Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jágr uspěl u fanoušků Pittsburghu, i když na něj po odchodu bučí

Fanoušci v NHL volili během léta v ojedinělé anketě největší hvězdu historie svého oblíbeného klubu. Na předních příčkách se umístili i tři Češi: brankář Dominik Hašek a útočníci Jaromír Jágr s Patrikem Eliášem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a88r53t33i26n 82I38n30d55r48a 9658632118530

Já moc nechápu to remcání, ve všech klubech vyhráli ti, co vyhrát měli, i podle objektivního hodnocení. Jinak Lemieux (+ Orr, Howe, Gretzky) >>>>>>>> Jágr (and it's not even close)

+1/0
3.9.2014 9:33

J40a60r34o85s31l59a92v 84O67b27e85š53l58o 8895983386313

Se divim, že tu nikdo nenapsal, že Jágr měl bejt nejlepším hráčem PIT, WAS, PHI, DAL, BOS, NJ

+2/0
3.9.2014 8:44

R58a85d78e51k 60T85o22m23a33s95e58k 5113620778575

Některé týmy nemají tradici. Proč je tam Phoenix nebo Carolina a ne Jets je vcelku nepochopitelné. Měli se ptát i fanoušků z měst, ze kterých se tým přestěhoval jinam. Rozšířil bych anketu i na nějaké Velrybáře apod.

0/−2
2.9.2014 19:58

J49i89ř38í 34N45o30v98á87k 6514432309361

Co je nepochopitelneho na tom, ze to byla anketa soucasnych teamu hrajicich NHL?

+3/0
3.9.2014 0:59

R47a72d34e48k 30T26o26m17a77s32e11k 5783740218715

Jets podle Vás nejsou v NHL? To je tak když se někdo snaží být chytrý :(

0/0
3.9.2014 12:34

A97n63d43r83e15j 49S38u13c67h61á74n91e11k 7585968368182

Bure R^

+1/−1
2.9.2014 19:26

D39a59v74i50d 97Č57e38r83n45ý 8694799271880

a kde jsou Winnipeg Jets?

Jinak Bure na Floridě, ten tam toho zase tolik neodehrál

0/0
2.9.2014 19:09

J59i59ř34í 58N11o34v18á59k 6254852199681

Fanouskum Panthers to zda se nevadi...

0/0
2.9.2014 19:40

J65a86n 54S34o25u58k79u95p 1914484246465

A koho na Floridě jiného? Napadá mě tak Laus ;-D nebo Jovanovski.

0/0
2.9.2014 21:31

D30a98v15i15d 98Č69e79r57n85ý 8784119251670

mě teda napad akorát Vanbiesbrouck

+5/0
2.9.2014 22:31

J51i57ř72í 27N58o24v72á65k 6814412709821

Je az k popukani jak tady mistni odbornici pisou, ze ten a ten mel byt pred tim a tim. To je vazne vtipny. Bavime se o ankete fanousku, tedy zadny myl by byt. Proste pro ty hlasujici fanousky je nejvetsi hvezda Lemieux, pak Crosby a treti Jagr. Je jedno, jestli je to proto, ze je Kanadan, ze daval goly nebo treba ze mel pekny boty. Proste to tak je. Kdyby fanousci jako nejvetsi hvezdu urcili Frantu Mejdla, tak by proste pro fanousky Pitt. byl nejvetsi hcezda Franta Mejdlo...

+10/0
2.9.2014 17:42

M30a21r98e30k 95D21o44s86t37á11l 1282137604557

Než Franta Mejdlo měl hezčí boty i Honza "Dejdar" Krol... ale Franta zase po ledě lítal jak namydlenej blesk... hlavně za svého půspbení v Tampě :-)

0/0
2.9.2014 22:08

J16i60ř82í 86N84o39v65á72k 6114172779431

:)

0/0
3.9.2014 1:00

P33e51t80r 48V67o44t31a48v48a 9670585647812

Bure machr, hned ve dvou tymech nej hrac R^

0/0
2.9.2014 17:06
Foto

F89i79l79i24p 55J53a24r97a68b 1663147970547

Tampa : St.Louis : Brett Hull

+4/−1
2.9.2014 15:52

A84n52t92o56n20i90n 51B62l87a92z16e87k 4438832807211

??

0/−1
2.9.2014 16:40

J16i47ř11í 27H14n94ě58d85ý 1586546635633

Hlasovani fanousku je hlasovani fanousku. Proc tady resite, ze ten nebo onen by si zaslouzil byt vys nebo niz?? Nechapu.

+1/−1
2.9.2014 14:56

M44a63r83t75i49n 22M58e77l54i91c57h66a22r 5292121860731

A přesně to dokazuje, že fanoušci jsou z většiny stádo. Hrají tam roli emoce, jejich různorodost, i to že to nejsou odborníci ale prostě průměrní lidé co více či méně sledují hokej. Právě na Jágrovi je to jasně vidět, protože je to hokejová legenda a pan hráč. U Lemiuxe by se to možná dalo pochopit, protože to byla ikona, legenda a rovněž pan hráč jako Jágr (ačkoli srovnání s Jágrem by bylo taky těžké, protože každý hrál na jiném postu, jejich éry se protnuly ale taky prošly dost odlišným obdobím atd.). Na druhou stranu tady není řeč o kvalitě, ale o tom kdo byl větší hvězda a tam se to dá pochopit, protože Lemiuxe byl prostě víc vidět, měl víc cen jako centr dělal víc bodů a i jako Kanaďan bude u zámořských fanoušků pochopitelně populárnější. U Crosbyho který simuluje, těží ze hry týmu, přišel do omlazené ligy a nemusí vozit dva hráče na zádech je to ale čirý nesmysl. Definici hvězdy sice splňuje stoprocentně, ale nedominuje zdaleka tak, jako svého času Jágr nebo Lemiuxe. A před Crosbym neměl být jen Jágr, ale i třeba Francis. Řešit to z kvalitativního hlediska, tak i pár dalších. Ostatně stejný problém je vidět i u dalších týmů, kde třeba fanoušci podlehnou tomu co mají na očích. Ono se neříká nadarmo "sejde z očí, sejde z mysli".

+5/−9
2.9.2014 14:41

J35a22r69e42k 86W62o28l12f 5800499890

Lemiux naprosto zaslouženě, to je minimálně stejná legenda jako Jágr, jen měl smůlu na zranění/nemoc a předčasný ukončená kariéry, nicméně Pittsburhgh k dvoum Staley cupů s mladým Jágrem dotáh... souhlasím, že Jarda měl být jednoznačně na druhým místě, Crosby mi přijde hodně přeceňovanej něco jako brankář Fleury ...

+7/−1
2.9.2014 14:46

F93r17a96n64t37a 87B27r33a18d39a 1479305349139

Mario Lemieux = nejlepsi hrac vsech dob!!!

+3/−1
2.9.2014 15:40

M65i23c89h44a14l 83B92ř70u22c33h41a93n30s57k10ý 4653736683721

Někdo, kdo se narodil třeba před osmnácti lety a Jágra v dresu Pens neviděl hrát, tak logicky dá hlas někomu koho zná (V tomto případě logicky Crosby)...Kdyby to dělali odborníci a ne fanoušci, tak by mělo důvod to nějak hodnotit..;-)

+10/0
2.9.2014 14:53

M68a83r47t93i92n 38M33e12l77i78c43h86a91r 5442391300481

Souhlasím....bohužel. I když si myslím že jsou i fanoušci, kteří se o historii klubu zajímají i když jsou mladí a nezažili jí. A také si myslím, že v těhle anketách hrají velkou roli právě ty sympatie, vztek (asi hlavní důvod u Jágra pač to tak dávná historie není), národnost, statistiky atd. spíš než cokoli objektivního.

0/−1
2.9.2014 14:59

M38a67r75t64i96n 32S94ý73k32o43r67a 1687328517657

Osobní sympatie nehrají podstatnou roli jen u takových fanouškovských anket, ale třeba i při hlasování o Hart trophy, což už je celkem problém.

0/0
2.9.2014 15:27

R78o56m64a28n 28M29a96j15n79u81š 1245914773

Jasně Jarda je Pan Hokejista, ale pokud ho chceš takto srovnávat s Mariem, zeptej se na názor samotného Jágra, nebo si ho někde najdi, Jarda už se k tomu vyjadřoval mnohokrát.

+2/0
2.9.2014 15:11

M46a49r58t89i37n 60M37e15l92i17c71h60a52r 5292691930651

Já ho znám. Ale to je stejná blbost jako že už nestačí na reprezentaci, když tam patřil k nejlepším. Jágr má prostě pokoru a je na sebe tvrdej. Někdy to zavání až falešnou skromností. On je prostě takový. V každém případě když se podíváš tak skutečně platí, že centři sbírali více bodů než křídla (Jágr drží historický rekord v počtu bodů mezi křídly v sezóně a Howe je před ním jen díky počtu zápasů a éře ve které hrál. Navíc také alternoval). Lemiuxe zároveň začínal v ofenzivní éře a přecházel do té společné, kdežto Jágr začínal ve společné a pak pokračoval v defenzivní. K tomu všemu ve slabším týmu než to byl dřív a ještě později dokonce v defenzivních klubech a s trenéry co po něm šlapali. Takže to všechno se na tom podepíše. Já proti Lemiuxovi neříkám ani slovo, dokonce si ani netroufnu stoprocentně tvrdit, že Jágr byl lepší, i když si myslím, že by se to možná ukázalo později (Lemiuxe hrál na vrcholu a defenzivní éry si už tolik neužil, jak by stárnul a hokej se stával defenzivnějším, tak by jeho bodové příděly klesaly jako u Gretzkyho). Ale říkám, že nejde zrovna tak tvrdit o Lemiuxovi, že byl lepší on. Rozhodně lze ale tvrdit, že jsou oba lepší než Crosby a o tom tu je řeč.

+2/−4
2.9.2014 15:21

L42u54k37á76š 18P44a78j20a12t29s41c61h 5942821816402

Chapu , ze je Jagr vas mega oblibenec , ale nestavejte ho na stejnou uroven jako Lemieuxe. Jagr na Lemieuxe nemel!!!! Lemieux vstoupil do ligy a okamzite se zaradil k jejím nejlepsim hracum. Hned ve sve první sezone v jednom z nejslabších mužstev vyhral bodovani klubu o 30 bodu a hned v další sezone vyhral o cca 60 bodu a byl druhy v cele lize za suverenim Gretzkym. Kdezto Jagr se hvezdou staval o dost pomaleji a v jeho vyvoji mu zasadne pomohl prave Lemieux. Pisete o tom , ze Lemieux nehral moc v defenzivni ere, ale to je blbost. Sezony 2001 - 2004 jsou defenzivni leta ve kterých Lemieux odehral 144 zapasu a nasbiral 207 bodu. To je vynikajici výsledek na hrace, který se vratil po trech letech bez hokeje a kterého hodne trapili zraneni. V tech sezonach mel Lemieux mezi cca 34-38 roky, takze uz taky nebyl nejmladsi, ale presto hral naprosto fantasticky. když se podivate na sezony ve kterých hraval Lemieux s Jagrem tak je jasne kdo byl nejlepsim hracem tymu, pokud měli oba stejne zapasu. Proste Lemieux byl suverene nejlepsim hracem Pittsburghu historie a mozna i nejlepsim hracem vůbec. Když se podivate na nejlepší Jagrovu sezonu 95-96, kdy Jagr nasbiral 149 bodu, tak Lemieux mel bodu 161 a ještě mel o 12 odehranych zapasu méně nez Jagr!!! Za celo karieru co ti dva hrali spolu nemel Jagr nikdy lepsi sezonu nez Lemieux pokud Lemieux byl zdravy!!!!!

Po trel letech bez hokeje kdy se Lemieux vratil, mel Mario bodovy prumer 1,76 bodu na zapas, Jagr mel zase méně 1,49 bodu na zapas. V play off to bylo to same a Lemieux vyhral produktivitu play off svého tymu!!!!

Po této sezone odesel Jagr do WSH a i v dalších dvou sezonach mel Lemieux lepsi bodovy prumer nez Jagr!!!!

Jagr byl vynikajici hokejista, ale na Lemieuxe proste nemel!!!!

+12/−1
2.9.2014 16:30

L26u37k82á84š 77P41a71j24a59t84s49c92h 5672751986362

Pisete ze se Crosby nemůže rovnat Jagrovi. Proc ne? Narozdil od Jagra se Crosby ihned po svém vstupu do NHL zaradil k nejlepsim hracum v lize a hned ve sve druhé sezone vyhral bodovani a téměř všechny individualni trofeje. Crosby ma momentalne 4. nejlepší bodovy prumer v historii!!! 2x vyhrat Art Ross trophy,2x Hart Trophy, 3x Ted Lindsay award ( udelavanou samotnymi hraci ). Pokud by Crosbyho karieru tak nebrzdili vazne zraneni, které mu malem ukoncili karieru a kvůli , kterym musel trochu pozměnit svůj styl hry, tak by mel tech oceneni daleko vic. A i presto je Crosby v posledních dvou sezonach s dost velkym náskokem nejlepší hrac!!!! Za Crosbyho ery vyhral Pittsburgh stanley cup a jednou byl ve finále. Za dobu kdy Pittsburgh stal na Jagrovi se pens nedostali do finále ani jednou. Ano Jagr získal v prvních dvou sezonach dva Stanley cupy, ale ani zdaleka nebyl nejdulezitejsim hracem tymu a muzstvo na nem nestalo. Pisete ze Crosby tezi ze hry tymu. Ano a jak? Crosby hraje s kunitzem a dupuisem!!!! To nejsou zadne velke hvezdy, kdezto Jagr hraval v rade s Lemieuxem a později se Strakou to jsou daleko lepsi hraci, nez s jakými hraje v rade Crosby!!!!!! Je to prave Jagr , komu kazde muzstvo prizpusobuje styl hry a hleda mu vhodne spoluhrace ( české kolonie v Pitt a Nyr + M. Nylander ) aby se Jagr citil dobře. pisete , ze Jagrova nevyhoda je ze je prave kridlo, ale zapominate dodat, ze centr ma daleko vice defenzivnich povinosti nez kridlo. Navíc Jagr na defenzivu v mladi vylozene kaslal.

Historicky je Jagr lepsi hrac nez Crosby, ale Crosby ma ještě mnoho sezon před sebou a prave hraje ve svých nejlepších letech.

Kdyz si , ale dam otázku, který hrac byl pro pittsburgh dulezitejsi jestli Jagr nebo Crosby, tak je Crosby proste před Jagrem......

+4/−3
2.9.2014 17:08

R20a24d49e69k 64T11o38m14a78s78e35k 5413950538975

S prvním Vaším komentářem souhlasím bez výhrad, v druhém máte dobré argumenty, ale řekl bych, že volba mezi Jágrem a Crosbym už je opravdu o vkusu. Není to jako u Maria, který je před nimi o parník a nebýt jeho zranění, tak by se třásl strachy i Gretzky aby ho nesesadil z pomyslného hokejového trůnu.

Jediné co mě tedy trochu překvapuje je, že neuznáváte Kunitze jako špičkového hokejistu.

+2/0
2.9.2014 19:50

L34u89k30á35š 91P86a19j86a10t82s22c26h 5322931846522

Ne neni to tak , ze bych daval Crosbyho jednoznacne pred Jagra. Je jasne , ze Mario byl uplne nekde jinde nez jsou ti dva. Ja stavim Crosbyho na stejnou uroven s Jagrem, ale precejenom se mi zda Crosbyho prinos pro penguins dulezitejsi, nez byl ten Jagruv. S Crosbym zacala v Pittsburghu nova uspesna era ve ktere byli pens jednou ve finale a jednou pohar vyhrali. Kdezto v ere Jagra se zadneho tymoveho uspechu nedockali. Proto bych radil Crosbyho tesne pred Jagra.

S tim Kunitzem jsem to nemyslel tak, ze bych ho neradil k dobrym hracum. Naopak Kunitz si s Crosbym skvele rozumi a hraje vyborne, ale precejenom neni to uplne top hrac. Myslim to tak, ze s Crosbym se znej stava jedno z nejlepsich levych kridel v lize, ale myslim si , ze s horsim centrem by nikdy nedosahl na prumer jednoho bodu na zapas v sezone. Kunitz je bezesporu dost dobry hokejista, ale myslim, ze sam o sobe by delal cca 60 bodu za sezonu. Presne tolik bodu Kunitz totiz sbiral v dobe , kdyz hral v anaheimu nebo pri Crosbyho zranenich v pittsburghu, protoze k uplnym top kridlum se Kunitz zaradil az v poslednich dvou sezonach, ve kterych Crosby dominoval.

0/0
2.9.2014 22:01

R35a29d14e50k 79T42o21m75a25s97e77k 5153970168395

Tak je to ale velmi často. Hráči prostě stoupají a padají i podle svých spoluhráčů, nejde to oddělovat. Samozřejmě, že zvlášť povoláním střelci jako Kunitz potřebují dobrého nahrávače. Stejně tak ten centr, aby se o něm mluvilo jako o špičkovém, kolem sebe často potřebuje různé Kunitze, co zúročí jeho přihrávky.

0/0
3.9.2014 12:38

J27a16n 85S25o13u46k49u16p 1484114376495

Jenže jde o jiné hodnocení, než o čísla, pochopte. Jágr byl v těch letech samozřejmě unikátní hráč, ale Mario byl o malý level výše v technice a hokejové myšlence. Lemieux se taky ukazoval jako enormní vůdce a tahoun, v tom Jágr nikdy nějak neexceloval. Lemieux byl rozdílový hráč - ne v bodech, ale pro tým jako takový. Pens po jeho konci šli hodně dolů i s Jágrem a Jágr nijak nepostavil na nohy ani Capitals, ani Rangers. Body sbíral skvěle, ale to bylo tak všechno. Lepší než Crosby? Neznám hodnotící kritéria, ale Crosby je jednoznačně celokanadskou ikonou, stejně jako byl Lemieux. NHL si potrpí na příběhy a kanadské hvězdy.

+2/0
2.9.2014 16:57

A86n51t83o15n19i92n 36B98l21a90z12e28k 4908772547201

Crosby je milackem Kanady a je pred Jagrem, protoze da se rict, ze vytahnul Pittsburgh z marasu, kdy byli jedni z nejhorsich v lize. Jagr ma sice SC, ale ziskal je jako zobak a tym tahnul Mario a jini stari pardalove. Kdyz byl Jagr v nej letech, tak se nikdy s Tucnaky ke SC ani nepriblizil, akorat byl otraveny, ze za ne musi hrat a ti mu to ted davaji sezrat, kdykoliv se tam objevi na lede.

+3/−1
2.9.2014 16:46

J92o19s14e88f 92D52o94l19e46ž78a81l 1156857231

Ankety podobného typu jsou hlavně o osobních pocitech a není proto vůbec překvapující, že se Crosby dostal před Jágra, stejně je to skvělý úspěch. Nehledě na to, ač teda rozhodně nejsem jeho fanoušek, tak si myslím, že Crosby, který dost pravděpodobně Jágra překoná v žebříčku Pens - aby ho překonal celkově (a Maria), tak mu bude muset vydržet zdraví, což u něj může být problém, si místo v top 3 zaslouží. Rozhodně si nemyslím, že jde tak snadno říci, že je Crosby horší než Jágr, nebo že by tam měl být třeba Francis. Tato anketa bylo pro fanoušky a ti řekli jasně, jak to vidí oni, já osobně bych asi volil Jágra před Crosbym, ale nedokážu říct do jaké míry je to ovlivněno tím, že jsem Čech a že Crosby je pro mě v současnosti tak v top 5 nejméně oblíbených hráčů. A to, že tak trochu polemizujete i nad Mariem, který sice hrál v (jak Vy říkáte) ofenzivnější obě, ale jeho čísla jsou tak dobrá, že to svádět jen na to, že hrál centra a že v té době se méně bránilo, je blbost (vždyť je to jediný hráč, který se svými čísly skoro vyrovná Gretzkymu) a trochu to ukazuje, že možná nemáte dostatek soudnosti.

+2/0
2.9.2014 16:47

V64i49n52c91e34n34t 40V92a67l21l71e17n28t36i14n67e 5332357917388

Jste se zbláznil. Když se řekne Pittsburgh Penguins tak první co mě napadne je Lemiux, dlouho nic, Jágr, nic, zbytek. To co Lemiux dokázal, to co pro klub udělal tomu prostě nejde konkurovat.

0/0
3.9.2014 0:56

M22a39r96t47i55n 43S56ý73k68o40r21a 1307228977357

A kdo by měl být jako ještě před Jágrem 8-o I Crosby by měl být až za ním, alespoň zatím.

Jinak, detailnější výsledky by neuškodily.

+7/0
2.9.2014 14:39

M61a75r97t52i29n 79M10e51l91i26c84h34a67r 5152781540551

Přesně tak. Jágr tahal roky Pittsburgh sám, tenkrát se hrálo defenzivněji, hrál na křídle, jinak se bránilo. Bylo těžší sbírat body a přesto jich Jágr nasbíral víc. A i kdyby byl někdo toho názoru, že lepší jsou dnešní hráči, tak Crosby je pořád relativně mladý a na takové hodnocení je fakt brzy. To bych to spíš pochopil u Ovečkina ve Washingtonu, i když i tam byly letité ikony klubu jako Kolzig, Bondra, Johansson, Gartner, Pivoňka nebo Maruk. Ale ten to tam když nic aspoň podložil statisticky a na Bondru už mu chybí jen pár bodů. Ty výsledky na dalších místech by mě taky zajímaly. Včera jsem četl, že Hašek měl 1449 a druhý LaFontaine 549 a Perrault 528, což mi vzhledem k dominanci Haška a faktu že další hlasy museli dostat Šatan, Šmehlík, Žitník, Andreychuk, Vaněk a další přijde taky dost přitažené za vlasy. Protože bych tipoval že ve finále dostal JEN (a to při takové dominanci jakou tam měl zkrátka je jen) třeba polovinu hlasů.

+1/−1
2.9.2014 14:55

J22a56r10e35k 52W14o46l89f 5770659340

"Zajímavé je, že fanoušci Pittsburghu za pochopitelného vítěze Maria Lemiuexe a současnou hvězdu Sidney Crosbyho umístili na třetí příčku Jaromíra Jágra, jelikož jsou na něj po jeho odchodu z klubu alergičtí a při každém zápase na něj pískají."

Z tohodle odstavce nechápu jestli je druhej Jarda nebo Crosby... :-P

+1/−10
2.9.2014 14:14

J36a10r50e93k 29W10o51l91f 5340819720

aha, tak po 5. přečtení už to asi chápu :-P;-D

0/0
2.9.2014 14:16

L58u22k87á14š 30S69m18ě87t68á88k 3846647184656

Gratulace Vašemu mozku R^

+6/0
2.9.2014 14:38

J96a10r18e70k 61W61o51l24f 5750249900

njn lenivej jako to počasí venku... :-)

+2/0
2.9.2014 14:47

J75i90ř14í 67H62n86ě30d73ý 1496966875473

Jarku...bravo!

0/0
2.9.2014 14:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze