Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak si vyrobit nové hokejisty? Antoš přišel s nápadem pro zmařené talenty

Mládežnické výběry v Česku se potýkají s nedostatkem hráčů. Není výjimkou, že dorostenecké extraligové týmy musí nastoupit se dvěma útoky a čtyřmi obránci. Co s tím? Milan Antoš přišel s nápadem, jak si snadno vyrobit nové hokejisty: po zámořském vzoru chystá v Letňanech kemp pro zmařené talenty, kterým chce dát druhou šanci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a18r78t42i12n 34V70a85c52h85u12l54k36a 3983228208205

Knotku, máš tady jen 31 příspěvků ze 74 celkových. Měl by si přidat:-)

0/0
6.3.2015 15:56

T65o33m93á48š 94K55n28o26t41e59k 1139275167126

Závidíš?

aůle jinak je vidět, jak sji tupej, když nechápeš obsah.

0/−1
6.3.2015 22:16

T46o13m46á53š 67K42n90o20t89e20k 1329125617286

chápete , že český hokej , až to všichni pochopí , je na pokraji svého zániku. a pokud se s tím nezačne něco dělat, tak brzo skončí. Všichni až prohlédnou, že naděje na to, že bude vaše dítě hrát na úrovni NHL, KHL či i extraligy , je tak malá, že je možná větší šance vyhrát ve sportce.

Nechat hrát svého syna dál hokej po absolvování základní školy je neuvěřitelný hazard se životem vašeho dítěte.

Český hokej zaspal a nemá vytvořený systém vzdělávání (plnohodnotné) během určitě náročné hokejové přípravy, pokud hrajete vrcholový hokej i v mládežnických kategoriích.Nemá systém středních a vysokých škol, které by vytvořili podmínky pro skloubení vzdělání a hokeje.

Hokej je "letadlo", protože když do něj vstoupíš,k tak máš jedinou jistotu, nejpozději v 21 letech spadne a přežít spadlé letadlo, možná jeden , nikdo víc hokej již hrát nebude.

a co potom se životem? Co dál?

Ale hokej je u nás národní sport.

Ale když v 21 letech skončíte, tak po Vás neštěkne ani pes.

+1/−1
6.3.2015 5:13

J34a23n 88T20o77m11á46š 9918386699709

Tak navrhni plán génie

+1/0
6.3.2015 11:37

T62o59m25á69š 73K66n67o45t82e64k 1519895557546

jene tomasi nemusim nic navrhovat podivej se do statu jsou stredni skoly s i universitni celky hokej basketbal kde dostavsji stidenti kvalitni vzdelani kdyz nemaji prostredky tsk i stipendia pokud nesplnuje prpspech nemuze hrst takze pokud skonci s hokejem ma univetsitni vzdelani a muze pokracovat ve zivote. ale u nas je to vsem jedno lener jeudi do ameriky na golf a ruzicka tak tomu to je uplne jedno ten na hokeji vydelava a ml. hokejiste jsou pro mej dobytek svaz take jefno a ministrstvo skolstvi ty maji svoje statni ma turity ja se snazim varovat jenom rodice tech mladych hracu kzeri stoji n rozcesti jestli skoncit s vrcholovym hokejemm a zacit ppdpprovat dite na kvalitnich studijicj a rozhodnuti je jednoznacne pokud nebude v cesku vytvoren sxstem plnohodnotneho vzdelavani je hazard pokracovat ve vrcholovem okeji

0/0
6.3.2015 12:03

J76a29n 55T42o83m26á92š 9928986909289

Knotku zde nemáš takovou ekonomiku jak v USA .Prostě srovnáváš nesrovnatelné

0/0
7.3.2015 14:26

T70o92m49á14š 65K53n74o76t81e14k 1819745497256

Antošův plán je hrob pro hokejisty, kteří měli to štěstí, že už skončili. Až bude mít hokej vytvořený systém plnohodnotného  vzdělávání během hraní hokeje, střední státní kvalitní školy a i vysoké(aby se dalo dobře skloubit hraní hokeje s plnohodnotným vzděláváním), potom bude hokejistů dostatek a nemusí antoš nikoho zachraňovat a vyrábět nové hokejisty.

Ale jinak je ideální cesta ještě jedna, po základní škole odejít tam, kde ten systém vzdělání mají, do zámoří, ale to taky není jednoduché a levné.

0/0
6.3.2015 4:58

T53o63m65á78š 62K82n33o42t65e10k 1819895597546

V současném systému, kdy není vytvořen systém vzdělávání hejových hráčů(jako třeba ve švédsku nebo v zámoří je úmysl hrát hokej na vrcholové úrovni  v dorostu a výše , neuvěřitelný hazard  jeho rodičů s mladým hráčem. je to , jak jsem to nazval typické letadlo, kdy do toho vstoupíte, platíte peníze a poptom to letadlo v 21 letech spadne)tedy skončí), z letadla vypadne možná 1 hráč, co přejde mezi muže a ostatní končí.

Né děkuji, nechci.Pokou d mé dítě není einštajn, který vždy po treninku přijde unavené domů a bude se třeba další tři hodiny učit, aby ráno brzo vstal, šel na trenink či doposlilovny, potom do školy, ze školy na trenink, večer domů   zase se učit, víkend zápasy,a zase se učit.tak nemůže plnohodně trenovat a plnohodnotně studovat , to nejde.

Takže má rada zní?

nenastupujte po absolvování základní školy do letadla, zvané hokej.)pokud tedy nemáte bohaté rodiče, kteří vás budou živit po dopadnutí letadla na zem), protože šance, že se tím hokejem budete živit je tak malá, že větší šance je to, že si podáte tiket a vyhrajete první cenu ve sportce.

Hokej je hazard se životem mladého chlapce po základní škole.

jednoznačně.

0/0
6.3.2015 4:54

T53o77m69á60š 33K51n13o73t28e41k 1269215767226

Já se ještě k tomu, že mládežnické výběry mají málo hráčů.

Já tedy dříve jsem zažil po Naganu  100 dětí před vyřazováním a stejně potom, když slavie hrála v žákovské soutěži, tak to trenér stáhl ke konci ne dvě lajny aby vyhrál. Z tohoto množství hráčů dal do hromady výborné dvě pětky, třetí horší a čtvrtou vždy nejhorší i časem na ledě. Potom dokonce v dorostu třeba podle kanadského bodování  měl v podstatě 1 nejlepší lajnu a dvě průměrné. tzakže i za největšího boomu na lední hokej, tak vždy se dohrávalo i na takové Slavii na dvě lajny.

ono totiž všechny lajny nedostávají stejný prostor, první dvě hrají přesilovky ai někdy oslabení a další dvě lajny tam jsou pro tyto první dvě, aby to zvládli v tempu fyzicky.

Takže lákat další hráče jenom na to, aby dělaůli stafáž pro první edě lajny je hodně pokrytecké.

A když se propracujete až do juniorky a juniorka končí, tak Vás většinou kopnou do zadku a vy zůstanete viset v 21 letech a umíte jenom hrát hokej, ale je Vám to k ničemu. protože po vás ani pes neštěkne. Svazu i klubu to je jedno, že jste se něco za těch 16 let naučil, nestojí o trenéry k mladým hráčům, nestojí o to, a VCám poradili a pomohli třeba s FTVS a využili metodicky Vaše znalosti a hokejový um, raději dají rolbařům pár tisícovek k platu, trenují tatínkové a jede se znovu ten nekonečný příběh se špatným koncem pro skoro všechny účastníky - takové hokejové letadlo.

Takže Váření rodičové, ještě než nastoupíte do hokejového letadla, řekněte si, že vystoupíte včas, v mladším dorostu, dítě dejte na studia(pokud tedy není v této době výjímečné svými výkony) a ušetříte si plno peněz, plno nervů a hlavně ty neslavné konce.

+2/−1
5.3.2015 20:02

T72o50m93á53š 15K27a39v61k36a 8242461180937

a co byste chtěl, aby tu existoval zaopatřovací ústav pro lidi, co nemaj na to, aby se živili hokejem? každý člověk svého štěstí strůjcem a pokud vše vsadí na jednu kartu a ta nevyjde je jeho problém.

+1/0
5.3.2015 20:44

T37o37m48á31š 75K92n29o32t14e44k 1319505967216

No a já právě říkám, aby si to lidé rozmysleli a aby neskákali na lep třeba Antoše, který tvrdí, že mají málo hráčů v mládežnických oddílech, aby nemazali lidem med kolem pusy, jak je dobré hrát hokej a jaký je to národní sport. To platí určitě v Kanadě, ale né u nás.

A k Vaší poznámce o zaopatřovacím ústavu. Vždyť ti kluci, co hrají hloupě hokej až do juniorky, tak vlastně tady pomáhají hokeji, jinak by přestal existovat. A potom tedy nechápu(to jste mne asi nepochopil), proč malé děti trénují rolbaři a rodiče, když je ten hokej pro náš národ jako národní sport. A púroč svaz není schopen využít některé končící juniory a využít právě vše co se naučili v tom, aby třeba trenovali mládež (a to by si museli trochu utáhnout opasky a nebo trochu šetřit) aby je mohl svaz a oddíly, zaplatiti.

Takže žádný zaopatřovací ústav, ale koncepční práci s kvalitními  trenéry.

0/0
5.3.2015 21:07

T79o45m34á61š 51K16a20v69k25a 8162381840427

vaše jak bych to nazval filozofie? je právě hrobem hokeje. Proč ještě třeba Ručinský hraje hokej, proč tu byla zlatá generace. Protože hráli hokej, že ho měli rádi a malé procento těch kluků se tím uživilo a ještě menší zbohatlo.Kdežto teď to jdou dělat děti, kteří chtějí být (nebo jejich rodiče to chtějí) hokejisty. Z vašich názorů mi přijde, že vy jste ten zhrzený rodič, co si přál, aby jeho potomek byl hokejista ono to nevyšlo

+2/−1
5.3.2015 22:23

M24a90r50t55i24n 25V57a75c46h78u19l50k27a 3563898678155

trefa, jeho syna vyhodili ze Slávie

0/0
5.3.2015 22:45

T71o13m17á15š 59K25n12o61t94e12k 1829675217426

Jenže pane Ručínský a ostatni hráči staré generace začal hrát hokej ještě za starého režmu, kdy bylo jedno jestli hrajete hokej nebo nehrajete, když jste skončil, zařadili vás nějak do pracovního režimu a pokračoval jste dál, nyní ale hrozí, když přestanete hrát hokej ve 21 letech, tak jste na začátku života v bodě nula a nikdo Vás nikam nezařadí, můžete skončit i na ulici(pokud nemáte silné ropiče(finančně), kteří vás budou dalších šest let finanacovat, aby jste se aspoń něco naučil, ale stejně , hokej děláte 17 let ale Vám to k ničemu.

udělejte si model, skončíte v 21 letech.,jelikož jste trenoval a věnoval jenom hokeji, dochodil jste štřední školu sportovku, ze které sice máte papír, maturi tu, ale neumíte skoro nic, takže pokud Vás rodiče nebudpou živit dalších 5 let na nějaké škole, tak si můžete zajít na úřad práce a shánět prácei - kvalifikace - hokej, k ničemu, takže možná seženete dělat ostrahu za 80 Kč/hod a co dál?

Co Vám zbývá, jako hojejista , víte jakám je jeho nápl%n, v léte lrtní příprava, dvojfázově, lkedy, ráno, odpoledne led, takže takový životní styl, a najednou chodit do školy, nebudeme si nic říkat něco o tom, že hokejista je inteligentní člověk - vysoko, spíš tím, že honí jenom hokej, takže i ty výsledky i na základní škole, nic moc. A nebo se jít vyučit, v 21 letech . Šílený.

0/0
6.3.2015 4:13

T92o89m60á14š 40K63a88v17k35a 8492451430667

"skončíte v 21 letech.,jelikož jste trenoval a věnoval jenom hokeji, dochodil jste štřední školu sportovku, ze které sice máte papír, maturi tu, ale neumíte skoro nic" Je to jen chyba toho člověka nebo jeho rodičů, že vsadili vše na jednu kartu a ta nevyšla. Každý strůjcem svého štěstí. Svoboda a demokracie je také o tom, že se každý musí a má postarat sám o sebe. Je to stejné jako když krachne továrna, kde někdo dělal celý život a pak je bez práce. Má na výběr 2 možnosti. Buď začít něco dělat, schánět práci někde jinde snažit si udělat nějaký kursy, aby měl na trhu práce cětší šanci nebo sedět na prdeli doma, brát podporu a nadávat, jak to v tomto státě stojí za h...o a jak bylo za komančů líp. Vy jste evidentně druhý případ.

+1/−1
6.3.2015 7:01

T24o21m33á58š 30K11n19o43t35e76k 1369645757476

Vy jste mluvil, že moje filosofie je " hrob hokej"

Tak proč tady pan Antoš chce tahat nějaké lidi do hokeje?

proč říkáme hokeji, že je náš národní sport.

Já Vám tady jenom říkám, že nemá cenu naskakovat na Antoše a podobné.

nemá cenu hrát hokej  od  v mladého dorostu, stačí odehrát žákovskou ligu.

Vy jste psal , že Ručínský hrál hokej a jiní pro zábavu. Nějak už o těchto zlatých hoších nemluvíte.

Vy chcete sledovat hokeje, né, proto tady jste na těchto stránkách, Vy se díváte na zápasy. Ale ten hokej někdo musí hrát.

A já jenom varuji rodiče- ti si musí uvědomit, co říkáte i Vy.

nemohou vše vsadit na jednu kartu - takže pokud jsou zodpovědní, nemohou své děti hrát mládežnický hokej. Mládežnický Vrcholový hokej se nedá hrát u nás v České republice, protože tento stát nevytvořil systém pro výchovu mladých talentů svého národního sportu(na rozdíl USA, Kanada_

Vy fanoušci chcete sledovat hokejové zápasy, stát nemá systém výchovy mladých hráčů tak, aby když skončí, nešli se oběsit nebo na pracovní úřad.Nikdo neříká že za komančů bylo líp, ale hokej je nastaven jako za komančů.

0/0
6.3.2015 8:03

T92o28m22á73š 18K34n45o25t59e65k 1519585147266

"skončíte v 21 letech.,jelikož jste trenoval a věnoval jenom hokeji, dochodil jste štřední školu sportovku, ze které sice máte papír, maturi tu, ale neumíte skoro nic" Je to jen chyba toho člověka nebo jeho rodičů, že vsadili vše na jednu kartu a ta nevyšla. Každý strůjcem svého štěstí.

Máte pravdu, je to chyba.

Takže já jenom říkám, a VARUJI RODIČE.

VAŠE DÍTĚ NESMÍTE NECHÁVAT HRÁT HOKEJ V MLÁDEŽNICKÝCH KATEGORIÍCH.

VSÁZÍTE NA JEDNU KARTU.

JE TO VELKÁ CHYBA.

JE TO NORMÁLNÍ PYRAMIDOVÁ HRA - LETADLO.

vÝCHOVA MLADÝCH HOKEJOVÝCH TALENTŮ JE NORMÁLNÍ LETADLO. AŽ SKONČÍTE PO JUNIORCE., LETADLO SPADNE A 1 PŘEŽIJE.

OSTATNÍ TALENTOVANÍ HRÁČI JSOU PRO HOKEJ MRTVÍ.

TOTO JE VIZE MLÁDEŽNICKÉHO HOKEJE Z POHLEDU HRÁČE.

0/0
6.3.2015 8:10

T64o76m67á69š 26K57n87o49t70e52k 1629665127986

A proč by selidí měli obětovat pro hokej, když to potom není hrob hokeje, ale hrob toho hráče? To je přeci jasné, takže všichni budou hrát hokej, aby nepochovali hokej, ale potom klidně může skončit na ulici, a nebude to hrob hokeje, ale hrob toho hráče, Úžasné.

0/0
6.3.2015 4:15

M67a23r34t49i64n 25V94a87c22h74u37l18k31a 3973608668165

chudáci ti tví rodičové, jsou z toho úplně Váření :-)

0/−1
5.3.2015 21:08

T71o95m91á77š 57S18e66i47d27l 4596532576687

prostě se překlep, no , přežil jsem to

0/0
5.3.2015 23:08

T21o50m31á45š 57K45n41o12t92e87k 1319755637926

Takže co byjste pane Vachulko nebo pane Kafko  poradil hokejistovi, který teda nepochová hokej, bude poctivě hrát extraligu až do juniorky,, třeba za tu Slavii, ale potom přijde trenér a už mu neprodlouží smlouvu, protože nemá kde hrát, v létě objede přípravné kempy 1. ligy, ale hráčů je plno, takže když se třeba i chytí, bude hrát i za 5 000,-kč  měsíčně, zase ho živí rodiče, ale jenom to dkládá, třeba o rok, a co potom, co by jste mu poradil co se životem, kde se uplatní, když to co umíje je jedině hokej?

a nebo druhý chlapec, hraje hokej jenom na základní škole, skončí(bude hrát jenom pro zábavu nějako nižýší soutěž nebo odborářskou ligu, jde na normální stření školu(pokud an to ale má, jak jsem již psal, oni hokejisté nejsou žádni einštajni), nebo se vyučí, nebo udělá výšku (někdy i vysokoškoláci nebo středoškoláci hledají práci marně,ale je určitě je v úplně o 100% lepší situaci v 21 letech, než ten určitě nadějný hokejista, ale to jsopu v 21 letech skoro všichni(vždyť se to učili 17 let).

Takže co byjste poradili takovému mladému hokejistovi, který skončil?

0/0
6.3.2015 4:25

J41a17n 36T88o87m14á46š 9898696209309

Knotku stále nevíš nic o hokeji vysoká škola z tebe nikdy experta na hokej neudělá.Umíš vůbec bruslit ?

0/0
6.3.2015 11:30

T20o15m66á11š 47K65n51o40t52e62k 1859865847506

jene tomasi tpto je opravdu vazna vec pro ty mlade muze ktere rodice dali na hokej a neuvedomili si ze vrcholovy hokej je vlastne hazard s jejich budoucnosti hokej zacuna byt od mladeznickych kategorii letadlo pyramidova hra.

0/0
6.3.2015 12:08

P25a35v14e78l 17P70e12t93r25ž34í39l89a 9694641537321

Hokej byl, je a bude vždy tím dražším sportem a pokud moje dítě tento sport dělá, pak bohužel musím počítat s vyššími náklady. Svým způsobem - ať si každý sáhne do svědomí, kolik peněz vydává na mobilní telefony, počítače, tablety a další podobné elektronické hračky. Myslím, že kdyby tyto peníze investovali do zájmové činnosti svého dítěte, udělají lépe.

A co je ještě horší, rodiče strašně často řeší přestupy, vkládají do svých ratolestí své nenaplněné sny a mají pocit, že jejich dítě je to nejlepší na světě. Já jsem měl na hokeji dceru a věděl jsem, že nikdy nebude hokejem vydělávat. Sezóna stála cca 40 tisíc korun, skončila v 19ti, když šla na vysokou. Ale pro mě bylo důležitější, že díky hokeji měla povinnosti, naučila se nějaké disciplíně, během puberty s ní nebyl žádný problém a v klubu po ní vyžadovali i solidní prospěch. Mnoho rodičů na tyto aspekty zapomíná a už v 10ti letech vidí ve svém synkovi elitního playera pro NHL. Pak samozřejmě prožívají zklamání. A co si budem nalhávat, velmi selhává rodičovská výchova - při prvním neúspěchu se hledá vina všude možně jen ne v sobě.

Doporučuji si přečíst rozhovor v deníku Sport s Jakubem Petružálkem, kterému kvůli jeho malé postavě v mládežnických kategoriích často říkali, že v dospělém hokeji nemá šanci. Řečeno jeho slovy - vyvolalo to ve mně vzdor dokázat všem, jak se mýlí. A dokázal to. Takže někdy místo věčného naříkání na trenéry, Svaz, kluby by to chtělo trocha pokory a více práce.

+8/0
5.3.2015 19:04

T31o80m21á24š 47K40n73o10t55e32k 1799455207396

Takže pane, já Vám gratuluji,l že Vaše dcera dostudovala kvalitní střední školu a že včas skončila. Bohužel u chlapců to tak jednoduché není. Ono totiž znáte mladé muže hokejisty. A i skoubení vrcholového hokeje v extralize dorostu je dost obtížné, pokud chodíte na normální střední školu nebo gymnasium.  Ono totiž ty treninky a i dost namáhavá příprava  se musí snoubit s náročným učivem normální školy(která pro uvolňováni na treninky také nemá moc pochopení) a to není jednoduché  a né každý chlapec toto dokáže. Potom se hledají obezličky  na rádoby střední sportovní školy, ale to je samozřejmě špatně. Takže já souhlasím s pánem, který měl dceru(ale ženský hokej není tak fyzicky náročný jako mužský), takže u hráčů, ketří vyloženě vyjímečnš nevynikají, tak bych skončil v mladším dorostu(hokej bych hrál dál, ale na nižší, ne nejvyšší  úrovni) astudoval bych a připravoval se na život. A těm letcům z kempu Letňany bych zcesela zamával a radoval se, že jsem z toho hokejové letadla vysedl ještě včas, protože vím, že toto letadlo stejně za 4-6 let spadne.

+2/−1
5.3.2015 20:10

T55o30m50á47š 72K77n41o21t61e48k 1289265897416

Vachulka zase nezklamal - na každý fakt a argument má svoje mínus. Gratuluji, taky názor.(mínusový).

0/0
5.3.2015 21:08

M70a56r94t85i86n 30V41a15c74h70u13l84k60a 3133328848905

to máš za prznění češtiny Knotku;-D

0/−1
5.3.2015 21:11

T65o82m85á78š 19K49n31o90t74e89k 1199285717956

Pane Petrželo, všicni mohou pracovat jak chtějí, ale vždy se tam dostane jenom 1 nebo 2.

0/0
5.3.2015 21:26
Foto

R30a49d41o38v97a36n 92C58v89r96č50e54k 7790444878271

úžasná to diskuze a kolik se do ni vkládá odborníků. pánové každá pomoc mladežnickému hokeji je vítána, ja sám dělám při zaměstnání trenéra v hokejové přípravce a moc dobře vím, čemu všemu v dnešní době mladežnický hokej čelí a jaké jsou v tom podmínky. pořád je to o lidech, za sebe můžu říci, že na menších městech zase český hokej začíná po dlouhé době vzkvétat a vše se obrací k lepšímu. to, že je to sport pro bohaté je mýtus a právě proto, že je nedosatek hokejistů tak se toho pro nábor dělá hodně. u nás. např. město dává dotace za každého člena, novým hokejistům dáváme novou výstroj - na nich je pouze hokejka, brusle, helma... příspěvky jsou 300,- měsíčně a to máme tréninky 4x týdně... právě proto, že se kolem hokeje pořád točí takovéto fámy spousty lidí svou ratolest na hokej ani nedá a ani si nesežene relevantní informace...

+4/0
5.3.2015 18:59

M38i87l76a57n 61D42u14r62i61c17a 4723945213391

Asi ano:-/

0/0
5.3.2015 19:01

T32o85m13á74š 81K44n28o73t33e58k 1969175927876

Pane Cvrčku, hokej te takové hokejové letadlo pro rodiče, vy do něj nasadíte svého potomka, dáváte tam peníze, ale až to letadlo "doletí" do juniorky, tak normálně po ní spadne a z celého tymu se zachrání 2 až 3 hráči, kteří se uplatní v 1. lize a potom i v extralize, po ostatních ani pes neštěkne a Vy se ocitnete v situaci, že máte doma syna, kterýmu mu je 21 let, má střební školu sportovní s maturitou, ale jinak kromě hokeje neumí nic , a on začíná v bodě nula. To je úžasný konec hokeje?

Nepřeji to nikomu,

0/−2
5.3.2015 20:17
Foto

R37a64d68o86v13a56n 61C30v51r24č43e87k 7450784768901

pane Kotek, Vy osobne jste nekdy hokej hral nebo se kolem nej pohyboval? zda se mi, ze ne protoze by jste jinak nemohl vypoustet z ust takove zhovadilosti... nerikam, ze nemate ve vasich nazorech cast pravdy, ale vidite to uplne spatnym pohledem, Ano jsou kluby kde je to "jak rikate letadlo", ale ne vsude, ja sam jsem kdysi v Litvinove za mych mladeznickych let necim obdobnym prosel, ale nevim proc bych mel zanevrit na hokej a toto prohlasovat, obsvlaste takove nesmysly...

+2/−1
5.3.2015 21:14

T62o97m46á60š 73K63n51o15t61e53k 1989635637276

Nevím kdy jste hrál za Litvínov a kdy jste skončil.

Ale jedno vím jistě, mladý muž skončí v 21 letech hrát juniorku, hrál vždy extraligu  třeba v Litvínově, věnoval hokeji vše, a najednou nemá smlouvu, končí. jediné co umí je hokej.

Ale to mu jue ki ničemu. Pracovní úřad, práce v ostarze)protože má výborný fyzický fond?). ˇUžasný život ho čeká, ale hokej byl přeci krásný, ale co bylo to bylo, co ale nyní?

+1/0
6.3.2015 4:31

J59a54n 49T25o34m96á47š 9858916649769

Končil jsem v 19 ,v práci dělám mistra a trénuju mládež nějak se ti do tvých  škatulek nevlezu.p.s. znám plno mladých kluků co skončili v juniorce šli např do druhé ligy a studují na VŠ

0/0
6.3.2015 11:35

T11o43m87á40š 93K97n48o96t42e94k 1989705417246

ja zase znam treba talentovane hokejisty kteri hrali v klsdterci2 ligu a nyni delaji v ochrance v ksuflandu.

ja jenom aby jste si uvedomil ze kdyby jste tu veskerou energii a penize venoval studiu tsk mi verte ze ny jste asi mistra nedelal a asi si vydelaval daleki vice penez i kdyz verim ze jako mistr si vydelate plno penez takze urcite uzivite perfektne rodinu

0/0
6.3.2015 12:15

T72o22m63á34š 58K57n97o65t33e63k 1879475307536

tskze mate urcite rodinny domekk automobil dovolena v zahranici v zime ns lyze no proste pohoda

takze vladtne zadny problem kdyz do 19 hrajete vrcholovy hokej a pptom zacinate od nuly ze?

0/0
6.3.2015 12:18

J78a53n 76T16o81m82á71š 9308626739679

Knotek je totálně mimo myslí si že když si přečte statistiky tak ví vše.Ten pán je totálně mimo dle mě neumí ani bruslit

+1/0
6.3.2015 11:33

M55a59r65i31á32n 59J83o17s11e60f83í83k 1603421177788

To by nebyl sport kdyby každý kdo trénuje byl nejlepší a šel vydělávat miliony. Asi bych přemýšlel než bych syna na takovou školu dal, co bude když to nevyjde... Rodiče jsou zkrátka někdy ctižádostivější než jejich děti.

+2/0
5.3.2015 22:35

T20o33m52á55š 76K94n27o88t28e92k 1889585517526

No a vtom to je, podle mne , když necháte dítě pokračovat v hokeji i třeba v tom dorostu, a obětujete vše hokeji, je to to letadlo, ten hazard, ten neuvěřitelný risk(nedá se hrát profesionálně vrcholový sport a přitom studovat plnohodnotnou školu( oni i ti hokejisté nejsou žádní enštajni), co si budem nalhávat, už jste viděl třeba výsledky ve škole  třeba hráčů na Vladivostocké, kam chodí malí hokejisté)kde je plná třída hokejistů či fotbalistú? Nic moc, spíš nic, než moc.

A nyní  vzor.

Mladý hokejista - trenuje, přijde domů, poctivě se do veřera učí, třeba mladý dorost má treninky do 18,00 hod, v 19,00 návrat domů, úkoly , studium, příprava na školu, a zase ráno trenink, posilovna, škola....

Odmatutuje při hokeji a dvou fázovbých trénincích na normální škole? Věřte nejde to , tak to nefunguje.

Proto pokud má být hokej národní sport, musí se vytvořit systém, aby existovali stření, ale státní plnohodnotné školy, kde se budou hokejisté učit i anglicky, jazyky, vš e jako na střední, budou mít skloubené vzdělání s časem na hokej, kluby budou vyžadovat plnění výsledků ve škole, potom musí být i systém universit tak, jako je to třeba v kanadě(nebo americe- kde se hraje kvalitní hokej i na universitách(mám dojem, že třeba Tavares byl universitním hráčem). takže když chlapec skončí s hokejem , může mít ukončené i universitní vzdělámí a může pokračovat životem dál.

Ale v tromto naši hokejoví funkcionáři úplně zaspali, svět se okolo změnil, ale hokejový systém výchovy- ale spíš nevýchovy hráčů zůstal jako za komunistů

u nás hokej každým rokem ofepíše desítky možná stovky hráčů, kteří tím, že hráli hokej, tak se dostali do svízelné životní situace, ale hráli národní sport na nejvyšší úrovni až do svých 21 let?

A potom se běž oběsit, nebo si vem lopatu  a jdi házet písek na stavbu.

takže toto je realita sportu v české republice. Národního sportu.

Lener, Král, Šeba - těm to je jedno, ti mají své jisté, ale co udělali pro hokej, pro hráče, nic.

+1/0
6.3.2015 4:45

P58e89t66r 13S96t41r43a11c14e14n40a 3291923948690

Stejne ty kempy budou o tom, ze kdo si je zaplati, tak se jich zucastni. Na tomhle principu funguji kempy ve vsech sportech. Jde o vydelek poradatele, ne o to, dat prilezitost hracum se ukazat.

0/−4
5.3.2015 17:58

P25e72t73r 14S36t19r38a31c21e77n64a 3481423138650

Prosim minusare o vyvraceni meho tvrzeni, ze nemam pravdu. Nejenom klikanim minusu. Asi nejste ze sportovniho prostredi. Pokud nemate argument, tak vas lituju a zijte si ve sve pravde.

0/0
5.3.2015 20:28

T93o58m59á17š 34K93n93o39t19e46k 1119185297476

Samozřejmě, pod průhlednou záminkou, jde vždy o kšeft, o nic jiného.

Všechny kempy a hockeytalent a individuální treninky- to je pouze kšeft pro organizátory.

0/0
5.3.2015 21:10

M25a57r12i32á28n 13J30o24s53e24f42í30k 1673541347428

Další zhrzený rodič jehož syn nebyl uznán za hodného hrát extraligu?

0/0
5.3.2015 22:37

T92o11m96á47š 19K80n68o84t69e75k 1319435637666

Takže pane Josefíku, chápete , že český hokej , až to všichni pochopí , je na pokraji svého zániku. a pokud se stím nezačne něco dělat, tak brzo skončí. Všicni až prohlédnou, že naděje na to, že bude vaše dítě hrát na úrovni NHL, KHL či i extraligy , je tak malá, že je možná větší šance vyhrát ve sportce.

Nechat hrát svého syna dál hokej po absolvování základní školy je neuvěřitelný hazard se životem vašeho dítěte.

Český hokej zaspal a nemá vytvořený systém vzdělávání (plnohodnotné) během určitě náročné hokejové přípravy, pokud hrajete vrcholový hokej i v mládežnických kategoriích.Nemá systém středních a vysokých škol, které by vytvořili podmínky pro skloubení vzdělání a hokeje.

Hokej je "letadlo", protože když do něj vstoupíš,k tak máš jedinou jistotu, nejpozději v 21 letech spadne a přežít spadlé letadlo, možná 1 , nikdo víc hokej již hrát nebude.

0/0
6.3.2015 5:11

M35a11r19i82á95n 29J62o25s23e10f45í79k 1143441737148

Omlouvám se, sice pomalu, ale už v předchozím příspěvku jsem pochopil o co Vám de a mate podle mě pravdu. Začít hrát hokej by neměla být sázka na jedinou kartu. Za tento "rýpavý" příspěvek se omlouvám.

0/0
6.3.2015 6:13

P35e48t14r 76S53t10r21a80c37e43n87a 3261623528810

Zklamu Vas, nejsem zhrzeny rodic. Ale uz jsem se podilel na rade podobnych kempu, takze vim jak to chodi. Co nejvic zdimat ucastniky. Napr. za 200,- posilame kazdy den mail rodicum o tom, co se ten den delalo. Slusny vyvar.

0/0
6.3.2015 21:12

R41o20m83a57n 15S78m76a86t96a12n39a 6755342207648

U  nás tá fáza hokeja, keď je vôbec problém nájsť talent, ktorý bude makať a chodiť na tvrdé tréningy začala tak pred 6-10 rokmi a nedarí sa ten trend ani pribrzdiť. Tobôž nie zvrátiť. Výhovorky typu - štát dáva málo peňazí a na hokej idú hlavne deti bohatých snobov sa časom ukázala ako blud. Gáborík investoval zo svojho do nového zimného štadióna v Trenčíne,  existujú dotačné podpory na výstroj a dobrých juniorov je každým rokom menej a menej. Takýto vývoj prebieha v súčasnosti aj v Čechách. Len si ho mnohí ešte nepripúšťajú. Podľa mňa za klesajúcim záujmom detí o hokej a neochotu na sebe tvrdo makať stojí nová doba a ponuka nepreberného množstva iných nešportových možností (lacné cestovanie, 100 kanálov TV, internet, Facebook, mobily, ....). Za socíku sa jedine športom dalo niečo dosiahnuť a dostať sa do zahraničia, pokiaľ človek nechcel  emigrovať.  Decká jednoducho zleniveli a nemajú potrebu niečo dokázať, keď majú materiálny dostatok. Tak ako nastal súmrak cirkusov (prežívajú len zo biedou a zotrvačnosťou), ako si ľudia už nestavajú chaty a nehrajú sa na indiánov a Rychlé šípy, tak sa aj drahý šport nazývaný "kanadský hokej" dostáva pomaly na zostupnú trajektóriu. U nás sa zmrskne skôr, u vás možno prežije v podobe, aká je momentálne v Rakúsku alebo Taliansku.  Doba sa rýchlo mení a kto sa novej situácii rýchlo neprispôsobí (a to neplatí len v športe),  ostane zavŕtaný na mieste len so svojimi spomienkami na "staré dobré časy". Nazýva sa to "efekt červenej kráľovny".

+12/−1
5.3.2015 16:36

H49o81n39z86a 23B35o88b37u55l61a 9406459623699

Něco z toho je pravda, něco ne. Pravda je, že hokej je drahá záležitost. Mě stála každá sezona v mladším dorostu i díky dojíždění 70 tisíc. A to je další věc - vetšinou totiž toho kluka musítě na tréninky vozit. A víte, jak bývají časově tréninky rozložené? Čím mladší, tím dřívě po obědě je trénink. Pro rodiče, kteří pracují, je to prakticky nemyslitelné, pže zimáky jsou často na okrajích měst, nebo ještě lépe ve vedlejším městě. Těch důvodů je samozřejmě více.

+3/0
5.3.2015 16:55

I28v58o 30K28a54r42c92h 1500890977973

Antoš, největší omyl české talevize!!

+5/−28
5.3.2015 15:01

L75á22ď24a 78M97a66l63ý 5167966135985

To je snad Vlášek ne?

0/0
5.3.2015 15:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze