Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Videorozhodčí rozhodl správně, ukázaly záběry. Gól Zlína byl regulérní

Konec spekulacím. Gól, který rozhodl o postupu hokejového Zlína do semifinále play-off, byl regulérní. Dokazují to záběry, které měl k dispozici videorozhodčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a80r75t41i63n 22S62a98m94i84e31c 7390430573273

Gól to byl, navíc Vítkovice nedaly 2 zápasy gól, tudíž není co řešit... Ale pro vás všechny, co jste se tak vehementně zastávali práce videorozhodčího ještě před zveřejněním videa, tak tady mám pro vás jedno zajímavé video: http://www.youtube.com/watch?v=mgu-kL6oLq8 A teď mi zkuste tvrdit, že "by to asi neuznal, kdyby si nebyl jistý" ;-D Aneb i u videa může sedět dement...

0/0
20.3.2013 23:00

P73e20t22r 35Š65t86e25f90k54a 9621591770841

Díky za zveřejnění, aspoň to konečně vidím i já ;-DR^

0/0
20.3.2013 15:24

J81a91n 41M11i29k51l56í50č57e29k 2473112398124

Vážení fanoušci Zlína. Prosím užívejte si naprosto zasloužený postup přes kvalitní tým Vítkovic. Objektivní fanoušek si událá obrázek sám. Je opravdu úspěch s kádrem bez posil z NHL odehrát takovou sezonu, korunovanou postupem do semifinále. Notabene s jedním z nejmenších rozpočtů a mančaftem s většinou vlastních odchovanců. Musím se usmívat nad zavístivci typu "Průmyslové stavby Gottwaldov". Rozhodně to není stigma, za které byste se měli stydět. Tento bolševický název jste si nevybrali a Zlín byl také jedním z prvním měst mimo Prahu a Bratislavu, kde se naplno rozjela sametová revoluce - to hovoří za vše! Držím klukům palce.

+28/−3
20.3.2013 14:42

R89a14d61e89k 23H74o58u39s36k35a 1349346730181

To se dobře čteR^

+3/−1
20.3.2013 16:22

J88i31ř77í 14H44n77ě26d12ý 1536306205913

Pouziju myslenku jednoho diskutujiciho nize, tusim ze to byl pan Horensky.

Co si vlastne vsichni pochybovaci ze vcerejska mysleli, ze na tom zaberu z brankove kamery bude?? Jakoze puk neni evidentne za carou a videorozhodci by to presto uznal? A kdyby se ta fotka nezverejnila, tak by jeste 100 let kolovaly famy, jak byl ten videorozhodci podplaceny Gottwaldovem a tu vhs pasku po zapase nanekolikrat spolykal, aby se na to neprislo?

+5/0
20.3.2013 14:21

R10a75d26i90m 73B33e36n84i35c85e91k 8728453128354

Přečti si můj příspěvek pod názorem Horenského o Burgrově gólu v Mladé Boleslavi. Prostě i videorozhodčí je člověk a udělá chybu, video je důkaz a hotovo. Tím, že to zveřejnili, pomohli sami sobě a udělali jedině dobře.

+1/0
20.3.2013 14:24

J52i64ř16í 75H94n77ě48d60ý 1356516425663

Souhlasim s vami, udelali dobre. Jen mi prijde, ze nekteri tady by ted jeste chteli videt zabery z prumyslove kamery z mistnosti videorozhodciho, aby se prokazalo, ze tu nahravku nejak na pocitaci neupravoval.

+5/−1
20.3.2013 14:42

M61a84r86e60k 41H79o31r73e82n22s45k60ý 3119963883815

No dobře, ale jak bylo jasné, že to bylo takto, tak bylo taky jasné, že ten záběr se nejpozději druhý den objeví v TV. Záruba by to nepřežil, kdyby to tam nedali. :-)

0/−2
20.3.2013 14:57

R13a39d15i68m 41B52e73n47i47c54e24k 8238613258894

Říkám, pro mě ty pochyby skončily tím videem. Ale před těma dvěma rokama jsem to nepochopil, i když jsme nakonec vyhráli 7:2. Jestli tam ten rozhodčí dřímal a zapomněl to video zapnout a pak neměl žádný záběr.;-D A abych to nějak normálně ukončil, lepší je ten, kdo dá nakonec víc gólů, nebo jak řekl Draisaitl, kdo najde správnou cestu, takže teď vy.

0/0
20.3.2013 15:05

J48i41ř65í 73H10n48ě34d60ý 1916236385523

mno, po trose hledani vaseho prispevku musim rict dve veci. zaprve o Burgrove golu v MB toho moc nevim, zase tak moc vsechno okolo extraligy nesleduju. zadruhe mnohe vase prispevky patri do skatulky tech mene vyvinutych diskuteru.

+3/−1
20.3.2013 15:02

R40a28d54i73m 96B88e66n56i95c45e73k 8358193208484

Zato vy jste předběhl vývoj nejmíň o jedno tisíciletí.Rv

0/−1
20.3.2013 15:11

J23i85ř64í 17H22n66ě31d95ý 1296446335883

ja ty "perly" za vas nepsal.

+2/0
20.3.2013 15:13

R42a77d78i23m 54B13e98n42i28c91e79k 8278343948674

Výborně, tak s Horenským se po boji konečně shodnem a zakončíme debatu a přijde nějaký Hnědý a začne zase prudit. To mi fakt chybělo.

+1/0
20.3.2013 15:19

J93a13n 66M40u64c88h98a 8219736362156

proč tohle proboha nejde ve fotbale? :-/

+7/0
20.3.2013 13:40

T25o84m18á32š 35B39u73c98h33t77í26k 5328287315197

Konečně se trošičku štěstěna přiklonila na stranu Zlína. Když v loňské sezóně v rozhodujícím utkání v Plzni se totálně odklonila:-)

+4/−3
20.3.2013 13:33

M77a30r31t16i47n 82H26l98a36v92a61c 1142673109438

Hura, tak je po debate konecne :) Priznam se, ze jsem tomu golu neveril. Je dobre, ze se to zverejnilo. Ani jsem v to nedoufal.

+9/0
20.3.2013 13:26

P66e15t85r 49S86k24á34c95e66l 5509525352713

Nevim co se tu řeší, plačky ze Zlína ten psotup měli jistej.............přesně takle se mazalo dřív pro Vsetín!!!!!! Zlín může vypadnou jen s výrazně silnějším soupeřem, tam to sudí nedokážou ukočírovat, jinak je to bez šance!!

+1/−31
20.3.2013 12:47

H88e77ř79m48a18n 54H20a78s88í66k 9883320970855

Nekecej? Jó? Tak to jistě dobře vyděláváš na sázkách.

0/0
20.3.2013 12:54

P80e38t72r 34S15k98á89c20e21l 5469785442943

přesně takR^

0/−2
20.3.2013 13:12

R52a33d64i65m 93B57e54n19i58c22e23k 8948233888634

Víš, co je na tom pěkné, že někdo po 8 letech horko těžko přeleze první kolo a hned jsou to mistři světa, kteří byli jasně lepší a podobné nesmysly. Ztratit dva vyhrané zápasy v sérii, to se může stát jenom jim. Nakonec se štěstím postupují, tak se jim ulevilo a budou tady zase prudit, přitom si dovedu představit, jak by jim cvakaly prd.le, kdyby museli hrát sedmý zápas.;-D

+3/−12
20.3.2013 12:57

T77o47m96á27š 87B38u52c67h92t25í47k 5358807775657

To by cvakala i Vítkovicím, popř. každému, kdo by takový zápas hrál. Ale přiznat si to nedokáže každý, že?

+3/−2
20.3.2013 13:07

R43a69d73i59m 67B54e34n11i93c74e53k 8758313258584

Tak to víme, že jde o nervy, ale mě spíš baví ty jejich namachrované řeči kolem.

+3/−6
20.3.2013 13:10

T39o91m20á35š 42B73u49c60h55t65í10k 5658707495567

Sorry, ale nevidím tu žádné namachrované řeči. Jen diskusi o regulérnosti branky.

0/−1
20.3.2013 13:14

R31a72d41i92m 78B53e30n62i30c18e52k 8458133528444

Zkus si přečíst více článků o této sérii. Pochybuji ale, že to budete schopen přiznat.

+2/−3
20.3.2013 13:24

T62o30m51á43š 84B54u25c55h44t90í93k 5188277925677

Sérii sleduji od začátku. A když mám čas, tak si sem, tam nějaký článek přečtu, ale nezaznamenal jsem nějaké vychloubání. (Ovšem nemusel jsem si všimnout všeho):-) Ale na druhou stranu je mi jasné, že je spousta nesoudných blbců, kteří se tak můžou chovat.

+1/−1
20.3.2013 13:29

R88a62d60i46m 52B79e43n38i46c15e18k 8398883268894

Seriozně, co si myslíš o takovém Petru Svobodovi a tuším Horenském? Ať napíše fanda Vítkovic jakýkoli názor, tak ty jejich reakce jsou jak u malých dětiček.

0/−2
20.3.2013 13:40

J37a46k18u21b 13S78e24m37e63r11á16d 2277956111831

na obou stranach cehokoliv se vzdy najdou blbci, chtelo byt to zacit brat v uvahu

0/0
20.3.2013 13:53

T45o13m68á62š 29B88u83c65h98t63í28k 5918147385767

Přiznávám dobrovolně a bez mučení, vůbec nevím kdo to je. (Petr Svoboda - rozhodující gól z Nagana) - to asi nebude;-D

0/0
20.3.2013 14:00

R25a35d38i53m 63B57e98n15i89c87e73k 8358953448464

Tak ten to asi fakt nebude.;-D

0/0
20.3.2013 14:15

M62a47r37e61k 68H15o69r35e96n11s52k79ý 3199563843865

Horenský pouze tvrdí, že jste rozhodně nevypadli kvůli rozhodčím. A taky tvrdí od začátku série, že z pohledu Vítkovických fanoušků bude vyřazení jejich týmu pouze z důvodu zlínských simulací, špatných rozhodčích a smůly. A měl jsem samozřejmě pravdu. A ty tvoje včerejší pochybnosti o regulérnosti gólu, to je kapitola sama pro sebe. Proboha, cos čekal, že tam ten video rozhodčí viděl jiného, než jsme viděli dnes??? Každému, kdo občas sleduje hokej, bylo jasné, že tam bude tento pohled a že byl kotouč za čárou, jinak by to neuznal. Problém je v tom, že vy se pořád musíte cítit ublížení. Není přece možné, že by nějaké gottwaldovské paštiky byly lepší než Vítkovice, že jo? :-)

+1/−1
20.3.2013 14:04

T19o97m86á84š 79B87u51c47h36t45í96k 5788737545627

Navíc u videa byl včera Rudolf Potsch z Brna, což je podle mě největší punťa a perfekcionalista co znám. Ten by to rozhodně neuznal, pokud by to nebyla tutovka!

+1/−1
20.3.2013 14:08

R87a30d62i11m 80B64e51n68i70c55e10k 8418523208764

Ty ses včera asi praštil do hlavy, jinak si Tvou amnézii nedovedu vysvětlit. Chtěl jsem jeden jasný záběr, mám ho, jsem v klidu. Když si vzpomenu na situaci, kdy Vítky hráli loni nebo předloni v Mladé Boleslavi, Burger dál gól tak, že puk ptotrhl síťku, všechny záběry byly naprosto jasné a videorozhodčí gól neuznal, tak prostě ty pochybnosti jsou. Nikdy nevíš, kdo tam nahoře sedí a jestli má zrak jako Ty paměť, tak prostě bez 100% důkazu si člověk nemůže být jistý.

0/0
20.3.2013 14:13

M89a58r15e11k 64H37o18r59e65n73s94k88ý 3359323183905

Ještě dotaz. Těmi názory fandů Vítkovic myslíš třeba tady ten příspěvek Petra Skácela? Jak se na toto dá proboha reagovat? ;-D

0/0
20.3.2013 14:07

R61a51d47i64m 59B56e55n13i31c66e39k 8258393798554

Na každé straně se najdou takoví, že se na to ptáš zrovna Ty.;-D

0/0
20.3.2013 14:14

M98a37r58e55k 48H73o71r89e35n78s70k95ý 3379853743265

Neboj, tebe mám zařazeného uplně ve stejné kategorii. :-)

0/0
20.3.2013 14:17

R45a62d63i47m 89B14e54n27i43c12e11k 8788963968914

Ale osobně bys mi to do očí neřekl, co? Jací hokejisti, takoví fanoušci.

0/0
20.3.2013 14:18

M29a84r27e95k 61H75o76r68e27n88s60k22ý 3859873593275

Teď tu začni ještě machrovat, jak bys mně dal do držky. ;-D

0/0
20.3.2013 14:22

R27a56d49i92m 62B74e41n65i93c81e41k 8228453718914

To nemám zapotřebí, ale nemám rád provokatéry jako jsi Ty.

0/0
20.3.2013 14:26

P92e37t85r 50V20o19j88t22a 8501680926467

Kolem vidím hlavně neustalý fňukání ostraváků, ke kterým jsi se úspěšně připojil. A když už jsi začal to semifinále. Tak zrovna Vítky vidím jak by si s něma Slávia vytřela víš co. Měla by v tom případě krásně zametenou cestu do finále.:-)

+1/−2
20.3.2013 14:43

R58a39d91i67m 38B82e84n82i32c56e14k 8398533538614

Souhlasím s tím, že se Slávií bychom asi vypadali hodně jako zpomalený film, po tom, co bychom měli v nohách.;-)

0/0
20.3.2013 15:09

S12t79a44n63i33s54l95a66v 84B10a47c48í17l38e43k 3989336689389

Jenom nechápu, proč tu kameru nemají přímo nad čárou

+2/−5
20.3.2013 12:14

P82e35t11r 23T12y38č60k88a 6695462329552

Jako, že by bylo průhledná horní tyčka branky?

+7/−3
20.3.2013 12:21

R95a66d57i86m 42B16e14n69i90c61e71k 8178673908444

Když ale břevno splývá s brankovou čárou, tak pak je puk za čarou taky jasně vidět. Takže v tomhle případě je to celkem jedno.

+4/−3
20.3.2013 12:24

P76e54t87r 57T79y69č24k69a 6355102659412

Jenomže břevno je blíž kameře takže s ní nesplývá.

+8/−1
20.3.2013 12:25

R34a72d65i36m 30B61e53n50i80c58e50k 8118913298984

Potom ale ten záběr je z úhlu a taky je zkreslený, to bychom takhle argumentovali do nekonečna.

+2/−1
20.3.2013 12:29

P47e30t63r 93T54y20č93k82a 6445802879522

Pokud jde puk po ledě tak je zkreslení zanedbatelné, to budou milimetry. A jak píšu. Videorozhodčí používá kombinaci pohledů. V tomto případě třeba nebylo potřeba, protože puk šel po ledě. Kdyby šel vzduchem tak už by to potřeba bylo.

0/0
20.3.2013 12:32

R84a81d95i32m 86B75e73n79i95c34e35k 8518553238504

Stejně, nebylo víc srandy, když tam brankový rozsvěcoval červené nebo zelené světlo a čelil pochvalám nebo nátlaku spokojených nebo nespokojených fanoušků?;-)

0/0
20.3.2013 14:17

S62t27a13n86i64s60l70a76v 49B70a16c20í31l40e89k 3319546419189

Proč průhledná? Břevno kopíruje brankovou čáru, takže to co není vidět, není za čárou a aby byl gól, tak by musel být vidět za tím břevnem. Břevno nikdy nebude překážet pohledu zda byl gol nebo nebyl.

0/−6
20.3.2013 12:25

P67e67t84r 36T63y34č28k48a 6135222939222

Nemáš pravdu. Břevno ve výhledu prostě vadí. Není důležité, že puk prošel za břevno, ale že prošel přes brankovou čáru. Ten pohled v kombinaci s jinými pohledy je úplně v pořádku.

+6/0
20.3.2013 12:28
Foto

M47a40r68t40i64n 40Š93u33b90r24t 1145551604795

Břevno sice kryje brankovou čáru, ale ne přesně. Tj. pod ním není jasné, zda se puk dotýká čáry, nebo už je za ní, protože dotyk břevna není totéž co dotyk čáry pod tím. Tj. musí být vidět na tu čáru. ostatně stejně to mají i v NHL. A puky ve výšce se ověří pohleem jiné kamery.

0/0
20.3.2013 15:29





Najdete na iDNES.cz