Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bylo třeba najít viníka, řekl Jágr k odchodu trenéra Hadamczika

V týmu nebyla nijak špatná atmosféra, odmítá Jaromír Jágr rozpory v české reprezentaci při olympijském turnaji v Soči. Rezignaci kouče Aloise Hadamczika přirovnává hokejový útočník k nedávné situaci okolo národního výběru fotbalistů, který nakonec opustil kritizovaný trenér Michal Bílek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a42r38t67i34n 24D81i16e72n 3876578249192

Ta Hadamczikova urazena jesitnost muze nadelat jeste hodne paseky. Vcera ten rozhovor v BULY byl silenej. To ze to hodi na brankare, novinare a fanousky, to je uz takovej jeho folklor, ale to jakej jeste ted po odstoupeni dela rozkol mezi hracema, to je humus. "Hejda lze na 100%, sam nas prosil jak chce hrat a pak da druhej den rozhovor do novin ze nemam system", "Vsichni hraci byli zklamani ze nemame podporu, jdete se zeptat ..." Z nekterych tech rozhovoru s hraci je jasne patrne, jak se vervomoci snazi udrzet nejakou diplomacii a premysli jak to sesmolit aby to nevyznelo moc tvrde a on na ne jeste navadi novinare, aby potvrdili jeho odbornost. 

Tohle jsou klasicke manipulace a vcera to v tom studiu zkousel i na toho Palecka. Nejdriv nekomu zapochlebovat stylem "Novinari nerespektuji, ze tady Pepik ma jako byvaly reprezentant X let dlouhou praxi", nebo "Myslite si ze by me takovy profesionalove jako Jarda Jagr poslouchali, kdybych nemel system" a pak z nich na zaklade podobnych tvrzeni tahat souhlas na tema jeho odbornosti. Uplne nejradsi by myslim byl, kdyby se pulka reprezentace hadala s Hejdou a spol.. Jagr me tim co pise neprekvapuje, on na trenery pred fanousky nikdy nenadaval a to ani kdyz ho v NHL coachoval nekdo koho opravdu nemusel, ale verim ze kdyz na nej Hadamczik bude timhle stylem dorazet, tak se nastve a muze mu do tech novin ujet i neco hodne ostreho.

0/0
26.2.2014 23:43

M97a13r93t68i66n 81N68e21b44e89s51a54r 2261204638721

Nejde ani tak o hledani vinika. Trener nese za vysledky plnou odpovednost. On vytvoril nominaci, on udelal petky a on rozhodl, kdo bude v brance. Osobne nechapu luxus nenominovani Hudlera a Hejdy a proc v prvnim utkani nesel do branky Salak. Nerikam, ze by to muselo neco zmenit. Nicmene nasazeni Kovare pred zapasem a Pavelce nasledne jsem se pri vykonu Salaka divil jeste pred duelem se Svedy a Lotysi.

0/−1
26.2.2014 13:26

P14a73v39e30l 92O70t92i14s30k 2246801217

Já nejsem příznivce Hadamčika a moc ho nemusím, ale souhlasím Jágrem, že hledat příčinu neúspěchu jen u něj není možné, výhrady některých hráčů, ty beru s rezervou, většinou se jedná o hráče, kteří nejsou pozvaní. Další věc hráč a byl to zrovna Pavelec, který prohlásí, že na OH nepojede dělat dvojku  nebo trojku, nemá podle  mne v repre co dělat, nehledě k tomu, že Pavelec už delší čas nijak neoslňuje ani v NHL a v repre to jen potvrdil. A školácké chyby které předvedl v zápase s USA za ty by šel zahřívat lavičku i dorostenec. Ano nelze to házet na jednoho člověka tedy ani jen  na brankáře a ani jen na trenéra. A musíme si přiznat, že prostě lepší hráče momentálně nemáme, když se podíváte na kanadské bodování čechů v NHL, tak tam byli téměř všichni, problém je ten že my už nemáme hvězdy v NHL my už máme jen možná lepší průměr. A když podíváte  na tabulky naší extraligy, tak jí vévodí hráči nad 30 let. A tady bych hledal hlavní příčinu našich neúspěchů v posledních letech.  A Hlinka nic proti němu ale vezměte si jaké měl v Naganu hráče a  s jakým štěstím jsme ten turnaj vyhráli a proto si myslím že by to teď pod jiným trenérem nedopadlo nijak líp. A taky se tady neskutečně shazují soupeři, co jsem se načetl příspěvků, že jsme porazili jen slabé Lotyše, ale podívejte se jak se s nimi natrápila všemi opěvovaná Kanada, a přitom moc nechybělo a šlo se do prodloužení pak možná do nájezdů  a kdoví jak by to s Kanadou dopadlo.

+2/0
26.2.2014 12:45

V84l24a37s80t88i45s34l54a80v 51Š35ů62d44a 8364313929772

Pavelec důvody svého naštvání vysvětlil v dnešním Sportu a plně s ním souhlasím, Hlinka měl v Naganu 2 superhvězdy a legendy svétového hokeje Jágra a Haška v plné síle, zbytek byl ovšem srovnatelný s hráči jako jsou Hudler, Krejčí, Plekanec, Hemský, Michálkové atd.,

0/−1
26.2.2014 13:09

C81t69i65r94a18d 25L29o19s 8444682824113

V Naganu nám hlavně fungovala obrana a super defenzivní styl, který jsme hráli proti všem kromě zápasu proti Kazachům

+1/0
26.2.2014 14:07

M97i72r77e47k 95K62o78v66a40c88i39k 5741371131587

No právě, jenže Alois už od dob Třince něco jako defenzivu nezná, nebo neuznává ;-D

+2/0
26.2.2014 14:34

M92i86r94e40k 36K66o81v36a46c98i50k 5291291281657

Jaký hvězdy v tý NHL mají Švýcaři, že nás už třikrát za sebou porazili?

+1/−1
26.2.2014 14:34

R68o35m88a85n 96V50í36c88e65n88e35c 2409972258392

Jejich největší hvězdou je totální sehranost. A nakonec ani ta nestačila, protože jim chybí útok.

0/0
26.2.2014 16:47

K76a64m42i87l25a 60K51a80l87e69n71s15k94á 9206587637378

Do mrtvol se nekope a Jágr vědom si toho odpověděl diplomaticky. Hadamczik samozřejmě nemůže úplně za vše, ale chybí mu něco navíc co dokázali týmu dát ti úspěšní ( Hlinka, Růžička atd.) Neumí dát tu přidanou hodnotu, která z týmu dělá medailisty. Proč asi s ním nikdy nedosáhl žádný tým až na vrchol? A to nejen v repre. A v repre to Růža dokázal před ním a i po něm. Tím netvrdím, že Růža nás spasí, ale dává větší naději.

+2/−3
26.2.2014 12:23

M47a20r69t73i15n 11S23ý72k94o45r67a 1507698777567

Do mrtvol se nekope ..... a za dva roky je zpátky.

+2/0
26.2.2014 12:45

T95o48m82á21š 52B63r84a76b53e73c 2478146195796

Tak vš by tomu mohlo nasvědčovat. Střídají se s Růžou :-/

0/0
26.2.2014 17:37

M64a82r70t77i75n 76S69ý77k28o16r90a 1377858127877

Celkem by mě zajímal Jágrův komentář k tomuto vyjádření Pavelce.

http://tinyurl.com/mfpw2sg

Snad nikdo si nemůže myslet, že si to Pavelec vymyslel.

+2/0
26.2.2014 10:43

J55a44n 30M28a11z37ů47r24e19k 2798264938565

najdou se tací, kteří si to vážně myslí

0/0
26.2.2014 10:48

M83a95r61t36i75n 67S85ý64k12o67r98a 1107808297777

8-o

0/0
26.2.2014 10:55

J15a92n 45M72a57z89ů50r85e90k 2688884618625

přečtěte si diskuzi pod tím článkem

0/0
26.2.2014 11:23

M55a32r63t65i95n 53S82ý70k32o93r74a 1597368297697

Ten emotikon znamená údiv, nikoliv, že bych vám nevěřil.

0/0
26.2.2014 11:26
Foto

F79i27l60i12p 37J66a94r40a73b 1323587830357

Ten rozhovor si dneska rád přečtu :-)

0/0
26.2.2014 10:57

Č15e21s50t83m98í96r 13D48o21č75e45k24a32l 3345322312233

A proč by si to nemohl vymyslet? Ví, že to zvoral, a nelíbí se mu, že se o tom mluví. Tak kope kolem sebe.

+2/−3
26.2.2014 10:58

M77a82r40t24i65n 31S88ý70k10o60r28a 1647688347317

A jak by potom vypadal před spoluhráči? Rozum do hrsti, Hadovo zastánci.

0/0
26.2.2014 11:02

P30a34v85e95l 87N62e19d51ě30l71a 5756770494351

pan Dočekal je těžky Hadamczikobijec. Ten na něm nevidí nic špatně.

0/0
26.2.2014 11:56

J90a51r71o16m51í11r 44M16a52s74á96k 3833625196367

tak to je blbost roku. On to Pavelec vysloveně podělal, ale Had to hodnotil tak, že mu to nevyšlo atd. A on říká věci, který potvrzuje i Krejčí. Navíc kdyby si to vymyslel, tak by asi někdo z hráčů řekl, že to tak není, ne?

+1/0
26.2.2014 11:15

V13l87a91s20t76i89s10l14a96v 44Š27ů88d30a 8314713449582

třeba se ještě Páťa ozve ;-D;-D

0/0
26.2.2014 13:12

V23l92a60s34t37i23s95l28a79v 29Š88ů79d53a 8234653349882

Pavelec svůj podíl viny na neúspěchu několikrát během rozhovoru uznává, narozdíl od alibisty Hada, od kterého jsem neslyšel ani náznak toho, že by něco neudělal správně

0/−1
26.2.2014 13:11
Foto

F21i45l72i89p 56J25a23r61a70b 1113537650277

Jinak si nemyslím, že nás Lotyši "vymíchali do prázdné", to byl odražený puk rychle vrácený před bránu, který prošel k volnému hráči, žádná připravená kombinační akce...

+1/0
26.2.2014 11:03

V26l32a52s34t49i13s95l42a51v 63Š64ů96d79a 8704303849172

ale během přesilovek zejména v první třetině nás opravdu zmáčkli a naši tam jezdili, jak kdyby netušili co mají hrát, šancí tam měli Lotyši víc

0/0
26.2.2014 13:13

P64e73t74r 63V95o82j33t23a 8491120146197

proboha vždyť je to blesk!

0/0
26.2.2014 11:48

K23a60r34e26l 35J62a71n62ď31o69u41r84e84k 2247126300361

proboha vždyť je to internetová adresa deníku Sport - jediných sportovních novin, které u nás vycházejí - zjistěte si fakta, než začnete něco psát....

0/−1
26.2.2014 14:07

J90i27ř43í 90Š50e26d45a 3100529501671

viníci jsou v tomto případě naprosto jasní. za prvé je to člověk, který nominoval na OH obranu, v níž  byli pouze tři použitelní hráči (z nichž jeden po zranění a druhý bez zkušeností se širokým kluzištěm), přičemž pět kvalitních obránců ignoroval. druhý viník je ten, kdo tuto nominaci schválil.

+1/0
26.2.2014 10:32

M56i51r25e88k 55N40e47r53u51š46i55l 4530936318452

Líbí se mi, jak tady všichni kritizují absenci herního systému ... víte vy "systémácí", co se vlastně za tím pojmem "systém" skrývá ?? Víte vůbec, co vám vlastně chybí ??

+1/0
26.2.2014 10:29

J11a52r15o32m21í96r 18M21a29s75á22k 3903795696837

nám to může být jedno, ale když to nevědí ani hráči, tak to je trochu problém, nemyslíš? Reakci na systém máš níže

+2/0
26.2.2014 10:31

Z10d88e62n28ě22k 62S23e89i68d94l 9677711829814

Lidi už toho nechejte, fakt si tady všichni myslíte, že hokeji rozumíte tak, abyste byli schopni posuzovat nominaci, taktiku, aktuální formu hráčů atd.? Kolik z vás někdy stálo s bruslemi a hokejkou na ledě a hrálo mistrovský zápas? Nebo ještě líp, kolik z vás stálo na střídačce a koučovalo? Fakt si myslíte, že umíte posoudit koncepčnost nebo nekoncepčnost práce toho nebo onoho trenéra?

Já hokej nikdy nehrál, takže bych si nedovolil nikoho z hokeje kritizovat po odborné stránce, ale celý život jsem dělal různé sporty, v mládí vrcholově fotbal, a později výkonnostně a jako trenér roky basket. A jako trenér s licencí vám řeknu jedno, při zápase dělá trenér 10% výkonu, nikdy víc. To je základní poučka pro všechny kolektivní sporty, kterou se při studiu licence dozvíte bez ohledu na konkrétní sport. Zbylých 90% výkonu a výsledku dělají hráči. 

Mimochodem, Hadamczik nebyl trenér národního týmu, ale kouč národního týmu. Lidi u nás si vůbec neuvědomují rozdíl mezi těmito dvěma pojmy. Neboli Hadamczik hráče netrénoval, nevychovával, nepřipravoval, nemotivoval během sezóny, neučil nové věci, nové dovednosti, nové herní systémy. Byl to kouč, vybral si hráče, stanovil taktiku a koučoval zápasy. Nic víc, žádné trénování ve správném smyslu tohoto slova. 

Máte opravdu odbornost na to posoudit, jestli vybral ty nejlepší hráče, jestli ti, co zůstali doma, by byli o tři třídy lepší? Nebo jestli dobře zvolil taktiku, případně odkoučoval ten nebo onen zápas? Mimochodem, to všechno je pořád jenom těch 10% výsledku, pak jsou tady samotní hráči...

Jsem přesvědčený, že tohle nedokáže posoudit 99% z vás. Já to teda určitě neumím. Ale selským rozumem vím, že větší problém je v těch zbylých 90%, tedy v kvalitě hráčů. A za tu kouč nároďáku nemůže, leda by si místo hráčů z NHL vybral hráče z "okresního přeboru".

Tohle byste tady asi měli řešit, úroveň českého hokeje jako takového, kvalitu hráčů, šířku mládežnické základny. Ne pomlouvat vedení nároďáku. Kde nic není, ani smrt nebere...

+3/−6
26.2.2014 10:17

M49i80r87e46k 55K93o10v98a10c45i45k 5441531171777

Chcete tvrdit, že kvalita hráčů odpovídá tomu, že třikrát za sebou prohrajeme se Švýcarskem po víceméně bezradným výkonu? Že s týmama z top pětky jsme vyřízení po první třetině, zatímco Švýcaři nebo Lotyši je dokážou potrápit a občas i porazit? Já s tím nesouhlasím, neříkám, že nám špička neutekla - to bohužel ano, ale ještě pořád máme o něco lepší hráče než Švýcaři.

Pokud jde o samotnýho Hadamczika. Za všechno si může sám. Dělá ramena, je arogantní, velkohubě vyhlašuje, že je to jeho nominace a že je za ní zodpovědný. Na jakoukoliv kritiku reaguje podrážděně a nepřiměřeně. Proč vůbec reagoval na Hejdu? A když už, proč místo věcný oponentury uraženě hlásal, jak ho on vytáhnul do nároďáku, jak neumí bruslit, jak bere v NHL spoustu peněz vlastně za nic? Tak co se diví, že je pod tlakem a že mu novináři neúspěch dávají s gustem sežrat?

+6/−1
26.2.2014 10:24

Z36d63e34n62ě71k 75S70e52i15d68l 9267881889904

Ano, říkám, že je to v hráčích. jestli nás Švýcaři 3x za sebou porazili, tak je to především otázka hráčské kvality. I to, že s týmy z první pětky nestíháme. Nejsou hokejový odborník, jako 99% místních diskutujících, ale když hráči první třetinu stíhají a pak odpadnou, asi to nebude otázka kouče. Když nedokáží dát gól Švýcarům, i když mají za celý zápas mraky střel, nebude problém v koučovi. Když Pavelcovi ve čtvrtfinále propadnou dva trapné góly, nebude to chyba kouče.

A pokud vím, tak "velkohubé" řeči Hadamczik vedl až poté, co se do něj za nominaci začali naváže nýmandi bez znalostí a bez zodpovědnosti. A navíc podle mě nic velkohubého neřekl, řekl jenom fakta, která všem těm nýmandům měla být jasná...

+2/−5
26.2.2014 10:47

M42i52r11e49k 48K45o93v72a20c91i32k 5371161871627

Nesouhlasim, hráčská kvalita je tu pořád vyšší než u švýcarů. Akorát se holt musí přizpůsobit taktika. Podívejte se, jak hrála s Američanama Kanada - jak trpělivě a opatrně. My jsme na Američany vlítli, že je ubruslíme - přitom bruslení je momentálně náš největší problém proti špičce - a po první třetině jsme byli vyřízení... A je úplně jedno, že kdyby Pavelec zachytal, mohlo to být 1:1.

Jestli Hadamczikovi vadí tlak, tak proč tam leze? To si myslí, že v Kanadě nebo Rusku jsou trenéři bez tlaku? Nebo tady prohlašoval, že mohl léta trénovat v Rusku za desetinásobný peníze. No konečně má na to volný ruce a může nám všem vytřít zrak. Jenom doufám, že si nemyslí, že v klubu, kterej vlastní nějaký oligarcha, který je zvyklý, že si za prachy koupí cokoliv, nebude pod tlakem...

+4/−2
26.2.2014 10:57

M27i75r26e78k 45N61e27r41u18š57i29l 4760146268922

Naprostý souhlas. Několikrát jsem taky chtěl napsat, že to tady na diskusích vypadá, že hráčí jsou snad nějaké nemyslící neživé bytosti, které je potřeba ovládat jako na Playstation, jinak nejsou schopni ani bruslit, nicméně té mase, která zastává rovnici prohra=selhání trenéra se vzdorovat nedá ... mimochodem, hokej jsem roky hrál, takže s vámi zcela souhlasím ... R^

+1/−1
26.2.2014 10:24

M50i35r83e20k 21K54o13v91a52c66i39k 5891691611517

To je zvláštní, podle některých to vypadá, že trenér skoro není potřeba. Tak k čemu tam na tý lavičce je? Na střídání formací by stačil semafor...

Podle ostatních týmů to naopak vypadá, že v současným hokeji na mezinárodní úrovni role trenérů roste. Neni to jako dřív, že trenér to poskládá, vymyslí taktiku prakticky na celej turnaj a jede se. Teď trenéři pracujou před každým zápasem. Nejsou výjimkou trenéři, který tráví u videa hodiny, analyzujou každou situaci, každej krok soupeře.

Mimochodem, sám Hadamczik při tom svým plačtivým odchodu hlásal, jak vytáhnul tým k medailím. Ale neúspěch s gustem vždycky házel na hráče. Pavelec není první, na koho Hadamczik po turnaji ukázal jako na viníka ;-€

+3/−1
26.2.2014 10:32

M78i53r43e46k 26N15e97r22u71š22i95l 4890836188402

A vy si skutečně myslíte, že Had a spol u toho videa ty hodiny neseděli ?? Že nepřemýšleli před každým zápasem o taktice na daného soupeře ?? Že nenacvičovali na tréninku speciální situace ?? Tady se bavíme o to, že V PRUBĚHU ZÁPASU už toho trenér moc neudělá - maximálně zamíchá sestavou nebo operativně vymyslí nějakou přesilovkovou situaci na buly - o nasazování pětek se stará asistent ... Pokud hráči nedodržují to, co jim řekl trenér, případně se prostě nedaří nebo je - prozaicky - soupeř prostě lepší a nedovolí naplňovat stanovené cíle, trenér to prostě neovlivní, resp. ovlivní naprosto minimálně ...

+1/−1
26.2.2014 10:43

J87a73r94o16m75í39r 85M80a14s52á16k 3313235856927

tak ono když si přečtete to vyjádření Pavelce a teď i Krejčího, tak toho asi opravdu moc nenacvičovali. Zvláštní, vy tady hovoříte o něčem jako o jasné věci a hráči, kteří tam byli, tak tvrdí opak. Tak kde asi bude pravda?

+1/−1
26.2.2014 10:46

M93i86r50e48k 95N76e96r60u81š55i33l 4290846968482

Podívejte, já hovořím a) o své vlastní zkušenosti, neboť jsem hokej hrál b) o tom, co si myslím, že dělali trenéři nároďáku (rozbory, taktiku, situace ... apod. dělají trenéři už od žáků, takže je logické, že v nároďáku to funguje taky). To, že je Had - mírně řečeno - lingvisticky neobratný a jeho schopnost komunikace s novináři a hráči není nejlepší, je už věc samozřejmě jiná ... já tady jen píšu o tom, že podle mě není prava, že by Had neměl koncepci nebo systém, jde spíš o to, že ho a) neuměl vnutit hráčům b) hráči nebyli na jeho systém dostatečně kvalitní c) soupeř byl prostě lepší ...

+1/0
26.2.2014 10:52

J41a16r11o67m57í97r 12M94a65s45á13k 3233565656227

a) v tom případě Had není člověk na svém místě, b) nominace je odpovědnost trenéra, on vzal hráče, kteří mu podle něj zapadali do koncepce, c) to je jediná možnost kdy by neměl máslo na hlavě. Ale proč teda ti hráči tvrdí, že systém tam žádný nebyl? Ty jen předpokládáš, že něco bylo nastaveno standardně, ale nemuselo být. Ono těch tréninků s celým zýmem zase tolik nebylo, věřím tomu, že to zanedbal.

+1/0
26.2.2014 10:57

M62i91r90e58k 35K13o95v95a67c91i91k 5961971541927

Problém je, že had má koncepci a hraje to na to, že to buď vyjde nebo nevyjde. Podle obrazu hry i vyjádření řady hráčů to vypadá, že prakticky nebere v potaz, že nás to třeba soupeř vůbec nenechá hrát, že kvalita už není na naší straně natolik, že my si budem hrát svoje a soupeř, ať se s tím popere.

0/0
26.2.2014 11:01

Z82d62e60n28ě55k 66S88e17i84d34l 9457881489524

Pořád si pletete pojem "trenér" a "kouč".

A mimochodem, byť mu to v žádném případě nepřeju, jako hráč a gólman je mi hodně sympatický, tak za tu prohru s Amerikou Pavelec opravdu do značné míry může právě on, ne že tým nepodržel, nedal níc navíc, ale pustil minimálně dva góly, který by asi chytat měl a normálně je asi i chytá. Co je špatně na tom, pojmenovat viníka? A není pravda, že by Hadamczik úspěchy připisoval jenom sobě, moc dobře si pamatuju, jak pozitivně hodnotil hráče...

+2/0
26.2.2014 10:57

M39i41r92e46k 34K89o20v65a92c15i89k 5161121151717

Špatný je, že i kdyby to Pavelec pochytal, tak to bylo houby platný, protože jsme byli po jedný třetině vyšťavený... A jsme u toho zase - my jsme se snažili soupeře přehrát v tom, v čem nás nejvíc převyšuje.

+1/0
26.2.2014 11:34

A89l16o20i96s 67M89a19ň40a93s 2142936179349

Nebudu polemizovat o odbornosti nas tady na foru, ale dovolite si rict, ze treneri v NHL jsou laici nebo nemaji prehled? 

Tady se sesla rada faktoru, ktera proste dospela ke konci Hadamczika u narodaku. Prvni z nich je jeho povaha a schopnost komunikovat s medii. Druha je jeste horsi, neschopnost reakce na vlastni chyby a pocit neomylnosti.

Nechtel bych byt v kuzi Barinky, kteremu tim, ze ho vzal na OH prokazal medvedi sluzbu. Vetsina se asi schodne, ze nakonec nebyl z nasich nejhorsi, ale zustavaji zde pochybnosti typu byl lepsi nez by byl Hejda hrajici snad v zivotni forme. A takto se najde dost bodu k polemice. A jelikoz nominace byla jen jeho, tak zodpovednost je logicky taky jen jeho.

Nelze s jistotou tvrdit, ze s jinym slozenim by to dopadlo lepe, ale je faktem, ze pokud se rada fundovanych odborniku nad ceskym tymem podivovala, tak asi k tomu mela duvod.

A co se tyka koucovani aneb reakce na vyvoj utkani, tak tady rozhodne nepatri ke spicce. Byl za to kritizovan odborniky jiz po Svedsku. A zapas vyrovnanych muzstev dnes rozhoduji prave malickosti. A tech vasich 10procent prisouzenych koucovi, je na vysledku sakra znat.

+2/0
26.2.2014 10:41

Z12d50e49n78ě59k 17S28e48i61d65l 9147181689924

Pozor, zrovna v Americe je role kouče a trenéra striktně oddělená, a to ve všech kolektivních sportech, dost jsem tyhle věci svého času studoval. U týmu je vždycky mraky trenérů na všechno (defense, offense, physio, ...), každý z nich má plnou zodpovědnost za svou oblast, to co vidíte pak na lavičce je opravdu jenom kouč, tedy ten kdo po domluvě s týmem trenérů vybírá sestavu, určuje taktiku a koučuje zápas...

0/0
26.2.2014 11:00

Č51e94s34t49m76í81r 14D79o62č55e81k37a55l 3715502832153

Máte naprostou pravdu, ale ti místní gaučáci (Hovorkové, Jarabové a spol.) to nikdy neuznají. Mají svoji pravdu a té se nevzdají, ani když jim bude Jágr říkat opak. To radši poplivou i toho Jágra.

0/−3
26.2.2014 11:01

V39l84a26s58t68i13s48l65a33v 54Š63ů70d66a 8584413639802

Prospal, Špaček, Hejduk, Pavelec, Čechmánek, Krejčí, Svoboda, Hejda, Kvapil, samá nula, která nikdy nic nedokázala, co?

0/0
26.2.2014 13:05

J50a46r52o19m69í66r 57M29a46s69á25k 3143345906927

jak jsem psal, Hadamczik je kritizován po právu za nominaci, za styl hry a z mého pohledu i za systém hry když už ho kritizují i hráči co tam hráli.

Ale po pravdě, že redaktoři Sportu už třetí den onanují nad tím jak to tomu Hadamczikovi nandali, to je taky pěkná lidská žumpa. A že dneska vyšel článek, který také vychází z rozhovoru Jágra, kde zde je to prezentováno tak, že on se za něj postavil a na Sportu jako že naopak vyvrací jeho slova, tak to už je opravdovej humus, viz http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/236358/jagr-odmitl-ze-by-novinari-rozhodili-kabinu-nesouhlasi-s-hadamczikem.html

0/0
26.2.2014 10:13
Foto

F88i24l30i13p 38J18a35r45a64b 1453377260807

Tady je ten Lojzův původní rozhovor (kdo to ještě neslyšel) :

http://www.youtube.com/watch?v=5B_uaZ_VguM

0/0
26.2.2014 10:00

L34u97k83á25š 78H23a18r68t42m67a86n74n 7564902213833

Na rozdíl od fotbalistů vypadali hokejisti, že se jim hrát a vyhrát chce....

+1/−1
26.2.2014 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze