Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výměny v NHL zhatily plány. Špaček: Budeme čekat na 1. kolo play-off

Kdo z českých hokejistů hrajících v NHL by mohl účinkovat na květnovém světovém šampionátu v Praze a Ostravě? I za zodpovězením této otázky se do zámoří na necelé dva týdny vydal asistent reprezentačního kouče Jaroslav Špaček. A přiznává, že vedení národního týmu bude muset čekat na výsledky 1. kola play-off, po kterém by mohla být řada adeptů volná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a90r11t58i36n 94P86e44č40e22n54k63a 1345801950948

No to jsem zvědav na ten výběr. I když ono hlavně nebudou důležitá jména, ale aby si všichni sedli jako parta. Sice mám z toho trochu strach na základě posledních vyjádření Růžo-Špačka, ale věřím :)

Jinak si neodpustím komentář k panu Knotkovi - nevím kdo mu co udělal, ale pokud má přehled o svém životě jako o českém hokejovém prostředí, doporučoval bych mu dlouhouuuu dovolenou.... pročistit hlavu, restart.... ale aby se to stihlo do mistrovství světa :)

+2/0
11.3.2015 8:44

T78o39m15á34š 69K13n74o13t28e84k 1509265567696

vazeny pane hokejiste kteri hraji ms tak jsou profesionalove takze nechapu neco ze nezalezi najmenech ale na nejake parte tomu v profesionalnim sportu nerozumim a toto mezi profesionaly neexistuje.

za dalsi pane ja povazuji porad reprezentaci za vykladni skrin nasi moralni urovne jak nas tak take moralni uroven hokeje a verim tomu ze pokud nemuze trenovat repretym nejaky vrah tak se domnivam ze by repretym nemel trenovat clovek ktery byl schopen kasirovat rodice mladych hokejistu prave prostrednictvim jejich deti a pokud nezaplatil zlikvidovat mladeho hokejistu minimalizaci casu na lede na par minut vyiiuzivat takto mlade hokejisty je vrchol hyenismu a takovy clovek ve sportu nema co delat.

0/−3
11.3.2015 14:46

M94a21r95t29i79n 80V37a35c31h64u65l26k41a 3773878118655

Knotku, již si mě přestal bavit se svým pomlouvačným přístupem o korupci určitého člověka. Konzultoval jsem to se známým policistou a ten se domnívá, že si naplnil skutkovou podstatu trestného činu pomluvy. Podal jsem tedy trestní oznámení na neznámého pachatele. Označil jsem místo kde je pomluva publikována i identifikaci tvého NICKU, počítám, že dle tvé IP adresy kterou jim IDNES poskytne, tě policie ČR najde a obviní. Měj se

0/0
11.3.2015 19:13

T75o79m17á94š 91K45n10o81t45e87k 1359555177206

Jak, originální boj proti pravdě a svobodě slova, tak nějak to bylo za komunismu, že by se vrátili časy?

0/0
11.3.2015 19:48

T46o27m83á51š 59K52n37o60t26e23k 1509145827686

A ještě ti poradím, to že někdo má IP adresu ještě neznamená, že z té IP adresy ten, jehož ta adresa je. , píše.

Ahoj. a měj se také..

0/0
11.3.2015 19:51

M14a85r42t35i39n 83V83a49c75h62u98l28k60a 3293968458485

Radit mi Knotku nemusíš, IT mne totiž živí. A naštěstí se mýlíš. Podle IP adresy se dá dohledat ISP- tedy provider a ten je povinnen uvést uživatele, tedy toho kdo službu kupuje. Pak je na policii aby prokázala, že je současně pachatelem trestného činu. Lze snadno spojit např. díky auditu sowtware v počítači pachatele. Při takových akcích pak policie lustruje vše. A pomluva je stále trestným činem.

0/0
11.3.2015 20:22

T98o75m56á54š 78K23n93o45t50e22k 1479295897816

Ty mi nerozumíš, jak dokážeš kdo s počítačem pracuje, když s ním pracuje více lidí ?

0/0
11.3.2015 21:19

M51a41r26t22i40n 12V91a29c76h36u62l77k17a 3883608338765

neboj se hošku, chlapci z počítačové kriminality si s tím už poradí. Na to většinou stačí výslechy uživatelů. A třeba tvůj synek už nebude jen na pracáku.... A odpovědnost nese majitel zařízení z kterého je čin spáchán

0/0
11.3.2015 21:31

T41o28m77á11š 14K17n22o58t16e29k 1419935427706

Tak to tedy nemáš pravdu, chlapče, to je takový nesmysl, že jsem větší nikdy neslyšel.

A jinak nemusíš mít strach, můj syn není na pracáku(ona totiž ta tvá poznámka docela evokuje tvoji morální pokleslost a lidské kvality) , ale znám případy, kdy končíčci junior musel na pracák, jiný zase dělá v ochrance v Kauflandu  a víš, k čemu je mu dobrý hokej, který hrál 17 let, úplně k ničemu, ale to ty nechápeš.

0/0
11.3.2015 21:38

M12a55r71t27i76n 29V12a84c14h46u17l56k78a 3283268458855

tys toho ještě neslyšel...

0/0
11.3.2015 22:07

T56o89m88á69š 86K70n13o49t37e19k 1109815957726

Na to že se tady mluví o hokeji, takže lidé, kteří se tady vyjadřují by měli mít aspoň nějaký anung o hokeji.

Ale říci, že není důležité, jaké budou mít v mužstvu jména, ale aby to byla dobrá parta, tak to platilo možná před padesáti lety, kdy se hokej hrál jenom tak, pro zábavu

nyní jsou hokejisté, hrající na mS  opravdoví profesionálové, které opravdu nemohou rozhodit jakékoli animozity. pro ně je hokej tvrdá práce, kterou odvádějí na co nejvyšší úrovni, profesionálně.

0/0
11.3.2015 21:23

J86a82n 92H90e74j60t26m43á56n56e39k 7436720645951

Je to jednoduchý. Do obrany je potřeba zkušenost, takže Špágr a Guma!

0/0
11.3.2015 8:12

T60o42m40á88š 83K55n47o52t81e41k 1689115237376

Víte, já jsem opravdu přesvědčen o tom, že 1. Růžička kasíruje rodiče jemu svěřených dětí - parazitovat na dětech a mladých hráčích je podle mne vrchol hyenismu.(zažil jsem a je to dáno mou zkušeností)

2.To , že náš hokej nemá vytvořen systém hraní vrcholového hokeje ve spojení s kvalitním studiem , (oproti systému ve Švédsku, Finsku, USA, Kanady) je také pravda, ne můj vymysl. to je fakt

3. To, že se začíná zjiš´tovat, že je nedostatel mládežnických hokejistů- tak toto  napsal ve svém článku Antoš.

4. to, že tvrdím a doporučuji odpovědným rodičů, aby dokud tento systém nebude vytvořen, aby dítě nedávali po žákovské soutěži na pokračování ve vrcholovém hokeji, ale aby ho buďto poslali tam, kde ten systém funguje, a nebo aby  se dítě začalo věnovat své přípravě pro život(vzdělání, vyučení) a hokej aby hrálo na nižší úrovni jen pro zábavu a bez výkonnostních ambicí. 

5. Pokud předpokládám, že můj oponent nemá děti, když  mu je jedno, že když dítě skončí hokej v 21 letech, že musí začít od nuly tak to mi vychází z toho, že kdyby ty děti měl, určitě by tak nepostupoval a chtěl by, aby jeho dítě bylo na život připraveno co nejlépe a nezlobte se, hraní vrcholového hokje je pro život úplně k ničemu, pokud ten hokej nehraje.

4. a to, že po juniorce bude někdo hrát hokej mezi dospělými a nebo třeba i v NHL , KHL je asi 2%. Takže si myslím, že poměrně malá, a tím pádem to, že již hokje hrát nebude je 98% a to je poměrně hodně, to vlastně znamená, že děláte něco 17 let, umíte to perfektně, ale je Vám to v obyčejném životě k ničemu.

Takže pokud máte na tyto věci jináý názor, klidně vás vyslechnu a pokud mi to argumentačně vyvrátíte, tak budu jenom rád, ale opravdu buďte konkrétní.

+3/−5
11.3.2015 2:36

M91a91r84t32i50n 43S68t95r35a35k69a 7340398559418

Tak jo, zkusím to konkrétně.

1) už jsem to tu psal. Za Slavii hraje synovec, prošel si hned několika ročníky a ani jednou se nestalo, že by si někdo řekl o peníze za to, že hraje nebo v jaké lajně hraje. Nechci a nebudu hodnotit jeho kvality, třeba je tak dobrej, že ho tam mají kvůli jiným věcem :-) Ano, bavili jsme se se ségrou a jejím manželem o tom, jak to chodí, nadávají, že je všechno drahé, že po nich klub chce peníze, ale ty nejdou nikomu do kapsy. Jsou na provoz týmu, na cesty, turnaje a tak. Samozřejmě, kdyby dával klub s takovým rozpočtem na mládež víc peněz, bylo by to ideální, ale v ideálním světě nežijeme a žít ani nebudeme. A Slavia se v tomhle nijak neliší od dalších klubů - na tohle téma se baví rodiče kluků všech týmů prakticky na každém turnaji nebo utkání. Takže ne, nevím o tom, že by Růžička bral peníze, a nikdy mi ani nikdo neřekl o někom konkrétním, kdo to zažil. Vždycky to bylo, že Franta říkal, že mu Lojza říkal...

2) náš hokej možná nemá vytvořen takový systém, na druhou stranu není to hokejem a lidmi v něm, ale tím, kde žijeme. Srovnáváte Česko a jeho podmínky s Kanadou, USA, Finskem, Švédskem. Sám musíte cítit, že porovnáváte neporovnatelné. A jestli z toho chcete někoho vinit, tak začněte Gottwaldem a vraťte se do roku 1948.

3) Anty přišel s opravdu objevným faktem :-) Tohle je problém, o kterém se na svazu ví už dlouho. Ale bohužel produktivita svazových zaměstnanců v plození talentů není dostatečná :-) Co vám na to mám říct? Že je to sice hezký, ale zase je to jednak o ekonomických možnostech téhle země a lidí v ní. Co má svaz dělat? Peníze dávat možná v o něco málo větší míře dávat může, když je sebere jinde, ale obecně moc možností nemá. Nebo je vidíte?

4) synovec dokáže hrát hokej i studovat. A to velmi dobře. Takže odpovědným rodičům nic nedoporučujte, odpovědní rodiče to dokážou posoudit sami, jestli jejich dítě na něco má nebo ne. A je nesmysl, že někdo "neumí" studovat proto, že chodí každý den na trénink. To je jenom alibismus.

+6/0
11.3.2015 4:49

M22a57r37t40i83n 40S58t66r50a16k88a 7410458509188

5) pokud předpokládám, že oponent nemá děti... Hm. A na základě čeho tenhle předpoklad vzniká? Zase konstrukce na konstrukci. Věřte, že jsou lidi, kteří opravdu nechají dítě hrát hokej a nebojí se toho, že když ve 21 skončí, tak nebude mít co jíst, protože mají sebevědomí, odhad, dobré vztahy s potomkem. A nezlobte se na mě - tohle opravdu není problém svazu, ale rodičů a jejich dětí. Jestli rodič v 16 nepozná, že jeho kluk je lempl, tak k tomu nemám co dodat...

6) a co tím chce básník říct? To je zkrátka realita, kterou jste asi tak nějak tušil, když jste dítě na hokej dával, ne? Nebo ne snad? Nebo v čem je problém? Že selhaly sny o tom, že Knotek ml. bude ten vyvolenej? Tak teď hledáme viníka, kterým je buď svaz, systém, Růžička nebo kdo ví co či kdo ještě, ale nikoli Knotek ml. sám nebo Knotek st.?

+3/0
11.3.2015 4:55

T42o91m25á29š 28K64n46o58t50e23k 1629905467156

1. Já jsem tuto skutečnost zažil . Nevím kolika ročníky si prošel Váš synovec(můžete být konkrétní?). Já Vám jenom říkám, že můj syn prošel, Slavii od přípravky až do konce juniorky a vždy patřil k nejlepším hráčům(jak říkám 1 gol průměr statistiky, ).

S požadavkem na částku jsem se setkal na začátku druhého ročníku juniorky.

Samozřejmě ase na Slavii o tomto nikdo nešíří(na Slavii byl za synových časů strach z Růžičky- on totiž opravdu rozhodoval o všem),

Do té doby ne.Částka co byla požadována  měla být odevzdána bez faktury. Po odmítnutí si již dyn na Slavii nikdy nezahrál přesilovku a byl ve 4 lajně.

2.Já jenom říkám jedno, když chcete hrát vrcholově mládežnický  hokej, tak se nedá současně chodit do normální střední školy a plně se věnovat studiu. Musíte totiž chodit na treninky, dopoledne, odpoledne či večer, jeden den v táýdnu se hrajou zápasy a potom víkend. Ňormální školy neuvolňuji, a potom jste nucen chodit do tzv soukromých škol- sportovních, které poskytují pouze papírové vzdělání sportovcům. Syn Pana Růžičky dokonce takovou 4 letou školu udělal za tří roky a to vězte, že na základní škole měl nic moc známky(žádný einštejn- ale to většinou hokejisti nejsou, ale jsou i výjímky- Nestrašil- ale opravdu hrozně málo.Takže pokud dáte svého syna hrát vrcholově mládežnický hokej, pravděpodobnost, že se bude živit hokejem je cca 2%, takže spíš předpokládejte, že se živit nebude. Skončí juniorku v 21 letech, a jediné co umí je hokej, kterému se věnova 17 let. Co potom. Umíte si představit, kdyby se něčemu naplno věnova 17 let, jaký by to byl odborník?

3. Já netuším, proč by zaměstnanci svazu měli plodit talenty. Nevím přesně jaké jsou ekonomické možnosti této země, ale pokud všichni považují hokej za národní sport a je v zájmu země tento sport aby nevymyzel, nemůže chtít po rodičích aby své děti nechávali hrát až do 21 let a přitom neměli možnost se při vrcholovém hokeji připravit na život.)peníze ve státním rozpočtu - přesouvají se miliardy-

+1/−3
11.3.2015 7:10

T63o23m31á17š 95K49n28o20t72e82k 1529615427276

4. Pokud  Váš synovec studuje úspěšně(mohl by jste alespoň specifikovat kde-soukr. nebo státní ajakou školu), tak bu´te šťastni. Musí být hodně nadaný a neuvěřitelně zodpovědný a pracovitý- treninky - dvakrát denně, večer  po náročném treninku  se učí, když jeden den vypustí - protože to mají vždy mistráky v týdnu , musí nahradit, ze školy ho, pouštějí na dopolední treninkya i na mistrák, (takovou školu mi prosím doporučte - a hlavně ji tady můžete udělat reklamu.

Ale většinou mladí hokejisté tak pracovití a zodpovědní nejsou, jako většina mladých náctiletých, u toho studia je to opravdu těžký, ale určitě nemůže dítě studovat úspěšně normální gymnasium a mpřitom hrát vrcholový hokej. To se dá dělat do deváté třídy, ale určitě né na státní kvalitní střední škole. Ty treniky jsou totiž dvakrát denně.jeden den celý se jezdí mistráky a ještě se hrají mistráky v sobotu nebo neděli. Hrajtete po celé ČR, jezdíte do Třince ....

Víte rodiče vidí Jágra, hertla, voráčka ... Kováře...ty výdělky a chtějí to samé pro své děti, ale opravdu, pravděpodobnost toho, že jakékoli dítě se bude živit hokejem jsou pouhé 2%, takže spíš musíte předpokládat, že to ditě již hokej hrát nebude, ale když bten hokej hrát nebude, proč ho radši nepřipravit na život úplně jinak?

5.Ten předpoklad je na základě toho, že si neuvědomuje zrůdnost aobrovský hazard s budoucností dítět,, když to dítě nemá.(ale trefil jsem se, že,) ale opravdu toto není podstatné.

ještě jednou opqakuji- hrát hokej na vecholové úrovni, chodit dvakrát denně na treninky, jeden všední  den v týdnu zabitý od rána do večera, jeden den o víkendu to samé mistráky a přitom chodit na kvalitní střední školu a studovat denně - tak se nad tím zamyslete, jak je to z říše snů.

To by chlapec znal jenom - ráno trenink, návrat do školy na desátou(večer po treninku si doplnit učivo), ale večerní trenink je třeba do 7, potom se vrátí unavený ze stadionu třeba v 8,30, večeře a škola trenik , škola....

+1/−3
11.3.2015 7:24

T80o44m54á36š 60K83n26o37t41e23k 1359225577206

6.jednoznačně životní zkušenost - můj syn patřil svého času k nejlepším hráčům na Slavii- uvědomte si jednu věc, kdo projde od přípravky až do juniuorky ve velkoklubu(kam od žákovských soutěží pořád plynuly hráči z jiných malých klubů na zkoušku a zase odcházeli, v klubu, kde již od mala hráči hrají pod obrovským tlakem) tak věřte, že ten hráč musel být hodně kvalitní, když si ho tam nechali apřitom za ním nebyly jiné zájmy,  (a věřte, že nejsem otec, co si myslí, že jeho dítě je jediné nejlepší, ), ale jednoznačně ode mne chtěli prachy akdyž jsem je nedal, byl chlapec suspendován do 4 lajny a nikdy si nezahrál na Slavii pořesilovku(a dopad do kanadských bodů je přeci nad slunce jasný).

To, že již nedostal prostor na ledě opravdu u toho hráče způsobí nižší seběvědomí, klesají mu statistiky -

A to si představte, že po absolvování základní školy jsem ho dal na obyčejnou staátní střední školu, ale vydržel tam pouze rok a kvůli hokeji jsme odeělina soukromou (nechtěli uvolňovat a hlavně  se horšil prospěch)prostě nestíhal) a to nebyl žádný blbec, na Základce měl skoro samé, a když potom maturoval na soukkromé škole, tak byl v té polovině, která odmaturovala bez problémů(druhá půlka maturantu maturovala napodruhé.

0/−3
11.3.2015 7:34

M77a89r69t76i66n 30S45t52r74a20k37a 7530688239808

1) od 4. třídy, do juniorky teprve půjde příští rok. Takže nemůžu vyloučit, že ho to ještě potká, ale zatím se ségra setkala jen s korektním přístupem. A opakuju - ano, slyšel jsem to, ale vždycky jen v podání, že Vomáčka říkal, že mu Novák říkal, že prý Zemanovi řekli o peníze. Prostě tomu nevěřím, nemám důvod tomu věřit. 

2) je pravda, že dopolední tréninky jsou problém, normální školy moc pochopení nemají. Chce to individuální dohodu, která v našem případě funguje. Je tam všemi stranami daná podmínka, že nebudou žádný úlevy na studiu, tzn. že mladej ví, že musí všechno umět tak, jako by do tý školy normálně chodil, jinak končí. A protože ho hokej baví, tak holt chodí do školy a na hokej, nemá diskotéky nebo hudební festivaly nebo podobně. Ano, něco je samozřejmě potřeba obětovat. A třeba pro kluky na základce je Vladivostocká naprosto dokonalá škola, protože tam vedení ví moc dobře, že hokej je to, co většinu z nich živit nebude. A dokáže se podle toho chovat.

3) Tak k tomu není moc co dodat. To je úplná pitomost :-) Hokej nemá v ničem výsadní postavení a ani není důvod, proč by mít měl. Je to prostě jeden ze sportů a protože je populárnější, tak se občas politici holt svezou na vítězný vlně a přijdou se ukázat. Ale jednak peněz na sport v rozpočtu není moc a po tom, co se stalo Sazce ještě míň, a jednak takhle argumentovat fakt nejde. Chudáci rodiče, chudáci děti, chudáci, kteří si vybrali nějakou cestu a ty, státe, to zaplať, a postarej se o to, aby se ten můj kluk měl dobře, i kdyby se nakonec ukázal bejt neschopnej.

4) je na obchodní akademii, státní. Teprve začíná, ale vím, jak mu šlo učení na základce. Možná byla klika, že byl na Vladivostocké. Teď v pololetí měl průměr asi 1.9, jednu trojku. Solidní a dostačující, řekl bych.

+3/0
11.3.2015 13:53

M51a46r75t13i14n 40S68t78r17a63k85a 7300478849888

5) netrefil, já syna mám. Dal jsem ho na fotbal, ale už nehraje. Když nám řekli, že neexistuje soukromý život, všechno je jen o tréninkách a zápasech, tak jsem měl dost rozumu na to, abych ho nechal hrát florbal, pro zábavu, a k tomu si ještě vybral karate. Je to právě o tom, že rodiče v nich vidí Jágry a Hertly a nemají rozum. Berou dítě jako investici a ne jako dítě, jako živýho tvora. Budoucí hvězda, stroj na peníze. Vidím to kolem sebe na tréninkách i na zápasech, kam se ségrou občas zajdu, a je mi z toho na zvracení. Takže mi neříkejte, že jsem si neuvědomil ten hazard. Uvědomil jsem si ho a nešel jsem do toho, úplně stejnou volbu jste měl taky. 

6) O Slavii toho docela dost  vím, vzhledem k tomu, že tam chodím dlouhý roky a třeba během extraligy jsem dost podrobně studoval i programy k zápasu, kde byly výsledky a statistiky mládeže. A jméno Knotek si nevybavuju. Hromadu jiných ano, Poletína si vybavuju už od čtvrté třídy, už tam byl dobrej, dal bych dohromady spoustu jmen, ale Knotek? On se asi jmenuje jinak, že? ;-) Protože jinak bych si ho jako střelce všiml.

+2/0
11.3.2015 13:57

V93l70a36s70t10i94s92l81a83v 75Š96ů44d90a 8784263329402

já jsem taky hledal juniora Knotka ze Slávie a taky neúspěšně, nno příležitostně zkusím vyhledat ještě juniora Nováčka

+1/0
11.3.2015 15:11

T57o23m59á70š 88K46n54o16t46e30k 1909685137436

Je vidět, že tvé vedení je nekonečné a že potrvá ještě roky, než ti to dojde.....

0/0
11.3.2015 21:28

T25o15m88á30š 42K82n41o51t80e56k 1539925287376

1.Asi Vás to čeká, nevím jaký má vliv Růžička nyní na Slavii, takže netuším, ale pokud něcemu chcete nebo nechcete věřit, tak to je 50 na 50.Já jsem to zažil osobně, Vy věříte něčemu, o čem nic nevíte , takže spíš to vypadá , že tomu chcete věřit.

2. Studentský život hokejisty.

pokud vaš synovec chodí na normální denní studium na normální škole(ne soukromé ani sportovní), tak jeho týden je asi takový. Ráno jde do školy , v 8,00 hod. V 8,30 odchází z hodiny a utíká na ranní trenink, cesta 30 minut, 20minut pře treninkem, 60 minut trenink , po treninku vysvlečení, sprcha - 30 minut , a cesta zpátky do školy - 30 minut - navrat do školy - v 10 hod 10 minut- vrací se do hodiny, která již běží.Stráví oproti svým spolužákům o dvě a půl hodiny ve škole méně.

Odpoledne trenink, takže buďto jede domů a na trenink se vrací ., zřeba na pátou hodinu, trenink končí v 18,30 hod, sprcha, návrat domů v 19,30 hod, večeře - a je 20,00, takže za hodinu si dopolní učivo za 2,5 hodiny - zápisky do sešitu a potom se od 9,00 hod učí, třeba 1 hodinu(nic moc), takže spíš 1,5 hodiny v 10,30- 11,00 hod jde spát.

 Druhý den ráno vstáva v6,30  hod  azase znova. Potom ale přijde den- kdy je mistrák, zabitý celý den, návrat v noci a spánek.

potom zase normální všední den. Až v sobotu zase mistrák, zase zabitý den, jediný volný den neděle, ráno si přispí ale musí si doplnit učivo ze zameškaného dne , takže podvečer má pro sebe, nějaký playstey- hraje ho opravdu jenom jednou týdně v neděli? To ten Váš student je světec.  Takže pokud mi tvrdíte, že nevěříte tomu, že  jsem byl nucen dát peníze Růžičkovi a to jsem odmítl, tak já Vám opravdu nevěřím, že 15 chlapec je schopen toto zvládat až do svých 17 -18 let.

A pokud ano, tak je asi jako 1 ze sta.

já bych to nevydržel a asi mnoho jiných chlapců.

0/0
11.3.2015 19:13

T43o33m86á38š 46K62n88o88t71e39k 1329805887266

3. Jestli si myslíte, že sporty vznikají spontálně a že se jim daří jako houbě na dešti, tak tomu opravdu nerozumíte. Samozřejmě stát je schopen , pokud chce nějaký sport preferovat, tak ho umí finančně podpořit a  aby se rozvíjel a aby tam přišli děti.Většinou k tomu přispěje i nějaký úspěch v daném sportu, ale hokej je u nás jako druhý nejpopulárnější sport, já si myslím, že je nejpopulárnější. a samozřejmě stát tam dává dotace pro jednotlivé kluby, i město, kde se ten klub nachází tak to pomáhá financovat, ale nikdo z veřejnosti netuší kolik a kam. Takže věřte, že kdyby stát hokej nepodporoval tak jako ho podporoval za komunismu, hokej by se u nás nehrál. Akorát ten tok peněz je podle mne hodně neprůhledný, není pod kontrolou veřejnosti , takže lidé netuší, v které kapse končí.

Já ale jenom tvrdím, že ten, kdo dá své dítě v dorostu na vrcholový hokej, tak ten se dobrovolně rozhodl hazardovat s budoucností svého dítěte, protože pravděpodobnost, že bude hrát hokej i mezi dispělými je tak malá, že možnámkdyby ty roky sázely sportku, možná mají větši šanci vyhrát tu první cenu.

Nikdo mne nepřesvědčí, že dítě které studuje olvalitní střední školu, k tomu se učí třeba dva jazyky, takže bude mít stejnou startovní čáru, jako hokejista po skončení juniorky. A to ten hokej není jenom namáhavý tělesně, ale i duševně.

0/0
11.3.2015 19:24

T92o57m71á90š 24K71n62o29t85e88k 1959885577256

4. Sám říkáte, že teprve začíná, takže ho čeká něco úžasného a já jsem Vám to posal, jak takový týden probíhá(a to ještě by mně, pokud to chce někam dotáhnout, tak ještě občas zatrenovat navíc , např. fyzičku, nebo trenovat šiokvnost rukou(možná, kdy nebude spát, bude to stíhat).

5. Já si myslím, že jestli jsem trefil nebo netrefil , není tak podstatné, já se snažím jenom lidem povědět to, co říkáte, i Vy, že ten hazard je neuvěřitelnej, 97 %, ale u mne o to nejde, já tady tot říkám jako příklad pro ty ostatní, aby si to opravdu uvědomili, protože o těchoto věcech se tady opravdu vůbec nemluví ale věřte(že Švédsko není tak velká země, a přes to tam ten systém pro hokej mají).

Takže ještě jednou pro rodič, kteří se rozhodují po absolvování základní školy, jestli budou pokračovat se svými dětmi mládežnický hokej-RODIČE, PRAVDĚPODOBNOST, ŽE SE VAŠE DÍTĚ NEBUDE PO MLÁDEŽNICKÉH HOKEJI  ŽIVIT HOKEJEM JE 98%. TUDÍŽ SE TO BLÍŽI SKORO JISTOTĚ. tAKŽE A´T SE VAŠE DÍTĚ ZAČNE VĚNOVAT STUDIU, STUDIU JAZYKŮ, UMĚNÍ OVLÁDÁNÍ POČÍTAČE A HOKEJ AŤ SI CHODÍ HRÁT PRO RADOST, TAK TŘEBA 2XTÝDNĚ.

0/0
11.3.2015 19:35

T70o78m24á44š 53K35n77o13t95e13k 1409655807366

5.tAK JÁ SJEM NA ZÁPASY MOC NECHODIL, PROTOŽE JSME JEZDILI SE SYNEM CELOU ŽÁKOVSKOU LIGU A  AŽ DO JUNIOTRKY JSEM VIDĚL SKORO VŠECHNY JEHO ZÁPASY.

Poletína si ale spíš vybavujete proto, protože hraje za Slavii nyní asi 4 roky.

Ale ve 4 třídě patřil Poletín k průměrným hráčům takže jstze se o něm v programech nemohl přečíst a věřte mi, že kdyby jeho otec nebyl obchodní reditel Skansky(tak by ve Slavii už nebyl od šesté třídy.) jeho otec se stal posleze spolumajitelem Slavie spolu s Růžičkou, takže syn pokračoval dál. musím ale Poletínovi přiznat že i přes to, že nu nebyl nadělen žádný talent, měl  nesmírnou pracovitost, se kterou se mu podařilo se propracovat z opravdu průměrného žákovského hráče mezi nejlepší hráče v dorostu, ale i k tomu musel dostat dost prostoru na ledě..(proč mluvím o pracovitosti, tak to je vidět na jeho pohyblivosti na ledě i nyní - zdobí ho neskutečná střela švihem zápěstí).

Jinak jméno knotka hledáte zbytečně a je to celkem logické, nemyslíte?

0/0
11.3.2015 19:46

M25a27r90t20i11n 51S35t86r98a80k11a 7140658799148

Fascinuje mě, jak je Knotek přesvědčenej o svý pravdě a my všichni jsme chudáci, kteří nic nechápeme. Knotku, nemůže to náhodou bejt tak, že když máš ten názor sám, tak není správnej? Nemůže to bejt tak, že tu pravdu fakt nemáš? A i kdybys jí měl, tak tu spoustu lidí dokážeš na...at i opakujícími se bludy, nesmysly a tím, co je evidentně blábol na entou. Tak se pak nediv, že když tu brečíš, nadáváš, pomlouváš, vztekáš se a pliveš na jednoho konkrétního člověka, tak pak se nějaká dobrá myšlenka - pokud tam třeba je - v záplavě toho tvýho hnoje ztratí. Jo, klidně to zopakuj, všichni jsme hlupáci a ničemu nerozumíme. V tom případě šetři svoje nervy a energii a běž tím oblažovat někoho, kdo to na rozdíl od nás, od toho stáda, který bezesporu nemá děti a ničemu nerozumí, aspoň trošku ocení. Jinými slovy - fakt už radši mlč.

+4/0
11.3.2015 0:51

T11o48m50á72š 41K73n10o60t18e46k 1459905257536

Víte hodně slov ale o ničem, musíte být konkretní, v čem se mnou nesouhlasíte,  o jaké mé  pravdě mluvíte, 1.Takže začněte  bod po bodu, já oprvadu nevím, čehose tento vás příspěvek a nesouhlas týká, tady mám pocit apriory nesouhlasíte s ničím, ale proč , to nevím, takže zkuste být alespoň konkretní.

1. Já si tady tedy beru  to první - že někoho pomlouvám, takže já Vám tady řeknu svoji zkušenost:a proč ho nemám rád.

v pokračování

0/−3
11.3.2015 2:19

T74o87m82á16š 81K91n70o70t15e78k 1569735457906

Znám prostředí slavie 16 let a můj syn prošel od přípravky až do junoirkySlavie( a vězte, že vlastních odchovanců má vždy Slavie  v každém ročníkujako Šafránu  (a že to mého syna stálo opravdu hodně práce a úsilí-) dělíse na ty normální a protekční nebo zaplacené), když můj syn byl v juniorceslavie, tak byl jediný normální, ostatní3 byly protekční nebo placený-myslímtedy odchovanci od přípravky - 1+3- ostatní hráči Slavie byli ti, co přišli aždo dorostu, juniorky nebo do deváté třídy z jiných oddílů.

Ve druhém ročníku juniorky na začátku sezony mne navštívil od růžičky člověka požadoval "sponzorský" dar pro pana Růžičku (bez papíru), 200000,-kč. když jsem ho vyhodil a řekl mu, že se zbláznil, , tak kluk letěl do 4lajny a už si potom  nezahrál přesilovku, oslabení.

 prožil jsem to a nikomu to nepřeji. ale nedělám si iluze, že jsem byltakový jediný.nevím jestli "Člověk", který je schopen vysávat zrodičů peníze přes jejich děti - to je pro mne nejvyšší hyenismus , má právorozhodovat o reprezentaci, a právě proto, že jsem poznal jeho praktiky, tak siumím představit motivaci a pozadí   "generační obměnyhráčů".

Za vším hledej peníze.

a proto si myslím,že je nutné,  aby se vrátila férovost a čistota donašeho hokeje, neměli by tam být lidé, jako je Růžička. hanba mne fackuje, kdyžvidím jakého máme reprezentačního trenéra.

Nedělám si iluze o situaci v jiných klubech, ale já mám tuto zkušenost.

ale věřím třeba Strakovi - hokjeistovi, který je opravdu zajištěn a u nějpeníze nehrají takovou roli a dom,nívám se, že až se vrátí další hokejisté zNHL ma budou se chtít věnovat hokeji, ti by mohli vrátit do hokeje alespoňférovost a minimalizovat protekce a "sponzoring"

Já jsem vždy miloval hokej a vždy fandil národnímu týmu, ale přítomnosttakového člověka na střídačce národního týmu ve mne vzbuzuje rozporuplnépocity.

Takže můj názor na Růžičku je dána mou zkušeností a znalostí růžičky a jeho metod . Je to přímo moje osobní zkušenost.

0/−3
11.3.2015 2:22

V25l63a52s31t22i33s91l12a91v 24Š17ů94d51a 8274393119642

Když byl tvůj mladej taková hvězda, tak jak to, že se nechytili jinde? Nebo Slavia je jediný hokejový klub v republice? Nebo proč si ho neposlal rovnou do zámoří - s jazykem by jestě neměl problém, když to byl prodle tebe kromě geniálního hokejisty i velký myslitel

+3/0
11.3.2015 13:40

T15o43m71á54š 15K22n30o58t96e21k 1399765447936

To ti vysvětlím jednoduše.

1. Pokud vlastní hráče jakýkoli klub, tak má v juniorce cenu cca  800 000,.-Kč  a žádný klub nemá tolik peněz a ani důvod, když má své odchovance, proč platit takové peníze.

A do zahraničí, to víš to nás také napadlo až nyní, ale to je již pozdě, do zahraniči by jsi měl odejít ihned v 15 jako Pastrňák a Vrána a nejpozději právě do 1. ročníku juniorky, potom už je pozdě.

0/0
11.3.2015 21:27

T84o98m63á68š 92N82a92v69r13á30t82i85l 9901903741967

Hokejová diskuse = uplakaný Knotek.

Pane Knotku, prosím Vás přestaňte nás týrat těmi kecy. My nemůžeme za to, že Vás syn neumí hrát hokej a ani nic jiného. Vždyť Vás ani nejde mínusovat, jak jste plodný. Místo plakání na diskusi zkuste třeba mladého naučit nějaké řemeslo, ať může jít normálně do práce. Děkuji.

+6/−2
10.3.2015 23:49

T29o53m74á76š 90S67e11i29d69l 4576392106637

Nestrašil , Jordán , Šustr , Neuvirth - po sezoně jim končí smlouvy a budou vyjednávat o nových. Tak jestli nejsou úplně hloupí , tak nejedou . To je realita , která je jasná minimálně od října 2014.

0/−1
10.3.2015 21:29

T36o79m71á24š 79K22n20o51t63e70k 1189815227736

Tomáši Seidle, ty asi nevíš, že smlouvy nevyjednává hráč, ale agent hráče.

A hráči NHL mají samozřejmě hodně kvalitní agenty(nestrašil má třeba Sivoka- patří pod Walsche - naštěstí poslal Spálenku k Šípku).

0/−5
10.3.2015 21:32

M67a33r32t36i39n 66S31t24r20a33k69a 7260928409618

Další ukázka geniality hokejového odborníka Knotka. Ty osle jeden! To jsi fakt tak mimo nebo si z nás už děláš srandu?

+4/0
11.3.2015 1:24

T49o32m34á62š 68K48n93o12t24e75k 1219615867766

Nerozumím, říkáš, že hráči budou vyjednávat o smlouvách, takže jestli nejsou hloupí, tak nepojedou? Ta co to tedy znamená, že hráči budou vyjednávat o smlouvách a proč by byli hloupí, kdyby jeli na MS?

0/0
11.3.2015 21:34

H88y14n68e19k 54S36v60o45b34o13d70a 4959141659611

Líbí se mi jak Špaček tak nějak zakecal, že původní "jednička" Pavelec nemá šanci hrát na MS :D

+2/0
10.3.2015 21:05

A90l19o95i27s 20M11a31ň84a56s 2582156289399

veta „Ješte pár obráncu tam máme." je fakt pravdiva. ;-D

Z tech co hrali letos v nhl jsou na nepostup hejda a jordan. Takze opravdu dva.

a kdyz vynechame zranene tak si muzem pridat dalsich 4.5 protoze Kindl moc nehraje. Tak hodne stesti pri cekani.

pravda, ze za soucasne konstelace by mohl prijet jeden z dvojice Sustr/Zidlicky( v batohu s Kindlem) a Michalek/Rozsival, ale to je riziko jak blazen sazet na tohle.

0/−1
10.3.2015 20:56

V29l21a62s54t68i36s42l43a65v 56Š82ů85d34a 8874853989592

Pokud vím, tak první kolo bude končit ještě před začátkem MS, tak jaké riziko?

0/0
10.3.2015 23:44

O97t52a 89B46u62r84i11a65n 1697657872817

Jágr ano, ale do třetí lajny.

0/0
10.3.2015 20:49

F83r62a95n31t41i16š15e90k 17D50r44b38o28h56l53a48v 6435347757421

Spíš řady - za střídačku

0/−3
10.3.2015 20:55

F97r56a97n16t75i49š82e58k 77D53r13b66o76h55l82a72v 6305887127551

Ještě jedna poznámka : S tím, budeme čekat ...... mě to přijde jak v Řecku, kde čekají, kdo je zachrání, místo aby začali sami makat. Každý rok stejný.

0/−3
10.3.2015 20:20

F79r93a68n89t11i54š18e43k 37D57r26b35o40h22l48a84v 6155967257651

Jinak dnes na Radiožurnálu řekl Hašan : Ručínský, Ton a jejich vrstevníci jsou tak dobří proto, že jim tu ještě nevyrostla konkurence. Něco na tom bude.

0/−1
10.3.2015 20:15

F65r31a41n39t96i40š71e50k 11D70r74b23o44h72l86a28v 6615397267731

Růža trousí bobky kudy chodí. Zkrátka nemá koule na to, aby řekl : ,, Vážení a milí fandové Českého hokeje. Načal čas změny a je třeba obměnit a omladit Český hokej. Nastane čas hledání a výsledky tomu budou odpovídat. Teď nejde o medaili na MS v Praze, ale o to, aby náš hokej měl jasnou budoucnost a při poctivé práci se výsledka a medaile z MS a OH opět dostaví.´´ Použil jsem to schválně, protože přesně tímto si prošlo Švédsko před 10ti lety a kde jsou dnes. ;-)

0/−3
10.3.2015 20:10

T93o74m24á49š 95K86n40o45t42e43k 1879245917866

tak to jsem se asi probudil.

já jsem si vždy myslel, že reprezentace se staví na základě výkonů hráčů ve svých klubech v jednotlivé sezoně.

netušil jsem, že vlastně repre je takový klub, který trenér sestaví a s ním hraje třeba 2 roky. to je novina.

u toho švédska to máte trochu popletené.

Švédsko sice zavelelo , ale zavelelo ke změně systému vychovy hráčů (ale ne v repre) ale už od mládežnických kategorii a celého systému vychovy mládeže. Dokázali skloubit vzdělání na středních školách s výkonnostním  hokejem.

Lener dokázal "úžasnou věc", podařilo se mu v pár klubech prosadit název HOKEJOVÁ AKADEMIE, pro mládežnický hokej  a tím si myslel , že je problém vyřešen.

A vážený pane, budoucnost českého hokeje se opravdu neodvíjí od české reprezentace, ale naopak.

A co se týče budoucnost? Tu vidím hodně špatně. Pokud bude  mládežnická kategorie až do juniorky  pro mladého  hokejistu pouze letadlo, které až  spadne a přežije to jeden až tři hráči, a ostatní se ocitnou na pracovním úřadě bez hokeje, a dokud svaz v součinosti s ministrstvem školství a sportu  nevytvoří systém opravdových hokejových akademií, kde budou získávat nadějní mladí hokejisté i plnohodnotné vzdělání, nebudou ochotni rodiče riskovat budoucnost svého dítětem nástupem do tohoto českého hokejového letadla.

A já s těmi rodiči naprosto souhlasím.

+3/−4
10.3.2015 20:34

F89r23a71n37t60i13š24e46k 92D36r85b50o22h95l48a61v 6665537667971

Já to myslel na celý hokej, koukni na věk hráčů v ELH a na které se spoléhá. Doma není skoro nic a tak se čeká, kdo vypadne z NHL. Domácí liga je katastrofa, ale bohužel nemáme moc srovnání, tak jsme si na tu selanku zvykli.

0/0
10.3.2015 20:44

T90o71m56á26š 88K11n53o40t15e67k 1369865977526

Vy jste to vůbec nepochopil. U nás hokej nemá absolutní budoucnost. Až rodiče pochopí, že nechat hrát svoji ratolest mládežnické kategorie je hazard s jejich  budoucností a i vlastně s jejich živote, hrát mládežnické kategorie mohou hrát pouze děti opravdu zajištěných rodičů, kteří jsou schopni  po  ukončení hokejové kariéry v 21 letech(po dohrání juniorky) chlapce dále živit cca 6 let a financovat mu studia a pomoci mu najít práci, třeba v rodinné firmě.

Normální člověk, když skončí v 21 letech a nemohopu mu pomoci rodič, končí na pracovním úřadě.

toto je budoucnost českého hokeje.

+1/−4
10.3.2015 21:07

T84o95m14á88š 12K65n70o79t37e31k 1239195457276

To Vachulka to vidí určitě růžově, až skončí mladý hokejista v 21 letech v juniorce, tak v tom okamžiku mu spadne k nohám balík peněz .

0/−2
10.3.2015 21:29

M49a92r81t31i70n 34V88a98c51h25u20l70k12a 3693158868675

seš totálně off topic Nováčku, tvé příspěvky jako obvykle s diskuzí vůbec nesouvisí. A že skončil mladý Knotek v 21 letech ve Slávii a nyní je na prackáku je mi opravdu jedno.

+3/0
10.3.2015 21:34

T59o63m23á52š 63K64n61o63t64e42k 1309905287936

To je fakt, tady se vlastně nemluví o reprezentaci.

Ty to opravdu nechápeš? nebo to děláš jen tak.

0/−3
10.3.2015 21:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze