Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi skončí třetí, věští v Kanadě před hokejovým šampionátem do 20 let

Deset let čekají čeští hokejisté na medaili z mistrovství světa „dvacítek“. Po temných letech svítá reprezentaci naděje na průlom. S hráči, kteří jsou už nyní ve světě uznávaní (Pastrňák, Vrána, Zacha), by to mohli dotáhnout vysoko. Kanadský časopis The Hockey News ve svém zvláštním vydání před šampionátem, který se na přelomu roku bude konat v Montrealu a Torontu, pasoval Čechy na třetí místo za Kanaďany a Američany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22u72k62á34š 72P25a72v84l81á17s89e86k 8621139439371

No, tak uvidíme. Klukům budu samozřejmě fandit, jako vždy[>-]

+1/0
16.12.2014 8:40

P37a26v17e33l 71S48l40o98v68á24č24e39k 1187705892845

kdybych měl tedy rozebírat všechna moudra p. M., tak do půlnoci nedělám nic jiného. a evidentně by jako argument padly moudra podobné:-P

jinak z týmu vypadl krom Indráka i Vopelka. Přerost je prostě kat[>-]

+1/−1
15.12.2014 20:35

V52o81j54t29ě37c92h 41Š34e40f65f13l86e10r 3704208723265

a jestli vypadnou ve skupine, tak znasilnej vedmu a rozmlatej hotelove pokoje

0/0
15.12.2014 20:18

P16a36v10e91l 46S81l73o42v62á64č57e10k 1427755212275

A ještě bych rád doplnil, abych nebyl jen negativistický, jeden klub podporující mladé se přece jen v ELH najde. Jsou jimi PCE, kde dostávají prostor Ščotka a Špaček. V 1.lize to jsou pak Benátky (pokud se od loňska nic nezměnilo), Chomutov. Jde to, když se chce.

0/0
15.12.2014 20:17

P15a44v80e58l 23S10l44o84v81á92č16e45k 1537985972145

1) souhlasím s p. Seidlem, p. Melichara ani moc nebudu komentovat. Neví zase nic (stejně jak u té komedie s Vaněčkem, Vladařem a super talentem Kašíkem), ale mudruje, až to hezké není

2) Přerost tím vyřazením oněch tří hráčů dal zcela nepokrytě najevo, co je v našem hokeji správné a kdo se nepodřídí bude bit. A je úplně jedno, že loni podělali takovým způsobem Jenyše a Zachu, že bylo nakonec úplně jasné, že budou zdrhat co jim budou síly stačit. No a Chlapík se Zbořilem (Konfeta je v tomhle zvlášť výživná. Pan Zábranský a jeho odpor k onomu pravidlu o nasazování mladých je v praxi opravdu úspěšně aplikováno) si dali dohromady 2+2.

3) Zbořil patří dle prognoz do 1.kola draftu, ale byl odejit po třech trénincích.. Jasná msta Přerosta, který to udělal takovým způsobem, že se tím vlastně ani netají.

4) Teď ještě vykopnout Zachu, jeho fotr celý ten ansábl, který si mastí díky systému vlastní kapsy, pěkně sejří. A bude dokonánoRv

+4/−3
15.12.2014 20:00

P50a23v11e43l 88S91l15o10v80á86č73e38k 1837335962885

Za minus děkuji p. Simerské a i pro ni mám vyjádření Přerosta. Možná to dojde i ji. Ten původní příspěvek jsem psal, aniž bych tohle vyjádření znal. Ten trest z toho úplně tryská.

"Že sem letěli kvůli jednomu víkendu, není zbytečné. Jeli se sem prát o reprezentaci. Jsou to hráči, kteří v létě odešli do Kanady, a připravili se tak o možnost připravovat se s týmem celou sezonu. Do Kanady odešli dobrovolně, nikdo je tam nevyháněl. Kdyby zůstali v Česku, mohli hrát v mateřských klubech a mít větší šanci na šampionát jet,"

0/−1
15.12.2014 21:21

T90o68m93á36š 38S24e12i16d91l 4256202536747

…mohli tady pěkně pod tabulkama , v soutěži , kde je za jedno utkání 17:19 vyloučenejch , kde se hraje pěší , předpotopní hokej , 2-5 min za zápas.

  ,, S BOHEM ROZUME,,

0/−2
15.12.2014 21:35

P37a88v63e66l 52S59l29o73v77á37č23e38k 1807765362365

Já tedy nesouhlasím s tím, že by se tady hrál hokej špatný. Nejlepší hráči jsou pryč, ale i tak by těm mladým tahle liga dala hodně. Je velký rozdíl mezi juniory a muži. Letos jsem to měl na vlastní oči vidět u Jaška, velký talent, ale na muže ještě nemá silově. Ale co jsem chtěl napsat..  Zcela jistě je spousty případů, kdy by měli dostávat mladí daleko větší prostor, ale neděje se to. V severských zemích to jde, odtamtud se do zámořských juniorech neodchází ve velkém, jako tady. Tady se chtěl udělat krok v začleňování mladých a výsledkem je, že tahle mimořádně talentovaná generace zdrhá znovu ve velkém. Jak píšete, pár minut na zápas tomu hráči nedá nic.

0/0
15.12.2014 21:46

T15o10m58á94š 26S53e83i14d70l 4746362206947

Oni Švédové a Finové stále odcházejí, jen se o tom u nás neinformuje.Švédové teď dost začínají chodit do NCAA , vzor Hagelin. Naši hráči se chovají jen přirozeně, jdou za tím, kde jsou lepší podmínky a šance.Není v tom nic složitého.A stejně jako naši se i oni často vrací zpět.Prostě normální proces.

+2/−1
15.12.2014 22:32

P50a73v81e60l 34S52l97o19v70á40č73e77k 1247235412805

Jenže na rozdíl od nás jich velké množství vyroste do hotového hráče u nich a odcházejí v pozdějším věku. U nás za posledních x let šel přímo do NHL jen Hertl a i on zdrhnul strašně brzo.

+1/0
15.12.2014 22:46

J96i57ř47í 75K79u85č24e61r58a 3586839142

Tohle vyjádření je opravdu neskutečné. Nepřestávám se divit.

0/0
15.12.2014 22:54

P59a94v76e32l 19S78l36o62v41á77č56e33k 1387265442695

Normálně se přiznal, že je ztrestal. Varování pro další, kdo by si dovolili pochybovat o tom, že u nás dostanou prostor pro růst, který (dle zkušeností) nejspíš nedostanou.

+1/−1
15.12.2014 23:16

J83i26ř12í 40K51u33č73e26r88a 3436259632

Smutné a pravdivé.

0/0
15.12.2014 23:59

M59a30r12t74i68n 92M59e75l62i50c68h44a85r 5782481280111

1) Jestli něco není hezké, tak tyhle hanopisy a rádoby fundované příspěvky. Přitom o pár příspěvků níže jste měl příspěvek  který zasloužil plus. A tady vypustíte takový blábol a přidáte se k remcajícím trollům typu Seidl a Pajatsch. S těmi brankáři jste byl pokud si vzpomenete mimo vy. Kašík je brankář, který konkuroval Mrázkovi a před těmi dvacítkami se diskutovalo o tom, že by mohl být jedničkou i on. Chytal toho času první ligu a dokonce v ní dominoval. Později to ukázal i v ELH kde vychytat titul a dostal cenu pro nejlepšího brankáře. Já nevím jestli má větší talent než oni, vím jen že byl v jejich věku lepším brankářem. A to nemůžete popřít ani vy (i když vy možná ano).

2) Možná vás to překvapí, ale v týmovém a kolektivním sportu jde o podřízení se. Hráči za to nejsou biti, biti jsou tím, že místo kvalitní ligy a rozvoje volí cestu obětování kusu talentu za účelem rychlejšího prosazení. Hráč tím jednak ukazuje na svůj charakter a priority, a jednak je pak hůře připravený po sportovní stránce. I když má třeba větší talent.

3) S tím Zbořilem je to souhlasím sporné, ale je to kluk o dva roky mladší. Ti kluci hrají seniorské ligy a on je zatím v juniorce. On půjde teprve na draft. Oni jsou už po draftu a hrají na úrovni, na kterou on se dostane až pak. A to ještě pokud neskončí na farmě. Takže možná větší potenciál, to ano, ale nepřijde mi to zase jako nějaká křivda. No jo, jenže vy tomu asi rozumíte lépe než Přerost pane gauč-trenére. Navíc je to ofenzivní bek a tam se těžko mohl dostat přes Dvořáka a on tam chce i fyzicky hrající hráče a hráče co budou plnit určité role. Neskládá tým hvězd, skládá funkční tým. Nebo se o to alespoň snaží.

4) Zachův táta je typický příklad co někdy popisuji. Bohatý a tlačí svého syna kam může. Když to nejde, začne kopat. Riskuje dvě věci...toho kluka strhá a nebo v něm vypěstuje práv víc kariéristický postoj, než vztah ke sportu. Ačkoli doufám že ne. Do prvních lajn se ale nevejde a musí vzít jinou roli. Když vezme, tak jede.

0/0
16.12.2014 16:08

P23a47v62e51l 54S76l41o56v52á62č35e30k 1607435742635

Pane Melichare, nemíním reagovat na vaše jednotlivé body, jelikož (omluvte mně), jsou to bláboly. To vidím u prakticky všech vašich příspěvcků a nemá to cenu.

Jen něco málo k těm brankářům. Protože tady to jde dokázat i statistikou a nezpochybnitelnými fakty. Ty jsem vám v minulé diskusi vyložil a vy teď napíšete-pokud si vzpomínám, mimo jste byl vy..;-D

Tak mi dovolte konstatovat, že si vzpomínáte špatně.

0/−1
16.12.2014 19:26

P72a13v21e75l 80S63l44o66v67á16č42e57k 1667535722835

příspěvků;-D

0/0
16.12.2014 19:28

M54a24r74t95i61n 21M14e52l69i28c26h40a33r 5542121170921

Řeč byla o mých příspěvcích. A bláboly jsou přitom ty vaše. Proto je paradox, že zrovna vy se takto vyjadřujete. Jestli jste něco později ještě znázorňoval na statistikách, tak jsem to nečetl. Ale pochybuji že by to potvrdilo vaše slova. To by vyžadovalo značnou dávku demagogie. Nicméně při troše vůle jde přizpůsobit a zohýbat každý fakt podle potřeby že? ;-D Já o brankářích nepochybuji, jen jsem tam psal že větší osobnosti tentokrát máme v poli. Kašík s Mrázkem byli velmi silný ročník a byli kvalitativně srovnatelní a srovnávaní mnoha experty. Kašík to i potvrdil. Jestli to ukážou oni se uvidí. Možná byste si měl o věcech nejprve něco zjistit, než o nich začnete psát.

0/0
20.12.2014 12:44

K80a22r74e37l 52Š30k59r12d95l83e 9474438821894

já bych to viděl na zlato. Když si můžeme dovolit nechat doma Zbořila. Bek kterej půjde pravděpodobně v prvním kole draftu. Na Přerosta je buď tlak z vyšších míst, nebo neví co dělá ;-D [>-]

+3/0
15.12.2014 18:57

T97o88m50á75š 45S67l78a11v60í97k 9676154614476

Nechápu proč škrtli Zbořila :(

+3/0
15.12.2014 18:48

T14o42m22á14š 35S63e84i40d97l 4566112936257

karieristický ,mamonářský, individualistický, spratek , co si dovolil opustit skvělé perspektivní , férové prostředí našeho mládežnického hokeje. Hnal se do CHL za gigantickou smlouvou v USD a zcela pohrdl jedinečnou možností hokejově vyrůstat v ELH,vedle takových legend , jako např.poslanec Šlégr. Je to pro mě taky nepochopitelné , stejně jako pro p.Melichara a další zde. Nabídnete jim naše hokejové nebe a oni , nevděčníci , utečou. Přitom tady mohou růst a rozvíjet se v tabulkovém prostředí,které jim třeba ,v alkoholickém delíriu , nalajnuje kdejakej STBáckej čert…..no pochopíte to..??;-€

+5/−4
15.12.2014 19:10

P92e65t37r 66K18a85r38a27f50i81á78t 2665488247784

Přesně tak. Ještě se tam ti šmejdi naučí cizí jazyk a starat se sami o sebe.

+3/−1
15.12.2014 19:14

T61o75m68á46š 67S21e96i62d70l 4436182296147

p.Melichar a p.Konopáčová…..Vás snad platí ČSLH, nebo BPA , jinak Vám nerozumím…škoda

0/−1
15.12.2014 19:31

M67a90r93t73i50n 52M84e45l33i41c59h29a33r 5292621590421

Nerozumíte no. A jistě se shodneme že to je škoda. Hlavně tedy vaše a všech dalších co dají víc na populismus a bulvár. To se ale nedá nic dělat. Někdo prostě pojímá hokej jako skvělou show a někdo se na to dívá i jako na ten sport a vidí v tom víc.

0/−2
15.12.2014 19:37

T46o86m49á16š 78S31e86i63d35l 4136942126657

p.Konopáčová mínus od Vás mě trochu mrzí……kdyby ti , co dnes hrají NHL do zámoří v juniorském věku neodešli , nemáte dnes o kom psát Vaše hezké komentáře.Často utíkali hlavně před prostředím , které u nás v mládeži panuje, …..chtěli dostat jen férovou šanci.

+3/−3
15.12.2014 18:26

Z32d10e66n34ě59k 59B87e15r25á94n38e43k 2378445196272

A proč by měli skončit až třetí? Bylo by fajn kdyby to vyhráli.

0/0
15.12.2014 18:23

T44o90m43á13š 38S95e30i78d96l 4876682166197

APK,ČSLH a p.Melichar , by nejraději zakázali repre těm lumpům co v juniorech odejdou do zámoří. Měli by se zamyslet nad tím, jestli by nebylo vhodné zakázat  A team repre i těm co v mládí v zámoří juniorky hráli …co se hnali za individuální karierou a hlavně penězi…8-o…Dle závěrů 16.sjezdu strany se repre zakazuje... Tlustý,Rozsíval,Fleischman,Voráček.!!,Frolík,Gudas,Polák,Sekáč,Šmíd,Hanzal,Vrbata,

Krejčí,Michálkové,Pavelec, Palát,Šustr, Mrázek,Jordán,Kindl,Nestrašil,Pastrňák,…a tak je to správně….

+2/−5
15.12.2014 18:21

V25á48c89l42a67v 18K58o61v98á69ř 4130714371318

Já myslím že se všichni shodneme že kanadsko/americká juniorka může těm hokejstům safra pomoct, jenže je tady taky dost hokejistů kteří to i přes dost dobrý čísla v juniorce dotáhli max. na farmu (a pár mačů v NHL) a vraceli se do Evropy a už to žádná hitparáda nebyla. Já souhlasím s tím že pokud bude hráč z Evropy vs stejně kvalitní hráč ze zámoří vzal bych kluka z Evropy, protože toho má trenér na očích určitě víc. Ke Zbořilovi, sem překvapenej , že ho škrtli. možná byl zraněnej a nebo vezme Přerost stašího obránce aby v té obraně byly alespoň nějaký zkušenosti, Jenyš má sice 22 bodů jenže taky kolem -15 v +/- což je dost blbý. Navíc to jsou všechno 17ti letí kluci takže dostanou šanci příští rok.

+5/0
15.12.2014 18:53

T90o21m72á51š 86S77e46i90d21l 4606982376357

Jde o to , jestli ti co odchází jsou opravdu talenti. Tam se potkají s reálnou konkurencí a musí o místo na slunci poprat. To často bývá problem českých talentů , nejsou schopni se podřídit,přizpůsobit, neznají jazyk, hokej je najednou rychlejší, tvrdší, trener dá pár šancí a když nic má tam další…Rusy,Švédy Finy, Rakušany, Němce ,Švícary a hlavně Amíky  a Kanaďany. Není ostuda se tam neprosadit, CHL má 60 teamů, USHL asi 18, NAHL 20, AJHL,BCHL,OJHL další desítky, NCAA 60 teamů… to je reálná konkurence!!!

   ,,no a pak ta naše hvězdička místní jen čumí jak to kolem lítá,,

  proto se prosadí jen opravdu ti nejlepší , prokátruje to všechny důkladně.

Dělat rozdíly mezi hráčem z Čech a ze zámoří lze. Pokud budu hrát MS v Evropě asi v některých případech dám přednost domácím, ale při MS v Kanadě…?? Vyhodit kluka,proto ,že hraje v zámoří je česká ubohost,malost a asi i závist.Trener hráče za zámoří potřebuje ….na koho pak hodí neúspěch…??

0/−4
15.12.2014 19:29

M79a87r36t71i89n 80M94e10l55i48c10h69a35r 5592641440311

Jediné logické na tom je, že ze dvou stejně kvalitních hráčů, z nichž jeden bude hrát na malém a druhý na velkém kluzišti, by ten co hraje za mořem měl mít lepší předpoklady rychleji se adaptovat. Na druhou stranu ale ten co zůstal v Evropě je s týmem sehraný, hraje na vyšší úrovni a zapojil se do reprezentačního týmu. Tu volbu měl i ten co utekl. Takže brečíte asi na špatném hrobě. Nic neférového na tom není. Problém spíš je, že je tu spousta rusofilů nebo jejich amerických protěžků, což budete zřejmě vy, kteří nesnesou že ta milovaná zámořská cesta a ta super show pro diváky nemusí být vždy nejlepší cestou i sportovně.

0/0
15.12.2014 19:36

T40o40m10á74š 38S67e34i45d81l 4386722336377

tak teď si to po sobě přečtěte Vy ….. já vím, ta čeština,taky se někdy upíšu, to je život, to se dá omluvit , ale sprosté urážky ne, myslím , že tu z nás nikdo není ten Váš ,,troll,, ani Vy pane Melichar,

+1/0
15.12.2014 19:43

M38a43r40t82i78n 73M72e97l22i89c41h30a45r 5712711810611

Já vás nemíním urážet pane Seidl. Ale vy tady de facto urážíte český hokej a překrucujete realitu. To tu fůra trollů dělá (nic ve zlém). Já vám neberu názor, holt prostě asi pojímáte hokej konzumně, vzhlížíte se ve všem lesklém, zprofanovaném a nesledujete to tak do hloubky, nebo vám je budoucnost českého hokeje lhostejná. Jinak nevím jak si to vysvětlit. Ale pochopte, že každému ne. Mimochodem já respektuji jiné názory a s každým se bavím slušně. Nejsem si popravdě ani vědom co vás urazilo. Jen mi vadí to pamfletické vyjadřování a mimochodem - tón jste určil vy, když jste mi tuhle napsal že bych sem neměl psát, že nerozumím hokeji atd.

0/0
15.12.2014 19:54

T27o80m55á89š 30S67e36i60d50l 4296112356187

nevím ,proč někoho oznečujete za trolla. Český hokej nejde urazit, ten si nakládá sám např. nenávistí k juniorům ze zámoří.Jsou to Češi a mají mít stejnou šanci na repre jako jiní.V minulosti zakazovali repre manažeři z APK např.Poláškovi, Emingerovi a třeba Mrázkovi.Dnes je najednou Růžička potřebuje , nemá obránce.Ten Růžička , co zakázal repre obránci Nedomlelovi(DET). STBácké praktiky jak za Pragosportu, tak jak chcete ještě Český hokej urazit, to už nejde ,ten se zničí a pozuráží sám.Děláme hokej jako politiku, dělíme hráče na ty ,,správné,, co jsou těm svinstvům loajální a na ty ,,zlé,, co chtějí ve světovém hokeji něco dokázat.Ale svět dělá hokej jako sport , vybírá ty nejlepší , nejvýkonnější a ne ty ,,politicky,, přijatelné. Proto svět v hokeji nemůžeme zatím dohnat. Až změníme myšlení, budeme mít šanci , ale zatím nic , ani peníze nám nepomůžou.

+2/−1
15.12.2014 21:16

M51a32r75t28i19n 65M39e52l80i90c71h32a27r 5502671530921

Ano ničí se. Třeba tím že se zakonzervovala liga, že nevyužila možnosti získat Slovan, že tady probíhaly snahy o uzavření, že se nezvládá marketing, že si neumíme vyjednat podmínky z NHL jako třeba Švédi nebo Rusové, nebo skandál s kontumacemi za chybné registrace atd. Ale ne tím, že se s tím konečně snaží něco dělat. Nikdo neříká, že ti hráči nemají šanci. Bylo jasně řečeno, že šanci dostane hráč z Evropy tehdy, pokud budou VYROVNANÍ!! Co na tom nechápete? Pokud ten hráč bude lepší ( za předpokladu že bude loajální a ochotný podřídit se týmu a ne tam jen ukázat hlavně sebe kvůli draftu) tak pak tam rozhodně co dělat má. Emingera sleduji co je ve Finsku a sám jsem si říkal že by stál za zkoušku. Odradily mě až poslední rozhovory kde se vybarvil jako zlatokop a alibista. Ale to jsou články a může to zkreslovat. Jestli bude skákat do střel a jezdit po zadku, pak nemám námitek. A další věc je ta vaše demagogie. Hráče kteří chtějí v HOKEJI něco dokázat tu zastávám já. Vy tu zastáváte ty, co chtějí udělat individuální kariéru, vydělat balík a udělat show. A sportovní hodnoty jim často tolik neříkají. Nemíchejte neustále jabka a hrušky.

0/0
16.12.2014 16:26

V94á61c63l30a21v 90K77o47v18á74ř 4130314371548

A vyhazuju ho jenom protože hraje v zámoří? Představ si že toho hráče ze zámoří má trenér jenom v létě na jednom nebo dvou kempech a pak ho vidí až v prosinci,  a ten kluk z Evropy mu odehraje dva turnaje čtyř + 2 kempy. Rozhodně ho zná líp než toho kluka ze zámoří. Jestli jsou ti hráči úplně stejní tak já bych vzal toho kterýho znám a vím co od něj můžu čekat. Ty máš jinej názor a já ti ho neberu.

+4/0
15.12.2014 19:44

T71o72m14á47š 18S54e27i61d16l 4526192456897

To je potom těžké,když si v roce 2014 trener neumí(nebo raději nechce) sehnat informace o hráčích v zámoří. Je to současná politika našeho hokeje.Osobně bych pochopil kdyby trener napsal ,,nehodí se do mojí herní koncepce,, slušná a šetrná výmluva. Ale ČSLH potřebuje ukázat na ty co hrají v zámoří, potrestat je, dalším madým tímto jasně říci ,,odebereme Vám šanci reprezentovat Vaši vlast,, Názor pár lidí na ČSLH je víc než národní hrdost, peněženka kdejakého veksláka s hokejem z APK je pro nás víc než národní reprezentace. To je současný vzkaz Svazu mladé hokejové nastupující generaci. ,, ten stav musíte vidět na vlastní oči,,

0/−1
15.12.2014 21:32

M82a66r12t27i68n 16M57e33l48i71c86h40a41r 5962801110901

Hráči kteří chtějí reprezentovat svou vlast a budou mít své kvality, tak tam budou. Očividně jste nepochopil obsah sdělení. Nebudou tam ti, pro které to je druhá kolej, nebo by se tam chtěli jet ukázat skautům. To je myslím to nejdůležitější kritérium. Aby tam jezdili hráči, kteří si reprezentace váží a je to pro ně čest a priorita. Ti jí dají víc než někdo, kdo má sice talent, ale víc je pro něj sláva, reflektory a show. Nikomu reprezentovat šanci nebere. Kluby sice to právo občas uplatnily (A ne že by to nemělo opodstatnění), ale popravdě si v těch případech neměli s těmi hráči co vyčítat. Krom toho právě Přerost proti tomu vystupoval a chtěl mít možnost využít všechny. Takže tady jste mimo mísu...opět.

0/0
16.12.2014 16:31

M35a30r52t45i10n 59M23e12l58i98c74h43a55r 5212211740111

Já myslím že svojí "inteligenci" jste už projevil dost pane Seidl. A nejen tou gramatikou ale i obsahem. Demagogie vám jde taky skvěle. Já nepsal nikde nic o zákazu. Pouze o tom, že jsou hráči takoví a makoví a jsou hráči kteří mají správně srovnané hodnoty a hráči kteří hokej vidí jen jako možnost si vydělat a klub mnohdy řadí nad reprezentaci. A možná je to v zájmu klubů a některých těch hráčů, možná je to i v zájmu některých fanoušků konzumentů, nebo trollů jako jste vy nebo pan Pajatsch (ačkoli vy jste spíš provokatéři), ale rozhodně není v zájmu reprezentace, aby tam pak přijel hráč, který tam více než o kolektivní výsledek bude bojovat o novou smlouvu. A když jste nakousnl ty hráče, tak Mrázkovi je supertalent, ale je mu 22 a stále víc sedí než chytá, Pastrňák měl jako variantu návrat do Švédska, ale jeho pozice byla tak dobrá, že zůstal a v osmnácti sbírá starty. Nestrašil je spíš dříč než talent. A zatím spíš řadový hráč. Pavelec se brankáře formátu Čechmánek, Turek, Vokoun, Hnilička, neřkuli Hašek dívá z pořádné dálky, Krejčí nebo Michálek dostali šanci taky rychle. Milan Michálek hned. Stejně jako Hertl. Kindl byl talent a přitom do dneška nepatří mezi našich deset nejlepších obránců, Vrbata je šikovný hráč, ale na širokém kluzišti poloviční a taky odmítl jet reprezentovat. Tlustý strávil tolik času na farmách, že když se po x letech prosadil, už to bylo bez ambicí zanechat takovou stopu, na kterou původně měl. Nebo třeba Jaškin, v minulosti Laníček, Schwarz měl být nový Hašek, ale zabil tam svůj potenciál...atd. atd. Je dobře že jste to zmínil. Škoda že z toho neumíte nebo nechcete udělat taky objektivní závěr a radši si z toho vezmete jen co se vám hodí.

+1/−3
15.12.2014 19:27

L93u79k15á57š 44P24a79j30a32t11s26c17h 5762561456592

Ne vsichni hraci , kteri meli v juniorskem veku velky talent, ho dokazou vyuzit i v seniorskem hokeji. Tak to proste chodi v sude ve svete, ze se nedokazou prosadit vsichni talentovani hraci. Pokud ale nedokazete  snest nazor , ktery nesouhlasi s vasim nazorem asi by bylo nejlepsi , kdyby jste uz tady nepsal a nechal si vase znalosti jen pro sebe

+1/−1
15.12.2014 20:13

M25a26r87t92i53n 82M17e88l25i19c17h81a89r 5912601750641

Já jiný názor akceptuji. Jestli ty diskuze čtete, tak to pan Seidl napadl mě, že nerozumím hokeji a píšu nesmysly. Totéž už se mi párkrát stalo od vás. Což je upřímně trochu ironické, protože je tu málo lidí, kteří hokej ne snad nesledují a nemají přehled, ale co mu tak málo rozumí jako vy dva. Názor jako takový bych vám skutečně nebral, byť je zcestný. Ale mohli byste se smířit s tím, že si nenechám brát vlastní a vnucovat ten váš. Jak jsem již řekl...já mám rád hokej jako sport. Někdo holt jako zábavu, show a nepřemýšlí o důsledcích a principech (nebo mu jsou lhostejné). 

Hráči skutečně ne vždy využijí svůj talent. Ale jí do méně kvalitní ligy, mezi nezkušené hráče a nevyužít možnost hrát kvalitní ligu se zkušenými mazáky a špičkovými hráči, to je zaručený způsob jak toho docílit. Tam jsou pak spíš výjimky které mají kliku na příležitost a rychlý postup, nebo tak výjimečný talent, že to i pak jsou výborní hráči. Jsem ale přesvědčený a důkazem toho jsou pak právě ti hráči, že pak už tak dobří nejsou.

0/−1
16.12.2014 16:38

L40u13k11á94š 42P90a15j71a25t77s58c95h 5932811516392

S váma se o hokeji opravdu bavit nedá. Díváte se na ten hokej pouze z jednoho pohledu a absolutne zaslepe. Proste zaslepený cesky fanda, který neustále tvrdí , ze extraliga byla na přelomu tisíciletí nejlepší ligou. Clovek , který neco takového napíše je úplně mimo realitu. Dal už se proste s váma nemá cenu bavit...

0/−1
18.12.2014 18:31

M82a40r93t32i81n 56M21e71l26i42c34h17a97r 5392391500491

Je paradox, že člověk zaslepený NHL, a zábavním a komerčním pojetím hokeje se vyjadřuje k někomu s nekonformním názorem, kdo sleduje hokej komplexně od toho zprofanovaného až po nejnižší kategorie tak, že ten na něj kouká jen z jednoho pohledu. Přitom to je vlastně váš případ. Ano já mám rád český hokej, ale nejprve jsem si něco přečetl o hokejové historii, než jsem si názory vytříbil. A došel jsem k tomu, že historicky nejlepší byl hokej československý a švédský. Z toho důvodu, že kanadský měl zpočátku velký náskok a od poloviny do konce minulého století už za top evropským zaostával. Navíc si diktuje trendy na míru. A sovětský byl zase vlivem nelidských podmínek, porušování lidských práv, politiky atd. USA je pak spíš pseudovelmoc. Nemá úspěchy jako ty top 4 velmoci. a taky tam byla politika, doping, studená válka, manipulace atd. Chcete mě za to ukamenovat? U těch Švédů jsem taky zaujatý? To je prostě můj názor. Na rozdíl od těch vašich sice nekonformní, ale zato fundovaný a vycházející z faktů. Takže mě může leda mrzet, že tvrdíte že jsem mimo realitu, ale na druhou stranu to chápu. Protože pokud si vy jako realitu vykreslujete nebo z bulváru přejímáte něco jiného, nemůžete za to považovat to, co píšu já. Byť je jí to minimálně blíž.

0/0
20.12.2014 12:58

A51n46t53o44n64i81n 34B82l30a37z15e58k 4918302367651

Nejenom u nas se delaji male svinstva a neberou se schvalne hraci ze zamori, kteri by si nominaci zaslouzili. Je jasne, ze nas trener dava jasnou odpoved hracum, kteri jdou za more, ze se budou moc tezko dostavat do nominace, protoze vedeni naseho hokeje chce dorostence aby hrali u nas doma. Neco podobneho je i v USA vyberu. Tam zase maji hraci smulu , kteri hraji v kanadskych juniorkach typu WHL,QHL........Oni zase preferuji aby US hraci sli hrat za univerzitni tymy v USA a pokud ne, tak maji smulu a na MS nejedou. Myslim ze vloni hrali za vyber USA vsichni z univerzitnich tymu az na jednoho z WHL. Ale nejsem si na 100% jisty a nechce se mi to hledat.

+2/−1
15.12.2014 16:16

M52a17r61t65i53n 82M82e90l38i77c10h66a96r 5732841470171

USA drží ten tým celý rok pohromadě a začleňuje je do juniorských programů. Chtějí aby ten tým byl sehraný a dostávají i reprezentační smlouvy. To se teď zavedlo i tady. Není to nic nekorektního. Je to regulerní kritérium. Když chcete získat nějakou pozici v životě nebo v zaměstnání, taky se od vás očekává nějaká praxe, nějaké kvalifikace, nějaký přístup. Ono to bohužel často bylo tak, že hráči ze zámoří dostávali prostor jen proto, že jsou ze zámoří a nebo proto, že měli talent. Který ale po dvou letech v juniorce místo kvalitní seniorské ligy leckdy vzal za své. Stejně jako přístup těch hráčů kteří se za každou cenu ženou za smlouvou a slávou je spíš individualistický a není to předpoklad pro týmový charakter. Je pak logické, že trenér se snaží stavit tým s ohledem na úspěch a nikoli na počet "hvězd". Nehledě na to, že hráči z kvalitních lig jsou z logiky věci lépe připravení na vrcholový turnaj. Že je to supertalent je pěkné, ale když celou sezónu hraje juniory, může to pro něj pak být skok. Ale hráči co hrají v ligách které jsou kvalitativně lepší než MS do dvaceti let to pak zvládnou logicky mnohem lépe. Navíc bylo jasně řečeno - pokud budou hráči vyrovnaní. Pokud bude hráč ze zámoří lepší, tak pojede on. Pokud budou vyrovnaní, tak to není žádná křivda. Jeden by doma zůstat musel. A že to bude ten, který má k té reprezentaci menší vztah, je méně loajální a chce hrát víc na sebe, to mi přijde naprosto v pořádku...konečně...

+1/−2
15.12.2014 17:13

J55a51n 45N97e93š28p58o69r 4486608286162

Kde berete tu jistotu, že mladí hráči se derou do zámoří jenom za smlouvou a slávou, co když tam jdou především proto, že chtějí zkusít šanci dostat se mezi nejlepší? A co je na tom individualistického, to mají požadovat, aby s nimi šel celý útok, ve kterém hrají, případně proč má podle vás hráč ze zámoří "méně loajální" vztah k reprezentaci než z Čech?

Píšete krásné dlouhé elaboráty, ale informační hodnota je tak na pět řádků...

+5/0
15.12.2014 17:37

M22a34r21t96i51n 54M32e77l83i95c68h62a61r 5162851810671

Nejlepší tam zdaleka nejsou všichni a ti co tam jsou tam tu kvalitu spíš přinášejí než že by za ní chodili. Kdyby zůstávali hráči v Evropě, tak bude kvalita tady. Čili to je alibismus. Jdou tam za renomé a za lepšími penězmi z 90%. Oblbnou je často skauti, klub nedostane adekvátní kompenzaci atd. Navíc si uškodí protože pokud mají opravdu talent, mohli by hrát v některé špičkové seniorské lize a zlepšovat se. Někteří hráči téhle generace i pak třeba odmítají reprezentaci, což u těch minulých bylo nemyslitelné a byla to pro ně čest. Takže proto. Vytřídí to zrna od plev kvalitativně i charakterově a pomůže to rozvoji hráčů.

0/−2
15.12.2014 17:58

J84a55n 51N66e50š45p77o90r 4666588886132

To si neodporuje, já nemluvím o jednotlivcích, ale o NHL, a je logické, že ti, co tam přicházejí, přinášejí kvalitu, jinak by je tam asi nechtěli, žejo... Že by byla kvalita v Evropě, kdyby hráči neodcházeli, je sporné, díky účasti Evropanů v NHL se sešly styly a hokej se dostal na jinou úroveň, takhle by se hrály dva hokejové styly jako v sedmdesátých letech.  A sporné je i to, že si mladí hráči uškodí, protože se, podle vás, za mořem nezlepšují, kde je psáno, že by se dostali u nás na vyšší úroveň? Myslím, že se na to nedá nahlížet jen pohledem českých hráčů, ten, pejorativně řečeno "odpad" bude asi stejný všude...

+4/0
15.12.2014 19:01

M95a14r31t64i84n 25M53e87l68i55c29h62a68r 5332591820811

Ty styly jsou ale různé všude po světě. Ne jen Evropa vs. NHL, ale i třeba Švédsko, my, Finsko, Rusko...každý do toho něco přináší. Nejlepší by byla mezinárodní konfrontace na klubové úrovni. Jistotu nikde neberu, ale faktem je, že lepší liga a lepší soupeři a spoluhráči dají tomu hráči víc. To není zase tak složitá úvaha a je to poměrně logické. Ve finále je to vidět i na hráčích. Viz osmnáctky dříve a osmnáctky loni. Podobně to udělali Švédové a šli nahoru, Fini a šli nahoru. Čím méně hráčů v juniorkách, tím lepší výsledky v klubech. To jsou fakta. Co může juniorka těm klukům dát je zvyk na užší kluziště. Ale jinak vám většina seriózních odborníků řekne, že to těm hráčům je ke škodě a lepší je pro ty kluky hrát kvalitnější ligu a se zkušenými hráči kteří jim mohou něco předat.

0/0
15.12.2014 19:15

J45a87n 41N75e11š63p14o75r 4486708886432

To je logické, ale která liga to je? To by museli všichni junioři hrát nejvyšší soutěže, ale ne díky povinné kvótě, ale díky své výkonnosti, a myslím, že ne naši extraligu, ale třeba ve Švédsku, jako Jakub Vrána nebo David Pastrňák, ten tedy druhou švédskou ligu. Jenže tihle dva by se asi chytili všude, David se jako nejmladší hráč v AHL vedl bodování týmu a držel se v první desítce, a to není žádná juniorka....

0/0
15.12.2014 19:47

M16a83r95t42i74n 87M90e46l97i76c89h41a93r 5972391360881

Tak jsou to konkrétně první dvě ligy v nejsilnějších zemích. ELH, 1.liga, SHL, Allsvenskan, Liiga, Mestis, NLA, NLB, KHL, VHL (ta je diskutabilní, protože Rusové vyšponovali počet klubů výš než jsou schopní zvládnout a na VHL tak zbývá dostatečná kvalita jen nahoře. Je moc široká). Pak další top úrovně v dalších zemích EBEL, DEL a Slovenská extraliga. Nevím jestli mě za ní neukamenujete, protože jde hodně dolu, ale pořád tam hrají někteří navrátilci kteří dokážou vychovat vedle sebe hráče. Příklad za všechny byl Palffy. Ale ta je uznávám na hraně. Ač Slovákům fandím. V těhle všech ligách ale hrají špičkoví hráči ostřílení stovkami zápasů v NHL, na OH, MS a fůra z nich se stále vysokou úrovní. K tomu další špičkoví hráči (problém je snad jen v absenci střední generace která na vrcholu odchází pryč, ale veteráni a junioři tam jsou výborní a KHL nebo NLA i tu střední generaci udrží). A to dá těm klukům rozhodně víc. To je vrstevník bez zkušenosti a jen vzácně s top kvalitami prostě nenaučí.

0/0
15.12.2014 20:03

P96e27t85r 94K18a31r70a56f36i93á50t 2265878457544

Tak jistěže by měli přinášet kvalitu. Týmy v CHL mají dvě místa pro Evropany, to je mají držet pro nějaké kašpárky? Koneckonců, i kvůli tomu se dělá draft. A že jdou za penězi? To jakože kluci, co dostanou v osmnácti smlouvu v extralize, hrajou za párek v rohlíku a hráči z kanadské  juniorky berou těžké prachy? Guten Morgen!

0/0
15.12.2014 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze