Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ovečkina poslední návrh od vedení NHL naštval. Je to podvod, řekl

Alexandr Ovečkin se zlobí. Hokejová hvězda ostře kritizovala představitele NHL. Trpělivost mu došla po posledním jednání o nové kolektivní smlouvě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medabzuk II

kdyby ten americkej vidlak,

vedel kolik stoji leto ve spindlu s modelkama, pridal by jim uz loni ;-)

0/0
22.10.2012 4:46

danny444

ať si ovi nadáva

stejně nevěřím, že by hráči zvítězily (nebo si vyjednaly lepší podmínky pro sebe), at se to hráčům líbí nebo ne, nejsou vůbec důležití jako např. kdyby stávkovali doktoři nebo hasiči...

0/0
22.10.2012 0:57

otefal

Pozdrav z Kanady

Nedelejte si iluze.Prumerny hokejista hraje v NHL okolo 5 sezon,60% z nich do 10 let od ukonceni hrani jsou ve financni tisni.I vas super slavny Jarda Jagr skonci jako poslanec nebo senator.I lide v Kanade jich maji plne zuby.Dohaduji se o prijmech z parkovist ci restauraci na stadionech.

+1/0
21.10.2012 23:52

joppich

tady je zase odborniku

argumenty:vzdyt vydelavaji miliony,tak o co jim jde...jsou opravdu padne. Takove analytiky je tady skoda,se divim, ze vas neprizvali k ratifikaci lisabonske smlouvy:-P

+2/0
21.10.2012 22:48

iiiiiiiiii22

cba

je fascinujici, ze ten bettmanuv navrh zde vetsina cetla a lze rict jakej ten ovechkin je povl nenazranej blbej.

+4/0
21.10.2012 20:28

blade

Re: cba

;-D Mas pravdu koukam ze vsichni diskutujici obdrzeli email s navrhem

0/0
21.10.2012 20:32

Good luck

Re: cba

A proč mejlem, stačí si ho přečíst na stránkách NHL.. ;-D

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=643570

+4/0
21.10.2012 20:40

vencac

Koukám nikomu tady nedochází paradox

že stávkující mohou v klidu vydělávat na druhé souběžné smlouvě v jiné soutěži. Se vůbec divím, že jim to NHL dovolí. Já bych je hnal každého jednoho k soudu a ať mně nikdo neříká, že by nevysoudili pěkný peníze. :-)

0/0
21.10.2012 19:31

sedlak ve svete

Re: Koukám nikomu tady nedochází paradox

Neplet pojmy a dojmy. Hraci nejsou stavkujici. O o tom co ktery z nich ma ve smlouve nevis vubec nic. Změnu chtějí majitelé, prodloužení stávajícího stavu by hráčům rozhodně nevadilo. Takže proč se nehraje je všem mimo tebe celkem jasné a není to o žádné stávce.

+2/0
21.10.2012 19:38

koooza

Re: Koukám nikomu tady nedochází paradox

Celkový balík peněz, které si hráči vydělají se pohybuje okolo 10 - 20 % svých kontaktů. Právě hráči a zaměstnanci na tom nejvíce tratí.Majitelem klubu může být člověk 50 let, hráčem na NHL jen tak 15 let a to jen ti nejlepší. A v každý z těch 15 let chybí, když jej hraješ prakticky zadarmo, jak většina hráčů po Evropě nebo za mizivé peníze.

Stejné peníze si vydělá jen pár hráčů v KHL, ale to je jen zlomek a následně ti nejhorší hráči či nováčci, protože hrají AH, zbytek na tom strašně tratí....

+1/0
21.10.2012 20:00

siven

možná je čas na novou WHL

ovšem bez odborů please :-/ Jo, rusák stávkuje v USA, "nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního.." :-)

0/0
21.10.2012 18:09

Lamini

Re: možná je čas na novou WHL

Jenze oni bez odboru nemuzou udelat platovy stropy, RFA nebo draft

0/0
21.10.2012 18:30

sedlak ve svete

Re: možná je čas na novou WHL

Neexistuje stávka a tak asi může těžko stávkovat

0/0
21.10.2012 19:39

martiXZ

hmmmmm

Ovečkin má příjmy v miliardách korun...tak ať se postaví na vlastní nohy a neni zaměstnancem ale podnikatelem...může si koupit třeba českou extraligu

0/0
21.10.2012 17:38

bruntalak

Re: hmmmmm

No...to by teda byla investice.

+1/0
21.10.2012 17:40

martiXZ

Re: hmmmmm

tak někam jinam; Nebo když chce být pouhým zaměstnancem, tak v KHL mu zajistí alespoň příjmy na úrovni minimální mzdy, aby se z něj nestal bezdomovec; nebudou to možná miliardy ale třeba jen stovky milionů

0/0
21.10.2012 17:44

Stavelmartin

Re: hmmmmm

o něm ta pauza NHL snad není, ne?

0/0
22.10.2012 0:09

martiXZ

hmmmmm

V JAR se nedávno do stávkujících střílelo...:-/

0/0
21.10.2012 17:37

Chudým bral, bohatým dával (35)

Thatherovou na ně !!!! Ať s nima zatočí jak s horníkama !

;-DRv

0/0
21.10.2012 17:11

siven

Re: Thatherovou na ně !!!! Ať s nima zatočí jak s horníkama !

:-) nebo z nich rovnou ty horníky udělat - po dobu stávky fárat borci ;-) Jo, Phil Esposito a jiný si jako hráč NHL v létě přivydělával... Nic proti tomu, že mají hráči dnes o tolik větší platy, nicméně je otázkou, zda nejsou samotní hráči dost "naočkovaní" svými odborovým předákem Donaldem Fehrem - možná by se Ovce měla zamyslet nad tím, jak se věcy mají 8-o

0/0
21.10.2012 18:16

ajureckova

Re: Thatherovou na ně !!!! Ať s nima zatočí jak s horníkama !

věcy? 8-o Panenkomarjá, co sem může přispívat za lidi...Rv

0/0
21.10.2012 21:03

Boldrick

Re: Thatherovou na ně !!!! Ať s nima zatočí jak s horníkama !

Věcy jako hrady :-)

0/0
22.10.2012 10:54

Good luck

...

Je to to samé, jen jinak napsané?

Hm, takže podle Ovečkina je dělení příjmů v poměru 50:50 (poslední nabídka) to samé jako 57:43 (předchozí nabídka)?

Ten kluk má štěstí, že umí hrát hokej, hlavou by se neuživil..

0/0
21.10.2012 16:51

Jak to vidíš, slepče?

Re: ...

Ono je to názorně vidět, když sedí v tenisovém hledišti. Buran přišel mezi lidi.

0/0
21.10.2012 16:55

Lamini

Re: ...

Necetl jsem navrh majitelu, ale co vim, resilo se, kolik nakladu si budou moct majitele odecist predtim, nez se z dane castky bude vypocitavat pomer. Takze je mozne, ze 57/43 bez odectu nakladu vyjde cca stejne, jako 50/50 s odectenim nakladu.

Netvrdim, ze to tak je, jen rikam moznosti, cim to muze byt.

0/0
21.10.2012 17:20

Good luck

Re: ...

Není to tak, jedná se o poměr 50:50 se stejnou definicí HRR (hockey related revenue) jako byla loni..

0/0
21.10.2012 17:32

Lamini

Re: ...

V tom pripade fajn, jak rikam, posledni verzi jsem necetl.

0/0
21.10.2012 17:36

nejmenovaný zdroj z vlády

Reagan by se stavkujici luzou zatocil,

dnes si ale odborarskej bolsevik vyskakuje uz i v Americe :-/ Rv

;-D

Volici ODS stavkujici hokejky samozrejme podporuji i nadale ;-D

0/0
21.10.2012 16:51

Jak to vidíš, slepče?

Re: Reagan by se stavkujici luzou zatocil,

Amerika se bez hokejistů docela dobře obejde, čili nikdo nepotřebuje s nikým zatočit. Navíc hokejisté se docela blbě nahrazují sekretářkami.;-)

0/0
21.10.2012 17:00

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Reagan by se stavkujici luzou zatocil,

:-) hokejistu jsou plne farmy a dalsi nizsi souteze z kterych do NHL postupne hraci prichazeji.

Vsechny stavkujici vyhazet na hodinu, nechat je zaplatit zpusobene skody a s novymi hraci se jede dal :-P

0/0
21.10.2012 17:07

Jak to vidíš, slepče?

Re: Reagan by se stavkujici luzou zatocil,

Nejede, protože potřebujete zaplnit hlediště a prodat práva. To se v takovém rozsahu s noname hráči nedá udělat. Je to showbusiness a na ten potřebuje celebrity.

0/0
21.10.2012 17:16

william brennan

Re: Reagan by se stavkujici luzou zatocil,

Jako lůza se tady projevuješ jenom ty.

0/0
21.10.2012 17:16

megumi

Mně už je to jedno

Od té doby co vím, že Backstrom bude hrát za Dynamo, tak NHL už k ničemu nepotřebuji...;-D

Ať si to zruší klidně i na celý rok...

+1/0
21.10.2012 16:41

Fiv

Mne překvapuje

Že z těch stávkujících multimilionářů - hráčů NHL neděláte socany, nefachčenka, komouše, levoručky, rudý odboráře, rudou lůzu a já nevím co ještě máte za prupovídky, když lidi chcou lidský podmínky u nás ve fabrikách a chcou stávkovat a to ani nechcou 50:50. Chcou třeba jen placenou nemocenskou (kterou si platí), nebo už nesnižovat platy, který snižovaly za poslední 3 roky Xkrát.

To by se to vyjímalo Jarda Jágr (je to borec o tom žádná) jako vlajkonoš odborářů s luxusním porsche zaparkovaným ve sklepě s maseratti nad ním vilou o 500 m2 .... je nenažranej a nespokojí se snížením platů-  u nás stačí k negativním reakcem jedny hodinky breitling.

Hokejisti jsou ti samý zaměstnanci jako Franta pepajednička u soustruhu akorát trochu lepší placený.

Proč jedněm se fandí a druhejm obyčejnejm lidem se hážou klacky pod nohy? Ať si hokejisti vybojujou svý, ať si i normální lidi vybojou svý, bez házení špíny

+5/0
21.10.2012 16:36

Brůča

Re: Mne překvapuje

Jarda bydlí na statku v Hnidousích

0/0
21.10.2012 16:39

Fiv

Re: Mne překvapuje

Berte to jako metaforu. Rozhodně mu nikdo z pisálků nevyčítá, že má majetek v řádu stamilionů a ještě stávkuje.

+1/0
21.10.2012 16:42

plesingr

Re: Mne překvapuje

mas to popleteny...cs odbory nebo kdo reprezentuje cs delniky zadnou moc nemaji, stejne jako v usa, kde hokej je kulturni,zabavna profese, kdyz se nhl nehraje tak papalasi jsou v pruseru, pod tlakem verejnosti neco s tim delat, kdo co ma verejnost nezajima, chteji videt hokej a nic vic.

0/0
21.10.2012 16:51

Fiv

Re: Mne překvapuje

Ty jsi vubec nepochopil o čem píšu. Zkus si to přečíst ještě jednou a pomalu a když ani tak ne, tak si z toho nic nedělej. Sluníčko je krásný a kulatý to by ti mohlo stačit

+1/0
21.10.2012 17:07

william brennan

Re: Mne překvapuje

Souhlasím, i když i tady převládají lidé, kteří ve sporu milionářů s miliardáři straní těm druhým. Hokejisté NHL mají tu výhodu, že většinu z nich nelze dost dobře nahradit, protože v tom, co dělají, patří ke světové špičce. Franta od soustruhu to má těžší, na jeho místo čeká dvacet dalších. Pokud už tedy jeho podnik dávno neoutsourcoval výrobu na jiný kontinent.

0/0
21.10.2012 17:16

Fiv

Re: Mne překvapuje

Jasnačka o tom žádná, že to má težší -  na co upozorňuju na štvavou novinářskou kampaň, která by měla vlastně teď taky nastat podle stejných kritérií. Pracující protestující jsou nefachčenka - stávkující hokejisté jsou nefachčenka, stávkující pracující každý týden jezdí s plným nákupním vozíkem - na co si stěžujou - stávkující hokejisti každý týden letí na nákup do Milána atd...

Já jim to nezávidím to ani náhodou, ale když média nechávají hvězdy na pokoji ať tedy nechají i stávkující, nebo naopak, když haní ten pracující, stávkující póvl ať stejným metrem vyměří i těm lépe placeným hokejistů - také zaměstnancům!! Nejsou to žádný nadlidi.

0/0
21.10.2012 17:28

william brennan

Re: Mne překvapuje

Hokejisté jsou mladí, bohatí a úspěšní, takže na ně média aplikují jiná měřítka než na tzv. "odborářskou lůzu".

Zajímavá věc je taky platový strop - majitelé si dobrovolně stanovili maximální výši výdajů na platy, protože vědí, že kdyby žádný limit nebyl, tak se budou navzájem přeplácet a nakonec jeden druhého zlikvidují. Racionální řešení, se kterým nikdo nemá problém. Co ale kdyby se státy třeba v rámci EU dohodly na nějakém minimálním procentu korporátních daní, aby tak zamezily daňovému dumpingu? To by bylo najednou řečí o komoušských manýrech... prostě co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi.

0/0
21.10.2012 17:41

Ajetak

Re: Mne překvapuje

Nedávno tu v anketě byla většina proti hráčům. Stačí se trochu porozhlednout a je vidět, že někteří hráče zrovna taky nešetří. Dělníkům bych přál lepší podmínky, ale když slyším některé odborové předáky, tak se sympatie vytrácejí.

0/0
22.10.2012 0:56

danny444

tak ať zůstane v rusku

0/0
21.10.2012 16:29

USPS_ forever

ovce patří za Ural

R^R^R^

0/0
21.10.2012 16:50

nejmenovaný zdroj z vlády

hokejiste se zastavaji i ceskych odboraru a pozaduji ipro ne

56% zisku firem ve kterych pracuji R^ ;-D

+1/0
21.10.2012 16:12

brezzinka3

Re: hokejiste se zastavaji i ceskych odboraru a pozaduji ipro ne

:-)

0/0
21.10.2012 16:18

nemorose

Nakopat do řiti

by zasloužili předražení "kopálisti" a "čutálisti". Jejich přínos pro společnost je nulový...

+6/0
21.10.2012 16:06

Jethro - tulák

Re: Nakopat do řiti

A co to má společného s hokejem?

+2/0
21.10.2012 16:21

harry_s

Re: Nakopat do řiti

příspěvek za 100 bludišťáků,jen škoda,že to máš nějak popletené-asi náročný víkend

+1/0
21.10.2012 20:45

mutasarrif mosulský

no

rozlišovací schopnosti sovětského primitiva ovetchkyna nejdou pod deset mio dollars......

0/0
21.10.2012 16:03





Najdete na iDNES.cz