 15:09

Pleca

Re: Nechápu

a kdyz to do souvisloti dat nejde tak si neco pridate ;-D, to by bylo aby to nahodou nebylo podle vas ;-D

+1/0
14.9.2012 15:11

TerMiXnatoR

Re: Nechápu

a kde jsem si co pridal? vy jste tu celou dobu mlel o tom, ze klub je ceska, takze to jsou ceske penize. Najednou po mem zasahu menite nazor nebot jste zjistil, ze dulezitejsi nez vlastnik klubu je sponzor. Kdyz tedy zjistite, ze sponzorem je CKD, tak zacnete tvrdit novou demagogii, ze penize jsou ceske. Po mem upozorneni, ze vlastnik je tajny a ze je to britsky holding, majici prevaznou vetsinu aktiv v Rusku, menite opet nazor a jiz vesele tvrdite, ze se furt jedna o ceske penize, prestoze je registrace firmy pouze britska, kde vlastnikem muze byt kdokoliv. Takze jediny kdo si tady neco pridava, jste vy sam po mych komentarich. Dalsi odpoved neocekavej trolle, ja jdu ven, uz padla :-P

0/0
14.9.2012 15:24

lukyn-1

Už to tu bylo mockrát...

Nechápu, jak může někdo, koho celá KHL včetně Lva Praha absolutně nazajímá, ztrácet drahocený čas psaním příspěvku o týmu v KHL. Možná máte jen potřebu cokoliv kritizovat, aniž jste sami něco ukázali. Nebo dneska napíšete tohle a ve čtvrtek budete stát frontu na Omsk. Ale teď jste ze sebe udělali hrdiny. Tak aspoň na chvilku. Držím Vám palce, třeba se z toho někdy proberete. [>-]LEV PRAHA[>-]

+3/0
14.9.2012 14:34

TerMiXnatoR

Re: Už to tu bylo mockrát...

ty toho jeste na svete nechapes vic... bez si radeji zapiskat kaťušu :-P

0/0
14.9.2012 14:37

lukyn-1

Re: Už to tu bylo mockrát...

ti tleskám. jsi king R^

0/0
14.9.2012 14:39

Josefino123

Re: Už to tu bylo mockrát...

Většinou to dělají lidi, kteří jsou nešťastní a mají potřebu se někde zviditelnit tak musí na internetu protože ve většině případů v reálu moc kamarádů nemají protože jsou neoblíbení a hlavně celé dny sedí jenom u PC. Když to někomu dělá radost tak ať si píše co chce. Já jsem akorát někdy smutný, když vidím tu jejich "inteligenci" a "argumenty"

+2/0
14.9.2012 14:40

TerMiXnatoR

Re: Už to tu bylo mockrát...

hele couha ti z kapsy rudy praporek :-P

0/0
14.9.2012 15:00

Fungy

Re: Už to tu bylo mockrát...

spíš šlápl na kuří oko

+1/0
14.9.2012 21:27

blade

Re: Už to tu bylo mockrát...

To vis od kdy UPC zavedli internet na psychiatricke lecebne tak tu mame vyplody spolecnosti jako TerMiXnator a CurtisRv

0/0
14.9.2012 15:12

TerMiXnatoR

Re: Už to tu bylo mockrát...

kdyz to k nam na ustav zavadeli, tak se UPC jmenovala jeste Mistral 8-o

0/0
14.9.2012 15:27

Fungy

Nadpis trochu úlet

při skóre 6:5, v tom případě jestli mají precizní obranu, tak nevím jaký mají potom útok... na první sezonu nehrají nejhůř

0/0
14.9.2012 14:13

podevate

Re: Nadpis trochu úlet

musíš zohlednit fakt, že u LVA je taková tradice, že 1. sezona je současně ta poslední. Tu první ani pro jistotu nerozehráli, druhou odklouzali na chvostu a nechali desítky milionů dluhů a teď mají premiéru spojenou s derniérou v Praze. Příští rok Varšava, pak Budapešť. Kam dál ještě Voloďa s Vasilem nerozhodli.

+1/0
14.9.2012 14:16

Karci68

Re: Nadpis trochu úlet

bla bla bla....Rv

+2/0
14.9.2012 14:20

podevate

Re: Nadpis trochu úlet

smím se zeptat co na dosavadní jednosezonní bilanci je bla bla ? 1. sezona Lev Hradec ani nevyjel na led. Druhá sezona Lev Poprad, chvost tabulky a dluhy. A ted Lev Praha. Co je na tom bla bla ?

0/0
14.9.2012 14:22

blade

Re: Nadpis trochu úlet

ty;-D=TROL BLA BLA

0/0
14.9.2012 14:23





Najdete na iDNES.cz